thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders studenten tijd (nieuw)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 6:59 pm

The Marauders studenten tijd (nieuw) Extra_large_shutterstock_86318044.jpg?nocache=1331596227

The Marauders studenten tijd.

Zweinstein is klaar en het is tijd voor de marauders om te gaan studeren buiten Zweinstein!
De jongens, Sirius, James en Remus wonen samen in een gigantisch appartement op kosten van Sirius en James.

The Marauders studenten tijd (nieuw) 619x365

De meiden, Melian, Lily en Christina wonen in het zélfde gebouw zelfs tegenover de jongens in een zo mogelijk nog groter appartement op Christina haar kosten.

The Marauders studenten tijd (nieuw) CA2_skyloft_02

Sirius en James volgen samen de schouwers opleiding terwijl Remus in het ST. Holisto samen met een heel team onderzoeken doen naar de beet van een weerwolf en hoe je dit kan genezen.
Lily en Christina volgen samen de opleiding tot heler in het ST. Holisto.
Melian heeft er voor gekozen om een dooddoener te worden (wat NIEMAND behalve Severus weet) en heeft tot ongenoegen en verdriet van Remus, een relatie met Amycus Kragge. Natuurlijk heeft ze ook nog gevoelens voor Remus.
Severus Sneep woont eigenlijk helemaal nergens en is volledig op het dooddoeners pad, hij is nu al één van Voldemort’s grootste vertrouwelingen.

The Marauders studenten tijd (nieuw) 500px-DarkMarkCrouch

Dit is de rede waardoor Christina en hij uit elkaar zijn, terwijl ze alle twee nog super veel van elkaar houden wat ook niet gek is als je samen een baby’tje van net aan een maand oud hebt: Luthien. Severus mag Luthien gewoon zien tot ongenoegen van Lily, maar Luthien niet mee nemen.
Severus is bij Christina weg gegaan omdat hij vind dat hij haar in gevaar brengt maar zo lang zij leeft zou hij nooit van een ander kunnen houden. Christina daar in tegen wilt niets meer met hem zo lang hij een dooddoener is.
Hierdoor is Remus een soort plaats vervangend vader en tevens de peetvader van Luthien. Natuurlijk helpt Lily ook mee met de verzorging van het kleine meisje. Remus heeft het er ontzettend moeilijk mee dat Melian nu met Amycus is.
Lily, Remus, Christina, Sirius en James zijn ook vrij recent lid van de orde van de feniks geworden. Dit weet Sneep echter niet, en hun weten dit natuurlijk alleen van elkaar.
James en Lily zijn een koppel.

Rollen:
Melian Sneep: Bezet
Luthien Sneep: Bezet
Severus Sneep: Bezet
Lily Evers: Bezet
Remus Lupos: Bezet
Amycus Kragge: Bezet
James Potter: Bezet
Sirius Zwarts: Bezet
Narcissa Zwarts: Bezet
Christina Zwarts: Bezet
Bellatrix: Bezet
Voldemort: Bezet
Lucius Malfidus: Bezet

Peter Pippeling:
Albus Perkamentus:


Regels
Niemand komt bij de meiden wonen of de jongens.
Thunderstruckforum regels
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 7:43 pm

Christina Zwarts

Christina liep in haar ochtendjas naar de kamer van haar kleine meisje Luthien. Luthien lag daar te huilen omdat ze honger had. Met een glimlach pakte ze het kleine meisje met het zwarte haar uit haar wiegje. Het was net aan een maand geleden dat Christina was bevallen en het was één grote horror nachtmerrie geweest. Gelukkig had ze veel steun gehad van Lily, Remus haar broer en Melian. Rustig ging ze met Luthien op haar arm zitten op het bankje dat ze speciaal voor de kinderkamer had gemaakt en gaf ze Luthien haar borst. Christina dacht weer aan Severus en hoe erg ze hem eigenlijk wel niet miste een kindje hoorde je samen te doen. Maar zo lang hij een dooddoener was kon Christina niet met hem samen zijn. Ze had hem toegelaten bij de bevalling en ze waren toen weer eventjes een stel geweest. Christina had gedacht dat ze dood zou gaan en wilde die laatste momenten gewoon nog eventjes met Severus zijn. Gelukkig kwam ze er toch nog boven op en was Severus helaas ook weer weg gegaan. Toen Luthien klaar was met eten, deed Christina haar kleding weer goed en stond ze op om Lily te zoeken. Christina had nog altijd veel hulp nodig met van alles wat niet gek was na wat er gebeurd was en was daarom erg blij dat ze samen met haar twee beste vriendinnen woonden. Waarvan ééntje zelfs de tante van Luthien was. Ook was ze Remus, de peetvader van Luthien eeuwig dankbaar voor alles wat hij had gedaan. Rustig liep ze naar Lily toe die met de grootste bak koffie die Christina misschien wel in haar hele leven gezien had op de bank zitten. "Slaapt Mels nog?"vroeg Christina toen droogjes die samen met Luthien op de bank plofte. Luthien lag alweer te slapen in Christina haar armen en Christina had haar goed in een dekentje gewikkeld. "Ik geloof dat Severus vanavond langs komt...maar dat weet ik niet zeker. Hij komt bijna elke dag en hij is al twee dagen niet geweest wat best vreemd is."zei ze toen tegen Lily. "Had Remus gister nog tegen jou gezegd wanneer hij weer zou komen eigenlijk? Ik was te druk bezig met Luthien omkleden om nou echt te horen wat hij zei.."zei Christina verontschuldigend. Ze was gek op haar dochtertje, maar het was een stuk lastiger dan Christina gedacht had allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 8:29 pm

Lily Evers

Lily was ook wakker geworden door het gehuil van Luthien. Hoewel ze de kamer helemaal achterin het huis had op de tweede verdieping en dus ook het verste weg van Luthien haar kamer nog hoorde ze haar huilen. Niet dat Lily het bijzonder storend vond maar een nacht doorslapen zou ook geen kwaad kunnen vooral omdat ze het al druk genoeg hadden met hun opleiding. Lily geeuwde even en keek toen toe hoe Christina met Luthien naast haar kwam zitten. Lily had haar handen om haar kop koffie gevouwen en keek als een soort zombie rond en haalde haar schouders op toen Chris vroeg of Melian nog sliep "Wie weet. Misschien is ze bij Kragge misschien ligt ze in bed I don't know." mompelde ze en ze nam een slok van haar koffie en trok een gezicht gezien ze zo ongeveer der tong had verbrand. Te heet en ze was te gretig. "Wil je dat ik hier blijf als Sneep komt? anders ga ik James en Sirius wel vervelen." vervolgde ze toen het onderwerp over ging op Sneep. Lily trok haar badjas wat steviger om zich heen gezien ze het koud had en vouwde haar handen weer om haar kop koffie, het duurde altijd even voor Lily volledig op gang was en deze keer zo mogelijk nog langer omdat ze groot gedeelte van de nacht had zitten leren. "Remus komt vanmiddag. James en Sirius moeten naar het ministerie om afgebeuld te worden door Dolleman, dus Remus komt ons gezelschap houden." Lily was dolblij dat ze vrij was deze dag, ze had de afgelopen week zich uit de naad gestudeerd en gewerkt. "Denk dat hij rond de lunch komt, hij zal ook niet bijster veel slapen met Sirius en James in een appartement. Heb je het onlangs daarbinnen gezien? Het lijkt net of er een bom is ontploft." en met een bom bedoelde ze een Sirius en James size rommelbom lege bierflesjes, asbakken die te vol zaten om nog iets in te kunnen proppen, overal op de grond lag wel iets en waarschijnlijk was het in Sirius zijn slaapkamer nog 10x erger met slipjes van one night stands en gebruikte en ongebruikte condooms. Wat dat aan ging was Sirius het stereotype student. Niet dat het Lily wat uitmaakte zolang James maar wist dat Lily hem iets aan zou doen als hij zich als Sirius ging gedragen. Lily had hem dan ook haarfijn uitgelegd wat er met hem zou gebeuren en James had gezworen dat hij dat nooit zou doen maar dat hij ook Sirius niet tegen ging houden. Al zou hij dat proberen, Sirius was losgeslagen en zou toch niet tegengehouden kunnen worden al zouden James en Remus het willen proberen. Lily dronk langzaam haar koffie op en keek naar buiten, ze hadden uitzicht over heel Londen, wat een mega voordeel was van het wonen in een Skyloft. "Wil je ontbijt?" vroeg ze terwijl ze overeind kwam en de keuken in liep en begon te rommelen in de koelkast die altijd rijkelijk gevuld was "Ik persoonlijk heb trek in scrambled eggs met bacon." ze begon van alles uit de koelkast te trekken en zette alles klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 8:43 pm

Christina Zwarts

"Heel erg graag."zei Christina over het ontbijt, ze zat met Luthien op haar arm en ze wist zeker dat als ze Luthien zou neerleggen dat ze weer zou beginnen met te huilen. En dat was precies waar Christina geen zin in had. ze hield veel van haar kleine meisje, maar een pas geboren baby was altijd al zwaar laat staan als je ook net de liefde van je leven was verloren waarvan je nog steeds niet herstelt was. Ze miste Severus elke dag en kon met moeite een paar woorden over hem zeggen zonder te huilen, maar echt hele gesprekken was ze nog niet aan toe.  Christina schudde haar hoofd op de vraag van Lily. "Ik kan het prima alleen met hem aan geen zorgen."glimlachte ze. "Tot nu toe heeft hij geen enkele keer geprobeerd om Luthien mee te nemen en houd hij zich gewoon aan de opgestelde regels."zei ze toen rustig. "Hij had een geweldige vader kunnen zijn...maarjah...hij vind andere dingen belangrijker dan mij, of dan Luthien..."zei ze toen. Christina weigerde om hier weer om te huilen dat deed ze elke avond al en ze betwijfelde of ze überhaupt nog tranen over had. Toen ze hoorde dat Remus zou komen fleurde ze een beetje op. "Mooi, ik ben blij dat Remus er zoveel is, en natuurlijk dat jij me zoveel helpt." zei ze toen dankbaar. "Dit moet je niet tegen Melian zeggen."zei ze toen ze rustig naar Lily liep en sprak ze zo zachtjes dat alleen Lily haar nog kon horen. "Ik durf haar niet alleen te laten met Luthien, ik ben doodsbang dat ze of Amycus erbij laat of Severus haar laat mee nemen...ik weet dat hij haar vader is, maar wie weet wie hij thuis allemaal over de vloer heeft...ik wil niet nog meer dooddoeners in haar buurt."zei ze toen vast beraden. Christina volgde deze week haar studie nog thuis zodat ze bij bleef maar vanaf volgende week zou ze met Lily mee gaan en Luthien naar een kinderopvang gaan of zou wanneer het kon Sirius of Remus op Luthien passen. Alleen zou Sirius wel bij hún komen want ze liet haar dochtertje echt niet dat smerige appartement in. Toen Lily begon over dat appartement van ze rolde ze met haar ogen. "Het zijn nota bene tovenaars...ze kunnen alles zo opruimen maar neuh ze wonen liever in een of ander hol met een hoop smerige rotzooi..."zei ze toen hoofdschuddend al had ze toen stiekem- ze had Luthien toen even bij Lily gelaten- een sigaret gerookt daar binnen met Sirius. Van alle stress die Christina momenteel te verduren had ging ze ook spontaan roken, maar normaal deed ze dat op hun balkon als Lily en Melian al sliepen ze wilde liever niet dat teveel mensen het wisten en gelukkig was Sirius de enige die dat wist. Terwijl normaal Remus de gene was die echt alles wist. Christina voelde zich ellendig, maar met een masker probeerde ze te doen alsof ze vrolijk was bij iedereen en zeker voor Luthien. Ze zou nooit maar dan ook nooit huilen waar Luthien bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:10 pm

Lily Evers

Lily begon Scrambled eggs te maken met bacon en liet haar toverstok even rondzwiepen zodat veel dingen zichzelf klaar begonnen te maken en het bestek en de borden zelf uit de kastjes kwamen. "Ik geloof dat Remus heel veel opruimd maar als ik Remus was zou ik ook zoiets hebben van het is jullie klere zooi jullie ruimen het zelf maar op. want inderdaad het zijn tovenaars bij Merlijns baard." ze zuchtte even diep en rolde met haar ogen "Ik hoop voor Potter dat hij van plan is om op te ruimen voor ik langs kom want ik verdom het oprecht om daar binnen te komen als het eruit ziet alsof al het vuilnis van Londen daar word gedeponeerd." meldde ze en ze trok haar neus op. Lily snoof ook even luid toen het over Melian en de dooddoeners ging "Waarom denk je dat ik het verdom om Amycus toe te laten. We hebben hier duidelijke afspraken over gemaakt. Geen dooddoeners over de vloer die geen 1 maand oude baby hier hebben want die hebben hier namelijk verder niets te zoeken. Mels gaat maar naar hem toe als ze zo graag bij hem wilt zijn." gromde ze zacht. Ze hadden geen idee of Melian thuis was of niet en dus praatte ze zacht "Ik zou als ik jou was Luthien voorlopig sowieso niet uit het oog verliezen. Ja bij mij en Remus bedoel je kan niet 24/7 je kind op je armen hebben maar ik bedoel buiten mij Remus en Sirius zou ik haar aan niemand toe vertrouwen. Je weet maar nooit" zei ze en ze tikte met haar toverstok op het fornuis zodat die uit ging en ze begon het eten op te dienen. "Zit." zei ze tegen Christina en ze zette het bord op de bar neer voor Chris "Jij moet trouwens meer eten." vervolgde ze streng "Ik snap dat het stressen is en alles maar dat betekend niet dat je jezelf moet verwaarlozen en ik snap ook dat je Severus mist geloof me ik ben niet blind, en dat het pijn doet maar je moet eten, en drinken...en dan bedoel ik geen alcohol." Lily keek Christina streng aan "Ik zweer het bij Merlijns onderbroek ik voel me af en toe net je moeder." ze glimlachte daarna droogjes en plofte naast Chris neer zodat ze zelf ook wat voedsel naar binnen kon werken. Er was nog over dus mocht Melian ineens tevoorschijn komen kon ze eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:25 pm

Christina Zwarts

Even rolde Christina met haar ogen toen ze over Alcohol begon. "Lily ik geef nota bene borstvoeding! Natuurlijk zuip ik niet, weet je wel hoe slecht dat is voor Luthien?!" zei Christina toen. Ze zou nooit iets doen wat Luthien ook schade aanbracht. Dus alcohol was een dikke no go voor Christina. Christina negeerden de rest over het eten. Ze had of geen honger of was misselijk of was te uitgeput van Luthien om eten te maken, al deed ze wel haar best genoeg binnen te krijgen zodat ze Luthien geen schaden betrok. Haar ogen vielen op de ring rond haar vinger, de verlovingsring waar Severus haar een maand of 3 geleden mee ten huwelijk had gevraagd en waar Christina meteen ja op had gezegd. Helaas was die verloving inmiddels van de baan, het deed pijn als ze de ring zag. Maar ze kon de ring nog niet af doen ze was daar niet klaar voor, tenminste nog niet. "Misschien is het ook beter als we Luthien haar wieg naar mijn kamer brengen, ik slaap amper omdat ik bij ieder geluid wat ik hoor meteen naar de baby kamer ren omdat ik bang ben dat Severus of wie dan ook Luthien probeert mee te nemen."zei ze toen naar waarheid de helft van de tijd sliep ze ook op het bankje van de baby kamer om haar dochter niet alleen te hoeven laten. Christina begon uitgehongerd haar eieren aan te vallen. "Ik ben blij dat het tussen jou en James zo ontzettend goed gaat, Is er nog iemand van ons gelukkig."glimlachte ze. Ze noemde Melian niet gelukkig al wist ze dat die behoorlijk blij was met Amycus. Maar ze telde dat niet mee, ze haatte Amycus en ze vond het vreselijk wat Remus was aangedaan. Christina voelde zich al een brok ellende door alles, en Severus had haar niet eens bedrogen. Melian, Remus daarin tegen... Al was ze wel blij dat ze Luthien had. "Gelukkig heb ik er in ieder geval iets goeds aan overgehouden...al kon ik het allemaal over doen ik zou haar voor geen goud meer willen missen."glimlachte ze oprecht. "Ik hou meer van haar dan wat dan ook op deze hele wereld."zei ze toen oprecht. "Wanneer ga je naar James precies? Niet dat ik je wil tegen houden...maar ik durf niet zo goed echt alleen te zijn, kan je wachten tot Remus er is?"vroeg ze toen ze hoopte dat Lily het niet erg vond. Ze wilde niemand tot last zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:35 pm

Lily Evers

Lily rolde even met haar ogen toen haar strenge moederlijke preek over voedsel werd genegeerd maar ze had het haar persoonlijke missie gemaakt om Christina zo goed mogelijk eten te geven niet alleen voor Chris maar ook voor Luthien. Dus waren ze op de gezonde tour, in tegenstelling tot de jongens, ook een van de redenen dat Remus grotendeels van de tijd bij hen at...al was de spanning als Remus en Melian er beiden waren om te snijden. Remus negeerde Melian zo veel mogelijk en deed alsof ze niet bestaat, Lily kon heel goed begrijpen waarom zelf was ze uit haar ketel gevlogen tegen Melian toen ze erachter was gekomen wat er was gebeurd en waren zij en Chris er beiden zo goed mogelijk voor Remus geweest en Remus had afleiding gehad door Christina te helpen met haar zwangerschap en alles wat erbij kwam kijken sinds Luthien er was maar toch kon Lily zien dat het niet veel goeds met Remus deed. "Ik ben ook blij dat het goed gaat tussen James en mij. Ik wou dat we allemaal net zo gelukkig konden zijn als ik, maar het universum heeft een ziek gevoel voor humor." zei ze triest. Lily keek Luthien even aan die nog sliep "Ik help je straks wel met de wieg in jouw kamer zetten. Met z'n tweeën onze toverstok gebruiken gaat makkelijker dan als je het alleen moet doen en ook nog Luth in de gaten moet blijven houden." Ze liet ondertussen haar bord zichzelf afwassen en keek toen weer naar luthien "Ik was sowieso pas van plan om vanavond naar James te gaan. Tegen de tijd dat die jongen wakker word is het etenstijd en ik blijf liever thuis eten dan daar. Want daar is het pizza en afhaal dus ik sla wel over." mompelde ze "Dus ik blijf sowieso tot Remus er is." Lily liet zich van de barkruk afglijden en zette nog een kop koffie voor zichzelf en keek toen Chris aan "Koffie of thee?" vroeg ze aan haar vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:38 pm

Melian

Melian liep over de straten in Londen. Ze had een zwarte mantel aan en haar huid was lijkbleek. Ze had de kap van haar mantel over haar hoofd heen getrokken en sloop langs de mensen die al op straat waren heen. Onder haar ogen had ze duidelijke donkere kringen. Al een aantal dagen had Melian slecht geslapen, of het nu kwam door de pasgeboren baby van Christina, of kwam door de nachtelijk uitstapjes met Amycus of Severus. Melian was afgelopen nacht al voor de tweede keer deze week bij Amycus geweest. Ze hadden de hele nacht gebrainstormd over een aanval op een bijeenkomst voor modder- en halfbloedjes en natuurlijk andere dingen gedaan, hehe. Uiteindelijk hadden ze een paar uur geleden en perfect plan weten uit te werken. Amycus zou het nu gaan voorstellen aan de heer des duister en als het akkoord zou zijn, zouden ze het aan het einde van de week gaan uitvoeren. Ergens maakte dat Melian wel zenuwachtig. Het zou de eerste keer zijn dat ze zou mee helpen aan zo'n grote aanval. Melian was bijna bij het appartement en maar goed ook. Ze had het koud en had zin om eeuwig te gaan slapen. Melian vroeg zich af hoe het zou gaan met Luthien. Ze had de baby de laatste paar dagen enkel wat horen huilen, meer niet. Melian speelde graag met Luthien. Ze vond het enorm leuk om een nichtje te hebben. Ze vond het echter wel jammer dat zij nooit mocht oppassen. Dat leek haar namelijk juist zo leuk. Melian begreep ook niet zo goed waarom ze dat niet mocht. Het was toch tenslotte ook haar familielid? En als zelf Remus op de baby mocht passen, waarom zij niet? Melian snapte dat echt niet. Melian liep richting het appartement en draaide de sleutel om. Ze stapte het appartement binnen en ze zag dat iedereen al wakker was. "Goedemorgen allemaal." probeerde Melian zo vrolijk mogelijk te zeggen, al ging dat wat moeilijk door de vermoeidheid. Melian deed haar mantel af en gooide die in een hoekje. Ze liep richting de keuken waar Lily al bezig was met ontbijt maken. Melian had totaal geen honger. Dat had ze sinds ze zo druk bezig was met school en andere dingen bijna nooit meer. Ze kon zich niet eens meer herinneren wanneer zij voor het laatste had genoten van een maaltijd. Melian liep naar Luthien en Christina toe. Melian pakte even het armpje van Luthien vast. Het was zo schattig en klein. Melian glimlachte naar de baby en kietelde Luthien zachtjes op haar buikje. "Hoe is het met jullie? Heb ik nog iets gemist?" vroeg Melian daarna droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:03 pm

Christina Zwarts

"Dank je, dan zal ik een stuk beter slapen als ik Luthien op mijn kamer heb waar ik weet dat ze veilig is, niemand die langs mij komt."zei ze toen droogjes. Ze keek op toen Melian binnen kwam en glimlachte eventjes, ze vond Melian een lieve tante, maar vertrouwden haar niet alleen met Luthien. MElian was erg close met Severus en straks zou ze Severus zomaar Luthien mee geven, maar die gedachte sprak ze niet uit tegen Melian ze wilde haar geen pijn doen. Ze zag haar als een soort jonger zusje, maar de angst dat er iets met Luthien gebeurde was ontzettend groot bij Christina. "Goed hoor."Loog Christina, ze voelde zich alles behalve goed, maar dat wilde ze absoluut aan niemand laten merken. "Leeft Severus nog? Weet je of hij vanavond komt voor Luthien, hij is al twee dagen niet geweest wat uniek voor hem is."Vroeg ze toen aan Melian. Christina vond het super belangrijk dat Luthien een vader had en ja Severus was heel erg lief voor Luthien. Christina was tot alles bereid om Luthien de beste jeugd ooit te krijgen al zou ze met Remus moeten trouwen om daar voor te zorgen dan nog zou ze dat doen. Hij was momenteel meer vader voor Luthien dan Severus. Iets wat Christina vreselijk erg vond.
Binnen no time had Christina haar bord leeg en ze knikte dankbaar naar Lily. "Zou jij zomenteen even op Luthien willen letten? Dan kan ik eventjes douche dan ben ik tenminste toonbaar als Remus er zomenteen is." zei Christina toen met een klein glimlachje. "Ik zit onder de melk namelijk en baby spuug...heerlijk."zei ze droogjes, ze gaf Luthien nog steeds de borst waardoor ze melk lekte ze zou echter de eerste de beste die Luthien een flesje zou geven omleggen want Christina vond dit veel te belangrijk.
"En moet je nou echt vragen of ik koffie of thee wil? Ik wil nog steeds gewoon koffie, ik ben niet langer zwanger dus dat kan gewoon weer Merlijn zij gedankt."Zei ze toen droogjes. Ze keek Lily hoofdschuddend aan en was even vergeten dat ze Melian misschien wel heel veel pijn deed toen ze zei dat Remus kwam. Maar Christina was zo moe van alles en had gewoon echt hulp nodig dat ze geen tijd had zich bezig te houden met Melian haar gevoelens en Melian had het zelf gewoon verpest bij Remus. Dat was ook duidelijk ze was zelf vreemd gegaan. Dus ze had vrij weinig te zeggen vond Christina, al zou Christina een relatie met Remus beginnen dan nog had ze dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:13 pm

Lily Evers

Lily keek op toen Melian binnenkwam "Goedemorgen...nou...zo te zien is jouw morgen niet bijzonder goed." zei ze terwijl ze haar blik over Melian heen liet gaan en haar vriendin eens kritisch bekeek "Heb je uberhaupt gegeten de afgelopen week?" waarom zat ze in merlijns naam in een huis met twee mensen die amper wilde eten. Was zij nou de enige verstandige of was ze gewoon een vreetzak en leek het alsof de meiden weinig aten omdat zij at als 3 olifanten? "Er zit nog scrambled eggs en bacon in de pan en we hebben nog brood." meldde Lily tegen Melian, Lily dulde weinig tegenspraak en deed ook net of ze niet hoorde wat Christina vroeg aan Melian over Severus. Lily was bezig haar eigen rotzooi op te ruimen en dat van Christina. "Ik let wel op Luth. Als jij klaar ben wil ik ook even douchen. Ik betwijfel of Remus het zo leuk vind als ik hier in mijn badjas rond hang ook." zei ze half lachend. Niet dat Remus het niet gewend was om de meiden te zien als ze net wakker waren, Remus had Christina letterlijk op haar slechts gezien en Lily ook als ze net wakker was en het humeur als een necroot had eruit zag als een necroot en geluid maakte als een Grauwel. Dus niets nieuws onder de zon maar ze wilde wel graag douchen en zich aankleden gezien  ze ook nog naar James ging. "Trouwens Mels, misschien is het handig om te laten weten waar je bent volgende keer, dan weet ik of ik op je moet rekenen voor het eten. Niet dat we het niet kwijt kunnen, we geven het gewoon aan Remus mee in een doggybag en Sirius leeft zich wel uit - ja pun intended-" Lily lachtte even toen CHristina haar een dodelijke blik wierp en vroeg waarom ze uberhaupt nog moeite deed om te vragen wat Christina wilde drinken "Coffee it is." ze zette dus 3 koppen koffie en gaf er 1 aan Chris en een aan Mel die eruit zag alsof ze het hard nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:26 pm

Melian

Melian glimlachte wat pijnlijk. Het liefste zou ze alles aan Christina en Lily vertellen, maar dat ging natuurlijk niet. Ze was al al te blij met een kamer in dit appartement en Melian riskeerde het liever niet om eruit gezet te worden door de meiden. Ze was al dankbaar met hen als vrienden en Melian zou zoiets nooit verpesten. Melian nam plaats naast Christina en keek even de keuken in naar de pannen waar nog wat te eten in lag. De geur alleen al maakte Melian meer misselijk dan dat ze trek kreeg, maar ze zou zo doen wat Lily had gezegd. Misschien zou het eten haar goed doen. Melian nam de kop koffie die Lily haar gaf tussen beide handen, zodat ze wat op kon warmen. Melian haalde even haar schouders op toen Christina over Severus begon. Melian wist maar al te goed waar Severus was, want hij had namelijk een opdracht van de heer gekregen  en was daarom een paar dagen afwezig. Als het mee zou zitten zou Severus vandaag weer terug zijn, dus de kans war groot dat hij vanavond langs zou komen. Dit kon Melian natuurlijk niet tegen Christina zeggen. "Ik weet niet waar hij is. Ik heb ook al een aantal dagen niks van hem gehoord." zei Melian. Ze had inderdaad ook al dagen niks van hem gehoord, maar Melian stoorde zich daar niet aan. In Christina haar geval kon ze zich wel voorstellen dat Christina zich daar aan stoorde en ze wou natuurlijk dat hij er was voor Luthien. Melian hoorde hoe Christina en Lily over Remus praatte. Zijn naam zorgde ervoor dat Melian haar maag nogmaals een paar omdraaide. Op de een of andere manier vond ze het vreselijk om over hem na te denken. Melian was misschien wel degene geweest die het allemaal verpest had, maar het liep al een aantal weken niet goed tussen hen. Ze had het liever anders gezien, want Remus was de liefste jongen die ze kende, al kwam Amycus nu wel in de buurt voor Melian. Melian negeerde het maar en zodra Remus zou verschijnen, zou Melian naar haar kamer gaan. Ze had bovendien nog genoeg huiswerk wat gemaakt moest worden. Melian hoorde wat Lily vervolgens zei. "Sorry Lils, ik heb er even niet goed over nagedacht, maar ik zal het de volgende keer melden." zei Melian oprecht verontschuldigend. Af en toe was het voor Melian echt lastig om haar leven met Amycus en haar leven met haar vriendinnen te combineren. Maar daar had ze immers zelf voor gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:42 pm

Christina Zwarts

Christina nam een slok van haar koffie, ze dronk het altijd gloeiend heet. Dat vond ze heerlijk en vervolgens luisterde ze naar Melian. Ze maakte zich nu nog meer zorgen om Severus dan ze al deed en besloot toen eventjes subtiel te checken of hij nog leefde. Ze pakte een stuk magisch perkament en schreef erop: Severus, wanneer kom je weer langs voor je dochter? Ze verstuurde het magisch waardoor het in zijn zak branden. Ze ondertekende het niet eens met haar naam, ze nam aan dat ze de enige was die een dochter met hem had dat hij dat wel zou snappen. Ze had normaal altijd getekend met liefs of xxx, of ik hou van je, maar dat gebeurde de laatste tijd niet meer al hield ze nog zielsveel van hem. Ze overhandigde Luthien aan Lily, en gaf het kleine meisje een kusje op haar voorhoofd. "Dankje Lils."zei ze toen. Eigenlijk had Christina niets gehad om zich voor te schamen met Remus aangezien hij haar het eerste deel van de bevalling had begeleid en dus een hoop niet charmante dingen had gezien, maar die herinnering probeerde ze eventjes te verdringen. Snel liep Christina naar haar kamer en pakte een eenvoudige zwarte kanten jurkje uit haar kast, het jurkje kwam tot net over haar kont en had mouwen tot haar ellebogen, maar je zou niets zien als ze bukte daarvoor was het jurkje dan weer te lang. Ze pakte ook een schone onderbroek en een BH droeg ze op het moment niet want dat was te lastig met Luthien voeden ze stapte de badkamer in die van haar zelf was, want ze hadden alle drie een eigen badkamer vind ik en deed de deur op slot. Ze zetten de douche aan en ging onder de warme straal zitten en merkte nu pas hoeveel pijn ze eigenlijk wel niet had in haar lichaam van het staan en Luthien vast houden en toch nog van de bevalling en het slapen in de baby kamer. Ze besefte nu ook weer ten volste hoe erg ze Severus miste en barsten weer in snikken uit. Dit waren de momenten dat Christina het echt niet meer zag zitten. Ze was moe ze had pijn en haar hart was op de ergst mogelijke manier gebroken. Na een kwartiertje dwong ze zichzelf te stoppen met huilen en wasten ze zich. Ze ging de douche uit kleeden haar aan droogde met magie haar haren die ze in een eenvoudige maar mooie lange vlecht tot haar middel vlocht en deed simpel wat make up op alleen mascara en oogpotlood maar meer had ze niet nodig. Ze liep terug naar Lily en deed net of er niets gebeurt was en alles goed was. "Dat voelt een stuk beter, dankje Lils."Zei ze toen dankbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:17 pm

Lily Evers

Lily keek haar beiden vriendinnen kritisch aan en was zich er zeer goed van bewust dat zij de enige was met een normale stabiele relatie. Ook al was James misschien zo'n typische student die van feesten hield en zich af en toe nog misdroeg en al die dingen toch waren zij gelukkig samen en deed James nog steeds alles voor haar en was hij nog steeds diezelfde jongen waar ze toch uiteindelijk voor was gevallen. Het scheelde in elk geval al dat hij een stuk minder kapsones had gekregen dus dat was al een voordeel. Lily nam Luthien over en ging met haar op de bank zitten en en begon zich bezig te houden met het kleine meisje. Lily wierp af en toe steelse blikken op Melian en vond nog steeds dat haar vriendin er niet gezond uitzag. Het moest toch ook wat met Melian doen dat ze niet meer met Remus was en Amycus die een dooddoener was het kon nooit makkelijk zijn... Lily hoopte enkel dat Melian wel de juiste keuzes zou maken en dat het uiteindelijk goed zou komen tussen haar en Remus alleen wilde Remus momenteel niets met Melian te maken hebben. Christina liet zich vrij snel weer zien en nam Luthien weer over, alleen Lily was natuurlijk niet blind. Ze mocht dan af en toe doen alsof ze stekeblind was maar ze kende haar vriendinnen goed genoeg om te weten dat ze beiden niet goed in hun vel zaten en Christina nog wel het minste "Chris, misschien moet je morgen een dagje vrij nemen van op Luthien letten. Ik heb alleen morgenochtend college ik kan s'middags en s'avonds op haar passen, als jij nou eens gewoon lekker een dagje weg gaat met Sirius of Remus of iets? James en ik letten wel op Luth. Je moet ook tijd voor jezelf nemen." zei ze bezorgd. Christina kon nog zo goed acteren en doen alsof er niets aan de hand was maar Lily en Chris waren net zussen en Lily zei dan wel niet recht toe recht aan wat ze van alles vond ze probeerde wel zo subtiel mogelijk te zorgen dat Christina ook tijd voor zichzelf nam en af en toe rust nam. "Jullie beiden hebben een dag voor jezelf nodig." ze schoot een blik richting Melian en keek hen beiden streng aan "Dit werkt namelijk niet en waag het eens om te zeggen dat het niet nodig is want ik ben niet blind." Ze stond op van de bank "Ik ga even douchen ben zo terug. Trouwens Remus is er over een half uurtje ik heb hem net even een berichtje gestuurd. Hij ramt James en Sirius het bed uit en dan komt hij hierheen." zei ze tegen beiden meiden zodat Melian zich kon verstoppen en zodat Christina tenminste wist dat Remus er elk moment kon zijn. Daarna liep ze naar haar eigen kamer, pakte wat kleding en ondergoed en bewoog zich naar haar badkamer waar ze ging douchen. Lily was vrij snel klaar, kleedde zich aan en ging weer terug naar de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:37 pm

Christina Zwarts

"Wat ik nodig heb is een échte vader voor Luthien die er is..."mompelde ze toen. "Lily één dagje wat doen gaat me niet helpen en ik zou ook niet weten wat ik moet doen, en ik ben daar veel te moe voor en ik wil Luthien niet te lang zonder mij laten."Zei Christina toen ze Lily hoorde, ze raakte al bij het idee om Luthien uren zonder haar te laten in paniek sinds de bevalling was ze nog geen één keer meer dan twee uur zonder Luthien geweest en die twee uur vond ze al een hel. Ze zag hoe Lily weg liep om te gaan douche en ze had Luthien stevig vast alsof ze bang was dat iemand haar ter plekken uit haar armen zou rukken ze was er niet klaar voor Luthien alleen te laten, ze wilde haar bij zich houden. "Mels, ik ga heel even op bed liggen met Luthien. Eet wat en neem een warm bad het zou je goed doen."Zei ze toen tegen haar vriendin. Ze wist dat Remus de sleutel had en haar snel genoeg in haar slaapkamer zou komen zoeken als ze niet in de woonkamer zat dus daar maakte ze zich geen zorgen over. Ze zou Luthien veilig vast houden op haar bed tot Luthien haar eigen wiegje er stond wat voor Christina een hele opluchting zou zijn. Rustig liep ze naar haar slaapkamer toe en ging daar op bed liggen ze was echt moe, maar in slaap vallen deed ze niet daarvoor hield ze Luthien in de gaten, ze was zo blij met haar kleine meisje. Al was ze Severus voor goed kwijt toch had ze er geen spijt van hoeveel pijn ze ook had met het verdriet zonder hem. Christina was dol blij met Luthien en zonder SEverus zou ze die nooit hebben gehad. Daar zou ze Severus eeuwig dankbaar voor zijn. Christina vroeg zich af of Severus nog van haar hield en haar miste en hoe hij zou doen stel ze zou ooit een ander date waardoor Luthien een stiefvader kreeg. Ergens vermoeden Christina, dat Severus die vent dan het liefste zou omleggen.
Christina was blij als Remus er was, al hadden ze niet echt een liefdes relatie, momenteel voelde hij meer als een partner voor haar en als een vader voor Luthien dan wie dan ook, alleen was dat wel een relatie dan zonder de seks en het zoenen. Iets waar Christina niet echt bepaalt mee zat want die nijging had ze nou weer niet helemaal bij Remus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:53 pm

off: daarbij zou Melian, relatie of geen relatie met Remus, Christina haar ogen uitkrabben xD

Lily & Remus

Lily had maar gezwegen toen Christina er tegenin ging. Ze moest op een gegeven moment toch weer soort van eigen leven gaan leiden en Luthien durven afstaan al was het aan haarzelf of Remus of Sirius. Christina kon niet haar hele leven bij Luthien blijven. Maar voor nu liet Lily het gaan, ze begreep het ook wel, Chris had enkel tijd nodig. Lily plofte op de bank neer en pakte haar boek en begon te studeren, Remus zou elk moment binnen kunnen komen en Lily zou hem richting de slaapkamer van Christina wijzen en verder wist Remus de weg dus kon Lily in alle rust...soort van...leren. Het duurde ook niet lang of Lily hoorde een sleutel omgaan en de deur ging open. Remus kwam binnen en glimlachte naar haar "Goedemiddag." oh dat is waar ook het was al middag "Hee Remus." zei Lily met een glimlach "Bevind James zich al weer in het land der levenden?" Remus grinnikte even "Ja zeker. Ik heb hem en Sirius aan de schoonmaak gezet. Dus als je vanavodn langs gaat is het als het goed is opgeruimd tenzij ze het weer laten afweten. Wie weet stopte ze het moment dat ik de deur uit liep." Lily grijnsde "We zullen zien. Christina is in haar kamer." Remus knikte en deed duidelijk zijn uiterste best om Melian te negeren en Lily keek hem medelevend aan "Hoe gaat het met het onderzoek trouwens?" vroeg ze ineens en Remus scheen wat op te leven "Nou, we hopen dat we binnenkort een soort van Break through hebben. Het gaat niet al te vlot maar het tem is optimistisch dus dat is goed. Hoe gaat het met je studie?" "Druk. Er is zooooveeel dat ik moet weten." Remus grijnsde "Ik zie je zo nog wel Lils, Ik ga eens kijken hoe het met Chris is." Lily knikte en keek lichtelijk bezorgd toe hoe Remus richting de slaapkamer van Christina ging, hij liep enigzins moeilijk het was dan ook pas volle maan geweest en Remus had zichzelf weer verwond, Sirius en James waren mee geweest maar konden niet altijd Remus stoppen om zichzelf pijn te doen. Remus liep zachtjes de kamer van Christina in en ging voorzichtig op de rand van het bed zitten "Hey" mompelde hij zacht wetende dat Chris niet echt helemaal sliep maar Luthien wel. "Hoe voel je je?" Chris wist hopelijk dat ze tegen Remus geen bullshit hoefde te vertellen Remus kon dwars door haar heen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:10 am

Severus Sneep

Severus voelde zich ellendig. Nou ja, eigenlijk was dat nog zacht uitgedrukt maar goed. Hij deed wat er van hem gevraagd werd, hij speelde braaf de dooddoener die alles zou doen maar in de tussentijd zaten zijn gedachten bij Christina en zijn dochtertje. Hij was al een paar dagen niet geweest vanwege een stomme missie. Severus kwam net thuis aan en plofte uitgeput op de bank neer. Hij werd omringd door boeken en eigenlijk haatte hij dit huis maar ja gezien het hem was nagelaten en hij geen zin, tijd of geld had om een eigen appartement of huis te regelen moest hij het er maar mee doen. Daarbij was hij sowieso niet genoeg thuis om zich echt te irriteren aan de grimmige sfeer die er hing en de herinneringen die hem s'nachts wakker hielden. Severus was in een halve slaap daze toen hij ineens iets in zijn zak voelde brandden, hij wist dat het de heer niet was want dan had hij zijn arm wel voelen branden en hij kwam net bij de heer vandaan het leek hem onlogisch dat hij hem nu alweer zou oproepen. Buiten dat was de heer van het duister wel even zoet met de informatie die hij zojuist had doorgegeven. Severus reikte in zijn zak en haalde een briefje tevoorschijn. Hij las het en herkende natuurlijk direct het sierlijke handschrift van Christina die hem vroeg of hij nog langs zou komen voor Luthien. Hij sloot zijn ogen even en stuurde toen een antwoord terug Ja ik kom vanavond. meer was niet nodig meer wilde hij ook niet kwijt. Hij was het een beetje zat dat Lily er ook regelmatig was en hem met een priemende blik in de gaten bleef houden en dat Christina hem geen seconden alleen liet met zijn dochter. Hoewel hij er geen spijt van had dat hij een dochter had, had hij er wel onwijs veel spijt van dat hij haar en Christina beiden aan de kant had moeten schuiven. De Heer zou er direct een eind aan maken en dan zou Chris dood zijn en zijn dochter zou worden opgevoed als dooddoener en dat wilde Severus dan weer totaal niet. Het was al helemaal niet de bedoeling geweest dat Melian ook de dooddoener kant op zou gaan maar hij was allang blij dat Melian niets meer met de weerwolf had. Amycus was daarbij nog eens bijzonder aardig en normaal als vriendje voor Melian dus dat was goed. Severus liet zichzelf weer achterover vallen op de bank. Hij was zo stom geweest om niet te luisteren naar Chris, naar Lily..naar iedereen die hem had afgeraden het pad te volgen waar hij zich op bevond tijdens hun schooltijd. Maar hij was nou eenmaal waar hij nu was en hij kon niet meer terug... en de consequensies waren enorm geweest. Hij was gedwongen geweest Christina haar hart te breken en daarmee ook zijn eigen en ze vertrouwde hem nu niet meer. Hij wist niet of er ooit de mogelijkheid was om dat vertrouwen terug te winnen maar zolang hij dooddoener was zou dat niet gaan gebeuren, daarbij zouden Lily en Remus het nooit zomaar toelaten dat Christina weer bij hem terug kwam. En als Severus Chris een beetje kende zou Chris dat ook niet doen voor zolang hij dooddoener was en dat baantje was helaas voor leven. Toen hij zich aanmeldde als dooddoener had hij geen idee gehad van wat het allemaal inhield en wat de werkelijke plannen waren maar nu kwam alles aan het licht en had Severus er steeds meer spijt van maar hij moest mee doen, hij kon niet weg en hij wilde op het moment ook niet weg. Het zou zijn dood worden en hoewel hij zichzelf onwaardig vond als vader wilde hij het zijn dochter niet aandoen om op te groeien zonder vader. Niet wetende dat Christina, Remus Lupos meer als vader voor Luthien zag als hem en hij was het er ook absoluut niet mee eens dat een weerwolf zo dicht in de buurt van zijn dochter kwam en dat Potter en Zwarts ook beiden vaak genoeg daar waren, maar hij had al snel doorgehad dat hij helemaal niets te vertellen had en hij had dat geaccepteerd. Hij snapte het maar hij was het er niet mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:29 am

Christina Zwarts

Christina was in een soort van sluimerende toestand toen Remus binnen kwam en ze schrok lichtjes en ging rechtop zitten op bed veilig, niet op een kussen ofsow maar veilig legde ze Luthien naast haar neer op bed op een manier dat ze er niet af kon vallen, of kon stikken of wat dan ook en ze gaf Remus even een stevige knuffel en legde haar hoofd eventjes rustig op zijn schouder voor een minuut. "Zwaarder dan andere dagen."Zei ze toen naar waarheid. "Ik ga Severus steeds erger en erger missen, ik geloof dat het steeds meer door dringt dat hij niet meer terug komt..niet echt wel om Luthien te zien..maar je snapt wat ik bedoel. Luthien is ontzettend vaak aan het huilen in de nacht, ik slaap slecht ik ben bang dat iemand haar van me af komt pakken. Ik durf er amper 5 minuten alleen te laten omdat ik bang ben dat Severus haar komt op eisen of iets..."Zei ze toen eerlijk tegen hem. Ze voelde het briefje van Severus in haar zak branden en vond het moeilijk dat het zo kort en bondig was. Ze snapte niet hoe snel alles naar de klote was gegaan. Een paar maanden geleden lagen ze nog samen bij het meer te praten en te knuffelen. Sliepen ze snachts samen, zei sEverus hoeveel hij van haar hield, dat hij niet zonder haar kon. Had hij de moeite gedaan om met Lily...terwijl de twee inmiddels een grondige haat aan elkaar hadden...een huwelijks aanzoek te doen, waarop ze ja had gezegd en nu waren ze slechts somebody that is used to know, voor elkaar, terwijl ze hem het liefste vast pakte en een goede kus zou geven als ze hem weer zag en wilde ze gewoon samen met hem een gezinnetje vormen maar dat kon allemaal niet. "Waarom doet het zoveel pijn Remus? Waarom gaat het niet weg...waarom kan ik niet zonder hem hij is een dooddoener...hij heeft mij en haar ervoor in de steek gelaten."Zei ze toen snikkend tegen hem. Remus was de enige persoon bij wie ze zich echt lied gaan en dat wist hij ook. Christina had er geen idee van dat Severus zich net zo ellendig voelde als dat zij deed. "Het lijkt wel of hij me haat..."zei ze toen, tijdens de bevalling had hij samen met haar weer op bed gezeten haar constant ondersteund, haar schouders gemasseerd als afleiding van de pijn en zei hij nog hoeveel hij wel niet van haar hield dat ze niet dood mocht gaan dat hij haar niet kon verliezen toen er werd gezegd dat ze zou sterven, hij bleef dagen bij haar, maar zodra het duidelijk was dat ze zou genezen na een aantal dagen was hij weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:41 am

Remus Lupos

Remus begreep Christina. Beter dan iemand anders waarschijnlijk. Remus kon nog zo goed doen alsof hij Melian haatte en alsof het hem niets meer deed maar van binnen ... dat wist Chris ook. Ze zaten beiden in een ellendige tijd en hij wist niet of dat nog snel beter ging worden. "Ik begrijp dat je Severus steeds erger gaat missen Chris. Ik mis Melian ook. Niet dat ik dat tegen haar of iemand anders zeg ik bespaar mezelf liever die marteling." meldde hij en hij hield haar rustig vast terwijl zij tegen hem aan hing en alles eruit gooide. "Ik betwijfel of Severus dapper genoeg is om Luthien mee te nemen Chris. Hij weet dat hij ons allemaal dan achter zich aan heeft, maar...als je je er beter door voelt kan ik een paar beschermende bezweringen rond het huis plaatsen en misschien in elk geval vanavond bij jou blijven slapen." het was niet de eerste keer dat Remus bij Christina zou crashen normaal sliep hij op de bank. "Niemand komt in de buurt van Luthien zonder toestemming van jou en niemand komt langs Lily en mij." Lily was wat dat betrof een verdomde leeuwin die haar familie beschermende en hij zou nog eerder dood gaan dan het toelaten dat iets of iemand Chris en Luth iets aan zou doen of Luthien van Chris zou weghalen. Remus liet Christina uithuilen en razen, meestal hielp een potje huilen maar in dit geval zou het niet bepaald veel goeds doen. Remus drukte een broederlijke kus op haar voorhoofd "Ooit word het beter Chris..." mompelde hij. Ooit. Hopelijk kwam ooit erg snel. Chris leed eronder en hij zou vanzelf wel herstellen op den duur als hij in elk geval niet elke keer Melian tegen het lijf liep als hij op bezoek kwam bij Christina en Lily. "Ik weet niet waarom. Ik zou bij Merlijns baard niet weten wat en waarom hij liever dooddoener is dan dat hij bij jou en Luthien is en ik beweer ook niet dat ik enig idee heb hoe het is om een dochter te hebben maar je zou toch denken dat je daar alles voor opzij zou zetten. Wie weet komt hij ooit nog tot inzinking en komt hij met hangende pootjes terug." Doubt it. "Ik denk niet dat hij je haat Chris. Ik denk dat hij gewoon niet weet wat hij moet doen en hoe hij ermee om moet gaan. Meer kan ik er ook niet van maken." Remus was erbij geweest tijdens Chris haar bevalling, hij had gezien hoe erg in paniek severus was geweest, en hij zag hoe Severus was met Luthien. Remus was ervan overtuigd dat Severus van zijn dochter hield en misschien ook nog wel van Chris maar als dooddoener ... tsja dat ging voor op alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:54 am

Christina Zwarts

Christina knikte op de vraag of ze wilde dat hij bleef slapen en die spreuken zou doen. "Dan voel ik me een stuk prettiger ja."zei ze eerlijk en ze knuffelde hem eventjes dankbaar. "Wat moest ik toch zonder jou Lily en Sirius....ik had mezelf al lang van kant gemaakt zonder jullie."Zei ze toen semi serieus aan de ene kant had ze dat juist niet gedaan want dan bleef Luthien niet goed verzorgt achter iets wat ze nu wel bleef dus eigenlijk technies gezien kon ze zichzelf nú beter van kant maken dan in zo situatie maar dat zou ze haar dochtertje toch nooit aan doen dus was dit niet meer dan een of andere loze bull shit gedachten. "Ik ben blij dat jij Luthiens peetvader bent...jij bent meer vader voor haar dan Severus is en als hij zo door gaat ook dan hij ooit zal zijn...Hij komt vanavond trouwens langs hij is al twee dagen niet geweest."Christina rolde even met haar ogen van de irritatie die dat opwekte en droogde haar tranen. "Al komt hij ooit tot inzinking...als het nog lang duurt hoeft dat sowieso voor mij niet meer...hij kan zich binnen nu en een zeer korte tijd nog bedenken dan misschien....heel misschien maar als het te lang duurt niet..."zei ze toen en daar was ze van overtuigt dat ze dat zou doen. Christina had geen idee dat Severus zich net zo klote voelde als haar misschien nog weel meer klote, hij had zo goed als ze dochter niet, hij had Christina niet meer. geen echte vrienden eigenlijk had hij alleen maar min of meer Melian verder was hij helemaal eenzaam en alleen en alleen maar op missies met weinig geld en miste hij haar net zo erg als dat zij hem miste maar dat wist ze niet. Dus nam ze hem alles kwalijk en was lekker vreselijk boos. "Sorry Remus....jij moet je helemaal rot voelen ik heb Luthien teminste nog."zei ze toen en ze gaf hem weer een knuffel. "Ik ben een vreselijk slechte beste vriendin op moment...van jullie allemaal."zei ze toen gemeend. "En alleen maar met mezelf bezig." zei ze toen en dacht nog in zichzelf, en Severus heeft mij teminste niet verlaten voor een ander zo als Melian wel bij jou heeft gedaan maar dat zei ze heel verstandig niet hardop natuurlijk. Ze was niet achterlijk he.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:05 am

off: niet?

Remus Lupos ... (omg ik typte Lupus...)

"Zonder mij, Lily en Sirius zou je in een hoekje zitten wegkwijnen, Hetzelfde wat ik waarschijnlijk aan het doen zou zijn als ik jou, Lily, Sirius en James niet had." zei hij serieus. Hij zou zo direct de beschermende spreuken rond het huis invoeren. Alleen degene die werden toegelaten konden dan het huis betreden. Hij glimlachte even vaag toen Christina zei dat hij meer een vader voor Luthien was dan dat Severus was en wellicht ooit zou zijn als hij niet snel bekeerde (islam?) en helaas, betwijfelde Remus ten zeerste of dat snel zou gaan gebeuren. "We zullen zien wat er gebeurd..." mompelde hij "ik ben er vanavond ook bij, ik weet toevallig dat hij dat alles behalve prettig vind maar het is niet mijn taak om te zorgen dat hij zich prettig voelt." nee hij was niet bepaald Severus zijn grootste fan Niemand op het moment, niet dat Remus ooit een fan was geweest maar goed dat wist Chris ook wel maar niemand zei het hardop om onnodig gezeur gezeik en gemauw te ontwijken. "Je kan moeilijk je baantje als dooddoener zijnde opzeggen zonder gevolgen denk ik. De orde is daar goddank heel anders mee." gezien ze allemaal recentelijk zich bij de orde hadden gevoegd, behalve Melian gezien die met een dooddoener een relatie had vertrouwde niemand het echt om haar ook echt toe te laten, wat Remus maar al te goed vond, wisten ze het een en ander van de dooddoeners. Maar niet genoeg... "Denk je werkelijk dat je in staat bent hem volledig los te laten ook al komt hij terug gekropen ooit?" vroeg hij serieus. Hij wist hoeveel Chris van hem hield, hij betwijfelde dan ook dat Christina hem nooit meer terug zou nemen als Severus met hangende pootjes terug kwam. Remus schudde even zijn hoofd en wuifde toen haar excuses weg "Maak je maar niet zo druk om mij." zei hij droogjes "Ik heb genoeg afleiding. Weet je dat het een dagtaak is om te zorgen dat Sirius en James het huis niet platbranden of opblazen? Het lijkt wel of ik zelf ook twee kinderen heb. Waarvan eentje regelmatig dreuzelmeisjes mee naar huis neemt. Ik kom af en toe dingen tegen-" hij schudde in afschuw zijn hoofd. Zolang hij in gezelschap was van Sirius en James en Christina kon hij nog enigzins de brandende stekende pijn negeren die hem bezighield maar zodra hij alleen was ging het natuurlijk volledig de mist in. Hij sliep dan ook waardeloos maar goed, hij was het gewend om weinig te slapen dus opzich had hij daar niet zo veel last van...normaal gesproken. Ineens klopte iemand op de deur en gleed Lily's stem naar binnen "Jongens als jullie honger hebben, er staat Lunch voor jullie klaar. Ik ga even naar de bieb." Lily zou dus tijdelijk het huis verlaten en Remus keek naar Christina "Nou, ik heb best trek en Lily is even weg dus denk dat het wel even veilig is om je kamer te verlaten." zei hij "Ik neem Luthien wel, jij ziet eruit alsof je elk moment door je benen kan gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:18 am

Christina Zwarts

"Ik zal altijd van hem houden Remus...wat er ook gebeurt, maar ik zou niet altijd terug bij hem blijven gaan. We zijn twee jaar ontzettend gelukkig samen geweest ik heb altijd gedacht dat we echt zouden trouwen samen oud zouden worden. Luthien samen zouden opvoeden en samen zouden sterven het is dan best lastig om eraan te wennen dat dat allemaal niet zo is..."zei ze toen naar waarheid ze hield nog steeds ontzettend veel van Severus en ze wist zeker dat als hij haar zou proberen te zoenen ze geen enkele weerstand zou bieden en hem toe zou laten. Christina knikte. "Is goed, maar laat ons wel heel even alleen als we in de kinder kamer zijn...ik wil hem ook vader dochter tijd gunnen. Hij verdiend het misschien niet, maar zij wel en als er echt wat is dan ben je binnen 5 seconde bij me als ik je roep."Zei ze met een glimlach. Ze keek Lily dankbaar aan toen ze het over die lunch had en gaf Luthien over aan Remus terwijl ze Lily even knuffelde als een bedankje. "Je bent super."Zei ze toen oprecht. Toen ze hoorde wat Remus over Sirius zei schudde ze even haar hoofd. "Oh hij is ook zo een hopeloos wezen afetoe....ik snap niet dat wij broer en zus zijn...volgens mij ben jij me echte broer en hebben ze jou en Sirius gewoon gewisselt in het ziekenhuis." Natuurlijk was dat niet zo want Sirius leek ontzettend erg op Christina, he maar wat maakte dat uit. Het ging om het idee. Christina nam zich eén ding voor, ze zou binnenkort wel een brief voor Severus maken om hem in uit te leggen hoe ze zich voelde en wat ze van alles vond. Niet dat ze daar veel mee op schoot maar ze wilde het kwijt en hij was de persoon aan wie het kwijt moest. Helaas kon Christina dat niet in persoon dus moest ze het helaas maar zo doen. Er was niet echt een andere mogelijkheid dan dat. "ik ben blij dat je er zo over denkt."Zei ze toen Remus het niet erg vond dat ze zo waardeloos was en dat zij hem overeind hield juist samen met haar lieve broer. Ze hield van Sirius maar afetoe kon ze hem de nek wel omdraaien. "Als ik Luthien niet had gehad hadden we waarschijnlijk samen papa en mama geweest van dat stel ellende."Zei ze toen oogrollend maar serieus...sirius...serieus....mmjhhh. "Helaas ben ik te druk om je te helpen...volgende week gaat Luthje voor het eerst naar de chreche trouwens...vreselijk lijkt me dat...oh en ik heb een bandje op gang weten te brengen met pijn en moeite.."zei ze toen droogjes. Een bandje om haar zang te begeleiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:30 am

Remus Lupos

(Uhg I can't take this! ik zie Remus voor me met een baby and I'm dying it's sooooo cuuuuute kill me) "Vertel mij wat." hij had hetzelfde gehad met Melian, twee jaar lang was alles goed gegaan sure ze hadden hun ruzies gehad en Remus had wellicht jaloers gereageerd dat Melian bevriend was met Amycus maar met goede reden blijkt maar weer. Melian had het alleen niet kunnen hebben dat Remus Amycus niet vertrouwde -wederom met goede reden- en kijk wat er van was gekomen... "Ik wil je best alleen laten maar inderdaad als er iets is ben ik in een seconden bij je." zei hij serieus. Ws zou hij gwn aan de andere kant van de deur tegen de muur staan wachten tot de tijd om was om dan vervolgens Severus met alle liefde van de wereld naar de deur te begeleiden. Remus keek Lily even dankbaar aan en Lily verdween daarna waardoor hij en Christina nu alleen waren, Melian had zichzelf waarschijnlijk ondertussen wel verstopt in haar kamer en dus konden ze zonder problemen wel wat gaan eten. Remus grijnsde "Ach je kent Sirius. Die moet eerst volledig zn wilde haren kwijt raken voor hij beseft dat het tijd is om op te groeien. Hij is gelukkig wel serieus bezig met de schouwersopleiding met James anders had ik hem serieus vervloekt." Remus rolde met zijn ogen "Eigenlijk is Sirius gewoon je jongere meer vervelende broertje." ging hij verder. "Zijn we niet sowieso altijd al de ouders geweest van James en Sirius samen met Lily?" vroeg hij toen droogjes. Al sinds hun eerste jaar op Zweinstein waren hij, Chris en Lily degene geweest die hadden geprobeerd James en Sirius een soort van tot bedaren te brengen en te zorgen dat ze niet al te veel schade veroorzaakte of van school getrapt werden of iets. "Luthien zal prima in orde zijn op de crèche Chris. Ook daar kan ik zonder dat de dreuzels het door hebben beschermende bezweringen rond het gebouw plaatsen." zei hij kalm. Hij glimlachte toen Chris zei dat ze een bandje opgetrommeld had "Dat is mooi, dan heb je ook weer iets leuks te doen en kan je jezelf afleiden en richten op iets waar je passie ligt. Zal je goed doen." zei hij serieus. Hij liep met Luthien in zijn armen naar de keuken waar Lily zowaar een heel driegangen lunch had opgediend "..... Lily kijkt teveel kookprogramma's" mompelde hij verbijsterd. "Is ze bang dat jullie verhongeren hier?" vroeg hij zich toen weer richtend op Christina. Niet wetende dat Lily haar en Melian een preek had gegeven over genoeg eten gezien die twee amper of gewoon niet normaal aten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:43 am

Christina Zwarts


Christina knikte heftig toen hij vroeg of ze bang was dat ze zouden verhongeren. "Oh ja daar is Lily zeer zeker van overtuigt."Zei ze toen met een kleine grijns tegen Remus. Ze was Severus vergeten te mededelen dat ze was begonnen met Luthien een vaste tijd naar bed brengen. Dus stuurde ze hem snel nog een briefje.
Kan je hier uiterlijk om 17:00 uur zijn? Luthien moet optijd naar bed. Stuurde ze hem snel, dit was voor haar eigen gemoedsrust. Ze was bezig Luthien een ritme aan te leren zodat zij ook ietjes beter en prettiger kon slapen ze hoopte dat Severus daar begrip voor had en anders had hij dikke vette pech. Hij kon een vader zijn voor Luthien die wat te zeggen had over Luthien maar in plaats daarvan besloot Severus dooddoenertje te spelen dus moest hij ook niet zeuren dat alles gewoon beslist werd door haar door Remus en door Lily hij had er erg weinig tot niets over te zeggen en hierin telde Melian haar stem ook niet aangezien die bevooroordeeld was. Ze hield van Melian ontzettend veel het was als een jonger zusje. Maar Christina wist dat als Melian moest kiezen tussen Severus en Chris, Severus zou winnen. "Het zou mooi zijn als dat eindelijk van de grond komt."Zei ze toen voer dat bandje. Eigenlijk was het door Severus dat ze dit ging doen omdat hij haar altijd had verteld hoe goede stem ze wel niet had ze ging aan tafel zitten en was opgelucht dat ze eindelijk met twee armen kon eten inplaats van dat er op één arm een baby sliep. "Kan je me misschien zometeen helpen Luths haar wiegje op mijn kamer te zetten? Ik denk dat ik veel beter slaap als zij daar slaapt.."zei ze toen rustig en ze knikte over bescherming bij de kinderopvang. "Dat zou prettig zijn...Melian en Severus mogen niet weten waar ze heen gaat en ze hebben daar alleen toestemming om haar aan jou, Lily mij of Sirius te geven...ik heb maar opgehangen dat ze ene vader heeft die niet deugd...wat in zekere zin de waarheid is alleen hoe hun dachten dat het was is het nou net weer niet...want hij zou Luthien nooit slaan of iets maar kon moeilijk aan die dreuzels uitleggen hoe het echt zat."Zei ze toen rollend met haar ogen ze snapte ook wel dat dat oprecht geen optie was en dat het dan maar zo moest of ze het leuk vond voor Severus of niet. Een andere keuze had ze niet. "Schop Sirius morgen trouwens eens hier heen ik heb hem al 2 weken niet gezien en hij woont tegen over me"Zei ze toen verontwaardigt. "Ze nichtje wilt hem ook zien." zei Christina toen dood serieus, wat natuurlijk onzin was want ja Luthien was te jong om wat anders te willen dan slapen, eten, schijten en mama oh en kotsen natuurlijk en een hele hoop JANKEN! *hades toontje*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:54 am

Remus Lupos

Remus trok een wenkbrauw op, als dit alleen voor Chris en Melian was .... nee dit was ook voor hem. Lily keek hem ook altijd aan alsof hij een zielig dier was dat verzorgd moest worden. Remus had liefde voor Lily maar medelijden was niet nodig. Lily wist dat ook wel maar af en toe kon ze zo'n blik waarschijnlijk niet verbergen of iets. "Nou, je hebt genoeg geld om een oefenruimte af te huren misschien word het tijd dat je gewoon een repetitie inplant en ziet waar het brengt en dan gewoon ergens gaat optreden. Je bent verdorie een heks je kan alles voor elkaar krijgen bij dreuzels weet je." zei hij met een flauwe grijns. "Wilde Lily niet helpen met het verplaatsen?" vroeg hij over het mini bedje van Luthien. Waarschijnlijk had Lily wel willen helpen maar Lily was op het moment niet thuis en hij was er wel. "Maar ja tuurlijk help ik je. Zo gebeurd." zei hij erachteraan voor Christina dacht dat hij het niet wilde omdat hij eerst vroeg of Lily niet wilde helpen. "Ze zullen er niet achter komen." hij snapte maar al te goed waarom Melian ook niet mocht weten waar Luthien heen ging, niet alleen vanwege haar dooddoener broer, ook vanwege haar dooddoener vriendje "Meer hoeven de dreuzels ook niet te weten die begrijpen het sowieso niet. Zolang Luthien maar goed zit daar en niemand erbij kan die er niet bij hoort te kunnen." ging hij verder. Remus schudde de gedachten weer weg van Melian en Amycus en begon maar aan de mega Lunch die Lily had bereid. Lily keek echt teveel kookprogramma's. "Misschien moeten we het kookkanaal maar blokkeren voor Lils." zei hij ineens tussendoor met een doodserieuze blik "Ze heeft een probleem." Ja Lily had een probleem. "Sirius was sowieso al van plan om morgen langs te komen." zei hij toen "Alleen mocht hij niet weg voor hij had opgeruimd" ja hij was serieus een vader omygod. "Hij heeft huisarrest namelijk." hij glimlachte flauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitimedi jan 12, 2016 9:02 am

Melian Snape

Melian had nog een tijdje aan de keukentafel gezeten. Ze had Remus binnen zien komen en had er zo min mogelijk aandacht aan geschonken, al ging dat vrij lastig zodra hij en Lily en gesprek begonnen. Melkan probeerde niet te luisteren naar wat er werd gezegd, maar dat was lastig. Remus zijn stem klonk vertrouwd en het riep allemaal weer herinneringen naar boven bij Melian. Ze hoorde hoe hij praatte over zijn studie en Melian vond het heel gaaf wat hij deed. Ze hoopte voor hem dat hij een oplossing zou vinden. Melian zag dat Remus naar de kamer van Christina liep en daarna stond Melian zelf ook op. Ze liep naar het fornuis en keek nogmaals in de pan. De geur van de eieren en bacon zorgde er bijna voor dat Melian over haar nek ging. Melian zag dat Lily nog in de woonkamer zat en dus zicht had op wat zij aan het doen was. Melian pakte een bord en schepte van alles een heel klein beetje op. Daarna pakte Melian nog een glas water, om het eten mee weg te spoelen, en bestek. Ze ging weer op de plek zitten waar ze net zat en begon te eten. Het ging allemaal niet erg snel, maar uiteindelijk had Melian het naar binnen gekregen. Meteen zat Melian prop vol en dat terwijl ze op Zweinstein altijd borden vol naar binnen wist te werken. Melian stond weer op en zette haar bord, glas en bestek in de gootsteen. Ze pakte haat toverstok en sprak een spreuk uit, waardoor de afwas zichzelf begon schoon te maken. Alleen hierom hield Melian al zoveel van magie. Het idee dat ze zelf en handmatig de afwas moest doen, vond Melian een vreselijk idee. Het leek haar echt een rot klusje. Melian leunde even tegen het aanrecht aan. Ze voelde zich wat duizelig en de vermoeidheid sloeg nu pas echt in als een bom. "Ik ga maar even in bad." Zei Melian tegen Lily. Het idee van Lily om in bad te gaan, vond Melian een goed idee. Ze liep richting haar kamer, wat een beetje in het midden van de gang lag en ging naar binnen. Het was net alsof er een bom ontploft was. Overal lagen spullen, meer op de grond dan in de kasten. Melian haar hele kledingkast was overhoop getrokken. Overal lagen zwarte kledingstukken. Sinds kort droeg Melian eigenlijk alleen nog maar zwart. Voorheen droeg ze dat ook wel, maar in veel mindere maten. Melian was altijd van de kleuren, vooral van rood en blauw. Maar deze kleuren waren nu nergens meer te bekennen. De grond was veder nog bestrooid met boeken, losse vellen perkament en ingrediënten voor spreuken. Normaal gesproken was Melian vrij netjes en ordelijk, maar nu was ze te moe om zich daar druk over te maken. Melian gooide haar kleding uit en draaide de kraan van het bad open. Ze sprak een spreuk uit over het bad, zodat het water wat in het bad stroomde roze van kleur was en naar rozen rook. Melian stapte in bad en sloot haar ogen. Ze moest moeite doen om niet meteen in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Marauders studenten tijd (nieuw) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders studenten tijd (nieuw)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 17Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: