thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 9:27 pm

Melian

Melian gooide wat eten op haar bord. Nu pas merkte ze hoeveel honger ze had. De geur van al het heerlijke eten drong haar neus binnen en Melian schoof snel haar bord weer bij haar voor. Ze pakte het bestek en begon vlug te eten. Melian was eigenlijk niet van plan om te stoppen met eten, maar toen Christina over het onderwerp begon wat zijzelf liever nog even had vermeden, stopte ze toch even. Melian legde haar bestek even neer en keek even naar de tafel. "Ik ben blij voor jullie. Echt waar. Het kwam alleen wat onverwacht er raar over op mij, omdat jullie vlak hiervoor nog hele erge ruzie hadden gehad enzo." legde Melian uit. Melian wist dat ze eerlijk kon zijn tegen Christina. "En ik hoop gewoon dat jullie elkaar geen pijn gaan doen, maar nogmaals ik ben blij voor jullie. Ik denk dat Severus geen beter iemand had kunnen uitkiezen." zei Melian. Misschien kwam dat wat raar over, aangezien Severus natuurlijk eerst achter Lily had aangezeten. "Ik bedoel, naja je snapt me vast wel." zei Melian met een glimlach. Ze keek eventjes trots naar Remus en daarna weer terug naar de meiden. Het was fijn dat ze nergens ruzie over hadden en dat alles goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo jan 13, 2016 5:22 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte naar Melian toen ze hoorde wat ze zei en was daar blij mee. "Ik snap je."Zei ze vrolijk. Jep Christina haar dag kon echt niet meer stuk, athans dat dacht ze. Ze wist natuurlijk niet wat de dag nog meer voor haar in petto had. "Als het aan mij ligt gebeurt dat geruzie gedoe nooit meer en als het aan Severus ligt ook niet dus dat zit wel goed. We hebben deels gepraat vannacht."zei Christina toen en deels heel wat anders dacht ze grijnzend bij zichzelf, ja zij en Severus waren geen maagd meer. "En later praten we de rest in."voegde ze eraan toe. Dat ze meer de hele nacht hadden besteed aan seks vertelde ze natuurlijk er niet bij. Dat zou Melian vast niet van haar broer willen weten. Christina geloofde echt dat alles goed kwam tussen haar en Severus. Christina bestudeerde onbewust nu ook Melian haar gewaad en ze zag nu ze echt goed keek en wist waarop ze moest letten dat dat gewaad net als Severus er best oud uit zag. Natuurlijk zei Christina er niets over, maar ze was wel druk plannen ervoor aan het smeden. Ze wist in ieder geval wat ze Severus voor kerst zou geven en Melian ook. Christina had al een plannetje, ze zou Remus, Lily, Severus, Sirius en Melian overladen met cadeaus met kerst zodat het niet opviel dat ze dat eigenlijk stiekem voor Severus en MElian deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimevr jan 15, 2016 12:17 am

Melian

Melian glimlachte. Ze vond het fijn om te zien en te horen dat Christina zo blij was. Ze had haar al in geen dagen zo blij gezien als nu en ze wist dat Christina die hele ruzie met Severus vreselijk had gevonden, net zoals de meesten. Melian keek even om haar heen. Veel leerlingen waren al weg of moesten nog ontbijten. Melian vroeg zich af hoeveel leerlingen hier wel niet een kater hadden. Waarschijnlijk heel wat. "Ik ben blij om te horen dat alles oké is tussen jullie." zei Melian oprecht. Ze vond het fijn om te horen dat ze gepraat hadden. Melian hoorde het woordje 'deels' ook, maar besloot dat het verstandig was om daar niet over door te vragen. De kans dat dat 'deels' over iets ging waar Melian niets van zou willen weten tussen Severus en Christina, was erg groot. Melian keek even naar Remus of alles goed met hem ging. Nog steeds werd ze overwelfd door een golf van verliefdheid als ze naar Remus keek. Melian hoopte dat dat nooit zou ophouden. Het voelde zo fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedi jan 19, 2016 10:46 am

Sirius Zwarts

Sirius had honger. En terwijl James zich zou omkleden ging hij alvast naar de grote zaal. Hij had nog steeds een knallende koppijn en een humeur om op te schieten omdat alles wat er die voorgaande avond/nacht was gebeurd als een razende terug kwam en hij er niet bepaald vrolijk van werd van alles wat hij zich herinnerde nu. In de grote zaal was het een dooie boel. Iedereen had of een kater of was gewoon moe en dan was er dat groepje aan de tafel van Griffoendor was natuurlijk hyper was. Dat groepje was natuurlijk Lily, Christina, Melian en Remus die alle 4 waarschijnlijk een fantastische avond hadden gehad en dan had je hem....Sirius die zichzelf heeft klem gezopen omdat Sneep aan zijn zusje zat en zijn zusje het nog prima vond ook en boos was geworden op HEM omdat hij Sneep ervan beschuldigde dat hij het expres had gedaan om Sirius te irriteren en Sirius wist dat Sneep het expres had gedaan gezien Sirius die kop van Sneep had gezien ... Sirius ging nors naast Remus zitten en pakte eten hij weigerde echter al te spreken tegen zijn zusje voordat hij enigzins voer naar binnen had gekregen en een wat beter humeur had. Hij zag in elk geval die rotkop van Sneep niet aan de tafel van Zwaderich dus dat hielp al heel wat. Lily had hem aangekeken met een medelevende blik die hij negeerde en Lils vroeg waar James was "Omkleden." mompelde hij met zijn mond vol en Lily rolde met haar ogen. Daarna keek ze naar Christina en Remus, Remus haalde zijn schouders op ten teken van Ik weet niet waar hij last van heeft en ik ga er ook niet naar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 9:28 pm

Christina Zwarts

Christina keek even naar haar broer die blijkbaar een goede kater had en ze zuchtte even dit zou nog lastig worden was ze bang voor. "Sier."zei ze rustig tegen haar broer. "We moeten over een uurtje trainen." besloot ze toen maar te zeggen want ze wist niet zo goed wat ze anders moest zeggen, ja ze kon moeilijk zeggen Severus heeft me vannacht ontmaagd ik weet dat hij je aller grootste vijand is maar ja hey ik ben smoor verliefd op hem dus ja ik ben hem maar gelijk besprongen nadat hij mij vertelt heeft dat hij ook iets voor mij voelde. Ze voelde opeens een briefje in haar zak branden dat Severus haar stuurde met dat het drankje klaar was en dat hij op haar wachten. Ze stuurde terug dat ze er zo aan zou komen. Ze was nog even haar lieve broertje aan het pijlen hoe moordadig hij wel niet werkelijk was en hoe bang ze voor hem moest zijn of niet kuch. Ze hield ontzettend veel van hem en vond het gewoon heel erg vervelend. Als ze ruzie hadden. Daar kon Christina namelijk ontzettend slecht tegen ze wilde gewoon dat hij blij voor haar was en ze had geen zin in dit soort gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 9:38 pm

Sirius Chagrijnig Zwarts

Sirius propte zijn mond vol met voedsel (op de ron manier) om zo te zorgen dat hij geen snerende opmerking kon maken naar Christina die tegen hem begon te praten. Hij merkte Lily's waarschuwende blik op en besloot ook dat te negeren en gewoon door te eten. Hij slikte even door "Training prima." mompelde hij no met half volle mond "zie je daar wel. Moet je niet naar je vriendje?" het kwam er feller uit dan de bedoeling was en hij had er ook per direct spijt van, hij zag dat Remus zijn hoofd schudde en zichzelf een facepalm gaf en Lily die met haar ogen rolde. Hij weigerde echter naar Christina te kijken. Hij vond het ook vreselijk dat ze ruzie hadden maar hij ging het mooi niet zomaar laten gaan dat ze met s'werelds grootste stuk ongedierte ging die hem expres uit had lopen dagen. Christina mocht dan goedgelovig zijn wat Secretus betrof en denken dat hij het helemaal niet expres had gedaan en dat het enkel was omdat hij zoveel voor Christina voelde maar zij had zijn gezicht niet gezien op het moment dat hij haar aan het betasten was en secretus met een of andere besmuikte grijns naar hem had gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 10:18 pm

Christina Zwarts

Christina was gekwetst door hoe bot Sirius tegen haar deed. Christina wist dat niemand blij was met dat ze met Severus ging maar in ieder geval deden ze hun best. "Je kan ook doen of je blij voor me bent weet je. Je weet wat ik voor hem voel en je kan me keuze ook gewoon respecteren."zei ze toen tegen Sirius om vervolgens op te staan haar tas te pakken. Ze nam afscheid van Lily, Melian en Remus en gaf Sirius een blik. "zie je bij zwerkbal."Zei ze enkel kortaf. Het deed Christina pijn dat hij zo deed en het maakte haar verdrietig dus ze besloot naar Severus te gaan die ook toevallig op haar stond te wachten. Severus was in een leeg lokaal waar niemand was en Christina glimlachte eventjes naar hem en drukte haar lippen op de zijne. "Sirius is nog steeds boos."Zei ze toen rustig tegen hem. "Niet dat het anders te verwachten was. Heb je het drankje kunnen maken? Ik heb niet zo zin om aan Pleister te moeten vertellen waarom ik dit drankje nodig heb.,"zei ze toen droogjes met een grijns. Ze voelde zich meteen een stuk beter doordat ze weer eventjes bij Severus was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 10:29 pm

Sevje die straks met de stem van inie minie door het leven gaat na een onfortuinlijke run in met een zwerkbal knuppel. *Happy grin*

Severus was tegen een bureau aan gaan staan en leunde ertegen terwijl hij het drankje in de zak van zijn gewaad had gestopt. Het was niet een bijster moeilijk drankje geweest om te maken en het scheelde dat het toverdranklokaal leeg was geweest omdat Slakhoorn er altijd 6 jaar over deed om te ontbijten en daarbij was het weekend dus Slakhoorn ging helemaal nergens heen behalve zijn kantoor om nog meer te eten..of een nieuw Slakkers feestje te organiseren. Hij kuste Christina even terug en rolde toen met zijn ogen "Je broer kan boos doen wat hij wilt. Er valt weinig tegen te doen." meldde hij droog. Nee er viel inderdaad neits meer tegen het feit te doen dat ze beiden geen maagd meer waren maar dat was een detail die hij maar niet aan de grote klok zou hangen. Bellatrix zou een field day hebben. Hij haalde het drankje uit zijn zak en gaf het aan Christina "Het was niet echt een uitdaging ofzo." zei hij schouderophalend. "En ik heb liever niet dat Madame Plijster me een preek geeft over veilige sex en alles." hij zuchtte even dramatisch. Hij kreeg weer een lome grijns op zijn gezicht "Dus je broertje doet moeilijk." ging hij verder. Niet verrassend ook, maar Chris hoefde niet te weten dat hij daadwerkelijk expres Sirius uit zijn tent had lopen lokken om zo'n reactie te krijgen. Het was allemaal behoorlijk bewust gegaan maar Chris was nog blisfully ignorant over dat kleine feitje en dat hield hij graag zo. Hij had weinig zin in ruzie om Sirius ik ben de beste poten af van mijn wolk Zwarts (see what I did there?). "Misschien moet je het hem gewoon even heel zwaar maken op de training."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 11:12 pm

Christina Zwarts

Christina dronk meteen het drankje op. "Werkt dit lang genoeg om straks weer te kunnen?"Vroeg ze hem toen net iets te blij. "Of heb je een hele voorraad gemaakt? Of was je niet van plan dit ooit te doen?" dit laatste vroeg ze plagend. Ze meende er natuurlijk niets van ze wist ook wel dat Severus dit vast nog wel een stukje vaker zou willen. Althans ze hoopte van wel anders zou het toch een beetje heel erg jammer zijn vond Christina. Ze glimlachte naar hem en gaf hem even een knuffel. "Ik vind seks behoorlijk voor herhaling vatbaar namelijk."fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Ze kreeg bijna weer zin. "Een lokaal is ook wel een leuke locatie."Zei ze toen semi onschuldig, Christina had nog een hoop andere leuke plekjes voor hun 'bezigheidje' in gedachte maar dat zei ze nog maar even niet. "Hoe graag ik het mine darling brother ook zwaar maak tijdens zwerkbal is dat niet heel verstandig tenzij je wilt dat ik door een beuker van me bezem geramd word."Zei ze toen droogjes, ja ze had samen met Sirius de taak om de meest gevaarlijke ballen uit het spel die je best wel eens behoorlijk konden vermoorden in toom te houden. Dit konden ze samen dan ook erg goed al had ze het idee dat Sirius straks niet bepaald normaal kon doen en dat dat ook best gevaarlijk kon worden. Ergens hoopte ze wel dat haar grote beschermende broer haar toch wel zou beschermen daarvoor en ergens verwachten ze dat ook wel gewoon want hij had haar altijd beschermt. "Waarschijnlijk is zijn persoonlijke missie van vandaag jou het leven zo zuur mogelijk maken dus misschien kan je maar beter even uit zijn beurt blijven."Zei ze toen rustig. Al verwachten ze niet dat Severus naar haar advies zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 11:19 pm

Severus Sneep

Severus snoof even "Dat drankje, werkt voor een week. Ik heb hem sterk genoeg gemaakt dat je er even mee vooruit kan." merkte hij droogjes op. Ja hij had voorzorgsmaatregelen genomen. "Ik ben het namelijk geheel met je eens dat het voor herhaling vatbaar is maar helaas heb ik daar op het moment geen tijd voor." meldde hij met een zielige soort van blik "Ik heb afgesproken met Lucius en jij moet naar training." meldde hij. Hoewel hij best graag hier nog even zou blijven om nog een rondje te doen hadden ze daar simpelweg op dit moment geen tijd voor. Hij, Lucius en Bellatrix hadden nog het een en ander te bespreken voor de meeting van vanavond met de heer op Zweinsveld en hij kon het niet maken neit op te komen dagen of dat Bellatrix weer eens moeilijk ging lopen doen. Het was schijnbaar een soort familie trekje...de Zwartsen waren er allemaal op gebrand om zijn leven zo moeilijk mogelijk te maken. Dat was dan ook het enige wat Bellatrix en Sirius gemeen hadden. Ze haatte hem beiden intens en hij haatte hen maar goed. "Ik zou in elk geval extra uitkijken dan vandaag tijdens de training als je denkt dat je geliefde broer er niet bij is met zijn hoofd." ging hij maar verder "En ik was niet van plan om bij je broer in de buurt te komen. Ik geniet liever nog wat langer van mijn leven dankje." zijn sarcasme was behoorlijk merkbaar en hij zuchtte even diep "Ik denk dat jij je moet gaan omkleden." zei hij semi-bedroefd. Hij wilde liever niet naar die afspraak met Bellywix en Lucy lu met z'n nieuwe kapsel -met dank aan Lily Evers- Lucius had het niet voor elkaar gekregen zijn haar weer normaal te krijgen, Lily had een aantal bezweringen gebruikt die niet makkelijk te herstellen waren en Lucius was buiten zichzelf van woede. "Ik zie je vanavond oke?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedo jun 30, 2016 6:18 pm

Christina Zwarts

Haar speelse grijns werd nog breder toen hij zei dat het voor een week werkte, hierdoor voelde ze zich ook blij en opgelucht. Dit betekende namelijk voor haar dat Severus geen spijt had en er nog steeds achter stond. "Maak je maar geen zorgen hoe boos Sirius ook is, hij zal me geen permanete schade geven of vermoorden." Even trok ze een grimas toen ze aan haar vader moest denken. Severus was samen met Sirius nu de enige die wist wat er thuis ongeveer speelde, als wist Severus niet alles precies dus besloot ze te zeggen: "hij beschermt me niet tegen onze vader om me vervolgejs zelf om zeep te helpen. Hij zou me nooit bewusr pijn doen. Het enige gevaar is zijn temprament waardoor hij soms domme en ondoordachte dingen doet maar me bewust pijn doen is er geen van." daarna besloot Christina om op iets anders over te gaan. Ze glimlachte liefjes en uitdagend toen hij zei dat hij geen tijd had en drukte haar lichaam dicht tegen het zijne aan. Zodat bepaalde plekken elkaar goed raakte, ook had hij hierdoor goed uitzicht op haar goed gevormde voorgevel en fluisterde zachtjes in zijn oor. "Weet je heel zeker dat je geen tijd hebt voor wat ik in gedachte heb? Ik ben nooit te laat voor training dus een keertje 10 minuutjes kan wel." Zei ze toen speels tegen hem. Zachtjes drukte ze een kus in zijn hals en keek ze hem hoopvol aan. Christina had namelijk alweer erg veel zin. Het was haar maar wat goed bevallen en ergens was ze bang dat ze nu een seks verslaafde zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimema jul 04, 2016 5:07 pm

Severus Sneep

Severus trok zijn wenkbrauwen even op "Weet je heel zeker dat Sirius je niet vermoord? Hij mag je dan beschermen thuis maar hij leek me behoorlijk boos net. Ik kan me niet herinneren dat Sirius ooit boos is geweest op jou in de laatste 5 jaar." meldde hij gladjes. Sirius kon nooit lang boos blijven op Christina maar ergens had Severus het gevoel dat het dit keer een heel ander verhaal was gezien Chris met zijn grootste vijand nu iets had. Niet dat het Severus iets boeide wat Sirius wel niet dacht gezien hij juist wilde dat Sirius pissig was zodat hij een reden zou hebben om hem te kunnen vervloeken zonder het risico te lopen om van school geknald te worden. Hij wist ook dat Chris hem zou omleggen als ze wist dat hij tijdens het feest Sirius heel bewust had lopen uitdagen om een reactie uit te lokken. Severus zette echter een stap terug nadat Chris hem met hoopvolle oogjes aankeek en probeerde het voor elkaar te krijgen nog een keer seks te hebben en hij schudde zijn hoofd "Ik kan geen 10 minuutjes later aankomen Chris. Ik heb een afspraak gemaakt. Ik zie je sowieso vanavond" (niet maar dat weten ze nog niet). Hij glimlachte vaag "Ga naar je training en stuur een beuker op Sirius af misschien dat hij dan weer normaal gaat doen tegen je als je zijn hersens weer terug zijn hoofd in slaat in plaats van dat het in zijn reet blijft steken." merkte hij op met een droge blik alsof het heel normaal was wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimema jul 04, 2016 6:51 pm

Christina Zwarts

Met een pruilipje keek ze hem aan toen hij naar achteren stapte. "Saai hoor."Zei ze toen droogjes en ze keek hem poeslief aan, echter toen ze hoorde wat hij over Sirius zei keek ze hem bestraffend aan. " Ik heb niet bepaald de intentie mijn broer te vermoorden als je dat niet erg vind. Ik weet dat jullie elkaar haten, maar ik hou wel van hem. Ik vraag je absoluut geen vrienden te worden het zou alleen voor mij een stuk fijner zijn als jullie je zouden gedragen tegen over elkaar."Zei ze toen rustig. " Zeker als je ooit echt met mij verder wilt. Ik was niet van plan het contact te verbreken met Sirius of om niet meer met jou om te gaan voor Sirius. Net zo min als jij dat met Melian zou doen die ook niet erg blij met ons is en ook blijkbaar niet staat te springen dat wij wat hebben. Al snap ik niet helemaal waarom. Aangezien we beste vriendinnen zijn en geen aartsvijanden zo als jij en Sirius."Zei ze toen rustig, ze keek nog even schuldig naar de kneuzing rondom ze neus wat ze een paar weken geleden had veroorzaakt. "ik ben benieuwd wat mijn grootvader ervan gaat vinden als hij erachter komt. Waarschijnlijk staat ie helemaal happy te doen dat Zwadderich en Griffoendor zich eindelijk volgens hem ' verenigen'" zei ze toen droogjes. Ze vroeg zich af of Severus wel bewust was van het feit dat Christina de kleindochter van Perkamentus was aangezien ze er amper ooit wat over zei en alleen in de avond als niemand het wist of zag bij haar grootvader langs ging terwijl ze wel een onwijs goede band samen hadden. Ze wist uberhaupt niet of Severus het wel wist want ze had het zelf nooit aan iemand vertelt en ze droeg ook niet de achternaam Perkamentus of iets. "Ik ben blij als ik je straks weer zie.'zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimema jul 04, 2016 10:35 pm

Severus Sneep

Severus bleef even met een uitdrukkingloos gezicht naar Christina kijken (Hp6 blik naar Harry). "Jouw broer en ik zullen inderdaad nooit vrienden worden." merkte hij op "Niet alleen omdat ik dat niet wil maar ik zie hem ook niet bepaald ervoor aan om de strijdbijl neer te leggen en de handen te schudden en alles te vergeten en vergeven." nee dat ging nooit gebeuren. Misschien dat ze ooit eens zonder elkaar te vervloeken met elkaar om konden gaan maar ook dat zag hij niet gebeuren in de nabije toekomst. Sterker nog, hij zag het eerder gebeuren dat er nog meer haat kwam tussen hem en Sirius en ook de rest van Sirius zijn vrienden gezien Severus een hele andere kant op ging en dat groepje vrienden veel te veel bezig waren met gerechtigheid. In hun ogen is het dan gerechtigheid maar voor hem was het iets heel anders... en voor hun was het allemaal een spel. Severus schudde die gedachten uit zijn hoofd "Melian komt er wel over heen." merkte hij op. Als hij een gesprek met Melian zou voeren zou Melian wel afkoelen "Daarbij heeft Melian iets met Lupos en daar ben ik het ook niet mee eens maar je ziet mij niet Melian weg proberen te houden van hem of wel." al zou hij dat dolgraag willen maar dat zei hij er maar niet bij. Daarbij zat Melian zelf in Griffoendor het was een beetje lastig hen uit elkaar te houden en het zou nogal hypocriet zijn als hij het zou doen. "Heb je eigenlijk al met Lupos gesproken? Over ons?" hij zou elk moment weg moeten maar hij wilde dit wel weten, als Lupos moeilijk had gedaan, zou Severus namelijk wel een goede reden hebben om Melian eens even te vragen wat ze met Lupos doet en waarom ze met hem is en waarom ze dan wel moeilijk doet over hem en Christina maar zelf met Lupos gaat. Daarbij was er iets met Lupos wat Severus niet lekker zat. Het viel namelijk behoorlijk op dat elke maand Lupos een periode van die maand er ineens niet was onder het mom van dat hij ziek was. Severus was niet achterlijk en wist dat dat een leugen was maar hij ging het niet aan Chris vragen. Chris zou haar beste vriend nooit verraden dus moest hij er zelf maar achter zien te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedi jul 05, 2016 12:25 am

Christina

Een grote glimlach verscheen op haar gezicht toen hij het woord ons zei, maar ze besloot eerst op het leed dat Sirius heet te antwoordden. "Dat vraag ik ook echt niet van jullie. Het enige wat ik van jou en ook van broerlief vraag is of jullie alsjeblieft willen stoppen mij gek te maken door jullie af te maken en me de hele tijd dus tussen twee kanten te verscheuren. Wat Sirius uberhaupt al behoorlijk deed omdat ik bevriend met je was."Zei ze toen droogjes tegen hem ze drukte even een kus op zijn lippen."Jullie zijn beide erg belangrijk voor me."Zei ze toen rustig toen ze de kus verbrak, weer viel het haar op, nu ze zo dichtbij hem stond, zo dichtbij was ze de afgelopen jaren nooit bij hem geweest natuurlijk behalve die keer dan dat ze bij het meer tegen hem aan zat vorig jaar en Severus toen ook weinig moeite deed haar weg te duwen en ze zelf nog niet eens door had dat ze meer voor hem voelde, maar sinds ze zo dichtbij hem kwam had ze pas echt door hoe versleten zijn gewaden waren en vroeg ze zich af hoe arm ze wel niet waren als hij er zo bij liep. Echter liet Christina er niets van merken dat ze zich steeds meer begon af te vragen of ze wel geld bij Severus thuis hadden. Christina was niet dom en wist dat Severus haar weg zou duwen als ze medelijden zou tonen dus dat deed ze daarom dan ook gewoon niet. Dat leek haar niet bepaalt slim om te doen, ze zou wel een andere manier bedenken om hem te helpen want ze had zelf zoveel geld wat ze nooit van haar leven uit zou kunnen geven en ze hielp de gene op wie ze verliefd was maar al te graag. "Remus vind het helemaal prima, het enige wat hij zei is dat als je me pijn doet het mijn eigen schuld is. Waarop ik natuurlijk zei dat je dat nooit zou doen. Verder is hij alleen maar blij voor ons als we gelukkig samen zijn. Hij wilt me gelukkig zien en dat is het belangrijkste voor Remus. Verder maakt het hem dan vrij weinig uit met wie ik gelukkig ben."zei ze toen met een glimlach want het was waar. Remus gunde het haar van harte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedi jul 05, 2016 12:36 am

Severus Sneep

Severus snoof even "Ik doe hem niets als hij mij niets doet. Het probleem is enkel dat hij en Potter vaak beginnen. Ik ga niet mezelf laten vervloeken. Dus als ze weer iets proberen krijgen ze het terug ook en dat weet je." merkte hij op. Hij verdomde het om over zich heen te laten lopen door Potter en Sirius alleen maar omdat hij niet wilde dat Chris zich rot voelde. "Ik neem ook aan dat jij er niet blij mee bent als ik helemaal naar de diepste krochten van de Hell word vervloekt en hun er ongeschonden vanaf komen met enkel een preek van Anderling." Sirius en Potter waren te intelligent en zouden dus niet snel van school gestuurd worden, zelfs niet als ze hem echt iets aan zouden doen. Anderling zou het misschien nog overwegen maar Perkamentus zou het nooit toelaten maar dat zei Severus maar niet. "Maar ik zal je broer zoveel mogelijk uit de weg gaan om dat scenario te vermijden. Ik heb namelijk niet het idee dat je broer me dit keer spaart als ik hem alleen tegen kom. En gezien je broer me nooit aanvalt als hij alleen is maar enkel als Potter erbij is zie ik het niet zitten om dat te gaan meemaken." Severus kuste haar even terug en zuchtte toen even "Nou, ik was niet van plan je pijn te doen nee." het was onvermijdelijk dat dat ging gebeuren maar ook dat zei hij niet hardop "Ik ben in elk geval blij dat een van je vrienden niet zo moeilijk doet." niet voor hemzelf, hem boeide het echt geen ene ster wat haar vrienden vonden, maar voor Chris was het wel fijn dat er in elk geval iemand, en dan vooral Remus, het wel accepteerde. "Ik neem aan dat Lily ook wel bijdraait." Lily kon nooit lang boos zijn op iemand...behalve hem dan. Maar dat was een apart geval en hij nam het haar ook niet kwalijk dat ze pissig op hem was. Wat hij had gezegd had hij nooit mogen zeggen en hoewel hij had geprobeerd zijn excuses aan te bieden wist hij ook dat Lily veel meer op de hoogte was van zijn duistere praktijken dan Chris. Lily had het zelfs tegen Chris proberen te vertellen maar Chris wilde er niets van weten. Ook wist Severus dat Christina in dit opzichte blind was, haar zwake plek. Daarom wist hij dat het onvermijdelijk was dat hij haar pijn zou doen maar hij was op dit moment te egoistisch om haar los te laten en dus zou hij dat ook niet doen ook. "Ik moet gaan, ik zie je vanavond." hij merkte dat hij al te laat was en drukte nog snel een kus op haar lippen voor hij weg liep. Bellatrix zou hem weer uit z'n tent proberen te lokken omdat hij laat was en Lucius zou ook wel chagrijnig zijn maar hij was niet bepaald onder de indruk van een Lucius met groen haar in de krul.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimedo sep 15, 2016 8:59 pm

Christina Zwarts

"Nee dat is precies wat ik hun dus ook vertel dat je dat nooit zou doen."zei ze toen vrolijk over het pijn doen gedeelte en gaf hem rustig een kus op zijn wang. Christina knikte toen hij zei dat hij echt weg moest. "Ik gaat me omkleden. Misschien kan je ook zorgen dat je lieve zusje normaal tegen me gaat doen. Ze is geloof ik bang dat ik jou van haar af ga pakken...al vergeet ze geloof ik dat jij, lily en ik de afgelopen vijf jaar ook al beste vrienden waren en bijna altijd met ze alle waren dus veel verschil moet het voor haar toch niet maken lijkt mij.."Zei ze toen droogjes tegen hem. Ze gaf hem nog even een knuffel en verdween toen ook om zich om te kleden. Christina moest moeite doen om niet vrolijk te gaan zingen nu, ze voelde zich ontzettend blij en gelukkig. Ze zuchtte diep toen ze de zeven trappen naar de toren van Griffoendorn had beklommen, ze waren heksen en tovenaars maar moesten een heel erg groot end lopen om bij hun leerlingenkamer te komen. Christina snapte maar niet waarom. Snel liep ze naar de meiden slaapzaal waar ze haar Griffoendorn sport kleding aan deed en de drijvers knuppel pakte. Ze deed haar haren in een strakke vlecht naar achteren waardoor het niet in de weg zou zitten als ze bezig waren. Toen ze weer de trappen af liep zag ze haar broer zitten. Ze zuchtte even diep en hoopte dat hij normaal zo doen de beste tactiek was dan ook om hem normaal te begroeten vond Christina. "Heey Sirius, klaar om naar training te gaan?"begon ze rustig alsof er totaal niets aan het handje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimevr nov 11, 2016 5:00 pm

Sirius -nog steeds hungover en pissed- Zwarts

Sirius was na het ontbijt en een preek van Remus en Lily maar terug gegaan naar de leerlingenkamer van Griffoendor om zich om te kleden. Want hoewel hij er absoluut geen zin in had, moest hij wel naar de training gaan anders zou James hem een preek geven en hij had genoeg preken gehad voor een heel leven. Hij zat in zijn zwerkbalkleding op de bank voor de open haard te wachten tot het tijd was om naar het zwerkbalveld te gaan en keek met een ruk op toen hij Christina hoorde. Hij keek haar even aan en merkte direct dat ze bijzonder vrolijk was, iets wat hem dus enerzijds nog pissiger maakte omdat het Sneep was die haar zo happy had gemaakt, anderzijds was hij ook wel een beetje blij dat ze zo gelukkig was gezien het niet erg vaak voorkwam in hun leven dat ze ook echt gelukkig waren. "Chris." hij stond op en begroette haar enigzins normaal ook al kostte hem dat enige moeite "Laten we maar gaan ja. James is er al." Lily zou ook naar de training komen kijken. Sinds zij en James nu een relatie hadden waren die twee bijna niet uit elkaar te halen, iets wat Sirius dus ook enigzins irriteerde. "Remus en Lily zijn er ook bij." meldde hij voor hij het portretgat uitliep en richting het zwerkbalveld begon te lopen. Ze moesten nog een pokke end. Het zou zoveel schelen als er een geheime gang was die naar het veld zou leiden zonder dat ze al die trappen af hoefde maar helaas, ze hadden die gang nog niet ontdekt als die er al was. Hij wist dat hij iets tegen Chris moest zeggen maar hij had geen idee wat gezien niets normaal klonk en alles wat hij wilde zeggen kon hij maar beter voor zich houden want het was niet bijster vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 3:53 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte zenuwachtig naar Sirius. "Sier ik weet dat je Severus haat, maar het is lang geleden dat ik me zo blij en gelukkig heb gevoelt. Ik weet dat je hem haat en ik vraag je niet om hem te mogen. Alleen om te respecteren dat ik samen met Severus ben meer niet. Je bent mijn broer en ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Ik wil niet verscheurd worden door te moeten kiezen uit twee mensen van wie ik hou. Ik hoop dat je dat kan begrijpen Sier. Alsjeblieft Sirius ik denk echt dat hij mij gelukkig kan maken. Ik hou echt van hem. Ik weet dat dat stom klinkt omdat we pas sinds gisteren samen zijn. Maar vanaf het moment dat ik hem in de trein ontmoeten voelde ik al wat dat er iets was dat er meer was. Dat we het beter met elkaar konden vinden dan vrienden doen. Ik ben al een jaar verliefd op hem." Zei ze toen lichtjes smekend tegen haar broer. " Ze drukte even snel een kus op zijn wang. "Dwing me alsjeblieft niet om te kiezen. Want dat kan ik niet. Wat ik ook kies het zal me kapot maken." Ze hoopte echt dat Sirius dit voor haar zou doen. Ze kon niet zonder Sirius maar ook niet zonder Severus. Haar vader maakte haar leven al onmogelijk genoeg ze wilde niet dat het haar nog onmogelijker werd gemaakt. Ze liep verder met Sirius en glimlachte toen ze de stem van Severus uit een gang hoorde komen. Ze hoorde nog niet wat hij zei maar ze hoorde wel dat hij het was. Severus had zo een unieke stem die herkende je overal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:17 pm

Sirius & Severus Unfortunate run in with bludger bat coming up

Sirius zuchtte diep en zweeg voor een lange tijd terwijl hij probeerde uit te vinden hoe hij op Christina haar smeekbede moest reageren en wat hij er nou precies van vond. Natuurlijk vond hij het helemaal niets en was hij er heilig van overtuigd dat Sneep haar pijn zou doen en haar hart zou breken maar Chris leek inderdaad super happy en hij wilde dat nou ook niet door de grond heen boren door het te verdommen normaal tegen haar te doen en zijn koppigheid te laten winnen. Hij wilde net zijn mond open doen om toch maar te zeggen dat hij het zou proberen om normaal tegen Sneep te doen toen hij de stem van desbetreffend persoon hoorde. Hij weerhield de neiging om te grommen en wilde eigenlijk gewoon doorlopen en zo snel mogelijk op het Zwerkbalveld zijn om een paar beukers een goeie ram te geven zodat hij zijn woede even kon uiten toen hij hoorde wat Sneep zei en hij verstijfde. Sneep klonk geïrriteerd "Echt Bellatrix, word je nooit moe van jezelf? Ik heb je toch al meerdere malen gezegd dat ik Zwarts gebruik? Hij wilt informatie over Perkamentus en zijn kleindochter heeft daar genoeg info over." Sirius keek opzij naar Christina om haar reactie te zien en hoorde vervolgens Bellatrix "Oh ja? Je leek anders erg vrolijk vanmorgen. Wat heb je met haar gedaan gisteravond? Lucius zei dat je niet terug bent gekomen naar de slaapzaal." Sirius kon zo ongeveer Sneep zijn irritatie voelen "Dat gaat je vrij weinig aan Bellatrix maar als je het zo nodig moet weten, ik was bezig met haar vertrouwen winnen, mag ik daarbij niet een beetje genieten van de voordelen?" vroeg hij met een sneer in zijn stem. Oh dear. "Chris-" begon Sirius maar hij wist niet hoe hij verder moest gaan gezien alles wat ze zojuist gehoord hadden... niet bepaald goed was. Sirius wilde nou ook niet zeggen 'I told you so' dan zou hij Chris haar woede over zich heen krijgen... whelp.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:51 pm

Christina Zwart
Abrupt was Christina blijven staan net als sirius. Ze verstijfde compleet toen ze alles hoorde wat hij zei. Verward liet ze de woorden tot haar doordringen. Ergens kon ze het niet geloven. Niet na alles wat er vannacht was gebeurt dat Severus dit zei na alles wat Severus tegen haar gezegd had. Als een ander zou vertellen dat Severud dit zei had ze het ook nooit geloofd. Maar ze hoorde het Severus zelf zeggen en het klonk niet bepaalt als dwang wat hij nu zei. Maar alsof hij het vrijwillig zei. Ze klemde haar hand om haar knuppel. De tranen sprongen in haar ogen en het gelukkige gevoel wat ze net had was in 1 klap weg en had plaatsgemaakt voor een ijzig gevoel van pijn woeden en verdriet. De woorden waaruit ze kon opmaken dat hij haar gewoon gebruikt had voor seks deden zoveel pijn dat ze geen lucht meer kreeg maar voor ze goed en wel kon nadenken nam de woeden de overhand en nam ze een beslissing ze liep zo snel richting de bende van ellende dat ze er was voor iemand haar ook maar kon zien of horen aankomen en ze mepte severus vol in zijn klokkenspel met de drijvers knuppel. "Jij vuile schoft." Zei ze furieus tegen hem. "Smerig ellendig onderkruipsel.." maar z kon niet verder praten. Christina voelde dat ze moest huilen gekwelt en gebroken keek ze hem aan maar ze gunde hem niet het genot van haar tranen. Snel liep ze weg. Het verdriet als een zware pijnlijke druk op haar borst. Christina had het gevoel dat ze moest spuugen en kon niet geloven dat dit gebeurde. Ze dacht dat ze eindelijk eens even gelukkig mocht zijn na alles wat ze had mee gemaat maar het werd haar duidelijk niet gegunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 7:43 pm

Severus - auch - & Sirius

Severus had niet geweten dat Chris in de buurt was, hij had haar ook niet aan horen komen. En enige wat hij merkte was een zware heftige niet normale pijn tussen z'n benen waar Christina haar Drijversknuppel hem had geraakt. Hij zakte door zn knieeën en jammerde even van pijn. Severus keek met tranen in zijn ogen van de pijn op naar Chris en besefte nu pas wat Chris gehoord had en wat er precies was gebeurd "Chris" bracht hij ademloos uit maar meer kwam er niet van omdat 1. Hij teveel pijn had om woorden te vormen en 2. Christina de benen had genomen. Naast de ongeloofelijke pijn voelde hij zich ook per direct schuldig "Ik betwijfel of je nu nog informatie uit haar kan krijgen over Perkamentus." Mompelde Lucius die zelf ook keek alsof het hem pijn deed wat er was gebeurd met Severus. Severus keek hem vuil aan en kwam langzaam, met moeite, overeind "Idioot" gromde Severus woest maar hij werd uit zijn woede gehaald door Sirius die lachend langs kwam lopen en zijn eigen drijversknuppel in het rond zwaaide. Sirius keek hem enkel geamusseerd aan en rende toen snel naar Christina. Severus probeerde zichzelf te herstellen, hij moest het uitleggen aan Chris. Als ze hem niet weer aan zou vallen.
Sirius was achter Chris aan gerend en probeerde zijn lach in te houden voor haar. "Chris..." zei hij langzaam toen hij haar had ingehaald. "Hij verdiend je niet zusje" Sirius klemde vervolgens zijn kaken strak op elkaar. Als hij dit aan James zou vertellen zou er weinig van de training terecht komen. Waarschijnlijk zouden ze beiden van hun bezem donderen van de pret. Het was maar goed dat Remus en Lily er ook zouden zijn die konden Chris opvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 1:06 pm

Christina


Christina probeerde zichzelf onder controle te krijgen om niet te gaan hyperventileren. Ze stopte me doorlopen toen ze Sirius hoorde en liep naar hem toe snikte legde ze haar hoofd op zijn schouder. "Hij heeft me gebruikt." Snikte ze. "Ik heb me laten gebruiken.." mompelde ze erachter aan over de seks. "Precies zo als vader altijd tegen mij zei...dat mannen me alleen maar zouden gebruiken." Snikte ze. Dat was altijd orion zijn argument om haar te mogen uithuwelijken mannen zouden haar toch nooit voor wat anders gebruiken dan seks dus kon zij net zo goed uitgehuwelijkt worden. Ze probeerde zichzelf te kalmeren maar dat ging niet echt. "Waarom mogen wij nooit gelukkig zijn...altijd als ik gelukkig ben gebeurt er iets." Als sirius nu zou gaan lachen zou Christina hem waarschijnlijk ook slaan met de knuppel. Ze was zowel compleet woedend als verdrietig. Christina kon niet geloven dat dit dezelfde Severus was als die ze in haar eerste jaar had ontmoet en waar ze verliefd op waa geworden en de hele nacht mee was geweest
Dit was totaal niet de Severus die zij kenden. Ze snapte er ook niets van en het deed er onwijs veel pijn. Misschien kon ze zich dan beter toch uit laten huwelijken door haar vader dan wist ze teminste dat liefde niet de reden was en waar ze aantoe was. Ze hield nog steeds haar broer vast . De enige mannen die ze ooit uberhaupt had vertrouwt waren haar broer, remUs, severus en haar grootvader. Al kon ze ergens niet begrijpen waarom perkamentus haar bij orion liet wonen. Severus was nu weg gevallen en vertrouwde ze alleen nog. Haar twee familieleden en remus. "Het had allemaal zoveel simpeler geweest als ik gewoon verliefd was geworden op Remus inplaats van Severus." Klaagde ze alsof ze daar een keuze in zou hebben gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 2:18 pm

Sirius

Sirius vond alles ineens een stuk minder hilarisch toen hij zag hoe erg Christina het zich aangreep, oke waarschijnlijk zou hij nog steeds volledig in een deuk liggen als hij dit aan James zou vertellen maar dan zouden ze het wel doen waar Christina hen niet kon zien. Zo aardig was Sirius dan ook nog wel. Hij ging ook niet zeggen 'I told you so' dan zou hij niet erg aardig zijn. Niet dat Sirius ooit had beweerd dat hij aardig was (sounds like someone I know..oh wait..Me!) maar hij deed zijn best op dit moment. "Het spijt me Chris." mompelde hij terwijl hij troostend zijn armen om haar heen sloeg. Zijn blik veranderde even naar des duivels toen het over hun vader ging "Naar hem moet je niet luisteren." gromde hij zacht, hij haatte zijn familie intens, op Regulus na maar die deed op het moment net of zij niet bestonden "Je komt echt wel een keer iemand tegen die goed voor je is Chris. Tis alleen niet Sneep." zei hij soort van bemoedigend "Je moet sowieso niet naar Orion luisteren... Die heeft geen idee wat het is om van iemand te houden." hij trok even zijn schouders op "Onze tijd komt nog wel." god wat klonk hij wijs op dit moment voor een 15 jarige (soms vergeet ik dat ze 15 zijn xD) Hij stootte even een blaffende lach uit toen Christina begon te klagen dat het allemaal simpeler was geweest als ze gewoon verliefd was geworden op Remus "Ik denk dat je daar inderdaad veel beter mee af was geweest. Melian had je dan gehaat maar als je toevallig in ons derde jaar dan op Remus was gevallen had hij ook gevoelens voor jou gehad." oops..... hij had Remus gezworen dat nooooit aan Chris te vertellen. James wist het maar daar hield het mee op. Zelfs Lily had er niets van meegekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 3:34 pm

Christina

Nog steeds snikte Christina tegen Sirius. "Misschien verdien ik het dan gewoon niet om gelukkig te zijn." Christina knuffelde haar broer even en keek hem verbaast aan toeb hij dat zei over Remus. "Wat? Was hij toen verliefd op me? Waarom heeft hij dat nooit vertelt en waarom was hij opeens niet meer verliefd op me?" Vroeg ze toen nieuwsgierig. Ze vroeg zich onbewust af of Severus nog lag te creperen en ze hoopte daar ook op. Ze vroeg zich ook af of hij zo stom zou zijn nu weer met eennof andere vage smoes aan te komen. Ze snapte er nog steeds niets van gisteren had hij nog zoveel liefs gezegd en voelden het voor Christina duidelijk dat hij van haar hield.hoe kon hij zo goed toneelspelen en haar bedriegen. "Hoe kan iemand je zo erg gebruiken en bespelen." Zei ze toen droevig tegen sirius. "We zijn al vrienden sinds we 11 zijn...hoe kan hij dan nu opeens zo zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 17 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 17 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: