thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 6:50 pm

James Potter
James opende zijn mond om op Lily te antwoorden, die toen wegliep. ''Vrouwen..'' Begon hij en keek haar achterna. ''Snap jij er wat van, Sluipvoet?'' Vroeg hij zonder zijn blik van haar af te halen, niet dat hij dat ook wilde. Hij nam een slok van zijn drinken en zag toen pas dat haar rug naakt zichtbaar was voor een stuk. Hij verslikte zich in zijn drinken en toen Sirius hem een duwtje tegen zijn schouder gaf, proestte hij het uit. ''Wow..'' Was het enige wat hij uitbracht en keek toen Sirius aan. ''Ze ziet er geweldig uit. Het mooiste meisje op dit feest.'' Hij drukte zijn bril verder op zijn neus, die een beetje naar voren was geschoven. ''Wat?'' Vroeg hij toen hij hoorde hoe Sirius hem noemde. ''Jij denkt werkelijk dat Lily ja zegt? Ik zou niks liever willen, maar ik vraag haar al sinds jaren uit, het antwoord heb ik nog steeds op genoeg stukken perkament staan. Denk je werkelijk dat als ik haar vraag of ze mijn date wil zijn, dat haar antwoord dan anders zal zijn?'' Nadat Sluipvoet zei dat ze hem minder haatte, grijnsde hij. ''Dat hebben we net gezien.. al heeft ze wel haar scheldwoorden achterwege gelaten dit keer.'' Hij knikte even, fatsoeneerde zichzelf en zette zijn glas neer op een tafeltje. ''Weet je wat? Ik ga het gewoon proberen. Ik ga ervoor, Sirius. Jij amuseert jezelf wel voor een tijdje?'' Vroeg hij en knikte naar twee vrouwelijke Ravenklauwers die oog hadden voor Sirius. ''Ga ervoor.'' Zei hij en gaf hem een vriendschappelijke mep op zijn schouder. ''Wish me luck.'' Op dat moment verscheen het nieuwe -kucht- droompaar bij Lily. James snoof. Dit was toch niet te geloven? Als ze het al zo nodig vonden om met Lily te praten, konden ze dat toch ook doen nadat hij haar had ter dans had gevraagd.. Toch besloot James naar het drietal toe te lopen. Hij negeerde Sneep, zoals gewoonlijk, en keek toen direct naar Lily. ''Kan ik je even spreken?'' Vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 7:17 pm

Severus & Lily

Severus had zowaar een glimlach vertoond toen Christina hem vertelde dat ze verliefd was op hem en dat haar vrienden het maar moesten accepteren en zo niet dan jammer. Hij wist wel dat ze dat nu zei maar zodra het echt gebeurde zou ze er waarschijnlijk wel iets anders over nadenken. Ze liepen richting Lily en hij had het liefste direct de dansvloer op gegaan juist om haar te ontwijken maar Chris wilde duidelijk met haar beste vriendin praten.
Lily had al gezien hoe Christina en Severus haar kant op kwamen en ze tikte haar glas wijn in een keer achterover. Severus was een stukje achter Christina blijven staan en Lily zond hem een dodelijke blik waarvan hij als blikken konden doden, ter plekke van was neergevallen. Lily keek naar Chris en trok een wenkbrauw op "Heb je er toevallig bij nagedacht dat je James behoorlijk voor lul zou hebben gezet als ik hem nog steeds had gehaat?" vroeg ze haar beste vriendin op een koude toon. "Niet dat zijn ego geen deuk kon gebruiken." gromde ze. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek toen weer naar Sev en toen naar de ineengeslagen handen van hem en Chris en ze richtte haar blik weer op Christina "Waarom ben je met hem?" vroeg ze mat. "Na wat hij heeft gedaan? Na wat hij heeft gezegd tegen mij? Tegen alle dreuzeltelgen. Nadat hij een hulpeloze eerstejaars in de ziekenzaal had gekregen?" Severus wilde zijn mond open trekken om te melden dat dat niet zijn schuld specifiek was geweest maar Lily zond hem weer een blik en hij zweeg. Lily keek op toen James ineens bij hen kwam staan en vroeg of hij met haar kon praten. "Tuurlijk. Een moment alsjeblieft ik wil graag antwoord van Mijn beste vriendin." ze keek Christina weer aan met een vragende blik.


Laatst aangepast door heavenly op za okt 17, 2015 8:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 7:54 pm

Christina Zwarts

Gekwets keek Christina naar Lily. "Van alle mensen om Remus na had ik zeker van jou begrip verwacht en dat je met dit zou gunnen. Je weet wat voor een wrak ik ben geweest, hoe erg ik het vond en alles en nu voel ik me ontzettend gelukkig. Ja Severus en ik hebben het een en ander te bespreken en alles over de afgelopen tijd maar samen hebben we besloten dat morgen te doen en vanavond ons zelf een leuke avond te gunnen na alles wat er is gebeurt vind ik dat we dat ook wel mogen..ik ben niet dom of achterlijk ik weet wat ik doe en ik weet dat we heel wat te bespreken hebben...maar als liefde echt is overwint dat alles. Voor mij zal hij veranderen hij is niet slecht van binnen de keuzes die hij heeft gemaakt zijn slecht maar alles in het leven is een keuze en ik weet diep van binnen is hij goed en dat weet jij ook." Ze probeerde zo zacht te praten dat alleen Lily haar hoorde. "Nee Lily want ik wist dat James niet alleen zou eindigen en dat hij 100x liever jou heeft dan mij. Ik was sowieso van plan om na 1 dans de date voor jou af te kappen." Zei ze toen naar waarheid. "En dan was ik gewoon weg gegaan omdat ik jou je geluk niet in de weg wil staan en jou het gun om gelukkig te worden..." iedrer woord wat Christina sprak was de waarheid haar doel vanavond was severus zieken met james en daarna james te dumpen zodat hij met lily kon gaan omdat ze wist dat Lily dat wilde. Daarna zou ze zelf weg zijn gegaan maar nu hadden ze beide de mogelijkheid om een gewledige avond te hebben. "Ik geef ontzettend veel om hem ja hij heeft fouten gemaakt ik ook iedereen verdient een tweede kans en je hoeft me er niet aan te herinneren dat ik een tweede keus ben dat weet ik ook dondrs goed." Fluisterde ze nog steeds ongelukkig keek ze naar Lily en zenuwachtig naar Sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 11:51 pm

James Potter
James glimlachte toen Lily aangaf dat ze zometeen met hem wilde praten, maar toen hij van de een naar de ander keek, merkte hij dat er bepaalde, negatieve, spanning hing. Hij was niet echt op het juiste moment gekomen. James hoopte maar niet dat er een bitchfight ging ontstaan, dan zou het wel duidelijk zijn voor wie James was. Hij ving bepaalde woorden op, maar kon er geen touw aan vastknopen. Misschien wilde ze geen scene schoppen, en als wel, wist hij dat Sirius binnen een tel naast hem zou staan. Hij wierp een blik op Severus, mocht hij proberen zijn toverstaf te pakken, zou James hem hopelijk te snel afzijn. Het spookte door zijn hoofd wat hij met hem wilde doen, maar dat zou in het niet vallen, als de haat wat Sirius voor Sneep zou voelen en wat hij met hem wilde doen. Hij kreeg bijna, maar niet heus, te doen met Secretus, als Sirius klaar met hem zou zijn. James pakte maar een ketelkoekje van een schaal en nam er een hap van.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 12:57 am

Lily & Severus

Lily had beiden wenkbrauwen zo hoog opgetrokken dat ze bijna boven haar masker uitkwamen en ze snoof even luid waardoor enkele mensen die in de buurt stonden omkeken. "Ik hoop voor je dat je gelijk heb en dat hij voor jou veranderd want ja dat verdien je." begon ze langzaam. Ze betwijfelde het maar goed dat zei ze maar niet hardop. Ze hoopte ook serieus dat Sneep voor Chris zou veranderen en dat hij weer het goede pad op zou gaan maar met de invloeden die hij om zich heen had zoals Bellatrix en Lucius en alle andere wannabe dooddoeners kon Lily niet bepaald zeggen dat ze er erg veel in geloofde. Maar prima, als Chris zo graag de hoop wilde houden dat hij ineens om zou slaan en al die dingen gedag zou zeggen zou ze die hoop niet weg halen. Lily richtte zich tot Sneep en keek hem dreigend aan "Doe haar nog eens pijn Sneep, en je krijgt met mij te maken. En geloof me, daar herstel je niet snel van." gromde ze dreigend waarna ze zich weer tot Christina richtte "Ik zou als ik jou was Melian en Remus vanavond met rust laten. Die twee zijn zo close op het moment dat ik niet denk dat iemand ertussen kan komen en het zal overleven." ze knikte richting Remus en Melian die dicht bij elkaar stonden en stonden te praten. Melian had een rode blos op haar wangen en Remus had er nog nooit zo zelfverzekerd en trots uitgezien. Ze keek even naar James die net een ketelkoekje in zijn mond propte en toen weer terug naar Christina en Severus "Ik zal jullie vanavond met rust laten. Maar laten we een ding duidelijk maken Chris, ik ga niet weer met hem rondhangen omdat jij iets met hem heb. Daar heeft hij me teveel pijn voor gedaan." Ze zag hoe Severus zijn schouders gingen hangen en hoe hij naar de grond keek en mompelde dat hij al zijn excuses had aangeboden aan haar "Dat maakt me niet uit, ik ben niets anders dan alle andere dreuzeltelgen die je zo noemt. En dat heb ik je ook al duidelijk gemaakt." Weer richtte ze zich tot Chris "Ga plezier hebben vanavond. Bespreek je dingen die je moet bespreken morgen. Of whatever wanneer je het van plan ben. Ik zie je morgen wel weer dan." ze was het er nog steeds niet geheel mee eens maar goed het had geen zin om haar eigen avond te gaan verpesten door ruzie te gaan maken met Christina om iemand die het niet eens waard was in haar ogen. Lily keek naar James "Je wilde praten? Zullen we naar buiten gaan?" vroeg ze toen meer omdat ze even wilde uitrazen tegen iemand en omdat ze ook gewoon even met hem wilde praten zonder de brandende blikken van iedereen om hen heen die zich nu serieus afvroegen waarom Chris met Sneep hand in hand stond en waarom James er zo rustig onder bleef.
Severus die zwijgend had gewacht tot Christina en Lily klaar waren met praten voelde zich zwaar ongemakkelijk en wilde zo snel mogelijk weg. Hij voelde zich heel schuldig tegenover Lily ja, maar hij kon niet zeggen dat hij het niet eens was met vrienden. Dreuzeltelgen waren het uitschot van de toverwereld. Dreuzels zelf ... waren niets waard. Dat wist hij maar al te goed. Severus keek Chris aan "Zullen we? Je kan niets meer verder doen hier. Laat haar afkoelen." fluisterde hij zacht in haar oor zodat Lily het niet zou horen. "Laat je avond niet verpesten door ruzie te maken met je beste vriendin hierom oke?" vervolgde hij nerveus en hij wilde heel graag heel snel weg uit Lily haar buurt & uit James zijn buurt want James vertrouwde hij al helemaal niet en Sirius stond ook niet erg ver bij hen vandaan. Severus had al gekeken en Sirius had zijn blik niet van hem en Christina afgehouden en de blik die Sirius had stond hem niet aan. Waarschijnlijk was Sirius bezig met hele moorcomplotten te bedenken. Hij had zijn handen tot vuisten gebald waarschijnlijk om zichzelf tegen te houden zijn toverstok te pakken en zelfs de meiden die om hem heen stonden schenen hem niet af te kunnen leiden van hem en Christina. De brandende blik van Sirius was niet zo erg als Lily haar haat voor Severus maar hij was er zeker van dat Lily hem niet zomaar zou vervloeken. Sirius daarentegen... dat was niet zeker. "Kom op laten we dansen Chris." zei hij nu wat harder toen er een rustig nummer werd gespeeld door de band.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 1:30 am

Christina


Christina was diep gekwetst door Lily, ze bleef een tijd verbaast staan. Ze had niet verwacht dat Lily blij zou zijn met haar keuzen. Maar zo negatief had ze nu ook weer niet verwacht. Ze draaiden zich om naar Severus. Ze weigerden hierom te gaan huilen en haar avond te laten verpesten. De blik van Sirius deed haar ook niet veel goeds.  Daar zou ook nog goed ruzie mee krijgen en dat wist ze maar al te goed. Ze glimlachte naar Severus toen hij haar ten dans vroeg. "Ja, graag." Zei ze blij en ze liep met hem naar de dans vloer ze sloeg haar armen om zijn hals en drukte zich dicht tegen hem aan. Verliefd keek ze naar hem en beet ze op haar lip haar hart ging als een gek tekeer en ze wilde hem het liefste zoenen. Ze stond met haar rug naar Sirius toe en voelden zijn blik in haar rug prikken. Ondanks alles voelde ze zich blij en gelukkig. Toen haar lichaam tegen het zijne gedrukt was voelde ze het verlangen naar hem opborrelen en vergat alles om haar heen. "Ik ben ontzettend blij dat we hier samen zijn Severus." Zei ze met een glimlach tegen hem. "Ben je hier nu met mij omdat je echt mij wilt of omdat je het opgegeven hebt met Lily?" Vroeg ze hem. "Ik zag je blik toen je haar net zag." Zei ze toen tegen hem. Ze voelde.hoe zo ongeveer de hele school hun aanstaarden en hoorden hun ongelovige fluisteringen over het feit dat Christina nu duidelijk met Severus had en hoe Severus dat voor elkaar gekregen had. Het vaakste werd een liefdes drank als rede genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 1:45 am

Severus Sneep

Severus had die vraag voelen aankomen, hij zuchtte ook even nadat hij zijn armen om Chris haar middel had geslagen en hij dacht even over die vraag na. Nee hij had serieus gevoelens voor Christina maar Lily had er wel adembenemend mooi uit gezien net als dat Chris deed. "Chris, ik ben niet met je omdat ik het heb opgegeven met Lily." zei hij duidelijk maar zacht zodat omstanders hen niet konden horen. Hij had geen zin in nog meer roddels. Morgen zou de hele school weten wat er was gebeurd en hij kon Bellatrix al horen zeiken maar dat maakte nu even niet uit. "Lily ziet er fantastisch uit, maar jij ziet er ook fantastisch uit. Is het je niet opgevallen dat iedere man zowel naar haar als naar jou kijkt? Melian heeft ook de volle aandacht van de mannen hier. Jullie 3 zijn waarschijnlijk de mooiste vrouwen van de school." ging hij verder "Maar dat betekend niet dat ik jou niet het geweldigst vind. Dus ja Chris ik wil hier echt met jou zijn en niet vanwege Lily." herhaalde hij nog eens voor de duidelijkheid. Hij glimlachte flauw en besloot te doen wat hij dus al de hele tijd wilde doen maar zichzelf niet toe had gestaan om het te doen, dit was ook deels om Sirius heel erg te zieken en om de roddels nog wat omhoog te gooien. Zijn dooddoener vriendjes wilde toch Chris ook in de groep hebben? Als hij nou kon doen dat hij bezig was met Chris overhalen en manipuleren dan zouden ze hem met rust laten, niet dat hij daadwerkelijk ging proberen Chris over te halen of om haar te manipuleren maar dat hoefde zijn vrienden natuurlijk niet te weten hij was niet achterlijk. Hij kon goed toneel spelen en dat was een talent waar hij heel blij mee was. En dus zoende hij Chris zacht en teder op haar lippen. Hij kon zo ongeveer de woedeuitbarsting horen die zich nu in Sirius zijn hoofd als een bom insloeg en ergens voelde hij zich nu verdomde tevreden dat hij Sirius zo woest kon maken en dat Sirius op het moment weinig kon doen, niet met al die docenten die hier nu toezicht hielden. Chris was dicht tegen hem aangedrukt en Sirius zou het haten. Severus gleed met een hand langs haar lichaam omhoog en liet zijn hand tegen haar gezicht rusten. Wetende dat Chris het ook fijn vond, en dat het Sirius nog meer dwars zou zitten. Hij kon niet zeggen dat hij hier niet immens van genoot. Zowel van natuurlijk Chris, waarvan hij niet begreep dat hij niet eerder had beseft dat hij gevoelens voor haar had gehad, en omdat hij Sirius kon vervelen. Maar hij was nog lang niet klaar met het martelen van Sirius.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 2:05 am

Christina


Christina vond het heerlijk zo met Severus te staan en was meer dan tevreden met zijn antwoord. Ze zag afetoe Sirius nog maar negeerde hem ze. Ze vond het fijn dat Severus zei dat zij het mooist en het geweldigst was. Toen ze zijn lippen op de haren voelde explodeerde haar hart weer van geluk haar ademhaling versnelden en Christina sloot haar ogen. Het verlangen schoot door haar lichaam als een razend vuur toen ze voelde wat Severus deed. Dit was het aller beste gevoel wat ze ooit had gehad. Ze deed heel eventjes een oog open en zag toen Sirius zijn blik. Ze sloot snel weer haar ogen en gleed met een hand door Severus zijn haar de andere arm had ze nog om zijn hals geslagen en ze duwden zich nog dichter tegen hem aan. Ze wilde dat dit moment nooit meer stopten en ze hoopte dat Sirius niet hun avond zou verstoren en Severus nog met rust zou laten. "Laten we straks ergens heen gaan waar we met ze tween kunnnen zijn als we het zat zikn Severus." Zei ze toen ze de kus even verbrak en zonder op antwoord te wachten kuste ze hem weer gepasioneerd en innig. Ze wilde het liefste hier gewoon weg van al het gerrodel en starenden blikken en wilde gewoon alleen met Severud zijn en niemand anders hier. Ze wilde hem blijven zoenen en er nooit meer mee ophouden ze wilde nooit meer weg zonder hem
Ze was ontzettend bang voor wat Sirius zou doen. Maar ze vond het te fijn met Severus om van hem weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 2:27 am

Severus Sneep

Severus wist dat Sirius hem al haatte maar dat hij na deze avond continue over zijn schouder zou moeten gaan kijken om te controleren of Sirius niet ineens achter hem stond om hem te vermoorden of iets. Waarschijnlijk was Sirius bijna op het punt dat het hem niet uitmaakte of hij van school werd gegooid of niet of in Azkaban terecht kwam. Severus was zich er meer dan goed van bewust dat Sirius zijn haat naar hem, erger was dan de angst om van school gekicked te worden. Buiten dat was Severus zijn haat naar Sirius ook zo dusdanig groot dat hij het juist aan het uitdagen was en hoopte dat Sirius van school zou worden gestuurd. Toen Christina de kus verbrak en hem vroeg of ze later samen ergens heen konden gaan twijfelde hij dan ook geen moment en hij knikte instemmend "Had je al een plek in gedachten dan?" vroeg hij met een flauwe glimlach. Hij had Chris nog steeds dicht tegen zich aangedruk, de hand die hij nog om haar heup had gleed wat lager naar haar onderrug. De hand die op haar gezicht lag gleed in der haar. Hij kon mensen om hen heen horen mompelen maar dat interesseerde hem allang niet meer. Hij keek Sirius even recht aan en hij was tevreden met wat hij zag. Sirius stond zo ongeveer te koken van woede, en hij werd tegen gehouden door een paar afdelingsgenoten die hem probeerde af te leiden en door wat meiden die verleidelijk tegen hem aan stonden te dansen. Sirius scheen het niets te boeien hij volgde elke beweging die hij en Chris maakte met zijn ogen en Severus keek toen maar weer naar Christina voor hij serieus ter plekke dood neerviel door de blik die hij kreeg. Toen Chris hem weer zoende, gepassioneerder dit keer, zoende hij terug maar verbrak de zoen ook snel weer. "Misschien halen we het einde van de avond niet eens." mompelde hij met zijn lippen vlak bij Chris haar oor waarna hij een kus op haar kaaklijn plaatste, en toen richting haar hals gleed om haar daar te zoenen. Oh ja Sirius zou zo ongeveer overspannen raken hiervan en hartaanval krijgen of iets. Buiten dat vond Severus het nog leuk om te doen ook, de reactie die hij bij Christina ontlokte was het vast wel waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 2:45 am

Christina

Christina voelde wat Severus bij haar deed en zakte bijna door haar benen. Het was dat Severus haar zo stevig vast hield anders was ze nu zeker gevallen. Een zachte kreun die zo zacht was dat alleen severus het kon horen ontsnapte aan haar lippen. Dit alles was zo fijn en liet haar alleen maar naar meer snakken. Het was zo ontzettend fijn wat hij bij haar deed. Ze kon gewoon niet stoppen. Even bedacht ze zich ook weer hoe goed hij er wel niet uitzag in dat pak en sprak: "De kamer van hoge nood. Ik kan je vertellen dat de nood zeer hoog is." Fluisterde ze toen tegen hem. Ze vroeg zich af of hij ook zo erg naar haar verlangde als zij naar hem en was opgelucht toen hij zei dat ze de avond niet perse hoefden te halen. Dat hoefde ook zeer zeker niet en wat Christina betrof gingen ze ook nu weg. Dat zou het ook een heel stuk veiliger maken in verband met Sirius, die duidelijk op ontploffen stond. Ze bleef dicht tegen hem aan staan waardoor hun lichamen tegen elkaar heen wrijfden en het was een heerlijk gevoel wat meer wilde dan alleen dit."Severus, zullen we gaan?" Vroeg Christina hem. "Ik wil graag met je alleen zijnm" zei ze toen ademloos en ze keek hem veelbbetekenend aan. Ze was hier klaar voor om te doen wat ze wilde doen en zeker met hem. Ze wilde het gewoon nu ze vond hem leuk genoeg daarvoor. Even keek ze benauwd naar Siriis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 2:54 am

Sirius Zwarts

Dat deed het hem. Hij had geprobeerd het te negeren. Geprobeerd zijn hoofd koel te houden. Afleiding te zoeken in de single meiden die hem aandacht gaven. Maar niets werkte, niet als Sneep zich overduidelijk misdroeg en met zijn handen aan zijn zusje zat op plaatsen waar Sneep zijn pootjes niet hoorde te komen. Buiten dat scheen Christina het nog FIJN te vinden ook. Hij had zo zijn best gedaan Lily haar raad op te volgen en ze met rust te laten en het te negeren en zijn eigen avond niet te verzieken door hen maar het lukte niet. Hij wist dat Sneep dit expres deed en hij zou nu ook een echte reactie krijgen ook. Sirius was het zat om toe te kijken en was van plan er iets aan te doen en snel ook en dus duwde hij een 4e jaars Ravenklauwer weg die tegen hem aan stond en hem probeerde te zoenen en liep met grote passen richting Christina en Sneep. Sneep die had hem zien aankomen en had Chris losgelaten en zijn hand in de binnenzak van zijn jasje gestoken naar zijn toverstok maar Sirius was sneller en greep Sneep zijn arm en draaide die op zijn rug. Sneep gromde even van de pijn maar dat zorgde er alleen maar voor dat Sirius zijn grip steviger werd. Sirius had zich achter Sneep geplaatst en duwde zijn toverstok (OMG als je het even uit context ziet is het ZO WAANZINNIG ZIEKELIJK FOUT ik sterf nu) in zijn rug zonder dat iemand kon zien wat er aan de hand was. De mensen om hen heen dansten ook gewoon door. "Zit nog een keer aan haar en ik breek je arm." gromde Sirius zacht en dreigend. Sneep grijnsde even duivels "Chris schijnt het anders niet erg te vi- ah!" Sirius had zijn greep nog wat verstevigd en zijn toverstok porde nu dreigend en hard in zijn rug (OH GOD STAAPH). Sirius keek Christina aan "Waarom?" siste hij zacht. Hij wilde niet de aandacht trekken van de rest van de leerlingen of van de docenten. Buiten dat was hij nu nog niet eens bezig met Sneep echt pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 3:10 am

Christina

Christina zag Sirius aankomen maar was helaas te laat om er tussen te springen. Even keek ze of Severus het afkon maar zo zag het er niet uit. Ze glimlachte even om de opmerking van Severus. Hij had gelijk ze vond het alles behalve erg wat hij bij haar deed in tegenstelling ze vond het juist fijn. "Sirius jij hoeft niet voor mij te bepalen wie me mag aanraken en wie niet. Ik bepaal zelf door wie ik dat laat doen en ik wil dat hij dat doet
Ik ben verliefd op hem en daar hoor je respect voor te hebben!" Snauwde ze naar hem. "Laat hem onmiddelijk los en laat ons met rust! Ik wil een leuke avond met de gene waarop ik verliefd ben! En dat mag ik zelf weten." Ging ze veder en ze trok aan Sirius terwijl ze probeerde zijn arm los te wrikken van Severus door zich tussen de twee in te drukken. "Blijf verdomme met je poten van hem af nu en ga jezelf eens ammusseren." Zei ze nu boos ze begon haar temprament te verliezen zo als alleen sirius daarvoor kon zorgen bij Christina. "Laat hem los en dan ga ik nu meteen weg met Severus dan hoef je ons niet langer samen te zien kunnen wij een leuke avond hebben word jij niet van school gestuurd en kan jij ook een leuke avond hebben. Dan is iedereen blij en gaat alles goed." Voegde ze eraan toe en ze zetten meer kracht om de twee los te maken van elkaar. Ze wilde hier weg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 3:43 am

Severus & Sirius

Sirius had zijn grip niet verslapt, had zich verder ook niet verroerd en had alleen maar Chris aangestaard terwijl ze praatte en hem probeerde weg te duwen. Hij was alleen behoorlijk wat groter en sterker dan Christina en ze zou een bulldozer moeten hebben om hem weg te krijgen op het moment. Hij staarde haar alleen maar aan alsof hij wederom in zijn gezicht was geslagen met een drijversknuppel. "Verliefd? Op DIT?" vroeg hij knikkend naar Severus die zich prima leek te amuseren zo. Severus had een duivelse grijns op zijn gezicht alsof hij iets aan het bekokstoven was en Sirius vertrouwde het niet en dus duwde hij Severus van zich weg die zich direct naar Sirius omdraaide en zijn toverstok weer greep in z'n jasje maar hij pakte hem nog niet en Sirius had zijn stok ook laten zakken. Hij staarde Chris alleen maar aan. "Chris heb je enig idee met wat voor soort mensen hij omgaat? Ben je vergeten hoe hij Lily noemde? Je beste vriendin? Hoe hij alle dreuzeltelgen noemt? Wat hij heeft gedaan met die arme eerstejaars die nog steeds in de ziekenzaal ligt? Het gepest van de afgelopen weken tegen leerlingen die jonger zijn?" zei Sirius niet eens meer boos maar eerder verbijsterd "Ik weet dat ik en James niet bepaald heilig zijn maar wij hebben nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand gepakt die onschuldig was en het niet verdiende." oke behalve misschien Sneep een paar keer maar zijn kop stond er gewoon naar en in Sirius zijn boek betekende dat dat hij erom vroeg...verkeerd boek true maar dat boeide Sirius niet. Hij schudde enkel met zijn hoofd "Je wilt dat ik nu een leuke avond heb wetende dat jij alleen bent met hem?" Severus rolde even met zijn ogen maar zweeg, heel verstandig. "Tuurlijk mag je zelf bepalen met wie je omgaat en wie je aanraakt behalve dan als het om iemand gaat door wie jij niet helder kan nadenken. Het spijt me Chris maar Sneep is jou blinde vlek..." Sirius was serieus zo ondersteboven van wat er zojuist was gezegd dat hij zijn woede was vergeten. Maar prima, als Chris zo hard wilde vallen. Dan zou ze er in elk geval van genezen zijn. Dit was maar een fase. Dit was waarschijnlijk zo'n relatie die 2 maanden misschien zou stand houden voor het doodbrandde omdat Chris zou beseffen dat ze te goed was voor deze kwal. "Prima." zei hij ineens uit het niets en hij stopte zijn toverstok weg. "Je doet je best maar. Maar als hij je hart breekt, breek ik hem." dat was al de tweede keer dat Severus was bedreigd deze avond. Super. Severus keek toe hoe Sirius nog een blik van pure haat naar hem toe wierp en toen een van pure ellende naar Chris en daarna de menigte in verdween. "Nou dat ging nog beter dan ik had verwacht." zei Severus die even met zijn schouder rolde en toen naar Christina keek "Ik had serieus verwacht dat hij me zou proberen te vermoorden." als wist hij dondersgoed dat als het aan Sirius had gelegen Severus nu al dood was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 2:20 pm

Christina Zwarts

Er was zoveel wat Christina tegen haar broer wilde zeggen, maar helaas was Sirius al weg voor ze de kans kreeg. Ze vond het ook vervelend dat er al twee keer achter elkaar was gezegd dat Severus haar blinde vlek was. Waar ze het zeker niet mee eens was. Ze wist wat ze deed. Ze wist dat zij en Severus genoeg te bespreken hadden gehad en toen Sirius zei we vallen nooit een onschuldig iemand aan wilde ze boos worden. De keer dat ze vroeg waarom ze Severus aanvielen had ze als antwoord gekregen: het is niet dat ie wat gedaan heeft, meer het feit dat hij bestaat. In haar ogen waren Sirius in een aantal opzichten gewoon precies het zelfde en zorgden dat ook voor de haat. Aan de ene kant voelde ze zich schuldig aan Sirius maar aa de andere kant. Ze was al meer dan een jaar verliefd op Severus had zich vanaf het begin aangetrokken gevoelt tot hem en zij had het gevoel dat deze man de man voor haar was waar ze altijd samen mee zou blijven en eventueel ooit kinderen mee zou krijgen en oud zou worden als ze nu kapte met Severus voor Lily en Sirius dan zou ze daar eeuwig spijt van krijgen. Hun deden toch ook precies wat ze zelf wilde en Christina bemoeide zich toch ook niet met hun liefdes leven? Voor haar kwam het erop neer dat Christina alleen maar gelukkig mocht zijn met iemand die hun geschikt vonden en veder niemand. Of zij haar leven dan de rest van haar leven in spijt zou leven dat ze het nooit met Severus had geprobeerd maakte duidelijk niets uit. Het deed haar ontzettend veel pijn en weer weigerde ze te huilen aan de andere kant maakte het haar ook ontzettend boos. Toen ze Sirius een tijd had staan nakijken hoorde ze wat Severus zei en draaiden ze zich naar hem om en streek zachtjes over zijn pols die zojuist door Sirius gemartelt was. "Omdat hij weet dat ik hem dat nooit zou vergeven en dat ie dan zeker weten mij kwijt is. En gezien ik het enige familie lid ben waar hij wel van houd doet ie dat waarschijnlijk liever niet." Ze drukte even een kus op zijn lippen. "Zullen we maar gaan? Ik weet niet hoe lang het duurt voordat Sirius je weer aanvalt of iemand anders. Sowieso ben ik het zat dat iedereen hun missie van vanavond schjjnt te zijn onze avond te verstoren of te verpesten dus ik ben erg blij als we.samen met ze tweetjes zijn." Zei ze toen liefjes tegeh hem. "I know a place where we wouldn't be found" zei ze toen droogjes (sorry kon ut niet laten met taylor) "de kamer van hoge nood daar kan niemand ons vinden of storen en het veranderd in het gene wat we nodig hebben
" vertelde ze hem toen blii. Ondanks dat Sirius hun dans had verstoort en dat ze een beetje uit haar doen was. Was een blik op severus zijn pak nodig om weer net zo hart naar hem te verlangen als net. Ze verdronk zo wat in zijn zwarte ogen en keek hem lief aan. "Me jurk begint ook behoorlijk vervelend te zitten en zwaar te worden." Zei ze toen. Onder haar jurk had ze nog een zwart kanten onderjurk zitten met een corset erin. Daaronder zat pas haar ondergoed. Dus zou het net lijken of ze gewoon nog een jurkje aan had als ze de bovenste laag uit deedm ze wachten af of hij met haar mee kwam en verliefd keek ze hem aan ze kom niet wachten tot ze alleen waren. "Of je moet het te eng vinden met mij alleen?" Vroeg ze hem.plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo okt 18, 2015 6:32 pm

heavenly schreef:
Remus Lupos

Remus keek toe hoe Melian haar glas wijn al snel op had gedronken en nam zelf ook maar weer een slok van zijn eigen wijn. Hij had vaag door dat James weg ging en even later weer terug kwam zonder Christina en ergens in zijn achterhoofd vroeg hij zich af waar Christina precies was maar ergens had hij een idee van waar ze zou kunnen zijn en als dat klopte dan merkte hij het zometeen wel als Sirius een scene ging schoppen. Voor nu kon Remus zich nog even concentreren op Melian. Hij was dan ook blij dat ze instemde om met hem te gaan dansen zo en hij nam dus nog een slok om zijn wijn ook zo snel mogelijk op te hebben. Hij vroeg zich trouwens af wiens idee het was geweest om alcohol te schenken op een schoolfeest waar de oudste studenten 17 waren nog steeds jonger dan legaal toegestaan maar goed ze waren tovenaars de dreuzelregels golden niet voor hen...toch? ach wat maakte het uit. Zijn wijn was niet veel later op en hij grijnsde toen Melian zei dat ze het leuk vond met zijn vrienden en dat ze hem beter had leren kennen. "Ik ben ook blij dat ik jou beter heb leren kennen je eh-" begon hij stamelend "Bent nog leuker dan ik in eerste instantie had gedacht en ik vond je al leuk." zei hij snel. Hij was zo blij dat hij een masker op had op het moment want hij werd enigzins rood toen hij dat er eigenlijk zonder nadenken uit gooide.

Melian

Melian had haar volle aandacht bij Remus gehouden. Op de achtergrond zag ze wel verschillende dingen gebeuren. Hoe Severus en Christina samen binnen kwamen en hoe Lily even later op hen afstormde. Hoe Lily en James de Grote Zaal weer hadden verlaten en Severus en Christina samen bleven staan. Melian begreep er niks van en dat zou ze op dit moment ook echt niet willen. Het enigste wat nu telde was Remus en hoe hij nu zo bij haar zat. Toen Remus zei dat hij haar leuk vond, maakte haar maag wel twintigduizend salto's achter elkaar. Verstond ze dat nou echt goed? Zei Remus dit echt? Of bedoelde het misschien anders? Melian kreeg weer een kleur en besloot dat het tijd was om een nieuw glas elfenwijn te pakken. Ze nam een grote slok en keek Remus toen recht aan in zijn prachtige grijze ogen. Ogen waarin ze zo in kon verdwalen en eeuwig in kon blijven staren. "Ik vind jou echt heel leuk." Melian had het al gezegd voordat ze het zelf doorhad. Zonder het glas wijn wat ze net had gedronken, had ze dit zeker niet durven zeggen. Het oogcontact had ze alweer met Remus verbroken, omdat ze bang was voor zijn reactie. Hopelijk begreep hij wat ze probeerde te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 12:01 am

James Potter
James ving het een en ander op wat Lily zei, maar keek toen pas weer aandachtig toen ze hem aansprak. ''Ja, is goed.'' Zei hij met een glimlach. ''Frisse lucht zal je waarschijnlijk goed doen.'' Men hoefde geen kei te zijn om te zien hoe Lily zich hieronder voelde. Hij begon langzaam te lopen naar buiten. ''Alles goed tussen jou en Christina?'' Vroeg hij luchtig. Hij dacht na hoe hij Lily zou moeten vragen, of ze zijn date wilde zijn. Tig van mogelijkheden schoten door zijn hoofd, maar hij wist heus wel dat als hij zijn mond opentrok er wat anders uit zou vloeien. Toen ze eenmaal buiten waren aangekomen, sneller dan hij had verwacht, wist hij dat het tijd was om haar te vragen. ''Lily.. ik weet dat ik een idioot was. Niet alleen vandaag, maar een hele tijd. Ik weet heus wel wat voor antwoord je gaat geven, omdat ik dat al zovaak heb gehoord.. ik weet dat ik geen kans maak, maar ik had niet moeten liegen vandaag. Je ziet er niet goed uit. Je bent het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien.Daarbij.. de vriend van Christina spelen was een hel.. niet omdat ze zo verschrikkelijk is, maar omdat ik jou niet uit mijn hoofd kreeg. Ik denk niet dat ik het zou overleven als jij met een andere jongen dan Sirius naar het bal was gekomen.. Dus Evers..'' Hij slikte even. ''Wil jij mijn date zijn?''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 12:49 am

Lily Evers

Terwijl ze naar buiten liepen vroeg James of alles goed was tussen haar en Christina en ze keek hem aan "Ik snap serieus niet hoe ze nog steeds met hem kan zijn na alles wat er is gebeurd en wat hij heeft gedaan. Een paar weken geleden zou ik blij voor haar zijn geweest maar nu ben ik bang dat haar hart wordt gebroken door hem omdat hij toch niet veranderd en liever met zijn dooddoener vriendjes speelt." brieste ze even boos. Zodra ze buiten waren kalmeerde ze wat en kon ze haar hoofd leegmaken en besloot niet meer aan Christina en Severus te denken. Het was nu toch verloren zaak om te proberen Chris verstand bij te praten en daarbij zou het geen van beiden goed doen. Hun avond zou voor beiden gewoon verpest zijn en Lily was niet van plan dat te laten gebeuren. Ze had zich niet zo opgedoft om een rot avond te hebben en ruzie te gaan maken met haar beste vriendin. Lily haalde even diep adem en keek toen James aan die ineens begon te brabbelen over dat hij een idioot was en dat hij wist wat voor antwoord ze zou geven en al die dingen waardoor Lily haar wenkbrauw optrok. Niet dat hij dat kon zien gezien ze haar masker nog braaf ophad maar goed- Toen James zei dat hij had gelogen over dat ze er goed uit zag voelde ze zich even diep gekwetst maar dat gevoel vloog snel weer weg toen hij vervolgens zei dat ze het mooiste meisje was wat hij ooit had gezien en ze werd rood. Nou dat was al inderdaad een veel beter antwoord dan dat hij had gegeven toen ze in de leerlingenkamer naar beneden was gekomen en hij droogjes had gezegd datt ze er goed uit had gezien. Ze was natuurlijk niet voor 'goed' gegaan maar voor 'adembenemend.' James vertelde dat de vriend van Christina spelen een hell was en ze glimlachte "Het was jullie idee." zei ze plagend. Hij zou het niet overleven als ze met iemand anders dan Sirius naar het bal was gegaan huh? Zij had waarschijnlijk iemand vermoord als diegene met James was gegaan ipv Christina dus daarin zaten ze op een lijn. & toen kwam eindelijk de vraag waar ze de afgelopen 2 weken op had gewacht. Ze beet op haar onderlip en keek hem aan waarna ze glimlachte "James Potter, ik wil heel graag je date zijn." zei ze enigzins verlegen maar ze was wel dolblij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 1:04 am

Severus Sneep

Severus zweeg maar over dat Chris zei dat Sirius hem niet meer schade had toegebracht voor Chris omdat hij haar dan voor eeuwig kwijt zou zijn. Hij betwijfelde namelijk of dat de echte reden was geweest.. Maar goed dat was nu over en nu wilde hij eigenlijk ook erg graag weg voor hij weer werd aangevallen. "Ja inderdaad. Laten we gaan." meldde hij en ze liepen naar buiten. Een stukje verderop kon Severus, Potter zien staan met Lily en het zag ernaar uit dat Lily behoorlijk in naar nopjes was. Iets wat hem irriteerde maar dat was meer omdat Potter erbij stond dan het feit dat Lily zo blij leek. Potter irriteerde hem sowieso wel. "Ik denk niet dat het specifiek wass om onze avond te verpesten, Het was denk ik meer een schok en verbijstering dat je me gisteren nog kon vermoorden en vandaag ... nja we waren ons niet bepaald aan het gedragen op de dansvloer net." meldde hij droogjes "En Lily draait wel bij... het is meer mij die ze haat dan dat ze boos is op jou denk ik." niet dat hij er blij mee was dat Lily hem haatte en daardoor ruzie ging schoppen met Christina maar hij kon er nou eenmaal niets aan doen. Severus trok zijn wenkbrauwen op toen Chris hem even meldde dat haar jurk behoorlijk vervelend begon te worden en dat hij ook zwaar werd en hij lachte even "Wat had je gedaan als je de hele avond dan gewoon daar binnen was geweest?" vroeg hij lachend. Ze liepen richting de trappen, de kamer van hoge nood was schijnbaar op de 7e verdieping wel een pokke eind maar goed onderweg konden ze wel gewoon praten en gezien er nu geen kip rondliep in de gangen of de trappen of whatever konden ze misschien wel meer doen onderweg. "Ja ik ben echt doodsbang om met je alleen te zijn. Dalijk gooi je weer een stenen kan naar mijn hoofd." meldde hij sarcastisch op en hij schudde zijn hoofd. "Wel goed gemikt."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 1:20 am

Remus Lupos

Remus voelde opluchting en blijdschap tegelijk toen Melian zei dat ze hem heel leuk vond en hij besloot dat het misschien beter was als ze wat aangeschoten was. Misschien werd ze wat losser en praatte ze makkelijker met hem. Hij vroeg zich af waarom ze elke keer haar blik afwendde van hem. "Mels." begon hij langzaam terwijl hij weer haar blik probeerde te vangen. Hij zette zijn nu lege glas wijn weg en legde voorzichting en zacht zijn hand onder haar kin zodat hij haar hoofd op kon tillen zodat ze hem nu wel aan moest kijken en hij glimlachte teder "Ik vind jou ook echt heel leuk." mompelde hij zacht. Hij pakte het glas wijn uit haar hand en stond toen op en ging voor haar staan "Mevrouw Sneep, wilt u mij het genoegen doen om te dansen met mij?" vroeg hij met een vrolijke en ondeugende twinkeling in zijn ogen. Ze had al behoorlijk wat wijn behoorlijk snel achterover gegooid en voor iemand die 14/15 was ... mweh die zou wel aangeschoten zijn zometeen wat maar goed was ook gezien hij niet wist of ze hem eerlijk antwoord zou geven als hij zou vragen wat hij wilde vragen. Hij was zelf nog wel nerveus om het te vragen (Snappen we het nog? Ja? Mooi) maar hij wilde eerst dansen en plezier maken voor hij haar die vraag (hehe) zou stellen. Als hij het nu vroeg en ze wees hem af dan zou zijn avond officieel naar de klote zijn en dat wilde hij niet riskeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 2:22 am


James Potter & Lucius Malfoy
James gaf Lily helemaal gelijk wat Christina betrof. Sneep had Lily beledigd met het ergste woord wat er bestond in zijn ogen, toch koos Christina blijkbaar voor Sneep. James wilde Lily dus een mooie avond geven, zodat ze er even niet over hoefde na te denken. Tenminste..als ze ja zei op het feit dat hij haar net als date had gevraagd. Als ze nee zou zeggen, dan stond hij voor paal. Gelukkig waren ze de enige buiten..dacht hij tenminste. James' mond viel open, maar vormde snel in een brede glimlach toen Lily voor het eerst sinds jaren niet nee zei, maar daadwerkelijk ja. Zou dit betekenen dat ze hem leuk vond? Of betekende het dat ze uit medelijden ja zei? ''Ehm..oke.. laten we naar binnen gaan en dansen?"' Vroeg hij en probeerde zijn geluk binnenboord te houden, wat niet echt lukte. Na al die jaren.. James voelde zich de gelukkigste tovenaar ter wereld op dit moment. Als Sluipvoet dit zou horen en Maanling.. en de hele school. Iedereen dacht dat het een verloren zaak was, maar hij, James, niet. ''Laten we gaan.'' Zei hij en pakte voorzichtig haar hand vast. '''Expelliarmus!'' Voordat James zich kon omdraaien, vloog zijn toverstaf uit zijn handen. ''Niet zo snel... Modderbloedje en Potter bloedverrader.. eindelijk samen?'' Lucius begon te lachen. ''Ach, dit is te mooi om waar te zijn. Wat jammer als jullie niet naar het bal zouden kunnen gaan.'' Lucius zwiepte met zijn toverstaf en de deur van een kleine bezemkast buiten, waar Vilder blijkbaar ook het een en ander in had staan, vloog open. ''Ik hoop dat jullie niet bang zijn voor kleine ruimtes.'' Hij knikte even. ''Pak ze jongens.'' Op dat moment verschenen er twee Zwadderaars die zich over Evers en Potter ontfermden en ze opsloten in de bezemkast. Lucius pakte ondertussen de staf van James en stopte deze in zijn broekzak. ''Probeer maar eens te ontsnappen zonder je toverstaf, Potter.'' Lucius sprak een spreuk over de deur uit, om deze met een toverspreuk te sluiten. ''Laten we gaan, jongens. Tijd om van het feest te genieten, nu er een smerig Modderbloedje minder is.''
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 10:51 am

Melian

Het scheelde niet veel of Melian zou flauw vallen van de aanraking van Remus. Haar hele huid begon te tintelen en ze wist niet meer zo goed wat ze moest zeggen, want waarschijnlijk zou ze toch niet meer uit haar woorden komen. De woorden die Remus uitsprak, zorgde ervoor dat Melian het gevoel had dat ze aan het dromen was. Dit had ze alleen nog maar in haar leukste dromen gedroomd. Melian keek Remus even verbaasd aan. Hij zei nu echt dat hij haar ook leuk vond. Melian glimlachte van oor tot oor. Er bestond geen gelukkiger mens op de aarde dan zij nu was. Melian kwam weer een beetje bij bewustzijn en besloot dat ze nu wel genoeg elvenwijn op had. Bovendien had ze zin om te gaan dansen met Remus. Melian stond op en had de hand van Remus die hij op haar kin had gelegd, vastgepakt. Melian zag de twinkeling in zijn ogen. Die mooie ogen. "Natuurlijk wil ik dat." zei ze met nog steeds diezelfde glimlach. Melian liep richting de dansvloer in de Grote Zaal. Het stond er vol met leerlingen. Toen ze ongeveer op het midden van de dansvloer stonden, stopte Melian en ze keek Remus recht aan. Het leek wel alsof ze in een sprookje was beland. Niks kon deze avond nog perfecter maken dan die nu al was. Melian legde een hand op de schouder van Remus en pakte zijn andere hand vast. Dit had Melian geleerd van professor Anderling. Alle leerlingen hadden namelijk dansles gehad voor dit feest. Melian hoopte maar dat ze het goed deed, aangezien dansen niet haar sterkste kant was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 19, 2015 2:29 pm

Christina

Dicht bleef ze naast Severus lopen en ze glimlachte verleidelijk. "Het was ook nooit de bedoeling om de hele avond deze jurk te dragen."Zei ze speels, ze had alleen niet door dat dit nu overkwam alsof ze van plan was met James Potter naar bed te gaan. Iets wat natuurlijk niet het plan was geweest, maar eerder omdat Christina niet had verwacht de hele avond te blijven. "En ik heb vaker een hele avond zulke jurken moeten dragen hoor, mijn familie denkt namelijk dat ze de adel zijn en dan heb je helaas vaak een bal, feesten, eet gelegenheden met de koning en meer van dat soort dingen waar je verplicht een jurk als deze naar toe aan moet."zei ze toen tegen hem. Ze haatte het dat haar ouders vaak naar zulke dingen gingen en dat ze dan verplicht mee moest omdat ze dan een goede 'man' kon zoeken. Iets wat Christina altijd subtiel verkloten zodat niemand met haar wilde trouwen en daar was ze erg blij mee. "Ik zou ook bang zijn ja."plaagde ze veder. "Als je me weer boos maakt doe ik dat misschien ook wel."zei ze toen zogenaamd dreigend. Ze keek hem even aan, en had door dat ze op een gang waren waar geen hond was dus besloot ze hem nu tegen een muur te drukken en te zoenen. Ze was zo blij hiermee, ze hoopte echt dat hij morgen niet weer zou omslaan of iets en dat hij er echt voor wilde gaan met haar. Ze wist wel wat hij had gezegd over dat Bella haar ook bekeerd wilde hebben, maar Christina wist donders goed dat Severus dat nooit echt zou proberen en ze was alles behalve bang voor Bellatrix. Ze zou niet haar leven laten verzieken door haar koek koek tic tic nicht. Gepassioneerd bleef ze hem zoenen en ze drukte haar lichaam dicht tegen het zijne aan, haar ene hand rusten erg laag op zijn buik (6) en de andere hand op zijn schouder. Ze hoopte dezelfde reactie bij hem te ontlokken als hij buiten had. Nu Sirius er niet was of wie dan ook hoefden ze zich ook niet bepaalt meer in te houden en konden ze precies doen hoe en wat en waar ze zin in hadden om te doen. Ze wist dat het zo nog lang zou duren voor ze boven waren, maar het kon haar niets schele ze wilde sowieso de hele nacht bij hem blijven, want ze besefte maar al te goed dat morgen weer alles anders kon zijn. Ook wilde ze hem vanavond alles vertellen over thuis en haar moeder, hij moest het weten vond ze, en ze wilde ook dat hij het wist. Ze had over haar moeder zelfs nooit met Sirius gesproken, die wist natuurlijk wel wat er gebeurt was vanwege dat Perkamentus het had vertelt. Zelfs aan Remus had ze niet echt alles vertelt, alleen dat haar moeder vermoord was maar meer ook niet, en om de een of andere rede wilde ze dat Severus het wist en dan zou hij misschien ook begrijpen waarom hij absoluut geen dooddoener moest worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimema okt 26, 2015 8:11 pm

Narcissa Zwarts

Narcissa was behoorlijk te laat op het bal, maar er goed uitzien koste nou eenmaal veel tijd en ze moest er natuurlijk wel beter uitzien dan alle modderbloedjes. Toen ze de grote zaal binnen kwam lopen keek ze arrogant om zich heen. Met een walgend gezicht keek ze naar Melian en Remus. Ze besloot ze maar gewoon te negeren en zocht naar Lucius. Al snel had ze hem gezien. Toen ze haar neefje Sirius Zwarts zag keek ze weer walgend, en met name waarmee hij bezig was. Sirius was een puurbloed net als Narcissa en Narcissa kon dus niet begrijpen dat hij zijn tijd verdeed aan modderbloedjes. Na nog eens goed rond gekeken te hebben glimlachte ze toen ze Lucius zag. Weer werd ze warm van binnen toen ze hem zag, een effect dat hij altijd op haar had. Hij was ook een van de weinige personen naar wie ze niet arrogant keek en dat zei al heel wat. Rustig liep ze naar hem toe. "Lucius."zei ze liefjes tegen hem. Ze wachten op een afstandje tot hij haar zag. Ze streek een blonde pluk haar uit haar gezicht weg. Ze had een koningsblauwe jurk aan, waarin haar rug ontbloot was. De jurk zorgden er ook voor dat ze een perfect slank figuur had. Narcissa hoopte maar dat Lucius haar mooi zou vinden, ze vroeg zich af of hij ook wat voor haar voelde of dat ze alleen maar zijn aandacht kreeg omdat ze een puurbloed was of omdat het moest van zijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimedo okt 29, 2015 10:15 pm

Lucius Malfoy
Lucius had de toverstaf van James in zijn broekzak gestopt. Het zou nog wel een tijdje duren voordat die twee wisten te ontsnappen, maar dat was niet zijn probleem. Integendeel, hij genoot ervan. Lucius stond bij de punchtafel, waar hij zich net een glas had gevuld. Hij keek op toen hij zijn stem hoorde en Narcissa zag. Hij glimlachte lichtjes en bekeek haar van top tot een. ''Narcissa.'' Begon hij. ''Je ziet er betoverend uit.'' Hij reikte haar zijn glas aan. ''Kan ik je een drankje aanbieden?'' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 2:12 pm

The Marauders - Pagina 10 Tumblr_mhz7kfCIBJ1r5ldfdo1_500

Lily Evers

Lily had net samen met James terug willen lopen naar de Grote zaal om toch nog te kunnen genieten van het feest. Ze was blij en de vlinders in haar buik maakte honderden salto's toen James haar hand pakte maar dat gelukkige gevoel was net zo snel weg als dat het was op komen zetten toen ze de stem van Lucius hoorde. Ze had bijna weer willen gaan dreigen om hem ook vleermuisvleugels als armen te geven zoals ze bij Bellatrix had gedaan maar nog voor ze haar mond open kon doen had Lucius James al ontwapend. Zij kon niet zomaar bij haar toverstok en daarbij wilde ze niet het risico lopen om ook haar toverstok kwijt te raken. Ze was namelijk bang dat Lucius haar toverstok zou breken, die van James zou hij niet snel breken gezien James een puurbloed tovenaar was en alles maar zij... zij was een dreuzeltelg en Merlijn wist wat Lucy Lu zou doen met haar stok als hij die in zijn smerige handjes zou krijgen. Lily en James werden een bezemkast in geduwd en de deur werd door Lucius op slot gedaan en Lily vloekte even hardgrondig. "Oh als ik dat smerige onderkruipsel te pakken krijg zou hij wensen dat hij nooit was geboren" gromde ze boos. Door wat er was gebeurd was ze vergeten dat ze haar toverstok ook bij zich had en ze er zo uit konden maar al zou ze het zich hebben herinnerd zou ze nog geen haast maken om haar stok te pakken. De bezemkast was bijzonder krap en klein en ze stond vrij dicht tegen James aan door alle spullen die er in het kleine kastje waren gepropt. Ze keek op naar James "Nou...daar staan we dan." meldde ze droogjes. "Niet bepaald hoe ik me deze avond had voorgesteld."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 10 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: