thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 4:02 pm

Sirius

Sirius liet Christina los en legde zijn handen op haar schouders op haar vervolgens streng aan te kijken "Als er iemand is die het verdiend om gelukkig te zijn ben jij het Chris." zei hij net zo streng als dat hij keek. Hij en James moesten maar eens even een hartig woordje met Sneep gaan wisselen zodra Sirius, Chris had achtergelaten in de capabele handen van Remus en Lily. Sirius grijnsde even schaapachtig "Nou, uh, niet zeggen dat je het van mij hebt hoor, maar Remus heeft het nooit tegen je verteld omdat hij vond dat hij je niet verdiende en omdat hij dacht, nja zeker wist, dat je niet hetzelfde voor hem voelde. Hij is gestopt met hopen ergens halverwege de afgelopen zomer vakantie en toen is hij ook gevoelens gaan krijgen voor Melian." zei hij schouderophalend. Remus had zich behoorlijk rot gevoeld maar hij had nu Melian. "Hij wist wel dat als hij het je zou vertellen je hem niet uit zou lachen maar er zou wel iets veranderen in jullie vriendschap en dat wilde hij niet riskeren." legde hij verder uit.
Sirius legde zijn arm om Chris haar schouders heen en loodste haar vervolgens mee richting het Zwerkbalveld waar hij in de verte al kon zien dat de training al was begonnen en hij zag ook Lily en Remus al staan "Ik ben niet degene aan wie je dat moet vragen Chris..." zei hij vervolgens zacht over hoe Sneep haar zo had kunnen gebruiken en bespelen en hoe je ineens van vrienden naar...dit gaat. "Ik denk dat je daar beter met Lily of Remus over kan praten... gezien ik hem nooit heb gemogen en Lily ook vrienden met hem was. Of je praat met hem maar ik betwijfel of dat op dit moment een verstandig idee was. Niet dat je zo bijster intelligent bent, ik bedoel het is overduidelijk dat ik de hersens EN de looks heb gekregen in de familie" zei hij plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 4:40 pm

Christina zuchtte gefrusreerd. "Remus is soms zo een idioot en stom wezen! Ik heb Severus altijd al leuk gevonden maar in het derde jaar vond ik Remus ook leuk. Ik dacht alleen dat door de manier hoe hij met me omging hij niets voor mij voelde dus heb ik het nooit tegen hem gezegd." Ze gaf zichzelf een keiharde facepalm. Als ze beide niet zo laf waren geweest had alles er nu anders uit kunnen zien wat een slechte gedachte was gezien het nu de vriend van melian was en de twee in christina haar ogen duidelijk gelukkig waren. Ze knikte dat ze beter met remus of lily kon praten en liet haar broer los. Ze droogde haar tranen. "Ik denk dat ik momentee niet instaat ben om hem in leven te laten dus dat stellen we uit..." toen ze zijn opmerking hoordr keek ze hem schamper aan. " oh my darling brother." Begon ze poeslief. "Ik ben bang dat ik je uit die droom moet helpen iedereeen weet toch dat ik het mooiste en slimste ben." Kaatste ze terug
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 4:47 pm

Sirius

Sirius schoot in zijn gebruikelijke blaffende lach "Ik wist het!" Zei hij triomfantelijk. "Ik wist dat jij ook wat voor Remus voelde maar hij verdomde het om me te geloven." Zei hij half geamusseerd "Jullie zijn beiden idioten." Verkondigde hij. "Het is nu alleen een beetje laat, hij is met Melian en ik neem aan dat jij geen gevoelens meer heb voor Remus.....of wel?" Niet dat het veel uit zou maken gezien Remus behoorlijke gevoelens voor Melian had en het hem niet leek dat Remus Melian zou dumpen voor Christina. Zo was Remus dan ook weer niet, die jongen was soms veel te aardig dan goed voor hem was waardoor hij vaak veel dingen die hem gelukkig zouden kunnen maken had misgelopen. "Ik denk dat als je besluit met Sneep te gaan praten...als je je woede wat kwijt bent, dat je dan iemand mee moet nemen. Voor zijn bescherming en die van jou want ik wil je niet hoeven komen bezoeken in Azkaban voor moord." Zei hij droogjes. Hij keek haar echter droog aan "Oh little sister. Je hebt denk ik net iets teveel beukers tegen je hoofd aan gehad." Zei hij hoofdschuddend alsof hij medelijden had met Chris "Poor poor little sister. Je weet best dat iedereen mij de hotste van de school vind, en daarbij heb ik nog nooit een toverdrank lokaal opgeblazen. Al heb ik het wel eens overwogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 5:19 pm

Christina

"Wat ik aldan wel of niet voor Remus voel doet er sowieso niet toe hij is met Melian en ik ga haar dit niet aandoen. Ja ik voel ergens nog wat voor Remus, helaas bij lange na niet wat ik voor Severus voel en nee Remus mag dit niet weten. Laat hem gelukkig zijn met Melian. Ik wil niet tussen hun in komen of hun relatie verpesten en zeker niet omdat ik meer voor Severus voel dan Remus. Ik kan het ze geen van beide aandoen. Dat zou niet eerlijk zijn en zeker niet na wat er vannacht tussen Severus en mij is gebeurt en die gevoelens absoluut niet weg zijn." Zei ze hoofdschuddend. Ze wis zelf ook wel dat ze ten alle tijden voor Severus zou kiezen als ze moest ze trok een grimas toen hij zei dat ze iemand mee moest nemen wanneer ze met severus ging praten en knikte dat hij gelijk had en ze gaf hem dankbaar een kus op zijn wang voor de hulp. "Laat ik jou dan maar niet mee nemen want dan zitten we gezellig samen in azkaban." Ze waren nu bijna bij het veld chris deed haar best om niet weer te gaan huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 6:22 pm

Sirius, Remus & Lily

Nou dit ging ongemakkelijk worden. Nu Christina wist wat Remus voor haar had gevoeld... Sirius vroeg zich ergens af hoe Remus zou reageren als hij wist dat Chris het nu wist. Waarschijnlijk zou Remus zijn hoofd in de verdwijnkast douwen en hem daar een tijdje laten zitten... Sirius rolde met zijn ogen "Jij en Maanling zijn beiden af en toe te aardig dan goed voor jullie is." verklaarde hij droog. "Als jullie beiden niet zo koppig waren geweest en te laf dan was het heel anders gelopen. En dat moeten dan Griffoendors voorstellen." verzuchtte hij alsof zijn zus en beste vriend inderdaad in de verkeerde afdeling zaten. "Misschien is Huffelpuff wat voor jullie." mompelde hij toen bedachtzaam. "Nah Remus is daar te intelligent voor. En zo aardig en lief ben jij nou ook weer niet, ik zie je in elk geval niet gezellig een kopje thee zien drinken met de huiselven of koekjes bakken voor de docenten." Hij haalde toen maar zijn schouders op en liet het hele Remus/Christina shipping los. Als het toch ooit eens mocht gebeuren zou zijn OTP waar worden. Sirius besloot maar de opmerking dat haar gevoelens voor Severus nog niet weg waren te negeren. "HA, ik ben te charmant voor Azkaban. Die plaats is een ramp voor mijn haar. Maar mochten we er dan toch samen zitten word het een stuk gezelliger dan als je in je eentje zit." tenzij ze beiden aan de verdraaide andere kant van het complex zaten maar goed. Ze waren ondertussen aangekomen bij het Zwerkbal veld en Lily en Remus kwamen hen tegemoet gelopen. Remus zijn er is iets mis radar ging direct af toen hij Chris zag en Lily had ook haar ogen vernauwd en keek bestraffend naar Sirius alsof HIJ degene was die ervoor had gezorgd dat Chris eruit zag alsof ze betere dagen had gekend. Hij hield zijn handen omhoog "Niet mij aankijken Evers. Dit was ik niet. Ik ga op zoek naar James als je het niet erg vind." zei hij vervolgens tegen Christina en hij drukte nog even snel een kus op haar voorhoofd "Ik laat je achter bij deze twee schouders om op te huilen." en na dat gezegd te hebben ging hij op zoek naar James om eens even gedetailleerd te vertellen wat Christina met Severus zijn edele delen had gedaan.
Remus en Lily keken elkaar even aan en richtte zich toen op Christina en Remus kon al raden wat er ongeveer aan de hand was, in elk geval wie er verantwoordelijk was voor de staat waarin Christina verkeerde. "Wil je gaan trainen of blijf je bij ons?" vroeg Lily. Zij en Remus waren beiden snugger genoeg om niet te gaan vragen wat er was gebeurd, Lily liet dat wel aan Remus over later.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 10:39 pm

Christina

Christina keek hem schamper aan toen hij begon over huffelpuf. "Sirius je kan nog beter zeggen dat ik in Zwadderich thuis hoor want ik vind dit pas echt een belediging."zei ze toen naar waarheid. Christina wist wel zeker dat ze meer in Zwadderich hoorde dan in huffelpuf. Bij beide huiverde en was ze erg blij dat ze gewoon in Griffoendorn zat. Ze keek nog schamperder toen hij over zijn haar begon. "soms zou je denken dat je homo was lief broertje van me, niet dat daar ook maar iets mis mee zou zijn hoor. Zo bedoel ik het niet."zei ze toen naar waarheid ze had er absoluut niets tegen en wilde alleen maar dat haar broer gelukkig was. Ze keek naar Remus en moest moeite doen om haar pokerface te houden na wat Sirius haar net vertelt had over dat Remus verliefd op haar was geweest maar al snel hervond ze dat. Christina kon het alleen niet laten om zich af te vragen hoe het nu zou zijn als ze toen met Remus had gepraat, al gokte Christina dat ze dan waarschijnlijk alsnog met Severus was gegaan. Ze zag al lang aan hun hoofden dat ze wisten dat er iets was. "als ik ga trainen vermoord ik denk ik iemand onbedoeld met de beuker."zei ze toen naar waarheid en ze liep met haar vrienden mee naar de tribune naar een afgelegen plek om hun twee alles te vertellen. Ze wist al lang wat Lily zou denken maar het had ook geen zin om dit voor haar te verzwijgen of te verbergen. "Nou jullie weten wat er vannacht tussen mij en Severus gebeurt is....ik liep met Sirius op de gang en hoorde Severus praten met Bellatrix en Lucius. Hij wist duidelijk niet dat ik in de buurt was."Zei ze schamper en ze keek even bitter. "Ze vroegen hem min of meer wat hij met mij deed en waarom hij zo vrolijk was geweest vanmorgen bij het ontbijt."zei ze toen rustig. "Hij heeft gewoon letterlijk gezegd dat hij wil genieten van de voordelen die ik hem kan bieden en van andere nuttige dingen kan voorzien."zei ze bitter ze vertelden er niet bij dat Severus letterlijk zei dat hij informatie over Perkamentus wilden, Christina wist niet waarom maar ergens nam ze hierin severus onbewust toch nog in bescherming. "Het was trouwens wel heel duidelijk dat hij niet wist dat ik in de buurt was want jullie hadden ze verbaasde kop moeten zien toen ik met mijn drijvers knuppel besloot om eens op iets anders te mikken dan de beuker...laten we zeggen op iets lagers."zei ze ice cold alsof het dood normaal was iemand daarmee in zijn edelen delen te meppen en ze keek even onschuldig naar haar knuppel alsof ze het zojuist weer gedaan had. "Hij riep me nog en was aardig verrast dat ik hem gehoord had maar ik ben doorgelopen..."zei ze toen rustig. Het deed haar onwijs veel pijn. De tranen stonden haar weer nader.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:13 pm

Remus en Lily

Remus en Lily waren met Christina naar de tribunes gelopen en Remus hoorde met zijn weerwolven gehoor hoe James en Sirius aan de andere kant van het veld volledig in een deuk lagen en na het verhaal van Chris te hebben aangehoord wist Remus dus ook meteen waarom die twee het in hun broek deden. Remus wierp even snel een blik op zijn twee beste vrienden en zag dat Sirius letterlijk van zijn bezem was gevallen en nu op de grond lag nog steeds half dood gaand van het lachen en James hing half voorover gebogen op zijn bezem. Hij keek weer naar Christina en zuchtte diep. Lily had een dodelijke blik op zijn gezicht "Ha, je had hem beter voor zijn hoofd kunnen meppen met die knuppel, misschien dat hij dan eindelijk eens zijn hersens gaat gebruiken!" brieste ze woest. Remus was echter stil, erg stil - altijd een slecht teken - en hij keek Christina bedachtzaam aan. Ze kon wel leuk dat ijskoude I dont give a damn hoofd opzetten maar Remus kende haar al wat langer dan vandaag en om eerlijk te zijn ook een stuk beter dan Lily. Lily was nu gewoon boos op Sneep maar Remus maakte zich drukker om hoe het met Christina ging dan Severus zijn klokkenspel die hij voorlopig niet meer zou kunnen gebruiken. "Lily, zou jij James en Sirius willen vertellen dat als ze willen lachen ze het ergens moeten doen waar iemand met een wat beter gehoor hen niet kan horen zodat hij ook niet de neiging krijgt hen wat aan te doen." Lily keek met een ruk om naar haar vriend en diens beste vriend en beende direct naar ze toe om ze een preek van hier tot Tokio te geven. Remus keek weer naar Christina "Hoe voel je je?" hij wist ongeveer wel hoe ze zich moest voelen maar hij wilde het uit haar mond horen komen. Het had geen zin om dit binnen te houden en ze kon het beter laten gaan "Wat ga je nu doen? Wil je nog met hem praten of ...?" vroeg hij vervolgens vertwijfeld niet zeker wetende of ze een woede aanval zou krijgen. Wist hij veel dat Chris wist dat Remus gevoelens voor haar had gehad. En eigenlijk nog steeds wel maar hij had ook sterke gevoelens voor Melian en hij had nu een relatie met Melian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:41 pm

Christina Zwarts

Christina had moeite met Lily haar reactie over Severus al had ze dit precies verwacht en zuchtte opgelucht toen Remus ervoor had gezorgd dat Lily even weg was, iets waar Christina zich meteen schuldig over voelde. "Sorry ik weet dat Lily het lief bedoelt...maar ze kan wel roepen dat ik verblind ben door liefde wat Severus betreft...maar zij is verblind door haat hij is niet 100% slecht anders...anders zouden de afgelopen vijf jaar toch nooit zo zijn gelopen als ze liepen?" doelend op de vriendschap tussen haar en Severus ze ging dichter bij Remus zitten en liet haar hoofd op zijn schouder rusten waar ze haar tranen de vrije loop liet gaan. "verward, gebruikt...verdrietig..."somde ze op toen Remus haar vroeg hoe ze zich voelde. "Vannacht was hij zo anders...zoveel anders echt 100% anders het lijkt steeds meer of hij gewoon twee persoonlijkheden heeft. Want wat hij toen straks zei past totaal niet als hoe het gister avond vannacht en vanmorgen ging alsof Severus een totaal ander persoon word zodra hij bij mij weg is. Het is dat ik het zelf uit ze mond heb horen komen net anders had ik dit ook in geen 100 jaar geloofd."biechte ze aan hem op en ze snikte nog steeds tegen zijn schouder het voelde vertrouwt, maar toch ook anders na de info die ze van Sirius had gekregen, stiekem voelde het zelfs beter dan het eerst voelde. Ze dacht even na toen hij vroeg of ze nog met hem wilden praten. "aan de ene kant nee, maar aan de andere kant ja, ik zal wel moeten anders zal ik me altijd blijven afvragen waar dit opeens op sloeg en hoe dit kon gebeuren en waarom het gebeurden. Ik moet het gewoon echt weten."zei ze toen tegen Remus. "Of het slim is of niet het is wel beter voor mijn eigen gemoedsrust."ze schudde even lichtjes haar hoofd en baalde ervan dat iets wat haar zo gelukkig en blij had gemaakt haar nu al zo ellendig deed voelen. ze knuffelde Remus even, en weer merkte ze dat dit beter voelden dan eerst, meteen voelde ze zich schuldig aan Melian. "hoe is het met Mels?"vroeg ze toen rustig, om zichzelf eraan te herinneren dat haar beste vriend bezet was en dat ze zelf ook nog steeds ontzettend verliefd was op Severus. Ergens voelde ze ook woeden omdat ze James en Sirius zo hard hoorde lachen, ze wist ook wel dat ze niet om haar lachte maar toch deed het pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimema nov 14, 2016 10:50 pm

Remus

Remus glimlachte flauw "Lily heeft een sterke reactie hierop ja. Maar ik denk dat ze ook ergens bang was dat zoiets zou gebeuren en had gehoopt dat ze het mis had en daarom het zich zo aangrijpt." zei hij rustig. "Hij is wellicht niet 100% slecht Chris maar je moet toegeven dat dit nou niet bepaald in zijn voordeel werkt en dat we nu allemaal nog meer het idee hebben dat hij op het verkeerde pad zit. Je kan niet iedereen veranderen." Severus was een apart geval, Remus wist ook niet waarom het zo was gelopen, hij had Lily en Christina beiden als vrienden gehad en een zusje dat in Griffoendor zit, maar helaas. Remus wist niet dat de hele reden waarom Severus zich zo aangetrokken voelde tot de duistere kant was omdat zijn leven een regelrechte hell was, die van Chris was ook niet erg geweldig, en die van Sirius ook niet , maar die hadden altijd elkaar gehad en Christina had ook vanaf het begin al hem, James en Lily gehad. Wisten zij veel dat Severus ook mishandeld werd en dat hij altijd de klappen voor zijn zusje opving en dat zijn vader regelmatig hun moeder tot moes sloeg. "Misschien moet je inderdaad maar met hem praten om hem dat allemaal zelf te vragen. Ik zeg niet dat hij een goed excuus zal hebben want om eerlijk te zijn betwijfel ik dat ten zeerste maar misschien krijg je dan wel een antwoord waardoor je het enigszins los kan gaan laten." Remus had zijn arm troostend om haar heen geslagen en glimlachte vrolijk toen Chris naar Melian vroeg "Met Melian gaat het prima, ze is gaan studeren in de bieb gezien Mel toch wat meer moeite heeft met bepaalde vakken dan ik of James en Sirius en er komen tentamens aan, dus die zal wel de rest van de dag met haar neus in de boeken zitten. Tenzij iemand haar toevallig gaat afleiden straks." hij keek even heel onschuldig "Maar Melian kan nu wel even zonder mij, ik denk dat jij me meer nodig heb. Als je wil kan ik meegaan als je met Sneep gaat praten. Al is het maar om te zorgen dat je hem niets aandoet, of zodat je naderhand tegen iemand kan razen of bij iemand kan uithuilen." daar was hij voor. De trouwe vriend. Hij keek Christina even aan en bedacht zich toen dat het allemaal zo anders had kunnen lopen als hij niet zo'n schijtert was geweest en Chris had verteld hoe hij zich voelde tegenover haar in hun derde jaar, of zelfs 4e al wist Remus dat Christina al vroeg gevoelens had voor Sneep. Remus zag vanuit zijn ooghoeken dat Lily een vervloeking naar Sirius had gegooid waardoor Sirius ineens de hik had in plaats van stond te lachen en James was nu degene die terug deinsde en probeerde zijn lach in te houden "Ik denk dat Lily nog wel even bezig is met die twee." zei hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 2:07 am

Christina Zwarts

Christina snikte nog even tegen Remus zijn schouder voor ze haar tranen droogden en glimlachte toen gemeend. "Ik ben ontzettend blij voor je dat Melian je gelukkig maakt." Christina meende wat ze zei en was oprecht blij voor haar beste vriend ze gunden hem al het geluk van de wereld en nog wel meer dan dat. "vind je het niet vervelend dat ik jou nu bij haar weg hou dan? Ik wil absoluut niet tussen jullie inkomen."Zei Christina toen verontschuldigend tegen haar beste vriend en ze meenden dat ook weer. Haar blik werd even afgeleid naar Lily. "Ik wil je niet lastig vallen met mijn problemen."Zei ze toen naar waarheid en ze voelde zich echt schuldig hierover. Ze gaf Lily trouwens alleen maar gelijk dat ze bezig was met een vervloeking op het duo af te weren en zou het dan ook absoluut niet tegen houden. Ze knikte op de vraag of ze wilde dat Remus mee ging of niet. "Misschien slim om te doen ja, voor ik hem wat aandoe en naar Azkaban moet. Alleen weet ik niet zeker of hij wel gaat praten als jij erbij bent, maar dat zien we dan wel weer."knikte Christina toen en ze pakte een stukje perkament uit haar tas, als ze moest wachten op Severus kon ze nog wel duizend jaar wachten en ze wilde gewoon duidelijkheid over alles. Ze scheurde een stukje perkament af en schreef erop: Ik wil graag NU met je praten en als je mij belangrijk genoeg vind kom je zo snel mogelijk achter de tribune van het zwerkbalveld. Ze verstuurde met magie het perkament als Severus niet zou komen wist ze genoeg en wist ze dat hij haar echt alleen maar bespeeld had. Ze zuchtte diep en vroeg zich af of Severus zou komen of niet en of hij überhaupt weer instaat was om te kunnen lopen. Ergens was ze sadistisch genoeg om te hopen dat het nog goed genoeg pijn deed. Christina legde haar hoofd weer op Remus zijn schouder. "Heb je ooit wel is overwogen hoe simpel alles zou zijn als wij gewoon een relatie hadden?"vroeg ze hem toen rustig, totaal niet met de indactie alsof ze dat ooit zou willen het klonk puur als een retorische vraag meer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 7:28 am

Remus

Remus glimlachte dankbaar en vrolijk en keek toen weer triest "Ik had gehoopt dat jij ook zoveel geluk zou hebben als ik met Sneep." begon hij langzaam "Maar ik weet niet of dat er nog inzit." en daarna lachte hij weer en schudde zijn hoofd "Het is niet vervelend Chris en je zit echt niet tussen mij en Melian in. Als Melian het niet kan begrijpen dat wij vrienden zijn en dat je me op dit soort momenten harder nodig hebt dan zij dan heeft ze pech." zei hij droogjes. Hij meende het wel, je partner hoorde je het niet kwalijk te nemen als je loyaal was aan je vrienden of het nu vrouwelijke vrienden waren of mannelijke. Chris en hij waren al vanaf hun eerste jaar beste vrienden en dat ging echt niet veranderen doordat hij nu een relatie had met Melian. Hij rolde wederom met zijn ogen "Waar zijn vrienden voor als je elkaar niet kan opzadelen met elkaars problemen? Ik heb jou toen ook opgezadeld met mijn probleem." zei hij en hij doelde natuurlijk op het weerwolven gedoe. Chris was de eerste geweest aan wie die het verteld had. Zelfs Sirius en James waren er later pas achter gekomen en dat was niet omdat Remus het hen had verteld maar omdat ze zelf op onderzoek uit waren gegaan en toevallig goed gegokt hadden wat hij was. "Als je naar Azkaban moet kom ik je regelmatig opzoeken zodat je niet doordraait...al is het daar misschien al een beetje te laat voor." zei hij plagend en hij omhelsde haar geruststellend "Misschien praat hij misschien niet, dat zien we dan wel weer. Desnoods ga ik op een afstandje staan zodat ik het nog wel kan overzien maar hij zich niet geroepen voelt om te zwijgen. Ik vind dat hij je wel een verklaring schuldig is." Remus keek toe hoe Christina een bericht naar Sneep stuurde en hij had zijn arm weer om haar heen geslagen toen ze haar hoofd weer tegen zijn schouder aan rustte, hij verstijfde echter toen Chris vroeg of hij niet eens overwogen had hoe simpel alles zou zijn als zij een relatie hadden gehad en hij zweeg voor enkele momenten terwijl zijn hersens razendsnel aan het uitvogelen waren wat hij daarop moest zeggen. "Misschien had het inderdaad simpeler geweest ja.." begon hij langzaam "Maar wie zegt dat het had gewerkt?" hij was er nog steeds heilig van overtuigd dat Chris nooit gevoelens voor hem had gehad dus dan zou het van een kant zijn gekomen en dat werkt nooit -spreekt hier degene met ervaring in eenzijdige gevoelens tijdens een relatie-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 10:47 am

hristina Zwarts

Christina glimlachte dankbaar toen Remus dit alles zei en drukte dankbaar een kus op zijn wang terwijl ze nog steeds wachten op het antwoord van Severus. Christina had misschien een vreselijke familie maar ze had wel de liefste vrienden die ze zich wensen kon. "Melian was al boos semi jaloers over Severus en mij...ze was bang dat ik Severus van haar af zou pakken dus ik kan me voorstellen dat ze bij jou dan helemaal bang is dat ik dat doe." Zei Christina veronschuldigend. "Terwijl jij nooit vreemd zou gaan." (Melian wel) zei ze toen glimlachend tegen hem en toen ze het laatste hoorde wat hij zei moest ze even lachen. "Misschien had het wel perfect gewerkt. Ik heb een explosief karakter net als Severus heeft en jij een heel rustig karakter. Misschien is het wel niet slim twee explosieve mensen bij elkaar te zetten." Zei ze toen hoofdschuddend maar droevig. Ze hield echt van Severus maar ze was bang dat het niet zou werken. Wat voor excuus kon hij in Merlijnsnaam hebben om dit nog goed te kunnen praten? Vroeg Christina zichzelf af. Ze wachten nog steeds op Severus zijn antwoord het zou haar niets verbazen als hij niet kwam. "Melian mag blij zijn dat ze jou heeft. Je bent ontzettend lief, zorgzaam, geduldig, loyaal en doet allew voor een ander zeker als je van die gene houd. Severus kan hier een voorbeeld aan nemen." Zei ze hoofdschuddend en ze knuffelde remus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 3:11 pm

Remus & Severus

Remus schudde zijn hoofd even "Als Melian jaloers gaat doen praat ik wel met haar. Het slaat nergens op dat ze zo denkt." tenzij hij nog echte gevoelens had voor Christina in welk geval Melian haar jaloezie best gegrond zou zijn maar op het moment viel dat nog mee. Tuurlijk had hij nog gevoelens voor Christina maar hij had ze op het moment meer voor Melian en hij zou haar ook niet dumpen alleen maar om een crush die hij een tijdje gehad had. Daarbij was Christina echt verliefd op Severus en zou het nog wel even duren voor ze daar overheen zou zijn. Hij lachte even "Misschien wel, misschien niet. We zullen het nooit weten he. Maar ik had je waarschijnlijk minder vaak boos gekregen." zei hij serieus. Hij was daar veel te geduldig voor en altijd 'the voice of reason' en hij had inderdaad niet zo'n kort lontje als Christina dus ontploffingsgevaar was bij hem een stuk minder. Tenzij je echt ver ging dan kon je je beter bergen, of als het tegen Volle maan was, dan was hij ook wat explosiever. Remus wuifde haar complimenten weg alsof het niets was en alsof het hem niet een klein beetje in verlegenheid had gebracht. "Severus is heel anders opgevoed dan ik neem ik aan." de manier waarop hij en Severus waren opgevoed was net alsof het compleet andere werelden waren, niet dat Remus dat wist maar goed. Christina knuffelde hem weer en hij drukte even een 'vriendschappelijke' kus op haar voorhoofd "Maak je niet zo druk over Sneep oke? ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar als hij je niet eens onder ogen durft te komen nu dan is hij het t sowieso niet waard."

Severus had nog even op de grond liggen creperen en was toen met pijn en moeite overeind gekomen. Bellatrix had zich een halve beroerte gelachen en Lucius keek hem bezorgd aan, die wist waarschijnlijk ongeveer wel hoe het voelde of kon het zich in elk geval voorstellen. "Nou dat was..ehm interessant." Severus keek hen beiden vuil aan en begon zich weer wat beter te voelen al ging het kloppende pijnlijke gevoel nog niet helemaal weg en hij betwijfelde of dat snel wel weg zou gaan. "Fijn. Nu komen we helemaal nooit iets te weten over Perkamentus. Ik hoop dat jullie blij zijn, Ik had nog gezegd dat we dit soort zaken in de leerlingenkamer moesten bespreken of op zijn minst de deur bezweren zodat niemand wat kon horen." siste hij nijdig om zijn ellendige gevoel, en schuldgevoel te maskeren. Hij voelde iets in de zak van zijn gewaad brandden maar weerhield zich ervan om het te pakken en ernaar te kijken waar Bellatrix en Lucius bijwaren "ik zou me drukker maken om hoe je dit tegen de heer gaat vertellen" "En als ik jou was zou ik me drukker maken om welke indruk je maakt als je vanavond met groen haar bij hem aankomt." snauwde Severus nijdig. Lucius zijn gezicht betrok en Severus beende nijdig weg met nog een korte 'zie jullie vanavond'. Pas toen hij zeker wist dat hij alleen was en dat Bellywix en Lucy niet in de buurt waren haalde hij het stukje perkament uit zijn zak en las het even snel door. Hij slaakte een diepe zucht, ooit moest hij haar sowieso wel onder ogen komen gezien ze lessen samen hadden, maar hoe ging hij DIT goedpraten? Hij had het natuurlijk niet gemeend en had het alleen gezegd om van Bellatrix haar irritante gemekker af te zijn maar hij wist hoe het over was gekomen, anders had hij die drijversknuppel niet tussen zijn benen gekregen. Onderweg stuurde hij terug als antwoord naar Christina en begon zich toen richting het zwerkbalveld te begeven, enigszins manklopend omdat het tussen zijn benen nog best zeer deed. Hij kwam 10 minuten later aan bij het veld en ging achter de tribune staan waar Chris had gezegd dat ze moesten praten en hij stuurde een bericht dat hij er was, waarna hij tegen een van de steunpalen van de tribune aan ging staan en zijn armen over elkaar sloeg. Hij probeerde zich in de tussentijd te bedenken hoeveel hij zou moeten smeken voor Chris om hem enigszins te geloven. Waarschijnlijk zou hij echt door het stof moeten en als hij ergens een hekel aan had was het smeken maar hij wilde Chris ook niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 4:41 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte naar Remus. "Zo lang jullie er maar geen ruzie om krijgen. Ik wil jullie absoluut niet in de weg zitten."Zei Christina toen naar waarheid en ze meende het echt. "Severus laat nooit iets los over thuis maar ik weet wel zeker dat jullie opvoeding erg anders is."Zei ze toen hoofdschuddend tegen hem.Het voelden een tikje anders dan eerst toen hij haar op de wang kuste, ongetwijfeld door de kennis die ze nu over hem had voelden dit anders. Maar ze was wel blij dat hij er voor haar was. "Ik weet het, maar stel dit zou er met jou en Melian gebeuren dan zou je je ook niet niet druk kunnen maken."zei ze toen schaapachtig tegen hem. Christina glimlachte en was echt blij dat ze Remus had. Toen ze het briefje hoorden branden wachten ze nog even met lopen het zou wel even duren voor hij er was zeker na de klap die ze hem gaf. "Hij is onderweg."zei ze toen tegen Remus zodat hij ook wist wat er nu aan de hand was en gebeurden. Christina voelde dat ze nerveus werd en was blij dat Remus wel op een afstandje zou blijven zodat Severus gewoon zou praten. Toen de tijd verstreek besloot ze dat het tijd was om naar hem toe te gaan. "Hij zal er nu wel zijn."Zei ze tegen Remus en ze liep richting de trap om achter de tribune te komen. Ze was nerveus en ze vroeg zich af hoe Severus dit in merlijnsnaam ooit nog goed kon praten. Christina had sterk het gevoel dat het nu al definitief het einde van hun korte samen zijn zou zijn. Toen ze Severus naar de paal zag lopen om er tegen te leunen kon ze er niets aan doen dat ze aan de ene kant zich schuldig voelden over hoe hij moest lopen maar aan de andere kant ook blij, want hij verdiende het gewoon. Een paar keer ademde ze diep in en uit voor ze naar Severus toe liep, maar ze bleef nu op een afstandje staan terwijl ze hem vanmorgen nog meteen zou hebben gekust zodra ze hem zag. Christina wist niet wat ze moest zeggen en vond ook dat hij wat moest zeggen dus sloeg ze haar armen over elkaar en keek ze hem ijskoud aan, wachtend tot hij het woord zou nemen. Ze had er geen idee van hoe erg ze nu op Severus moest lijken met de blik die ze in haar ogen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 6:40 pm

Remus & Severus

Remus grijnsde onschuldig terug "Als dit tussen mij en Melian zou gebeuren zou ik inderdaad ook buiten mezelf zijn. Of in een hoekje gaan zitten, hangt af van welk moment van de maand het is." zoals hij het zei klonk het net of hij net als vrouwen ongesteld zou worden en daardoor extra explosief zou zijn, al was het best wel te vergelijken, hij was ook een paar dagen van elke maand in een rothumeur en at chocola om zich beter te voelen, wat dat betreft was het niet zo anders dan met vrouwen alleen vrouwen bloedde een paar dagen en waren humeurig en doodeng, hij veranderde in een wolf en zou zo zijn beste vrienden omleggen als hij niet uitkeek en als ze niet in hun faunaat vorm bij hem waren. Remus knikte toen Christina zei dat hij onderweg was en keek toe hoe de rest van het team van Griffoendor aan het trainen was. Lily was ondertussen aan het praten met Sirius en James die waren gestopt met lachen. Remus probeerde zich in de tussentijd voor te stellen hoe het zou zijn geweest als hij en Chris nu een relatie hadden gehad en werd uit zijn gedachten getrokken door Christina. "Laten we dan maar gaan." hij volgde Chris en merkte ook dat ze nerveus begon te worden "Probeer jezelf niet al te erg in de hand te houden. Hij mag best zien wat hij heeft gedaan." zei hij wetende dat Chris zichzelf zou afsluiten en nijdig zou doen, ze was dan wel boos maar ze voelde zich ook rot en Remus kon precies zien dat dit haar veel erger aangreep dan ze liet blijken. Hij bleef op een afstandje staan buiten gehoor afstand -althans dat dacht Sneep hij kan prima horen met z'n wolvengehoor- en knikte naar Christina.
Severus had haar al aan zien komen en zijn gezicht was betrokken toen hij Remus erbij had gezien maar was ook opgelucht dat hij op een ruime afstand bleef staan terwijl Chris naar hem toe kwam. Hij voelde de afstand die er tussen hem en Chris was ontstaan en hij wilde eigenlijk naar haar toe lopen maar weerhield zich daarvan, niet alleen omdat hij niet zeker wist of Chris hem toe zou laten maar ook omdat lopen gewoon verdomde moeite kosten. Het was voor enkele ogenblikken stil terwijl hij haar aankeek en het was duidelijk dat hij degene was die als eerste zijn mond open moest gaan trekken en dus liet hij zijn armen langs zijn lichaam hangen en keek haar smekend aan "Chris, het was niet de bedoeling dat je dat zou horen.." begon hij langzaam "Bellatrix en Lucius waren zo ongelofelijk erg aan het doordrammen over wat er was gebeurd en waarom en -" hij had bijna willen zeggen dat als Voldemort erachter kwam dat hij een relatie met Chris had en hij ook echt van der hield dat ze dan per direct omgelegd zou worden. "Ik meende er niets van, ik wilde gewoon dat ze zouden stoppen met zeuren en dat ze jou ook met rust zouden laten. Als ze wisten hoe het echt zat dan zou Bellatrix je nooit met rust laten en je waarschijnlijk wat ergers aan willen doen dan Vleurmuisvleugels." hij pestte Bellatrix daar nog steeds mee, dat ze was geraakt door Lily der Vleddervleervloek. Hij keek Chris smekend aan en hoopte dat hij niet echt op zijn knieën zou hoeven om haar om vergiffenis te smeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 6:59 pm

Christina Zwarts

Ze ging een heel klein beetje dichter bij hem staan zodat ze elkaar iets beter konden verstaan toen ze hoorde dat het niet de bedoeling was trok ze haar wenkbrauwen op. "Nee ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is dat je vriendin...oftewel nu alweer je ex vriendin. Record tempo Severus echt mijn complimenten daarvoor. Te horen krijgt dat je er enkel en alleen maar gebruikt hebt."zei ze toen schamper. Ze voelde de tranen branden in haar ogen. Al probeerde ze haar tranen terug te dringen, de woorden ex vriendin zorgden ervoor dat ze dat niet helemaal kon. Ze vervloekte zichzelf, waarom was ze van alles mensen uitgerekend smoorverliefd op HEM en niet op iemand anders, die nooit zoiets zou zeggen. "Wat kan er nou zo erg zijn wat hun zeggen dat jij moet zeggen dat je me alleen maar gebruikt voor freaking seks en info!"zei ze woest tegen hem. De tranen van zowel woeden als verdriet kwamen nu over haar wangen. "Hoe komt het toch altijd dat als het net lijkt of het eindelijk normaal tussen ons gaat of dat we eindelijk een ruzie bijleggen we gewoon weer een nieuwe ruzie of erger krijgen? Voor dit jaar hebben we nooit eerder ook maar ruzie gehad nu zeg jij non stop dingen waardoor ik gewoon niet meer weet of ik je kan vertrouwen of niet wat de waarheid is of je me als speeltje gebruikt of je me echt leuk vindt of je echt wat voor me voelt? Het enige wat je tot nu toe doet is mij in de war maken! Vannacht was geweldig ik was zo blij en ik dacht dat je me echt leuk vond met hoe je deed wat je zei, hoe je me knuffelde en verzin het maar. Nu hoe ik je net hoor praten is een totaal andere Severus een Severus waar ik niet de afgelopen vijf jaar bijna non stop mee omgegaan ben. Hoe kan je zulke twee verschillende personen zijn? Hoe kan ik weten welke van de twee Severussen echt is?"vroeg ze hem snikkend. Ze had niet willen gaan huilen, maar ze kon zich niet meer in de hand houden ze wist het echt niet meer wat ze moest doen hoe ze het moest doen of hoe ze zich uberhaupt moest voelen dan was ze weer boos, dan weer verdrietig dan weer gelukkig. "Misschien zijn wij gewoon not meant to be...misschien zijn wij gewoon gedoemd.."zei ze toen ze keek hem aan met een blik vol pijn en gekwetstheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 7:51 pm

Severus

Alle kleur verdween uit Severus zijn gezicht toen Chris 'ex-vriendin' zei. Niet dat hij het niet had zien aankomen maar dat maakte het niet minder kut ofzo. Hij besefte dat hij echt met iets verdomde goeds moest aankomen wilde hij nog enig kans maken om haar terug te winnen alleen hij had geen flauw idee wat, nja hij wist wel wat - hij wierp even een blik op Remus die nog steeds als een soort standbeeld van een afstandje toe stond te kijken. Ach wat maakte het ook uit of Remus het zag of hoorde. Hij schudde zijn hoofd "Ik meende het niet wat ik zei tegen Bellatrix en Lucius" herhaalde hij "Ik zou je nooit gebruiken Chris, al helemaal niet zoals vannacht." hij schudde wederom zijn hoofd en keek haar bijna wanhopig aan toen hij merkte dat het huilen haar nader stond dan het lachen en voelde zich alleen nog maar rotter toen ze ook daadwerkelijk tranen liet. Hij deinsde een stap achteruit toen ze woest tegen hem uitviel, hij kon hierin niet eerlijk tegen haar zijn.. "Bellatrix dreigde het je vader te vertellen." zei hij in een wanhopige poging, hij was goddank een verdomd goede leugenaar en na wat Chris hem had verteld die nacht zou het nog best eens zo zijn dat dit goed genoeg was, of in elk geval een enigszins redelijke reden waarom hij Bellatrix had afgewimpeld "Bellatrix dreigde het tegen je vader te zeggen en het dan zo te vertellen dat je vader je van school zou halen." zijn stem sloeg over en hij klonk nu echt wanhopig "Ik weet dat ik het al een paar keer verkloot heb Chris, en ik ben een idioot dat hoef je me niet te vertellen maar wel een idioot die van je houd en het enige wat ik wil is dat jij veilig bent." Severus haalde even diep adem en zette toen aarzelend een paar stappen haar kant op "De Severus die jij kent, die ik ben als ik met jou ben is de echte." zei hij zacht genoeg dat zelfs Remus het met zijn weerwolvengehoor niet kon verstaan -niet dat Sev weet dat meneer een weerwolf is- "Ik moet wel een masker ophebben bij de andere zwadderaars anders overleef ik het niet nog 2 jaar hier op school." serieus Zwaderaars waren genadeloos gemeen. Hij keek haar triest aan en stond nu dicht genoeg bij haar zodat hij, als hij wilde, haar kon aanraken, iets wat hij inderdaad wilde en hij hief voorzichtig zijn hand op en veegde aarzelend maar teder de tranen van Chris haar gezicht. "Het spijt me." mompelde hij vervolgens zacht. "Misschien zijn we inderdaad gedoemd. Maar dat is dan mijn schuld."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 8:18 pm

Christina Zwarts

Stil had Christina staan luisteren naar Severus, ze viel hem niet woedend in de reden of wat dan ook en liet rustig de woorden bezinken die hij zojuist tegen haar vertelde. Toen ze voelden dat Severus de tranen uit haar gezicht veegde kon ze zich niet langer houden en legde ze snikkend haar hoofd tegen zijn schouder en hield ze hem vast alsof ze bang was dat hij zo weg zou lopen bij haar. Christina dacht nog steeds over de woorden na die Severus zojuist had gezegd. Nog steeds compleet in de war en niet zeker of ze hem moest geloven."J-je je houd van me?"vroeg ze toen. Hij had wel meer belangrijks tegen haar gezegd maar dit was wel het meest belangrijke dit was überhaupt de eerste keer dat hij dat tegen haar zei. Ze keek hem even vragend aan. Christina kon niet ontkennen dat de woorden haar een goed gevoel bezorgden, dat ze het fijn vond dat hij dat zei. Het was iets wat zelden tot nooit tegen haar gezegd was. Ja ze wist dat Sirius van haar hield en Remus en Lily, maar ze zeiden het niet echt en van haar vader had ze die woorden nog nooit gehoord. Christina hield hem nog steeds stevig vast, maar wel op een manier dat ze elkaar konden aankijken of zoenen mochten ze dat willen. "Als mijn vader zou weten dat ik iets met een halfbloed heb, die niet uit een even machtige familie komt als ik zelf, dan haalt hij me inderdaad van school om me zo snel mogelijk ergens naartoe te laten gaan waar hij me zo snel mogelijk kan uithuwelijken aan iemand die macht en rijkdom zal opleveren aan de familie."zei ze toen tegen hem. Daarin had Severus dan gelijk gehad en hij had haar dus feitelijk beschermt door te liegen tegen Bellatrix over het feit dat hij haar gebruikte. "En om eerst nog wel wat ergers te doen ben ik bang voordat hij me weg stuurt." Christina besefte ergens dat als hij haar gebruikte, waarom was hij dan vannacht zo rustig en lief voor haar geweest. Zij had HEM eerder overtuigt om met haar naar bed te gaan dan andersom, hij had eigenlijk nog willen wachten. Als hij haar gebruikte zou dat toch ook niet het geval zijn geweest? Bedacht Christina bij zichzelf, ze keek hem nog steeds vragend aan. Compleet vergeten dat Remus er ook nog was."Je zou juist verwachten dat je mede zwadderaars het bewonderenswaardig vinden dat je een Zwarts date."Zei ze toen lichterlijk vertwijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 8:46 pm

Severus

Severus voelde een vlaag van opluchting over zich heen komen toen Christina haar hoofd tegen zijn schouder aanlegde en hem vasthield. Nou dit ging de goeie kant op, hij moest het alleen niet weer keihard verneuken. Iets wat ongetwijfeld in de nabije toekomst heus nog wel een paar keer zou gebeuren maar laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen. Severus legde zijn hand op haar gezicht en keek haar ernstig aan "Ik hou van je." zei hij serieus en hij was zelf ook vergeten dat Lupos nog steeds stond toe te kijken en zich nu afvroeg wat Severus in Merlijns naam tegen Chris had gezegd. Niet dat hij niet het een en ander had opgevangen maar niet alles. Niet genoeg in elk geval. Severus trok een gezicht "Gezien ik Bellatrix er inderdaad voor aanzie om het ook daadwerkelijk tegen je vader te zeggen als ik niet iets had verzonnen om haar voor nu tevreden te stellen. Ze ziet je liever dood dan wat anders." zei hij bitter. Voldemort ook maar Voldemort had ergens nog de hoop dat Christina uiteindelijk zijn kant zou kiezen. Wat in nog geen miljoen jaar zou gebeuren, niet alleen omdat dat niet was hoe Chris in elkaar zat maar ook omdat haar vrienden dat nooit zouden laten gebeuren en haar vrienden hadden genoeg invloed op haar om dat tegen te houden. Wat dat betrof was Severus blij dat Chris Lupos als beste vriend had ook al was hij altijd een piecie jaloers geweest op de relatie tussen die twee maar dat zei hij maar niet hardop. Niet wetende dat er gevoelens speelde tussen die twee, wellicht niet zo sterk als de gevoelens die Chris had voor hem of die Lupos had voor Melian maar ze waren er wel. "Ik wilde het risico niet lopen om haar bluff te noemen. Ze zou het zo doen zonder enige twijfel of gewetenswroeging." zei hij toen langzaam. Wat waar was maar dat was niet de reden geweest waarom hij had gezegd dat hij Chris gebruikte. Hij was eerder bang dat ze het tegen Voldemort zouden zeggen en dan was hij zelf de lul en Chris ook nog eens. Severus lachte humorloos en bitter "Je onderschat hoe diep het puurbloed gezeik zit in Zwaderich. Ik mag dan een Zwadderaar zijn en Lucius en ik mogen dan een soort van vriendschap hebben, de andere vinden nog steeds dat halfbloeden niet in Zwaderich horen en ik mag van geluk spreken dat ik zo goed ben in het spelletje meespelen." zei hij ijzig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 10:26 pm

Christina

Een glimlachje brak door toen Severus duidelijk zei dat hij van haar hield. Ze keek hem opgelucht aan en besloot dat ze hem het beste kon geloven. Christina had nog steeds het gevoel dat er iets was, dat hij niet compleet eerlijk was, maar wel wist ze aan hoe hij keek en sprak dat hij niet loog over het houden van. Ze wilden het alleen nog niet terug zeggen, want kon je zo snel echt al van iemand houden? En was het niet dom en cliche omdat nu meteen terug te zeggen? Christina besloot dat ze dat beter op een speciaal moment kon zeggen dan nu. Ze knikte zachtjes toen hij dat allemaal zei over Bellatrix en haar vader en Zwadderich, het klonk allemaal erg aannemelijk. Al vroeg Christina zich wel ergens af of ze dit niet gewoon wilden geloven, maar ondanks dat klonk het allemaal wel of dat waar is. "Severus misschien is het verstandig als je mij eens van te voren over dit soort dingen inlicht zodat ik me niet dood schrik als ik deze dingen opvang. Dan weet ik gewoon de reden."zei ze toen tegen hem. "Dan begrijp ik het ook, wanneer begrijp je nou eens dat je me alles kan vertellen, dat een hoop problemen geen problemen zouden zijn of worden als je gewoon eens met mij zou praten."Zei ze toen rustig en geduldig tegen hem, ze was gestopt met huilen en voelde zich ondanks de verwarring ook blij. hij had gewoon gezegd dat hij van haar hield! Dat voelden zo goed om het te horen dat ze moeite zou moeten doen om dit niet van de astronomie toren te gaan schreeuwen. Zo blij was ze hier mee. Ze wilde het liefste Severus kussen, maar ze wist niet of hij dat andersom ook zou willen of dat hij nu wel misschien boos was om wat zij had gedaan. Ze zouden waarschijnlijk helaas voorlopig daardoor ook geen seks meer hebben. Al kon Christina hem vanavond ook gewoon helen daar beneden. Christina had een groot talent voor helende spreuken. "Ben je boos op mij? Je wilde me beschermen...en in plaats van dankbaar te zijn heb ik je neergeknuppeld...op een zeer gevoelige plaats nog wel."zei ze toen half verontschuldigend. Ze was nog steeds vergeten dat Remus er stond als ze dat nog wist had ze graag willen weten wat hij precies gehoord had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 11:36 pm

Severus

De opluchting was nu duidelijk zichtbaar dat ze hem scheen te geloven maar Severus bevond zich nog wel op glad ijs en hij zou meer moeten oppassen met wat hij zei en wanneer hij het zei. Vooral als hij en zn 'vrienden' weer eens in een soort van verlaten gang stonden te praten. "Als ik het van tevoren weet dat ik uit mn nek moet lullen om jou te beschermen zal ik je inlichten. Helaas kan ik niet in de toekomst kijken." Zei hij droog. Als hij had geweten dat Bellatrix zo'n derdegraadsverhoor zou afnemen had hij zeer zeker wel opgelet en waarschijnlijk enkele bezweringen uitgesproken om te zorgen dat niemand kon horen wat ze bespraken. Hij zweeg toen Chris hem zei dat hij haar alles kon vertellen en besloot er maar op te knikken en verder niet op in te gaan gezien hij haar dus helemaal niet alles kon vertellen anders was hij haar zeker kwijt of ze ging medelijden krijgen en dat wilde hij al helemaal niet. Severus keek haar verbijsterd aan toen ze vroeg of hij boos op haar was "Waarom zou ik in Merlijns naam boos op je zijn? Je had geen idee dat ik je probeerde te beschermen en je reactie was eigenlijk nog best logisch alleen zou ik willen dat je de volgende keer minder fysieke schade aanricht. Ga tegen me schreeuwen scheld me uit dat is allemaal prima maar probeer de mishandeling en verminking tot een minimum te houden" wist zij veel dat fysieke mishandeling voor hem erger was dan mentaal/emotioneel omdat hij door zijn vader fysiek mishandeld werd. Hij ging dat ook niet aan de grote klok hangen "Maar nee ik ben dus niet boos." Verzuchtte hij uiteindelijk "Ik begrijp het echter wel als jij nog-" Severus werd afgekapt door Remus die naar hen toe kwam gelopen "Als jullie nog willen praten moeten jullie ergens anders heen gaan. De training is afgelopen en Lily James en Sirius komen deze kant op." Zei Remus tegen Christina. Daarna keek hij naar Severus "je begeeft je op glad ijs Sneep." Zei hij kalm, te kalm. Daarna keek Remus naar Christina "Geef een gil als je me nodig heb." Remus omhelsde Chris even en liep toen richting het veld om Lily en de andere wat af te lijden zodat Chris en Severus weg konden lopen zonder dat ze gezien werden. Remus betwijfelde namelijk of Severus het er heel vanaf zou brengen als Lily, James en Sirius hem zagen praten met Chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimewo nov 16, 2016 1:12 am

Off: fire fire from the tongues of liars you are ashamed of where you from, crying cause your fathers drunk!

Christina
Toen Christina door kreeg hoe opgelucht hij deed glimlachte ze, als hij niet echt van haar had gehouden zou hij dat nooit gedaan hebben. Dat kon Christina nog wel bedenken. Toen Remus naar hun toe kwam knuffelde ze hem dankbaar. "Dank je voor alles Remus. Ik kan me geen betere vriend wensen dan jij bent." ze drukte snel dankbaar een kus op zijn wang voor ze Severus zijn hand vast pakte en hem soort van mee sleepte. Ze liep samen met Severus richting het meer, naar de grote boom die daar stond. Het was winter, niet super koud, maar koud genoeg om iedereen binnen te laten. Rustig keek Christina naar het water, dit was absoluut één van haar favoriete plekken op de hele school. In de zomer kon je hier ook geweldig boeken lezen. Ze ging weer bij Severus staan en legde haar hoofd op zijn schouder. "Waarom kan niets ooit simpel zijn?"vroeg ze hem toen rustig. "Ik zal proberen mijn fysieke mishandelingen te beperken."zei ze toen. "Alleen soms weet jij mij meer pijn te doen dan wie dan ook...zelfs wat mijn vader deed komt nog minder hard aan dan dit soort dingen van jou."Zei ze toen naar waarheid. "Dat komt omdat jij veel voor mij betekend...mijn vader is niets voor mij."Zei ze toen naar waarheid. "De wereld zou zoveel beter af zijn als een hoop van mijn familieleden niet langer zouden bestaan."Zei ze toen hoofdschuddend. (there is a place in your heart and I know there is love! a place so much brighter than tomorrow! and If you really try there is no need to cry, in this place there is no hurt or sorrow there are ways to get there if you care enough for the living make a little space make a better place heal the world make a better place for you and me and for the human race) Ze keek hem weer aan en streek even voorzichtig over zijn wang. "Ik ken je al vijf jaar en toch heb ik vaak het gevoel dat ik bijna niets van je weet, of dat je in ieder geval ontzettend veel voor me verbergt..."zei ze toen droogjes tegen hem. "Severus je kan me echt vertrouwen, heb ik ooit iets gedaan sinds we 11 zijn dat je vertrouwen in mij heeft geschaad?"vroeg ze hem toen rustig en ze keek hem aan met haar blauw grijze ogen, exact de ogen die Sirius ook had. Ze keek droevig. "Er is trouwens nog iets dat ik je moet vertellen.."begon ze rustig. "mijn vader eist dat Sirius en ik voor de kerstvakantie thuis komen om..."Christina stopte even..ze kon het niet zeggen. "om mijn verloofde te ontmoeten."wist ze eruit te krijgen. "Ik hoop dat je weet dat Sirius en ik ons uiterste best gaan doen om te zorgen dat dat huwelijk niet door gaat, en dat ons dat zoals al vaker is gelukt weer gaat lukken. Ik wil je niet ongerust maken want dat is niet nodig maar ik wilde dit al helemaal niet voor je verbergen."zei ze toen droogjes. "Ik wil geen geheimen voor jou hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimedo nov 17, 2016 10:35 pm

Severus

In de weken richting de kerstvakantie hadden hij en Chris het prima naar hun zin. Tot ongenoegen van Sirius natuurlijk die juist zo blij was geweest dat het er voor even op had geleken dat het tussen Severus en Christina al afgelopen was voor het echt was begonnen, hoe rot hij het ook vond voor Chris. Severus had nog wel regelmatig meetings met de heer van het Duister maar hij had meer dan genoeg tijd gehad voor Chris om ervoor te zorgen dat ze het niet verdacht ging vinden en ze brachten het grootste deel van de tijd door in de kamer van hoge nood, tot Lily's ongenoegen die haar beste vriendin vaak miste in de meidenslaapzaal om over James te zeuren of om gewoon te praten. Hoewel Lily blij was voor Chris dat het zo goed ging tussen haar en Severus en ze wel genoeg tijd nog samen doorbrachten was het even wennen geweest. Het ging ook nog goed tussen Remus en Melian voor zover Severus wist en hoewel hij het daar nog steeds niet geheel mee eens was kon hij moeilijk wat zeggen gezien Remus het ook accepteerde dat hij met Chris was en zich er niet mee bemoeide. Ze stonden nu op Perron 9 3/4 op Kings Cross klaar om afscheid te nemen. Severus wist dat zijn moeder hem en Melian zou ophalen maar hij had haar nog niet gezien. Terwijl Chris afscheid nam van Lily en Remus keek hij wat rond en wachtte braaf tot Chris naar hem toe zou komen. Toen dat het geval was keek hij haar even triest aan "het zal wel even wennen worden 2 weken zonder elkaar." zei hij glimlachend. Het zou voor hen beiden een rot vakantie worden, Chris moest persee mee naar zo'n high Society ball waar ze haar nieuwe mogelijke echtgenoot zou ontmoeten en hij moest naar huis..waar zijn vader was. Niet dat Chris wist hoe slecht hij het thuis had, hij had het haar nog niet verteld en hij wilde dat liever zo houden. Ook meer omdat Chris al genoeg aan haar hoofd had om zich ook nog zorgen te maken om hem. Hij legde zijn hand op Chris haar wang en kuste haar even "Overleef je dat ball wel?" vroeg hij nog voor ze echt afscheid zouden nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimevr nov 18, 2016 5:27 pm

Christina Zwarts

Christina had afscheid genomen van Remus en Lily. Altijd vond ze het rot om van hen afscheid te nemen, maar het zou lang niet zo erg zijn als afscheid nemen van Severus besefte Christina al. Even spiekte ze alvast naar Severud die geduldig op haar stond te wachten. Ze gaf Lily en Remus een kus op hun wang en vertelde hoe erg ze hun wel niet ging missen. Haar ouders zouden haar Sirius en Regulus niet komen halen. Die vonden dat ze prima samen met de bus konden. Christina was hier blij mee anders had ze in de trein al afscheid moeten nemen van Severud waar haar ouders het niet konden zien. Nadat ze klaar was met het afscheid zag ze hoe Melian hortend en stotend afscheid kwam nemen van Remus. Christina liep naar Severus toe en kuste hem gewillig terug toen hij haar kuste. Ze keek hem verdrietig aan. "Ik ga niet doen alsof ik dood ga zoals Melian. Want het is maar twee weken maar toch voelt het als een eeuwigheid. Ik ben gewend je elke dag te zien en minstens drie keer per week samen te slapen." Zei ze toen verdrietig tegen hem. "En niet te vergeten de seks." Fluisterde ze in zijn oor. "Dat ga ik heel heel heel erg missen." Zei Christina toen naar waarheid onwillekeurig grijnsde ze. Ze hadden de hele nacht meerderen malen seks gehad omdat ze dat twee weken niet meer konden. "Geen zorgen trouwens me vader kan eisen wat hij wil maar Sirius en ik gaan ons uiterste best doen om te zorgen dat hij gillend wegrend voor een toekomstig huwelijk met mij." Christina grijnsde duivels maar al snel keek ze weer bang. "Ongeacht de straf van mijn vader." Ze was dan misschien bang maar ze meenden het wel. Het kon haar niet schelen hoe hard haar vader haar zou slaan. Ze hield van Severus en ze zou bij hem blijven. "Misschien kunnen we een keer ergens afspreken deze vakantie. We wonen beide in Londen. Je moet alleen direct stukjes perkament naar mijn zak sturen he..me vader leest al mijn brieven die per uil komen." Waarschuwde ze. Als haar vader wist dat ze met een halfbloed ging waren de pompoenen gaar. Onwillekeurig dacht ze eraan dat ze waarschijnlijk vandaag al de eerste klappen zou krijgen. Haar vader vond altijd wel een reden om Sirius en haar te slaan. Tegen het eind van de vakantie zou ze weer onder de blauwe plekken en kneuzingen zitten zo als altijd. Ze omhelsden Severus stevig en wilden hem duidelijk niet meer los laten. "Ik hou van je." Zei ze toen tegen hem. Dit was de eerste keer dat ze dat tegen hem zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitimezo nov 20, 2016 10:52 pm

Severus

Severus trok even een wenkbrauw op toen hij zijn zusje emotioneel afscheid zag nemen van Remus en keek toen naar Chris "Alsjeblieft niet zeg." Begon hij met een verafschuwd gezicht "Ik zou niet willen dat je op mijn gewaad loopt te snotteren." Hij zou zich omkleden in dreuzelkleding voor hij het huis in zou lopen voor het geval zijn vader daar was, die zou het hem niet in dank afnemen als hij in zijn gewaad en alles binnen zou komen. Hij vroeg het zich nog steeds af hoe Zijn moeder ooit verliefd was geworden op hem en waarom ze uberhaupt nog steeds bij hem was na alles. Ellen was een heks bij Merlijns baard. Hij grijnsde droog toen Chris zei dat ze ook de seks ging missen "Ach dan hebben we na de vakantie wat in te halen." Zei hij met een uitdagende toon. "Ik ga jou ook missen. Als je niet persee naar huis had gemoeten hadden we op Zweinstein kunnen blijven." Niet zeker wetende of Severus ook daadwerkelijk had kunnen blijven of dat Ellen hem en Melian alsnog naar huis had gehaald. Hij keek Chris enigzins bezorgd aan "Ik snap dat je je vreselijk gaat gedragen enzo om te zorgen dat degene die je vader aan je wilt koppelen gillend weg rent maar kijk alsjeblieft uit verder. Je broer kan je niet continue beschermen en ik ook niet als ik er niet ben." Zei hij serieus. Hij vond het maar niets dat ze verplicht mee moesten naar dat high society gebeuren en dat Chris echt problemen zou krijgen als ze zich als een feeks ging gedragen. Hij was er niet bij om haar te beschermen en Sirius kon ook niet 24/7 om haar heen hangen hoe graag hij dat ook zou willen. Dat was het enige waarin hij en sirius het met elkaar eens waren trouwens. Chris beschermen en zorgen dat haar niets overkomt. Hij betwijfelde of hij deze vakantie zou kunnen afspreken maar toch knikte hij "Ik zal geen uil sturen" zei hij toen maar plechtig. Severus sloeg ook zijn armen om Chris heen en hij keek even verbaasd toen ze zei dat ze van hem hield. Hij liet haar los en kustte haar even "Ik ook van jou." Zei hij en hij zag Sirius en Regulus op een afstandje staan, ze stonden duidelijk te wachten "Oke, tijd om te gaan. Ik zie je snel" hij drukte nog snel een kus op haar lippen voor hij haar helemaal los liet zodat ze naar Sirius en Regulus kon lopen. Severus en Regulus wisselde even een blik van verstandshouding uit die Chris niet zag en daarna was het ook voor hem tijd zijn moeder op te zoeken met Melian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 18 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 18 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: