thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 10:58 am

Christina Zwarts

Even keek ze Lily verbaast aan, om vervolgens keihard in lachen uit te barsten. Iets wat een ontzettend slecht idee was omdat het haar hoofd vreselijk veel pijn deed. "Ahw Lily, je bezorgt me nog drie keer zo erge koppijn."Zei ze toen droogjes. Ze liet zich weer terug zakken op het bed, ze keek vies naar de chocolade van James, gezien ze kots misselijk was door haar hoofd. "Nee dankje, ik ben niet aangevallen door een dementor of iets...alhoewel Bellatrix ook al het geluk uit iemand zuigt dus ik geloof dat het aardig het zelfde is." Toen Lily vroeg wat ze zonder Christina moest lachte ze kwaadaardig. "Dood gaan van verveling, je leven haten, zielig in een hoekje een hoopje ellende zitten te wezen."Zei ze toen grijnzend. Ze wilde haar broer zien, ze moesten even samen met ze vieren een kwaadaardig plan bedenken voor Bellatrix en der vriendjes. Sneep wilde ze er buiten laten, het was meer dan duidelijk dat Severus niet van plan was geweest om ook maar iets te doen. "Pfff...me hoofd ontploft wat een vreselijk mens is het ook."zei ze toen zuchtend. Ze voelde zich ook moe. Toen ze hoorde van James dat Lily niet verliefd was op Severus kon ze niet laten om te zeggen: "Net zo min als dat ze verliefd op jou is?"vroeg ze hem toen spottend en ze keek weer naar Lily. "De rest van de lessen vandaag zal je je ook wel helemaal kapot vervelen zonder mij om je te vermaken."grinikte ze toen. "Arme Lily, anders kom je toch gezellig een sleep over houden op de ziekenzaal?"Zei ze toen droogjes. "Oh trouwens"fluisterde ze toen. "Er is Zaterdag avond een feestje in Zweinsveld, ik wil erheen. Zullen we weg sneaken?"Vroeg ze toen aan Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:04 am

Remus Lupos

Remus keek Melian aan en zweeg terwijl ze dit allemaal tot zich door liet dringen. Toen ze zei dat er iets met haar broer aan de hand was haalde Remus zijn schouders op "Jij kent hem beter dan ik. Waarschijnlijk ook van een hele andere kant dan dat ik hem ken. Misschien ben jij de enige die wat verstand in hem kan praten. Lily wilt niets meer met hem te maken hebben en hij weigert zijn excuses aan te bieden tegenover Christina." dus niemand van hen kon uberhaupt met Sneep praten. Melian was de enige die misschien nog iets van het goede wat Sneep in zich had omhoog kon halen. Remus keek even om zich heen "maar goed, als je wil kan je inderdaad wel vaker met mij rondhangen. Ik heb er geen problemen mee hoor." zei hij met een flauwe glimlach terugkerend op het orginele onderwerp waar ze het eerder over hadden voor ze over Sneep begonnen te praten. Remus keek haar weer aan en glimlachte even flauw "Ik ben ook niet continue bij James en Sirius in de buurt, maar misschien vind je het wel leuk om een keer met ons mee te gaan...?" tuurlijk hij wilde tijd met haar alleen doorbrengen dat sowieso maar hij wilde ook dat ze zijn vrienden wat beter leerde kennen zodat ze niet zovaak alleen hoefde te zijn. Als hij dan met volle maan uitgeschakeld was had ze altijd James en Sirius nog als Lily druk bezig was of als Christina andere dingen aan het doen was. "Zullen we gaan lunchen trouwens?" vroeg hij terwijl hij opstond en haar zijn hand aanbood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:58 am

Lily Evers

"Zeg waarom geef ik je nou extra hoofdpijn? Ik ben niet degene die je gratis vliegles heeft gegeven." meldde ze as a matter of fact. Lily keek naar Plijster die haar en James een waarschuwende blik toezond "Ik ga wel straks in een hoekje van de leerlingenkamer zitten huilen oke? en ik zal Sirius vanavond nog wel even meeslepen zodat we kunnen plannen." Plijster kwam hun kant op gelopen met een blik die vertelde dat ze heel snel op moesten rotten anders zouden ze er met geweld uit gegooid worden en dus pakte Lily James zijn mauw vast en begon hem richting de deur te slepen "We gaan sowieso dan naar dat feest, als jij tenminste weer heel bent en wij heel worden gelaten. Trouwens we moeten toch shoppen voor het halloween bal!" oeh jurkjes shoppen! Lily had er nu al zin in. Ondertussen trok ze James nog steeds naar de uitgang van de ziekenzaal "We komen straks nog wel even langs oke!" Plijster was bij Christina gaan staan "Ik wil niemand hier zien de rest van de middag. Kom na het eten maar weer langs!" riep ze naar haar en James. Lily grijnsde opgelaten "Doen we!" en de sloot de deur achter zich zodat ze nu alleen was met James.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 1:10 pm

Melian

Melian dacht na wat Remus zei. Natuurlijk kende zij Severus alleen van die kant. Severus zou nooit zijn bezorgde kant aan iemand anders laten zien en al helemaal niet aan mensen die hij niet kent. Melian zuchtte. Het zou waarschijnlijk nog een hele klus worden om met Severus over de ruzie te praten. Waarschijnlijk zou hij er niet eens iets over willen zeggen. Melian keek even op naar Remus. "Ik zal het proberen. Al ben ik bang dat het niets gaat worden. Severus gaat vast niks loslaten over de ruzie." Melian voelde de vlinders in haar buik te keer gaan toen Remus zei dat wel eens konden chillen. Melian wilde niets liever. Het voorstel wat Remus daarna deed, vond ze ook leuk. "Het lijkt me leuk om jullie allemaal iets beter te leren kennen. Normaal gesproken ga ik natuurlijk alleen maar om met Lily en Christina." Melian hoopte maar dat James en Sirius haar niet af zouden rekenen op het feit dat ze een Sneep was. Gelukkig wist Melian dat Remus dat sowieso niet zou doen en dat stelde haar gerust. "Lijkt me een goed plan." zei Melian toen over de lunch. Melian merkte nu pas hoeveel honger ze had nu ze over eten nadacht. Ze pakte Remus zijn hand vast en voelde dat haar wangen begonnen te kleuren. Melian hoopte maar dat Remus dat niet door zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 6:33 pm

Severus Sneep

Severus was niet direct naar Lucius gaan zoeken of naar bellatrix, hij zou het nooit hardop toegeven maar hij had het hilarisch gevonden hoe Lily, iemand die Lucius en Bellatrix zwaar onderschatten, iemand waarvan zij denken dat ze het niet waard is een toverstok te hebben en les te krijgen op Zweinstein, in haar eentje hen beiden had weten weg te jagen met een paar goed gemikte vloeken die nog eens legaal en amusant waren ook. Severus had zich echter een moment verborgen nadat Lily hem had weggestuurd, en had toegekeken van een afstandje hoe Lily, Christina weer bijbracht en Severus was onwijs opgelucht dat Chris inderdaad was bijgekomen al zag het er wel naar uit dat ze naar de ziekenzaal moest. Hij was Potter, Lily en Christina gevolgd naar de ziekenzaal en had buiten de ziekenzaal zich verdekt opgesteld en wachtte af tot iemand naar buiten kwam. Hij wist niet of Christina moest blijven of niet maar ergens had hij een vermoeden, omdat het zo lang duurde, dat Chris dus niet weg mocht. Het duurde echter niet bijzonder lang voor James en Lily naar buiten kwamen, Lily die James meesleurde aan zijn mauw iets wat Severus opving als een teken dat James Christina haar zijde niet wilde verlaten en er ging een steek van Jaloezie door hem heen, wellicht omdat hij jaloers was dat James en Christina wat hadden, of omdat Lily duidelijk niet meer van Potter walgde zoals ze eerder had gedaan en gewillig tijd met hem samen doorbracht. Iets wat Severus nog steeds niet kon verkroppen. Hij glipte ongezien langs Potter en Lily de ziekenzaal binnen, madame Plijster verdween net haar kantoortje weer in en had de deur gesloten. Severus liep voorzichtig richting Christina haar bed en bleef opgelaten en op veilige afstand staan "Chris?" vroeg hij onzeker niet wetende of ze hem zou vervloeken of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:20 pm

Christina

"Maar-" christina wilde zeggen dat James en Lily moesten blijven. Echter kreeg ze daar de kans niet voor nukkig liet ze zich in de kussens zakken gezien ze stierf can de koppijn. Voor een moment sloot ze haar ogen. Toen ze opeens Severus zijn stem hoorde dacht ze bij zichzelf dat de klap op haar kop misschien toch een stuk harder was dan ze dacht. Waarom zou Severus hier zijn? Toen ze haar ogen opende zag ze hem toch echt staan. Misschien hallucineerde ze wel? Maar ze besloot toch maar te praten dan wist ze teminste zeker of ze insane was of niet. "Severus." Bracht ze verbaast uit. "Waarom opeens na al die tijd?" Ze doelde erop dat hij de afgelopen twee weken totaal 0,0 moeite had gedaan om haar te zien of te spreken. En nu was ie er wel opeens. Was hij bezorgt? Of lukte het plan van haar en James al zo snel? Stiekem hoopte ze natuurlijk het aller laatste. Haar hart ging als een gek tekeer. Ze wist niet of ze nu boos moest zijn of niet. Maar weer kwammen de verliefde gevoelens terug. Zo hard alsof ze nooit weg waren geweest. Ze vond het maar niets dat ze zich zo voelde. Waarom was ze in merlijnsnaam verliefd op hem? Hij had haar als een zak behandeld en was duidelijk steeds veder het kwaade pad op gegaan. Waarom kon ze niet met haar verstand zorgen dat ze niets meer voor hem voelde. Vragend bleef ze hem aankijken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:33 pm

Severus Sneep

Severus stond nog steeds op veilige en redelijke afstand van Christina omdat hij nog steeds niet zeker was van zijn eigen veiligheid... met recht. Hij keek haar verontschuldigend aan "Ik ehm.. Bella zei dat ik geen moeite meer moest doen, al helemaal niet meer om moest gaan met Lily. Ik ben uit je buurt gebleven omdat ze willen dat ik probeer je over te halen je aan te sluiten bij de groep. Je bent een Zwarts enzo.." begon hij klungelig tot hij doorkreeg wat hij aan het brabbelen was en zweeg "Ik kwam gewoon even kijken hoe het met je gaat. Bellatrix heeft je goed geraakt." zei hij maar tot slotte. Hij ging anders verkeerde dingen zeggen. Chris hoefde niet te weten wat hij en de rest van de groep deden... niet wat ze van plan waren en al helemaal niet dat hij er een heel groot deel van was geworden en dat hij totaal niet de intentie had om ermee te stoppen. Voor niemand niet. Misschien kwam het door zijn vader dat hij er zo op gebrand was om dreuzels eens te zien lijden of iets... misschien was hij het gewoon eens met de rest omdat het leven een stuk beter leek te worden als Voldemort vol aan de macht zou komen. "Dus eh..hoe voel je je?" vroeg hij toen maar weer om de stilte niet al te lang te laten duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:46 pm

Remus Lupos

Remus grijnsde vrolijk, hij was blij dat Melian het een leuk idee scheen te vinden om tijd met hem en tijd met zijn vrienden door te brengen. Hij had het vermoeden dat er in de stille rustige Melian die hij kende een veel wildere kant zat en hij was benieuwd of die er uit zou komen met een beetje lol trappen en regels breken met James en Sirius. Remus haalde zijn schouders even op "Ach het is jouw broer. Je kan het altijd proberen kom je nergens dan kom je nergens. Misschien verteld hij het jou wel. Niet geschoten is altijd mis Mels." zei hij met een glimlach. Ineens kwam er iets uit de lucht gedwarreld, Remus keek verbaasd en keek toen rond, iedereen die op de gangen stond of liep keek ook verbaasd omhoog en bij hem en Melian bleef er een envelop voor hun neus hangen. Remus keek haar verbaasd aan en pakte toen de envelop uit de lucht en opende deze. Zijn ogen werden groot en er gleed een vrolijke glimlach op zijn gezicht toen hij las wat het was "Blijkbaar, hebben we over een paar weken een Halloween Masquerade." zei hij half lachend tegen Melian. Hij vroeg zich ook direct af of hij Melian moest vragen om zijn date te zijn...misschien was het nog te vroeg? nee hij ging het gewoon proberen. Hij stopte de uitnodiging voor de Masquerade in de binnenzak van zijn gewaad en keek Melian even ietwat vertwijfeld aan. Ze stonden voor de deuren van de grote zaal klaar om te gaan lunchen maar in plaats van naar binnen te gaan pakte Remus Melian haar hand weer en trok haar een stukje opzij zodat ze een soort van privacy hadden. De meeste mensen waren toch te druk bezig met hun eigen uitnodiging en flippen over wat ze aan moesten doen om op hen te letten "Dus eh.. wil je misschien..ik bedoel lijkt het je leuk om-" waarom bazelde hij zo? "Lijkt het je leuk om met mij naar de Masquerade te gaan?" vroeg hij in een adem en hij begon nerveus op en neer te wiebelen op zijn voeten.

De uitnodiging:
The Marauders - Pagina 7 2u5faps
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 10:35 pm

Christina Zwarts

Ongelovig keek ze Severus aan. "Oh natuurlijk als Bellatrix zegt dat je uit onze buurt moet blijven dan moet je dat maar doen he."zei ze toen verbittert, toen ze doorkreeg wat hij met het tweede bedoelde keek ze hem aan alsof ze geslagen was. "Zeg Bellatrix maar dat ik nog liever dood ga en als ze me ooit probeert over te halen ik haar stok ergens steek waar de zon absoluut niet schijnt."Zei ze toen, en ze meende het oprecht. "Tja, als je had ingegrepen ons had geholpen had ik hier niet terecht gekomen he."Zei ze toen. "Het gaat knap slecht met me, het voelt alsof de Zweinstein expres over me heen gereden is."beet ze hem toen toe. Ze voelde de tranen branden in haar ogen. "Ik dacht dat je één van me beste vrienden was Severus! Dat je niet verliefd op me bent prima, dat kan ik je niet kwalijk nemen, maar je hebt geen één keer geprobeerd me te benaderen, of om met me te praten niets...en dat doe je toch niet als je goede vrienden met iemand bent? Ging je alleen maar met me om vanwege Lily?"vroeg ze hem toen, ze wilde antwoordden op de vragen die al zo lang door haar hoofd spookte, ze wilde weten waarom, waarom hij haar nooit meer had aangesproken of iets. Vind je het gek dat ze dacht dat het hem alleen maar om Lily ging en haar nooit echt had gemogen? Ze voelde weer een steek van verdriet, alsof hij weer een mes door haar hart stak. Ze voelde de uitnodiging branden in haar zak. Ze bekeek hem en ging ervan uit dat Severus die ook nu kreeg. "Ik ga met James naar het bal. We hebben samen een relatie."Besloot ze toen maar te zeggen, ze deed net alsof ze niet wist dat Severus ze al samen had gezien, want ja hoe kon hij dat ook weten? Ze keek naar hem om zijn reactie te pijlen. Ergens voelde ze zich ontzettend schuldig omdat ze dit zei, ze wilde nog steeds hem, maar ergens vond ze ook dat hij het duidelijk had verdient. Ze streek een traan weg uit haar oog hoek, zo snel dat ze hoopte dat hij het niet zag. "Severus? Waarom ga je met iemand als Bella om, je weet hoe slecht ze is, je weet wat ze me heeft aangedaan in de vakantie, je weet wat me vader toen deed toen ik haar terug pakte!" ze vergat even dat ze Severus nooit had vertelt dat haar vader haar niet alleen had opgesloten(wat ze wel had vertelt) maar niet dat hij haar meerderen malen geslagen had en dat daar de blauwe plekken van kwamen die ze had toen ze op school arriveerde. Aan haar vrienden had ze vertelt dat ze was gevallen, alleen aan Remus had ze de waarheid vertelt en Sirius wist natuurlijk precies de waarheid waarom ze er zo had uit gezien. Ze had ook niet door gehad wat ze eruit floepte. Ze keek hem aan met een vragende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:47 pm

Severus Sneep

Severus zweeg en er viel weer een ongemakkelijke stilte toen Christina had gezegd dat hij hen ook had kunnen helpen in plaats van erbij staan en James pesten. Het probleem was, Severus WILDE James pakken. En weg lopen van de kans om James te irriteren deed hij dus niet, Dat deed Potter zelf ook nooit dus waarom kon hij het niet terug doen? oke ja het was misschien wat kinderachtig maar wat wil je ze zijn 15 (xD) "Ik ben niet aar je toe gekomen omdat ik dacht dat je mij niet wilde zien of spreken zoals Lily. Die heeft het behoorlijk duidelijk gemaakt dat ze niets meer van me moet hebben na wat er is gebeurd." mompelde hij zacht. "Ik ging niet alleen maar met je om vanwege Lily." gromde hij toen ietwat beledigd dat ze dat uberhaupt zelfs maar dacht. "Dat was nooit het geval." vervolgde hij en hij keek haar recht aan. Ook hij voelde hoe zijn zak brandde en las de uitnodiging en kreunde inwendig. Hij had er nu al geen zin in, al helemaal niet toen Christina hem vertelde dat ze met James ging en dat ze een relatie met die kwal had. Lily zou sowieso niet met hem willen die zou nog eerder dood gaan... hij voelde een steek van Jaloezie weer door hem heen gaan. Hij had ook al zojuist besloten dat hij dus ook niet naar het bal zou gaan ook. Hij zou het niet kunnen verkroppen om Lily met iemand anders te zien en om Christina met Potter te zien. Hij kon het sowieso al niet verkroppen.. het idee alleen al dat Chris met iemand anders was... wacht wat? Severus schudde even zijn hoofd en keek Christina aan terwijl ze tegen hem tekeer ging over Bellatrix. Nadat ze klaar was zweeg hij weer terwijl zijn hersens op volle toeren begonnen te werken. Wat haar vader deed toen Chris Bella had terug gepakt? ...blauwe plekken. Severus zette grote ogen op toen hij alles ineens begreep "maar- je vader-...kwamen die blauwe plekken door HEM?" vroeg hij ongelovig..waarom heb je dat nooit tegen me gezegd? weet uberhaupt iemand het? weet Lily het?" waarom vroeg hij al die dingen? alsof ze het uberhaupt tegen hem zou zeggen. Hij wilde echter de vraag waarom hij met Bella omging vermijden "Je hoeft niet te weten waarom Bella en ik elkaar spreken. Het is niet zozeer met elkaar omgaan maar je wilt haar ook niet bepaald in het harnas jagen als je in dezelfde afdeling als haar zit." gromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 12:13 am

Christina Zwarts

"Ik ben Lily niet, wat Lily beslist wilt niet zeggen dat ik dat ook beslis. Ze is mijn beste vriendin maar ik heb nog altijd een eigen wil. Ik heb je verdomme nog vlak ervoor staan verdedigen tegenover hun! Dat je niet alleen maar in en in slecht bent zo als zij denken! Dat is ook Merlijnsverdomme mijn probleem dat ik altijd het goede van mensen blijf hopen en zien!" beet ze hem toen boos toe, Perkamentus haar grootvader zei altijd dat dat een van haar beste eigenschappen was, maar zelf vond ze het een vreselijke eigenschap. Ze begon echt kwaad te worden, maar ook verdrietig en ook weer niet! UUgh! Ze werd gek van zichzelf, ze wist niet eens meer hoe ze zich voelde, wat deed hij toch met haar! Ze wilde boos zijn maar het lukte haar niet echt, maar toch ook weer wel dan weer niet. Het leek wel of ze stemmingswisselingen had. Ergens voelde ze zich ook opgelucht toen ze hoorde dat hij ook omging met haar vanwege haar.
"Je bent jaloers he?"vroeg ze toen ze had zijn blik gezien ze kende hem hiervoor te goed en schudde gefrustreerd haar hoofd."Severus zie je hoe krom dat is? Je had de kans om mij te hebben! Als je vriendin! Ik gaf je mijn liefde en je smeet het naar me terug als een baksteen, besef je hoeveel pijn je me gedaan hebt toen?"Vroeg ze hem. "En nu kan je het niet verkrompen dat ik met James ben."zei ze hoofdschuddend. Ze vond het stiekem een geweldig gevoel dat hij jaloers was, al snapte ze niet waarom hij dat was als hij toch niets voor haar voelde? Toen ze doorkreeg wat ze eruit floepte werd ze lijkbleek, ze kon het wel ontkennen over haar vader, maar ze wist ook wel dat Severus in tegenstelling tot Lucy en Bellywix en alle andere achterlijke Zwadderaars te slim was om haar leugens te geloven of haar smoesjes.
"Waarom denk je?"Vroeg ze toen hij vroeg waarom ze het nooit had vertelt. Ten eerste Christina vond het vreselijk moeilijk erover te praten, ten tweede was ze doodsbang voor haar vader als hij zou weten dat ze het aan mensen vertelden. Waarschijnlijk zou hij haar dan vermoorden. Ze keek hem nu niet meer aan en voelde hoe haar ogen zich met tranen vulde, het was ontzettend pijnlijk hierover te praten. ze had Severus ook nooit vertelt dat haar moeder vermoord was, ze had nooit vertelt waarom ze bij Orion woonde en niet bij haar moeder, niets nopes nada. "Wat denk je dat er met mij gebeurt als jij het aan je dooddoeners vriendjes vertelt en het dan terecht komt bij mijn vader?"Vroeg ze hem, ze wist nog steeds niet hoe ze zich moest voelen. "Lily weet het niet en ik zou het fijn vinden als je dat zo houd. Remus weet het en Sirius weet het, veder hoeft niemand het te weten het doet er niet toe het veranderd toch niets als meer mensen het weten." plus het zou het alleen maar erger en gevaarlijker voor haar maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 1:02 am

Severus Sneep

Severus negeerde de helft van wat ze zei en begon zelf ook een klein beetje geïrriteerd te raken maar hij hield zich in. Hij was bijzonder goed in het verbergen van zijn emoties dankzij zijn eigen thuissituatie waar Christina bijna niets van wist, Lily ook niet. De enige die het wist was Melian en dat was omdat Melian zijn zusje was. "Jaloers? Tuurlijk." gromde hij met ingehouden irritatie en walging vanwege Potter "Ik walg van Potter. En ik begrijp niet hoe iemand als jij, die zo slim is en over het algemeen vriendelijk en het niet heb op het pesten van mensen met iemand als HEM kan zijn. Hij is arrogant, egoïstisch, en hij is alleen maar met je om Lily dwars te zitten en jaloers te maken. Wat duidelijk werkt gezien Lily ineens ook behoorlijk goed met hem kan opschieten." Het was veilig om te zeggen dat hij inderdaad James zo dusdanig erg haatte dat hij daarin blind was. "En nee Chris, ik kon jou niet hebben. Niet als ik gevoelens heb voor iemand anders." siste hij er achteraan. En toen pas merkte hij de fout in die woorden. zijn boosheid verdween en hij klemde zijn kaken op elkaar voor hij nog meer domme dingen ging zeggen. Hij wist enkel nog antwoord te geven op het probleem wat zich haar vader noemde "Ik zou het nooit tegen iemand hebben verteld Christina." en dat zei hij met opeengeklemde kaken om zichzelf te weerhouden niet nog meer te gaan zeggen wat ervoor zou kunnen zorgen dat Chris hem wilde vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 11:12 am

Christina Zwarts

Christina schudde haar hoofd. "Je bent verblind door haat en jaloezie, je graaft je eigen graf Severus Sneep. Op een dag krijg je ontzettend veel spijt van je daden en dan is er geen weg meer terug, dan zal je leven met een eeuwig schuldgevoel."zei ze toen tegen hem. "Ik dacht altijd dat jij de slimste van ons was, maar daarvoor maak je erg domme beslissingen de laatste tijd."Toen ze het laatste hoorde wat hij zei voelde het weer alsof ze een messteek door haar rug kreeg, ze werd woedend. Weer wreef hij het erin dat hij verliefd was op Lily! Even had ze overwogen om het weer gewoon goed te maken met Severus, maar nadat hij dit zo op die manier zei knapte er gewoon iets bij haar diep van binnen. Een traan gleed over haar wang. Het voelde of haar hart in duizenden stukjes was gebroken, hoe had ze zich zo erg in iemand kunnen vergissen? Waarom was ze nog steeds verliefd op hem, wat bezielde haar?! Ze kon de halve school krijgen, keuze genoeg toch? Voordat ze het goed doorhad wat ze eigenlijk deed pakte ze de stenen kan van het tafeltje af en mikte die recht op zijn gezicht, met belachelijk veel kracht gooide ze het naar hem. Ze hoopte dat ze hem goed pijn deed, net zo als hij haar pijn deed. Ze had het gevoel dat haar hart eruit gerukt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 12:02 pm

Severus Sneep

Severus probeerde nog wat te zeggen maar voor hij goed en wel doorhad wat er gebeurde had hij de stenen kan tegen zijn gezicht aan en hij hoorde en voelde zijn neus breken. Hij slaakte een kreet van pijn en jammerde even. Het bloed stroomde over zijn gezicht en Madame Plijster kwam naar buiten gesneld om te kijken wat er aan de hand was. Het kostte haar een korte blik van het tafereel om door te hebben wat er was gebeurd "Oke wegwezen jij!" blafte ze tegen Severus die haar verbrouwereerd aankeek. Zijn neus was gebroken en hij moest oprotten? Gaf ze hem niet iets ? "Maar-" "Niets te maren je zal het wel verdiend hebben nu wegwezen en waag het om bloed op de grond te laten vallen ik heb net schoongemaakt!" Severus wierp nog een blik op Chris en keek haar even met een blik van pure ellende aan voor hij zich omdraaide en wegrende. Nou, hij kon nu in elk geval zeggen dat hij er niet heel vanaf was gekomen als hij terug kwam in de leerlingenkamer...misschien kon hij het verhaal ophangen dat Lily hem alsnog te pakken had gehad of iets dan zouden ze hem in elk geval geen laffaard noemen of zeggen dat hij niets tegen Lily en Christina had durven doen. Hij wist in elk geval wel dat zijn vriendschap met Christina nu voorgoed over was, net als dat het met Lily was en hij voelde een steek van pijn en verlies. Chris had gelijk... hij was verblind door haat en Jaloezie om Potter. Hij had gevoelens voor Lily maar hij had ook geweten dat ze die nooit zou beantwoorden...Chris daarentegen... hij had altijd wel ook wat voor haar gevoeld zoals Melian altijd heel scherp had opgemerkt. Hij merkte nu echter pas wat een ongelofelijke flubberwurm hij was geweest... Hij had moeten doorhebben dat Christina veel beter bij hem zou passen, dat Christina ook de gevoelens die hij voor haar had beantwoordde in plaats van op Lily blijven hangen... en nu was het te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 12:31 pm

Christina

Snikkend liet Christina zich terug vallen op bed, haar hoofdpijn was zo mogelijk nog erger geworden dan dat het al was geweest. Ze trok de dekens over haar hoofd en hoorde hoe madame Pleister de schotten rond haar bed plaatsten, ze was madame Pleister hier dankbaar voor dan zag tenminste de rest van de ziekenzaal niet wat voor hoopje Ellende ze nu was. Er was ook maar één persoon waar ze stiekem behoefte aan had nu. Maar die wilde ze niet storen gezien hij nu met de liefde van zijn leven bezig was: Remus. Ze wilde hem ook echt niet storen en besloot toen maar een bericht te sturen naar haar broer of die kon komen, niet de meest begripvolle persoon, maar alleen zijn trok ze nu echt niet en gezien dat haar broer was zou Pleister hem wel bij haar laten. Lily wilde ze ook niet alweer lastig vallen, die had ze vandaag wel genoeg lastig gevallen. Ze probeerde te stoppen met huilen maar het lukte niet, ze voelde zich zo ellendig. Ze was niet kwaad op Severus omdat hij verliefd was op Lily, nee zo rationeel was ze inmiddels wel weer, maar wel de manier waarop hij het zei en het haar maar weer even inwreef eigenlijk wilde ze het weer bij leggen met Severus, maar hij had het goed verpest, zelf! Ze was er nu zeker van dat ze nooit meer een kans maakte bij Severus, ergens voelde ze zich schuldig omdat ze zijn neus duidelijk had gebroken, maar aan de andere kant het voelde ook geweldig! Ze hoopte maar dat het goed pijn deed en dat hij zich nu net zo ellendig voelde als dat zij deed. Normaal gunden ze dit niemand maar momenteel gunde ze het hem van harte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 1:40 pm

James Potter
James werd door Lily meegesleurd naar buiten toe, toen Madame Plijster hen naar buiten had gestuurd. ''Dus..'' Zei hij toen ze buiten aangekomen waren en alleen waren. Hij was niet vaak alleen met Lily. Meestal was Christina erbij, soms ook Sirius of anderen. Hij zag twee uitnodigingen voor hun gezichten  zweven en pakte er een, waarna hij de uitnodiging las. Hij zou met Christina gaan, al zou hij duidelijk liever met het roodharige meisje naast hem gaan. Hij keek Lily aan. ''Jij gaat met Sirius naar het bal?'' Vroeg hij toen maar. Hij wist dat als hij Sirius op de hoogte stelde van het plan tussen hem en Christina,dat hij nooit in zijn hoofd zou halen om ook maar enigszins met Lily te flirten of meer. Ze waren gewoon vrienden, niet meer. James daarentegen was al bevangen van de schoonheid van Lily sinds hun eerste jaar en had in de loop der jaren gevoelens voor haar ontwikkeld. Gevoelens die zij niet beantwoordde. Iets wat hem pijn deed, maar hij was niet iemand die over zijn gevoelens sprak. Hij stond bekend als de grappenmaker, iemand die ondeugend was en door velen ook werd gezien als een pestkop, al zag hij het niet als pesten, hij pestte alleen de mensen die het verdienden. Maar Lily zag hem blijkbaar niet als meer, een jongen die ook romantisch kon zijn, nou ja, enigszins, iemand die voor haar door het vuur zou gaan en meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 2:18 pm

Melian

Melian merkte dat het gezelschap van Remus haar goed deed. Het idee dat er iets met Severus aan de hand was, belande wat in haar achterhoofd. Natuurlijk zou ze met Severus praten, maar misschien moest ze daar gewoon nog even mee wachten en eerst maar eens op haarzelf richten. Nog steeds was Melian helemaal blij doordat Remus had gevraagd met hem en zijn vrienden te chillen. Al snel werd Melian afgeleid door de brieven die door de lucht zweefde. Zweinstein wist je ook altijd te verassen op de raarste momenten. Er verscheen een grote glimlach op Melian haar gezicht en ze opende de envelop. "Wauw, dat ziet er echt prachtig uit! En wat een leuk idee!" zei Melian lachend. Voor ze het wist werd ze mee getrokken door Remus naar een wat rustiger plekje. Ze keek verbaasd, heel verbaasd. Wat deed Remus nu? Waarom trok hij haar mee naar een rustiger plekje? Melian hoorde wat hij zei, maar ze kon het gewoon niet geloven. Was hij nu echt serieus? Ze begon bijna te twijfelen of ze het wel goed had gehoord. Maar wat kon het anders zijn? "Ben je echt serieus?" vroeg Melian met nog steeds dezelfde verbaasde uitdrukking op haar gezicht. "Zo ja, natuurlijk wil ik dat. Dat lijkt me echt heel erg geweldig." Melian moest er niet aan denken wat Severus hiervan zou vinden, maar Melian bedacht al snel dat de kans klein was dat Severus hierheen zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 2:59 pm

Sirius Zwarts

Sirius was de hele tijd in de leerlingenkamer geweest, had wonder boven wonder zijn huiswerk af weten te krijgen zonder in slaap te vallen en was nu bezig met flirten tegen een 6e jaars Griffoendor die hem verlegen giechelend aan keek. Sirius had net James een bericht willen sturen met de vraag waar in Merlijnsnaam zijn beste vriend was gebleven toen hij ineens een bericht in zijn zak voelde branden. Hij pakte het papiertje, las het zo'n 3x door voor hij doorhad wat erop stond en schoot toen overeind. Hij deed niet eens de moeite zijn stopdas goed te doen. Hij liep nu eigenlijk gewoon alleen in zijn overhemd, (en broek obviously) met zijn stropdas op half 7 + verward haar door de school heen op een snel tempo. Rennen zou waarschijnlijk niet bepaald in dank worden afgenomen door Vilder en niet dat hem het iets boeide wat Vilder zei maar hij had geen zin om tegengehouden te worden door de oude vent met die rotkat van hem. Hij zag Lily en James voor de ziekenzaal staan "Hey, kan niet praten ik ga naar binnen!" zei hij snel zonder eigenlijk echt naar de twee te kijken en liep direct door de zaal binnen. Hij keek even rond en merkte toen dat er maar 1 bed was waaromheen de schotten waren gezet en hij gokte dat Chris daar lag. Hij liep erheen, deed het schot een heel klein stukje opzij zodat hij zich ertussendoor kon wurmen en deed het schot toen weer achter zich dicht zodat niemand hen zou kunnen zien. Christina, was ook niet te zien. Die had besloten verstoppertje te spelen onder de dekens. Sirius ging voorzichtig op de rand van het bed zitten "Chris?" vroeg hij alleen maar om aan te geven dat hij er was en dat zij verder een teken van leven moest vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 3:04 pm

Lily Evers

Lily bekeek de uitnodiging voor een lange tijd. Zij en Christina hadden natuurlijk al het een en ander besproken wat het gemaskerde bal betrof en gezien ze inderdaad van plan waren Severus jaloers te maken kon Lily niet meer terug maar ze moest toegeven dat het idee dat Christina de hele avond met James was en zijn aandacht had maakte haar een beetje jaloers. Ze wilde het niet toegeven maar ze kon het ook niet ontkennen dat Potter de laatste tijd haar steeds minder irriteerde en dat ze zelfs bijna zijn streken ging missen of zijn eeuwige pogingen haar mee uit te vragen. Lily keek op toen James vroeg of zij met Sirius ging "Als Sirius het goedvind ja. Ik neem aan dat Remus met Melian gaat. Zo niet dan moeten we hem eens een goede schop verkopen maar goed..." Lily stopte de uitnodiging in haar zak en zuchtte "Dus, gezien Chris voor -" Sirius kwam ineens langs gesjeesd als de zweinstein expres met haast zei iets wat Lily niet geheel kon verstaan en verdween toen de ziekenzaal in. "Eh...oke" mompelde ze een beetje verbrouwereerd voor ze zich maar weer tot James richtte "Chris is de rest van de dag uitgeschakeld en ik ga Melian liever niet storen nu ze met Remus is... dus eh-" ze ging het serieus vragen "Zin om wat te doen? Gewoon? hangen ofzo ik weet niet wat jullie normaal gesproken doen..." mompelde ze. Waar was haar grote mond gebleven als ze die nodig had?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 3:12 pm

Remus Lupos

Remus keek haar afwachtend en vragend aan. Het was even stil aan Melian haar kant terwijl ze hem ongelovig aankeek en vervolgens vroeg of hij wel serieus was. Had het geklonken alsof hij een geintje maakte dan? maar voor hij haar ervan kon overtuigen dat hij bloedserieus was zei ze al dat ze dolgraag met hem naar het gemaskerde Halloween bal wilde gaan en hij kon het niet laten weer opgelucht te ademen "Wauw. Super! ik was even bang dat je nee zou zeggen." zei hij serieus. Hij gleed even met zijn hand door zijn haar en grijnsde opgelaten "Dus eh ik kan niet wachten." het bal was al over 2 weken wat betekende dat hij bijzonder snel , met James en Sirius, een pak moest gaan halen voor het bal zelf en een masker... voor de meiden zou het natuurlijk een nog groter drama zijn, jurken, maskers al die gillende meiden die zich zorgen maakte daarom. Remus kreeg een grote grijns op zijn gezicht toen hij zich even voorstelde hoe Melian eruit zou zien in een prachtige galajurk. Remus kon zijn geluk niet op, op het moment. Hij ging met Melian naar het bal en ze wilde meer tijd met hem (en zn vrienden maar who cares about that ?) doorbrengen ! het maakte hem niet eens uit dat Severus hem waarschijnlijk zou proberen te vermoorden als hij erachter kwam. Dat probleem zou hij wel oplossen als het zover was en hij was niet bepaald bang voor Melian haar broer maar toch. Het zou voor Mel waarschijnlijk niet al te leuk zijn... "Wat denk je dat je broer hiervan gaat vinden?" vroeg hij ineens onzeker. Misschien als haar broer het niet goed zou vinden zou Mel afhaken? HHij dacht van niet maar het zou kunnen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 3:30 pm

Christina Zwarts

Toen ze de stem van Sirius hoorde trok ze de dekens van haar gezicht af zodat ze hem weer kon aankijken, ze probeerde te praten maar was even niet te verstaan door haar gesnik. Ze besloot even tot 10 te tellen en een slokje water te nemen. Toen ze eindelijk iets gekalmeerd was besloot ze eerlijk het verhaal te vertellen. "Goed aller eerst, Bellatrix Lucy Lu en Sneep vielen James, Lily en mij lastig, ik ben door Bella tegen een muur gegooid en daarom sterf ik nu van de koppijn en lig ik hier...Severus ik bedoel Sneep(Christina had besloten Severus ook niet meer bij de voornaam te noemen.) kwam hierheen om te kijken hoe het gaat, ik heb hem toen het een en ander gevraagd als waarom hij in merlijnsnaam ons niet hielp en waarom het hem nu opeens wel interesseerde hoe het met me ging terwijl hij weken niet tegen me gepraat heeft. Die idioot had alleen maar een hoop bull shit excuses. Ik en James doen trouwens alsof we een relatie hebben om hem een hak te zetten, toen wreef ie er weer in op een niet al te aardige manier dat ie mij niet wilt maar Lily, alsof ik niet goed genoeg voor hem ben...vervolgens ben ik me temperament verloren, heb ik een stenen kan in ze gezicht gemikt, die ze neus brak net goed...en heeft Pleister hem zonder te helpen hem eruit gegooid want die had ook door dat het ze verdiende loon was."Zei ze toen snikkend tegen haar broer, en ze gaf hem even een knuffel. Ze was ontzettend blij dat hij hier bij haar was nu. "Sorry dat ik je hiermee lastig val, maar Remus is bezig met Melian dus die wil ik niet storen en ik wilde Lily ook niet weer lastig vallen." zei ze toen snikkend ze was echt intens verdrietig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 4:28 pm

Sirius Zwarts

Hij probeerde, en faalde waanzinnig hard, om niet in lachen uit te barsten toen Chris vertelde dat ze Secretus zijn neus had gebroken. Het kostte hem welgeteld 5 seconden om volledig in lachen uit te barsten en zo ongeveer op de grond te liggen van de pret "Je hebt zijn neus gebroken?" vroeg hij half snikkend van het lachen. Sirius zag het al helemaal voor zich en hij drukte zijn hoofd even in Christina der dekens om het gelach te smoren voor Madame Plijster hem er ook uit kwam schoppen. God wat was dit een topdag. Oke niet voor Chris natuurlijk maar hij kon het niet laten behoorlijk trots te zijn dat Chris eindelijk had ingezien dat Secreetje het niet waard was en dat hij niets meer was dan een slijmerige sluwe slang. "Bij Merlijns baard zusje. Als je iets doet doe je het ook meteen goed is het niet." zei hij terwijl hij nog steeds bezig was met bijkomen van zijn lachstuip. "Nou ja dat zal hem leren zijn neus niet in andermans zaken te steken, hij is namelijk de laatste tijd bijzonder nieuwsgierig als in waar Remus elke maand een paar dagen heen gaat." Christina wist dat Remus weerwolf was als enige buiten hun groep. Sirius wist niet of Lily het wist, hij vermoedde van wel maar goed. "Je valt me niet lastig hoor!" zei hij snel toen Chris haar verontschuldigingen aan begon te bieden "Ik vind het niet erg om je gezelschap te blijven houden. Buiten dat als je nog meer van zulke verhalen heb gooi eruit. Hoe zijn jullie van Bella en Lucius afgekomen als jij vliegles had gekregen?" niet wetende dat Lily hen beiden had laten vluchten, hij wist dat Lily een goede heks was maar niet dat ze dat in zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 4:39 pm

Christina

"Fijn dat je het zo amusant vind dat Sneep me hart in 10 duizend stukjes vermorzelt heeft."Zei ze toen droogjes, ze veegde haar tranen weg. "Al moet ik toegeven dat dat van ze neus ergens wel grappig is...en ik blijf zeggen hij heeft het oprecht verdient. "Sneep vermoeit wat het harige probleempje is...helaas heeft hij het goed...ik heb het natuurlijk altijd ontkent tegenover hem."Zei ze toen. "Dit is ook niet alles...hij weet wat vader doet..."zei ze toen, ze had Severus altijd volledig vertrouwt maar door de laatste tijd vertrouwde ze hem niet meer en zeker niet sinds ze zijn neus had gebroken en hij misschien op wraak zinden. "James heeft Bellatrix vreselijke puisten bezorgt, Lily heeft haar vleermuis vleugels bezorgt die zichzelf daarmee blijft slaan...dus ik vind dat ze vanaf nu Bellywix heet."Zei ze toen droogjes en ze meenden het oprecht. "Dus we hebben Lucy Lu, Bellywix en Secretus."Zei ze toen droogjes. "Ik vind ook dat we haar nog even moeten bedanken voor de gratis vliegles."zei ze toen droogjes. "Wat er precies met Lucy Lu gebeurt is weet ik eerlijk gezegd niet...ik weet wel dat het erop neer komt dat de laffaard gevlucht is en dat Sneep te laf was ons aan te vallen, die is er ook gewoon vandoor gegaan."Zei ze toen, ze was het alweer goed zat op de ziekenzaal en wilde hier weer weg. Ze hoopte oprecht dat Severus zich goed ellendig voelde. "Oh, als Sneep niet weg was gegaan had ik meer gedaan dan alleen maar ze neus gebroken, prima dat hij verliefd is op Lily, maar het geeft hem niet het recht mij zo te behandelen natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 7:47 pm


James Potter
Het duurde even voordat Lily antwoordde, iets wat hem bijna panisch maakte. Zou ze toch met een andere jongen gaan, was zijn eerste gedachte. Zijn tweede gedachte was, wie het zou zijn, en de derde, dat hij hem de ziekenzaal in wilde vervloeken. Toch zijn hart klopte weer normaal toen ze zei dat ze met Sirius zou gaan, als hij het goed zou vinden. James zou het hem vanavond wel vragen en Sirius was een goede vriend, dus die zou het wel overhebben voor hem. ''Ja, ik hoop het ook. Tenminste een stelletje dat met elkaar gaat, dat elkaar ook daadwerkelijk leuk vindt..'' Hij keek wazig voor zich uit, door zijn bril. Hij keek opzij toen Lily weer wat zei, maar werd onderbroken door Sirius die voorbij rende. Iets in hem zei, dat Sluipvoet wist wat er aan de hand was. ''Nou.. niks blijft verborgen in Zweinstein.'' Zei hij met een grijns en keek toen weer naar Lily. ''You were saying?'' Vroeg hij. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen Lily hem uitvroeg.. nou ja, het was meer een vriendschapsding, of zoiets. Maar ze had het nog nooit gevraagd. ''Uhm ja. Lijkt me leuk. Wat wil je doen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:03 pm

We skippen naar de avond van Le Masquerade! Iedereen is zich klaar aan het maken etc etc. Je weet hoe het werkt.

Lily Evers

Lily keek in de spiegel en beet op haar lip. Ze was nog aan het prutsen met haar haar wat niet deed wat ze wilde dat het deed. Het bleef niet goed zitten en toen gaf ze het op en pakte ze haar toverstok. Als het niet op de dreuzel manier ging dan maar zo. Toen ze eindelijk klaar was draaide ze een rondje voor de spiegel en grijnsde even vrolijk en keek toen naar Christina "Wat vind je?" vroeg ze enigzins nerveus. Ze wilde dat ze zou opvallen voor James. De afgelopen 2 weken waren zo vreemd geweest. Zij en James hadden bijna verplicht tijd moeten doorbrengen door de facade dat Chris en James een relatie hadden, hoe langer die neppe relatie duurde hoe ongemakkelijker zij zich had gevoeld. Op zo'n dusdanig level dat ze elke keer als Chris met James was hen had proberen te vermijden maar gewoon met Remus of Melian..of Melian en Remus, was gaan hangen. Melian en Remus ging ook wel goed, althans Remus had al duidelijk tegen haar gezegd dat hij Melian echt leuk vond. Lily zuchtte diep en keek weer naar de spiegel en twijfelde of ze tegen Christina moest zeggen dat ze gevoelens begon te krijgen voor James..of nou ja al had. Lily pakte haar masker van haar nachtkastje en draaide die rond in haar handen terwijl ze in tweestrijd zat.

Lily's jurk
The Marauders - Pagina 7 Hot-Sell-Fashion-Ball-Gown-Features-Layers-of-Organza-Trimmed-Bridal-Dresses-Wedding-with-Beaded-Lace

Lily's Masker
The Marauders - Pagina 7 WHITE_masquerade_masks_TERESA31S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 7 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: