thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders studenten tijd (nieuw)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimedi mei 24, 2016 12:08 am

Christina Zwarts

Christina glimlachte triestjes toen hij dat zei. Ze wist ook zeker dat als ze eerder haar zwangerschap hadden ontdekt dat Severus haar nooit had verlaten en dat was ook één van de redenen waarom ze het Severus eerst niet eens had vertelt. Ze had niet gewild dat Severus daarom kwam terug kruipen. Echter was het helaas voor Christina nadat ze het ontdekt had best snel te zien, aangezien ze erg slank was. Dat ze toch wel dikker begon te worden in een snel tempo en had Remus genoeg op haar in kunnen praten om het Severus toch te vertellen. Niet dat dat een bijzonder gezellig gesprek was geweest. Ze wist nog precies hoe hij had gereageerd. Hij had haar doodstil aangestaard. Iets wat Christina paniek aanjoeg omdat ze door had dat hij vond dat ze leven voorbij was en Christina al lang besloten had Luthien te houden. Echter toen Severus door het gat van de deur kroop en wegvluchten was die paniek omgeslagen in woede en had ze hem nog nageroepen met lafaard en toen hij terug kwam kruipen naar haar met de woorden dat hij nooit zo had mogen reageren en hij spijt had had ze letterlijk de deur tegen zijn neus aan dicht geslagen. Het kwaad was toen al geschied en hij had Christina haar woede al tegen zich gehad.
"Eey doe is niet!"zei Christina toen vel toen hij haar begon te poken, ze kon hier absoluuuuuut niet tegen en begon al half te spartelen. "Ik heb je misschien kreupel gemaakt maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf niet verdedig!" zei ze toen droogjes. Echter ging Severus gewoon door waardoor Christina niet anders kon doen dan een poging ze handen tegen te houden want ze was bang hem pijn te doen echter dacht ze al snel bij zichzelf screw that! en liep het uit op één van de stoeipartijen die ze zo vaak hadden gehad voordat ze een stapje verder gingen naar een ander soort van worstelen. Een bepaald gevoel borrelde op in Christina haar buik en ze vergat alles om haar heen. Christina wist niet hoe het gebeurde maar toch gebeurde het en Severus lag opeens boven op haar. Een heel bekend gevoel wat er voor zorgde dat er een vochtige plek ontstond bij Christina ergens. Dit weerhield Christina niet om door te gaan ze vergat echt echt alles om zich heen en het leek of alleen zij en Severus er nog waren. Terwijl Christina hem nog probeerde te poken lag haar andere arm ergens rond zijn nek hoe dat was gebeurt wist ze ook niet. Christina wist bijzonder weinig momenteel alleen dat ze zichzelf compleet verloor in zijn donkere ogen en haar lichaam dicht tegen het zijne aandrukte en wat ze maar al te graag wilde dat wist ze dan natuurlijk weer wel. Christina wist niets maar heeuj dat zou ze zelfs nog met alzheimer kunnen bedenken. (een potvis met alzheimer huh?) Haar bepaalde puzzelstukje werd dicht tegen een bepaal stukje van Severus aangedrukt wat logisch was gezien hij boven op haar lag en Christina behoorlijk spartelde. Christina had maar een dun zeer kort nachtjaponnetje aan die ook langzaam omhoog was gekropen tijdens de stoeipartij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimedi mei 24, 2016 12:28 am

Severus Sneep

Ergens was het uit de hand gelopen...Severus wist niet precies hoe ze in deze positie terecht waren gekomen maar vervelend vond hij het niet. Alhoewel. Zn broek zat weer eens vrolijk strak gezien zijn toverstok/stift erg graag mee wilde doen en echte actie wilde in plaats van half droogneuken. Hij keek Chris recht aan, wiens arm om zijn nek was gegleden, ook dat stuk was even wazig, hoe waren ze ook alweer hier terecht gekomen? Alles om hen heen was doodstil en het enige wat je hoorde was hun ademhaling wat behoorlijk oneven en zwaar was. Elke beweging die Chris maakte zorgde voor meer vrijwing tussen haar geheime grot en zijn avontuurlijke held (....ik zwijg verder hierover) waardoor zijn held erg graag die grot in wilde. Hij liet haar pols los om vervolgens lichtjes langs haar hals te strelen met zijn vingertoppen en daarna gleed zijn blik over de rest van haar lichaam. Hij verstijfde echter per direct toen zijn blik viel op de littekens op Chris haar buik. Hij had het nog niet gezien, tuurlijk had hij geweten dat ze littekens zou overhouden aan het hele fiasco maar hij had het nog niet gezien. Hij hield even zijn adem in terwijl hij met zijn vrije hand (op de andere rust een deel van zijn gewicht zodat Chris niet half geplet word) naar haar buik gleed en langzaam met zijn vingertoppen haar littekens volgde, tot hij bij de rand van haar string was en zich ineens maar al te goed besefte waar hij mee bezig was en hij haastig van haar af dook naar de andere kant van de bank. "Het spijt me." Voor hoever ze zojuist waren gegaan..als de littekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimedi mei 24, 2016 10:50 am

Christina Zwarts

Christina wilde niets liever dan Severus zijn shirt uit doen en over zijn gespierde (vind ik) borstkas strelen en daarna had ze maar wat graag wat anders uit willen doen. Het droogneuken was voor haar namelijk ook niet voldoende. Echter toen Christina door had wat Severus zag en waarom hij verstijfden liet ze haar handen zakken ze moest de nijging onderdrukken om haar littekens te bedekken. Haar eens zo mooie platten buik waar niets aan te zien was geweest was nog steeds behoorlijk compleet geruinneerd na het zwangerschaps drama waarbij ze bijna overleden was. Bij Bash had ze hier minder moeite mee, misschien omdat hij het nooit eerder had gezien hoe haar buik hiervoor eruit had gezien en Severus had dat wel, of misschien omdat het haar net ietjes minder kon schele wat Bash dacht dan wat Severus dacht dat wist ze zelf eigenlijk niet. Toen hij haar litteken met zijn vinger volgde stokte haar adem in haar keel. Het liefste wilde ze zijn hand weg slaan, maar aan de andere kant vond ze het ook ontzettend opwindend wat hij deed en ontsnapte er een lichte kreun aan Christina haar lippen en sloot ze genietend haar ogen. Toen Severus bij de rand van haar string kwam stokte haar adem en hoopte ze dat hij verder zou gaan. De wereld bestond voor haar nu alleen nog uit Severus en haar en verder niets. Helaas voor haar kwam Severus wel bij zinnen en schoot hij van haar af -wat ie behoorlijk snel deed ondanks zijn verwondingen wat Christina best knap vond- teleurgesteld keek ze hem aan. Ze vroeg zich af of misschien de littekens hem hadden afgeschrikt. Christina sprong overeind en trok haar nachtpon snel omlaag zodat hij het niet langer zou zien ze stond met haar rug naar hem toe uit het raam te staren over de stad Londen. Ze schaamde zich voor de littekens, ze schaamde zich dat ze zich zo had laten gaan en ergens heel ergens diep verborgen voelde ze zich afgewezen. Toen ze Severus zijn sorry hoorde wist ze instinctief dat hij ook de littekens bedoelde. "Dat hoeft je niet te spijten, jij kan daar niets aan doen. Het is niet zo dat jij een mes hebt gepakt om mijn buik mee te verminken."zei ze toen met een zucht, nog steeds lichtjes na hijgend van de spanning van net.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo mei 25, 2016 7:11 pm

Severus Sneep

Severus zat als een soort standeeld aan de andere kant van de bank, zover mogelijk bij de verleiding dat Christina heet, vandaan. Echter toen ze opsprong, zichzelf weer soort van fatsoeneerde wat niet echt overtuigend overkwam omdat haar belachelijk lange en mooie benen nog steeds even zichtbaar waren en Severus maar al te goed wist wat er tussen die twee benen zat. Severus kuchtte even om zichzelf te herpakken en stond toen langzaam op. Die spontane beweging die hij had gemaakt toen hij van Chris af was gedoken nam zijn lichaam hem niet in dank af en alles brandde en stak maar hij negeerde dat zoals hij het al de hele avond probeerde te negeren, en liep weer naar Chris toe tot hij naast haar stond en ook even van het uitzicht kon genieten, het Chris uitzicht niet Londen.. ook al snapte Severus precies waarom Chris en Lily dit appartement hadden gekozen om in te wonen. Het uizicht, de ruimte en centraal gelegen natuurlijk. Severus keek vanuit zijn ooghoek naar Chris die zuchtte en zei dat het niet zo was dat zij een mes had gepakt en in haar lichaam heeft lopen snijden en hij snoof even schamper -fuck hoe zeg ik dit int Nederlands.....- "Ik had het net zo goed wel kunnen doen." Zijn stem klonk weer bitter (en nog een beetje buiten adem van de inspanningen) "Door mij had je stress, maakte je je veel te druk... als alles goed was gegaan had het niet zover hoeven komen." Hij had nog niet toegegeven tegenover iemand dat hij zich schuldig voelde voor alles wat Chris had moeten doorstaan door hem. Voldemort wist het wellicht al had Severus zijn uiterste best gedaan zijn gedachten te verbergen voor hem maar hij was emotioneel geweest en niet echt in staat om zijn gedachten en gevoelens baas te blijven. Hij had het ook nog niet helemaal toegegeven aan zichzelf en had er zo min mogelijk aan gedacht wetende dat het hem op zou vreten als hij dat wel zou doen. Severus draaide zijn hoofd nu wel helemaal naar Chris en glimlachte wrang "Je bent nog steeds even mooi Chris. Littekens of niet." Zei hij maar al te goed doorhebbend dat Christina zich ongemakkelijk voelde en zich erg bewust was van het feit dat haar lichaam niet meer flawless was. Severus twijfelde heel even maar drukte toen zacht en voorzichtig een kus op haar hoofd om zich vervolgens een klein stukje terug te trekken "Ik denk dat het tijd is dat je terug naar Sebastian gaat.." mompelde hij vervolgens triest. "Niet dat ik je weg wil hebben maar.. het is laat. We hebben beiden een dramatische dag gehad en ik heb het vermoeden dat je wel wat slaap kan gebruiken." Luthien zou het haar vast niet gemakkelijk hebben gemaakt. Hij keek even om naar zijn dochter die nietsvermoedend weer in coma lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo mei 25, 2016 8:57 pm

Christina Zwarts

Christina schudde haar hoofd ze was het niet met hem eens. "Ja, ik had veel stress. Echter weet je niet of de bevalling soepeler was verlopen of niet als je wel bij me was gebleven. Je weet toch hopelijk ook nog wel dat mijn lieve vadertje." de woorden werden sarcastisch uitgespuugd. "Dat toen ik 16 was en hij achter onze relatie kwam. Er persoonlijk heeft geprobeerd te zorgen dat ik nooit een kind zou kunnen krijgen? Daarmee heeft hij destijds ook genoeg schade aangericht dat het al een wonder was dat ik zwanger werd van Luthien en dat misschien door dat littekenweefsel de bevalling net zo slecht had kunnen verlopen als dat het heeft gedaan."Zei ze toen tegen hem. Ze nam Severus niets kwalijk. "Toen Remus je een bericht stuurde dat ik aan het bevallen was en het waarschijnlijk niet zou overleven kwam je meteen. Je kwam binnen in een dramatisch tafereel en je aarzelde geen moment om me bij te staan. Jij hebt me door die hele bevalling heen geholpen Sev." zei ze toen oprecht. Christina moest de nijging onderdrukken om tegen hem aan te gaan staan met haar rug en haar hoofd weer tegen zijn schouder te laten rusten. Toen Severus de kus op haar voorhoofd drukte sloot ze haar ogen en genoot ze van zijn aanraking. Iets waardoor het verlangen zijn kleren van zijn lijf te scheuren alleen maar nog erger werd en ze nog vochtiger werd. Teleurstelling was van haar gezicht af te lezen toen Severus haar terug stuurde naar Bash. Ze zou zo ook terug naar hem gaan, maar niet alleen om te slapen. Ze had behoefte aan de liefde die Bash haar zou geven, het was anders dan met Severus. Maar alsnog heel erg fijn. Ze was inderdaad ook erg moe, ze had in geen weken al een nacht normaal geslapen door Luthien die regelmatig wakker werd en aangezien Christina geen partner had gehad die ze naar Luthien kon toe sturen zou dit de eerste nacht zijn dat ze niet uit bed hoefde voor Luthien sinds een jaar. Ze wist dat Severus goed op Luthien zou letten vannacht en haar meten zou halen mocht het nodig zijn. "Vindt je het niet moeilijk om me naar de armen van een andere man te sturen?"Vroeg ze hem toen met opgetrokken wenkbrauwen ze was verbaast dat Severus dit deed. Zij zelf zou nog liever haar tong afbijten dan Severus naar de armen van een andere vrouw te sturen. De gedachte alleen al kon ze niet verdragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo mei 25, 2016 10:12 pm

Severus Sneep

Severus besloot dat het veiliger was om geen opmerking te maken over hoe het er voor hem uit had gezien het moment dat hij het Holisto in was gelopen en door was verwezen naar Chris haar kamer. Remus had buiten de deur staan ijsberen wachtend op hem en hij had zonder een woord te zeggen al meteen duidelijk gemaakt aan Severus dat het er niet goed uitzag. Severus was toen zonder ook maar verder iets te zeggen tegen Remus naar binnen gesjeesd onder luid protest van de helers die Chris probeerde te kalmeren. Echter hadden ze hun pogingen hem weg te jagen snel gestaakt toen bleek dat Christina direct meer ontspande het moment dat hij binnen was gelopen en ze hem in haar vizier had gekregen. Het betekende echter niet dat het hele tafereel zo uit een horrorfilm had kunnen komen. Severus trok een gezicht "Geloof me ik beleef er geen plezier aan je naar hem te sturen maar gezien je eruit ziet alsof je al maanden niet goed heb geslapen en je het jezelf heel kwalijk gaat nemen als er nu iets tussen ons zou gebeuren terwijl Sebastian boven in jouw bed ligt te slapen." Al betwijfelde Severus ten zeerste dat Bash sliep. Die lag waarschijnlijk klaarwakker te wachten op Christina zich druk makend gezien de laatste keer dat Hij en chris elkaar zagen had Chris hem grondig vervloekt en de keer ervoor hadden ze slaande ruzie gehad, letterlijk, en was het ook geen prettige situatie geweest. En gezien de spanningen hier hoog opliepen en Severus maar al te goed doorhad in welke staat Chris verkeerde was het beter als ze naar boven ging. "En daarbij weet je dat ik niet iemand bent die van de situatie gebruik maakt." Het feit dat Chris nog altijd van hem hield en zonder aarzelen alles zou toelaten wat hij zou doen. Hij was dan voor het eerst eens even weer een goed persoon. Als het op Chris aankwam altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo mei 25, 2016 10:45 pm

Christina Zwarts

Even glimlachte Christina vaagjes en pakte ze zijn hand vast en kneep er eventjes in. "Je bent een goede man Severus, ondanks alles wat je je zelf wijs maakt. Voor mij ben je altijd goed geweest en voor Luthien ben je een goede vader."zei ze toen gemeend. "Ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen. Jij blijft altijd een deel van mij Severus. Wij zulle altijd een band hebben- ze gebaarde even naar Luthien- die ik met niemand anders zal hebben."Zei ze toen naar waarheid. "Jij begreep mij altijd op een manier die niemand anders zou kunnen begrijpen en dat doe je nog steeds. De dingen die wij hebben meegemaakt in onze jeugd...onze vaders dat zijn gruwelijkheden die niemand anders ooit zou kunnen begrijpen, waar ik nooit met iemand echt over zal kunnen praten. Net zo als zoveel andere dingen waarvan ik weet dat alleen jij me begrijpt. Jij hebt me altijd begrepen zo als niemand dat deed." voegde ze eraan toe. Ze bedroog Bash niet door te zeggen dat ze van Severus hield, nog steeds. Dit had ze namelijk ook aan Bash vertelt. Ze had nooit hierover gelogen tegen hem en dat zou ze ook nooit doen en dat wist Bash ook. Ook al had ze samen met Sirius de toorn van haar vader meegemaakt kon ze er ook niet echt met hem over praten. Met Sirius erover praten was op de één of andere manier te pijnlijk voor hen beide. Ze had alleen over Severus ermee gepraat en het feit dat van zowel Severus als Christina hun moeders vermoord waren. Dat zou Sirius nooit kunnen begrijpen. Christina had ontzettend veel van haar moeder gehouden. Sirius had Walburga gehaat. Severus had ook van Ellen gehouden, erg veel en dit wist Christina. Zachtjes en met tegen zin liet ze de hand van Severus los. "Roep me als er iets is of als er iets met Luth is en ik ben er in een minuut. Je kan alles pakken wat je wil."zei ze toen rustig nog. Ze keek hem nog even aan met haar blauw grijze ogen. Ze deed een stap richting de trap die naar haar slaapkamer lijden en keek hem nog even aan. Ze had er moeite mee om weg te gaan, maar zou dat toch zo doen. "Slaap lekker Severus." even twijfelde ze, maar toch deed ze nog een stap naar voren en drukte ze een kus op zijn wang. Gewoon op zijn wang, zo als ze zo vaak bij Remus en haar broer deed. Niet op zijn mond want dan zou ze inderdaad kapot gaan aan het schuldgevoel tegen Bash. Ze dekte Luthien nog even goed toe gaf haar een kusje op haar voorhoofd en vertrok richting de slaapkamer naar Bash. Zodra ze naar Bash keek werd ze nog natter -ja ja Chris word dat van twee mannen tegelijk, triotje zou ze vast niet afslaan- en ging ze bij hem op bed zitten. "Heey."zei ze zacht toen ze zag dat hij nog wakker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimedo mei 26, 2016 12:28 am

Severus en Bash

Severus wist nu al dat hij deze nacht de slaap niet zou gaan vatten na alles wat er was gebeurd, maar nu ging hij ook niet kunnen slapen door wat Christina had gezegd tegen hem voor ze naar boven was gegaan naar Sebastian. Severus staarde nog even uit het raam naar het verlichte Londen en draaide toen zn rug naar het uitzicht en liep naar Luthien die nog vredig lag te slapen. Hij wist dat als hij in Luthien haar leven wilde blijven, en Chris terug wilde, dat er iets drastisch moest gaan veranderen en Severus besloot then and there om een manier te vinden om te zorgen dat Voldemort niet zou winnen. Hij had enkel nog geen idee hoe. Severus plofte weer op de bank neer en staarde naar Luthien terwijl hij nadacht over zijn volgende stappen.

Bash had de hele tijd wakker gelegen terwijl Christina beneden was met Severus. Het was niet dat hij Christina niet vertrouwde, hij vertrouwde Sneep gewoon niet. Al wist hij dat Chris prima voor zichzelf kon zorgen en dat Sneep teveel schade had opgelopen aan zijn verwondingen om uberhaupt iets te doen en daarbij had Sirius Sneep zijn toverstok gekaapt. Iets waar Bash buitengewoon blij mee was al zou hij dat niet hardop zeggen. Hij hoorde een tijdje later dat Chris de trap op kwam en nog geen 3 seconden later gleed de deur open en kwam Chris binnengelopen. Bash ging wat rechter zitten en keek Chris aan die bij hem kwam liggen "Alles goed met je?" Vroeg hij direct zich pijnlijk bewust van het feit dat Chris nog steeds onwijs veel van Sneep hield. "Hebben jullie alles uit kunnen praten?" Hij klonk nonchelant maar ergens stak het hem ook. Al begreep hij natuurlijk maar al te goed dat Sneep altijd een deel van Chris haar leven zou blijven door Luthien en dat nam hij niemand kwalijk maar het was ook geen bijzonder prettig vooruitzicht te weten dat hij altijd 3e plaats stond. Voor nu kon hij daar prima mee leven, hij had geen idee hoe dat op de lange termijn zou gaan en daar moest hij dan ook goed over nadenken. (Chris geeft beiden mannen wel veel food for thought xD) Bash keek Chris recht aan en zag toen pas de rode blos op haar gezicht en de blik in haar ogen die hem maar al te bekend voor kwam en er begon iets wakker te worden bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimedo mei 26, 2016 11:26 am

Christina Zwarts

Christina drukte haar lippen op die van Bash voor ze antwoordde en pakte toen zijn hand vast terwijl ze haar lichaam tegen het zijne aandrukte. "Hij zal jou in ieder geval met rust laten. Daar heb ik even voor gezorgd en verder we hebben niet alles uitgepraat daarvoor is er te veel gebeurt. Maar het is een begin. Het is ons in ieder geval gelukt om geen ruzie te krijgen na langer dan 10 minuten samen in één kamer te zijn en dat is al heel wat en zeker voor Luthien is dat fijn."Besloot Christina toen te vertellen. "En je hoeft je geen zorgen te maken Bash. Er is niets gebeurd behalve praten."zei ze toen geruststellend ze nam het hem niet eens kwalijk als hij haar niet zou vertrouwen. Als Severus de stoeipartij niet had gestopt was er inderdaad wel meer gebeurt dan praten. Dus ze kon Bash niet eens blame als hij haar niet vertrouwde. Christina vertrouwde haarzelf niet eens. "Luthien is een draak trouwens. Ze heeft weer wat nieuws, als je haar van Severus over wilt pakken of iets dan word ze de duivel."Zei Christina toen hoofdschuddend. "Dat word nog wat als hij over een paar dagen weer naar huis kan." ze vond het nu al vreselijk zielig voor haar dochtertje. "Het is duidelijk dat ze een papa's kindje is."zei ze toen zuchtend. Normaal had Christina dat niet erg gevonden, maar het feit dat mama en papa niet meer samen waren maakte dat niet makkelijker dat ze een papa's kindje was. Christina hoopte maar dat Severus inderdaad meer tijd vrij zou maken voor Luthien.

Toen Christina merkte wat er zojuist tot leven kwam kreeg ze een speelse grijns op haar gezicht en duwde ze Bash op zijn rug en begon ze hem gepassioneerd te zoenen terwijl ze hem ontdeed van zijn boxer en zichzelf van het kleine beetje kleding wat ze aan had. "Ik heb wel zin in wat leuks."fluisterde ze toen sexy in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 10:30 am

Off: ik skip door naar de volgende dag.

Bash & Severus
Bash opende langzaam zijn ogen en geeuwde even, het was nog erg vroeg en Christina lag nog naast hem te slapen wat ze duidelijk nodig had gehad. Als Bash Sirius moest geloven sliep ze sinds de bevalling bijzonder weinig en slecht en hoewel Lily en Remus vaak hadden bijgesprongen om Luthien te verzorgen had dat niet veel geholpen. Bash sloop stilletjes uit bed en schoot snel een broek aan waarna hij naar beneden glipte even vergetende dat iemand anders beneden zat die Chris bijna had omgelegd en nu dus verplicht moest blijven. Severus was zo te zien al een tijdje wakker gezien hij met Luthien aan het spelen was en Luthien de tijd van haar leven scheen te hebben. Er stond een lege babyfles op tafel wat betekende dat Luth ook al had gegeten en ze was aangekleed. Ergens was Bash enigzins onder de indruk dat zelfs met de verwondingen en de weinige tijd die severus met zijn dochter doorbracht hij nog in staat was al die dingen te doen. "Je kan helemaal naar beneden komen Sebastian. Het is niet zo dat ik je nu wat aan kan doen." Zei de stekelige stem van Severus zonder dat hij zich had omgedraaid. Bash snoof even en liep toen door en ging naar de keuken om koffie te zetten "Goed geslapen?" Vroeg Bash nonchelant. Niet dat het hem wat boeide maar hoe sneller Severus zou herstellen hoe sneller hij weer weg kon. "Niet zo goed als Chris nu." De blik op Severus zijn gezicht veranderde van kil naar kalm en Bash voelde weer een steek van jaloezie opkomen "ze heeft het nodig na alles wat er is gebeurd." Severus trok een wenkbrauw op "Dat zal." Er viel een stilte waarin Bash koffie zette en de spanning was om te snijden. Het enige geluid kwam van het koffiezetapparaat en Luthien die vrolijk aan het brabbelen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 11:20 am

Christina Zwarts

Christina draaide zich nog een paar keer om in bed om vervolgens met een frons op haar gezicht wakker te worden. Eerst droomde ze dat ze seks had gehad met Bash om vervolgens seks te hebben met Severus en weer met Bash. Zo gingen haar dromen maar door en Christina voelde zich behoorlijk sletterig toen ze wakker werd. Dit zou ze dus in geen 100duizendjaar aan Severus of Bash vertellen. Toen Christina tot de conclusie kwam dat ze niet meer kon slapen stond ze op en ging ze in haar nachtponnetje naar beneden. Er zat niets onder wat Severus of Bash nog niet gezien had dus nam ze niet eens meer de moeite om er wat overheen aan te trekken. Christina merkte de gespannen stilte tussen de mannen op wat in ieder geval beter was dan dat ze elkaar de hersens in zouden slaan. Ze wilde bijna Severus een schouderklopje geven dat hij zich zo braaf gedroeg. Echter werd Christiba ook lichtjes rood toen ze naar beide mannen keek want ze moest weer terug denken aan haar droom waar ze praktisch een trio in hadden gehad. "Goede morgen mannen." Zei ze om te latej weten dat ze er was. "Dus gezellig hier." Merkte ze droogjes op. Ze drukte een kusje op Luthien haar voorhoofd en zag dat ze prima verzorgt was. "Wie wilt er ontbijt?" Vroeg ze rustig. Christina keek op de klok ze had nog meer dan tijd zat voordat ze weg moest. Zonder op antwoord te wachten liep ze naar Severus en deed ze een stuk van ze gewaad los zodat ze naar de verwondingen kon kijken. Voorzichtig voelde ze over de dikste snee die gelijk weer een beetje open ging. "Het ziet er over het algemeen goed uit. Maar het moet nog een aantal keer ingesmeerd worden." Zei ze toen rustig tegen Severus terwijl ze zijn gespierde borstkast goed bekeek op nog meer mogelijke bloedingen. Niet 100% bewust van Bash die erbij was. Maar Christina deed dan ook niets ongepast. Ze was gewoon als heler Severus zijn wonden aan het bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 11:40 am

Severus & Bash

De stilte had voortgeduurd tot Christina liet merken dat ze aanwezig was en Severus even omkeek naar haar voor hij zich weer richtte op Luthien die het allemaal maar al te interessant vond. "Hartstikke gezellig" mompelde Bash en Severus tegelijk alleen dat van Severus kwam er 10x sarcastischer uit dan dat van Bash. Bash richtte zich weer op de koffie "Een ontbijt sla ik niet af." Zei hij toen en hij zette vervolgens een kop koffie neer voor Christina en toen met heel veel pijn en moeite ook een voor Severus. Hij had de neiging het te vergiftigen maar dat zou Severus binnen no time merken. Bash verstijfde even en keek met samengeknepen ogen toe hoe Christina Severus zijn wonden controlleerde en hoe vertrouwd dat schijnbaar voor hen beiden was. Severus echter haalde scherp adem en keek even alsof hij iemand wilde omleggen, al was dat waarschijnlijk zijn standaard blik. "Ja zou het." Mompelde Severus die vanuit zijn ooghoeken Bash zijn blik zag en een fijn gevoel van voldoening over zich heen voelde komen. "Ik neem aan dat het verstandig is daar niet al te lang mee te wachten?" Vroeg hij nonchelant met een blik alsof hij er niet echt naar uit keek, wat deels waar was maar aan de andere kant zou hij de pijn verwelkomen als dat betekende dat Bash groen zou zien van Jaloezie. Muahahaha. Ergens gleed er een deur open en nog geen 30 seconden later kwam Remus naar beneden gelopen met ook enkel een broek aan en geen shirt. 2 mannen zonder shirt en zometeen 3 als Severus zijn wonden ingesmeerd zouden zijn. Remus keek even van Bash naar Severus en zijn blik bleef hangen op Christina. Een duidelijke -wij moeten praten- blik, voor Remus ook maar voor de koffie ging "goedemorgen." Zei Remus met een droge grijns. Remus had direct de sfeer die er hing opgepikt en hij vond het meer dan hilarisch. Bash mompelde een goedemorgen terug en vond zijn koffie mok heel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 12:07 pm

Christina

Christina werd een tikje nerveus van de gespannen sfeer die er hing. Maar ze liet niets merken. Al zouden Remus en Severus het ongetwijfeld door hebben. Ze knikte toen Severus zei dat het maar beter snel kon worden ingesmeerd. "Dan smeer ik je eerst even in en maak ik daarna ontbijt voor ons allemaal." Zei ze geduldig. Toen draaide ze zich om naar Remus en keek terug met een maar dat wil ik helemaal niet blik. Want ze verwachten half om half de preek van haar leven. "Remus wil je ook ontbijt? Hoe is het met Melian?" Vroeg ze toen rustig. Verbaast dat Severus niet naar Melian vroeg. Als ze toch bezig ging kon ze het net zo goed voor iedereen doen. Rustig liep ze naar de keuken en pakte ze daar de zalf die ze veilig had weggelegd voor Luthien. Ze drukte even een kus op de wang van Bash terwijl ze langs hem liep en zag totaal zijn jaloerse blik niet net zo als ze niet door had dat Severus Bash aan het pesten was met het nu insmeren. Vervolgens liep ze terug naar Severus, hielp ze hem uit zijn gewaad waardoor er nu 3 mannen zonder shirt stonden. Christina moest toegeven dat het uitzicht niet bepaalt verkeerd was en dat ze weer lichtjes rood werd omdat ze weer aan die droom dacht van vannacht net als dat ze dat ergens anders voelde. Snel drong ze die gedachte weg. Dit keer smeerde ze zachtjes Severus zijn wonden in en niet zo als gisteren hard. Veronschuldigend keek ze hem aan toen ze de laag gelegen wonden moest insmeren. Verder bleef ze rustig dit voelde zo vertrouwt. Zo normaal. Hoe vaak  had ze hem niet al zo gezien en aangeraakt? Christina glimlachte naar hun dochtertje. Ze hield zoveel van Luthien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 12:41 pm

Remus, Severus en Bash

Bash hield een geïrriteerde grom binnen en probeerde zijn blik neutraal te houden waar hij hard in faalde en hij ving de blik van Remus op die hem medelevend aankeek en zich toen maar weer op Chris richtte die bezig was met het insmeren van de vreselijke wonden van Severus "Met Melian is alles prima. Ze slaapt eindelijk weer, ik denk dat ze nog een dag nodig heeft voor ze volledig is hersteld." Hoe typisch was het dat zowel Remus als Christina beiden de liefdes van hun leven hadden vervloekt... Remus had wel nog de blik op zn gezicht dat ze moesten en zouden praten of Christina nou wilde of niet, hij moest wat kwijt en hij had een vaag vermoeden dat Christina ook wel wat kwijt wilde gezien hij niet blind was en kon zien dat Christina zich niet op haar gemak voelde. Severus had zijn kaken op elkaar geklemd en verbeet de pijn maar de kop van Bash was dit allemaal meer dan waard en daarna keek hij weer terug naar Chris die weer de lager gelegen wonden begon in te smeren. Beelden van de vorige avond schoten door zijn hoofd. Remus keek vanuit zijn ooghoeken toe en zag precies wat er gaande was maar hij zweeg. Christina moest dit zelf uitzoeken hij zou echter wel straks vertellen wat hij ervan vond. "Lily komt zo thuis." Merkte hij toen maar gladjes op. Lily had een berichtje achter gelaten dat ze naar huis kwam zodra ze klaar was met James martelen... iets in die trand in elk geval. En als je het over de duivel had. De deur gleed open en Lily stapte naar binnen zich totaal niet bewust van wat er gaande was. Pas toen ze opkeek en het tafereel wat voor haar afspeelde zag verstijfde ze. Haar blik gleed van de jaloerse pissige blik van Bash naar de geamusseerde blik van Remus die moeite deed niet te grijnzen, naar Severus die een blik van pijn had op zijn gezicht maar ook een blos, en toen naar Christina die half op Severus zijn schoot zat, haar hand bijzonder laag op Severus zijn buik, met een zwaar ongemakkelijke blik... daarna kwam lily er pas achter dat alle drie de mannen shirtless waren en dat Christina niet veel meer aanhad dan een bijna doorschijnende nachtpon die erg hoog lag nu ze over Severus heen hing.... er hing een doodste stilte terwijl iedereen op Lily's reactie wachtte "Nope." Meldde Lily die haar hoofd schudde "Ik ga het niet eens vragen!" Ze draaide zich om en liep weer weg waarschijnlijk terug naar James om hem ook van zijn shirt te ontdoen. Remus had nu echt een geamuseerde grijns op zijn gezicht en probeerde die te verbergen door een slok van zn koffie te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 3:16 pm

Christina Zwarts

Christina had totaal niet door hoe de mannen elkaar aankeken en dat was maar goed ook. Anders zou Christina niet bepaald blij zijn geweest met hun spelletjes. Christina moest nog altijd moeite doen om Severus niet op een ongepaste wijze aan te raken. Daarvoor was ze wel bewust genoeg van Bash in de kamer. Christina zou dat uberhaupt niet doen want Bash verdiende dat ook totaal niet. Wel had ze heel verstandig haar mond gehouden over wat er gisteren bijna was gebeurt. Aangezien het bijna was was het ook niet bepaalt nodig want ze hadden nou eenmaal niets gedaan. Christina had totaal niet door ook dat Severus vol uitzicht had op haar borsten als hij daar maar 1 seconde naar keek doordat ze half bukte had ze een behoorlijke inkijk in haar niet al te verhullende nachtpon en dankzij de borstvoering sprongen haar borsten er ook gewoon bijna uit nu ze Luthien nog niet gevoed had. Toen Lily binnen kwam keek Christina even om naar haar beste vriendin en beseftr Christina pas hoe vreemd dit was. Christina in haar nachtpon, drie half naakte mannen het leek bijna op het harem van Christina. Of op ze minst op een orgie. "Dit is absoluut niet wat je denkt!" Riep ze Lily nog waar ebn dat was de waarheid. Nu keek Christina even naar Remus met een geirriteerde ja we praten zo wel ik ben even bezig blik. Ze was bijna klaar met Severus zijn wonden. "Je kan pas weg hier als niets meer zo makkelijk bloed." Zei ze toen rustig. "Dus voorlopig ben je nog Luthien haar oppas." Zei ze droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 3:26 pm

Remus, Severus en Bash

Remus vermaakte zich kostelijk, vooral na Lily haar vertrek en Chris haar poging Lily haar naughty gedachten te laten verdwijnen en al helemaal doordat Christina zich zo overduidelijk ongemakklijk voelde. Severus vond het ergens ook wel komisch maar dat liet hij natuurlijk niet blijken al kon hij een hele kleine trek van zijn mondhoek niet verbergen wat bijna een glimlach had kunnen worden. Severus was zich ook bijzonder goed bewust van Christina haar inkijk probleem en hij hoorde hoe Bash per ongeluk zijn koffie omgooide. Iets wat resulteerde tot een grijns van hem. Bash vloekte even zacht en begon op te ruimen en Remus leunde droogjes tegen het aanrecht aan en keek Christina even bestraffend aan voor hij zijn geamuseerde blik weer opzette. Dit was net een soap serie het enige wat Remus mistte was popcorn. Severus keek weer naar Christina en kuchtte even zacht "ik heb er geen problemen mee dat ik oppas ben voor Luthien." Meldde hij toen ter afleiding "het is alleen niet bijzonder prettig als ze me gebruikt als menselijk klimrek." Nee dat was geen succes. Dit keer was het Bash die besmuikt grijnsde omdat Luthien haar vader duidelijk pijn had gedaan. Severus keek hem even dodelijk aan en Bash was dit keer degene die een besmuikte blik had. Remus keek van de een naar de ander en vroeg zich af of Christina nou echt niet doorhad dat die twee elkaar probeerdr af te troeven of elkaar probeerde te vermoorden met blikken, of dat ze het gewoon ijskoud negeerde. Ergens wist Remus wat het antwoord was. "Ik moet zo werken Chris." Meldde Bash toen onschuldig "Ik ben er vanavond weer als je het niet erg vind." Hij zond Chris een blik die vertelde dat hij haar niet zou laten slapen zonder een avontuurtje. Severus klemde zijn kaken op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 7:07 pm

Christina Zwarts
Christina moest zich inhouden om niet te gaan zuchten. Christina haten ongemakkelijke situaties. Met namen omdat Christina zich zelden tot nooit schaamde of zich ergens ongemakkelijk over voelde. Ze keek Severus aan toen hij het had over het menselijk klimrek. "Als je gewoon aan haar uitlegt dat het niet kan omdat het pijn doet dan luistert ze wel. Ze is verrassend intelligent voor een peuter."zei ze toen droogjes. Ergens was ze heel blij dat Luthien duidelijk Severus en haar hersens had geërfd. "Ze is misschien een kleine duivel, maar ze is wel zo lief dat ze ons niet moedwillig pijn wilt doen gelukkig." Ze keek even vertederd naar haar dochtertje die bijna jarig was (vind ik) waarbij ze zich ook realiseerde dat Luthien nog nooit een bijzonder iets met haar vader erbij had gehad. Tijdens de kerst hadden zij en Severus zo erg overhoop gelegen dat ze zich niet ertoe kon brengen om Severus, Luthien te laten zien. Misschien moest ze Severus wel op Luthien haar verjaardag laten komen. "Red je het zo wel? Of moet ik haar toch maar naar het kinderdagverblijf brengen?"Christina vond het dood eng Severus alleen te laten met Luthien. Niet omdat hij er vandoor zou gaan. Want dat kon niet eens muwahhaha. Maar omdat Severus nog nooit echt alleen was geweest met Luthien en Christina bang was dat hij niet wist wat hij moest doen met bepaalde dingen. toen Remus haar bestraffend aankeek, keek ze terug met een blik van WAT ik doe helemaal niets? Want Christina was zich ook totaal niet bewust van de inkijk. Toen ze hoorde wat Bash zei glimlachte ze even met een blos op haar wangen, iets wat in de krant mocht want normaal wist alleen Severus, Christina te laten blozen of die ene keer dat ze betrapt waren door een docent in de bezemkast ja toen had ze ook wel even een rode blos op haar wangetjes hoor. Christina waste haar handen en liep naar Bash toe. Ze glimlachte naar hem met een verliefde glimlach.
"Natuurlijk is het goed als je straks weer komt."Zei ze toen rustig en naar waarheid. Christina had zelf ook wel weer behoorlijk veel zin in een avontuurtje vanavond. Ze liep naar hem toe en drukte even een kus op zijn lippen, bijwijze van tot strakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 11:09 pm

Severus, Remus en Bash

Remus trok een wenkbrauw op toen hij Chris haar blik zag en was toen 100% zeker van het feit dat Christina serieus geen flauw idee had wat er precies gaande was. Ergens had Remus de neiging het haar te vertellen maar aan de andere kant was dit behoorlijk komisch en vond hij het wel prima. Hij had genoeg aan zijn hoofd met Melian en de verwarrende gevoelens die hij voor haar had om ook nog eens scheidsrechter te moeten gaan spelen tussen Bash en Severus. Iets was waarschijnlijk toch totaal geen effect zou hebben gezien die twee elkaar niet met rust zouden laten tot Christina zonder enige twijfel een van de twee had gekozen. Remus hoopte dat Christina als ze de keuze moest gaan maken zelf ook 100% zeker was dat ze de juiste keuze had gemaakt...hijzelf was op dit moment nergens echt zeker van. Remus verdween even in zijn eigen wereld maar kon prima volgen wat er werd gezegd. Bash glimlachte vrolijk en tevreden en wierp Severus een blik die Chris niet kon zien omdat hij met zijn rug naar haar toe stond terwijl ze haar handen stond te wassen "Ik demk dat ik het wel overleef Chris." Meldde Severus die weer een enigzins koude toon had aangenomen door Bash zijn veel te vrolijke blik. Bash keek toen naar Remus "Remus is er ook nog om te helpen." Zei hij toen droogjes en Remus grijnsde "Ik ga nergens heen tot Melian weer normaal kan functioneren en ik zeker weet dat ze oke is." Zei hij ter bevestiging. En ook om Severus in de gaten te houden maar dat zei hij er niet bij. Bash werd even afgeleid door Chris die hem een kus gaf en hij gleed even zijn arm om haar middel heen "Mooi, ik ben namelijk van plan je heel wat lekkers te laten voelen." Mompelde hij zich er maar al te goed van bewust dat Severus ieder woord kon horen. Severus echter was niet snel uit het veld geslagen en snoof even "Als je tips wilt of wilt weten wat Chris precies lekker vind kan je het altijd aan mij vragen." Begon Severus op zijn veeeeel te nep vriendelijke toon "Ik weet natuurlijk maar al te goed wat Chris wel en niet fijn vind." Vervolgde Severus alsof hij de onschuld zelve was. Bash verstijfde even en liet Christina langzaam los "Ik ga me even omkleden anders ben ik straks te laat." Hij drukte nog even snel een kus op Chris haar voorhoofd voor hij weer naar boven verdween en Severus zijn besmuikte grijns niet meer kon zien. Remus rolde met zijn ogen voor hij weer zijn blik op Christina vestigde. Ze moesten praten en wel graag voor Chris er ineens vandoor ging om onder het gesprek uit te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 13, 2016 11:27 pm

Christina Zwarts

Christina bloosde toen Bash dat tegen haar mompelde en fronsten toen ze Severus zijn opmerking hoorde. Zelfs Christina had door die opmerking nu door dat deze opmerking wel bedoelt was als pissing contest. Snel keek ze Severus bestraffen aan, voordat hij nog wat veel ergers ging zeggen. Alhoewel ze Severus geen ongelijk kon geven natuurlijk. Hij wist het het beste van iedereen aangezien hij haar had ontmaagd en ze de laatste twee jaar op Zweinstein behoorlijk vaak de oh zo geweldige uiterst effectieve sport seks beoefende. "Jij kijkt veel te blij met je zelf."Zei ze met samen geknepen ogen. Een trek die ze van Severus had overgenomen. "Je hebt beloofd dat je je zou gedragen dus hou je daar ook aan."beet ze hem zachtjes toe. Dit gingen nog zeer lastige dagen worden om te zorgen dat de mannen elkaar niet af zouden maken en Christina zichzelf kon beheersen met Severus in huis. Iets wat nog een behoorlijke opgave zou zijn. Christina keek Remus aan met een blik dat ze eerst ontbijt zou maken voor hun, zodat Severus even zoet zou zijn en hun met rust zou laten en dat Christina daarna met Remus zou gaan praten. Snel begon ze pannenkoeken en eieren klaar te maken om het vervolgens voor Severus op tafel te zetten. "Als Luthien het wilt mag ze wel een paar stukjes pannenkoek en ei, maar zorg ervoor dat ze haar mond niet verbrand."Zei ze toen streng tegen Severus, zijn opmerking van net nog niet vergeten. Vervolgens keek ze naar Remus met een blik van blijf je hier of kom je nog mee? Vervolgens liep ze naar haar slaapkamer en gooide de deur achter Remus dicht. Christina sprak een bezwering op de kamer uit zodat Severus hun niet kon horen. Christina zou Luthien wel horen of als er iets mis ging, maar Severus kon hun niet meer horen. "Je wilde praten?"vroeg Christina rustig aan Remus nu ze eindelijk weer normaal kon ademhalen nu ze niet meer tussen al die spanning in stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo jun 22, 2016 3:34 pm

Severus & Remus

Severus zette zijn meest onschuldige blik op "Ik gedraag me." Zei hij alsof hij zich van geen kwaad bewust was. "Ik kan er niets aan doen dat hij nog niet zo bekend is met jouw eh behoeftes. Ik vertelde enkel de waarheid en bedoelde er helemaal niets mee." Ging hij droogjes verder en ving de snuif van Remus op die het wist te verbergen door te gaan hoesten. Severus was inderdaad veel te blij met zichzelf op dit moment omdat hij erin was geslaagd Bash de kamer uit te jagen en hem een ongemakkelijk gevoel te bezorgen wat voor Severus een win was. Hij knikte even kort toen Chris hem streng meldde dat Luth wel een paar stukjes pannenkoek mocht als het maar niet te heet was en keek even toe hoe Christina en Remus haar kamer in verdwenen.

Remus was braaf achter Christina aangelopen en keek haar vervolgens grijnzend aan "Zie je nu echt niet wat Bash en Severus aan het doen zijn of doe je alsof je het niet ziet?" Vroeg hij half lachend. Hij schudde even zijn hoofd en keek toen serieus "Wat ga je met Melian doen? Heb je Lily er al over gesproken?" Dit gesprek zou deels de vraag zijn over wat HIJ met Melian aanmoest en deels de vraag wat Christina van plan was met Severus en Bash gezien het duidelijk was ...voor hem...dat die twee elkaar de kop af zouden bijten als er daar de kans toe was en hoewel ze beiden heel subtiel hadden proberen te zijn was het hem niet ontgaan en severus was het niet ontgaan dat Bash hem jaloers wilde maken en Bash was het niet ontgaan dat severus hem weg had gejaagd en hem had op lopen fokken gewoon om zijn gram te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimewo jun 22, 2016 4:17 pm

Ergens wilde Christina nog in discussie gaan met Severus toen hij zo onschuldig deed. Echter kneep ze haar ogen tot spleetjes en schudde ze haar hoofd. Ergens had hij gelijk hij wist het het beste, maar dat ging ze niet zeggen. Dus verdwen ze met Remus haar kamer in. Verontwaardigt keek Christina Remus aan. "Wat? Ik zei toch dat hij zich moest gedragen."zei ze toen over Severus. Ze had de rest inderdaad niet door gehad. "Die twee moeten in ieder geval niet alleen met elkaar achterblijven dat is zeker. Maar ik kan Severus niet in ze uppie thuis laten zitten terwijl hij niet eens instaat is om voor zichzelf te zorgen. Hij blijft Luthiens vader."zei ze toen alsof dat de enige rede was en niet dat ze nog steeds ontzettend veel van hem hield.

Christina slaakte een zucht toen hij over Melian begon. "Ze was ooit me beste vriendin en ik zie haar als een zusje, maar wel als een zwaar ontspoort zusje waarbij je een keer keuzes moet stellen. Ik heb met zowel Severus als Lily hierover gepraat. Zelfs Severus vind het beter als Melian ergens anders gaat wonen, ook vanwege Luthien. Hij betwijfelt ook of Melian niets stoms zal doen uit paniek. Lily is het ook met mij eens dat zo lang Melian een dooddoener is ze beter ergens anders kan gaan wonen. Hoeveel pijn het me ook doet, zodra ze kan moet ze hier weg. Ik moet voor mijn dochter kiezen en onze veiligheid, ook die van Lily. Melian heeft haar keuze gemaakt en daar moet ze de consequenties van zien. Ik kan niet mijn kind in gevaar brengen voor haar en als zelfs haar eigen broer Luthien niet veilig vind met Melian, dan is het niet eens meer paranoïde." Christina vond het vreselijk moeilijk Melian eruit te moeten zetten maar het voelde voor haar of ze geen keuze had. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimevr jun 24, 2016 2:21 pm

Remus Lupos

Remus zuchtte even diep en dacht na "Ik begrijp dat je haar niet in de buurt van Luthien wilt hebben. Ik heb gisteravond een tijdje met haar gepraat, het was niet een bepaald gezellig gesprek of iets maar ze zei dat ze wilde stoppen. Met Voldemort volgen. Melian heeft het duistere teken nog niet.. ik weet niet wat dat precies voor toegevoegde waarde heeft. Ik hoop alleen niet dat als je haar het huis uit stuurt met Lily, dat ze terug gaat naar Amycus. Als ze echt wilt stoppen met het dooddoener leven zal ze ook Amycus moeten dumpen." en wat vond Remus dat vervelend zeg... Remus plofte even neer op het bed van Christina "Als zelfs Severus zegt dat het beter is als Melian weggaat dan moet je dat ook vooral doen, ik neem aan dat Severus niet zijn eigen dochter onnodig in gevaar brengt nee." Weer zweeg hij even terwijl hij nadacht over wat Hij zelf met Melian aanmoest "Melian wilt naar Perkamentus." zei hij toen ineens. "Weet je toevallig of Severus ergens misschien de neiging heeft om zijn baantje als dooddoener op te zeggen?" waarschijnlijk lag het voor Severus heel anders dan voor Melian, gezien Melian nog niet helemaal een dooddoener was en ze het duistere teken nog niet had was het wellicht voor haar makkelijker om te zeggen dat ze ermee kapte. Er zou wel een enorm target dan op haar rug hangen voor de rest van Voldemort zijn reign maar dat had iedereen tegenwoordig. Weerwolven die lid waren van de orde -enkel hijzelf dus- waren ook niet bepaald geliefd. "Ik weet niet wat ik zelf met Melian aanmoet Chris. Ik hou nog steeds van haar ondanks alles wat ze heeft gedaan." hij nam aan dat Chris het wel zou begrijpen in welke situatie hij zat gezien zij ongeveer hetzelfde had met Severus...alleen Severus was niet vreemd gegaan met Bellatrix ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimevr jun 24, 2016 3:43 pm

Christina Zwarts.

"Misschien kan ze bij Severus in huis. Alleen ik weet heel eerlijk gezegd niet eens waar hij momenteel woont en of hij wel ergens woont." Zei ze toen veronschulsigend. "Hij is natuurlijk altijd al arm geweest en ik denk niet dat Voldy Lordy de moeite neemt om zijn personeel uit te betalen." Zei ze toen droogjes. "Melian heeft het teken misschien niet maar ze is dus wel een dooddoener. Waarschijnlijk een wannabe dooddoener want Melian lijkt me eerlijk gezegd nou niet erg goed in wat ze daar doet...dat even buiten beschouwing. Maar inderdaad als zelfs Severus het te gevaarlijk vind." Ze schudde triest met haar hoofd. "Als Melian echt daar weg wilt. En echt wilt stoppen kan ik wel contact opnemen met grootvader en een gesprek voor Melian regelen maar meer kan ik helaas niet voor haar doen en ik wil er tot die tijd hier weg hebben. Zodra ze kan lopen." Zei Christina toen rustig. "Ik weet dat Melian niet slecht is maar straks doet ze uit paniek wat stoms. Severus zou nooit uit paniek Luthien in gevaar brengen. Als het zou moeten zou hij zijn leven voor haar geven. Ik vertrouw hem ook niet 100% dat weet je maar ik weet wel dat hij Luthien nooit in gevaar zou brengen. Ik ben ook eerder bang dat hij vlucht met Luthien als hij bang zou zijn dat ik ervoor zou zorgen dat hij Luthien nooit meer ziet en dat is het gene waarom ik Severus niet vertrouw Luthien mee te laten nemen." Zei ze toen rustig
Toen Remus over Melian begon zuchtte ze even en gaf ze hem troostend een knuffel. "Ik weet dat je nog van haar houd net als ik van Severus. Het verschil tussen onze relatie breuken is alleen dat Melian ervandoor ging met een ander en Severus mij verliet voor mijn veiligheid. Maar niet omdat hij een ander wilde of niet genoeg van mij hield. Op dat gebied vertrouw ik hem volledig. Zou jij Melian nog kunnen vertrouwen na alles? Zou je je nog veilig voelen in een relatie met haar? Als severus mij morgen terug zou willen zou ik ook niet weten wat ik moest doen eerlijk gezegd of wat ik zou doen. Dus ik ga absoluut niet zeggen dat je niets meer met haar moet beginne. Ik zou alleen sowieso niets met haar beginnen overhaast en voordat ze amycus gedumpt heeft en weg bij de dooddoeners is." Zei ze toen rustig. "En je moet goed uitzoeken hoeveel je nog van haar houd en of zij ook wel echt nog van jou houd en er niet weer over 2 jaar vandoor gaat met een ander." Zei ze toen tegen hem ze zuchtte toen ze zijn andere vraag hoorde. "Het enige wat Severus daarop herhaarlijk zegt is dat hij niet weg kan dat het onmogelijk is hij er te diep inzit enz. Maar ik denk eigenliik eerlijk gezegd dat hij diep van binnen niets liever wilt dan daar weg komen. Je weet alleen hoe hij is. Te koppig om het toe te geven. Ik heb ook gezegd dat als hij stopt daar. Dat ik hem Luthien laat erkennen. Dat hij dan officeel gezien ook echt haar vader is. Want nu is hii dat natuurlijk niet." Zei ze rustig. Ze wist niet of ze hem dan terug zou nemen. Ondanks dar ze onwijs.veel van hem hield nog steeds. Ze keek droevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 27, 2016 12:07 am

Remus Lupos

Remus gleed even met zijn hand door zijn haar en zuchtte diep, het was overduidelijk dat hij moe was. Niet alleen door slaapgebrek maar door de emotionele achtbaan waar hij de afgelopen dagen in had gezeten. Hij had geen flauw idee of Melian echt nog van hem hield en of hij haar uberhaupt kon vertrouwen. Daarbij wist hij niet of hij zelf wel echt nog van Melian hield of dat het gewoon was dat iedereen van zijn vrienden precies wist wat ze met hun leven wilde doen en over het algemeen gelukkig waren, Lily en James sowieso, Sirius was maar al te gelukkig met hoe zijn leven er nu uitzag en Christina had Bash gevonden. Niet dat dat het perfecte scenario was gezien Severus nog altijd in beeld was en al had Chris niet nog van hem gehouden dan zou Severus altijd deel uit blijven maken van Chris haar leven door Luthien. Hij sprak al deze gedachten uit tegenover Christina. Hopende wat inzicht te krijgen. "Severus zou nooit onbedoeld Luthien in gevaar brengen, of haar weg halen bij jou, paniek en angst of niet. Daarbij heb ik Severus pas 1x in paniek gezien" chris wist ook precies wanneer dat was, het moment dat ze dachten dat Chris het niet zou gaan redden. Remus was zelf ook meestal kalm in crisis en verloor zeer zelden zijn eeuwige zelfbeheersing maar af en toe.."als het goed is, is Melian morgen wel hersteld. Ik zal nog kijken wat ik qua bezweringen kan doen voor haar en daarna is het aan jou en Lily wat jullie doen. Ik betwijfel echter of ze beter af is bij Severus. Dooddoener lopen daar geloof ik naar binnen zonder kloppen...ze zijn niet erg beleefd." Hij snoof even "De dag dat Voldemort ergens voor betaald is de dag dat iemand hem omlegt." Dan zou voldemort betalen voor alles wat hij had gedaan. "Melian is al net zo slecht af met geld als Severus dus een eigen plek krijgen zal ook niet makkelijk worden." Wat een rotzooi was dit.. "Als je een gesprek kan regelen voor Melian met Albus zou dat erg gewaardeerd worden. Ik weet dat niemand nu erg blij is met Melian maar ik denk dat we haar wel de kans moeten geven zichzelf te bewijzen dat ze daadwerkelijk weg wilt van het dooddoener leven. Severus zit er veel dieper in, dat begon al vroeg op Zweinstein en hij zit in de inner circle.. ik betwijfel of Severus gewoon ontslag kan nemen." Kon wel...hij zou alleen zijn laatste salaris in het hiernaarmaals ontvangen. Remus lachte even humorloos "Een koppigheid die je met hem deelt. Geen wonder dat jullie twee elke keer botsen met bepaalde dingen." Zei hij droogjes over dat Severus te koppig was om iets toe te geven wat aanduid dat ze zwak zijn of hulp nodig hebben "maar als er iemand is die hem kan overhalen om op zijn minst te proberen een manier te vinden om daar weg te komen ben jij het. Niet door elke keer preken te geven over de gevaren die het meebrengt en alles...dat werkt een beetje averechts nu hij weet dat jij lid bent van de orde. Misschien moet je zelf op zoek naar een uitweg voor hem. Met hulp van Albus. Zou het alleen niet tegen hem zeggen. We hebben geen idee waar voldemort echt toe in staat is maar als hij een bedreven legilimens is, kan dat heel verkeerd uitpakken. Voor ons allemaal."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitimema jun 27, 2016 12:27 am

Christina Zwarts

"Soms vraag ik me af, als wij twee nou niet gewoon ooit verliefd waren geworden hoeveel gezeik ons dat wel niet in ons leven had gescheeld. Helaas zien we elkaar als broer en zus wat ironisch is aangezien we verliefd zijn geworden op een broer en zus die onze harten aan gruzelementen hebben gebroken."Zei Christina toen droogjes terwijl ze naar een schot in haar kamer liep en erachter ging staan om zich voor te bereiden op de les van zomenteen. Gelukkig had ze maar één les dus was ze zo weer thuis. Ze koos voor een simpele broek waarin haar kont goed gevormd werd en voor een zwarte tanktop met daarover heen een vuurrood colbertje. Terwijl ze tegen Remus stond te praten ondertussen die moest haar prima kunnen horen vanaf het schot. "Ik weet dat Severus nooit Luthien onbedoeld in gevaar zal brengen en dat hij alleen in paniek was toen hij te horen kreeg dat ik de ochtend niet zou halen." zei ze toen droogjes, ze trok even een grimas het deed haar nog steeds pijn om dit te uit te moeten spreken. "Alhoewel dat eigenlijk de tweede keer was. De eerste keer heeft ook niemand behalve ik het gezien. Al was hij toen vooralsnog minder in paniek dan in het Holisto. Toen hij zijn moeder vermoord had aangetroffen was hij ook behoorlijk in paniek."Zei Christina rustig toen ze achter het scherm vandaan kwam. Dit had ze nooit aan Sirius vertelt. Alhoewel je je niet bepaalt hoefde te schamen voor een Breakdown als je er net achter gekomen was dat je vader je moeder had vermoord. Iets waar zelfs Sirius niet lullig over zou hebben gedaan. Christina begon zich op te maken. "Ik vind het vreselijk om haar eruit te moeten schoppen. Maar ik moet aan Luthien denken. Zij gaat voor op alles bij mij Remus."zei Christina toen die zich al schuldig voelde bij het idee, ze zou Severus om hulp vragen met Melian weg te krijgen. "Severus kan voorlopig nog niet bepaald weg...ik heb hem behoorlijk goed naar de klote geholpen."Zei Christina lichtjes verontschuldigend en rood. "Ik hoop dat Bash en Severus elkaar niet aanvliegen de komende dagen. Gelukkig begrijpt Bash dat ik Severus niet zomaar eruit kan zetten en dat er nog wel wat tussen ons speelt. Ik heb alles eerlijk tegen hem vertelt en ik was niet van plan Bash te bedriegen met Severus, Severus en ik zijn klaar. Hoeveel pijn het ook doet hoe erg ik het ook vind. Hoe kan het ooit werken als hij een dooddoener is?" zei Christina toen hoofdschuddend. "Remus, ik heb maar één les vandaag daarna wil ik nog met Severus praten. Kijken of ik hem toch nog kan overtuigen of wat zinnigs uit hem kan krijgen. Maar wij samen zouden anders einde van de middag naar mijn grootvader toe kunnen om alles te vertellen en uit te leggen. Hij is hier in London. Dan kunnen we gelijk een afspraak maken voor Melian en kijken wat hij over Severus zegt."zei ze toen rustig. "Severus kan gewoon op Luthien passen. Dus dat is ook geen probleem." Toen hij begon over Voldemorts legititimensie schudde ze haar hoofd. "Severus kan occlumentie. Hoe goed weet ik niet, maar aangezien Voldemort of Bellatrix nog niet op de thee zijn gekomen en er niets is gebeurt met één van ons terwijl we in het Holisto bijvoorbeeld waren voor school of op straat. Ga ik ervan uit dat hij het op de een of andere manier vrij goed doet." zei ze toen met een lichte glimlach, de glimlach die ze altijd had als het in positieve zin over de liefde van haar leven ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 11 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders studenten tijd (nieuw)
Terug naar boven 
Pagina 11 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: