thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 10:33 pm

Severus Sneep

Severus was neergeploft aan de tafel van Zwaderich en probeerde de snerende pesterige en veel te vrolijke opmerkingen van Bellatrix zo goed en kwaad als het ging te negeren. Hij rolde even met zijn ogen toen zijn eeuwige geduld op de proef werd gesteld en hij draaide zijn hoofd naar Bellatrix om "Ik zou als ik jou was maar je mond houden tegen de heer gezien je geen idee heb waar je het over heb Bellatrix." gromde Severus dreigend "Misschien moet je je eens een keer niet bemoeien met andermans zaken ik weet namelijk prima waar ik mee bezig ben." en na dat gezegd te hebben probeerde Severus zich te richten tot het ontbijt maar Narcissa moest zich er ook even mee bemoeien en Severus onderdrukte een geërgerde zucht en keek de blondine aan "Orion hoeft nergens achter te komen er is namelijk niets gebeurd. Ik wed dat Christina het ook absoluut niet even vrolijk tegen haar vader verteld." zei hij gladjes "En ik zwijg al helemaal dat weet je best. Jullie weten hopelijk ook dat de heer van het duister zoveel mogelijk puurbloeden aan zijn kant wilt hebben en wat is er nou beter dan een puurbloed heks die zowel van de Zwartsen als van de familie van Perkamentus afstamt?" vroeg hij terwijl hij op zijn gemak wat pompoensap inschonk en voor zich uit keek. "Ik zou me als ik jullie was niet zo druk maken om wat ik doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 11:08 pm

Lily Evers

Lily had wel verwacht dat Christina met Sirius zou gaan willen praten, ze hoopte enkel dat Sirius ook zou luisteren in plaats van direct uit zijn ketel vliegen en allemaal dingen gaan lopen roepen zonder na te denken. Maar het was al meerdere malen bewezen dat Sirius zijn hersens niet altijd in zijn hoofd zaten maar meer in de buurt van zijn reet. "Nou, ik neem aan dat we Melsje wel een paar keer van Reem los moeten trekken gezien ze natuurlijk niet mag vergeten dat ze vriendinnen heeft en ik neem aan dat Sirius en James het wel op prijs stellen als Remus ook nog erkend dat hij vrienden heeft." zei ze met een flauwe glimlach "Maar ze zijn beiden erg blij en ik hoop dat het ook goed blijft gaan." Chris zei dat het risico om gekwetst er worden er altijd was met wie je ook ging en Lily knikte "Dat weet ik, ik ga er ook niet direct van uit dat James niets verprutst." Lily glimlachte vaag "Ik weet namelijk zeker dat we nog genoeg ruzie gaan krijgen." alleen James zat niet in zwaderich en had geen dooddoener vriendjes maar ook dat zei Lily niet hardop "Maar zoals ik al zei, ik ben blij voor je zolang het goed gaat en jij ook blij bent." Lily grijnsde breed toen Chris vroeg hoe het tussen haar en James was "Nou, ik kan ook zeggen dat ik niet langer single ben en dat James eindelijk na al die jaren zijn zin heeft." zei ze lachend. "Maar het is best vaag gegaan." ze vertelde hoe zij en James in een bezemkast werden opgesloten door Lucius en een paar van zijn slaafjes en hoe ze James zijn toverstok hadden afgepakt. "We zijn eruit gekomen door dat ik zo helder was mijn toverstok goed te verstoppen maar het was een interessant half uurtje in de kast in elk geval." beëindigde ze haar verhaal maar even. "Dus we kunnen zeggen dat in elk geval 6 van ons een goede avond hebben gehad." zij en James, Chris en Severus, Remus en Melian. Sirius echter...not so good. Toen Chris ineens vroeg of iemand iets tegen Melian had gezegd over haar en Severus knikte Lily "Sirius. Ik denk niet dat hij echt doorhad wie er allemaal om hem heen stonden. Maar we waren er allemaal bij toen hij begon te ragen. Dus Melian heeft het ook opgevangen. Ik weet niet precies wat haar reactie was ze viel stil en Remus heeft zich over haar ontfermd terwijl James en ik bezig waren Sirius te sussen." zei Lily langzaam. Ze had inderdaad niet echt op Melian haar reactie gelet ervanuit gaande dat Remus het wel zou regelen, ze hoopte alleen niet dat het echt heel erg zou worden tussen Chris en Melian ...


Laatst aangepast door heavenly op do jan 07, 2016 11:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 11:11 pm

Bellatrix/Cissa

"Ik betwijfel of je dat weet Sneep en waar ben je dan precies mee bezig? Terug te lopen naar de zijde van Perkamentus voor dat knappe snoetje? Wat laat jou denken dat je haar aan de kant van de heer krijgt? Ik denk eerder dat het andersom is!"zei Bellatrix toen arrogant. Narcissa schudde haar hoofd even vol ongeloof. "Er is niets gebeurd en daarom is ze zo vrolijk en komen jullie samen binnen? Een dag gelden wilde ze je nog vermoorden geloof ik. Mijn oom komt achter alles ook hierachter..."zei Narcissa toen. "Juist hierachter, er zitten meer familie leden hier op school en wat doe je als hij een huwelijks kandidaat voor haar heeft? Dit jaar is het debutante bal in Londen van alle grote tovenaars families in de kerstvakantie, ik word dan geïntroduceerd samen met Lucius als zijn verloofde en zij zal geïntroduceerd worden aan háár verloofde die Orion aan het regelen is."Zei Narcissa toen tegen Severus ze schudde haar hoofd, alsof ze tegen een kind van twee jaar sprak die niet wist hoe de wereld werkte. "Wie zegt dat ik mijn mond hou tegen mijn oom?"Begon Bellatrix toen en ze keek Severus woedend aan. "Precies Christina is een puurbloed en het is walgelijk als ze haar bloed vermengt met een smerige halfbloed zo als jij!"bij elk woord die ze zei ging ze harder praten en het smerige halfbloed kwam er bijna insane uit. "De heer van het duister is voor de lijn zuiver te houden, jij bent niet zuiver." ging bellatrix toen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 11:31 pm

Severus Sneep

Severus haalde even diep adem door zijn neus die nog steeds zeer deed en hij klemde zijn handen om zijn bestek en wilde het liefste Bellatrix haar ogen uitsteken met zijn mes maar hij hield zich in. "Ten eerste, Bellatrix, zie je het heel verkeerd in, ik heb geen gevoelens voor Christina maar zij wel voor mij. De kans dat ik overloop is er niet, maar Christina zou alles voor me doen als ik het goed speel." begon hij langzaam "Ten tweede, Narcissa, er is inderdaad niets gebeurd we hebben de ruzie uitgepraat en ik heb wat lopen slijmen en lief lopen doen tegen haar zodat ze nu denkt dat het weer helemaal goed tussen ons is en er een kans is dat er meer in zit. Laat haar lekker in die waan zo hou ik haar tenminste nog vast. Ik leg dit ZELF wel voor bij de heer zodat hij kan bepalen of ik ermee door moet gaan of niet." hij praatte langzaam en zacht in tegenstelling tot Bellatrix die straks nog eens de hele grote zaal doorbrulde "Wat Orion aan het regelen is moet hij zelf weten maar denk je nu echt dat Christina het zomaar accepteert dat haar vader iemand voor haar uitzoekt? Je kent haar Narcissa, ze is koppig en zal er alles aan doen om haar 'verloofde' af te schrikken. Orion kan nog zoveel puurbloed aan haar voorstellen ze zal nooit toegeven al helemaal niet als haar broer er ook nog iets over te zeggen heeft." hij liet zijn blik even door de grote zaal gaan en zag Chris met Lily zitten praten en hij richtte zich weer tot de twee vrouwen naast hem vooral tot Bellatrix "Als je weet wat goed voor je is hou je je mond tegen Orion." zei hij dreigend "De heer van het duister bepaald hier wat er gaat gebeuren niet jij en niet Orion." en toen wreef Bellatrix het er nog even in dat hij niet van zuiver bloed was en hij keek haar kalm aan, hij zou niet aan Bellatrix laten zien dat hij haar het liefste wilde vermoorden op de meest pijnlijke manier die hij kon bedenken "Hou je stem wat zachter Bellatrix of wil je dat iedereen je kan horen?" siste hij nijdig "Ik ben misschien een halfbloed maar je hebt geen idee hoe erg ik dreuzels haat. Ze zijn allemaal hetzelfde, en als de tijd daar is zal ik er persoonlijk voor zorgen dat mijn smerige dreuzelvader een enkeltje naar de gener zijde krijgt." en dat was ook inderdaad de bedoeling ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:04 am

Christina Zwarts

"Mijn broertje lief is helaas niet meestal de slimste persoon die er is. Ik hoop dat hij zometeen hierheen komt en geen drama gaat maken en dat hij me toch me geluk gaat gunnen."Zei ze toen droogjes tegen Lily, ze vond het echt niet leuk als haar broer niet blij was maar ze kon moeilijk haar hele leven opgeven omdat Sirius het niet met haar eens was. "Ik ben echt heel erg blij voor jullie allemaal ik hoop dat Remus en Melian gelukkig worden en jij en James."Zei Christina toen vrolijk en ze meenden het ook oprecht. Ze wilde dat iedereen gelukkig en blij was van de mensen om wie ze gaf. Ze moest lachen om het verhaal van Lily het was namelijk hilarisch wat ze met Lucius hadden gedaan. "Nou ik sloeg Severus keihard...twee keer zelfs..en toen zoende die me dus dat was eigenlijk bij ander inzien best fucked up ik denk dat ie van SM houd."Dat van Sm was bedoelt als grapje maar zogenaamd zei ze het dood serieus echter zou Lily waarschijnlijk veel te goed door hebben hoe Christina het echt bedoelde aangezien ze haar beste vriendin was dus dat allemaal wel van Christina wist. Ze keek weer naar Severus en zag nu dat Bellatrix en Narcissa bij hem zaten iets wat ze een stuk minder leuk vond en haar zorgen baarde dat liet ze echter niet blijken aan haar beste vriendin. "Oh ik had nog zo gehoopt dat ze blij voor ons zal zijn maar ik ben echt bang dat dit dikke ruzie word ik snap ook echt niet waarom, het is toch juist fijn als je broer met iemand gaat die een goede vriendin van je is? Straks gaat ie met iemand de rest van ze leven die je haat dat is toch veel erger dan dit.."zei ze toen Christina zat er zichtbaar mee, ze wilde echt niet dat Melian niet blij was ermee maar daarvoor kon ze Severus natuurlijk niet opgeven en ze hoopte maar dat Severus haar daarvoor niet zou opgeven. "Straks wilt Severus niet meer vanwege Mels.." dat zou ze melian nooit vn haar leven vergeven als het zover zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:15 am

Lily Evers

"Voor iemand die educatief best slim is en goed kan leren is Sirius inderdaad niet het meest heldere licht op deze school nee." zei Lily droogjes en ze moest helaas toegeven dat Sirius dan wel intelligent was, qua school, maar op andere punten was het echt een enorme knuppel -...wat klinkt dat bekend- Lily verslikte zich bijna in haar drinken door Christina die even droogjes vermeldde dat ze dacht dat Severus van SM hield en ze lachte even "Nou, ik weet dat je een grapje maakt maar om eerlijk te zijn zou dat me nog niet eens zoveel verbazen. Stille wateren hebben diepe gronden toch. Wie weet heeft hij allemaal kinky ideeën in zijn hoofd." Lily moest moeite doen haar gezicht in de plooi te houden anders zou de hele tafel van Griffoendor naar hen omkijken als Lily helemaal in een deuk zou liggen. "ik denk dat Melian aan het idee moet wennen dat je met Severus bent. Het zal niet even makkelijk zijn, ze is gewend dat Severus zijn tijd verdeeld tussen haar en ons en zijn eigen vrienden. Misschien denkt ze dat hij nu veel meer tijd aan jou gaat besteden dan aan haar. Het is zijn zusje en je weet hoe Mel is. Misschien moet je dat gewoon duidelijk maken dat er niets gaat veranderen." zei ze rustig "Misschien besteden jullie wel wat meer tijd samen maar dat betekend natuurlijk niet dat hij Melian laat vallen." Lily snapte ergens Melian haar ongenoegen ergens wel maar om er nou heisa om te gaan schoppen was te overdreven "Ik ben het met je eens dat hij beter met iemand kan gaan die tenminste nog gezond verstand heeft. Stel je eens voor wat het zou zijn geweest als hij met Bellatrix zou zijn?" Lily huiverde even "Ik zou dan oprecht medelijden krijgen met Severus." niet dat het uberhaupt een optie was. Severus zou zich nog eerder van de astronomietoren werpen dan met Bellatrix iets doen dus daar zat Chris wel goed "Maak je niet druk daarover. Ik betwijfel of Severus het zo snel opgeeft." mede omdat Lily het gevoel/vermoeden had dat Severus nog plannen had met Chris en mede omdat Lily Severus er niet bepaald voor aanzag om Chris voor Melian te laten vallen vooral gezien Melian met Remus nu was iemand die Severus ook totaal niet kon uitstaan "Trouwens, het zou behoorlijk hypocriet zijn denk je niet? Melian is ten slotte nu met Remus, Severus kan Remus absoluut niet uitstaan net als James en Sirius. Die twee zullen ook nooit goede vrienden worden maar ik betwijfel of Melian Remus dumpt om haar broer blij te houden dus waarom zou Severus dat wel doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:28 am

Bellacissy


Bellatrix keek Severus echter schamper aan totaal niet onder de indruk van zijn dreigementen en ze wist al precies wat haar doel was op het debutanten bal waardoor het bal toch een stuk minder saai voor haar werd dan normaal. Natuurlijk kon ze het haar oom per brief vertellen, maar persoonlijk was zoveel leuker dan zou ze meteen zijn reactie zien en kon ze meteen zien wat er met Christina zou gebeuren. "Je denkt toch niet dat ik bang voor je ben, halfbloed. Je zegt van alles, maar uiteindelijk zijn het allemaal loze beloftes als een slang die terug zijn hol in kruipt...lafaard." zei ze toen vrolijk tegen hem, ze werd steeds vrolijker en vrolijker van Sneep pesten en ze genoot ervan. "Als je dreuzels zo erg haat Sevje, waarom leeft je vader dan nog? Ben je bang voor hem?"vroeg ze hem met een stemmetje alsof Severus heel zielig was ze had totaal geen idee van zijn thuis situatie. "Ach als je er toch niet leuk vind dat zit je er vast niet mee dat haar vader word ingelicht, wat kan jou het dan schele wat hij met haar doet als je toch niets voor haar voelt?" daagde Bellatrix hem uit en Narcissa keek Severus ongelovig aan. "Ze heeft niets te weigeren."zei ze toen fluisterend. "Ik geloof niet dat je weet waar mijn familie...onze familie toe instaat is. Als ze niet precies doet wat Orion zegt zal ze geen nut zijn voor deze familie alleen maar een schande ze is al een bastaard...een buitenechtelijk kind de enige rede dat ze in de familie zit is haar nut van trouwen weigert ze dat dan zal de familie haar af snijden als een dode tak aan een boom. Zo denkt mijn familie hierover onkruid moet je vanaf de wortel bestrijden en niet verder laten groeien."zei ze toen Serieus. Christina zou niet de enige zijn die zou 'verdwijnen' aka ergens onder de groene zoden liggen waar niemand haar ooit nog zou vinden. "Buiten dat Severus...hoe ver zal je gaan en in hoe verre zal je weerstand kunnen bieden? Ze is koppig ja, maar ook impulsief ze zal snel genoeg denken dat jullie echt wat hebben en verder willen gaan als je dan weigert zal ze argwaan krijgen maar het is niet de bedoeling dat je echt gevoelens voor haar krijgt en dat risico is er dan..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:37 am

Christina Zwarts

"Ik wou dat Sirius gewoon blij voor me was, hij is voor mij een van de belangrijkste personen in mijn leven...maar ik kan daarvoor niet de gene opgeven waarmee ik denk en hoop een toekomst te hebben. Ik betwijfel of hij iemand...behalve Remus dan misschien - ik moet er niet aan denken laat dat duidelijk zijn - of James, dat hij niemand goed genoeg voor me vind of ooit goed zou keuren."Zei ze toen naar waarheid. "Over knuppels gesproken...straks zwerkbal training. Kom je kijken?" Toen Lily dat over Severus zei brak ze in de slappe lach. "Ik vind het prima maar ik ben de Dominatrix."zei ze toen bloed serieus. "Ik bedoel...ik heb ze neus al gebroken twee keer geslagen...dus ja komt behoorlijk in de buurt toch? Misschien kunnen we daar vanavond aan werken ik en sEverus. "grapte ze. Ze zou sowieso als het aan haar lag wel seks hebben met Severus vanavond en dat wist Lily ook, Lily wist waarschijnlijk ook wel erg goed dat Christina vannacht meerderen malen seks had gehad met Severus en geen maagd meer was in ieder geval. "Ik hoop het maar."zei ze toen over Melian. "Ik hoop dat ze door krijgt dat ik haar broer niet afpak...en ik hoop dat als ze ziet...dat we hopelijk samen gelukkig zijn dat ze blij voor ons is....ik hoop ook dat ik hem aan onze kant kan houden...ik ben niet geheel blind Lily ik weet dat hij nijgt naar de duistere zijden maar ik hoop dat ik hem tegen kan houden, dat ik hem iets geef om zich vast te houden en dat hij niet weg slipt...als je me snapt."Zei ze toen oprecht serieus. Ze wist niet dat Severus al aan die kant stond en hoopte dat het haar zou lukken ze wist niet of het zou lukken. "Gelukkig is Severus met mij en niet me gestoorde nicht.."zei Christina toen die dat beeld ook niet echt grappig vond. "Maar dan zou Melian hem zeker weten kwijt raken ja."Zei Christina toen. "Hopelijk vind ze het ook niet erg dat Remus en ik soms tijd met ze tweetjes door brengen aangezien hij me beste vriend is...en ik hoop echt dat Severus dat niet doet en op dat gebied heb je gelijk maar ik hoop dat Melian het ook wel anders ziet. severus haat Remus, maar ik ben een vriendin van Melian...een van haar beste zelfs dus daar ligt het in ieder geval niet aan."Zei ze toen over Melian weer. "Maar ik vind het echt jammer dat ze niet blij kan zijn...ik ben toch ook blij voor haar en Remus...en voor jou en james ben ik ook echt super blij!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:41 am

Severus Sneep

Severus begon steeds meer moeite te krijgen met het behouden van zijn koel, met elk woord dat Bellatrix zei begon hij meer en meer de neiging te krijgen haar een beuk te verkopen of haar zo dusdanig te vervloeken dat ze tot het nieuwe jaar in de ziekenzaal moest doorbrengen. Hij klemde zijn kaken op elkaar maar bleef zo kalm als hij maar kon opbrengen "Ik geloof dat je iets mankeert aan je gehoor Bellatrix, heb ik zojuist niet gezegd dat ik het aan de Heer ga voordragen en het hem laat beslissen wat er met Christina gebeurd? Ik betwijfel of hij het je in dank afneemt als je iets doet waar hij het niet mee eens is of waar hij niet van op de hoogte is gesteld." siste hij "Daarbij, als ik mijn vader nu vermoord denk je dan niet dat ik toevallig van school word gestuurd? De heer wilt ons nog op school hebben weet je nog? Of ben je toevallig ook zijn instructies vergeten om zoveel mogelijk puurbloeden te strikken op school nog voor ze zijn afgestudeerd ?" Hij was klaar met Bellatrix en Bellatrix had nog wel eens de intentie om hem te onderschatten. "Als je je zo druk maakt om wat ik doe dan moet je bij de heer zijn. In plaats van je ongenoegen elke keer tegen mij uit te spreken en iedereen die in de buurt is. Iedereen weet ondertussen wel dat je mij niet mag en dat gevoel is geheel wederzijds. Maar ik hoor niemand anders commentaar leveren dus waarom bemoei jij je niet met je eigen zaken dan bemoei ik me met die van mij." hij keek weer naar Narcissa en rolde met zijn ogen "Narcissa, ik ben me heel goed bewust van waar jouw familie toe in staat is dankje." snauwde hij. Christina had hem alles verteld dus hij was zich maar al te goed bewust van de stand van zaken "Ik zal zover gaan als nodig is om haar te bekeren als de heer het wilt. Zo niet dan ben ik er snel vanaf." Severus was klaar met de twee vrouwen "Nu als jullie het niet erg vinden zou ik graag willen eten zonder nog iets te horen over Christina. Als jullie het er niet mee eens zijn jammer dan bespreek je dat maar vanavond met de heer." hij haatte Bellatrix, hij snapte Narcissa haar zorgen maar hij kon er niet van wakker liggen. Christina had de bescherming van haar broer, als ze uit huis geschopt zou worden kon ze naar Lily. Chris zou echt niet op straat eindigen en hoewel Severus Sirius haatte wist hij dondersgoed dat Sirius het niet zou toestaan dat Orion iets ergers met Chris deed dan dat hij al had gedaan. Sirius had vast en zeker vaak genoeg ervoor gezorgd dat Christina er een stuk minder erg vanaf kwam dan dat eigenlijk Orions bedoeling was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 5:07 pm

Cissybelly

Bellatrix keek Severus nog altijd met haar spottende grijns aan. "Oh dat zal ik zeker doen Sneep. Geen zorgen ik zal de heer precies inlichten over wat hier gebeurt en dat jij je af laat leiden van je taak door zo een stel knipper wimpers!" Zei ze triomfantelijk ervan overtuigt dat de heer Severus eruit zou gooien. Waartoe de heer echt in staat was had Bellatrix echter geen idee van. De moord complotten waren nog niet geheel tot uiting gekomen namelijk. Narcissa was duidelijk ook niet helemaal overtuigt ze zag Severus als een vriend. Hij kon het ook goed vinden met Lucius natuurlijk. Maar ze vond dat Severus veel te simpel over alles dacht en het zou onderschatten waar Orion echt toe instaat was. Echter was zij wel zo een helder licht dat ze inzag dat dit bij Severus geen zin had en alleen maar avrechts werkte. Ze geloofde er ook niets van dat hij geen gevoelens zou krijgen voor Christina of iets maar dat zou hij wel merken als dit Christina haar dood was. "Zorg ervoor dat je geen gevoelens voor haar krijgt. Jullie worden elkaars ondergang." Besloot ze enkel te zeggen. Bellatrix zei dit alles om Sneep te irriteren Narcissa zei dit omdat ze het beste hem voor had. "We eten op de vergadering." Zei ze toen. "Om 17 uur op de afgesproken plaats." Besloot ze hem in te lichten. Narcissa keek naar de tafel van griffoendorn en zag Christina vrolijk lachen met Lily en afetoe speelse blikken op Severus werpen. "Ik weet niet wat je vannacht precies gezegd hebt maar het schijnt te werken." Zei ze droogjes ze keek een gozer arrogant aan die het waagde naar haar te kijken. Snel keek de gozer weg en ging hij ergens anders zitten. Ze glimlachte droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 3:28 pm

Lily Evers

Lily haalde even haar schouders op en besloot het deel over dat Chris hoopte dat ze Severus op het goede pad kon houden te negeren, Chris mocht dan niet helemaal stekeblind zijn als het op Severus aankwam maar ze zag ook niet alles, iets wat Lily op het moment wel zag en daar maakte ze zich zorgen over maar ze had geen zin om haar vriendin haar goede humeur te verpesten en daarbij zou ze ook haar eigen humeur naar beneden halen en vandaag was niet de dag om een rotbui te hebben. "Misschien heeft Melian er over na kunnen denken de afgelopen paar uur en is ze tot inzinking gekomen. Ik heb haar verder niet meer gezien, laatste keer was toen James en ik richting de leerlingenkamer gingen. Remus en Melian zouden achter ons aankomen en ik heb Mel nog even snel de leerlingenkamer in zien komen en toen is ze naar boven gegaan dus ik heb haar ook niet meer gesproken. Ze zal zo wel komen ontbijten denk ik met Remus." Lily begon aan een bak yoghurt met cruesli gezien ze best honger had en dus at als een dijker... en iedereen vroeg zich af waarom ze niet dik werd. "Ik zou er in elk geval niet over beginnen tegen Melian. Misschien komt ze zelf naar je toe dan is alles goed, zo niet zou ik haar even lekker laten afkoelen en misschien draait ze dan snel bij. Ik neem aan dat Remus ook wel op haar inpraat. Voor jou en voor haar broer. Ook al mag Remus Severus totaal niet en dat is natuurlijk wederzijds ik betwijfel of Remus wilt dat Melian en haar broer op verkeerde voet staan. Zo is Reem namelijk totaal niet en dat weet jij ook dus ik zou me niet te druk maken om wat Melian vind dat komt allemaal wel goed." Lily keek naar de tafel van Zwaderich en zag ook dat Severus met Bellatrix en Narcissa aan het praten was "Geloof niet dat Severus het zo naar zijn zin heeft daar." merkte ze gladjes op en ze keek weg van Severus die op het punt stond om te ontploffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 3:36 pm

Severus Sneep

Nog 1 woord of opmerking van Bellatrix en Severus zou uit zijn stekker vliegen, hij had het gehad met Bellatrix haar arrogante houding van 'ik ben de heers trouwste dienaar' terwijl ze nog steeds op school zat, was blijven zitten en verder totaal geen toegevoegde waarde nog had gehad aan de Heer die had gevraagd of ze volgelingen wilde ronselen. Bellatrix was veel te druk bezig geweest met Lily proberen te pakken en met Christina uit haar tent te lokken en dat had verkeerd uitgepakt gezien Lily haar naar de ziekenzaal had weten te krijgen met vleermuisvleugels als armen die haar herhaaldelijk sloegen. Severus negeerde Bellatrix volledig voordat hij haar ogen uit zou snijden met zijn mes en richtte zich op Narcissa die vertelde dat ze om 17:00 uur op de afgesproken plek moesten zijn. Hij knikte en keek toen ook naar de tafel van Griffoendor en wierp Christina een korte waarschuwende blik en richtte zich toen weer op Narcissa "Ik kan goed toneel spelen Narcissa. Laten we hopen dat het werkt en dat Christina binnenkort bij ons hoort." zei hij gladjes. Hopelijk was hiermee de hele discussie afgedaan en zouden ze hem met rust laten hij had namelijk wel genoeg van al dat wantrouwen en vooral van Bellatrix. Ze mocht van hem part alles tegen de heer vertellen hij had het vermoeden dat de heer juist blij zou zijn dat hij probeerde Christina over te halen, want wat was nou mooier dan de kleindochter van je grootste vijand overhalen om zich bij De heer aan te sluiten? Het zou een enorme overwinning zijn voor hun kant en een enorme tegenslag voor Perkamentus en dat was altijd mooi meegenomen. Severus liet zijn blik even over de oppertafel gaan waar Perkamentus vrolijk met Professor Anderling zat te praten en Anderling die altijd even streng keek en af en toe knikte. Af en toe gleden Perkamentus zijn ogen over de tafel van Griffoendor en Severus zag hoe tevreden hij leek te zijn met dat Christina het zo naar haar zin scheen te hebben met Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 8:56 pm

Melian

Melian had al eventjes staan wachten op Remus. Ze had gemerkt dat de meeste leerlingen al naar de Grote Zaal onderweg waren of er al zaten, aangezien de leerlingenkamer van Griffoendor aardig leeg was. Gelukkig kwam Remus uiteindelijk naar beneden en ze kon een glimlach niet onderdrukken. De warme gevoelens namen haar lichaam weer over en het maakte haar ontzettend blij om hem zo weer te zien. "Goedemorgen." zei Melian met nog steeds diezelfde glimlach op haar gezicht. Ze vroeg zich af of ze nog moesten wachten op iemand of dat iedereen er al was. Waarschijnlijk konden zij en Remus wel gewoon naar de Grote Zaal gaan, anders had Remus dat wel gezegd. Melian liep de leerlingenkamer uit en keek eventjes omhoog naar Remus. "Lekker geslapen?" vroeg Melian. Zijzelf had heerlijk geslapen. Na zo'n geweldige avond kon natuurlijk ook niet anders. "Hoe is Sirius eraan toe?" Melian ging ervan uit dat Remus Sirius wel al had gesproken, aangezien ze bij elkaar op de slaapzaal lagen en elkaar moeilijk konden missen. De hoofdpijn waar Sirius vandaag mee moest te zien overleven kon Melian zich niet voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:01 pm

Christina Zwarts

Toen Lily erop wees dat Severus zijn zin niet had moest ze bijna lachen toen ze zag hoe hij keek. "Ik geloof dat dat nog zacht uitgedrukt is.."Zei ze toen droogjes."Maar goed ook dan dumpt ie die gasten misschien eindelijk eens als 'vrienden' ik hoop dat ze het hem goed zuur maken."Zei ze toen oprecht. Bellatrix was ook wel echt een van de slechtste personen waar mee je om kon gaan. Dat wist Christina wel zeker. "Ach als mijn nicht zo door gaat ziet het er wel naar uit dat Severus me van het hele probleem wat Bellatrix heet afhelpt...ik sta normaal gezien niet te juichen bij moord. Maar in het geval van Bellatrix maak ik graag een uitzondering."zei ze droogjes, ze meende het nog Serieus ook dat ze Severus nog dankbaar zou zijn ook als ze van Bellatrix af zou zijn. "Ik denk dat dat zelfs een uitzonderlijke situatie is waarin Sirius zelfs vind dat hij wat goeds heeft gedaan." toen ze klaar was met haar appel pakte ze een crossaintje. Christina was nog steeds half uitgehongerd door Severus en voorlopig zou ze daardoor nog prima kunnen eten. "Hopelijk komt Remus zo, als hij klaar is met aan Melian te plakken."lachte ze, ze hoopte ook dat Sirius zo zou komen. "Ik zal straks even met Sirius praten we hebben straks Zwerkbal trainning en ik zie hem er ergens voor aan dat hij straks de beukers naar me toe slaat ipv naar mijn knuppel, en ook al ben ik behoorlijk goed met een knuppel. Sirius kan er ook aardig wat van en ik hou me schedel liever heel."zei ze droogjes tegen Lily maar ze meende het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:17 pm

Remus Lupos

Remus had zijn arm weer om Melian geslagen "Mwah beetje kort maar verder wel okee, het is alleen zo jammer dat Sirius zijn gesnurk je zo afleid voor je in slaap valt." zei hij half lachend. Sirius had behoorlijk wat lawaai gemaakt maar dat was Remus wel gewend. Het was niet de eerste keer dat Sirius dronken was geweest en het zou zeer zeker ook niet de laatste keer zijn maar goed, het was in dit geval anders omdat Sirius was gaan drinken door Christina en Severus en hoewel Remus het niet goed keurde kon hij het ergens begrijpen ook al vond hij het ook een overdreven reactie. Maar hij hield zich er verder niet mee bezig dat was iets tussen Chris en Sier. "Sirius heeft een behoorlijke koppijn, droge keel en een humeur om op te schieten maar verder overleefd hij het wel. Hij zal zich wel even aanstellen zo is hij." Remus liep richting het portret gat van de Dikke dame "Laten we gaan eten ik ben uitgehongerd." en dat kwam niet alleen doordat hij ook daadwerkelijk honger had. Volle maan zat er weer aan te komen en hij moest goed eten gezien hij dan 3 dagen amper zou eten. Aansterken voor de transformatie als hij niet zelf zou eten zouden Sirius en James hem wel dwingen en anders met geweld eten naar binnen douwen. Hij wilde liever samen met Mels even naar de grote zaal lopen zonder een humeurige Sirius erbij die liep te klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 9:25 pm

Lily Evers

Lily haalde haar schouders op "Ik denk dat iedereen de moord op bellatrix niet eens als moord ziet, eerder als een gunst voor de rest van de wereld. Hij zou waarschijnlijk een orde van merlijn eerste klas krijgen voor het omleggen van je lieve nicht." zei ze droogjes. Lily had de blik van Severus gezien die hij Christina had geworpen en ze had gemerkt dat Chris die heel subtiel negeerde en ze trok een wenkbrauw op maar zei er verder niets over. Ze zochten het samen maar uit ze zou zich er niet mee bemoeien dat zou alleen maar verkeerd aflopen en ze wilde niet nog een keer ruzie met Christina. "Ik vraag me echter wel even af waar de rest blijft. Als Sirius nog slaapt verbaasd het me niets maar Remus en Melian zijn er ook nog steeds niet en het ontbijt is toch bijna ten einde, dan moeten ze of naar de keukens, iets wat Sirius en James niet bepaald een straf vinden maar Remus en Melian..." daarbij vroeg ze zich oprecht af waar James bleef. Lily zuchtte even diep "Ik ben allang blij dat we weekend hebben." mompelde ze "Moet er niet aan denken dat we vandaag nog les zouden hebben of iets. Er is niet genoeg koffie op de wereld om te zorgen dat ik dat aan zou kunnen." ze pakte nog een bak koffie om haar opmerking kracht bij te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:30 pm

Christina Zwarts

Christina had niet eens echt doorgehad hoe Severus haar aankeek omdat ze steeds van Severus naar Lily keek, maar nu was ze gefocust op Lily. Ze maakte zich zorgen om Sirius. "Als Sirius zometeen nog niet ze nest uit is stel ik voor dat wij hem samen eruit trekken."Zei ze toen droogjes tegen Lily. Ze moest nog even met Sirius praten en hoe eerder hoe beter. "Als hij ziet hoe gelukkig Severus me maakt slaat ie wel om. Hij zal Severus altijd haatte maar hij houd genoeg van mij om me gelukkig te willen zien."Zei ze toen en ze was ervan overtuigt dat Sirius er uiteindelijk vrede mee zou hebben. "Ga je zo ook mee naar de zwerkbal training? Kijken hoe ik Sirius en je lieve schatje geweldig aan het zijn zijn."Zei ze toen droogjes, ja Christina was soms een echte Zwarts inclusief de arrogantheid die bij een Zwarts hoorde, alleen deed ze nooit serieus arrogant tegen de mensen van wie ze hield. Dat ging haar nou weer net ietjes te ver. Ze keek naar de deuren en snapte niet hoe ze er zo lang over konden doen en opeens herinnerde Christina zich weer dat Severus haar nog een drankje moest geven tegen zwangerschap ze pakte een magisch stukje perkament uit haar tas en verstuurde dat met magie naar de zak van Severus waarop ze alleen het woord DRANKJE had geschreven Severus zou maar al te goed de hint snappen die wilde vast ook nog geen kleine severus dus wat zat dan wel goed. Ze glimlachte weer naar Lily. "Oh ik hoop dat we altijd zo gelukkig blijven wij allemaal."Christina wist niet dat ze meer verkeerd kon zitten dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 10:39 pm

Lily Evers

"Ik denk dat James hem vanzelf wel uit bed sleept." zei Lily die zich niet bijzonder druk maakte om Sirius of James. "Misschien is James ook in slaap gevallen en liggen die beiden gewoon nog in coma. Het was een lange nacht en geen van ons heeft bijzonder veel slaap gehad geloof ik. Sterker nog, ik heb helemaal niet geslapen." en zo veel last van vermoeidheid had ze niet maar dat zou de volgende dag wel komen. De eerste keer dat ze een nacht oversloeg viel mee maar als ze vanavond optijd ging slapen en morgen optijd weer wakker werd zou ze doodop zijn... "Ik ga wel even mee ja." zei ze over de zwerkbaltraining en ze rolde met haar ogen toen Christina nep arrogant ging doen "Ja jullie zijn de geweldigheid zelve echt." het sarcasme droop ervanaf maar ze glimlachte erbij dus zo rot kwam het nou ook weer niet over. "Ik irriteer me nog steeds aan de manier waarop James arrogant kijkt en met zn hand door zn haar gaat zodat het altijd zit alsof hij net van zijn bezem is afgestapt. Dat moet ik er maar even uit beuken." (ik typte eerst neuken wat...de...fack wat doe je met me Do) Lily keek toe hoe Christina ineens een briefje schreef en die liet verdwijnen en ze trok een wenkbrauw op "Ik wil het niet eens weten." mompelde ze ineens hoofdschuddend. Ze keek naar de tafel van Zwaderich waar Severus ineens omlaag keek, iets uit zijn zak haalde en een gezicht trok. Vervolgens stond hij op en liep hij de grote zaal uit. "Ik denk dat je briefje goed is doorgekomen." meldde ze droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:04 pm

Christina Zwarts

Christina lachte eventjes en vond dat Lily het wel mocht weten. "Oh ik heb gewoon even een drankje nodig. Of heb je zin om samen met mij moeder te worden?" grapte ze tegen haar beste vriendin. Ze had Severus nagekeken en zou voor Zwerkbal wel even het drankje bij hem ophalen zodat ze niet zwanger zou worden daar was ze met haar 15....goed bijna 16 nog wel eventjes te jong voor. Buiten dat zou haar vader haar vermoorden en ze betwijfelde of Perkamentus het zou toejuichen die zou er vast ook niet ontzettend blij mee zijn als ze nu al een kind zou krijgen nee daar zou ze nog eventjes mee wachten en zeer zeker tot zij en Severus iets stabieler samen waren. "Ugh duurt het nog lang voor ze komen?"vroeg Christina ongeduldig. "Wij zijn bijna uit gegeten en dan moeten we zometeen nog wachten ook tot hun klaar zijn en je kent Sirius, Sirius eet niet hij vreet en dat is voor hem bijna een dag taak waar hij nog wel minstens een uur zoet mee is."klaagde Christina toen tegen Lily. Ergens hoopte Christina dat er vandaag nog een kans was om Severus heel eventjes alleen te zien al was het een paar minuten al was het maar een kus dan was ze alweer helemaal happy. Ze hoefden niet helemaal aan Severus vast geplakt te zitten, maar hem eventjes zien zou het toch wel erg fijn zijn. Moest Christina toegeven. "Ik weet dat hij nog steeds wat voor jou voelt en dat het niet zomaar over is..maar ik hoop wel dat het ooit over gaat."Zei Christina toen eerlijk ze wilde dat Lily wist dat ze niet 100% blind was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:22 pm

Lily Evers

Lily trok een wenkbrauw op "Goh dat had ik nog niet zelf bedacht" zei ze droogjes over het drankje "ik moet er niet aan denken nu al moeder te worden dankjewel." de gedachten alleen al yikes. "Ik hoor mijn lieve zus al jammeren tegen mijn ouders. Uhg die krijgen een drie dubbele rolberoerte." Lily schudde haar hoofd en keek toen naar de deur van de grote zaal maar geen James, Sirius of Remus en Melian. "Ik heb geen idee wat die jongens aan het doen zijn maar als ze nog langer wegblijven is het ontbijt voorbij en hebben ze helemaal geen eten." eigen schuld. Lily nam nog een hap van haar muffin die ze had gepakt "Ik heb geen zin om hier nog 5 jaar te moeten wachten voor de jongens eindelijk hun hoofden laten zien kan wel wat beters bedenken om te doen." Lily luisterde verder naar wat Christina te zeggen had en ze haalde even haar schouders op "Severus weet ook dat ik niets met hem wil en dat hij sowieso beter bij jouw past Chris. Ik denk alleen dat hij gewoon een goede wake up call nodig had om dat te beseffen." zei ze kalm. "Daarbij, ik ben met James en of Severus nog gevoelens heeft voor mij of niet het maakt niet meer uit. Als hij slim is laat hij het los en gaat hij voor de volle 100% voor jou en anders is het een idioot. Je verdiend geluk Chris." Lily meende het en ze hoopte ook oprecht dat Severus het licht zou zien ze had er alleen een hard hoofd in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimema jan 11, 2016 11:50 pm

Christina Zwarts

"Dat is lief van je Lils, ik had verwacht dat je boos zo worden omdat ik samen met hem ben...het lijkt soms of ik niets goeds doe."glimlachte ze toen. "Severus krijgt van mij rustig de kans om je los te laten ik snap dat dat niet in één keer gaat maar als hij het nooit zal inzien zal ik hoeveel pijn het ook doet hem los moeten laten."Zei ze toen eerlijk. ze kon niet haar leven slijten en kinderen krijgen met een man die ook nog op iemand anders verliefd was. Ze gaf hem nu even de tijd, maar ooit was het klaar. "Ik ben trouwens nog te mooi en jong om moeder te zijn ik wil nog eventjes genieten van me mooie platten buikje zonder oorlogswonden aka zwangerschap striae."lachte ze toen tegen Lily en om de daad bij het woord te voegen aaiden ze even over haar platten mooie buik die natuurlijk schuil ging achter haar kleding. "anders gaan we ze zo wel zoeken waar ze blijven."lachte ze toen, ze hoopte maar dat Severus haar even een seintje zou geven als ze het drankje tegen zwangerschap kon halen bij hem maar dat zou vast wel goed komen. Ze bloosde lichtjes toen ze hoorde dat Lily zei dat Severus veel beter bij haar pasten dan bij Lily. "Ik hoop dat je gelijk hebt...ik vind hem echt leuk."Zei ze toen eerlijk en ze meende het ook ze glimlachte lichtjes en dacht weer aan de kapotte gewaaden. Christina probeerde te bedenken hoe ze Severus het beste en zo subtiel mogelijk kon helpen. Ze zou er vast wel snel genoeg een plannetje op verzinnen omdat te laten lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:27 am

Lily Evers

Lily glimlachte even moederlijk (ik zweer het je...Lily is de moeder van iedereen ik zou zo'n goeie moeder zijn als ik een beetje op Lily leek maar nee ik ga mijn kind waarschijnlijk per ongeluk vermoorden ofzo) "Het komt vanzelf wel goed Chris. Laat het lekker op z'n beloop hij zal vanzelf het licht wel zien." hoopte ze. Lily nam net een slok van haar vierde kop koffie toen Christina ineens begon over dat ze nog te jong en te mooi was om moeder te zijn en al die dingen en ze verslikte zich half waardoor enkele mede griffoendors verbaasd en verbrouwereerd omkeken"Oh ja echt" lachtte ze zacht "Ik ben het met je eens. We zijn beiden te mooi en te jong." zei ze knikkend "Daarbij, zie jij James nu al als vader? Ik denk dat dat niet pedagogisch verantwoord is om James nu een kind in zijn handen te geven. Waarschijnlijk zet hij het direct op een bezem en verwacht hij dat het kind al direct een snaai kan vangen ofzo. Niet te spreken over de invloed die James zal hebben als hij samen met Sirius is." ze moest er niet aan denken, Sirius en James beiden met een baby..... dat kind zou het nog geen uur overleven. "Nee laten we dat maar even niet doen ik wacht wel tot James een soort van verantwoordelijkheids gevoel begint te ontwikkelen en wat minder kapsones krijgt." Lily zette haar koffie maar weg voor ze weer een lachstuip kreeg door Christina "Ik weet dat je hem echt leuk vind Chris. Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 12:14 pm

Melian

Melian liep met Remus naar beneden. De manier waarop hij zijn arm om haar heen had geslagen vond ze lief en ze werd er een beetje verlegen van. Onderweg naar de Grote Zaal liepen al wat Griffoendors terug naar de leerlingenkamer. Ze bekeken Remus en Melian even aandachtig als ze langs hen liepen, maar zeiden veder niets. Waarschijnlijk zou gauw genoeg iedereen er van weten dat zij en Remus Lupos samen waren en Melian vond dat idee alleen maar leuk. Het liefste schreeuwde ze het van de daken. Melian was er trots op om iemand zo leuk en knap als Remus als haar vriend te hebben. Melian vroeg zich af of Severus er al van wist. Ergens kon het haar niet schelen. Melian had vannacht nagedacht over het hele Severus en Christina gedoe, maar besloot er maar geen heisa over te gaan maken. Bovendien moesten Severus en Christina het uitzoeken. Christina was overigens een van de beste vriendinnen van Melian dus ze had het eigenlijk niet beter kunnen treffen. Melian was wel benieuwd hoe dat alles gisteravond was verlopen, aangezien zij alleen maar met Remus bezig was geweest. Melian liep de Grote Zaal in en keek eventjes zoekend de tafel van Griffoendor rond. Al snel zag ze Christina en Lily zitten. Melian pakte de hand van Remus vast en trok hem mee de kant van Lily en Christina op. Melian nam plaats naast Lily. "Goedemorgen." zei Melian vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 1:09 pm

Remus Lupos

Remus en Melian liepen samen naar de grote zaal en Remus kon al die starende blikken niet boeien. Ze konden kijken wat ze wilde als het nu nog niet algemeen bekend was dat hij en Melian samen waren dan hadden ze die voorgaande avond onder een mega steen geleefd gezien zo ongeveer heel Griffoendor aanwezig was geweest op het feest. In de grote zaal was het vrij druk maar niet zo rumoerig als normaal, waarschijnlijk omdat een groot deel te moe was om te spreken of een kater had en geen geluid wilde produceren uit angst dat hun ontbijt er dan weer uit zou komen wat natuurlijk ook niet de bedoeling was. Hij werd ineens door Melian meegesleept naar Christina en Lily die al aan tafel zaten en waarschijnlijk ook al hadden gegeten gezien Lily nog een muffin aan het verorberen was en dat meestal het laatste was wat ze at tijdens het ontbijt "Goedemorgen." zei Remus met een glimlach naar Lily en Chris, al bleef zijn blik op Christina rusten en wierp hij haar de 'we moeten praten' staar toe niet dat het ernstig was hij wilde gewoon weten wat er in Merlijns naam was gebeurd die voorgaande avond en waarom Sirius de neiging had gehad om zich klem te zuipen en in staat was geweest een moord te plegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 8:56 pm

Christina Zwarts


Christina lachte om het beeld van James en Sirius met een kind. "Die komen binnen 5 minuten naar je toe, met Lily ons kind is stuk we hebben een nieuwe nodig. Waarschijnlijk....hoogstwaarschijnlijk."Zei ze toen droogjes. Nee dat zou voorlopig nog een heel heel erg slecht idee zijn. Ze glimlachte vrolijk naar Melian en Remus toen ze binnen kwamen en keek Remus aan met een ja is goed blik en glimlachte ze was ontzettend blij voor de twee en keek hem ook aan met een blik van good job. Waar ze het oprecht mee eens was en ze keek weer naar Lily. "Jullie moeten wel snel eten hoor."zei ze toen als grapje. "Wij zijn hier al uren en uren!" Ze glimlachte ook breed naar Melian ze was echt blij voor haar vriendin en besloot toen maar gewoon het aan haar te vragen zodat Melian kon zien dat het Christina duidelijk wat uitmaakte hoe Melian erover dacht. "Mels, ik hoop niet dat je het erg vind van mij en Severus, ik wil echt niet je broer afpakken."Zei ze toen oprecht tegen haar vriendin, ze meende het ook echt en ze keek weer even naar Lily en hoopte dat ie wel zou helpen als dit ruzie werd of iets. Ze ging ervan uit dat Remus wel zou zorgen dat Melian haar in ieder geval niet zou vermoorden, dat zou in ieder geval al een hele hoop problemen voorkomen als dat niet zou gebeuren want ja Chris had niet heel veel zin in dood zijn en Melian vast niet in Azkaban dus was dat een win win situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 16 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 16 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: