thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 2:15 pm

James Potter
James hoorde de woorden van Lucius en glimlachte breed toen hij de opmerking van Lily hoorde tegenover Lucius en Bellatrix. De glimlach verscheen direct weer toen Lily geraakt werd door een bezwering. Hij richtte direct zijn staf op Bellatrix' gezicht en sprak een bezwering uit, waardoor er puisten op haar gezicht zouden ontstaan. ''Nu zie je er net zo uit als je karakter. The Wicked Witch of Azkaban.'' Hij hoopte maar dat de spreuk raak zou zijn, want het zou een onbetaalbaar beeld zijn als Bellatrix' gezicht vol met puisten zat. ''Ik zou het maar laten, Secretus.'' Zei hij direct toen hij de staf op hem gericht zag. Een spreuk bleef echter uit. Was hij bang? Hij hield tevens zijn staf nu gericht op Sneep. Een verkeerde stap en hij zou wel weten wat te doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 2:15 pm

Lucius Malfidus
''Respect zal men moeten verdienen Evers. En als jij een beetje je hersenen gebruikt, dan weet je heus wel wie je tegenover je hebt. Dus ik zou maar oppassen als ik jou was.'' Hij begon te lachen toen er zeepbellen uit haar mond kwamen. ''Ach ja, dat krijg je ervan.'' Hij voelde de staf in zijn buik prikken. ''Expelliarmus.'' Sprak hij vluchtig met zijn staf op de hare gericht. Als de spreuk goed zou gaan, zou hij haar toverstaf makkelijk kunnen oppakken, en dan was ze net zoals ze hoorde; magieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 2:25 pm

Lily Evers

Lily lachte luid maar humorloos "Respect verdienen? Op de manier waarop jullie dat doen zeker?" vroeg ze spottend "En ik weet prima wie ik tegenover me heb, een zielig arrogant mannetje dat denkt dat hij zo geweldig is alleen maar vanwege papie's geld en naam. Wat ben je nou zelf Malfidus? Gewoon een arrogant joch dat zich groter voordoet dan dat hij is. Het is triest eigenlijk. Want zeg nou zelf Lucy, hoeveel 'echte' vrienden heb je nou eigenlijk? De meeste mensen die met je omgaan zijn doodsbang of lopen alleen maar achter je aan als een stel verloren puppy's vanwege je status. Die status, die als ik het mag zeggen, niet verdiend is." Lily parreerde Lucius zijn ontwapeningsspreuk en keek hem vuil aan "Mensen zoals jij moeten eens een lesje krijgen in het omgaan met zijn medemens zonder over te komen als s'werelds grootste idioot." ze prikte nu wat harder in zijn buik voor ze haar stok liet zakken en de beentjesplakbezwering uitsprak hopende dat Lucius zijn benen tegen elkaar vastgeplakt zouden worden en dat hij om zou flikkeren zodat hij op het niveau was waar hij hoorde, laag bij de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 3:21 pm

heavenly schreef:
Remus Lupos

Remus ging naast Melian op het bankje in de binnenplaats zitten en keek haar droogjes aan "Gewoon alleen druk huh?" vroeg hij met een licht ongelovige ondertoon "Niet om het een of ander Mel maar het lijkt alsof er wel meer aan de hand is. Maar als je er niet over wilt praten ga ik niet pushen." zei hij met een flauwe glimlach. Hij wilde sowieso niet pushen en haar afschrikken. Hij wist ook nog steeds niet of hij dit allemaal wel moest doorzetten, of hij haar moest vertellen wat hij voor haar voelde, hij was nog steeds een weerwolf en als ze daar achter kwam liet ze hem misschien keihard vallen. Hij had het nog een wonder gevonden dat Sirius James en peter hem niet in de steek hadden gelaten... hij schudde die gedachten uit zijn hoofd, er was nog niets tussen hem en Melian en hij wist niet eens of zij hetzelfde voor hem voelde dus nog geen reden om zijn problemen met haar te delen met het risico dat ze wegrent voor er iets was. "Oh met mij gaat het wel goed hoor. Druk met Sirius en James een beetje in toom houden wat, ik denk, Perkamentus zijn bedoeling was toen hij mij tot klassenoudste benoemde maar het werkt niet echt. Je weet zelf ook wel denk ik dat je die twee niet in toom kan houden." hij keek even rond op de binnenplaats en zag tot zijn verbijstering Lily, Christina en James staan maar hij besloot het maar even te laten voor nu en James er later wel naar vragen als in waarom hij zo trots en tevreden keek.

Melian

Melian haalde even haar schouders op. Ze wist niet zo goed waarom ze het nu opeens zo moeilijk vond om erover te praten. Normaal gesproken deed ze niets liever en zeker tegen Remus. "Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen." begon Melian voorzichtig. Ergens was Melian ook een beetje bang dat Remus haar nu zou beoordelen en dat hij haar dan niet meer aardig vond of misschien wel raar. Maar nu zat ze ook met een probleem, dus eigenlijk had ze niet echt veel te verliezen. "Ik denk dat het allemaal begonnen is toen Severus en Lily ruzie kregen." zei Melian. Dat was ook zo, want vanaf toen moest Melian telkens kiezen tussen Severus en Lily. "Ik moet nu mijn tijd verdelen tussen Lily en Severus en dat vind ik echt heel moeilijk, want Severus heeft natuurlijk al niet zoveel vrienden zoals je waarschijnlijk wel weet, maar ik ga ook super graag met Lily om en ik heb een beetje het idee dat Severus mij dat verwijdt." ging Melian veder. Het voelde fijn om eens haar hart te luchten bij iemand die vertrouwd was en niet Severus heette. Melian moest lachen om wat Remus zei. "Het lijkt mij inderdaad ook een hele opgaven om die twee in toon te houden." Het gezelschap van Remus deed Melian goed. Ondertussen ging haar hart wel steeds sneller slaan en durfde ze Remus niet zo goed aan te kijken omdat ze bang was om rood aan te lopen. Hij was tenslotte ook zo super leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 5:07 pm

Bella tick tick crazy bitch/chris


Bellatrix rolde met haar ogen toen Sneep niets deed. "Ik wist wel dat je te laf was. Lafaard." Fluisterde ze tegen hem. "niets meer dan woorden als het erop aankomt glijdt de slang terug naar zijn kooi" zei ze er nog achteraan op dezelfde geniepige toon. Bellatrix wilde de spreuk van James afweren. Echter lukte dit niet geheel waardoor ze voor de helft onder de pijnlijke puisten kwam te zitten. Dit was genoeg aanleidig voor haar om haar temprament te verliezen het was ook een enorme deuk in haar ego gezien ze had verwacht dat ze ontschendbaar zou zijn. Ze zag haar kans schoon toen Christina afgeleidt was die had blijkbaar de hoop een beroep te.doen op de goedheid vN Severus zijn hart. "Flipendo!" Schreeuwde ze zo hard en onverwachts dat Christina het pas besefte toen het te laat was met een enorme kracht werd ze tegen de muur geblazen en zakte ze als een hoopje op de grond. Een klein straaltje bloed sijpelde uit haar slaap. Het leek er niet op dat die nog snel op zou staan. Dus was Lily nu haar prooi. Tevreden lachtte ze. "Lucius zullen wij het modderbloedje eens wat manieren leren?" Vroeg ze of het een vraag was

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 7:16 pm

Severus Sneep

Severus probeerde zo hard als hij kon Bellatrix haar snerende opmerking niet al te erg op te vatten en toch deed hij dat wel. Hij een laffaard? Iemand die elke zomer zijn zusje en moeder probeerde te beschermen tegen zijn vader. Een vader die mishandelde en misbruikte en teveel dronk, hij mocht dan een dreuzel zijn en zijn moeder een heks toch deed Ellen nooit iets om haarzelf, of haar kinderen tegen hun vader te beschermen. Hoewel Severus erg veel van zijn moeder hield, nam hij haar dat wel kwalijk. Er zou een dag komen dat Severus zijn vader zou terug pakken voor alles wat hij had gedaan en voor de manier waarop hij hen had behandeld maar tot die tijd moest hij wachten en geduld hebben en liet het nou net zo zijn dat Severus het geduld van 100 man had. Alleen nu even niet. Severus wierp Bellatrix een vuile blik toe en kon zijn mond niet houden "Ik een laffaard? Wat ben jij dan Van Detta? iemand aanvallen als diegene niet kijkt? Tot 2 keer toe. Nee dat is natuurlijk erg dapper." siste hij zacht en snerend maar hij richtte zich toen maar tot Potter "Sorry Potter, je kan je vriendinnetjes niet beschermen nu." hij wierp een snelle blik op Christina die bewusteloos op de grond lag en toen op Lily die bezorgd naar Chris keek maar er niet heen kon omdat ze nu het doelwit was van Bellatrix en Lucius en hij hoopte maar dat Lily zich goed staande kon houden tegenover hen. "Paralitis!" een rode lichtstraal schoot op Potter af, als deze spreuk doel troef zou Potter sowieso voor even uitgeschakeld zijn, de lamstraal schoot op Potter af maar ergens wist Severus dat Potter te snel was om hierin te trappen en niet te parreren. In de tussentijd probeerde Severus ook een oogje in het zeil te houden voor Lily en keek hij of Christina misschien nog bijkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 8:17 pm

Lily Evers

"Chris!" riep Lily geschokt toen Bellatrix Chris ineens uit het niets vervloekte. Lily had het eigenlijk aan moeten zien komen maar toch. Lily keek om naar Christina om te zien of ze nog overeind kwam maar toen dit niet het geval was keek ze terug om naar Bellatrix en Lucius, nu was het dus 2 tegen 1 gezien James het met Severus aan de stok had en Severus was geen makkelijke tegenstander, niet dat James makkelijk te verslaan was maar waarschijnlijk was het doel enkel om hem bezig te houden zodat ze haar en Chris konden pakken, Chris was nu bewusteloos en zij stond nu tegenover Crazy pants, en een nog arrogantere kwal dan dat James was. "Zo wat zijn jullie dapper zeg. 2 tegen 1. Stoer hoor ik ben nu echt doodsbang." nou, erg kalm was ze ook niet maar echt bang ook niet. Ze maakte zich meer zorgen om wat ze precies van plan waren met haar. Sowieso wilde ze haar waarschijnlijk blijvende schade toebrengen maar Lily was niet bepaald van plan dat te laten gebeuren. "Wat is er Bella? Durf je me niet alleen aan? Moet Lucy je handje vast houden omdat je bang bent dat ik je misschien versla?" zei ze grijzend. Als Bellatrix haar ego nou even in kickte zou ze misschien Lucius vertellen op te rotten en het haar te laten regelen. & Alleen tegen Bellatrix was toch een stuk beter dan tegen Bella EN Lucius. Lily had haar stok dan ook op Bellatrix gericht en was bijna zeker dat de eerste vloek ook van haar kant zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 8:39 pm

Remus Lupos

Remus zweeg heel even en dacht na over wat hij hierop moest gaan zeggen. Ja hij begreep dat het niet makkelijk was voor Melian om er precies tussen in te zitten maar Severus had het echt behoorlijk verpest door wat hij had gezegd tegen Lily en vervolgens nog proberen het goed te maken maar wel hetzelfde tegen andere dreuzeltelgen zeggen en mensen vervloeken zonder enige reden. Remus snapte niet waarom Severus ineens zo was omgeslagen. Tuurlijk hij had die kant al op geneigd dat hadden ze allemaal gezien maar nu leek het alsof hij beste maatjes met de wanna be dooddoener groupies was. Hij keek Melian even medelevend aan "Ik snap dat het niet makkelijk kan zijn. Lily heeft al het recht om boos te zijn op je broer, en om hem ook niet meer te willen spreken na wat hij heeft gedaan. Ik weet niet of je het hele verhaal kent ?" vroeg hij toen vertwijfeld. Lily zal het toch wel hebben verteld aan haar? Of juist niet omdat ze Melian niet in de positie wilde zetten om te kiezen of iets. Severus zal het wel niet verteld hebben aan Melian. "James & Sirius waren erbij. Christina ook, Ik zelf uiteraard ook.. Hij heeft Chris ook behoorlijk pijn gedaan, dat waarschijnlijk geheel onbewust maar toch..." hij fronste even "Ik denk dat Severus zich prima vermaakt met zijn andere vrienden... hij heeft er tegenwoordig een aantal bij sinds hij en Lily ruzie hebben." duidelijk. Een heel stuk meer. Vrijwel iedere Zwadderaar accepteerde hem spontaan toen het nieuws de hele school was doorgegaan van wat er was gebeurd in de kerkers en wat voor woorden er waren gewisseld. Niemand wist echter dat Sneep verliefd was op Lily dat hadden ze heel goed stil gehouden maar James had er geen geheim van gemaakt dat Sneep Lily een Modderbloedje had genoemd. Hij keek Melian weer aan "Je moet denk ik eerst maar eens aan jezelf gaan denken en niet aan Lily of je broer. Wat meer tijd voor jezelf nemen ofzo. Met andere mensen omgaan." en met 'andere mensen' bedoelde hij eigenlijk basically gewoon hemzelf alleen dan op een subtiele manier vermeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 9:09 pm

Melian

Melian schrok eigenlijk een beetje toen Remus dat zo vertelde. Ze had eigenlijk niet zo goed geweten waarom er zo'n ruzie was ontstaan en Melian had er ook niet veder naar gevraagd, omdat ze zich er totaal afzijdig van wilde houden. Toch had Remus haar interesse nu gewekt. Melian zag nu ook pas Lily, Chistina, James en Severus staan. Wat waren zijn nu weer aan het uitspoken. Melian kreeg kippenvel. Het zag er allemaal niet gezellig uit. Melian keek naar Remus. "Wil jij mij het hele verhaal vertellen?" besloot Melian toen te vragen. Misschien was het gewoon beter om alles te weten. Niet dat ze dan alsnog een kant zou gaan kiezen, maar goed. Melian keek even naar de grond. Remus had gelijk. Ze was de laatste tijd zo druk bezig geweest om aan andere te denken, dat ze zichzelf nu een beetje had weggecijferd. "Je hebt gelijk. Misschien kunnen wij gewoon wat vaker chillen?" Melian had het al gezegd voordat ze erover na kon denken. Meteen liep ze rood aan. "Het hoeft niet, ik probeer mijzelf niet op te dringen hoor." zei ze vol schaamte. Wat was er met haar? Waarom floepte dat er zomaar uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 11:03 pm

Bellatrix

"BEWIJS jezelf dan!"Schreeuwde ze woedend tegen Sneep. "Onderkruipsel dat je bent!"Bellatrix sprak iedereen zowat zo aan, iedereen was een debiel in haar ogen namelijk. "Ach gut, vind je het zielig voor Chrisje. Kan je dit niet aan Sneep? Dan is het niets voor jou!"Wreef ze hem liefjes aan."Dit is niet voor mensen met een zwak hart. Ik val haar aan hoe en wanneer ik het wil dat heeft niets met lafheid te maken, maar handelen op het juiste tijdstip Sneep! Maar als je het zo erg voor haar vind waarom help je haar niet dan gewoon?"Vroeg ze sarcastich. "Misschien willen ze weer vriendjes worden met je, dan kunnen jullie het gezellig of eenhoorntjes en regenboogjes hebben."zei ze alsof ze het ontzettend schattig en aandoenlijk vond. Daarna keek ze naar Lily. "Ach ben je bang arm klein meisje?"vroeg ze toen zogenaamd oprecht geïnteresseerd. "Ben je soms bang dat we te sterk zijn voor je modderbloedje? Je bent niets maar dan ook niets meer dan een smerig onrein modderbloedje, jij hoort niet op deze school of in deze wereld. Jou soort zouden ze per direct moeten opruimen, maar wacht maar onze tijd komt nog en dan ben jij en je ouders nergens meer veilig."zei ze overtuigt van haar gelijk. "Die grote bek van je word nog een keer je dood, tijd om je een lesje te leren!"weer wierp Bellatrix haar staf op Lily om een vloek op haar af te sturen, en geen leuke vloek een vloek die Lily haar gezicht permanent volledig zou verminken en die je hier absoluut niet leerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 11:19 pm

Lily Evers

Lily had een wenkbrauw opgetrokken toen Bellatrix zo tekeer ging tegen Severus, hij had net toch een lamstraal op James afgevuurd of wat? Bellatrix was volledig doorgedraaid. Waarschijnlijk als kind gewoon te vaak op haar hoofd laten vallen ofzo of een vloek tegen zich aan gehad die haar permanente hersenbeschadeging had gegeven. Ze was in elk geval volledig doorgedraaid. Toen Bellatrix een vloek op haar af stuurde wist Lily die net aan te ontwijken. het scheelde maar een haartje of Lily had waarschijnlijk een groot probleem gehad. Bellatrix was waarschijnlijk niet met onschuldige vloeken aan het strooien waarvan je makkelijk kon herstellen "Apoekno" zei ze en ze wees met haar stok op Bellatrix, er schoten een aantal vuurschietende vogeltjes uit haar toverstok die zich op Bellatrix storte, de vogeltjes zouden pas weggaan als ze allemaal minstens 1x het slachtoffer hadden weten te pikken dus Bella was voorlopig heel even afgeleid door een stel vervelende vogels. Heel even overwoog Lily om ook de Vleddervleervloek te gaan gebruiken waardoor Bella's armen tijdelijk in vleermuisvleugels zouden veranderen waarmee ze zichzelf dan herhaaldelijn zou gaan slaan, iets wat in Lily's ogen waarschijnlijk er hilarisch uit zou zien...en juist daarom vuurde ze die spreuk ook op Bellatrix af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 30, 2015 11:27 pm

Bellatrix

Bellatrix was zo ontzettend vol van zichzelf geweest dat ze het niet door had gehad dat ze een vloek moest parreren. Het was ook maar niemand in haar messed up koppie opgekomen dat een modderbloedje háár zou durven vervloeken en was dan ook uiterst verontwaardigt toen dat wel gebeurde. Met haar toverstok probeerde ze de pikkende vogeltjes af te weren, ze voelde hoe haar armen veranderde in vleermuis vleugels en liet haar toverstok vallen. Hierdoor kon ze de vogels niet meer afweren en tot overmaat van ramp begon ze zichzelf ook nog eens te slaan. Gillend rende ze er vandoor maar voor ze gilde riep ze nog"Wacht maar modderbloedje, je bent nog niet van mij af, de volgende keer zal je dit niet na kunnen vertellen!"zei Bellatrix dreigend en ze rende weg uit het zicht, weg voor de vogels naar Merlijn wist waar, terwijl ze zichzelf sloeg ze hoorde hoe de mensen om haar heen haar uitlachte, ze liet Lucius en Severus achter. Bellatrix was terwijl ze aan het vluchten was druk aan het bedenken hoe ze hier het aller beste wraak op kon nemen, ze wist een ding zeker, zodra ze wist hoe was Lily al te goed de sjaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 03, 2015 12:06 am


James Potter/Lucius Malfidus
Lucius was blijkbaar even uitgeschakeld toen de spreuk van Lily hem trof. ''Nice one Evans.'' James' spreuk richting Bellatrix trof het doelwit en hij begon hardop te lachen. ''Staat je prachtig Bellatrix. Een stuk beter, net zo lelijk als je karakter.'' Zijn lachen werd echter gestaakt toen Bella's spreuk op Christina afvloog en voordat hij het wist, vloog ze naar achteren. ''Christina!'' Riep hij direct. ''Hier zul je voor boeten kreng.'' Hij pakte zijn staf en vormde met zijn lippen een spreuk, maar hoorde toen de spreuk van Sneep. ''Protego!'' Riep hij en weerde de spreuk af. Hij keek Secretus in zijn donkere ogen aan en vormde toen een grijns op zijn gezicht. ''Nu heb je me nog meer een reden gegeven om je te vervloeken Secretus.'' Hij stuurde dezelfde lamspreuk op Severus' af, omdat hem in deze luttele seconden niks beters inschoot. '''Lily!'' Riep James toen hij de vloek zag, gelukkig ontweek ze de vloek en hoe de spreuk van Lily Bellatrix raakte. Hij begon hardop te lachen, maar op dat moment leek Lucius met een tegenspreuk de beentjesplakbezwering ongedaan te hebben gemaakt. Lucius stond op en richtte zijn staf op Lily. ''Pertrificus Totalus!'' James sprong net voor Lily en zwiepte zijn staf om de spreuk te parreren, maar de vloek richtte James in zijn maag. James sperde zijn ogen wijd open en voelde zich stijf worden, waarna hij omviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:25 pm

Lily Evers/ Severus Sneep

Lily had de vloek van Lucius aan zien komen, ze zag ook hoe James een lamstraal op Severus had afgestuurd en ook dat James ineens voor haar sprong om de vloek van Lucius op te vangen. "Potter! Oh idioot!" gromde ze en ze richtte haar toverstok op Lucius en vernauwde haar ogen tot spleetjes terwijl ze van hem naar Severus keek die ook zijn toverstok op haar had gericht "In plaats van de held uit te gaan hangen had je het mij kunnen laten regelen weetje, ik kan behoorlijk goed toveren." gromde ze tegen een verstijfde James die roerloos als een plank op de grond lag. Hij zag er vrij sneu uit op deze manier. Lily keek naar Severus "Ben je echt van plan me te vervloeken Sneep?" vroeg ze met een lichte walgende ondertoon in haar stem, ze schudde afkeurend haar hoofd en keek toen naar Lucius "Je hebt gezien wat er met Bella is gebeurd, als je niet er hetzelfde uit wilt komen te zien als haar, zou ik als ik jou was maar oprotten." zei ze langzaam terwijl ze snel achter zich keek om te zien of Chris al bij was gekomen. Ze had geen tijd om nu naar Chris toe te gaan en te kijken of ze haar kon bijbrengen met wat spreuken. De vloek over James was zo opgeheven maar Lily vond het prima als hij even daar bleef liggen, zijn verdiende loon voor al dat arrogante uit de hoge boom gevallen gedoe van hem. Lily had haar stok nog steeds goed vast en keek van Lucius naar Severus, laatst genoemde had zijn stok al wat laten zakken en was duidelijk niet van plan haar aan te vallen wat een opluchting was, Lily had weinig zin om tegen Severus te duelleren. "Expeliarmus!" zei ze ineens en gaf een korte tik met haar toverstok richting Lucius.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi okt 06, 2015 10:37 pm

Lucius Malfoy
Lucius keek met een smalende grijns naar Potter die voor Evans sprong en daardoor de volle laag van zijn spreuk ontving. ''Potter..altijd de held uithangen.'' Hij richtte zijn staf weer op Lily. ''Nu is het twee tegen een, je kunt nog opgeven Mudblood.'' Hij keek naar Severus en knikte naar hem, maar Sneep leek niet te willen aanvallen. ''Kom op, Severus.'' Sprak hij met zijn tanden op elkaar geklemd. Hij hoorde de spreuk van Lily en voordat hij er erg in had,vloog hij naar achteren en vloog zijn toverstaf uit zijn handen. ''Hoe durf je?!''Riep hij, waarna hij overeind krabbelde en bukte om zijn toverstaf te pakken. ''Hier zul je voor boeten!.'' Hij keek nog even naar Severus. ''Als je weet wat goed voor je is..'' Hij knikte even en liep toen met versnelde passen we richting het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 08, 2015 3:29 pm

Lily Evers

Lily keek Lucius met een tevreden grijns aan "Kijk eens aan de pup rent weg met zn staart tussen zijn benen." Riep ze hem nog na. Daarna keek ze naar James die nog verstijfd op de grond lag en schudde haar hoofd, waarna ze de vloek over James verbrak met een zwaai van haar toverstok. Daarna draaide ze zich om en snelde zich naar Christina die nog steeds knock out op de grond lag. "Chris?" Zei ze zacht en ze schudde haar vriendin zachtjes door elkaar "word ze wakker?" Vroeg ineens een stem achter haar die haar de rillingen gaf "Wat maakt jou dat uit? Rot op secretus. Je hebt genoeg schade aangericht" ze keek hem dodelijk aan en had nog steeds haar toverstok in haar hand en Sneep had al door dat als hij niet snel weg ging hij het volgend slachtoffer van een van Lily's vloeken was en hij ging er snel vandoor in dezelfde richting als waar Bellatrix en Lucius heen waren gevlucht. "Enervatio" mompelde Lily en ze tikte met haar stok zacht op de borst van Christina en keek gespannen naar het gezicht van haar beste vriendin om te zien of ze bijkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimevr okt 09, 2015 11:07 am

MelianSnape schreef:
Melian

Melian schrok eigenlijk een beetje toen Remus dat zo vertelde. Ze had eigenlijk niet zo goed geweten waarom er zo'n ruzie was ontstaan en Melian had er ook niet veder naar gevraagd, omdat ze zich er totaal afzijdig van wilde houden. Toch had Remus haar interesse nu gewekt. Melian zag nu ook pas Lily, Chistina, James en Severus staan. Wat waren zijn nu weer aan het uitspoken. Melian kreeg kippenvel. Het zag er allemaal niet gezellig uit. Melian keek naar Remus. "Wil jij mij het hele verhaal vertellen?" besloot Melian toen te vragen. Misschien was het gewoon beter om alles te weten. Niet dat ze dan alsnog een kant zou gaan kiezen, maar goed. Melian keek even naar de grond. Remus had gelijk. Ze was de laatste tijd zo druk bezig geweest om aan andere te denken, dat ze zichzelf nu een beetje had weggecijferd. "Je hebt gelijk. Misschien kunnen wij gewoon wat vaker chillen?" Melian had het al gezegd voordat ze erover na kon denken. Meteen liep ze rood aan. "Het hoeft niet, ik probeer mijzelf niet op te dringen hoor." zei ze vol schaamte. Wat was er met haar? Waarom floepte dat er zomaar uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 11:56 am

Christina zwarts

Al die tijd had christina buiten westen op de grond gelegen. Langzaam door Lily haar spreuk kwam ze weer bij. Ze hield nog even haar ogen gesloten toen ze voelde hoe een knallende koppijn ze had. Maar na een minuutje deed ze toch maar haar ogen open. "Ik heb het gevoel of ik onder de hogwarts express gelegen heb."mompelde ze toen chagerijnig. Ze zou later nog met Bellatrix afrekenen en die zou niet jarig zijn. Christina had nu misschien een gevecht verloren maar alleen maar omdat ze afgeleidt was. Wacht maar en als ze dit aan sirius zou vertellen zouden ze in ieder geval samen bellatrix te pakken nemen dat wist Christina zeker. "Ik ben bang dat ik naar Pleister moet want me hoofd doet echt heel veel pijn. Zijn jij en James oke?" Vroeg ze toen bezorgt. Ze keek haar vriendin gepijnigt aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 12:41 pm

James Potter
De vloek werd verbroken en James voelde zijn lichaam weer normaal worden. Waarschijnlijk was het Lily die de vloek verbroken had. James krabbelde overeind en zag net nog Sneep wegrennen. Hij grijnsde breed, dat betekende dat ze dit duel hadden gewonnen. James draaide zich om en liep richting Lily en Christina, die nu ook bij leek te zijn. ''Bedankt.'' Zei hij met een kleine glimlach richting Lily. ''Ik hoop dat alles goed met je is?'' Hij keek op toen hij de vraag hoorde van Christina en knikte toen. ''Kan niet beter.'' Hij knikte even toen Christina zei dat ze naar de ziekenboeg moest. ''We brengen je wel.''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 8:11 pm

Remus Lupos

Remus hield zijn hoofd een beetje schuin toen Melian hem vroeg of hij het hele verhaal wilde vertellen en twijfelde even, hij wist niet of hij het wel moest vertellen dalijk kreeg Melian nog ruzie met Severus door hem en dat was dan ook weer net niet de bedoeling. Het was niet zijn bedoeling om broer en zus tegen elkaar uit te spelen maar blijkbaar had niemand de moeite genomen om Melian volledig in te lichten over alles wat er was gebeurd tussen Christina, Lily en Sneep. "Oke." zei hij ten slotte en hij had besloten om het maar gewoon te vertellen, beter het te weten dan je de hele tijd af te moeten vragen waarom een van je beste vriendinnen en je broer een volle oorlog hebben "Vlak voor Toverdranken waren Christina en je broer nog even alleen, er waren wat woorden gevallen ik weet niet exact wat maar het was duidelijk dat het niet erg gezellig was. Lily kwam even later aan, trof Christina in tranen aan en je broer in een ongemakkelijke stilzwijgen en toen kwam de aap uit de mauw. Blijkbaar had Christina aan je broer verteld dat ze hem leuk vond en Severus heeft toen eruit geflapt dat hij verliefd was op Lily. Dat viel bij niemand in goede aard duidelijk gezien James, Sirius en ik op dat moment ook aankwamen en we dat nog net konden horen. James was natuurlijk direct boos en begon te dreigen, ik heb me maar ontfermd over Christina die hysterisch was. Lily vertelde dat ze niet hetzelfde voelde voor Severus als hij voor haar en kwam toen voor hem op tegen James die dreigde je broer te vervloeken..." hij zweeg even en ging toen na een moment weer verder "Je broer schold Lily uit voor modderbloedje. Lily sloeg hem in zijn gezicht en is weg gegaan. ik ben met Christina ook weggelopen gezien ze instortte en onredelijk tegen Lily had geraasd waardoor Lily en Chris ook tijdelijk een goede ruzie hadden. Ik weet niet wat er daarna is gebeurd. Ik weet dat Severus nog heeft geprobeerd om het goed te maken met Lily maar Lily wilde er niets van weten wat terecht is... Severus noemt tegenwoordige iedereen met dreuzelouders 'modderbloedjes', dus waarom is Lily anders?" hij zuchtte diep "Dat was het wel zo'n beetje. Vorige week heeft Severus wel iemand de ziekenzaal in vervloekt, diegene ligt er nog steeds..." Als Sneep nog bevriend was geweest met Lily en Chris zou hij dat nooit gedaan hebben... dat wist Remus zeker maar het ging niet bepaald de goede kant op. Remus mocht Sneep dan misschien niet maar hij wist wel dat Lily en Chris goede vrienden met hem waren geweest en dat er dus toch iets goeds in hem had gezeten, dat was nu ver te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 8:20 pm

Lily Evers

Lily zuchtte even opgelucht toen Christina bijkwam en grijnsde "Mooie vlucht hoor. je kwam met een mooi boogje tegen de muur aan. Ik wist dat Bellatrix haar spreuken krachtig waren maar om iemand 10 meter verder weg te blazen is toch heel wat." merkte ze op. Lily hielp Chris overeind en ondersteunde haar vriendin voor ze zich tot James richtte "En jij, meneer de held, waarom sprong je voor me? Ik had die vloek kunnen parreren." zei ze met een strenge blik op hem "Handig om jezelf te laten vervloeken zodat ik in mijn eentje tegenover Sneep en Malfidus stond. Niet dat het lang duurde voor ook Lucy er met de staart tussen de benen vandoor ging maar toch. Als Sneep niet zo'n laffaard was geweest en mee had gevochten tegen mij met Lucius had ik waarschijnlijk naast Chris gelegen. Niet dat me dat niet super sexy lijkt ofzo misschien had Madame Plijster ons wel een bed laten delen maar goed." ze keek naar Christina en grijnsde "Laten we maar naar Plijster gaan in elk geval, ik heb weinig zin om je nog een keer bij te moeten brengen.." in haar hoofd was Lily al druk bezig met een plan bedenken waardoor Bellatrix hen geen tweede keer zou aan durven vallen. Lily moest er alleen voor zorgen dat ze voorlopig niet alleen was, Bella zou haar wel willen pakken als ze geen vrienden om zich heen had die haar konden helpen indien nodig en Bella zou wel back up bij zich hebben... "Jullie weten neem ik aan dat Bellatrix terug komt voor wraak right?" vroeg ze ineens terwijl ze Chris begon mee te loodsen naar de Ziekenzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 9:17 pm

Christina

Ze had inmiddels een arm om Lily geslagen zodat ze samen naar de ziekenzaal konden strompelen. "Zou jij straks Sirius voor me willen inlichten Lils, ik denk dat die ons met genoegen helpt Bella te pakken en hij moet het wel eventjes weten." Vroeg ze toen aan haar beste vriendin. Niet dat ze het zonder hem niet af zouden kunnen maar het was gewoon veel leuker als hij mee hielp
Christina zinde op wraak en niet zo zuinig ook. "De rede dat Severus je niet aanviel is omdat hij verliefd op je is lily!"zei ze toen hoofdschuddend. "Mij of James had hij zonder aarzeling waarschijnlijk gewoon vervloekt." Zei ze toen droevig. Toen ze de ziekenzaal in liepen werd Christina meteen onder luid protest op een bed neer gegooit door madame.Pleister en kreeg ze meteen een hele preek dat ze tot morgen moest blijven. Toen Pleister eindelijk weer weg was zuchtte Christina geirriteerd. "Whooptie fucking doe Bellatrix heeft me een dag van me leven ontnomen die ik nooit terug krijg." Zei ze sarcastich. Als ze zo sprak klonk ze precies als Sneep. Ze begon een tyfus humeur te ontwikkelen door alles wat er gebeurt was. "Beter slaagt Remus bij Melian dan heeft 1 van ons teminste wat leuks bereikt vandaag!" Ze gunde het melian en remus ook gewoon heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 12, 2015 10:54 pm

Melian

Melian luisterde vol ongeloof naar wat Remus haar nu vertelde. Melian wist wel dat er ruzie was geweest tussen hen, maar dat het zo heftig was, dat had Melian nooit verwacht. Ze had eigenlijk wel gehoopt dat het weer goed zou komen tussen Lily, Severus en Christina. Maar nu Melian dit verhaal hoorde, wist ze dat ze dat wel kon vergeten. Melian haar ogen waren groot van verbazing. Hoe kon haar broer zoiets doen? Wat was er gebeurd met de beschermende Severus die te bang was om iemand kwaad te doen. Melian wist niet zo goed wat ze moest zeggen tegen Remus. Het enige wat ze uit kon brengen was: "Dank je dat je mij dit verteld hebt." Ze staarde naar de grond. Dat er iets niet goed ging met Severus was meer dan duidelijk, anders had hij er niet voor gezorgd dat iemand in de ziekenzaal zou belanden. En hoe durfde hij Lily een modderbloedje te noemen? Severus was zelf niet eens een puur bloed en normaal keek hij nooit neer op mensen die dreuzelouders hadden. Melian begreep er echt niks meer van. Ze had zin om nu naar Severus toe te lopen en hem aan zijn haren mee te slepen om te vragen waar hij in Merlijns naar mee bezig was. Melian wist wel dat het niet slim zou zijn om dat nu te doen. Ze keek daarom naar Remus, om die gedachte snel uit haar hoofd te zetten. "Er is denk ik iets aan de hand met Severus." begon Melian toen voorzichtig. Remus had dat waarschijnlijk ook wel door, want hij was niet achterlijk. Hij mocht Severus misschien dan niet, maar dat er iets was, was overduidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimedi okt 13, 2015 8:55 pm


James Potter
Hij maakte aanstalten om wat te zeggen, waarom hij voor haar sprong, maar mompelde toen alleen maar iets in de trant van 'nou, graag gedaan hoor.' Het was zijn bedoeling niet geweest om haar alleen over te laten met Secretus en Malfoy. ''Dan zou ik je elke dag komen opzoeken, met chocolade en bloemen, als dat zover zou komen. Als goedmakertje.'' Hij glimlachte even. Hij kon het niet laten om te flirten, nu zij drieën over waren, hoefde hij de schijn niet hoog te houden dat hij met Christina een stelletje was. ''Oh dat weet ik zeker.'' Zei hij met een grijns toen hij met Christina en Lily meeliep, waarna hij Lily hielp Christina te ondersteunen. ''Maar dat betekent niet, dat wij de volgende keer gaan verliezen. Als Sirius erbij is, dan maken zij geen schijn van kans.'' Zei hij instemmend op wat Christina zei. ''Máár Lily is niet op verliefd op hem, laten we dat even erbij zeggen.'' Zei hij toen hij hoorde dat Secretus verliefd was op Lily. ''En als hij dat gedaan had, dan zou ik hem weer aan zijn enkels omhoog laten bengelen, totdat hij jankend zou smeken om genade.'' Het was een feit dat hij sterker was dan Sneep. Toen ze de ziekenzaal inkwamen, zag hij op een nachtkastje nog een paar chocokikkers liggen, de patiënt in dat bed lag te slapen. Hij gaf deze aan Christina. ''Nou, hier heb je in ieder geval al chocolade, kom je de dag makkelijker mee door, aangezien we nu op ziekenbezoek zijn.'' Toen hij de namen Melian en Remus hoorde, vroeg hij zich af hoe het zat met Maanling en haar. Hij had er niet meer op gelet. Hij zou vanavond Maanling erover vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 10:31 am

Lily Evers

"Ik zeg niet dat ik je niet dankbaar ben hoor Potter. Maar het was misschien niet de meest intelligente zet die je had kunnen doen en ik dacht nog dat je slim was." zei ze plagend. "Ik zal Sirius straks wel inlichten. En trouwens we hebben niet verloren." zei Lily droogjes "Ik heb Bellatrix gillend weg laten rennen voor het geval jullie het nog niet door hadden, ze had mega puisten op haar gezicht dankzij James en ik heb haar vleermuisvleugels gegeven waarmee ze zichzelf om de haverklap mee slaat. Ik hoop dat de vloek nog niet eens is opgeheven..zou wat zijn als Bellatrix vanavond tijdens het avondmaal met vleermuisvleugels probeerd te eten." ze glimlachte tevreden en trots en misschien lichtelijk alsof ze de duivel zijn dochter was... "en Lucius ging er ook met de staart tussen de benen vandoor nadat ik hem had ontwapend. Alleen ben ik bang dat de volgende keer dat ze ons willen aanvallen ze niet maar met z'n drieeën zijn..." nee dan zou het hele stelletje wannabe dooddoeners voor hen staan en of Sirius en Remus er dan bij waren of niet, dan zouden ze toch het onderspit delven. Lily snoof luid "Fijn, wat moet ik dan vanavond doen zonder jou?" gromde Lily tegen Christina nadat die had gehoord van Plijster dat ze een nacht moest blijven. Toen het ineens over Remus en Melian ging "Ik kan het straks wel aan Melian vragen. Jij ligt hier dus ik denk dat ik Melian eerder zie dan jij." Ze had heel netjes de opmerking genegeerd dat Severus verliefd was op haar en weigerde er dan ook over te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 6 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: