thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 2:19 pm

The Marauders - Pagina 11 Andrew-garfield-gifs-05

Remus Lupos

Remus was met een idiote grijns van oor tot oor met Melian meegelopen naar de dansvloer, hij had een hand van Melian vast en de andere gleed om haar middel heen waarna hij haar wat dichter tegen zich aandrukte. Het was goed dat dit een rustig nummer was. Niemand lette op hen, iedereen was veel te druk bezig met hun eigen date en dat was maar goed ook Remus hield niet van in het middelpunt van de aandacht staan en hij had een vermoeden dat Melian dat ook niet bepaald prettig vond. Ze danste rustig samen en Remus was blij dat hij had opgelet tijdens de danslessen van zijn moeder en professor Anderling. ZIjn Moeder Hope had erop gestaan dat hij leerde dansen en maar goed ook want in dit soort gevallen kon hij zijn moeder wel doodknuffelen. Niet dat Anderling hen niet een paar handige pointers had gegeven maar goed. Remus draaide Melian in het rond en grijnsde vrolijk "Dus, hoe bevalt deze avond u tot nu mevrouw Sneep?" vroeg hij met een charmante glimlach. Dit was de eerste keer in een hele lange tijd dat hij zich behoorlijk zelfverzekerd voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 2:36 pm

The Marauders - Pagina 11 Large

Severus Sneep

Severus voelde een steek van Jaloezie toen Chris zei dat ze sowieso al niet van plan was geweest de hele avond die jurk te dragen. Betekende dat dat ze van plan was geweest met Potter iets te doen? Er ging van alles door zijn hoofd heen maar hij besloot er verder niet op in te gaan omdat hij het niet nu ineens wilde verpesten, daarbij was ze nu met hem en niet met Potter. Hij lachtte even maar voor hij een opmerking kon maken over het gevaar dat hij liep dat Christina weer iets naar zijn hoofd zou gooien en zijn neus opnieuw zou breken, werd hij al tegen de muur geduwd bij de trappen en zoende Christina hem. Haar hand gleed ergens heen wat bij hem meteen tot leven kwam en hij probeerde een kreun te onderdrukken maar dat faalde behoorlijk. Hij draaide de rollen om door zijn handen op Chris haar heupen te leggen en haar om te draaien zodat ZIJ degene was die tegen de muur aan stond, een van zijn handen gleed weer in haar haar terwijl de andere op haar heup lag maar hij gleed een stukje omlaag met zijn hand. Hij verbrak na even de zoen en keek haar aan "Tenzij je wilt dat die jurk hier en nu uitgaat moeten we beginnen met lopen." zei hij. Ze waren dan wel nu alleen maar hij wist niet hoelang dat kon duren en wellicht waren er meer leerlingen die eerder weg gingen van het feest en hij had weinig zin om iemand tegen te komen. Hij pakte Christina haar hand, en begon richting de Kamer van Hoge nood te lopen, Christina wist de weg dus hij volgde haar maar gewoon. Bij de Kamer aangekomen althans, bij een muur, bleef Christina staan, sloot haar ogen en Severus zijn mond viel nog net niet open. Er verscheen een deur en Chris sleepte hem zo ongeveer mee naar binnen.
In de kamer stond een King Size bed, een bank, een boekenkast - waarom wist hij ook niet maar hij wilde altijd wel boeken in zjin buurt hebben- en er was nog een deur aan de andere kant van de kamer waar een kleine badkamer zich bevond met een douche, bad, toilet en wastafel. Er stonden zelfs tandeborstels. Severus keek even rond en keek toen naar Christina. "Wat nu?" vroeg hij met een speelse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 3:58 pm

Melian

Het gelukkige gevoel verdween niet bij Melian. Alles om haar heen leek wel niet te bestaan en Melian vergat alle problemen die nog onopgelost waren. Remus had haar als het ware betoverd. Melian bleef Remus aankijken. Zijn mooie ogen. Zijn hand in die van haar. Alles leek zo soepel te gaan, dat het bijna te mooi was om waar te zijn. Dat was het eigenlijk ook wel voor Melian. Ze had nooit aan het begin van het schooljaar kunnen bedenken dat ze naar een feest met Remus Lupos zou gaan. Alleen in haar dromen was zoiets gebeurd. Melian had ook echt niet verwacht dat Remus het leuk zou vinden om met haar om te gaan. Natuurlijk was dat altijd wel iets geweest wat ze had gehoopt, maar verwacht? Nope. Ze was een paar weken geleden dan ook meer dan verrast toen Remus had gevraagd of ze het misschien leuk vond om wat meer met hem en zijn vrienden om te gaan. Melian had ook James en Sirius beter leren kennen en ze lach eigenlijk altijd in een deuk om hen. Melian begreep niet zo goed waarom zij en Severus niet goed konden opschieten. Natuurlijk begreep ze nu wel dat dat kwam, omdat hij Lily een modderbloedje had genoemd en ruzie had gemaakt met Christina. Melian schudde met haar hoofd. Hier wilde ze niet aan denken. Op deze avond moest ze genieten. Melian keek naar Remus en ze kreeg het spontaan weer helemaal warm. De rode kleur gloeide weer op haar wangen en ze glimlachte van oor tot oor. "Ik vind het echt heel erg leuk en gezellig met jou." zei Melian toen voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 5:31 pm

Christina Zwarts

Nog altijd klopte haar hart als een gek. Ze was blij dat ze boven waren in de kamer van hoge nood waar niemand hun kon storen en ze de hele nacht samen konden blijven. Christina wist maar al te goed wat ze wilde en dat ze daar al lang klaar voor was. Ze was al ontzettend lang verliefd op hem en als ze dat gene met iemand zou doen was hij de gene met wie ze dat wilde. Daarna zou ze met hem willen praten hem vertellen over haar moeder. Christina vond dat hij het moest weten en na 10 jaar wilde ze er wel een keer met iemand over praten. Zelfs tegen Sirius die natuurlijk wist wat er gebeurd was sprak ze hierover. Remus had ze alleen maar vertelt dat haar moeder overleden was op een niet zo leuke manier maar veder geen details. Ze keek de kamer bedenkelijk rond en zag dat er kaarsen verschenen waardoor er een bepaalde sfeer ontstond. Ze had de deur voor de zekerheid met haar stok extra verzegeld voor het geval ze gestoord zouden worden. "Eerst wil ik dit kreng uit." Zei ze lachend behendigt maakte ze het groene corset los en deed die als eerste uit. Meteen voelde Christina zich een stuk beter of ze weer kon ademen. Ze maakte ook haar rok los waardoor ze alleen nog maar in een zwart dun onderjurkje stond waar geen bh onder zat want ja dat ging niet met een corset. De bovenkant van het jurkje was met kant versiert. Haar boezem kwam er goed in uit en werd ook niet bepaalt erg verhult. Het jurkje was ook vrij kort aan de onderkant als ze bukte zou je ook genoeg kunnen zien en ze liep nu elegant naar Severus toe ze kon zich eindelijk weer normaal bewegen ze ging voor hem staan en legde weer 1 hand in zijn hals de andere op zijn kruis. Speels keek ze hem aan. "Ik weet wel iets leuks. Iets wat je heel erg leuk gaat vinden...athans dat mag in hopen." Zei ze toen speels. "Of je moet liever een boek lezen?" Speels keek ze hem aan. Ze wilde hem naar het bed toe werken maar kuste hem nog niet. "Daarna kunnen we in bad het is bijna een zwembad namelijk in plaats van een bad...we kunnen dan gewoon praten over wat we maar willen en als we dat zouden willen kunnen we zelfs nog gaan slapen...al is dat persoonlijk mijn monta favoriete optie." Grijkte ze. Terwijl haar hand nog steeds beneden op die ene plek lag begon ze hem speels in zijn hals te kussen subtiel wilde ze hem naar het bed werken om dan boven op hem te gaan liggen en zijn kleding zo nodig leterliik van hem af te scheuren. Het verlangen ging als een vuur door haar aarde nooit eerder had ze zo een sterk verlangen gevoelt wilde ze iets zo ontzettend graag en zelfs zo blij was ze nooit meer geweest. Ze hoopte maar dat hij ook wilde wat zei wilde. Ergens was ze nog steeds bang voor een afwijzing. Nog steeds voelde ze de jaloezie richting Lily de onzekerheid dat hij Lily toch liever wilde maar ze wilde deze avond niet verpesten. Ze wilde zich gewoon gelukkig voelen. Al was het maar voor een avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 11:19 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m3cuutUzaM1qjji23
James Potter
Voordat James het goed en wel in de gaten had, werd hij ontwapend en pakten twee Zwadderaars hem en Lily vast, waarna ze hen in een te kleine bezemkast duwden. Dit was niet echt iets waar hij zich op voorbereid had, en zonder staf voelde hij zich machteloos. Een tovenaars belangrijkste wapen was een toverstaf. Niet alleen Lily vloekte, maar ook James. ''Ik zorg ervoor dat die lange krullen van hem worden afgesneden met Diffindo. Al is dat het laatste wat ik doe.'' Hij sloeg met een vuist op de deur van de bezemkast en begon te schreeuwen, maar niemand zou hen horen. Iedereen was op het feest, waar de muziek hun geschreeuw sowieso zouden overstemmen, laat staan de dikke muren en deuren. Hij stopte met slaan op de deur en schudde zijn hoofd. Hij keek, voor zover dat kon in een bezemkast die nogal donker was, naar Lily. ''Nou ons is bepaald geen leuke avond gegund.'' Mompelde hij. Toen kreeg hij, volgens hemzelf, een geniaal idee. ''Je hebt toegestemd om te dansen met mij, dus je bent mij een dans verschuldigd Evers. Ik weet dat het een beetje krap is, dus bij deze bied ik mijn excuses al aan als ik je per ongeluk ergens aanraak wat niet de bedoeling is.''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 10:11 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_moza5a1MTc1s5n5w1o1_500

Severus Sneep

Severus had gewoon nog rondgekeken en was naar de boekenkast gelopen en liet zijn blik over de verschillende boeken gaan die er stonden. Er waren er een aantal over het verweer tegen de zwarte kunsten maar ook genoeg over de zwarte kunsten zelf. Hij vroeg zich af hoe die boeken hier zomaar konden staan gezien Perkamentus alle boeken over de zwarte kunst of op de verboden afdeling in de bieb had laten plaatsen of zelf had weggehaald waardoor ze nu veilig afgeschermd in Perkamentus zijn kantoor stonden. Als Perkamentus ze zelfs weg haalde uit de verboden sectie dan vroeg Severus zich toch sterk af hoe erg die boeken wel niet moesten zijn en wat er dan wel niet in zou staan. Hij zou er alles voor doen om dat eens te kunnen bekijken maar het was zo goed als onmogelijk om ongezien Perkamentus zijn kantoor in te komen en dan ook niet gepakt te worden door al die stomme portretten van voorgaande Schoolhoofden. Laatste keer dat Severus in het kantoor van Perkamentus was, was nadat hij die eerstejaars de ziekenzaal in had vervloekt en toen had Professor Wafelaar hem geen seconden los gelaten met zijn blik. Het was intimiderend geweest maar Severus was niet bepaald bang voor een dood schoolhoofd in een portretlijstje dankjewel. Toen Christina weer begon te praten draaide hij zich om en het leek even alsof zijn brein direct op 0 stond en hij zich niet meer kon bewegen of kon praten. Hij staarde enkel. Hij kon dan ook weer bewegen toen Chris ineens haar hand op zijn kruis legde en hij klemde zijn kaken op elkaar. Hij had moeite met nadenken, hij werd naar het bed gewerkt en voelde hoe de rand van het bed tegen zijn benen aankwam. Hij wist toen weer hoe zijn lichaam werkte, in elk geval een deel van zijn lichaam leek behoorlijk goed te werken, en hij liet zich achterover vallen en trok Chris met hem mee zodat ze boven op hem lag waardoor hij verschillende dingen van Chris verdomde goed kon voelen. Hij moest zijn hoofd erbij houden hij kon het nu nog niet tever laten gaan. Het was alleen zo moeilijk en hij had bijna geen wilskracht meer over om zichzelf tegen te houden niet direct dat onderjurkje van Chris van haar lichaam af te rukken maar hij hield zich in. In plaats daarvan zoende hij haar hard op haar mond en probeerde zijn gedachten op een rijtje te krijgen. "Chris-" mompelde hij even later "We moeten nog steeds praten." zei hij en hij keek haar aan "Wil je dit serieus doen terwijl er nog zoveel dingen zijn die we moeten bespreken?" vroeg hij vertwijfeld niet zeker wetende of ze dit zou zien als afwijzing, en om te zorgen dat ze het niet zo zou opvatten voegde hij er maar snel iets achteraan "Geloof me ik wil heel graag wat jij wil en ik heb erg veel moeite met mezelf tegen houden vooral als je er zo uitziet maar ik wil niet dat een van ons spijt krijgt...we hebben behoorlijk wat te bespreken en is het niet beter om iets te beginnen zonder dat er nog allemaal onopgeloste zaken zijn?" hij keek haar vragend aan maar in zijn blik lag nog steeds aan brandend verlangen die hij maar niet los leek te kunnen laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 10:27 pm

The Marauders - Pagina 11 Emma-stone-oh-boy-gif-1446127457

Lily Evers

Lily had haar wenkbrauwen opgetrokken door James zijn dreigement om Lucius zijn haar even een knipbeurt te geven en grijnsde "Misschien toch maar niet, dat is waarschijnlijk een verbetering." merkte ze droogjes op. Lily wachtte geduldig tot James was uitgeraasd en leunde toen tegen de muur aan en sloeg haar armen over elkaar, haar jurk nam behoorlijk veel ruimte in beslag in het kleine bezemhokkie waardoor er niet veel adem of beweegruimte was maar dat maakte haar niet veel uit. Ze stond nog steeds erg dicht bij James. "Wie zegt dat het niet alsnog een leuke avond kan worden?" vroeg ze kalm. "Ik kan niet zeggen dat ik het erg vervelend vind om opgesloten te zitten in een bezemkast met jou." ......dat vloog eruit voor ze er erg in had en ze keek dan ook een beetje verbrouwereerd dat ze dat had gezegd. Normaal was ze erg voorzichtig met haar woorden vooral de laatste tijd rond James maar waarom zou ze eigenlijk nu nog voorzichtig moeten zijn? Die hele facade tussen James en Christina was over, en ze had toch al ja gezegd toen hij vroeg of ze zijn date wilde zijn voor de rest van de avond dus dan kon ze nu net zo goed open boek spelen. Ze keek op naar James toen die meldde dat ze hem een dans verschuldigd was en trok beiden wenkbrauwen op toen hij zich van tevoren verontschuldigde als hij haar ergens aanraakte wat niet de bedoeling was en voor ze er erg in had schoot ze in de lach. "Serieus?" vroeg ze half lachend "Potter, punt 1. dit bezemkastje is te klein om ook maar mijn kont te keren vooral in deze jurk, 2. dansen doe ik liever waar ik muziek ook daadwerkelijk kan horen. 3. als je me ergens zou aanraken wat niet de bedoeling zou zijn zou ik je een klap geven maar gezien ik niet in een agressieve bui ben zal ik het voor vanavond toelaten." ... ook dat vloog eruit zonder dat ze er erg in had. Wat was er in Merlijns naam met haar aan de hand. Ze keek weer op naar James en keek recht in zijn ogen en beet op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 10:38 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m547isjU2Z1r59b0d
DIE TONG THOUGH OMG IM DEAD *dies*

Remus Lupos

Jep Remus vermaakte zich prima. Het dansen ging perfect, Melian kon ook behoorlijk goed dansen, respect naar professor Anderling die zelfs de grootste kneus van hun afdeling tot een danskampioen had weten om te toveren. Anderling zelf stond bij de drank tafel te genieten van een glaasje wijn en keek toe hoe iedereen aan het dansen was. Ze had een mooie groene jurk aan maar Remus had weinig ook voor zijn afdelingshoofd. Naar zijn mening was Melian het mooiste meisje op de hele school zelfs als ze niet helemaal opgedoft en mooi aangekleed was. Hij zou haar waarschijnlijk nog steeds fantastisch vinden als ze aan het kwijlen was of als ze net wakker werd met ontploft haar en wasbeer ogen van uitgesmeerd make up ofzo. Remus grijnsde breed toen Melian vertelde dat ze het heel erg naar haar zin had met hem en hij twijfelde. Het nummer was nog niet afgelopen maar wel bijna en hij zat in tweestrijd. *Cinderella liedje* zal ik het doen of zal ik het laten bibbedie babbedie boo *sorryNotsorry* Hij keek omlaag naar Melian, leidde haar hand zodat ze die om zijn nek kon slaan, legde toen zijn eigen hand op haar wang en boog zich wat voorover, hij bleef echter op enkele milimeters afstand van haar lippen stil hangen en het was dus aan haar om aan te geven of ze wilde dat hij haar zoende of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 10:44 pm

Christina Zwarts

Christina genoot van de blik van Severus, die boekdelen sprak. Plagend beet ze hem zachtjes in zijn lip toen hij haar zoenden. Toen hij de kus verbrak keek ze hem met een grijns aan en wilde ze net beginnen met zijn overhemd los maken, toen ze hoorde wat hij zei had ze net de bovenste knoop los gekregen. Met een teleurgesteld pruilipje keek ze hem aan. Ze kon nu wel zeggen dat ze hoe dan ook geen spijt zou krijgen, maar als Severus haar straks opeens niet meer wilde zou ze zich inderdaad gebruikt door hem voelen. Daar had hij een goed punt, en ergens was het goed dat hij haar afhield, dan was het wel duidelijk dat het om meer ging dan haar leuke gezichtje. Ergens kon Christina het niet laten om te denken dat dit nog steeds met Lily te maken had dat hij haar afwees en stiekem voelde ze zich ook afgewezen al wist ze ergens wel erg goed dat hij gelijk had. Even keek ze hem gekwetst aan voordat ze van hem afging en naast hem ging liggen. Ze wist heel goed dat hij gelijk had maar dat betekende niet dat Christina het ook leuk vond en dat ze er geen gemengde gevoelens bij had. Ze knikte toen ten teken dat hij gelijk had, maar kon niet geheel haar teleurstelling verbergen. "Misschien moeten we eerst praten ja."mompelde ze. Ze lag op haar zij en ondersteunde haar hoofd met haar hand. Ze had alleen totaal niet door dat ze een gigantische inkijk had op deze manier. "En of ik hier spijt van krijg hangt geheel af van jou, van hoe jij morgen tegen me doet.."zei ze toen eerlijk naar waarheid. "Misschien zijn er ook wel wat dingetjes die jij van mij moet weten...ik ben ook niet altijd 100% eerlijk geweest over alles, met name niet over mijn moeder."Zei ze toen tegen hem, ze keek hem aan, en moest zich inhouden om hem niet weer te bespringen, ze had het koud zonder hem tegen haar aan te voelen. Ze miste ook het geweldige gevoel dat ze kreeg als hij haar aanraakte, ergens voelde ze zich afgewezen, maar helaas had hij echt 100% gelijk en dat wist ze heel erg goed, ze was ook totaal niet boos op hem en keek hem nog altijd even verliefd aan. "Er is veel wat we moeten bespreken, maar één ding weet ik wel zeker en dat is dat ik al meer dan een jaar écht verliefd op je ben en dat dat gevoel van net het beste gevoel van de wereld is."Zei ze toen glimlachend en volledig naar waarheid ze hoopte dat hij ook zo dacht en ze wist dat ze zometeen moest gaan vertellen over haar moeder, en misschien zelfs over het slaan van haar vader ze hoopte alleen dat het niet zover kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 11:20 pm

Severus Sneep

Severus voelde een vlaag van teleurstelling toen ze van hem af ging maar hij wist dat het maar goed was ook. hij had zich niet veel langer in kunnen houden en hij wist dat hij gelijk had en dat het niet bepaald een hele intelligente zet zou zijn als ze nu door zouden gaan. Hij wist namelijk niet in hoeverre hij dit door kon zetten zonder echt de aandacht te gaan trekken van zijn vrienden en hij wist ook niet hoelang hij tegen Christina kon liegen over het feit dat hij inderdaad dooddoener wilde worden en dat niemand maar dan ook niemand hem daar vanaf zou halen en zijn gedachten zou veranderen. Hij keek naar Chris die op haar zij was gaan liggen en wenste direct dat hij dat niet had gedaan...Mrewh. Hij haalde even diep adem om zichzelf tot orde te brengen en concentreerde zich op haar gezicht en hield zich voor om niet zijn blik te laten afdwalen. Niet doen. Foei. Stoute Sneep. "Hoe ik morgen tegen je doe hangt volledig af van het gesprek wat we gaan hebben." merkte hij als tegenaanval op. Als dit gesprek weer in een dikke oorlog uit zou lopen zou de volgende dag niet bepaald een feest worden. En wellicht ging het wel goed wie weet. hij kon niet in de toekomst kijken. Severus merkte dat Christina het koud had, hij kroop omhoog richting de kussens, ging ertegenaan zitten, en wenkte dat Christina tegen hem aan moest komen zitten of op zijn schoot of whatever. "Ik had wel een vermoeden dat je niet alles had verteld over je moeder of thuis situatie en die dingen maar iik heb er nooit verder naar gevraagd omdat ik wist dat je het er niet over wilde hebben. Zelfs niet met Lily." zei hij langzaam. Hij fronste, het moest wel ernstig zijn geweest wat er met haar moeder was gebeurd als ze zelfs Lily niets had verteld. Hij wist niet dat Christina zo'n super goede band had met Remus, hij wist dat ze vrienden waren maar niet dat ze zo close waren anders was hij waarschijnlijk nog jaloers geworden ook. HIj wist ook niet dat op dit moment Lupos een poging deed om zijn zusje te zoenen...wat ook maar goed was ook anders was hij halsoverkop terug gegaan naar de grote zaal om Lupos eens even te vert- dan was hij dus net zo erg als Sirius..nee hij moest het laten gaan, Melian kwam er vanzelf wel achter hoe Lupos echt was en dat hij net zo verdorven was als zijn vriendjes. Severus schudde die gedachten die hem allemaal afleidde van zich af en richtte zich weer volledig op Christina die zei dat ze al meer dan een jaar echt verliefd op hem was en hij voelde zich instant schuldig en keek dan ook verontschuldigend "Het spijt me dat ik het niet eerder heb gerealiseerd en dat ik zo bezig was met Lily, bij nader inzien had ik moeten zien dat jij het meer waard was om aandacht aan te besteden dan Lily." niet dat hij vond dat Lily het niet waard was dat totaal niet maar als hij niet zoveel tijd had besteed aan Lily dan had hij waarschijnlijk veel eerder doorgehad dat Chris iets voor hem voelde of dan had er al eerder iets tussen hem en chris gebeurd. Alleen nu hij zo diep in het dooddoener circuit zat werd het lastig voor hem... Voldemort zou er in elk geval niet erg happy mee zijn. Tenzij hij iedereen ervan wist te overtuigen dat hij probeerde Christina over te halen naar hun kant..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimema nov 02, 2015 11:39 pm

Christina Zwarts

Een glimlach speelde rond haar lippen toen ze merkte dat Severus erop doelde dat ze bij hem moest komen liggen, rustig ging ze in zijn armen liggen en sloot ontspannen haar ogen. Ze genoot van het moment en vond het heerlijk om zo met hem te liggen. Ze zou voorlopig ook niet weg gaan. Even voelde ze een steek toen hij zo bot zei dat het van dit gesprek afhing. Maar besloot daar niets over te zeggen, ze glimlachte eventjes toen hij dat zei over Lily en drukte een kus op zijn lippen en was ontzettend blij dat hij dat zei. "Ik ben blij dat je dat zegt."Zei ze toen gemeend. Ze ging weer liggen en sloot haar ogen weer. "Goed dan vertel ik je eerst over mijn moeder...anders durf ik dat niet meer. Ik vind het erg naar en lastig om over te praten, maar als wij veder gaan samen moet je alles weten."Zei ze toen vastberaden en ze wilde echt veder met Severus. Rustig begon Christina alles te vertellen:

Een 5 jaar oude Christina lag vredig te slapen in haar bed. Opeens ging de deur van haar slaapkamer met een klap open en stond haar moeder verwilderd in de deur opening. Slaperig keek Christina op en had ze niet door hoe angstig haar moeder eruit zag. “Mama?”vroeg Christina enkel verbaast. “Kom Christina, we moeten je verstoppen.”En voordat Christina ook maar iets kon doen had haar moeder haar al opgetild. Christina hoorde hoe de deur beneden eruit geblazen werd en keek nu angstig naar haar moeder die zo snel en zo zacht mogelijk met Christina op haar arm naar haar eigen slaap kamer liep, ze verzegelde de deur met magie en zetten Christina neer. Haar moeder hurkte voor haar neer en keek haar aan. “Mama ik ben bang.”huilde Christina zachtjes. “Is dat die gemene meneer waarover je hebt vertelt?” vroeg ze angstig met een klein stemmetje. “Christina wees niet bang alles komt goed je grootvader is onderweg. Het is die meneer ja, je moet nu dapper zijn een grote meid en heel erg stil zijn. Wat er ook gebeurt je mag niet voor je verstop plek komen tenzij ik of je grootvader je komen halen, goed?”zei haar moeder lief maar ook streng tegelijk tegen haar. Christina keek met een betraand gezicht haar moeder aan, ze keek in precies dezelfde blauwe ogen als haar grootvader had. Haar moeder leek niet bang en dat stelde Christina een heel klein beetje gerust, ze was ontzettend bang maar knikte. Ze gaf haar moeder een stevige knuffel. Haar moeder drukte even een kus op haar voorhoofd, haalde een schot uit de muur met een klein gaatje erin. “Christina ik wil dat je hierin gaat, nogmaals blijf zo stil als mogelijk is lieverd.”Zei haar moeder liefdevol. “Waar ga jij dan heen mama?”vroeg Christina lichtjes in paniek terwijl ze ging zitten waar haar moeder zei dat ze moest gaan zitten. “Ik blijf hier en wacht op grootvader, alles komt goed lieverd. Wees niet bang.” En met die woorden deed haar moeder het schot dicht, precies op het moment dat haar moeder zich omdraaiden. Christina kon alles zien door het gaatje en voelde dat ze nog banger werd, toch deed ze wat haar moeder zei. Al had ze ergens het gevoel dat niet alles goed zou komen. “Hekate Perkamentus…” zei een kille stem waar je meteen de kriebels van kreeg en het liefste gillend door weg zou rennen. “Heer Voldemort.” Was het antwoord van Hekate droogjes, ze sprak het heer dan ook erg spottend uit. “Waar is het meisje?” eiste Voldemort. “Ergens waar je haar niets kan doen.”Antwoordde Hekate vel, er was geen spoortje angst te bekennen al wist ze dat ze zo ging sterven. “Ach…dan klaar ik eerst wel de halve klus en daarna de rest.”Voldemort glimlachte des duivels. “Je maakt het alleen maar moeilijker, maar ik krijg altijd wat ik wil je geeft het kind hooguit een extra dag…een maand misschien een jaar maar uiteindelijk zal ik haar pakken en in de tussen tijd zal ze opgejaagd worden als een beest….” “En dat alleen maar om mijn vader Albus Perkamentus dwars te zitten en meer niet…daarvoor neem je mijn leven en dat van een onschuldig kind. Ik heb ontzettend veel medelijden met jou trieste bestaan. Ik heb geen angst voor de dood. Er zijn dingen die erger zijn dan dat.” Hekate was niet blij dat haar dochter dit moest horen, maar het kon niet anders. Ze wist dat haar dochter precies zou doen wat ze zei. Christina zat snikkend in de kast ze probeerde al het geluid te smoren en hoopte maar dat haar grootvader er snel zou zijn. Ze wist nu zeker dat haar moeder alles behalve veilig was en of het wel echt zou goed komen. Ze wilde niet dat er iets gebeurde met haar moeder. Voldemort leek in de tussen tijd het al erg kleine lontje wat hij had door te branden en hief zijn stok. “AVADA KEDAVRA!” het levenloze lichaam van Hekate viel op de grond, Christina had geprobeerd een gil te smoren maar het was niet gelukt. Precies toen Voldemort naar haar verstop plek wilde lopen kwam Albus Perkamentus binnen. Wat er veder precies gebeurden wist Christina niet meer, omdat ze het deels verdrongen had wat er allemaal gebeurt was die nacht. Ze wist alleen nog dat Perkamentus in staat was geweest Voldemort te verjagen, dat haar grootvader haar had mee genomen en haar twee maanden in huis had gehad tot Christina weer een beetje haar zelf was, gezien ze eerst had geweigerd te eten of iets. Maar na twee maanden kwam het vreselijke bericht voor Christina dat ze bij haar vader moest gaan wonen, omdat Perkamentus dit beter vond en schijnbaar haar vader die het wilde. Sindsdien had Christina levens echte nachtmerries waarin ze de dood van haar moeder keer op keer herbeleefde, eens in de zoveel tijd

Einde verhaal

Christina voelde dat de tranen haar nader stonden dan het lachen, toch voelde ze zich veilig in Severus zijn armen en ging ze niet huilen omdat hij haar vast had en dat bood haar de nodige troost. Ze had inmiddels een van zijn handen vast en kneep daar zachtjes in, ze lag nog altijd met haar hoofd op zijn borst en wachten af wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimedi nov 03, 2015 8:54 pm

OMG die Gif! Embarassed
en dat liedje XD

Melian
Melian had nog steeds diezelfde glimlach op haar gezicht. Ze merkte wel dat ze het steeds warmer kreeg en daar was Remus waarschijnlijk de oorzaak van. Melian voelde hoe haar vingers over zijn huid gleden en de rode blos op haar wangen werd erger. Ze stopte met dansen en alles wat ze nu kon doen was Remus aankijken. Ze voelde zijn lichaamswarmte tegen die van haar en kon Remus zijn lippen bijna proeven en dat was ook het enige wat Melian op dit moment ook wou. Daarom was het maar goed dat ze wat elfenwijn achterover had gegooid, anders had ze dit nooit gedurfd. Melian drukte zonder er nog een keer over na te denken haar lippen op die van Remus en zoende hem vol passie. Haar hele lichaam werd warm en haar lippen begonnen te tintelen. Dit gevoel was geweldig en Melian zou willen dat ze dit voor altijd zo kon voelen. Het gelukkige en verliefde gevoel wat Remus haar bracht was alles wat ze wou. Toch onderbrak Melian de kus even na enige tijd. Ze moest even op adem komen, anders zou ze gestrekt gaan in de Grote Zaal en dat moest ze natuurlijk niet hebben. Melian keek onschuldig naar Remus en beet op haar lip. Hij zou het toch niet erg vinden dat ze hem had gezoend?
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 11:51 am

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m0zkpvOspx1qg4io8o1_500

Remus Lupos

Hij had niet verwacht dat Melian zo enthousiast erop in zou gaan, nou ja oke misschien kwam dat door de elfenwijn natuurlijk en dacht ze niet helder na maar wie was hij om te klagen? Hij zoende haar terug en het schoot door zijn hoofd dat dit de eerste keer was dat hij een meisje had gezoend maar dat het wel ook de eerste zoen was met iemand die hij ook echt leuk vond, voor het eerst. Hij had nog nooit iemand anders leuk gevonden dan Melian. Toen Melian ineens de zoen verbrak omdat ze schijnbaar zuurstof nodig had, merkte hij ook dat hij wat stond te hijgen van het gebrek aan lucht ...en waarschijnlijk wat anders. Hij keek naar Melian, zijn ogen fonkelde vrolijk en hij had een idiote grijns op zijn gezicht geplakt die de eerst komende paar uur niet meer zou verdwijnen zo happy was hij. Melian stond nog steeds dicht tegen hem aangeplakt en niemand scheen echt door te hebben dat die twee zojuist hadden gezoend, of niemand boeide het wat gezien her en der stelletje afdropen en in een hoekje gingen staan kleffen en elkaar aflebberen. Remus streek lichtjes een lok haar weg voor Melian haar gezicht en hij besloot dat het nu of nooit was. "Dus erm...-" hij kon zichzelf wel een facepalm geven en hij werd lichtelijk rood maar hij zou de wijn en warmte wel de schuld geven "Dus, Melian, erm, zou je -" waarom kon hij niet uit zijn woorden komen? was het omdat Melian er zo beeldschoon uit zag? Ja dat moest het zijn! "Ik wilde je vragen of je misschien officieel mijn vriendin wilt zijn-" bracht hij zo snel uit dat hij niet zeker wist of ze het wel gehoord had en hij hield zijn adem in wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 12:06 pm

Severus Sneep

Severus was een lange tijd stil nadat Christina klaar was met haar verhaal. Er schoten ook verschillende dingen door zijn hoofd. Geen daarvan was echter oh shit nu moet ik stoppen met dooddoener worden, nu wil ik dat niet meer zijn als ik later groot en sterk ben. Severus streek wat afwezig met zijn hand door der haar terwijl hij voor zich uit keek en nadacht over wat hij moest zeggen. Er was weinig te zeggen eigenlijk. Niets zou ervoor zorgen dat ze zich beter zou voelen of het verdriet van haar moeders dood ineens zou vergeten of alles zou vergeten wat er was gebeurd die dag. Ja misschien als iemand een geheugenslot op haar zou plaatsen maar hij betwijfelde of ze dat zo'n geschikt idee zou vinden en dus hield hij die optie maar lekker voor zich. Ze hadden net een uur of 2 misschien geen oorlog meer en hier lagen ze op bed, Chris met alleen een onderjurkje aan, en hij met een hoofd dat elk moment kon ontploffen van de verschillende gedachtens die erdoorheen schoten en de twijfel wat hij moest zeggen. Oke dat was dus precies wat hij ging zeggen "Ik weet niet wat ik moet zeggen Chris." merkte hij op. "Het is vreselijk wat er is gebeurd met je moeder en dat je dat heb moeten zien." stiekem kwam er nog een maar achter maar hij liet niet klinken of blijken dat hij weigerde te stoppen met het dooddoener zijn. Hij zat er te diep in en hij wilde wraak voor wat zijn vader al die jaren heeft gedaan en wat zijn moeder nu moest doorstaan. Buiten dat was hij het ook nog eens eens met de ideeën van Voldemort. Waarom zouden tovenaars zich moeten verstoppen en hun bestaan geheim moeten houden zodat Dreuzels lekker rustig verder konden leven zonder problemen en zij die de touwtjes in handen hadden. Hij beet op de binnenkant van zijn wang en dacht nog steeds na over wat hij nu verder moest zeggen maar er kwam ook niets bij hem naar boven. Hij keek omlaag naar Chris en fronste "Niemand verdiend het om zoiets te zien of mee te maken." besloot hij toen maar te zeggen. Hij wist ook niet wat hij anders moest zeggen. Hij kon niet gaan liegen en zeggen van ja ik stop direct met de dooddoenerpraktijken en de zwarte magie. Het was niet zo dat omdat zij zoiets had meegemaakt en omdat ZIJ het was dat hij direct zijn hele denkwijze en manier van leven om zou gooien... hij vond haar echt leuk dat was het probleem niet, maar ze kon niet van hem verwachten dat hij alles zou laten vallen waar hij de afgelopen 5 jaar zo hard voor gewerkt had om te bereiken. Hij zat nu in de inner circle van Voldemort zijn groepje mini spionnen op Zweinstein, ze zouden binnenkort ook Voldemort ontmoeten in Zweinsveld. Hij ging dat nog niet loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 1:22 pm

Christina Zwarts

"Nee, maar het is wel het enige wat Voldemort doet. Ik ben trouwens nog steeds een zeer geliefd doelwit van hem, als hij mij pakt pakt hij Perkamentus.."Net als Perkamentus kende Christina geen angst voor die naam, ze nam zijn gezicht vast in zijn handen, ze zou hem nu niet gaan pushen ze wist dat je daarmee niets bereikte bij Severus, daarom zij ze gewoon lief. "Dus weet waar je aan begint." ze drukte een kus op zijn lippen, nog steeds overtuigt dat ze met haar liefde hem zo ver zou kunnen krijgen om te stoppen ermee. "Ik vind je echt heel erg leuk Severus Sneep." zei ze toen met een glimlach. "Nu is het wel jou beurt om wat te vertellen hé."zei ze toen droogjes. "Oh ik ben nog iets vergeten te vertellen wat je tegen niemand mag zeggen want het is echt vreselijk."Zei ze toen, ze deed maar een beetje melig zodat ze niet langer aan haar moeder hoefden te denken. "Mijn tweede naam is Medussa...genoemd naar die vrouw met dat slangen haar, die ogen die je verstenen oh en ze is verkracht door een god en als straf veranderd in het monster wat ik net beschreef...me moeder had een goed gevoel voor ironie zullen we maar zeggen."Zei ze toen droogjes, en ze keek Severus even aan, ze hoopte niet dat hij haar keihard ging uit lachen, maarjah die naam was toch ook gewoon lach wekkend. Ze kon hem geen ongelijk geven als hij haar zou uitlachen. Ze dacht even aan Remus, Severus wist nu zojuist meer van haar dan ieder ander, en dat was uniek gezien Remus dat normaal was en al snel gevolgd door Lily en Sirius. Christina was erg blij met hun, en dat ze zo dicht bij haar stonden, ze was wel bang voor wat er morgen zou gebeuren. Ze hoopte niet dat Lily haar liet vallen voor Severus, maar ze wist ook wel dat die kans erg groot was. Lily was als een zus voor haar net als Melian. "Denk je niet dat Melian boos word? Ze is als een zus voor me..."zei Christina toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 5:06 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m3cu7wlMyb1qjji23
James Potter
James mond viel open toen Lily zei dat het toch nog een leuke avond kon worden en grijnsde toen breed. Bedoelde zij wat hij bedoelde? Als wel, zou hij de gelukkigste tiener van de tovenaarswereld zijn. Hij mocht deze Lily beter dan de vorige, naja hij had haar altijd al leuk gevonden,maar nu vervloekte ze hem niet en wilde ze positieve dingen met hem doen. ''Punt 1, je achterste ziet er heel goed uit in deze jurk. Punt 2 daar heb je wel gelijk, en mijn gezang is niet echt om aan te horen. Volgens Sirius dan'' Hijzelf vond dat het heus wel ging. '' Punt 3..'' Zijn adem stokte en hij sloot zijn ogen, boog zijn hoofd naar haar toe en plaatste zijn lippen op de hare, waarna hij probeerde haar rond haar rug met zijn handen vast te houden, wat een beetje lastig ging. Hij, James Potter, zoende met Lily Evers. Velen zeiden dat het nooit zou gebeuren, maar hij had er altijd in geloofd en hij wilde weten hoe Sirius zou reageren. En Remus. Plus dat gezicht van Secretus. Nee. Hij wilde nu op dit moment niet denken aan Sneep, nu moest hij zich focussen op het zoenen met Lily freaking' Evers.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 6:54 pm

I honestly couldn't resist xD
The Marauders - Pagina 11 Tumblr_nh7w8yWXgy1qz9wlpo1_500

Lily 'freaking' Evers

Lily had even gelachen toen James zei dat haar achterste er goed uitzag in haar jurk. Haar achterste zag er altijd goed uit thankyouverymuch. "Ik denk dat Sirius wel goed in kan schatten of je een beetje een zangstem heb of niet." zei ze daarna met een grijns. Toen James bij punt 3 kwam wachtte ze geduldig af tot hij verder nog wat zou zeggen maar hij zei niets, in plaats daarvan boog hij zich naar haar toe en zoende haar. Lily zette even grote ogen op omdat het zo uit het niets kwam en ze had niet verwacht dat hij het ook echt zo direct zou doen maar daarna ontspande ze, en zoende hem terug. Ze voelde hoe zijn handen zich om haar heen probeerde te wikkelen wat niet ging en dus drukte zij zich wat dichter tegen hem aan sloeg haar armen om zijn nek heen en gleed met een van haar handen door zijn haar. Ze wist niet wat haar overkwam op het moment, ze zoende met James Potter. De jongen die ze een paar jaar lang echt had verracht en gehaat en ze had hem een arrogante kwal gevonden, ze had hem regelmatig uitgescholden en vervloekt en gedreigd en toch was hij altijd blijven proberen haar mee uit te krijgen. Ze moest wel toegeven dat ze hem altijd wel aantrekkelijk had gevonden maar ze had het zichzelf niet toegestaan dat toe te geven eerder omdat ze niet wilde dat ze gevoelens kreeg voor een arrogante pestkop. Maar toen Christina en James hun 'relatie' waren begonnen had ze zich steeds meer gerealiseerd dat ze zichzelf jaren lang gewoon had voorgelogen. Lily trok zich een heel klein stukje terug en keek naar hem op, ze was rood geworden, bijna net zo rood als haar haar en ze wist niets te zeggen maar bleef hem enkel aanstaren met haar felgroene ogen. Het liefste zou ze hem nu weer zoenen maar er was ook een feest gaande "Dus, wat denk je ervan om terug te gaan naar het feest?" vroeg ze toen ze zich ook daadwerkelijk besefte dat er een feest bezig was en dat ze eigenlijk best graag met James wilde dansen gezien ze hem ook een dans verschuldigd was.


Laatst aangepast door heavenly op wo nov 04, 2015 7:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 7:06 pm

Bij gebrek aan John Travolta Gif ... Here's Sheldon :3
The Marauders - Pagina 11 Sheldon

Severus Sneep

Severus besloot dat het beter was om niet meer over het voorgaande onderwerp te praten, het was duidelijk dat Chris het ook met veel moeite had verteld en dat ze nu zelf ook over iets anders wilde praten en hij wist ook verder niet wat te zeggen. Daarbij besloot hij ook maar niet te reageren op haar opmerking over dat mensen vermoorden hetgeen was dat De Heer van het Duister enkel deed. Christina had geen idee wat hij allemaal nog meer deed en wat hij nog meer wilde doen maar hij ging haar niet proberen haar mening te herzien dat zou toch niet lukken. "Ik heb weinig te vertellen." niet iets wat hij wilde delen in elk geval. Niet nu. Chris hoefde niet te weten wat zijn vader deed en hoe het thuis was bij hem en hoe hij elke vakantie Melian moest beschermen als zijn vader weer dronken was en hoe hij de deur stiekem magisch op slot deed zodat zijn vader niet bij Melian of hem binnen kon komen. Hij kon zijn moeder niet beschermen, puur omdat zijn moeder niet beschermd wilde worden en als ze dat wilde kon ze net zo goed zichzelf beschermen gezien ze een heks was. Ook al had ze in geen jaren meer magie gebruikt. Severus moest echter zijn lippen op elkaar persen om niet te lachen toen Christina hem vertelde wat haar tweede naam was en er trok een spiertje bij zijn kaak wat aangaf hoe hard hij zijn kaken wel niet op elkaar klemde om niet in lachen uit te barsten. Toen hij zeker was dat hij niet meer zou lachen opende hij zijn mond "Het kan erger." zei hij toen maar voor hij dus alsnog lachtte "Het is wel typisch. Soms heb ik inderdaad het idee dat je mensen kan verstenen met je blik." zei hij gladjes. Hij zakte wat verder terug in de kussens waardoor hij en Chris omlaag schoven en nu serieus op bed lagen in plaats van dat hij zat en zij tegen hem aan hing. Hij gleed nog steeds met zijn hand door der haar "Ik wordt toch niet ineens gebeten door een van de slangen die in je haar verborgen zitten toch?" grapte hij. Severus kon het niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 7:21 pm

Christina

Even lachte Christina, maar ze geloofde er geen ster (zeester) van dat hij haar niets te vertellen had. "Wel als je niet stopt met liegen."zei ze toen droogjes tegen hem. "Dan raak je vanzelf versteen. Je bent altijd zo mystrieus...vertelt nooit echt wat over thuis of je familie. De enige rede dat ik weet dat je geen puurbloed bent is omdat ik een Zwarts ben en je anders al had moeten kennen voordat je naar Zweinstein ging. Anders had ik dat ook niet eens geweten."zei ze toen tegen hem ze voelde hoe ze samen naar onder zakte en voelde het verlangen weer op komen toen ze op een bepaalt deel van hem lag, ze wilde nog steeds zijn kleding van hem af rukken en een stuk veder gaan dan dat ze nu deden. "Jij wilde praten weet je nog? Ik wilde maar al te graag iets anders doen."Herinnerde ze hem droogjes. "Als we willen dat we ergens komen zonder elke keer oorlog te hebben is het belangrijk dat we eerlijk zijn tegen elkaar Severus."Zei ze toen. "Of je kunt er nog steeds voor kiezen omdat andere te doen in plaats van praten."Vroeg ze hem verleidelijk met een stel knipper wimpers. "Of heb je me liever dat ik toegeef aan me geweldige vader en me laat uitloven aan een of andere veel te rijke domme arrogante kneuze tovenaar? Die waarschijnlijk ook nog is veel te oud is..."zei ze droogjes. Ze haten die verwende nesten, geld interesseerde Christina helemaal niets. Ze kwam uit een rijke familie, een van de rijkste maar het deed haar niets. Ze wist totaal iet of Severus rijk was of arm, ze had hem nooit in andere kleding gezien dan zijn school kleding. Ze keek hem liefjes aan met haar helder blauwe ogen. De ogen van Perkamentus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 9:06 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m4o4hhRPZy1qj74sxo1_500

Severus Sneep

Severus zweeg weer, hij reageerde ook niet op de plagerijen van Christina. Ze wilde dingen van hem weten die hij niet wilde delen, niet kon delen. Het was duidelijk dat Melian haar ook nooit iets had verteld anders zou ze die dingen niet vragen of zeggen. Hij snoof even luid toen Christina over haar 'geweldige' vader sprak en hij schudde zijn hoofd maar zei er niets over verder. "Je vraagt dingen aan me die ik niet kan beantwoorden." niet kunnen, niet willen wat maakte het uit. Wat was het verschil?. Severus schudde zijn hoofd weer en keek haar aan in haar felblauwe ogen. Daarna keek hij recht voor zich uit "Mijn vader is een dreuzel die het leuk vind om zijn vrouw te verkrachten Christina." en dat was basically alles wat hij erover kwijt wilde. "I'm fifty Shades of fucked up." mompelde hij erachteraan. Wat waar was. Hij was verwerkt terwijl zijn vader zijn moeder verkrachtte. Hij wilde er liever niet aan denken "Meer wil ik er niet over kwijt." hij stopte met door Christina der haar strijken. Severus dacht terug aan wanneer zijn moeder het hem vertelde dat hij er was omdat Tobias Sneep haar had verkracht. Hij had net zijn toelatingsbrief van Zweinstein gekregen. Severus keek voor een moment naar Christina en glimlachte wrang en schoof haar toen voorzichtig van hem af en stond op "Ik ga douchen." meldde hij en hij twijfelde even, ze hoefde niets te doen maar - "Wil je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 9:06 pm

The Marauders - Pagina 11 Tumblr_m4o4hhRPZy1qj74sxo1_500

Severus Sneep

Severus zweeg weer, hij reageerde ook niet op de plagerijen van Christina. Ze wilde dingen van hem weten die hij niet wilde delen, niet kon delen. Het was duidelijk dat Melian haar ook nooit iets had verteld anders zou ze die dingen niet vragen of zeggen. Hij snoof even luid toen Christina over haar 'geweldige' vader sprak en hij schudde zijn hoofd maar zei er niets over verder. "Je vraagt dingen aan me die ik niet kan beantwoorden." niet kunnen, niet willen wat maakte het uit. Wat was het verschil?. Severus schudde zijn hoofd weer en keek haar aan in haar felblauwe ogen. Daarna keek hij recht voor zich uit "Mijn vader is een dreuzel die het leuk vind om zijn vrouw te verkrachten Christina." en dat was basically alles wat hij erover kwijt wilde. "I'm fifty Shades of fucked up." mompelde hij erachteraan. Wat waar was. Hij was verwerkt terwijl zijn vader zijn moeder verkrachtte. Hij wilde er liever niet aan denken "Meer wil ik er niet over kwijt." hij stopte met door Christina der haar strijken. Severus dacht terug aan wanneer zijn moeder het hem vertelde dat hij er was omdat Tobias Sneep haar had verkracht. Hij had net zijn toelatingsbrief van Zweinstein gekregen. Severus keek voor een moment naar Christina en glimlachte wrang en schoof haar toen voorzichtig van hem af en stond op "Ik ga douchen." meldde hij en hij twijfelde even, ze hoefde niets te doen maar - "Wil je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 9:14 pm

Christina Zwarts

Christina genoot ervan dat Severus door haar haren streek en had haar ogen gesloten terwijl ze luisterde naar wat hij zei. Ze schrok en haar ogen schoten open, ze had wel verwacht dat het bij hem thuis niet leuk was, maar zo erg had ze niet verwacht. Ze dacht dat zijn vader hem hooguit zou slaan. Geschrokken keek ze hem aan eventjes wist ze niet wat ze moest zeggen, ze was in ieder geval wel klaar met het plagen van Severus. Ze knikte toen hij zei dat hij niets meer hierover kwijt wilde, ze zou hem ook niet veder pushen. Als hij ooit wilde praten zou dat vanzelf wel komen. "Severus, je bent niet fucked up. Zie nou is in dat je ook goed bent. Ik vind je leuk en als je zo een vreselijk persoon was zou ik dat nooit doen. Daar kan je wel zeker van zijn. Je hebt zat goede kanten en niemand is perfect, ik niet, jij niet, Melian niet, niemand niet. Iedereen heeft zijn dingen, het gene wat ertoe doet is de keuzes die we maken en hoe we ervoor kiezen om te zijn. Diep van binnen ben je goed Severus, sowieso de afgelopen 5 jaar...even niet de ruzie mee gerekend van laatst heb je altijd alleen maar aan mij laten zien dat je wel een goed persoon bent."zei ze toen ernstig tegen hem, het deed haar pijn om te zien dat hij duidelijk zo een hekel had aan zichzelf. Ze bleef eerst liggen toen hij opstond maar toen hij haar mee vroeg om te douche kwam er toch weer een duivelse grijns op haar gezicht en schoot ze ontzettend snel overeind en bewoog zich al richting de badkamer. "Dat hoef je geen tweede keer te vragen."Zei ze lachend duivels liep ze de badkamer al in voordat Severus er was, ze was alleen wat leukers van plan dan de douch. Ze zetten het bad aan en zorgde dat er zoveel schuim in zat dat hij geen zicht had. Snel trok ze haar onderjurkje en string uit waardoor ze volledig naakt was en ging ze het bad in, zodat hij lekker nog steeds niets kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 10:52 pm

Severus Sneep

Severus hoorde wat ze zei, registreerde het ook wel maar het bleef niet bepaald hangen. Oke zij vond dat hij goed was? Ze wist half niet waar hij mee bezig was, wat de plannen waren en wat hij al had gedaan om in de heer van het Duister zijn 'good graces' te komen. Hij was net onderweg naar de badkamer toen Christina langs hem heen vloog, zelfs nog voor hij ook maar doorhad wat er was gebeurd en hoe snel zij bewoog en hoe hij trouwens een behoorlijk uitzicht had op haar achterste, zat Christina al in een zeer schuimend bad en kon hij geen reet zien. Letterlijk. Severus schudde zijn hoofd, liep naar binnen, en begon zich rustig uit te kleden. Hij had geen haast ze hadden de hele nacht en morgen was een uitslaapdag. Al zou het wel opvallen als hij niet optijd terug was in de leerlingenkamer voor de rest van zijn afdelingsgenoten en dan vooral Lucius en Bellatrix, doorhadden dat hij niet in de slaapzaal was geweest de hele nacht. Toen hij enkel nog maar in zijn zwarte boxer stond keek hij naar Christina en trok een wenkbrauw op "Wat? ik mag niets van jou zien maar jij gaat wel toekijken naar mij?" vroeg hij met een droge toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimewo nov 04, 2015 11:05 pm

Christina glimlachte duivels. Ze deed snel een spreuk waardoor het schuim haar borsten en vrouwe delen bedekte, maar waardoor je wel de rest van haar lichaam gewoon nog zag en kwam overeind uit het bad. Gemeen glimlachend keek ze hem aan en ging ze tegen hem aan staan zodat hij wel haar naakte lichaam tegen het zijne aan voelde. Voordat hij ook maar iets kon doen scheurde ze letterlijk zijn boxer uit. "Nogmaals, jij wilde niet wat ik wilde, wie zich brand moet op de blaren zitten."Grinnikte ze. Ze vleiden haar lichaam nog beter tegen de achterkant van zijn lichaam en drukte kusjes op zijn rug, haar hand zat aan de voorkant van zijn lichaam en gleed langzaam over zijn borst naar beneden maar net boven zijn speciale plek hield ze haar hand stil en liet ze die daar rusten, toen ze het gewenste effect had glimlachte ze weer duivels, helaas kon Severus dat niet zien, vol gaf ze hem een duw waardoor hij in het diep genoegen bad terecht kwam. Ze glimlachte weer. "Zo ik heb niets van je gezien, maar je hebt mooi niets meer aan."Glimlachte ze en ze sprong zelf ook het bad in, waarbij ze de spreuk weer liet gaan, zodat als hij onder dook hij genoeg te zien zou krijgen. "Wat wil je nu doen Severus Sneep?"vroeg ze, ze kon zich moeilijk beheersen om niet tegen hem aan gedrukt te gaan staan. Ze wilde hem zo ontzettend graag, ze vond hem echt heel erg leuk, en wat zou Sirius balen als hij dit zou horen. Dacht ze bij zichzelf alleen daarom was het al leuk om dit te doen. "Wilt u nog steeds gewoon praten?"Vroeg ze toen liefjes en ze leunde iets meer naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitimevr nov 06, 2015 12:16 am


*Yes. I know it isn't Emma Stone. But look at James' face!*
The Marauders - Pagina 11 Tumblr_nlxzzvi3xf1s6mbgwo1_500
James Potter

Gelukkig liet Lily het toe dat hij haar zoende, anders had hij heus wel al een klap in zijn gezicht gehad of een knietje in zijn klokkenspel. Iets wat hij niet zo fijn vond, maar waardoor hij wel hoge noten kon halen. ''We have to..'' Hij zoende haar nog een keer op haar lippen. ''Yes.. we should go to the party. Before.'' Hij keek even naar beneden, zijn vriend was al een stuk gegroeid door haar aanrakingen en haar lippen op de zijne. ''I don't think if we go further with this, that we have any space left, if you know what I mean.'' Het was er eerder uit voor dat hij er erg in had, maar kom op, James was trots op zijn gevaarte en hij was nu in een bui, waardoor hij zich nauwelijks nog beheersen kon. ''So.. shall we?'' Vroeg hij toen hij zijn keel een beetje beschamend schraapte en haar weer aankeek. 'But how did you want to go out of here.. Malfoy has my wand.. oow.'' Hij keek haar aan. Zij had haar toverstaf nog, wat betekende dat ze makkelijk eruit kon, maar ze bleef bij hem. In deze bezemkast, om met hem te zoenen. ''You sneaky little clever girl.'' Zei hij lachend en plantte nog een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 11 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 11 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: