thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 2:57 pm

Christina

Een duivelse grijns speelde rond Christina haar lippen toen hij doodleuk zei dat ze dan in ieder geval wat in te halen hadden. Daar zou ze hem zeker dan ook aan houden. "Als mijn vader niet had geëist dat ik naar huis ging was ik ook zeker gebleven." zei ze toen, zelfs al had Severus wel naar huis gemoeten was ze dan nog gebleven. Alles beter dan de mishandelingen van haar vader onder gaan. Christina wist wel inmiddels dat Severus zijn vader ook niet bepaald mocht, maar ze wist niet hoe erg het allemaal was en hoe diep die haat zat. In de trein had ze zich met de hulp van Lily al omgekleed. Ze had weer een corset aangemoeten en één van haar veel te rijken mensen achtige jurken. Al vond Christina stiekem dat het haar prima stond, het enige wat haar eraan stoorde was dat haar vader haar verplichten om dit te dragen en dát was haar probleem met de kleding die ze momenteel droeg. Niet de jurk zelf. Christina keek Severus nog even zielig aan toen hij haar de laatste kus had gegeven. Ze vond het wel leuk om zijn verbaasden blik te zien. Christina vroeg zich af of hij nou nog steeds dacht dat niemand van hem kon houden of iets. Ergens was ze er bang voor dat hij dat zou denken. Christina kon hem absoluut niet meer missen, wat hij ook zei of dacht. Ze hield van hem. Christina liep rustig naar haar broers toe. "moeten we echt?"Vroeg ze toen aan Sirius, ze was doodsbang voor haar vader en wilde echt niet meer naar haar vader toe. Christina keek nog even naar de richting van Severus. Het liefste rende ze nu meteen terug naar hem. Ze dacht eraan dat ze Melian de kerst cadeautjes voor Severus meegegeven aan Melian. Zodat zij die aan Severus kon geven als het kerst was. Christina had nieuwe gewaden/boxers en overhemden voor hem en ook wat mooie extra dingen. Christina had in ieder geval wel door dat hij weinig geld had en dat hij het verdomde ook maar iets van geld van haar aan te nemen dus moest ze het maar op deze manier spelen.

Jurk
The Marauders - Pagina 19 Large
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 3:04 pm

Ellen

Ellen had vanaf een afstandje naar haar kinderen staan kijken, ze moest moeite doen om niet haar hoofd te schudden toen Melian zo stond te snotteren. Ze had geen idee wie Remus was en hoopte maar dat haar dochter gelukkig met hem was, straks zou ze wel aan haar dochter vragen wie dat in merlijnsnaam was. Toen Ellen zag bij wie het meisje ging staan Sirius Zwarts en Regulus Zwarts en het meisje herkenden waar Severus mee stond voelde ze het bloed uit haar al bleken gezicht weg trekken. Christina Zwarts -dochter van Orion Zwarts. Een man waarvan ze wist dat hij geobsedeerd was door het verkrijgen van zoveel macht als mogelijk net als de hele familie Zwarts. Waarin ook meerderen duistere tovenaars zaten. De familie was ook stervensrijk iets wat hun aller minst waren. Alleen dat feit alleen al zou het voor Severus onmogelijk maken om ook maar met het meisje verder te kunnen. Buiten dat was het meisje ontzettend knap, kon ze trouwen met prinsen als ze dat zou willen dankzij haar afkomst en hun rijkdom. Ellen was ervan overtuigt dat het meisje Severus gewoon gebruikte en zou dumpen voor de eerste de beste prins die voorbij zou komen. Severus had haar nou eenmaal vrij weinig te bieden, en ellen wilden gewoon niet dat het hart van haar zoon gebroken werd. Ellen was er heel erg zeker van dat dat zou gebeuren en dat dat meisje nooit echt van haar zoon zou kunnen houden. Ze waren het ene uiterste van elkaar, bijna tegenpolen. Ze gaf eerst haar dochter een knuffel toen haar kinderen haar hadden gevonden en daarna haar zoon of hij het nou wilden of niet. "Is dat een vriendin van je Severus?"Vroeg Ellen hoopvol, die net deed of ze de kus tussen de twee niet had gezien. Ze hoopte maar dat dat een hallucinatie geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 7:24 pm

Sirius ik doe Regulus ook wel ff joh heb ik zin in

Sirius en Regulus hadden naast elkaar op Christina staan wachten, beiden deden ze alsof de ander niet bestond maar zodra Chris aan kwam lopen ontspanden ze beiden "Helaas wel zusje." zei Sirius dramatisch. Hij werd gestoord van die vreselijke stropdas. Op school konden ze hun stropdassen tenminste losser doen en hoefde ze er niet zo piekfijn uit te zien maar nu... Regulus scheen er niet heel veel problemen mee te hebben al merkte Sirius dat zijn jongere broertje toch ook af en toe met zijn vinger zijn kraag en de stropdas van zijn keel weghaalde om te slikken en dieper adem te halen. "We zien er weer als een stel clowns uit." gromde Sirius vervolgens terwijl hij zijn arm aanbood aan Chris. Regulus keek zijn oudere broer en zus droog aan "Als jullie eens wat minder luidruchtig zouden klagen tegen vader dan zou hij het misschien minder leuk vinden om jullie op deze manier te martelen. Alsof hij niet al genoeg doet als we thuis zijn." hij had nooit ergens last van gehad, betekende niet dat hij het leuk vond als hij weer eens hoorde hoe Sirius en Christina klappen ontvingen. Hij was braaf zoals elke Zwarts (op Andromeda, Chris en Sirius na) in Zwaderich ingedeeld dus hij was de brave goede zoon die netjes in de voetsporen van zijn ouders trad. Regulus ging als eerste door de muur naar buiten en stond te wachten op het nu Overvolle Kings Cross station. Sirius keek Chris even aan "Kunnen we hem niet voor een trein gooien?" vroeg hij hoopvol. Hij zuchtte diep "Laten we dan maar gaan. Hoe eerder we dit onder ogen komen hoe eerder we kunnen vluchten."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 7:28 pm

Severus

Severus was braaf met Melian naar zijn moeder gelopen die hem -tegen zijn wil in- een knuffel gaf. Hij mocht dan van zijn moeder houden, publiekelijke tekenen van affectie waren niet zijn ding tenzij het Christina was. Hij keek zijn moeder dan ook even geïrriteerd aan maar besloot er geen opmerking over te maken. "Is vader thuis?" vroeg hij met een emotieloze blik en toon en hij keek even om zich heen om te zien of Chris al weg was. Regulus ging net door de poort naar het perron en Christina stond nog met Sirius. "Ja dat is een vriendin van me." zei hij gladjes "Mijn vriendin eigenlijk. We hebben een relatie." hij had geen zin om eromheen te draaien. Als hij niet eerlijk was zou zijn moeder toch wel merken dat hij loog en Melian wist maar al te goed dat hij en Chris een relatie hadden en hij wilde niet het risico lopen dat Melian het per ongeluk eruit gooide tegen hun moeder en dat ze er op die manier achter kwam. Severus wist ook wel dat Ellen het waarschijnlijk niet erg leuk zou vinden maar wat wilde ze eraan doen? Hem verbieden kon niet gezien ze er niet bij was op Zweinstein en deze twee weken zou hij Chris toch niet kunnen zien. Zowel door haar thuissituatie als door die van hemzelf. Hij wilde helemaal niet naar huis maar 2 weken op het perron blijven staan wachten tot de Zweinstein expres weer terug ging naar Zweinstein had ook geen nut. Hij keek zijn moeder afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 7:41 pm

Christina Zwarts

Christina rolden enkel met haar ogen op Regulus zijn commentaar. Christina kon het wel goed vinden met haar jongste broertje maar ze had lang niet zo een band met hem als ze met Sirius had. Ze wachtend tot Regulus erdoor was. "Ik hou van hem, maar hij word gezien als de perfecte zoon en niet als de bastaard of de verrader van de familie dus het zou fijn zijn als hij ze commentaar voor zich hield."zei ze toen hoofdschuddend over hun jongere broertje. "Hij is het oogappeltje van jullie moeder...mij haat ze omdat ik het levende bewijs ben dat onze lieve vader haar bedrogen heeft ooit....en jij bent naar haar mening te aardig voor onwaardigen. Knijster zal vast ook wel weer genoeg leuke dingen te zeggen hebben."Zei ze toen zuchtend. "Nee Sirius, we kunnen hem niet voor een trein gooien." Christina ademde even diep in en uit om geen paniekaanval te krijgen. "Hopelijk houd hij ze mond tegen vader over Severus...ik heb het gevoel dat ik dan niet zomaar een paar klappen krijg als hij daar achter komt. "zei ze toen rustig tegen haar broer. "Ja laten we maar gaan."morde Christina, ze wilde echt niet en had het gevoel of er loot in haar schoenen zat zo zwaar voelden haar benen. Christina had het gevoel dat ze ieder moment of kon huilen of echt een hyperventilatie kreeg. Ze wierp nog één laatste wanhopigen blik op Severus en zwaaiden naar hem, voor ze door de muur heen ging. Ze wachten aan de anderen kant op Sirius en zou geen stap verder zetten zonder haar broer anders zou ze echt een zenuwinzinking krijgen van angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedi nov 22, 2016 8:55 pm

Ellen Sneep

Ellen keek haar zoon even aan toen hij zo deed. "Severus doe normaal tegen me. Thuis kan je ook aardig tegen me doen."ze vernauwde haar ogen. "Je vader komt pas morgen ochtend thuis, hij moest werken."zei ze toen rustig. Ze was blij dat ze even alleen was met haar kinderen. "voor de kerst gaan we gewoon met ze vieren thuis eten hoor, ik ga gewoon koken."Zei Ellen alsof dat bijzonder was,alsof ze ooit wat anders gedaan hadden met de kerst. Ellen deed wel altijd haar best om het voor haar kinderen zo leuk mogelijk te maken. "Hoe lang ben je al samen met haar? waarom heb je het niet eerder vertelt?" vroeg ze toen."Sev, je moet je niet inladen met dat soort mensen. Ze komt uit een duistere familie die steenrijk is en nog machtig ook. Ze zijn praktisch van adel. Ze gaan het nooit goed keuren dat jij met haar trouwt Severus. Het zal je alleen maar pijn doen dat je straks weer bij haar weg moet, of zij verlaat jou voor een ander Severus. Het is beter als jij er gewoon nu een einde aan maakt. Je ziet haar twee weken niet. Dan kan je mooi van haar los komen. Haar vader doet je wat aan als hij hierachter komt en ik betwijfel of zij ook heel veilig is aangezien ze nu een stuk minder uit huwelijkbaar word." Zei Ellen toen waarschuwend tegen haar zoon toen ze richting de muur liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 7:01 am

Sirius

Sirius rolde ook met zijn ogen "Jij houd van hem, ik irriteer me aan hem." gromde hij inderdaad geïrriteerd. "Ach, het is maar goed dat het me geen toverketel boeit of mijn lieve moedertje me mag of niet." zei hij schouderophalend "Ik mag hen ook niet dus dat gevoel is geheel wederzijds, hoeven we ook niet te doen alsof we elkaar aardig vinden." je zou denken dat je onvoorwaardelijk van je familie zou houden. Dat was met de meeste families ook wel zo, vooral ouders die onvoorwaardelijk van hun kinderen hielden, in bijna elke familie. De Zwartsen waren daar niet een van. Die waren te druk bezig met macht verkrijgen, en de bloedlijn zuiver houden. Hun nicht, Andromeda Zwarts, had dat al goed verpest door 1. in Huffelpuff ingedeeld te worden, al was dat lang niet zo erg als waar Christina en Sirius in zaten natuurlijk. Huffelpuff kon nog door de vingers worden gezien, maar Griffoendor? nee dat was echt een no go en dat hebben ze goed te horen gekregen en gevoeld ook. Andromeda was daarbovenop ook nog eens verliefd geworden op een dreuzel en ze waren verloofd. Walburga had Andromeda meteen van de stamboom afgeschroeid na dat ze dat te horen had gekregen en deed net of ze niet bestond, net als Bellatrix en Narcissa die net deden of ze niet nog een zus hadden. "Nou het zou mijn moeder niet eens moeten verbazen dat vader haar bedrogen heeft. Het was een gearrangeerd huwelijk en je kan niet zeggen dat die twee ooit van elkaar gehouden hebben. Ze gedogen elkaar en ze houden de bloedlijn puur maar daar is het wel mee gezegd. Moeder is waarschijnlijk gewoon pissig dat vader is vreemd gegaan met Perkamentus zijn dochter en hoewel dat ook puurbloed is, was dat toch eventjes wat anders." zei hij grijnzend. "Maar nee ze mag je inderdaad niet omdat je het levende bewijs bent van vader zijn adultery met een andere vrouw." merkte hij toen maar op omdat het wel zo was. "Ik ben naar haar mening zelf onwaardig omdat ik uberhaupt al in Griffoendor werd ingedeeld. Zelfs daarvoor mocht ze me al voor geen meter maar had ze nog ergens de hoop dat als ik ingedeeld zou worden in Zwaderich, zoals elke man van de Zwarts familie, dat er nog hoop voor me was." hij had een grijns op zijn gezicht "Oh wat haat ik het om moeder teleur te stellen." zei hij extra dramatisch. "Ik hoop nog steeds dat Knijster een keer in de droogkast kruipt en de pijp uit gaat, maar laten we maar niet teveel verwachten." hun Huiself was al net zo geobserdeerd door puurbloed en zijn familie had al generaties lang de Zwarts familie gediend. Iets wat best creepy was als je erover nadacht, huiselven hadden blijkbaar ook seks en als dat geen verontrustende gedachte was dan wist Sirius het ook niet meer. Knijster met een vrouwelijke Knijster... yikes. Sirius had Chris haar paniekerige stemming opgemerkt en liep direct achter haar de muur door. Hij pakte haar hand en haakte die door zijn arm heen en kneep even geruststellend in de hand die hij vast had "Geen zorgen. Broetje lief zal zijn mond braaf houden over Sneep toch Regulus?" vroeg Sirius met een duivelse blik op zijn broer die met zijn ogen rolde "In tegenstelling tot wat jullie denken, ben ik niet zo'n flapuit als Bellatrix. Ik heb er geen plezier in om te zien en horen hoe hij jullie behandeld." "En toch doe je er niets aan. Ben je bang voor vader als je eens een keer je mond open trekt ?" vroeg Sirius snerend en Regulus vernauwde zijn ogen "Ik hoef niet zelf ook in elkaar getimmerd te worden Brother." "Laffaard. Als je het maar uit je hoofd haalt iets over Sneep te zeggen. Merlijn weet wat vader doet als hij erachter komt. Mocht het je toch per ongeluk ontglippen..." zei hij dreigend "Ja ja dan heb ik met jou te maken, ik ben doodsbang." Sirius glimlachte "Oh niet alleen met mij." Regulus keek even verward en besefte zich toen dat Sneep hem ook zou proberen te vermoorden en waarschijnlijk Evers, Lupos en Potter. Oh goodie. "Ik zwijg als het graf." gromde Regulus die de collectebus staande hield en zijn hutkoffer begon in te laden. Sirius keek naar Chris "Ik blijf bij je. Misschien kunnen we nog enige lol maken met je nieuwe verloofde." zei hij met een geruststellende glimlach. Chris was altijd degene die de meeste klappen ontving, Orion wilde hem niet al te veel schade aanrichten gezien hij wel een man was en de Zwarts bloedlijn kon voortzetten, al was Regulus dat ook maar Sirius was wel ouder en zou dus alles erven wat zijn ouders hadden mochten ze ineens spontaan dood neervallen. Niet dat Sirius ook maar iets van hen wilde maar goed. Sirius liep met Christina naar de bus en begon ook zijn hutkoffer in te laden en hielp vervolgens Chris met die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 7:13 am

Severus

Severus rolde met zijn ogen. Ja thuis was hij aardig tegen haar, omdat zijn vader altijd alles behalve was en iemand moest normaal doen. Melian zat meestal in haar kamer en deed net of ze niet bestond als Tobias thuis was, niet dat dat altijd even veel nut had gezien hun vader haar altijd wel wist te vinden en Severus er altijd voor zorgde dat zijn vader zijn aandacht naar hem ging in plaats van zijn zusje. Ellen, deed er altijd vrij weinig aan behalve sputteren dat Tobias rustig moest blijven, iets wat vaak averechts werkte maar punten voor de poging, hoe zwak dan ook. Hij was wel opgelucht dat Tobias de volgende ochtend pas thuis zou komen, wat zou betekenen dat Severus genoeg tijd had om wat beschermende bezweringen in zijn en Melian's kamer te plaatsen zodat ze s'nachts in elk geval niet met 1 oog open hoefde te slapen. Eigenlijk mocht hij niet toveren buiten school maar Perkamentus was op de hoogte van de Situatie en had ervoor gezorgd dat alleen beschermende bezweringen, binnen het huis, toegestaan waren gezien Ellen zelf blijkbaar haar magie had opgegeven en als Dreuzel door het leven ging. Severus trok een wenkbrauw op toen zijn moeder vertelde dat ze met kerst gewoon ging koken alsof het iets heel speciaals was maar hij hield zijn mond braaf dicht. Severus trok echter beiden wenkbrauwen op toen Ellen ineens vragen op hem af vuurde over Chris en hij vernauwde zijn ogen "Ik heb het je niet verteld omdat ik precies wist wat voor reactie je zou geven moeder." zei hij kalm "We zijn nu een paar weken samen als je het persee wilt weten." hij klemde zijn kaken op elkaar "Ik bepaal nog altijd zelf wel met wie ik wel en niet omga moeder. Ik denk trouwens ook dat je niet bepaald het recht heb om te oordelen over mijn relatie met Christina. Je kent haar niet eens en je hebt je oordeel al klaar." gromde hij "Chris is niet zoals haar familie, ze is ingedeeld in Griffoendor ook nog dus denk niet dat ze zo duister is als de rest van haar lijn." daarbij had ze ook nog eens Perkamentus DNA dus was het een 50/50 kans geweest, ze had of de duistere kant op kunnen gaan zoals de rest van de Zwarts lijn of de kant van Perkamentus en was Severus even blij dat ze die kant op was gegaan. "Haar vader doet me wat aan? Zoals mijn eigen vader bedoel je." gromde hij zo zacht dat alleen Ellen het kon horen "Wie zegt dat we om goedkeuring vragen? Christina is haar eigen persoon en bepaald net als ik, zelf met wie ze omgaat. Dat zij heeft besloten om met mij te willen zijn begrijp ik nog steeds niet maar wie ben ik om te klagen. Het feit dat Chris niet veilig is wist ik al maar dat was ze al niet voor ze met mij ging, dat was ze vanaf het moment dat ze in Griffoendor werd ingedeeld." verder zei hij niets over de situatie van Christina thuis en hij was zijn moeder eigenlijk helemaal geen verklaring schuldig. Wie was zij om te oordelen of een relatie goed of slecht was gezien zij al jaren getrouwd was met iemand die haar continue verkrachtte en haar kinderen bond en blauw sloeg en continue passed out drunk op de bank lag en verder geen moer uitvoerde? het weinige geld dat ze hadden ging grotendeels op aan alcohol en heel af en toe aan kleding voor hen maar daar hield het wel zo'n beetje mee op. Het is dat Tobias ook graag at en dat Ellen behoorlijk kon koken anders waren ze waarschijnlijk nog verhongerd ook. "Ik weiger om het met Chris te beëindigen alleen om haar familie." was het laatste wat hij zei voor hij door de muur heen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 4:31 pm

Christina Zwarts

Christina was blij met haar beschermende broer, dat was ook een reden waarom ze zoveel van hem hield. Meer dan eens had hij zichzelf tussen haar en hun vader geworpen. Ook al kreeg hij dan de klappen, toch deed hij het weer keer op keer. Christina voelden zich altijd schuldig daardoor. Ze wist nog dat toen ze kleiner waren en als ze echt heel erg bang waren ze samen sliepen in één van hun kamer. Ze hadden toch een mega groot bed waarin dat makkelijk kon. "Jep, je moeder is er niet blij mee dat je vader verliefd werd op mijn moeder...wat geen wonder was want tja mijn moeder was nou eenmaal knapper en he dat was niet onder dwang. Die konden elkaar zelf uitkiezen. Alleen een beetje jammer dat toen mijn moeder ontdekte dat ze zwanger was en erachter kwam dat vader haar niet ging helpen, omdat jou lieve moedertje op de stoep stond om even haarfijn uit te leggen dat ze niet op support hoefden te rekenen. Ze vader aan de kant zetten omdat ze geen zin had om alleen maar voor de pleziertjes goed genoeg te zijn, maar niet kon helpen met het gevolg van die pleziertjes. Daarom haat vader mij ook intens omdat dat de reden was dat hij de relatie met zijn minnares beëindigt werd. Want als ik mijn moeder moest geloven is vader altijd lief voor haar geweest en hield hij wel echt van mijn moeder maar kon hij door Walburga mij niet helpen opvoeden of ook maar onderhouden, de reden dat hij me toen wel al erkende was weer om je moeder te irriteren dat er nog iemand met de achternaam Zwarts rondliep. Helaas toen mijn moeder vermoord werd in een poging mij te beschermen zag vader dat weer als dat ik de schuld ervan was dat mijn moeder dood was."Zei ze hoofdschuddend het deed Christina nog steeds pijn om over haar moeder te praten. Ze had ook alleen Sirius en Severus het verhaal vertelt en ze zou ook alleen maar met hen erover praten. Rustig ging ze tussen Sirius en Regulus inzitten in de bus zodat de twee elkaar niet aanvlogen. "Je zou toch verwachtten met al het geld dat we hebben, onze ouders in ieder geval vervoer zouden sturen dat we niet met dit misselijk makende voertuig zouden moeten rijden." verkondigen Christina toen droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 5:09 pm

Ellen

Ellen liep net als haar dochter achter de muur door en keek Severus gekwetst aan. "Juist omdat ik weet hoe het is om een slecht huwelijk te hebben wil ik het voor Melian en jou beter. Dat meisje gaat alleen maar je hart breken en je ongelukkig maken. Daar heeft ze haar familie niet voor nodig, ze kan iedereen trouwen die ze maar wil. Voor geld, voor macht voor wat dan ook. Zodra ze een beter bod krijgt ben jij niet meer goed genoeg voor haar Severus. Jullie zijn pas 15. Misschien voelt het nu voor jou of zij de gene is en ook al heeft ze nu voor jou gekozen. Verliefdheid gaat over, zodra ze ouder word en ziet wat ze allemaal kan krijgen zal ze bij je weg gaan. We zijn arm Severus, je kan haar niets bieden."zei Ellen toen. "ik wil niet dat jij straks een gebroken hart krijgt omdat ze ervandoor gaat met iemand. Ik heb op school gezeten met familie leden van haar en nota benen haar vader. Die familie is niets dan goeds, alleen maar ellende. Zodra er ook maar iemand verliefd werd in die tijd op een halfbloed of dreuzel werd die gene gewoon vermoord en uit de weg geruimd. Alles om de bloedlijn puur te houden en in eerste instantie zal niet zij de gene zijn die vermoord word, maar jij Severus." zei Ellen waarschuwend toen ze naar de rammelbak/koekblik liepen die door moest gaan voor auto. al kwam schroothoop beter in de buurt dan het woord auto. "ik wil alleen maar het beste voor je. Begrijp dat dan." ze wist dat haar zoon hard kon zijn maar dit sloeg alles, ze had normaal het idee dat ze wel een goede band had met Severus en ze hield veel van haar kinderen. Daarom wilde ze hem niet in de buurt hebben van Christina dat zou alleen maar ellende geven meer niet. "Je vader zal woedend zijn als hij hoort dat je met een puurbloed heks gaat."zei ze toen lichtelijk bang. "Je weet dat zwijgen geen optie is hij komt er vroeg of laat achter en dan word het alleen maar erger." ellen begon nu al een hekel te krijgen aan Christina. ze had het idee dat door haar schuld Severus zo tegen haar deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 6:34 pm

Sirius

Sirius luisterde zwijgend naar Christina en onderbrak haar niet. Hij wist maar al te goed hoe lastig het was voor Chris om over haar moeder te praten en haar onderbreken zou niet helpen. Hij keek toe hoe Regulus naar de achterkant van de bus werd geloosd "Vader is altijd een beetje apart geweest." merkte hij toen op. Walburga haatte hem meer dan vader maar doordat zij hem zo erg verachtte deed Orion ook maar alsof hij Sirius niet kon uitstaan. Niet dat het Sirius iets kon verrotten, hij vond het prima als hij werd opgesloten in zijn kamer of als ze deden alsof hij niet bestond, dat waren de rustige dagen en hij ging meestal vaak tegen het einde van de vakantie naar James terwijl Christina vaak naar Sirius ging. Kwam waarschijnlijk ook omdat hun ouders hun gewoon zat waren en ze uit het huis wilde hebben omdat ze hun gezichten niet meer konden uitstaan. Regulus bleef altijd braaf de hele zomer thuis, niet dat hij geen vrienden had maar zijn ouders waren hem aan het klaarstomen om de Zwarts lijn ook daadwerkelijk voort te zetten, bij Sirius hadden ze toch al de hoop opgegeven. Sirius zou eerder een bastaard kind krijgen dan trouwen. Dat dacht hij zelf ook, hij had helemaal geen zin in een relatie. James en Lily waren dan helemaal happy samen en Remus en Melian en zelfs Christina en Sneep leken gelukkig maar hij was helemaal content met het verslijten van elk meisje op Zweinstein voor hij misschien ooit zou beslissen te settelen. Hij plofte ook neer op een van de banken en legde zijn voeten op het bed voor hen en ging onderuit gezakt zitten "Ach, ik vind het niet erg. Dit is tenminste een soort van normaal vervoer. Je weet toch dat als Regulus hier alleen naar huis was gekomen dat meneer een limo had gekregen." zei Sirius met een blik op Regulus die zijn ogen rolde "Moeder zou dat geld verspilling vinden." merkte Regulus op en Sirius stootte een blaffende lach uit "Geldverspilling? Man we hebben genoeg geld om de volgende 10 generaties niet te hoeven laten werken. Je weet toch dat vader en moeder nog nooit een dag in hun leven ook maar iets aan werk hebben gedaan, toch doen ze alsof ze het geld wat ze hebben verdiend hebben." hij keek walgend maar besloot dat het het allemaal niet waard was. De Collectebus begon te rijden en Sirius gromde geirriteerd "Oke ik neem het terug, ik had liever een limo gehad."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 6:54 pm

Severus

Severus bleef staan bij het rammelbak dat zijn moeder een auto noemde en keek om zich heen of hij geen klasgenoten zag maar de meeste van zijn klasgenoten en mensen die hij kende op school verschijnselde gewoon met hun ouders mee naar huis of pakte de bezem. Nee zij moesten het weer op de dreuzelmanier doen zoals elke keer en Severus haatte het. Hij keek dan ook walgend naar de auto en herinnerde zich weer pijnlijk erg hoe vreselijk hij dreuzels - met name zijn vader - haatte en waarom hij bezig was met dooddoener worden en de inner circle van Voldemort binnen komen. "Nogmaals Moeder" begon hij ijzig "Je kent Chris niet." hij keek zijn moeder koel aan "Ze is niet zoals haar familie en in plaats van meteen je oordeel klaar te hebben kan je ook proberen eens een keer blij voor me te zijn dat Christina mij op het moment wel gelukkig maakt." hij sprak zacht en snerend "In tegenstelling tot jouw relatie heb ik wel iemand die om me geeft. En al breekt ze mijn hart ben ik daar nog altijd zelf bij en zal het mijn keuze zijn geweest en ik zal het begrijpen. Ik snapte sowieso al niet waarom ze met mij was want ik weet het moeder, Chris is knap en rijk en kan alles krijgen wat ze wil. Maar raad eens, ze wilt mij." Hij liep om de auto heen en trok net iets harder dan de bedoeling was de deur open die hard kraakte en piepte en hij trok een gezicht "Als je het beste voor ons zou willen zou je stoppen met doen alsof je zelf een dreuzel ben en eens een keer terug vechten tegen vader. Je bent een heks maar zo gedraag je je niet en wat denk je dat voor Melian en mij het beste is ?" vroeg hij nijdiger dan in eerste instantie de bedoeling was "Je zal blij zijn te horen dat Melian een relatie heeft met een mede Griffoendor, Remus Lupos. Halfbloed." hij keek zijn zusje even aan "Hem zou je waarschijnlijk wel goedkeuren als je hem zou kennen. Maar Christina is natuurlijk de slechterik alleen maar om haar familie. Ik kan mezelf prima beschermen moeder." wist Ellen veel dat hij waarschijnlijk veiliger was dan Christina in dit opzicht. Hij had de opdracht haar naar de kant van Voldemort te halen dus Chris en hij waren op school onschendbaar. Natuurlijk zou Orion daar geen boodschap aan hebben maargoed dat was een probleem voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 11:23 pm

Christina & Ellen skip post

Het waren een aantal ellendige dagen geweest, zowel in huizen Sneep als in huizen Zwarts. Christina was met regelmatig in elkaar gebeukt door haar vader, Sirius die had het ook genoeg te verduren gehad omdat hij Christina beschermden. Christina was inmiddels weer zo bang voor haar vader dat ze weer bij Sirius in bed sliep. Omdat dat dat de enige manier was dat ze zich veilig genoeg voelden om te kunnen slapen. Ze was dankbaar dat haar broer er elke keer tussen sprong, maar voelden zich nu ook vreselijk schuldig dat hij nu ook onder de blauwe plekken zat. Christina sliep als een opgerolde kat bij Sirius in bed en werd langzaam wakker toen de zon een stukje door de gordijnen scheen. Ze had Sirius zijn kerstcadeautje al stiekem in de nacht op het nachtkastje aan zijn kant van het bed gelegd. Christina pakte een stukje magisch perkament en schreef er een kort berichtje op voor Severus.
Heey,
Hoe gaat het?
Ik hoop niet dat ik je wakker maak of stoor.
Ik mis je en ik wilden je laten weten dat het
naar omstandigheden goed met me gaat.
Vanavond ontmoet ik mijn verloofde, geen zorgen
ik beloof je dat hij morgen mijn verloofde niet meer is.
Het is de kroonprins van Engeland trouwens...echt een gruwel dus.
Ik hoop dat je een leuke kerst hebt.

Ik hou van je Sev. kus Chris
Ze verstuurde met magie het briefje met magie naar Severus toe. Ze hoopte maar dat hij het niet vervelend of claimerig vond. Het was vier dagen geleden dat ze hem voor het laatst had gezien en dus gesproken had en ze miste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimewo nov 23, 2016 11:50 pm

Severus

Severus deed een oog open en gromde nijdig toen hij zag hoe laat het was. De zon scheen door een klein stukje van zijn gordijnen heen en gleed brutaal over zijn gezicht. Hij vloekte luid. Hij had amper geslapen omdat hij de helft van de nacht had wakker gelegen omdat zijn ouders weer eens volle oorlog hadden gehad en Sev wilde controleren of Tobias niet zou proberen bij Melian of hem naar binnen te gaan..niet dat Tobias binnen kon komen gezien de beschermende bezweringen maar het was nooit een pretje om te horen hoe zijn vader dan als een of andere hooligan tegen de deur stond te rammen en te schelden. Severus keek even om en vond een briefje dat er die nacht nog niet had gelegen. Hij las het even door en glimlachte flauw

Morgen,
Je hebt me niet wakker gemaakt, vreemd genoeg heeft de zon een ongeloofelijke haat aan me en vond dat het tijd was om me wakker te maken.
begon hij zijn antwoord droogjes. Hij had Chris al een tijdje niet gesproken omdat het thuis zo'n drama was geweest. Pas toen zag hij de berg cadeaus die in zijn kamer lag en hij vernauwde zijn ogen. Voor hij verder ging met het bericht gleed hij uit bed en liep naar de stapel cadeaus die allemaal afkomstig waren van Christina en hij hield zijn adem in. Wat had ze gedaan...
Hij opende de eerste waar nieuwe gewaden in zaten en wederom vernauwde hij zijn ogen. Het duurde een uur voor hij eindelijk alles open had gemaakt en hij voelde zowel dankbaarheid als schaamte. Op de een of andere manier was Chris erachter gekomen dat hij straatarm was en gezien hij het verdomde om geld van haar aan te nemen, had ze het zo aangepakt. Hij pakte het stukje perkament weer en schreef verder

ik weet niet hoe je erachter bent gekomen, maar ... bedankt Chris. Je weet ook dat ik je nu wil wurgen omdat je zoveel geld heb uitgegeven maar, ik ben je dankbaar. en hij meende het ook, alleen de schaamte was er ook nog

hier gaat het wel redelijk en ik zou bijna medelijden krijgen met je verloofde. Bijna. Ik heb okk de neiging om je niet te geloven als je zegt dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik ken je ondertussen goed genoeg om te weten dat dat niet zo is.

Ik heb ook wat voor jou maar dat zal ik je persoonlijk geven als we elkaar weer zien. En nee het is geen seks mevrouw Zwarts ik weet waar je hersens heen gaan. Al kan ik niet zeggen dat ik je dat zal onthouden.
hij grijnsde even
De kroonprins van Engeland, je had het altijd slechter kunnen treffen. Dolochov misschien. Of zelfs Noot. hij lachte bij het idee alleen al dat Chris uitgehuwelijkt zou worden aan Noot of Korzel ofzo, Chris zou hen direct gillend laten wegrennen

deze vakantie duurt te lang.

Ik hou ook van jou
S.


Hij verstuurde het bericht en vroeg zich vervolgens af of Melian ook zo achterlijk veel cadeaus had gekregen van Chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedo nov 24, 2016 12:25 am

Christina Zwarts

Christina voelden het briefje branden en glimlachte toen ze las wat Severus had geschreven. Over het gene dat ze erachter was gekomen zou ze net doen of haar neus bloeden. Christina had het vermoed doordat de keren dat ze seks hadden en ze hem uitkleden ze had gezien dat zijn gewaden volledig versleten waren. Uiteindelijk had ze Melian in een hoekje gedwongen en haar bedreigt tot ze eerlijk zou vertellen of ze bij Severus wel geld hadden of niet. Hierdoor had Christina ook aangenomen dat dat de reden was dat Severus niet over thuis sprak omdat ze arm waren en zij rijk was. Christina zou doen alsof ze niets wist

Waarachter gekomen ben Sev? Sevje, Weet je dan niet dat ik al mijn vrienden graag overlaat met achterlijk veel cadeaus? Lily heeft vorig jaar een zilveren tiara met edelstenen van mij gehad omdat ze een of ander belangrijk dreuzel feest met haar ouders had. Er verscheen een grijns op haar gezicht toen ze las over de seks, meteen vroeg ze zich af wat hij dan voor haar had gekocht ze wilden het weten! Severus je word bedankt, nu heb ik gelijk ontzettend veel zin in seks met jou. Je weet toch dat ik verslaafd ben aan seks? We hebben dan ook veel te goeden seks samen. Kunnen we niet even ergens in een motel afspreken of iets? Maar wat heb je voor me gekocht! Verdomme Sev je weet dat ik nieuwsgierig ben. Nu moet ik nog bijna twee weken wachten op en het cadeautje en de seks! Dat zijn twee dingen die ik niet kan je weet dat ik geen geduld heb toch? Toen ze las dat Severus haar niet geloofde schrok ze lichtjes, nu moest ze hem wel gaan vertellen wat er echt aan de hand was en ze wilden niet dat hij zich zorgen zou maken.Maak je alsjeblieft niet teveel zorgen door wat ik je nu vertel. Dat is niet nodig ik red het zoals altijd gewoon wel tot we eindelijk terug mogen naar Zweinstein...wat nog duziend jaar lijkt te duren. Mijn vader lijkt een hoger niveau van haat te hebben bereikt en is nu nog erger geworden in zijn straffen. Sirius is ook helemaal bont en blauw omdat hij de halve dag tussen mij en mijn vader inspringt om me te beschermen. Helaas krijgt hij het daardoor ook te verduren. Ik slaap nu in de nacht ook bij Sirius, omdat mijn vader anders wel weer iets verzint om me uit bed te halen en in de nacht te kunnen straffen. Nu ik bij Sirius slaap gebeurt dat niet meer. Wist je trouwens dat Sirius kwijlt in zijn slaap? Het lijkt echt wel een hond! Christina stuurde het briefje terug naar Severus toe, ze verlangde nu nog meer naar hem. Vier dagen geen seks leek wel een jaar voor Christina. Ze zuchtte het deed veel te lang voor ze hem weer zag. Alle verwondingen, blauwe plekken en kneuzingen zaten zo op Christina dat een jurk alles verborg. Orion liet haar gezicht ongehavend voor haar toekomstige man.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedo nov 24, 2016 7:28 pm

Melian

Melian zat rechtop in haar bed. Al sinds ze weer thuis was deed ze geen oog meer dicht. Melian had vannacht haar ouders weer tegen elkaar horen schreeuwen en was veel te bang dat haar vader naar boven zou komen om haar of Severus een mep te geven. Melian had haar toverstok onder haar kussen verstopt, voor het geval ze die wel eens nodig kon gaan hebben. Angstig keek Melian om haar heen. Het werd al licht. Melian miste de buitenlucht. Sinds ze weer thuis was, zat ze eigenlijk alleen maar op haar kamer. Melian kwam er alleen uit om snel de badkamer in te vluchten of te eten als ze bijna verging van de honger. Verder probeerde ze haar ouders zo veel mogelijk te vermijden. Melian leunde met hoofd op haar knieen, die ze had opgetrokken. Ze miste Remus. Sinds de vakantie hadden ze elkaar eigenlijk niet meer gesproken en Melian wou niets liever dan hem weer zien. Nog steeds was Melian super blij en gelukkig met hem. Soms kon ze nog steeds niet helemaal beseffen dat Remus echt van haar was. Melian hoorde gerommel beneden. Dat zou betekenen dat haar vader waarschijnlijk wakker was. Waarschijnlijk had hij de hele nacht op de bank doorgebracht omdat hij weer teveel had gezopen en te lam was om zijn eigen bed te vinden. Melian zuchtte. Dit was echt afzien. Melian kon niet wachten tot ze hier nooit meer heen hoefde in de vakanties. Melian keek opzij, naar de muur. Aan de andere kant van die muur was de kamer van Severus. Ze vroeg zich af hoe het met hem ging en of hij al wakker was. Af en toe kwam hij even bij haar buurten om te vragen hoe het ging, maar dat gebeurde ook niet vaak. Severus was ook voornamelijk bezig hun vader te vermijden, wat tot nu toe nog best redelijk ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimedo nov 24, 2016 8:24 pm

Severus & Sirius

Severus had met zijn ogen gerold toen hij haar briefje terug kreeg en ze deed alsof ze dom was. Hij schudde zijn hoofd en gleed snel in een van zijn shiny nieuwe gewaden die Chris voor hem had gekocht. Het zat nog perfect ook en Severus vroeg zich af of Chris door zijn kleding was gegaan om uit te vinden welke maat hij precies had...sneaky little minx. Waarschijnlijk als hij volledig comatose op bed lag na weer een wilde nacht van teveel seks en te weinig slaap.

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Maar dat doet er nu niet toe of wel? Waarom heb je niets gezegd toen je erachter kwam? Ik kan het natuurlijk aan Melian vragen of zij hier vanaf wist maar ik betwijfel of ik een eerlijk antwoord krijg van haar. Ze heeft zichzelf opgesloten in haar kamer sinds we thuis zijn. Waarschijnlijk mist ze Lupos teveel. Hij zei er niet bij dat Melian zich had opgesloten in haar kamer om te voorkomen dat ze door hun vader in elkaar werd getimmerd..of erger. Wat Tobias ook bij Ellen deed. Severus zag hem er nog voor aan om zijn eigen dochter te verkrachten ook en het idee alleen al deed zijn bloed in ijs veranderen en hij huiverde.
Lily gedraagt zich ook als een princess zonder die tiara, het verklaard in elk geval waarom ze vorig jaar zo uit de hoogte deed na kerst. Dat was dus door jou. Lily had door de gangen geparadeerd met Potter die als een verloren puppy kwijlend achter haar aan liep Ik ben het er nog steeds niet mee eens, maar het is duidelijk dat wat ik ook zeg je toch wel doet waar je zelf zin in heb. Dat is zeker zo'n Griffoendor trekje die jullie allemaal hebben? hij moest onwillekeurig lachen toen ze over de seks begon Ik zou zeggen dat het me spijt, maar dat heb ik niet. Je zal nog even geduld moeten hebben en dan ook liever niet meteen bespringen. Mijn moeder zal dat niet in dank afnemen. hij zou zichzelf ook in moeten houden als hij Christina weer zag. Severus vernauwde zijn ogen toen hij las dat Christina bij haar broer sliep en waarom en hoewel ze had gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken was dat al een beetje laat. Je weet dat op het moment dat je zegt dat ik me geen zorgen moet maken dat ik dat juist doe? Ik wou dat ik je kon helpen en dat ik je hierheen kon halen- hij stopte even. Hij zou het kunnen doen alleen zou zijn vader hem vermoorden en dan Chris, en dan zou Chris ook direct weten hoe het er bij hem thuis aan toe ging en hij was er nog niet klaar voor om dat met haar te delen. Hoe moet ik weten dat jouw broer kwijlt in zijn slaap? ik ben er nooit bij als hij slaapt en Merlijn zij dank ook. Hoe ongemakkelijk zou dat zijn? hij huiverde even bij de gedachten alleen al Trouwens, misschien is dat een Zwarts trekje, jij kwijlt ook.

Severus.


Hij verstuurde het bericht en stak toen zijn hoofd buiten de deur, hij hoorde zijn vader beneden rommelen en glipte toen zijn kamer uit om vervolgens zachtjes op die van Melian te kloppen "Mel ik ben het, doe open." mompelde hij zacht zodat zijn vader hem niet kon horen. Het was maar goed dat Severus heel stil was en zichzelf kon voortbewegen zonder veel geluid te maken.

Sirius deed een oog open en keek naar Christina die al wakker was. "Waarom zit jij te grijnzen en waarom kijk je me zo aan?" vroeg Sirius, toen hij doorhad dat hij weer eens had liggen kwijlen als een hond veegde hij het snel weg en kwam overeind "Waag het om er een opmerking over te maken. Jij snurkt." niet waar maar goed hij kon doen alsof. Hij keek even naar de tijd en kreunde. Vanavond zou dat vreselijke bal zijn en hij had er zo geen zin in. Ze konden moeilijk de kroonprins van Engeland omleggen maar het was verleidelijk. "Weet je hoe blij ik ben dat Lily en James er vanavond ook zijn?" zei Sirius toen hij eenmaal een beetje was opgestart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimevr nov 25, 2016 8:44 am

Melian

Melian was bijna weer in slaap gevallen toen ze plots geklop op haar deur hoorde. Direct zat Melian weer rechtovereind in haar bed. De stem van Severus zorgde ervoor dat ze niet in paniek raakte. Snel sprong ze uit bed en opende zo zachtjes mogelijk haar kamerdeur. Melian zag Severus staan. Ze had het idee dat hij er slechter uitzag dan een paar dagen terug. Natuurlijk had hij ook veel te voordeuren hier thuis en was hij meestal het eerste slachtoffer van hun vader als er klappen vielen. Melian deed zachtjes en voorzichtig een stapje opzij zodat Severus binnen kon komen. Melian hoopte maar dat hun vader niks zou horen. Als hij een kater zou hebben, en dat zou hoogst waarschijnlijk het geval zijn, dan zou hij chagrijnig zijn en zin hebben om alles kort en klein te slaan. Zo ging het namelijk bijna elke dag. In Melians geheugen was niet een moment waar ze haar vader vrolijk of tenminste niet chagrijnig had gezien. Er liep direct een rilling over haar rug. Ze vroeg zich af wat de dag nu weer zou brengen. Waarschijnlijk zou ze weer de hele dag op haar kamer zitten en het boek 'Magische wezens en ander geteutel' lezen. Dit boek had Melian waarschijnlijk al twintig keer gelezen, maar aangezien ze niets anders had om te lezen,was dit boek voor nu even prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimevr nov 25, 2016 1:17 pm

Severus

Severus glipte naar binnen zonder een geluid te maken en plofte toen op Melian haar bed neer. Hij keek even naar het versleten boek wat Melian al voor de miljoenste keer aan het lezen was en legde toen een pakkettje op haar bed. Gezien zij niet echt cadeaus met hun ouders deden vanwege een mega geld tekort had Severus alles wat hij had gespaard voor een nieuw boek voor Melian en iets voor Christina. In het pakketje zat dus een nieuw boek, hij gleed vervolgens met z'n blik door Melian haar kamer en zag daar ook een redelijke stapel cadeaus liggen "Christina heeft jou ook overladen zo te zien." Zei hij knikkend. Er lagen vast ook wel cadeaus bij van Remus (remus heeft haar ook wat boeken gegeven en een armbandje, zilver) en er lag een pakje bij van Lily. Hij glimlachte flauw, opgelucht dat Melian toch goede vrienden had. Natuurlijk vond hij het nog steeds maar niets dat Melian een relatie had met Remus maar het had geen zin om er tegenin te gaan. Christina had hem gezworen dat Remus Melian nooit pijn zou doen en Severus had haar op haar woord geloofd omdat ze beste vrienden was met Remus. Toch zat er nog iets niet lekker bij hem over het vriendje van Melian. Eens per maand miste hij lessen en Severus had zo zijn vermoedens alleen liet Christina niets los en Lily had er ook nooit iets over gezegd behalve dat het niet aan haar was om zich met andermans zaken te bemoeien en het zou ook niet die van hem moeten zijn. Toch kon Severus het niet helpen nieuwsgierig te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimevr nov 25, 2016 1:31 pm

Melian

Melian zag hoe Severus naar binnen sloop en op haar bed neer plofte. Ze keek met grote ogen naar het pakketje wat hij neerlegde. Melian had voor Severus een kleine toverdrankkit gekocht. Er zaten allerlei spulletjes in waarmee je ingewikkelde toverdranken kon maken. Toen Melian het had gezien, had ze geen moment getwijfeld en het voor Severus gekocht. Ze wist immers dat hij erg goed was in het maken van toverdranken. Melian liep naar haar kast toe en pakte het pakket er onder vandaan en liep ermee naar Severus. Toen ze voor Severus stond, legde ze het op zijn schoot. "Alsjeblieft. Hopelijk vind je het wat." Zei Melian met een kleine glimlach. Ze pakte het pakketje op wat Severus haar had gegeven en scheurde het papier eraf. Melian keek vol bewondering naar het mooie nieuwe boek. De leren kaft rook nog helemaal nieuw en de witte perkamenten vellen waren nog spierwit. Melian vloog Severus meteen om zijn nek. "Echt heel erg bedankt, Sev." Zei Melian gemeend. Ze was super blij met een nieuw boek. Nu had ze nieuwe boeken om te lezen. Eentje had ze al van Remus gehad en ook een paar van Christina. Van Remus had ze ook een mooie armband gehad die ze nog niet om durfde te doen. Bang dat haar ouders het zagen. "Christina is inderdaad helemaal los gegaan wat cadeaus betreft. Heb je leuke dingen van haar gehad?" Vroeg Melian aan Severus terwijl ze neerplofte op het bed. Melian verwachtte niet anders dan dat Christina Severus helemaal zou overladen met cadeaus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitimezo nov 27, 2016 10:08 pm

Christina Zwarts

Hoofdschuddend las ze het bericht van Severus, met name het kwijl stuk. Daarvan keek ze zelfs verontwaardigt naar de brief. Ze krabbelde snel een antwoord terug.

Waarom denk je dat ik niets gezegd heb? Sev, ik ken je al 5 jaar ik weet donders goed hoe je zou hebben gereageerd als ik je had vertelt dat ik het wist. Dan hadden we waarschijnlijk weer een onnodige ruzie gehad. Jij hebt eveneens de trots van iemand uit Griffoendor. Terwijl je weet dat het me niets kan schelen wat je wel of niet bezit. Ik ben niet zo oppervlakkig dat ik daar ook maar iets om geef. Wanneer leer je nou eens dat je me met alles kan vertrouwen. Ik ben je vriendin en ik hou van je. Al slaap je in een kartnonendoos hou ik nog van je. Ik zal me best doen je niet te bespringen maar kan het je niet beloven. Is je moeder niet blij dan dat je een vriendin hebt? EN IK KWIJL NIET IN MIJN SLAAP. JE MAG NIET LIEGEN SEVERUSJE. En oke maar maak je niet teveel zorgen. Sirius bescherm me. Gaat dat van Melian niet erg ver? Dat ze haar kamer niet meer uitkomt alleen vanwege Remus? Christina zou dit nooit gezegd hebben als ze wist wat er aan de hand was, maar dat wist ze niet dus zei ze het wel. Net zoals dat ze het feit dat ze onder de blauwe plekken en kneuzingen zat ook maar niet aan Severus melden.
Dat vind ik ontzettend lief van je Severus, maar ik kan je ouders ergens wel begrijpen dat ze niet een vreemde voor hun twee weken in huis willen hebben. Christina ging ervan uit dat dat de reden was en het geld.
Ugh ik moet me zomenteen al klaar maken voor me "toekomstige verloofde". Hij komt in de middag al lunchen en die jurk die ik aan moet plus het kapsel zijn wel een paar uur werk. Kunnen we niet gewoon samen terug naar Zweinstein vluchten?
xxx Chris


"Oh broertje lief, ik grijns niet vanwege jou geen zorgen."zei Christina rustig terwijl ze de twee brieven zorgvuldig verstopte. "We moeten ons zo al klaar maken, onze lieve nichten Bellatrix en Narcissa komen met onze lieve oom en tante straks samen gezellig met mijn toekomstige verloofde hier lunchen en ik denk niet dat vader het ons snel zal vergeven als we daar niet klaar voor staan."zei ze toen ernstig, waarschijnlijk zou hun vader ze helemaal in elkaar slaan. Christina kreunde, ze zou overeind moeten komen en na de klappen die ze gisteren van haar vader met een riem op haar rug had gekregen was het niet erg makkelijk om zelfstandig op te staan of aan te kleden. "Ik ben ontzettend blij dat Lily en James komen...al betwijfel ik of vader ons veel kans gunt om samen met hun te kunnen praten."zei ze toen hoofdschuddend. "James is niet ontzettend erg het probleem...maarjah Lily is natuurlijk dreuzel geboren en je weet hoe vader daarover denkt..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 19 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: