thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bleed Forever

Ga naar beneden 
+2
Christina Black-Snape
Glittertje
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimedo okt 01, 2015 11:04 am

Christina Zwarts-Sneep/luthien

Christina nam plaats naast haar echtgenoot en keek hem nog even vlug aan. Ze hield ontzettend veel van die man en was blij dat het niet in een echte oorlog was geresulteerd. Ze keek even naar haar dochter die duidelijk ook opgelucht was dat haar ouders niet al te erg ruzie hadden gehad. "Gaat het pap?"Fluisterde Luthien zachtjes tegen haar vader. Ze merkte maar al te goed dat haar vader geïrriteerd was. Luthien vroeg zich af waarom haar moeder, haar vader alleen wilde spreken. Luthien vond het overduidelijk dat haar vader nooit het schoolhoofd een handje de andere wereld in zou helpen dus ze snapte totaal niet waar haar moeder zich zo druk om had gemaakt. Ergens was Luthien ook boos op haar moeder. Waarom vertrouwde haar moeder haar vader niet? Ze waren toch al meer dan 17 jaar gelukkig met elkaar? "Ik weet wel zeker dat je het niet doet hoor papa."Zei Luthien toen nog zachtjes tegen haar vader, weer wierp ze een boze blik naar haar moeder. Christina keek naar Perkamentus. "Laten we de rest maar roepen, Severus doet het niet en daar is de zaak me afgedaan."Zei ze streng. "We hebben u nodig, we hebben Severus nodig. U kunt en mag dit niet vragen grootvader, zonder u is de school in groot gevaar."zei ze toen nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimedo okt 01, 2015 6:43 pm

Draco Malfidus

Draco trok wederom een wenkbrauw op toen Amber vertelde dat Hagrid een goede leraar was en dat hoe gevaarlijker de dieren waren die ze behandelde hoe beter dat was "Dus jij hebt ook een beetje gevoel voor gevaar." zei hij droogjes. Mooi dat betekende dat ze niet zo'n type was die overal voor terugdeinsde en zich liever afzijdig hield van bepaalde dingen. het betekende ook dat ze dus niet snel af te schrikken was, al wist hij dat ze bang was geweest voor Stoker die avond ervoor. Draco lachte en schudde toen zijn hoofd "Vrouwen superieurder aan mannen huh ? Eenhoorns zijn gewoon bevooroordeeld." grapte hij vrolijk. Hij knikte enkel toen ze vroeg of ze het niet over Stoker konden hebben tenzij hij een Chagrijnige Amber wilde hebben en hij had daar niet veel zin in, het was juist gezellig en dat wilde hij ook graag zo houden. Madame Rosmerta kwam met hun drinken aan en liep weer vlug weg. Hij hoopte enkel dat ze niet stiekem een bericht zou sturen naar Zweinstein dat ze hier zaten. Als dat bericht bij Lupos aan zou komen zou die niet blij zijn en Amber persoonlijk komen halen zodat ze bij hem vandaan was, hij had dan ook de vraag van Amber zien aankomen waarom hij in Merlijnsnaam jaloers was op haar familie en dan vooral haar vader. Hij zweeg even en zuchtte vervolgens diep "Nou, mijn vader is nooit zo...relaxed geweest zeg maar. Hij had altijd hoge verwachtingen van mij en heeft me altijd gepushed. Jouw familie, je gezin , jullie accepteren elkaar allemaal en fouten worden vergeven en alles. Dat heb ik niet..." hij wilde het niet erg graag over zijn ouders hebben maar hij vond dat hij nu wel antwoord moest geven gezien hij zelf aanleiding had gegeven voor die vraag van Amber "Het is best lastig om te zien hoe goed jullie met elkaar omgaan allemaal en dat er totaal geen teleurstelling te zien is in de blik die je vader heeft als hij naar een van jullie kijkt alleen maar trots." zijn vader had hem regelmatig met afkeer of teleurstelling aangekeken. Draco was dan ook opgegroeid in een omgeving waar falen geen optie was anders was je gewoon een mislukkeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimevr okt 02, 2015 11:46 pm

Albus Perkamentus
Albus had zwijgzaam gekeken, met een rustige uitstraling, totdat Severus en Christina terugkwamen. Hij wist heus wel wat ze hadden besproken en wat uiteindelijk het antwoord zou zijn. ''Goed dan.'' Zei hij kalm. Hij had al een ander idee, maar dat zou nu niet helpen. Het was misschien wel goed dat ze ervan uitgingen dat Severus dit niet zou doen. Hij glimlachte lichtjes. ''Laten we de rest er inderdaad maar bijhalen. Severus.'' Hij knikt even naar hem. ''Zou je zo vriendelijk willen zijn om de anderen een bericht te sturen?'' Niets aan Albus' houding liet te blijken dat hij teleurgesteld was. ''Voordat de familie Lupos arriveert, vraag ik jullie te zwijgen over wat hier besproken is. Om dit aan niemand te vertellen, ook niet aan je zus, Severus.'' Hij keek even in de verte waar zijn feniks was en zonder zijn blik ervan af te halen, praatte hij verder. ''Ze hoeven alleen maar te weten wat belangrijk is voor hen. Niet dat ik hen niet vertrouw, dat is het niet. Ik vertrouw Remus en Melian, maar hoe minder mensen ervan afweten hoe beter.''
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimeza okt 03, 2015 12:27 am


Revius Alast
''Dat dacht ik dus al. Ik heb precies hetzelfde, ben als de dood voor hoogtes.'' Zei hij met een grijns. Hij mocht haar wel, ze was iemand die haar eigen mening had, een stel hersenen had, ze zag er goed uit.. maar hij kon toch niet echt verliefd zijn geworden op haar? Dat zou onmogelijk zijn. Hij was Revius John Alast, iemand die heus wel gevoelens voor meiden had en ook meiden leuk vond, maar meer niet. Hij schudde het van zich af. Het zou vast niets betekenen. ''Nou zeer bescheiden ben je Cooper.'' Hij knikte even toen ze instemde om naar de Astronomietoren te gaan. Hij liep met Chanelle mee richting de Astronomietoren. ''Dus heb je een lievelingsvak, of ben je zo iemand die werkelijk alles geweldig vindt?'' Vroeg hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:35 pm

Chanelle Cooper

Chanelle lachte even kort en begon de trap op te lopen die naar de astronomietoren leidde, wat een roteind was maar ze had er niet zoveel last van nu ze een gesprek voerde met Revius en hij in elk geval nog geen poging had gedaan in haar broek te kruipen. Of nja onder haar rok technisch gezien, meiden van Zweinstein hadden een rok als uniform geen broek. Duh. "Zoiets heet Zelfkennis Alast." zei ze grijnzend "Ik weet heel goed wat ik kan en daar valt ook zwerkbal onder en jouw verslaan. Ik ben de enige jager die naast Kyle Lupos, langs je is weten te komen tijdens een match." en daar was ze verdomde trots op ook. "Oh god nee ik vind lang niet alles fantastisch. Ik heb namelijk een hekel aan toverdranken." zei ze doodserieus "Ik heb ook heel snel waarzeggerij laten vallen na het derde jaar." nee ze had totaal geen gevoel gehad voor waarzeggerij, of Professor Zwamdrift for that matter maar goed "Ik vind Bezweringen en Gedaanteverwisselingen heel leuk. Verweer tegen de Zwarte kunsten ook maar ik denk dat dat meer komt door hoe Professor Lupos les geeft. Het is erg interessant al die magische wezens enzo. Maar verder heb ik er niet bijzonder veel mee." Ja Bezweringen en Gedaanteverwisselingen waren haar absolute favo vakken. Banning was haar afdelingshoofd en was altijd zo enthousiast als iets lukte bij zijn studenten, en professor Anderling haar lessen waren zoveel super interessant, als educatief en nuttig. "En de jouwe? Nog een specifiek vak waar je echt een hekel aan heb en een vak wat je fantastisch vind?" vroeg ze toen maar terug ook. Beetje onbeschoft als ze alleen maar over zichzelf ging praten natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:43 pm

Severus Sneep

Severus had Perkamentus emotieloos aangekeken en probeerde te peilen waar de oude man aan dacht, niet dat hij ook maar een poging deed om legilimensie te gaan gebruiken tegen het schoolhoofd. 1. omdat Perkamentus dat van mijlenver aan zag komen 2. hij was dan wel goed in Legilimensie maar Perkamentus was een van de machtigste tovenaars allertijden dus die had vast wel een aantal trucjes om Severus uit zijn hoofd te houden en 3. hij had totaal geen behoefte om te proberen uit te vissen wat er allemaal in de oude man zijn hoofd omging. Hij knikte enkel kort toen er werd gevraagd of hij de Lupossen erbij wilde halen en stuurde Melian, Remus, Sirius, Kyle, Dane en Amber een bericht dat ze zich direct moesten melden bij Perkamentus zijn kantoor en dat ze daarna konden gaan en staan waar ze wilden. Dus het was nu basically wachten op iedereen. Ze hoefde echter niet bijzonder lang te wachten op Zwarts, die kwam nog geen 5 minuten later breed grijnzend binnen gestapt "Goedemiddag ondertussen!" zei hij vrolijk. Hij keek van Perkamentus naar Severus en toen naar Chris "Het lokaal is klaar en beschermd met elke mogelijke beschermende bezwering die ik kon bedenken om nieuwsgierige oortjes buiten te houden." zei hij zacht tegen haar zodat alleen zij en Severus het konden horen maar Luthien niet. "Goed, dus we wachten nog op Maanling en de rest ?" vroeg hij vrolijk en Severus knikte enkel kort. Zwarts had geen idee wat er zojuist besproken was tussen hen en dat was maar goed ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:28 pm

Amber Lupos

Troostend legde Amber haar hand op de zijne. Liefjes glimlachte ze naar hem. "Ik weet zeker dat je ouders hoe dan ook veel van je houden en zeer zeker je moeder."Zei ze toen gemeend tegen hem. "Sowieso ons gezin is écht niet perfect. Er gebeuren genoeg dingen en we hebben vaak genoeg ruzie met elkaar geen zorgen."Zei ze toen lachend, ze hadden nooit grote ruzies maar ze hadden toch ook zat ruzies. "En probeer het positief te zien als jij ooit een kind hebt weet je hoe je het absoluut niet moet gaan doen als vader."Zei ze toen tegen hem. Ze kreeg het bericht van haar oom, en besloot het bericht gewoon te negeren, ze zou vanavond wel aan haar broers vragen waar de brand was. Het was nu in ieder geval niet belangrijk. Draco die was momenteel wel belangrijk vond ze. "Sowieso ben ik een beetje het zwarte schaap van de familie. Mijn broers hebben een veel betere band met mijn ouders dan ik, ik zie ze weinig, me vader nog het meeste en als ik naar me moeder ga is het gesprek meestal van erg korte duur omdat ze dan weer wat met me vader te bespreken heeft. Dus eerlijk gezegd voel ik me nogal buitengesloten" Ze had dit nooit maar dan ook nooit aan iemand vertelt en snapte ook niet waarom ze het nu opeens aan draco vertelde "Hebben je ouders bewust gekozen voor 1 zoon? Sorry het klinkt als een domme vraag, maar kan me voorstellen dat het best eenzaam is om maar alleen te zijn. Luthien is enig kind omdat tante Christina geen kinderen meer kon krijgen, maar ik ken bijna geen mensen die dat uit eigen keuzen doen."zei ze toen ze werd rood en hoopte maar dat hij niet boos zou worden dat ze dit vroeg en dat tante Christina nooit zou horen dat ze dit aan Draco vertelde. Gezien Christina het niet rond strooide dat ze al sinds haar 17e geen kind meer kon krijgen. Ze vond het nog altijd super fijn om bij Draco in de buurt te zijn en hoopte dat deze dag nooit over zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 05, 2015 8:07 pm

Christina/Luthien Sneep

Luthien die niet van plan was voor haar neefjes het verborgen te houden, zweeg. Zo slim was ze wel, dat had ze maar al te goed van haar vader geleerd. Ze keek haar vader aan en probeerde te pijlen wat hij dacht. Zij keek hem altijd gewoon aan, hij had haar belooft nooit legitimensie te gebruiken op haar als het niet echt echt nodig was en ze vertrouwde hem daarop ook. Ze keek naar Sirius toen hij binnen kwam en haar hart maakte weer een sprongetje.
"Mooi."hoorde ze haar moeder zeggen op wat Sirius zei. "Ja, dat moeten we, maar ik ga ervan uit dat Remus, de kinderen en Melian hier snel zullen zijn."Zei ze en ze keek op de klok, ze was dit gesprek meer dan zat en kon niet wachten tot ze zich terug kon trekken samen met haar echtgenoot. Ze moesten dringend het een en ander door spreken. Christina keek ook even naar haar dochter en probeerde te pijlen wat die in haar hoofd aan het uitspoken was. Soms baalde Christina er van dat ze geen legitimensie kon net als haar man, gelukkig kon ze wel occlumentie. Christina was nog steeds woedend op haar grootvader iets wat ze nog nooit geweest was echter kon ze haar woede ook niet goed verbergen en zou het haar niets verbazen als Remus en Sirius dat meteen door hadden. ze was niet zo goed in het verbergen van haar emoties als Severus. "Komt de rest van de orde ook naar school?"vroeg Luthien toen verbaast aan haar oom en vader, ze keek de mannen aan wie haar als eerste antwoord zou geven. "Heeft dat ook iets te maken met dit gesprek?"voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimevr okt 09, 2015 11:04 am

Melian

Melian kon een glimlach niet onderdrukken. Remus had altijd gelijk en het beste met iedereen voor. Dat was natuurlijk ook iets wat Melian enorm aan hem waardeerden, behalve als zij natuurlijk vond dat zij gelijk had. "Ze zijn hopelijk zelfstandig genoeg om nu beslissingen te maken." zei Melian tot slot. Melian keek de Grote Zaal nog eens aandachtig rond en het viel haar op dat alles net zoals altijd verliep. Er waren geen rare dingen die er gebeuren en er hing ook geen rare sfeer. Melian vroeg zich af waar Severus bleef. Het duurde nu wel heel lang voordat hij terug kwam. Net nadat ze aan Severus had gedacht, vlogen er kleine blaadjes de Grote Zaal binnen. Eentje belanden bij Melian en Remus, eentje bij Kyle en eentje bij Dane. Melian las wat erop stond en keek naar Remus. Nu moesten zij naar Perkamentus komen en Melian stond op. Ze keek even naar haar twee zoons om te checken of zij ook aanstalten maakte. Melian zuchtte een keer even heel hard en ze keek naar Remus.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 12, 2015 8:51 pm

Draco Malfoy (omdat dat beter klinkt dan Malfidus)

Draco had een wenkbrauw opgetrokk en toen Amber een briefje las en hem terug stopte in haar zak "Belangrijk?" vroeg hij langzaam. Hij zou het jammer vinden als Amber terug geroepen werd en daardoor hun 'date' moesten stopzetten. HIj had het prima naar zijn zin...als het maar niet over zijn ouders ging wat het nu dus wel ging. Hij haalde zijn schouders op "Ik weet niet of mijn ouders er bewust voor hebben gekozen. Denk het wel, mijn vader wilde sowieso de Malfoy lijn voortzetten maar moeder wilde niet nog een kind het leven geven en de vloek van de familie meegeven..." met de vloek van de familie bedoelde hij de slaafjes van Voldemort zijn zonder dat je zelf een keuze heb. Het was voor Draco snel duidelijk geweest dat zijn moeder het helemaal niets vond dat hij in het leven als dooddoener was meegesleept door de keuzes die zij en Lucius hadden gemaakt, wat resulteerde tot het feit dat hij geen enkele keuze had. Maar goed "Iedereen heeft wel eens ruzie in zijn gezin neem ik aan. Niemand is perfect. Misschien moet je eens met je moeder gaan praten. of op zijn minst met je vader? kijken wat ze zeggen als je zegt dat je je buitengesloten voelt?" waarschijnlijk zou ze het niet doen maar goed hij kon wel enige input inbrengen toch? Misschien zou het helpen als ze inderdaad met een van haar ouders zou praten wie weet. "Zeg, wat vind jij van zwerkbal?" vroeg hij ineens het onderwerp veranderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 12, 2015 9:00 pm

Severus & Sirius

Severus had de blik van Luthien allaaaaang en breed voelen branden maar hij weigerde echter om naar Luthien te kijken op het moment. Hij keek alleen Albus nog even nijdig aan. Hij respecteerde het schoolhoofd heus wel, hij zou ook absoluut niet tegenover hem willen staan in een duel maar hij kon het niet bepaald waarderen dat Albus ervoor had gezorgd dat hij bijna oorlog had gehad met Christina. Pas toen Luthien haar mond open trok keek Severus haar aan en Sirius trok een vragende wenkbrauw op naar Christina "Welk gesprek? Wat heb ik gemist?" vroeg hij nieuwsgierig als hij was. Severus keek Luthien even streng aan met een 'kijk wat je heb gedaan blik'. "Niets belangrijks Zwarts. Wat er zometeen word besproken is van groter belang." meldde hij gladjes. Precies op het moment dat hij nog maals een bericht wilde sturen naar iedereen kwam Kyle al binnen die Dane aan zijn gewaad mee sleurde. Sirius stootte een blaffende lach uit en Kyle keek nors "Weet je hoe moeilijk het is om hem weg te krijgen als hij zijn oog eenmaal op een meid heeft gevestigd? Geloof dat hij nog steeds denkt dat hij naar haar aan het kijken is." meldde Kyle die Dane lostliet en rond keek "Dus waar is de brand?" Sirius grijnsde "Even wachten Kyle. We missen je ouders nog. Waar is maanling?" Kyle haalde zijn schouders op "Nou hun moeten een stukje verder lopen als ze in het kantoor van pa waren dus ik neem aan dat ze zo wel aankomen." en hij had het nog niet gezegd of Remus en Melian kwamen binnengelopen (moest ff snel godmonden Lautje). Remus keek iedereen even aan "Sorry dat we zo laat zijn. Dus, laten we meteen beginnen des te eerder kunnen we verder." Kyle keek van zijn vader naar zijn moeder en door naar Luthien waar zijn blik op bleef hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 12, 2015 10:50 pm

Amber Lupos


Glimlachend keek ze naar hem en schudde haar hoofd. "Niets wat niet kan wachten tot ik terug ben."Zei ze toen vrolijk tegen hem. Ze zou niets deze dag laten verpesten en zeer zeker niet eerder terug gaan voor iets wat waarschijnlijk een zwaar overdreven reactie van haar ouders was. "Neuh, dat heeft geen zin toen ik gister naar me moeder toe liep en me vader werd ik gewoon straal genegeerd door haar. Ze had niets een door dat ik er was, alleen me vader doet er toe meer niet."Zei ze toen hoofdschuddend, haar vader had haar gelukkig wel gezien. "Maar het doet er niet toe ik ben gewend dat ik onzichtbaar ben." glimlachte ze toen. Daarom vond ze het ook zo raar dat Draco opeens oog voor haar had. "Zwerkbal is super leuk! Er zijn veel functies in het team van Griffoendorn vrij gekomen dit jaar en ik zit te denken om me voor zoeker op te geven, maar ik ben bang dat ik toch niet door de selectie heen kom."Zei ze toen hoofdschuddend. Ze dronk even snel haar drankje op. "En jij? Zit je in het team omdat je het zélf wilde of omdat het van je vader moet?"lachte ze toen vrolijk. Ze moest er toen opeens aan denken dat haar tante Lucius altijd Lucy noemde en stikte bijna in haar drinken eventjes. Het was best grappig dat die elkaar zo noemde. Godzijdank was Christina aangetrouwd familie van haar en niet in bloed lijn. Anders zou Draco haar achterneef zijn gezien Narcissa een directe nicht van Christina was. Luthien daarin tegen was qua bloed wel familie van Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimema okt 12, 2015 11:58 pm

Draco Malfoy

Draco was blij te horen dat het niet belangrijk was wat Amber net had gelezen en dat ze dus nergens heen ging. Niet dat ze niet ergens snel weer terug moesten naar school als ze ook nog wilde eten maar goed dat was een zorg voor later. Hij werd echter nog blijer toen Amber hem vertelde dat ze Zwerkbal fantastisch vond en dat ze misschien voor zoeker wilde gaan in het team van Griffoendor "Beiden eigenlijk" zei hij toen Amber vroeg waarom hij was gaan zwerkballen "Ik ben er goed in en vond het altijd al leuk, iets wat je gewoon kan doen zonder dat er echt druk op je ligt. Vliegen is erg relaxend vind ik zelf. Tuurlijk mijn vader verwacht dat ik een dusdanig goede zoeker ben dat ik altijd de snaai pak en alles maar hij vind het minder belangrijk dan andere dingen. De familie Malfoy moet volgens hem overal goed in zijn. Gelukkig is Zwerkbal een van de dingen waar ik ook daadwerkelijk een talent voor heb al zeg ik het zelf." zei hij grijnzend. "Denk je dat jij goed genoeg bent om in het team te komen? Je broer is aanvoerder dus ik neem aan dat je dat als voordeel heb." hij wist niet of Dane inderdaad Amber voor zou trekken, Kyle zou dat niet doen die vond het te belangrijk dat het team goed genoeg was om Zwaderich aan te kunnen maar misschien was Amber wel echt goed genoeg "ik heb je nog nooit zien vliegen dus ik zou niet weten of je er iets van bakt." zei hij plagend. Hij grijnsde vrolijk en keek even snel op de tijd om te zien of ze nog tijd hadden voor ze terug moesten maar voorlopig konden ze nog wel even blijven zitten. Hij dronk zijn koffie rustig verder op en bestelde toen nog een boterbier voor Amber en eentje voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:24 am

Luthien Sneep/Christina Zwarts-Sneep


Nog steeds keek Christina naar haar man, ze had maar al te goed door dat hij nog steeds woedend was. Ze hoopte maar dat hij niet boos was op haar. Al vermoeden ze dat hij alleen woedend was op Perkamentus. Ze wilde dit gesprek achter de rug hebben en met hem praten. "Dat is niet voor belang van nu Sirius."Zei Christina een stuk vriendelijker dan Severus ze keek hem even bestraffend aan omdat hij zo lomp deed tegen haar broer. Ze kneep even met haar ogen, ze had nog steeds erg veel last van haar gezicht van gister. Ze hoopte maar dat ze echt geen littekens zou krijgen zo als Severus had gezegd. Ze was er nog steeds bang voor. Gelukkig zou Severus in tegenstelling tot wat Bellatrix dacht haar niet verlaten voor wat littekens in haar gezicht. Luthien keek verbaast naar haar ouders, hoe kon iets nou nog erger zijn dan wat ze net had gehoord. Ze kon zich niet voorstellen dat dit nog erger was. Wist zij veel. Ze schudde haar hoofd naar haar neefjes, normaal zou ze hierom lachen maar na net kon ze niet bepaalt echt lachen om wat Kyle zei. “Nou ik denk niet dat Amber nog komt anders was ze er al lang geweest.”zei ze toen tegen haar familie, ze vergat nog wel eens dat Perkamentus familie van haar was integenstelling tot dat hij familie was van haar neefjes en nichtje. “Kunnen we niet gewoon beginnen?” ze was nog steeds van streek van net. Net als haar moeder die duidelijk van streek was. Christina wierp een: we moeten praten. Blik naar Remus, ze hoopte maar niet dat Severus dat door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:35 am

Amber Lupos

Amber knikte ten teken dat ze het begreep. “Je bent er ook erg goed in, als ik het zeggen mag. Tot ergernis van me broers.”Zei ze lachend. “Je krijgt het nog zwaar, Luthien gaat voor drijver ze is angstaanjagend goed met een knuppel.”zei ze toen en dat was ook absoluut geen leugen. “Oom Severus probeert zich ook uit alle macht te verzetten dat ze in het team komt, onder het mom van: Het is te gevaarlijk! Straks word je van je bezem gemept. Ik denk eerlijk gezegd dat hij eerder bang is dat het team van Zwadderich van hun bezems gemept worden en dat zijn afdeling nooit meer wint.”lachte ze. Luthien was misschien een goede drijver maar dat was niet alles bepalend of het team van Griffoendorn zou winnen, de rest van het team moest natuurlijk ook goed zijn. “Vliegen is zo beetje het enige waar ik echt goed in ben, veder ben ik klein en behendig. Goed genoeg voor een zoeker zou je zeggen. Nee, ik krijg geen voorkeurs behandeling, mijn broer vind het team het aller belangrijkste en winnen nog veel belangrijker.”zei ze toen lachend. “Als iemand anders beter is dan ik kiest hij voor die gene.”zei ze toen. “Misschien kunnen we een keertje samen vliegen als je dat zo graag wilt zien.”vroeg ze toen aan Draco. “Misschien kan je mij wel helpen om in het team te komen?”
Ze keek hem vragend aan en hoopte maar dat hij ja zou zeggen, het leek haar ontzettend leuk, ze besefte wel dat hjij dan de concurent hielp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 3:04 pm

Severus, Sirius, Remus & Kyle (lekker makkelijk zo)

Severus had nog steeds besloten geen woord te zeggen verder behalve als het moest of als er iets aan hem gevraagd werd en dus zonderde hij zich af en ging hij ergens in een hoek staan met zijn armen over elkaar geslagen. Sirius keek hem vaag aan maar haalde toen zijn schouders op en keek naar Christina en vervolgens naar Luthien "Nou goed laten we inderdaad maar alles eruit gooien dan zijn we er vanaf we hebben meer te doen mensen!" zei hij lichtelijk ongeduldig. Hoe eerder ze hier klaar waren en alles gedaan hadden hoe eerder hij en Luthien naar Zweinsveld konden gaan, hij kon wel een goede borrel gebruiken. Remus schudde zijn hoofd naar Sirius en ving toen de blik van Christina op en knikte bijna onopmerkzaam zodat alleen Chris het zag. "Goed, ik vertel het Amber dan wel als ik haar zie, Als jullie haar eerder zien stuur haar dan naar mij toe oke?" vroeg Remus aan Luthien, Kyle en Dane. Kyle knikte "Doen we. Wat is nu precies het hele probleem waardoor wij het ontbijt in alle haast moesten verlaten? Dane was nog lang niet klaar met eten." grijnsde Kyle vrolijk en hij keek zijn broer aan. Remus keek even waarschuwend "Dit is niet iets om grappen over te maken Kyle." "Hee zolang ik niet weet wat er aan de hand is en hoe ernstig het is kan ik moeilijk gaan stressen pap. Dus voor de draad ermee wat is er aan de hand?" Kyle zijn grappende houding was verdwenen en hij leek nu eerder ongeduldig, net als Severus die even met zijn ogen had gerold maar verder had gezwegen en nog steeds als standbeeld in de hoek van het kantoor van Perkamentus stond toe te kijken. Hij ging het niet allemaal nog een keer herhalen, dat konden Remus, Melian, Sirius en Christina wel doen. Hij had genoeg slecht nieuws en ruzies gehad voor de eerst komende 10 jaar. Remus keek naar Chris en Sier en begon toen maar te praten "We zijn erachter gekomen, dankzij Severus, dat Voldemort een aantal plannetjes heeft lopen. Natuurlijk wisten we allemaal dat de orde leden een target op hun voorhoofd hadden, dat was onvermijdelijk maar nu weten we in elk geval hoe het precies zit." begon Remus langzaam. Sirius nam het snel over gezien hij het leuke deel wilde vertellen...nja 'leuk' "Het begon met een inval op Grimboudplein. we zijn het hoofdkwartier van de orde kwijt. Jullie kennen Bellatrix? Die leuke charmante vrouw die altijd mensen probeerd te martelen voor ze ze vermoord ? Nog even spelen met haar eten voor ze het oppeuzelt? Ja nou die kwam dus even langs en dan niet voor een kopje thee kan ik je wel vertellen. Als Remus en Christina niet waren gekomen op het moment dat ze kwamen had ik waarschijnlijk met de letterlijke staart tussen mijn benen moeten wegrennen of ik had hier niet eens gestaan." Remus kon Sirius wel wat aan doen, droogkloot, "We waren in de minderheid en we zijn er nog maar net vanaf gekomen met enkel wat kleerscheuren en lichte verwondingen die geen blijvende schade aan hebben gericht" Remus keek naar Christina ten teken dat zij degene was die zich niet druk hoefde te maken voor blijvende schade "Terwijl wij ons bezig hielden met de dooddoeners, kreeg Severus alles te horen wat Voldemort wilt doen met de rest van de orde." ging Remus onverstoorbaar verder "Severus heeft de opdracht gekregen mij en christina te vermoorden en te proberen jullie allemaal over te halen je aan te sluiten bij Voldemort-" Kyle trok direct zijn mond open en wilde hem even duidelijk maken dat dat in nog geen miljoen lichtjaren zou gaan gebeuren maar Remus hield zijn hand op en snoerde Kyle de mond "We nemen aan dat mocht Severus er niet in slagen jullie te bekeren dat jullie dan ook vermoord moeten worden. De kans is ook dat als het te lang duurt Voldemort andere dooddoeners op jullie afstuurd om het zelf af te handelen." Remus keek naar Sirius en Chris om te zien of hij toevallig nog iets had gemist en keek toen naar Dane, Kyle en Luthien om hun reactie te pijlen. Kyle stond met zijn armen over elkaar geslagen en had een frons in zijn voorhoofd "Oke dus we zijn nu ook targets? Het verbaasd me niet veel om eerlijk te zijn. Ik bedoel we zijn allemaal de kinderen van Orde leden die dicht bij professor Perkamentus staan en het volle vertrouwen hebben van de gehele orde daarbij weet Voldemort ook dat jullie niet te onderschatten zijn. Meer dan bijvoorbeeld Hecuba Jacobs of Dedalus Diggel." zei Kyle kalm. Hij had altijd wel verwacht dat er een moment zou komen dat hij, zijn broer en zusje en zijn nicht ook op Voldemorts To Maim, Kill or Seriously injure lijst zouden komen te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 3:31 pm

Draco Malofy

Draco wilde het niet toegeven maar het team van Griffoendor was dankzij de Lupos broers erg moeilijk te verslaan maar inderdaad ze miste een goede zoeker. Misschien was Amber dat inderdaad wel. "Nou als je broer je geen voorkeursbehandeling geeft moet je maar laten zien dat je beter bent dan de rest die komt opdagen en voor de positie van zoeker wilt gaan... en wat je nicht betreft, ik denk dat Professor Sneep het inderdaad erger vind dat wij dan van onze bezems worden geslagen. Dane is al een drijver waar je niet in de buurt bij wilt komen." hij grijnsde vrolijk maar hij was wel van plan te laten zien dat hij niet te raken was met een beuker. Als zoeker was hij snel en behendig en hij was nog nooit geraakt door een beuker. Hij dan..behoorlijk wat teamleden door de jaren heen waren wel geraakt en daardoor in de ziekenzaal beland. Draco lachtte toen ze zei dat hij misschien wel kon helpen met haar in het team te krijgen "Griffoendor helpen aan een goede zoeker die mijn direct concurrent word ?" vroeg hij grijnzend "Het zou in elk geval een beetje een uitdaging worden dan tijdens een wedstrijd." dat zou het zeker. "Dus ik wil je graag helpen...zullen we anders nadat we ons drinken op hebben terug naar school gaan en het zwerkbalveld eens onveilig maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:15 pm

Melian

Melian stond naast Remus ze was blij dat Sirius en Remus aan de kinderen uitlegde wat het geval was. Ze werd nog steeds boos als ze er over nadacht. Voldemort moest met zijn poten van haar kinderen afblijven en Melian wist dat haar kinderen zich nooit uit vrije wil zouden bekeren tot Voldemort. Melian vroeg zich echter wel af waar Amber was. Ze vond sowieso dat ze Amber weinig zagen de laatste tijd. Je kon wel merken dat ze ouder werd en zich wat meer tegen haar ouders begon te verzetten. Vergeleken met Dane en Kyle was Amber daar nog laat mee. De jongens waren daar op vroegere leeftijd al mee begonnen. Melian keek naar haar twee zoons. Ze snapte dat ze zo reageerde en daar was ze ook blij om. Ergens kon ze de glimlach op haar gezicht niet onderdrukken. Het was iets om trots op te zijn, wetende dat je kinderen verstandig genoeg waren. Melian keek naar Remus en toen weer terug naar de kinderen. "Dat klopt, Kyle. Daarom is het belangrijk dat jullie extra voorzichtig doen vanaf nu en goed op elkaar letten." zei Melian toen om Kyle's laatste vraag te beantwoorden en voor de zekerheid nog maar even te benadrukken dat ze voorzichtig moesten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:21 pm

Dane

Dane stond chagrijnig in het kantoor van Perkamentus. Allereerst had hij niet eens zijn ontbijt kunnen opeten en daarnaast kreeg hij nog eens dit nieuws te horen. Ergens moest Dane moeite doen om het verhaal wat Sirius vertelde niet amusant te vinden. De manier waarop Sirius vertelde wat er gebeurd was, leek bijna op een verhaal uit een of ander boek. De gedachte dat zijn vader en tante hun leven hadden geriskeerd om Sirius te redden, gelukkig met succes, zorgde ervoor dat Dane het verhaal toch niet zo amusant vond. Dane keek naar Kyle en toen weer terug naar zijn ouders. "Ons laten bekeren? Is ie wel helemaal gestoord geworden! Kyle en ik zullen ons nooit, maar dan ook echt nooit niet never nooit laten bekeren!" zei Dane. Hij werd nu boos. Wat dacht die aap zonder neus wel niet? Dat hij en Kyle zo makkelijk te bekeren waren. Dane balde zijn vuisten, maar probeerde niet te laten merken dat hij zo boos werd. Hij luisterde naar wat zijn moeder tegen hen zij. "Natuurlijk doen we voorzichtig en letten we elkaar. Dat doen we toen altijd?" antwoordde Dane toen droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 10:51 pm

Luthien/Christina

Ook al hoorde Christina dit verhaal nu al voor de derde keer in 24 uur tijd. Weer voelde het als een mes steek en weer vroeg ze zich af wat voor zieke geest Voldemort wel niet had dat hij aan een vader durfden te vragen zijn eigen dochter te vermoorden als zij niet deed wat hij wilde. Weer was dit het bewijs hoe zeer Voldemort de kracht van liefde wel niet overschatten. Ze keek weer naar haar echtgenoot. Ze had het knikje van Remus gezien en was blij dat hij ook met haar wilde praten hierover. Ze wist dat Severus het niet goed zou keuren dat Christina het aan Remus vertelden maar ze moest het hem gewoon vertellen. "SIRIUS! Dat is absoluut niet grappig!"zei ze streng tegen haar broer alsof ze zijn moeder was. "Je moet niet spotten met je eigen dood en ook niet met die van ons! Dit is niet leuk! Dit is super erg! Mijn dochter is een target net als de rest van mijn familie ja! Zie je de ernst hier wel van in?" Ze schudde haar hoofd. "Ik had permanent blind kunnen zijn! Als Severus niet een bekwamen tovenaar was geweest of ze had net een iets ergere spreuk gegooid, had ik nooit meer iets kunnen zien en was ik waardeloos geweest voor de orde ja! We zijn al zwaar in de minderheid."Christina flipte niet en was vrij rustig maar ze zei alles wel op een zeer strenge toon als een moeder die haar kind een dikke preek gaf. Ze snoof luid en klonk eng veel als haar lieve oh zo lieve nichtje Bellatrix als ze dat deed.
Luthien was even stil voor een paar minuten en kreeg toen een hysterische lach bui.
Toen ze uitgelachen was sprak ze. "Oh help! We zijn allemaal in groot gevaar nu, mam je kan niet meer veilig naast pap liggen s'nachts hoor! Straks verstikt ie je in je kussen! Pap, je begrijpt dat ik nu niets meer eet of drink wat uit jou handen komt he? Straks betover je me met één van je drankjes en word ik een dooddoener! Of vergiftig je me! I quiver with fear!oehoe" zei ze alsof ze echt absoluut doods en dan ook doodsbang was en alsof ze huiverde . Alsof haar vader haar als een dooddoener wilde hebben en haar in gevaar zou brengen. Haar vader zou nog eerder zelf sterven dan haar moeder ook maar iets aan te doen. Ze wist donders goed dat als er ook maar iets met haar moeder gebeurde haar vader zelf van binnen zou sterven en niet meer veder zou willen leven of iets. Haar vader hield meer van haar moeder dan wat dan ook. Najah misschien dat hij iets meer van haar hield, maar zij en haar moeder waren de hele wereld voor haar vader en dat wist ze ook wel. Hij hield meer van hun dan van het leven zelf. "Sorry, ik dacht oprecht dat Voldemort ontzettend slim was, maar als ik het zo hoor is ie knap achterlijk!" gefrustreerd maakte ze een handgebaar in de lucht en schudde ze haar hoofd, ze snapte oprecht de denkwijze van de oh zo machtige heer Voldemort niet. "Echt hoe heeft die gast zoveel macht weten te krijgen? Echt snugger komt ie niet over!" Natuurlijk wist ze ook wel dat Voldemort ontzettend slim was, maar niemand kon toegeven dat dit geen achterlijke zet van Voldemort was, als ie ook maar een klein tikje logisch nadacht, dan wist hij al dat dit in geen triljard lichtjaren zou gebeuren. Ze keek naar haar ouders. Luthien voelde zich echter voor geen enkel moment bedreigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 10:59 pm

Amber Lupos

"Tante Chris noemt ze het dodelijke stik-de-moord duo, gezien die twee nogal graag op de keel van mensen mikken met die bal."zei ze toen lachend. Ze ging er vanuit dat Draco wel wist wat een stik-de-moord was. Het wezen dat je s'nachts in je slaap wurgde, het leek op een soort zwarte sluier. Ze wist wel dat je Luthien, Dane en Kyle never nooit boos wilde hebben. Dan was je je leven niet zeker. "Niet bang dat je dan van me verliest Malfidus?"Vroeg ze hem plagend en ze keek hem met haar aller schattigste puppy oogjes aan. "Dát vind ik een uitstekend idee."Zei ze toen lachend, toen hij na het drankje met haar wilde oefenen. "Als ik pap kan laten zien dat ik het goed kan heeft ie me ook een nieuwe bezem belooft."Zei ze vrolijk. "Voor in het team heb ik natuurlijk een betere bezem nodig en dat is hij met me eens, ik moet me alleen eerst bewijzen."Zei ze toen zuchtend. Ze was een beetje jaloers op Luthien die vaak gewoon het beste van het beste kreeg, niet dat ze verwend was absoluut niet, maar Luthien was enig kind en dat zorgde er natuurlijk voor dat Christina en Severus veel meer geld hadden te besteden aan Luthien en dan nog het feit dat Severus nooit kleding of iets kocht en altijd dezelfde drie zwarte gewaden aan had en natuurlijk geen shampoo gebruikte, dat scheelt een hoop geld natuurlijk. Ze kon haar enthousiasme niet verbergen. "Als jij me helpt te trainen weet ik zeker dat ik in het team kom! Ik moet natuurlijk wel eerlijk toegeven dat je een waardige tegenstander bent en absoluut niet slecht bent in Zwerkbal."Zei ze toen droogjes. "Voor een Zwadderaar bedoel ik dan he."Zei ze zogenaamd alsof Zwadderich het aller slechtste team ooit was, natuurlijk bedoelde ze dat niet zo en was het maar een grapje. Ze hoopte dat hij dat door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:26 pm

Severus & Sirius & Remus & Kyle (blijft het zo makkelijk?)

Sirius trok beiden wenkbrauwen op toen Chris hem aansprak alsof hij een klein kind was en Remus had zijn gelach weten om te zetten in een soort neppe hoest wat Sirius ook direct door had gekregen. Sirius keek echter nu duister naar Chris "Ik spot niet met mijn eigen dood of die van jullie Christina." gromde hij zacht "We hebben het er levend vanaf gebracht allemaal." hij kon het serieus niet hebben dat Sneep de hemel in geprezen werd oh severus dit oh severus dat. Geen bedankt dat jullie mijn leven hebben gered toen Bellatrix het duidelijk wilde beïndigen, niet dankje dat jullie me daar weg hebben gekregen in plaats van te blijven vechten. ook geen bedankt dat jullie mijn man hebben gehaald Waardoor hij zo snel een drankje klaar kon hebben. Sirius begon chagrijnig te worden van Christina haar toon van spreken en Remus legde kalm zijn hand op zijn beste vriends schouder "Kalm aan Sluipvoet." Remus had door dat deze reactie niet enkel door Sirius zijn droogheid kwam gezien ze Sirius natuurlijk kende als de beste en wist dat hij dit soort reacties ALTIJD had. Er was iets gebeurd tijdens het gesprek wat ervoor had plaatsgevonden waardoor Chris op een laag pitje stond. Severus had zich nog steeds niet bewogen maar had moeite een flauwe glimlach te onderdrukken door Luthien haar reactie, dus in plaats van emotie te tonen zei Severus op gladde toon enkel tegen zijn dochter gezien Chris, Remus en Sirius nog aan het mauwen waren tegen elkaar "Wees wel wat voorzichtiger Luthien. Zoals Lupos al zei, als het hem te lang duurt voor ik iets doe gaat hij zelf actie ondernemen. Dus geen stiekeme nachtelijke uitstapjes naar Zweinsveld meer zonder iemand van de Orde. Wij of Sirius of je peetvader." ja Remus was haar peetvader en hij was het er nog steeds niet geheel mee eens maar goed het was gedaan en hij moest toegeven dat Remus geen slechte peetvader was geweest. Hij had in het begin Luth zo dusdanig erg verwend bijna net zo erg als dat Severus zelf had gedaan. Remus keek om toen hij het woord peetvader hoorde en richtte zich toen op zijn zoons "Dat geld ook voor jullie jongens. Luister naar je moeder wees wat voorzichtiger doe geen rare dingen en als je in Zweinsveld bent - met een orde lid - hou alles goed in de gaten. Als er ook maar iets vreemds gebeurd komen jullie direct terug." hij zei dit meer om Melian gerust te stellen dan de kinderen gezien hij ook wel doorhad dat Kyle en Dane echt niet zomaar ineens zouden stoppen met hun uitstapjes maar goed. Kyle keek naar Luthien en trok een wenkbrauw op en keek vervolgens naar zijn moeder "Geen zorgen mam. Wij komen heus niet in de problemen" kuch nee tuurlijk niet kuch. "En we zullen een extra oogje in het zeil houden op Amber." dat...was hij serieus van plan. Op het moment dat Amber de naam Draco Malfidus had laten vallen had Kyle al een vaag gevoel gehad en hij was van plan Amber een beetje meer in de gaten te houden in plaats van haar haar eigen gang te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:34 pm

Draco Malfoy

Draco had een grijns op zijn gezicht en die ging er voorlopig waarschijnlijk ook niet vanaf. Al helemaal niet toen Amber enthousiast reageerde op zijn voorstel om na het drinken al te gaan oefenen. "Ik ben nooit bang dat ik verlies Lupos." zei hij met een licht arrogante maar plagende ondertoon "Ik kan je trainen maar ik zal zorgen dat je nooit zo goed word als mij." natuurlijk was hij haar ook aan het plagen, hij zou haar zo goed als hij kon helpen en als ze dan net zo goed of zelfs beter dan hem zou worden dan zou dat zo zijn en zou hij zelf gewoon harder moeten trainen om ook weer beter te worden. Hij vond dat als iemand beter was dan jou dan kon je zelf ook verbeteren. Althans dat vond zijn vader altijd en dat was een van de weinige dingen waar hij en zijn vader het over eens waren tegenwoordig. "Goed voor een zwadderaar huh?" vroeg hij droogjes en hij keek haar met een duivelse blik aan, hij wist uiteraard, dat ze hem in de zeik zat te nemen hij was niet achterlijk (niet zoals de films hem altijd neerzetten -_-). Hij goot zijn drinken achterover en keek Amber uitdagend aan "Durf je het aan om mee terug te gaan naar Zweinstein en eens te zien hoe 'goed' ik wel niet ben?" hij wist waar hij de snaai kon vinden die werd gebruikt voor trainingen en die zouden ze dan dus ook gaan gebruiken. Hij hoopte enkel dat ze niet werden gestoord of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:50 pm

Luthien Sneep/Christina Sneep

Christina keek nog steeds boos naar haar broer, ze kon het momenteel echt niet hebben dat hij het leven als een grote grap zag en zeer zeker niet na het nieuws wat ze net hadden gehad. Echter besloot ze nu haar mond te houden voor het écht ruzie werd. Verbaast knipperde ze met haar ogen door de droge reactie van Luthien, en was Christina te verbouwereerd om wat te zeggen, eigenlijk wilde ze ook boos worden op haar dochter, maar ze besloot dat niet te doen. Echter had ze de flauwe glimlach van haar man donders goed gezien en wist ze ook wel dat hij zich amuseerde streng keek ze hem aan met een ik zie het wel blik.
Luthien stond nu voor haar vader, gezien ze geen enkele rust had om te zitten en knikte. "Hoe erg ik het ook haat, ik zal niet alleen naar Zweinsveld gaan zonder begeleiding papa."Zei ze toen. Ze nam de waarschuwingen van haar vader altijd een heel stuk serieuzer dan van haar moeder, gezien als haar vader zoiets zei het wel echt menens moest zijn. Hij waarschuwde hun nooit zomaar en zeker niet als het niet nodig was en dat wist ze ook wel. Hij was een stuk kalmer dan dat haar moeder was. Ze gaf haar vader even kort een knuffel, ze maakte zich ook zorgen om hem en om haar moeder. "Dus als ik het goed begrijp zijn Remus en mam de eerste twee die eraan gaan als de kans zich voordoet?"Vroeg ze toen voor de duidelijkheid. "En daarna pas zou je ons moeten vermoorden?" ze wist dat haar vader dat nooit zou doen maar ze wilde wel duidelijk de plannen weten, ze keek even naar Remus en vergat nog wel eens dat hij haar peetvader was, al was ze natuurlijk gek op haar oom Remus. Ze had zich altijd afgevraagd hoe haar moeder het voor elkaar had gekregen hem peetvader te maken gezien haar vader Remus nou niet heel erg mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:57 pm

Amber Lupos

"Dan zou ik maar heel erg snel heel erg bang worden."Zei ze met een duivelse grijns. "Ik laat je niet winnen namelijk."Plagend stak ze haar tong naar hem uit, ze kon er niets aan doen ze was nu eenmaal gewoon prettig gestoord en kon het niet verbergen hoe hard ze ook haar best deed om het wel te verbergen. Het was gewoon een onmogelijke opgaven en het leek wel een familie trekje gezien, Sirius, Kyle, Luthien en Christina allemaal zwaar prettig gestoord waren. Snel goot ze haar drankje achterover en keek ze hem vrolijk aan en stond ze blij op. "Ik ben klaar om te gaan Draakje."Zei ze toen liefjes tegen hem. "Ben jij ook klaar om ingemaakt te worden door een meisje uit Griffoendorn die ook nog eens jonger is dan jou?"Vroeg ze hem super lief en schattig. Amber vond het geweldig met Draco en ze kon niet wachten om samen met hem te vliegen, nog steeds voelde ze de vlinders in haar buik tekeer gaan, ze snapte nog steeds niet hoe ze zo snel zoiets voor iemand kon voelen en waarom ze dat voelde, ze wist een ding wel zeker ze voelde wel degelijk iets. Al bleef ze niet snappen hoe dat zo snel kon gaan. Ze trok haar mantel aan en ongeduldig wachten ze tot Draco kwam, ze straalde gewoon bijna zo vrolijk was ze door alles wat de afgelopen paar uur was gebeurt. Ze hoopte maar niet dat ze haar vader of broers tegen kwam, gezien die haar aan haar haren mee zouden sleuren om het nieuws te vertellen en dan was deze 'date' als het al een date was, meteen voorbij en dat zou Amber vreselijk erg vinden, zeker omdat ze niet snel weer de kans zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bleed Forever  - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 15 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bleed Forever
Terug naar boven 
Pagina 15 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bleed Forever (Hp)
» Bleed Forever

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: