thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders studenten tijd (nieuw)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jun 27, 2016 2:52 pm

Remus Lupos

Remus lachtte even "Het zou inderdaad allemaal een stuk simpeler zijn geweest als wij een relatie zouden hebben." meldde hij droogjes. Chris en hij waren 1x op date geweest en dat was zo raar geweest dat ze het vervolgens ook nooit meer hadden gedaan omdat het net was alsof hij met zijn zus uit was. Remus luisterde geduldig naar Chris haar verhaal terwijl ze zich aan het omkleden was en zuchte even diep "Ja maar dan mag je ook legit in paniek raken. Beiden situaties." merkte hij op. Hij was zelf ook niet de rust zelve geweest toen hij te horen had gekregen dat het niet goed ging met Christina en dat ze het waarschijnlijk niet zou halen. "Ik denk dat Melian het ook wel begrijpt als je haar eruit knalt om eerlijk te zijn. Ik heb haar gisteravond al gewaarschuwd dat het mogelijk was dat jij en Lily niet bepaald blij zouden zijn met haar en dat ze de consequencies ook moest aanvaarden. Als ze echt jullie als vriendinnen wilt houden zal ze haar best moeten doen jullie vertrouwen terug te winnen. Met mij is het iets anders... niet alleen het bewijzen dat ze geen dooddoener wilt zijn maar ook bewijzen dat ze echt voor mij gaat en niet ineens over een paar jaar als we weer een uitspatting hebben of als het weer even niet goed gaat dat ze dan weer naar Amycus rent of iemand anders." hij betwijfelde dat dat zo makkelijk zou gaan natuurlijk gezien Melian hem echt pijn had gedaan en hij dat niet zomaar zou vergeten. "Als je had geweten dat het Severus was geweest had je waarschijnlijk een andere vloek gebruikt." merkte hij nogal onbeholpen op. "En Bash moet geduld hebben maar hij was behoorlijk gepikeerd net en ik betwijfel of hij en Severus ooit door een deur kunnen." nee dat zou niet gebeuren. "Severus is ook jaloers omdat je nu Bash heb en hoewel hij snapt dat het zijn eigen schuld is betwijfel ik of hij het erg leuk vind. Ik weet niet waar jullie het vannacht over hebben gehad of wat er is gebeurd maar aan de manier waarop jullie net tegen elkaar deden heb ik het vermoeden dat het niet al te onschuldig was en dat Bash het ook totaal niet hoeft te weten." hij keek Christina met samengeknepen ogen aan, hij was altijd goed geweest in het inschatten van Chris haar buien en gedachtes en ook haar uitdrukkingen en hij keek altijd dwars door haar heen, beter dan Sirius maar Sirius leefde in een constante staat van Dronkenschap dus die zag op het moment vrij weinig andere dingen dan alcohol en vrouwen. "Ik zou alleen dan wel Lily vragen naar huis te komen als wij naar Albus gaan. Betwijfel of het zo'n goed idee is om Melian en Severus alleen thuis te laten." Remus dacht daarna even na over het occlumensie gedeelte en stond toen op "Ik neem aan dat het goed genoeg is .. of Voldemort heeft het nut nog niet ingezien van uit vinden waar je precies woont en wat er gaande is hier. Trouwens, zo'n thee party met Bella is toch harstikke gezellig? Je kan de thee vergiftigen en dan ben je er meteen vanaf. Laten we Amycus dan ook meteen uitnodigen." hij klonk half bitter half grappend maar ergens was hij doodserieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jun 27, 2016 3:31 pm

Christina Zwarts.

"Wat jij met Melian doet of je er terug neemt of niet is jou keuze. Maar inderdaad je moet er zeker van kunnen zijn dat ze nooit meer zoiets doet anders zou je nooit rustig met haar kunnen leven en gelukkig kunnen worden." Zei ze rustig terwijl ze haar haren opstak in een knot. Wat wel zo handig was met haar helers opleiding aangezien ze haar tot haar middel had en het anders nog wel eens in de weg kon zitten. "Ik vraag Lily wel te komen straks en anders als het echt niet anders kan Bash. Ik denk dat dat nog steeds een beter idee is dan Sirius hier laten komen." Zei ze toen bedenkelijk. "Severus mag jaloers zijn, eerlijk gezegd geniet ik daar wel van. Hij heeft een kans of 10 duizend gehad om bij mij terug te komen. Nu is het te laat." Toen Remus begon over vannacht werd ze rood. "We hebben geen seks gehad en ook niet gezoend als je dat soms denkt." Perste ze eruit. De stoeipartij waarbij ze echter bijna seks hadden gehad vertelde ze maar niet over. Dat leek haar niet zo een heel erg strak plan als ze eerlijk was. "We hebben veel gepraat over zo beetje alles. Severus houd ook nog steeds veel van mij dat is wel erg duidelijk geworden en hij weet ook dat ik nog van hem hou. Maar volgens mij beseft hij ook erg goed dat het nooit meer kan werken tussen ons. Vannacht gebeurde er wel bijna iets.." bekende ze toen. "Maar hij stuurde me terug naar Bash in plaats van gebruik te maken van de situatie. Ik denk dat hij oprecht wilt dat ik gelukkig word. Al betekend dat dat dat misschien wel met Bash is en niet met hem. Door een deur zullen ze niet kunnen zo lang ze elkaar niet vermoorden ben ik al lang blij. Die spanning is anders ook niet goed voor Luthien." Zei ze toen rustig tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 2:02 pm

Melian

Melian werd wakker uit een diepe slaap en het duurde even voordat ze besefte waar ze was en wat er precies allemaal was gebeurd. Ze ging rechtop in haar bed zitten en greep meteen naar haar hoofd. Behalve de hoofdpijn, voelde Melian zicht al een stuk beter dan gisteren. Haar lichaam deed minder pijn en door het lange slapen, voelde ze zich ook eindelijk iets minder moe. Melian leunde tegen de muur en probeerde zich te concentreren op de geluiden buiten haar kamer. Ze vroeg zich namelijk af of er nog andere thuis waren. Melian had geen idee hoe laat het was en eigenlijk maakte dat haar ook weinig uit. Ze wist dat ze zo snel mogelijk naar Perkamentus toe zou moeten en alles uit zou moeten leggen. Daarnaast zou ze ook naar Amycus moeten. Ze moest hem toch een keer onder ogen komen en Melian wist dat ze moest gaan bedenken hoe ze dit alles moest gaan beëindigen. Zowel met Amycus als het hele Dooddoener zijn. Melian stapte haar bed uit en liep richting de badkamer. Ze sprong even onder de douche om wat meer wakker te worden. Toen ze daarmee klaar was kleedde ze zich snel aan. Melian trok een zwarte broek aan met een zwart shirt. Ze merkte dat haar broek eigenlijk te groot voor haar was geworden en dat het tshirt los over haar schouders heen hing. Het begon Melian nu eigenlijk pas door te dringen dat ze niet goed voor haarzelf had gezorgd de afgelopen maanden. Melian besloot er maar niet lang genoeg bij stil te staan, anders zou ze zich de hele dag daar ellendig over gaan voelen en ze had nu wel andere dingen waar ze zich ellendig over voelde. Melian liep richting de keuken en hoorde vaag de stem van Christina. Waarschijnlijk was die op haar kamer of iets in die richting. Melian pakte een cracker en begon er aan te knagen. Veel honger had ze niet, maar na de conclusie van net wist Melian dat ze de dag niet door zou komen zonder iets te eten. Melian ging op de bank zitten en staarde voor haar uit. Hoe kon ze dit nu het beste aanpakken? Ze had geen flauw idee. Misschien was het het beste om vanmiddag eerst maar eens een bezoekje te brengen aan Zweinstein.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 4:50 pm

Remus Lupos

Remus trok een gezicht, ja hij moest inderdaad goed gaan nadenken of hij inderdaad met Melian verder kon leven zonder zich druk te moeten maken of ze trouw bleef en daar ging echt wel wat tijd in zitten. Maar 1 ding tegelijk. Eerst kijken of Perkamentus iets wist om Melian weg te halen bij de dooddoeners. Natuurlijk zou ze dan ook een target worden maar zoals eerder gezegd dat waren ze allemaal sowieso wel. "Ik denk dat Lily wel even voor politie agent wilt spelen als wij naar Albus gaan. Weet je zeker dat het een goed idee is om Bash te vragen op te letten? Die twee spelen niet erg goed met elkaar." zei hij droogjes. Daarna keek hij Christina bestraffend aan "Chris, je zegt wel dat het te laat is maar geloof je dat ook echt zelf?" vroeg hij rustig aan haar "Als hij je vannacht niet naar Bash had gestuurd was er meer gebeurd en jij had het niet gestopt dus je kan me niet vertellen dat je hem niet terug zou nemen als Bash er niet zou zijn geweest en ik betwijfel of Bash het je in dank zou afnemen als je iets met Severus zou hebben gedaan terwijl hij in jouw bed lag te wachten op je." Remus bleef Christina kalmpjes aankijken "Severus wilt inderdaad waarschijnlijk dat je gelukkig word, maar hij ziet het natuurlijk het liefste dat het met hem is, alleen weet hij ook dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren zolang hij dooddoener is." Remus keek even op zijn horloge en zag dat het bijna tijd was voor Christina om naar het Holisto te gaan voor haar les. "Als ik jou was zou ik ook maar goed nadenken wat je precies wilt. Je kan ze niet allebei hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 4:55 pm

Severus Sneep

Severus had net zijn ontbijt op en Luthien een paar stukjes pannenkoek gevoerd en begon zich iets beter te voelen nu Bash het huis uit was en niet meer in de buurt was, waardoor er een hoop spanning uit zijn lichaam verdween. Hij was zo druk bezig met Luthien dat hij in eerste instantie Melian helemaal niet zag of hoorde pas toen ze de keuken in liep merkte hij dat hij niet meer alleen met zijn dochter was. "Goedemorgen Melian." zei hij stijfjes. Ze was heel dom geweest vond hij, ten eerste had ze geen enkele vloek uitgesproken tegen de orde leden en was ze ook vervloekt, de dooddoeners zouden zich nu sowieso afvragen waar Melian haar loyaliteit precies lag een Severus had haar al gewaarschuwd dat Melian dingen moest gaan doen die ze niet leuk zou gaan vinden. "Je hebt het wel goed voor elkaar of niet?" ging hij gladjes verder "Je vriendschap met Christina en Lily was al behoorlijk beschadigd na je stunt met Amycus maar nu heb je het helemaal verzaakt." hij ging onverstoorbaar verder met het doel om Melian zich ervan bewust te maken dat hij al die tijd gelijk had gehad, dat zij zich uit het dooddoeners leven had moeten houden en dat ze nu de consequencies ervan moest dragen en die zouden niet prettig zijn. "Hoe voel je je verder?" even de beschermende bezorgde broer uithangen en dan kon hij weer verder met zijn preek. Melian hoefde ook echt niet boos te worden op hem gezien hij daar 1. niet tegen kon. 2. zijn dochter zat bij hem en kon de spanning al meer dan genoeg aanvoelen en 3. hij had het gezegd. Hij had haar gewaarschuwd en ze had niet naar hem geluisterd net als dat ze nooit naar iemand luisterde behalve Remus en dat was tegenwoordig ook zo goed als over. Hij hoopte echter wel ergens dat Remus de reden zou zijn dat Melian de dooddoeners achter zich zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 11:35 pm

Melian

Melian had Severus in eerste instantie niet eens door gehad. Ze was zo verzonken geweest in haar eigen gedachte dat hij en Luthien niet waren opgevallen. Melian keek de kant van Severus op. "Morgen" zei ze droogjes. Melian had eigenlijk niet zo'n zin in gezelschap op dit moment. Ze had tijd nodig om rustig na te denken over de volgende stappen die ze zou moeten nemen. Daarnaast had Melian geen zin in gezeik, want ze wist dat Severus het er heus niet zomaar bij zou laten. Melian haar humeur sloeg meteen om toen Severus op die manier tegen haar begon. De toon die Severus tegen haar aansloeg, maakte het helemaal af. Melian was meteen pis link en vuurde boze blikken naar Severus. Ze begreep heus wel hoe de vork nu in de steel stak en dat hoefde Severus dus niet op deze manier haar nog eens te gaan vertellen. Remus had haar gisteren ook al een preek over gegeven en ze kon zelf ook wel bedenken dat ze enorm stom bezig was. Melian gromde lichtjes en probeerde zo zachtjes mogelijk te doen voor Luthien. "Bedankt voor het nogmaals herinneren van alles. Ik heb gisteren al een preek van Remus gekregen dus laat die van jou alsjeblieft achterwegen. Ik weet zelf ook heus wel hoe de zaken ervoor staan en hoe Christina en Lily erover denken. Ik heb jouw gezeur nu echt niet nodig. Dat heb ik namelijk al genoeg." Zo dat was eruit. Severus kennende zou Melian hem hiermee niet blij mee maken, maar ze waren allebei koppig en dulde eigenlijk geen tegenspraak. Melian zuchtte diep en staarde voor haar uit. "Lichamelijk gaat het prima." Vermelde Melian toen droogjes. Veder was ze een wrak. Eigenlijk een soort zinkend schip wat ze zelf veroorzaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jun 29, 2016 12:36 am

Christina Zwarts

Even ontsnapte er een zucht aan Christina haar lippen. Ergens wist ze dat Remus gelijk had maar dat betekende niet dat Christina ook echt zou toegeven dat Remus gelijk had. Christina keek wel ietjes beter uit dan dat te doen, plus daar was ze te koppig voor. De typische Zwarts koppigheid kwam daarin bij haar naar boven. Het laatste wat ze Remus hoorde zeggen trok ze een gezicht bij."Ahw kan dat echt niet? Ik kan het voorstellen en een harem beginnen."zei ze toen als grapje. Daarna keek ze echter snel weer serieus "Maar dat moet ik zeker doen, daar heb je gelijk in. Echter zo lang Severus vast besloten blijft om een dooddoener te blijven, valt er niet veel te overdenken. Ik zie het ook niet snel gebeuren dat hij stopt met het zijn van een dooddoener."Zei ze toen droogjes. Christina keek op Remus zijn klokje mee en zag dat het inderdaad tijd was om te gaan. " Ik moet alleen nu gaan, maar we moeten beide even goed nadenken hoe en wat we gaan doen." zei ze toen rustig. " Ik heb maar een uurtje les, dus ik zie je zo weer." ze drukte een zusterlijke kus op Remus zijn wang, pakte haar tas op en liep de slaapkamer uit. Ze zag dat Melian weer rondliep, het eerste wat ze dacht was. Mooi die kan zo dan dus weg. Maar daar zou ze voor wachten op Lily en tot ze zelf ook terug was, hopelijk zouden Remus en Severus haar erbij helpen. Ze voelde zich schuldig dat ze Melian eruit ging gooien met hun. Alleen was het voor Christina duidelijk dat ze aan haar dochter moest denken en dat die voorrang had op alles. Hoe erg ze het ook vond. " Heey."zei ze rustig ter begroeting tegen Melian. Christina merkte de gespannen sfeer op en keek van Severus naar Melian. "Geen Ruzie waar Luth bij is."zei ze toen streng. Ze liep naar Severus toe en keek hem met een veel betekende blik aan van dat ze straks Melian eruit zouden gaan zetten. Zodat hij wist dat dat eraan kwam. "Als er wat is, Remus is er. Wees niet koppig en laat je een keer helpen, en zeker als het iets met Luthien is."zei ze toen streng. Christina keek daarna naar Luthien en vond het vreselijk moeilijk om weg te gaan. Alleen was ze iets rustiger eronder dan normaal. Misschien kwam dat wel omdat ze Luthien achter liet bij haar eigen vader dit keer in plaats van het kinderdagverblijf of iets. Ze drukte een kusje op Luthien haar wang die nu heel zielig keek toen ze door had dat mama weg ging, en drukte zich om troost te zoeken verder tegen haar vader aan. Luthien wilde helemaal niet dat of mama of papa weg ging. Dus keek ze heel zielig met een pruillipje alsof ze ging huilen haar papa aan, alsof die ervoor zou kunnen zorgen dat Christina zou blijven. "Als er wat is met haar, ook al is Remus hier. Stuur me een bericht en ik kom meteen."Zei Christina toen bezorgt en ze aaide haar dochter nog een keer over haar hoofdje, bijna wilde ze Severus ook een kus op zijn wang geven maar halverwege bedacht ze zich en verdoezelde ze dat door Luthien nog een kus op haar voorhoofd te geven aangezien ze al half naar Severus toegebogen was. Christina ging daarna met pijn in haar hart weg en wierp nog een laatste blik op Luthien voor ze de deur achter haar sloot.

Skip Chris les

Christina had de les goed doorstaan en had het erg leuk gevonden. Nu was ze samen met Lily op weg naar huis en waren ze bij het appartementen complex aangekomen. "Ik voel me er wel schuldig over dat we Melian er zomenteen uit gaan zetten."Zei ze toen tegen haar beste vriendin. " Misschien is het het beste omdat te doen waar Severus en Remus ook bij zijn. Voor Luthien haar veiligheid en de onze zal het helaas toch moeten hoe erg ik het ook vind." ging ze verder tegen Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jul 04, 2016 5:22 pm

Skip Skip naar ... een random avond waar Severus en Chris alleen thuis zijn met Luth, Lily is bij James gaan crashen en Remus en Melian zijn ergens aan het rondlopen en praten (vind ik als je het er niet mee eens ben heb je pech..deal with it Very Happy)

Severus Sneep

Een paar dagen waren verstreken sinds Chris hem naar de klote had geholpen met zijn eigen vloek en hij voelde zich ondertussen een stuk beter. Hij kon in elk geval rondlopen zonder half dood te gaan van de pijn en de meeste van zijn wonden waren grotendeels genezen en waren enkel nog littekens. Severus was bezig met koffie zetten en had te horen gekregen dat Bash die avond moest overwerken tot laat in de nacht omdat ze schijnbaar een behoorlijke lead hadden naar een dooddoener. Het boeide Severus weinig welke dooddoener dat dan was en of het wel een echte aanwijzing was gezien ze nog nooit een van hen hadden gevonden maar goed, misschien was Bellatrix wel weer onvoorzichtig geweest of had Vaalhaar weer een arm klein kind gebeten, hij wist het niet en het maakte hem weinig uit het betekende dat hij en Chris alleen zouden zijn die avond gezien Lily bij Potter zou blijven slapen en Remus en Melian ergens buiten waren en voorlopig ook niet terug zouden komen omdat ze behoorlijk wat te bespreken hadden over hun toekomst samen. Iets wat Severus in Melian haar hoofd had opgevangen door legilimensie. Iets wat Christina absoluut niet wist en ook niet hoefde te weten. Dat was een van de dingen die Christina niet van hem wist en hij wilde dat graag zo houden anders zou ze hem ook omleggen. Vooral omdat hij ook wel eens in haar hoofd keek om te zien waar ze aan dacht als ze stil was. Luthien lag ondertussen weer in haar bed en was diep in slaap en ze hadden net gegeten. "Dus, Sebastian moet werken vanavond?" vroeg hij zo nonchelant mogelijk, hij probeerde niet te laten blijken hoe blij hij daar wel niet mee was. De afgelopen paar dagen waren ... interessant geweest om zo te zeggen. Hij en Bash hadden hun spelletje 'wie kan er het beste pesten' voort gezet en de 'sexual' tension tussen hem en Christina was bijna ondraagelijk geworden, niet alleen omdat hij haar zelf ook wel een beetje pestte maar zij hem ook. Een subtiele aanraking hier, een inside joke fluisteren in haar oor dat soort dingen... Severus liet zichzelf wat onderuit zakken op de bank en keek toe hoe Christina aan het opruimen was. Hij staarde eigenlijk gewoon, iets wat hij wel vaker deed als hij zich verveelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jul 04, 2016 6:25 pm

Christina Zwarts

Christina was druk bezig met het huishouden, ja heel druk met spreuken uitspreken voor het huishouden. Omdat ze de hele dag bezig was geweest Luthien te vermaken die weer eens een duivelse bui had gehad en niet had willen spelen zonder dat papa of mama meededen. Dus Christina was wel heel erg blij dat the omen eindelijk rustig in bed lag te slapen. "Yes, hij moet de hele nacht werken en mogelijk ook morgen ochtend nog dus ik heb geen idee wanneer hij terug komt."Zei ze toen rustig, ze wierp even een bedenkelijke blik op Severus, ze had door dat hij veel te blij daarmee was. Rustig sprak ze de laatste spreuk uit en keek toen tevreden naar haar huis. " Ik ga nog even bij de draak kijken." Zei ze toen over Luthien. Zachtjes liep ze de baby kamer in en zag dat Luthien rustig en vredig lag te slapen. Opgelucht haalde ze adem en liep ze terug naar Severus om vervolgens door te lopen naar de keuken en twee wijnglazen te pakken en een fles elfenwijn. Ze vond dat ze wel een wijntje verdiend hadden. Al wist ze niet helemaal waarmee Severus dat verdient had, maar dat maakte vrij weinig uit. Zonder het ook maar te vragen schonk ze ook voor Severus in en plofte ze naast hem neer. Dichterbij dan ze de afgelopen maanden zou hebben gedaan, maar sinds Severus weer in huis was waren ze weer veel vriendelijker naar elkaar toe geworden en misschien waren ze wel iets te vriendelijk geworden maar daar dacht Christina niet bepaald mee bezig. " Heb je nog veel pijn?" vroeg ze toen. Ze probeerde de bezorgde toon uit haar stem te filteren alleen faalde ze hier compleet in. Christina kreeg steeds meer moeite om geen gevoel door haar stem door te laten klinken als ze alleen met Severus was. Christina keek hem even recht aan iets wat misschien niet slim was, maar toch deed ze het. Christina was moe van Luthien en dat was goed aan haar te zien, onbewust legde ze haar hoofd dan ook tegen Severus zijn schouder aan. Iets wat ze de afgelopen jaren zo gewend was om te doen dat ze het niet eens door had als ze het deed. Dit had ze al gedaan toen ze nog 'gewoon' vrienden waren, terwijl Christina stiekem altijd gewoon onbewust natuurlijk wat voor Severus had gevoelt. Stiekem vond Christina het ook vreselijk als het beter ging met Severus, want dan zou hij weer weg moeten iets wat ze eigenlijk stiekem niet wilde, wat ook al niet erg slim was. Christina was vandaag dan ook niet in haar meest intelligente bui ever.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jul 04, 2016 10:26 pm

Severus Sneep

Goh wat vond Severus het toch vervelend dat Bash de hele nacht weg was. Had hij tijd om meer dingen te bedenken die hij kon gebruiken om Bash te pesten en te irriteren. Hij moest toch op de een of andere manier de dagen doorkomen als Chris les had en hij alleen met Bash en Remus zat opgescheept. Zelfs Remus was niet altijd aanwezig, die had ook nog een leven. Schijnbaar. "Je zal het vast vervelend vinden dat hij de hele nacht weg is." zei hij droogjes zonder een spoortje irritatie of uberhaupt emotie. Gezien hij het maar al te prima vond. Severus wachtte geduldig tot Christina weer terug kwam nadat ze bij Luthien was gaan kijken die nog vredig lag te slapen. Severus volgde Chris met zijn ogen terwijl ze de keuken in liep en een fles wijn tevoorschijn haalde. Hij trok een wenkbrauw op "Ga je aan de wijn? Oh dear." zei hij droogjes maar hij glimlachte vaag. Hij was enigzins verbaasd dat ze zo dicht bij hem kwam zitten, maar misschien was dat omdat ze wist dat Bash niet elk moment binnen kon komen denderen en hun moment kon verstoren. Zeer vervelend was dat, elke keer als Severus een opmerking had gemaakt tegen Chris kwam Bash binnen alsof hij het aanvoelde dat Severus zich niet als een braaf gewond hondje gedroeg. Severus keek haar aan toen ze vroeg of hij nog veel pijn had en merkte maar al te goed de bezorgde toon op en hij haalde zijn schouders op "Niet echt. Sommige plekken doet het nog een beetje zeer als ik teveel heb gedaan of als Luthien me weer als menselijk klimrek gebruik maar het is dragelijk." zei hij maar eerlijk. Hij wilde Luthien ook niet, niet op hem laten klimmen gezien hij al te weinig tijd had doorgebracht met zijn dochter. Daarbij, als hij een strenge stem opzette tegen zijn dochter begon ze te huilen en dat wilde hij al helemaal niet. Luthien was een kleine duivel en dat wist ze waarschijnlijk maar al te goed. Niet dat Severus ALLES toeliet maar klimmen op papa moest kunnen. Severus zuchtte even diep toen Chris haar hoofd op zijn schouder liet rusten en nam in de tussentijd een slok wijn waarna hij zonder het echt door te hebben zijn arm om Chris heen sloeg en vaagjes met haar haar begon te spelen. Het was automatisme hoewel hij zich er nog wel van bewust was dat het een hele tijd geleden was dat ze zo hadden gezeten. Chris had toen nog niet geweten dat hij een dooddoener was namelijk. "Het is wel rustig nu Sebastian weg is, Lily bij Potter is, en Lupos met mijn zusje dingen aan het bespreken is." merkte hij op "En ook erg stil nu Luthien eindelijk slaapt na een hele dag der ouders martelen." hij zei wel martelen maar er was duidelijk een tederheid in zijn stem die niet te missen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimema jul 04, 2016 11:56 pm

Christina Zwarts

Christina sloot haar ogen en genoot stiekem van Severus zijn aanraking aan haar haren, maar probeerde dit zo min mogelijk te laten merken. "Ik vind Bash erg leuk, maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet heel erg om hem 1 avondje niet te zien" (een nacht alleen ohohoho een nacht alleen) zei ze toen naar waarheid. Niet omdat ze Bash niet leuk vond of minder leuk vond, maar eerder om het feit dat ze hem nog niet zo goed kende en hij continue hier was geweest sinds die ene nacht dat ze elkaar hadden ontmoet. Toen Severus opmerkte dat het wel lekker rustig was nu iedereen weg was glimlachte Christina onbewust.  "Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo heel erg dat iedereen even weg is. Ik vind het wel lekker rustig. Luthien was dan ook eigenlijk niet te harden vandaag. Ik hou super veel van haar en misschien ben ik wel een slechte moeder omdat ik het zeg, maar ik vind het heerlijk dat ze even slaapt." zei ze toen naar waarheid. " Dat word trouwens nog wat als je weer weg gaat, Luthien gaat absoluut niet blij zijn. Ze is zo blij dat je er bent. Ze is echt heel erg gek op je." zei ze toen. Christina zei er maar niet bij dat ze het ook zelf erg vond als Severus weer weg ging, rustig dronk ze wat van haar wijn als in haar halve glas was gelijk foetsie bye bye. Christina ging het daar zeker nog moeilijk mee hebben. Ook vond ze het heel erg dat dat Luthien ongelukkig zou maken. Het kon alleen helaas niet anders natuurlijk. " Ze lijkt veel gelukkiger nu jij hier bent."zei Christina toen en ze voelde zich een beetje een falende moeder dat ze haar dochter niet zelf 100% gelukkig kon houden. Hierdoor besloot ze maar de rest van de wijn achterover te kieperen en weer rustig tegen Severus aan te gaan liggen. Christina besefte nu meer dan ooit hoe erg ze Severus wel niet miste. Ergens wilde ze zeggen dat het fijn was dat het beter ging met zijn verwondingen maar stiekem vond Christina dat helemaal niet fijn. "Waar ga je eigenlijk heen als je weer helemaal beter bent? Ik weet niet eens waar je woont."Zei ze toen lichtjes gekwetst, ooit was er een tijd geweest dat ze alles van hem geweten had en het deed haar erg veel pijn dat dat nu niet meer zo was. Christina had ook even geen zin om zich bezig te houden met het drama Melian en de rest. Ze wilde gewoon nu even rustig uitpuffen. Christina hoopte ook dat Severus en zij normaal met elkaar zouden blijven omgaan als hij weer weg ging en dat het niet weer een en al ruzie werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jul 05, 2016 1:14 am

Severus Sneep

Severus hield zijn gezicht en houding neutraal toen Chris zei dat ze Bash erg leuk vond. "Nou, ik moet ook zeggen dat hij erg snel is ingetrokken. Heeft hij geen eigen huis ofzo?" vroeg hij nonchelant. Hoewel hij het zich ook wel oprecht afvroeg, gezien de jongen continue in huis is en zelfs schijnbaar altijd schone kleding heeft. "Het is hier wel vaak een kippenhok met iedereen die gewoon naar binnen kan denderen." zei hij. Op een drukke dag waren Bash, Lily, Remus en heel af en toe James in huis en dan ook nog een Luthien die de aandacht opeiste van iedereen. Hij begreep dat Chris uitgeput was. "Je bent geen slechte moeder omdat je dat zegt. Ik denk dat het wel goed is dat ze eindelijk slaapt. Jij hebt ook je rust nodig en met iedereen die hier continue in huis rond loopt heb je dat niet echt denk ik. Neem aan dat Sebastian je ook niet bepaald veel laat slapen...of laat je hem niet slapen? Ik weet namelijk dat jij geen stopknop heb in dat opzicht." ja hij had het over seks. Het verbaasde zelfs hem dat hij er een opmerking over maakte maar het was nu niet meer terug te draaien en dus nam hij nog maar een slok wijn waardoor nu ook zijn glas leeg was. vervelend. Hij zuchtte even "Je weet ook dat ik hier niet kan blijven. Lily zal het niet goedkeuren en het kan ook niet. Ik kan proberen vaker langs te komen voor Luthien." hij zou dat ook zeer zeker gaan doen al betwijfelde hij ergens of Voldemort het zou toelaten. "En ik ben gek op haar... Maar met wat ik doe.." hij schudde zijn hoofd even, hij was namelijk nog steeds van mening dat Chris en Luthien het beter zouden doen als hij gewoon helemaal uit hun leven verdween alleen scheen hij niet in staat te zijn zichzelf weg te trekken van de enige twee vrouwen, naast zijn moeder, waar hij van hield. Severus trok even een wenkbrauw op toen Chris haar hele glas wijn in 2 slokken achterover gooide "Ben je van plan dronken te worden vanavond mevrouw Zwarts? Je weet hoe dat eindigt." met Chris over de wc pot. "Ik betwijfel of Luthien gelukkiger is met mij, misschien nu omdat ze me zo weinig ziet maar... het kan ook zijn dat ik ineens helemaal niet meer kan komen." doordat hij dood was bijvoorbeeld. Het had geen zin om Luthien helemaal attached te maken aan hem, wat al te laat was dat wist hij ook wel hij had alleen niet bijster veel keuze gehad en hij ging zijn dochter niet wegduwen als ze hem als klimrek gebruikte. Dat had hij niet in zich, in dat opzicht zou hij altijd egoistisch zijn. Severus fronste "Waarom wil je dat weten?" vroeg hij ineens "Ik woon in het oude huis van mijn ouders." niet ideaal, er waren teveel herinneringen daar waar hij niet bijster gelukkig van word maar het huis was hem nagelaten en hij hoefde er niet voor te betalen. "Het huis is mij nagelaten." merkte hij op. "Niet dat het zo'n bijster leuke plek is om te wonen maar ik ben er toch zelden." mompelde hij enigzins verbitterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jul 05, 2016 7:29 pm

Christina Zwarts

Christina keek Severus met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Wist je dat het heel erg vreemd is om met je ex over je seks leven te praten?" vroeg ze hem toen droogjes. "Wel Bash of geen Bash ik slaap sowieso amper al het afgelopen ander half jaar." zei ze toen tegen hem. De slaapproblemen waren begonnen toen Severus haar had gedumpt. 1. Omdat ze hem miste 2. Vanwege het verdriet 3. Omdat ze zich stiekem ook elke nacht zorgen maakte om Severus of hij nog wel in leven was. 4. omdat ze zwanger was geweest 5. Omdat ze zich zorgen maakte over Luthien. " Maar inderdaad die stop knop heb ik nog steeds niet, en als ik toch wakker lig kan ik maar beter wat nuttigs doen." ze schonk nog een glas wijn in en nam nog een slok. " Bash heeft een eigen huis ja."Zei ze toen rustig. " Misschien wil ik inderdaad na ander half jaar wel weer een keertje echt dronken worden ja. Als ik alleen ben met Luthje kan dat niet echt."Zei ze toen grijnzend. Ze had eigenlijk geen zin meer in het onderwerp Bash en had veel meer zin in een ander onderwerp maar dit zei ze natuurlijk niet hardop tegen Severus. Toen Christina hoorde wat hij zei voelde ze een steek van verdriet en de sluimerende bezorgdheid van de afgelopen maanden werd alleen maar erger. Ze maakte zich los van Severus en ging op haar knieën naast hem zitten zodat ze hem aan kon kijken. Voorzichtig nam ze zijn gezicht tussen haar handen en dwong ze hem haar aan te kijken. "Severus zeg dat soort dingen niet. Luthien heeft je nodig en i-ik ik.." Christina twijfelde of ze het wel moest zeggen of niet, maar ja met alles wat er de afgelopen dagen was gebeurt en gezegd maakte dat ook niet heel veel meer uit. "Ik heb je ook nodig, relatie of geen relatie. Ik zou niet weten hoe ik er ooit mee zou moeten dealen als jij er niet meer zou zijn."Zei ze toen eerlijk tegen hem. "Ik hou nog steeds van je en dat is iets wat nooit weg zal gaan. Je was mijn eerste liefde en ik weet niet of het normaal is om nog altijd zoveel van je eerste liefde te houden en of het normaal is dat je die niet los kan laten. Maar ik zal altijd van je blijven houden je zal altijd speciaal voor mij blijven en ik betwijfel of er ook maar iemand is waarmee ik ooit nog zo een band kan hebben als dat wij hadden."zei ze toen gemeend. Ze voelde zich nu al schuldig aan Bash dat ze dit zei, maar ze had nooit over haar gevoel voor Severus tegen Bash gelogen. " Sev."zei ze geschokt toen ze hoorde waar hij woonden. " Hoe kan je daar leven na alles wat er gebeurt is? Laat mij je dan helpen om een flatje te zoeken of iets waar je alleen kan wonen, iets zonder die nare herinneringen. Iets waar Luthien ook zou kunnen langskomen als ze wat ouder is." Christina zou er ook niet aan moeten denken om in haar ouderlijke huis te wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 12:03 am

Severus Sneep

Severus nam droogjes een slok van zijn nu weer nieuw ingeschonken wijntje en snoof even luid "Ik heb genoeg gehoord afgelopen week om daar niet eens meer mee te zitten." Chris en Sebastian waren niet bepaald stil geweest als ze seks hadden en dat had hij maar al te duidelijk gehoord. Hij had het nog een prestatie gevonden dat Luthien of Lily niet wakker waren geworden ervan, maar wellicht had Lily gewoon een bezwering over haar deur uitgesproken waardoor ze het sowieso niet kon horen. Christina zei dat ze al anderhalf jaar amper sliep voelde hij zich per direct schuldig wetende dat haar slaapproblemen begonnen toen HUN problemen begonnen. Natuurlijk was een kind erbij hebben ook niet echt bevorderlijk voor je nachtrust. "Misschien slaap je wel goed als je passed out op je bed ligt door de alcohol." merkte hij gladjes op "Weet alleen niet of je morgen ochtend dan nog zo blij bent." Christina was al niet bepaald een ochtend mens maar met een kater was ze nog moeilijker. Hij vond het altijd wel grappig als ze dronken was geweest en met een pesthumeur wakker was geworden door hoofdpijn maar op dit moment zou hij zich waarschijnlijk eerder zorgen gaan maken dan dat hij het humoristisch vond. Severus keek toe hoe Christina op haar knieën ging zitten en haar handen aan de weerszijden van zijn hoofd legde en hem strak aankeek. Hij zweeg nadat hij haar woorden had gehoord en haalde toen droog zijn schouders op en besloot er niet op te reageren gezien dit een discussie was die ze uren konden hebben en waar niemand als winnaar uit zou komen en eerder ruzie zouden krijgen dan wat anders. Het enige waar hij nu op dit moment ineens aan dacht was Christina haar handen die hem aanraakte en dat ze zo dichtbij hem zat. Hij zuchtte even licht "Je weet wat ik voel en ook hoe ik erover denk." zei hij toen langzaam. Dat was nog een ruzie geweest waarin hij uit wanhoop had gezegd dat hij nog steeds van haar hield en nooit meer van iemand anders zou houden zelfs niet Lily maar dat het geen verschil maakte doordat hij dooddoener was. Severus klemde zijn kaken op elkaar toen Chris ineens over een flatje begon en hij schudde zijn hoofd "Ik ben amper thuis. Ik slaap en ik douche daar en daar houd het mee op." hij zei er maar niet bij dat hij ook zelden sliep omdat de nachtmerries en herinneringen hem s'nachts terroriseerde en hij amper kon slapen en dus ook wel eens in Malfoy manor sliep vooral na een vergadering als alle dooddoeners en voldemort weer weg waren en het alleen de malfidussen waren die nog over waren gebleven (duh het is hun huis). "Als het tijd is zal ik wel ergens anders gaan wonen maar dit is voor nu makkelijker. Daarbij wisten mijn eh...vrienden al waar ik woonde en ik wilde ze geen nieuw adres geven om me te komen vervelen." zijn 'vrienden' konden tegenwoordig ook op hun gemak binnen denderen bij hem en als hij inderdaad ergens anders zou gaan wonen zou hij zorgen dat niemand wist waar dat was behalve Christina en Luthien maar gezien het nu allemaal nog erg onzeker was wat de toekomst bood was hij niet van plan te gaan verhuizen. "Als Luthien trouwens ooit langs wilt komen als ze ouder is en weet wat ik doe en met wat voor praktijken ik me bezig houd." weer die bittere klank in zijn stem wat duidelijk aanduidde dat hij zich zeer goed bewust was van het feit dat de keuzes die hij had gemaakt in zijn schooljaren niet de meest intelligente keuzes waren geweest, hoewel hij toch zeer intelligent was. "En jij? Blijf jij hier wonen als Lily en potter besluiten samen te gaan wonen? Je hebt Melian er al uit geknald en mochten zij en Lupos ooit nog bij elkaar komen neem ik aan dat die op den duur ook samen gaan wonen. Of wil je Bash in huis nemen?" er trok een spiertje bij Severus zijn kaak wat aanduidde dat hij jaloers was en het eigelijk niet eens had willen vragen omdat hij het antwoord eigenlijk al wist en het eigenlijk stiekem niet wilde weten maar hij had het toch gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 12:34 am

Christina Black

"Als jij morgen zowel Luthien als mij wilt verzorgen dan wil ik me best klem zuipen hoor."Zei ze droogjes, de opmerking over Bash en haar maakte haar rood. " Het was ook absoluut niet de bedoeling dat je dat zou horen."Zei ze toen rustig. Dat was oprecht Bash zijn schuld vond Christina, elke keer vroeg Christina aan Bash of hij zachtjes wilde doen. Echter deed hij dat nooit en Christina wist ook wel dat Bash dat deed om Severus te pesten. " Je zou nooit meer in dat huis moeten komen, je hebt niet voor niets jaren lang nachtmerries gehad van wat je daar aantrof." zei ze toen streng tegen hem. Christina had het vaak genoeg gezien en aan hem gemerkt. Christina wist nog dat ze opgeven moment elke nacht samen sliepen, ja letterlijk sliepen omdat Severus helemaal niet meer kon slapen van de nachtmerries over de dood van zijn moeder. Als Christina bij hem sliep waren ze in ieder geval minder geweest of had ze hem wakker kunnen maken en daarna had hij haar altijd s'nachts vastgehouden of hij zich vasthield aan zijn leven en was hij in ieder geval weer rustig geworden. "Sev, zeg eens eerlijk. Heb je nog steeds nachtmerries?"Vroeg ze hem bezorgt. Ze wist hoe erg hij eraan toe was als hij er een had en dat hij dan niet alleen moest zijn. " Severus het zijn je vrienden niet en zo zou je ze ook niet moeten noemen. Hun zijn mede de rede dat je die beslissing hebt genomen en dus mede de rede dat je je dochter amper ziet en dat je mij kwijt bent geraakt."zei ze toen ernstig. Ze zat nog steeds erg dichtbij hem en had hem nog steeds vast. " Severus ik heb een afspraak gemaakt met grootvader voor Melian. Ik kan dit ook voor jou doen. Hij dacht dat hij misschien wel kon helpen. Hij kan jou misschien ook helpen. Laat me alsjeblieft met hem praten en het verhaal uitleggen misschien weet hij wel iets, of ga samen met mij praten. Hij zal je niets doen en nergens toe dwingen en de keuze volledig aan jou laten. Maar je kan op ze minst met hem praten. Als je het niet voor mij wilt doen doe het dan voor onze dochter." Christina bestefte maar al te goed dat ze voor het eerst onze dochter had gezegd. " Waag het trouwens niet ergens te gaan wonen zonder mij het adres te geven."Zei ze toen dreigend tegen hem. Ze moest hem natuurlijk wel kunnen vinden als er iets met Luthien aan de hand was (muwahaha) Christina had niet helemaal door dat ze nog dichterbij hem was gaan zitten(ja dat kan vind ik) en nu met haar borst lichtjes tegen de zijne aanleunde zodat ze niet om zou vallen. Toen hij WEER over Bash begon rolde ze met haar ogen, ze had totaal geen zin om dit soort dingen met hem te bespreken. Het bleef voor haar voelen als verraad of vreemd gaan en ze voelde zich alleen maar schuldig. "Misschien wel, misschien niet ik was niet van plan de rest van me leven alleen te blijven wonen."zei ze toen rustig. " Ik ken hem pas een week Severus, het is echt te vroeg om dit soort dingen te weten. Maar ik wil niet alleen achter blijven. MAar misschien wacht ik wel tot Luthien ouder is, maar misschien ook niet. Kunnen we alleen nu ophouden over Bash. Ik vind dit niet zo een prettig onderwerp om met jou te bespreken en dat weet je. Ja ik vind Bash erg leuk, nee als je het echt wilt weten nog lang niet zo leuk als ik jou vond/vind. Maar wat verwacht je anders, wij kennen elkaar al vanaf dat we 11 waren. Bash ken ik net een week dat is toch wel een heel verschil."Zei ze toen fel tegen hem. " Ik snap niet waarom je zo graag over hem wilt praten! Ik zie aan je hoofd dat je jaloers bent."zei ze toen bitchy.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 9:52 pm

Severus Sneep

Severus zag er niet bepaald naar uit om een brakke katerige Christina te moeten verzorgen terwijl zijn dochter hem als menselijk klimrek gebruikte en de hele tijd aan hem hing als een klein aapje. Gezien hij niet echt bij ingredienten kon komen om een drankje te maken tegen Chris haar kater was dat ook geen optie, en Chris zou waarschijnlijk te dronken zijn om zelf het huis te verlaten en hij betwijfelde of ze hem lang alleen zou laten met Luthien. "Misschien moet je het maar een beetje schappelijk houden anders ben je morgen niet te genieten." meldde hij droog terwijl hij zelf zijn glas leeg dronk. "Ik had al door dat het niet JOUW bedoeling was dat ik het zou horen." was het enige wat hij verder nog over Christina haar seksleven met Sebastian zei. Severus zijn droge blik veranderde in een nano-seconde in koel en afstandelijk "Af en toe." zei hij langzaam "Het zijn verschillende dromen die ik tegenwoordig heb." de martelpraktijken die hij als missies kreeg, Chris die bijna dood ging tijdens de bevalling van Luthien, zijn moeder die hij dood aantrof toen hij thuis kwam in de kerstvakantie, hoe hij zijn vader vermoordde ook al had hij daar niet bepaald spijt van, het was zijn aller eerste moord geweest en die bleef hem achtervolgen. Severus zuchtte even diep "Bij gebrek aan een beter woord noem ik ze even vrienden. Op school waren het ook vrienden nu zijn het meer mensen met wie ik verplicht om moet gaan." vroeger -op school- was het zijn eigen keuze geweest om met de meeste van de dooddoeners om te gaan, nu was het een verplichting omdat hij ze tijdens vergaderingen moeilijk kon ontwijken. Severus klemde wederom zijn kaken op elkaar "Ja en dan betrapt worden door de heer van het Duister als hij even besluit een kijkje in mijn hoofd te nemen? Ik kan misschien verbergen waar jij en Luthien wonen en wat er allemaal tussen ons besproken word maar ik ben bij lange na niet zo goed in occlumensie dat ik alles kan verbergen en hij is vele malen beter daarin dan ik. Als hij het echt allemaal wilt weten komt hij er makkelijk achter." dat was je reinste onzin gezien hij erg goed was in occlumensie en legilimensie maar dat hoefde Chrisje niet te weten. Daarbij, als Voldemort er echt achter zou komen dan zou hij niet lang meer leven. "Ik heb misschien een doodswens maar niet als het de heer van het duister is die het doet want dan is het niet gewoon klaar nee dan is het eerst een paar dagen martelen, tot je smeekt om het op te laten houden en dan gaat hij nog even verder of hij laat Bellatrix het doen, en dan is het pas klaar als je enkel nog maar een hoopje kwijl bent." en dat wist hij want hij had er een keer bij gestaan toen Voldemort en Bellatrix iemand martelde die iets had gedaan waar Voldemort het niet mee eens was geweest. "Jij bent waarschijnlijk de eerste die het te weten komt als ik ergens anders woon." zei hij maar toen om Chris soort van gerust te stellen "Weggaan bij de heer zal ik op een andere manier moeten doen.." hij had alleen nog niet echt een idee hoe. En hij wilde niet toegeven dat hij ook oprecht een klein beetje bang was voor Perkamentus na wat hij Christina had aangedaan. Severus was zich er heel goed van bewust dat Christina nog dichter bij was komen zitten en hij vernauwde heel even zijn ogen, als een soort, waar ben je mee bezig blik al wist hij niet of Chris die zou opvangen. Ondertussen hadden ze al een paar glazen wijn op en Severus voelde het goed zitten, hij was niet bepaald meer gewend aan drank. De laatste keer was toen hij Chris, Bash en Sirius was tegengekomen in de kroeg en hij toen een beuk voor z'n harses had gekregen. Severus haalde toen onverschillig zijn schouders op toen Chris hem vroeg of ze alsjeblieft konden ophouden over Sebastian "Wat jij wilt." zei hij na een korte stilte "Jaloers?" bracht hij toen ineens moeizaam uit alsof het hem pijn deed dat woord te zeggen. "Jaloers op een middelmatige Franse tovenaar die je achterna loopt als een verloren puppy?" oke, ja hij was jaloers maar dat ging hij van z'n lang zalze leven nooit hardop zeggen ook al wist Chris heel goed dat hij uit z'n nek aan het lullen was. Hij draaide zich een klein stukje om, om zijn glas op tafel te zetten en trok daarmee Christina half op hem zodat ze bijna op zijn schoot zat en hij kon een droge grijns niet weerhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 10:23 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte schuldig toen hij zei dat ze niet te genieten was met een kater. "Jij met een kater is anders ook niet echt een pretje."zei ze toen droogjes. Ze kon er niets aan doen, maar als vanzelf ging ze met haar hand door zijn haar. Iets wat ze vroeger ook altijd al deed en wat bij hem een stuk beter kon dan bij Bash aangezien Severus een stuk langer haar had. De bezorgde blik kwam weer terug toen ze hoorde dat hij nog steeds last had van die nachtmerries en met haar andere hand pakte ze onbewust zijn hand vast waarin ze troostend kneep. " Wat voor dromen heb je nog meer?" vroeg ze hem rustig, maar ook bezorgt. Ze wist maar al te goed dat ze rustig dingen erover moest vragen en hem niet teveel zou moeten pushen anders zou hij weer een muur optrekken. Zelfs tegen haar. "Slaap je hier beter? Nu je in de buurt van mi- Luthien bent." verbeterde ze zichzelf snel, ze wilde bijna zeggen nu je in de buurt van mij bent, maar heej misschien kwam het wel vanwege Luthien jaja. Toen hij erover begon dat Voldemort zomaar in zijn hoofd kon kijken als hij dat zou willen trok ze haar wenkbrauwen op. Ze zag in dit soort gevallen meteen al aan zijn hoofd als hij loog of niet. "Severus, don't lie to me." zei ze toen scherp tegen hem. "Ik zie het precies aan je hoofd als je dat doet en buiten dat. Grootvader heeft ook zo zijn bronnen en die weet maar al te goed dat Voldemort maar wat graag zou willen weten waar Lily, ik en Luthien wonen. Ik ben niet achterlijk. Buiten dat zou hij je nooit toegelaten hebben als hij wist dat je echt van mij hield en wat voor mij voelt. Dan had hij je al lang ter plekke uit de weg geruimd. Jou occlumentie is niet het probleem. Dat weten we allebei." Christina wist alleen niet dat hij nog een ander trucje erbij kon dan dat. Wat maar goed ook was. Toen hij het van die doodwens zij keek ze gepijnigd. Onbewust drukte ze troostend een kus op zijn wang.
En legde ze haar hoofd weer tegen zijn schouder aan. Echter tilde ze haar hoofd weer op toen ze hoorde wat hij over het jaloers gebeuren zei. "Misschien ben je niet jaloers op het achterna lopen nee, maar je bent er zeker wel jaloers op dat hij de gene is die elke avond bij mij in bed ligt en seks met mij heeft en bij me slaapt." zei ze toen rustig op haar dooie gemak tegen hem. "Waarvoor waren anders al die plagerijen de afgelopen dagen als Bash niet in de buurt was?"vroeg ze hem toen. Doordat Severus omdraaide was ze half op zijn schoot komen zitten en automatisch ging ze goed op zijn schoot zitten waardoor haar al niet al te bedekkende nachtjapon nog een heel stuk minder bedekkende was. Met name bij het achterste gedeelte ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 10:54 pm

Severus Sneep

"Met een kater ben ik nog nukkiger dan ik al ben dus dat betekend nog stiller ofwel je hebt weinig last van me." meldde hij met een droge grijns "Jij moppert en vervloekt alles en iedereen als ze tegen je praten. Denk dat dat toch wat gevaarlijker is dan hoe ik doe als ik een kater heb." zei hij. Christina gleed met haar hand door zijn haar en hij verstijfde even maar ontspande al snel weer, het voelde vertrouwd, alsof ze nooit uit elkaar waren geweest, wat natuurlijk wel zo was maar voor nu deed Severus even alsof ze de afgelopen anderhalf jaar gelukkig zijn geweest ofzo. Dat maakte dit soort gesprekken toch wat makkelijker en hij zuchtte even diep "Wat voor dromen ik nog meer heb? Laten we beginnen met hoe ik mijn eigen vader vermoord, De heer van het duister zijn missies zijn ook niet bepaald om voor naar huis te schrijven of om trots op te zijn, mijn moeder nog steeds-." hij zweeg ineens toen hij doorkreeg dat hij wilde zeggen dat hij ook nachtmerries had over de dag dat Chris bijna dood was gegaan en hij schonk toen nog maar twee glazen in voor hem en Chris aan wijn waarna hij nog een slok nam en toen Chris recht aan keek "Hoe jij bijna dood ging is een van de meest voorkomende." zei hij toen maar zacht. "En nee ik slaap niet bepaald beter eigenlijk. Ik snap dat ik op de bank moet slapen maar het betekend niet dat het bijster comfortabel ligt." merkte hij enigzins feller op dan de bedoeling was maar hij schudde daarna even zijn hoofd "Het maakt weinig uit. Ik denk niet dat ze ooit weg zullen gaan." zei hij over de nachtmerries en hij besloot dat daarmee het onderwerp zijn nachtmerries over was. Hij wilde er niet meer over praten en nam dan ook resoluut nog een glas die hij toch al in zijn handen had ook al zat Chris ondertussen op zijn schoot. "Als de heer van het duister had willen weten waar jullie woonden had hij Melian haar hoofd wel even onder handen genomen en daarin zitten wroeten. Melian is mentaal een stuk minder sterk dan ik en ik heb er jaren over gedaan om het voor elkaar te krijgen." merkte hij ijskoud op. "Dus Perkamentus zijn bronnen zijn dan waarschijnlijk niet helemaal juist." hij begon een beetje prikkelbaar te worden omdat Chris op zijn schoot zat en zijn hoofd zei dat hij niet moest doen wat hij wilde doen maar zijn lichaam zei wat anders. "Maar oke je hebt gelijk mijn occlumensie is niet het probleem, ik heb alleen liever niet dat iemand weet hoe goed ik het kan." merkte hij op "Ik hoef niet alles te delen met je." niet meer. Niet nu ze niet meer samen waren. Als het om Luthien ging wel ja maar om zijn beroepskeuze niet en ook over zijn geheime talenten. Hij was ook absoluut niet van plan haar te vertellen dat hij ook zeer bedreven was in legilimensie. Wederom verstijfde hij even toen Chris weer verder ging over zijn jaloezie issues en moest echt op zijn tong bijten om geen rot opmerking over Sebastian te maken gezien hij had besloten het niet meer over Bash te hebben toen Chris dat had gevraagd. Severus en Chris zaten nu wel erg dicht op elkaar en Severus was zich zeer bewust van Christina haar lichaam tegen dat van hem waardoor zijn zelfbeheersing wankelde en hij zich steeds moeilijker kon concentreren op het gesprek dat ze aan het voeren waren. Niet dat het echt een heel gezellig gesprek was geworden ineens maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 11:30 pm

Christina Zwarts

"Op Zweinstein waren we toch al lang tot de conclusie gekomen dat ik het gevaarlijkste ben van ons tweetjes?"Zei ze toen droogjes tegen hem en ze keek hem weer met een poes lieve glimlach aan. Toen ze hoorde wat Severus zei over zijn nachtmerries en dat haar bijna dood een van de meest voorkomende was gaf ze hem troostend een knuffel. " Ik ben er nog en je was er toen voor me Sev, voel je daar nou alsjeblieft niet langer schuldig over."Zei ze toen rustig tegen hem. Ze wilde niet dat ze bij zou dragen aan zijn slechte gezondheid. Christina had maar al te goed door dat het onderwerp nachtmerries afgesloten was en ze besloot er dan ook niet langer op door te gaan. Ze kende hem daarvoor iets te goed. Ondertussen klokte Christina haar glas wijn achterover terwijl ze nog steeds bij hem op schoot zat. Ze ging weer dicht tegen hem aanzetten daarna. Toen hij over Melian begon en over dat Perkamentus zijn bronnen niet juist waren rolde ze geirriteerd met haar ogen, maar besloot hier niet op in te gaan. "Severus ik ben niet iedereen. Ik weet geloof ik meer van je dan wie dan ook."toen ze hoorde dat hij niet wilde dat iedereen wist hoe goed hij daarin was. Ergens deed het haar pijn dat hij dat zei. Christina voelde hoe haar hart tekeer ging in haar borst nu ze zo dichtbij Severus zat. Ze had het gemist om zo bij hem te zitten zo dichtbij zo vertrouwt, hem aan te raken. Ze voelde zich voor het eerst weer echt ontspannen sinds anderhalf jaar tijd, het voelde voor haar of ze nooit uit elkaar waren geweest. De liefde die ze voor hem voelde kwam dan ook weer behoorlijk naar boven, iets wat ze zo wanhopig de afgelopen dagen had geprobeerd te onderdrukken. Echter toen ze zijn opmerking hoorde over dat hij niet meer alles met haar hoefde te delen voelde het voor haar of hij een mes tussen haar ribben stak. Een vlaag van woede kwam in haar op en voor ze het wist had ze hem met haar vlakke hand een klap verkocht. (ja ja was erg duur) " Je doet wel jaloers, je geeft toe dat je spijt hebt van alles, je geeft toe dat je nog van me houd. Je wilt wel samen met mij onze dochter opvoeden en dan weet je het WEER te verpesten door zo een opmerking te gooien!"zei ze woedend. Christina wist ook niet helemaal waarom ze nou zo woedend werd want zo een erge opmerking was het nou ook weer niet, maar goed. " Ik ben godverdomme de enige die zich druk om je maakt, die naar je om kijkt, die wilt dat je gelukkig bent en een goed leven hebt. Ik wil je helpen daar weg te gaan, ik wil je met alles helpen om je leven een stuk beter te maken en dan durf je me weer weg te duwen!" zei ze boos en vernijdigt op fluistertoon. Ze schreeuwde niet anders zou ze Luthien wakker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 11:41 pm

Severus Sneep

Severus rolde even met zijn ogen "Iedereen wist op Zweinstein dat jij de gevaarlijkste was. Daarom waren de meeste ook doodsbang voor je." Behalve haar vrienden en hij dan maar goed, de rest was bang. Met goede reden, niet alleen maar vanwege haar naam maar ook omdat ze het duidelijk liet blijken als ze een slecht humeur had en Christina stil gevaarlijk was. Eerst denk je, oh wat een aardig leuk lief meisje en daarna denk je 'de reïncarnatie van de duivel'. Hij wilde bijna de opmerking maken dat schuldgevoel niet de oorzaak was van zijn nachtmerries maar dan zou hij liegen dus hij hield zeer wijselijk zijn mond en besloot voor de veilige optie te kiezen, zijn wijn naar achter gooien. "Je weet inderdaad meer dan wie dan ook." gaf hij toe. Christina zat zo dichtbij dat hij precies kon zien welke kleur haar ogen echt waren, niet dat hij dat niet al zeer goed wist maar toch zo dicht bij zitten en 'verlangend' in elkaars ogen kijken was toch iets wat ze al een tijdje niet gedaan hadden en wat ook nog eens erg goed voelde. Severus gleed onbewust met zijn hand door haar haar en bleef haar strak aankijken tot ze hem ineens een klap in zijn gezicht gaf met haar vlakke hand, gewoon een bitchslap. Hij staarde even naar haar en voelde zijn wang branden en hoorde amper de preek die hij vervolgens kreeg. Zonder erbij na te denken of ook maar de consequencies te overwegen zoende hij haar vol op haar mond. Hij verbrak de kus voor een moment om een opmerking te maken "Ik weet dat je de enige bent die zich druk maakt" mompelde hij voor hij haar weer zoende "Ik weet ook dat je wilt dat ik gelukkig ben." ging hij droog verder af en toe de zoen verbrekend om een zin uit te spreken als antwoord op haar preek "En ik wil je niet weg duwen maar je weet dat het niet gaat zolang ik een dooddoener ben." daarna gingen woorden verloren want hij was niet van plan heel snel nog te stoppen met zoenen tenzij Chris hem weer een dreun gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 06, 2016 11:57 pm

Christina Zwarts.

"Alsof niet iedereen bang voor jou was." Zei ze toen zogenaamd verontwaardigt tegen hem. Christina voelde hoe hij door haar haren ging en even heel even sloot ze genietend haar ogen. Nu merkte ze weer opnieuw hoe erg ze zijn aanraking miste en hoe anders zijn aanraking was vergeleken die van Bash. Alles met Bash was spannend en nieuw, maar dit voelde vertrouwt. Alsof het zo hoorde te zijn en niet anders. Iets wat het bij Bash niet deed. Misschien zou dat het het ooit wel gaan doen en misschien ook niet. Christina wist het niet en had heel eerlijk gezegd ook niet heel erg veel zin meer om aan Bash of wie dan ook even te denken nu. Het ging nu om Severus en haar en niemand anders. Christina wist wel zeker dat ze nooit met iemand zou kunnen hebben wat ze met hem had gehad. Daarvoor was het allemaal te heftig geweest. Opeens totaal onverwachts voelde Christina hoe Severus na de klap, ook echt na de klap are you sirius? haar volop begon te zoenen op een manier die ook anders was dan de laatste keer dat hij haar zoende. De laatste keer was het al prettig geweest, maar nu was het alsof er vuurwerk af ging in haar maag. Hij zoende haar nu ook veel minder terug houdend en veel meer zo als hij vroeger altijd had gedaan. Zonder er ook maar bij stil te staan dat ze nu eigenlijk al echt vreemd ging, kuste ze hem vol passie en overgave terug. Toen Severus de kus verbrak was ze bang dat hij het weer zou stoppen en weg zou gaan. Echter toen ze zijn opmerking hoorde was ze verbaast wat haar nog meer verbaasde was dat hij haar herhaalijk bleef zoenen. "Stop dan met me weg duwen."Zei ze zelf ook tussendoor terwijl ze aan zijn gewaad begon te plukken. Ze kon niet meer stoppen en ze wilde niet meer stoppen toen ze zijn shirt los had zag ze weer opnieuw zijn veel te gespierde borst iets wat je niet bij Severus sneep zou verwachten. Ze legde haar handen op zijn borstkast en streelde die. " Zorg dat je daar weg kan, laat mij je helpen."Zei ze kwaad toen hij zei dat het niet ging omdat hij een dooddoener was. "WAAROm ben je zo achterlijk koppig als een muilezel? Waarom zit je je eigen geluk in de weg."vroeg ze hem boos als ze de kus verbraken maar al snel drukte ze haar mond weer op de zijne en zat ze nog steviger op hem zodat hij haar niet zomaar weg kon duwen of van zich af kon gooien. Alle woede van de afgelopen maanden kwam nu pas echt in haar naar boven, maar daarbij ook het verlangen wat ze zo lang had moeten onderdrukken. "En waag het niet hiermee te stoppen."voegde ze er dreigend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedo jul 07, 2016 12:44 am

Severus Sneep

Wegduwen? Severus peinsde er niet eens over om haar nu op dit moment weg te duwen. Morgen zou hij er wellicht anders over denken maar nu even niet. Hij dacht namelijk niet bepaald meer met zijn hersens. Die hadden besloten even tijdelijk op vakantie te gaan. Zijn gewaad was ondertussen ineens open en Chris haar handen op zijn borst stuurde een tinteling door zijn hele lichaam heen en hij was ervan overtuigd dat hij nu niet eens meer zou kunnen stoppen. Hij gleed met zijn vrije hand onder haar nachtjapon die toch al niet bijzonder verhullend was en hij gleed langs haar zij omhoog. "Als je suggesties heb die niet met je grootvader te maken heeft hoor ik ze graag." mompelde hij onder het zoenen door toen ze doorging op dat hij weg moest bij Voldemort en moest stoppen met zijn baantje als dooddoener met een bijzonder slechte pensioensregeling. "Muilezel?" vroeg hij half lachend terwijl hij haar even geamuseerd aankeek om vervolgens weer doodleuk verder te gaan met zoenen "Je beledigingen worden wat minder Chris, misschien moet je nog een slokje wijn nemen." niet dat hij haar de kans toe zou geven maar het ging even om het idee. Hij besloot niet te reageren op de opmerking over waarom hij zijn eigen geluk in de weg zat gezien hij van mening was dat hij het recht niet had om gelukkig te zijn maar als hij dat zou zeggen dan zou er waarschijnlijk een einde aan hun passiepartij komen en zou het weer vol serieus worden en Severus wist niet of hij dat zou overleven. Hij begon ongeduldig te worden gezien Chris haar nachtpon verdomde irritant was met allemaal touwtjes en hij dus het geduld niet meer had om daarmee te gaan prutsen. "Ik was niet van plan te stoppen." hij was heel Bash vergeten en het feit dat hij had besloten dat hij niet ging zorgen dat Chris de neiging had vreemd te gaan ook al was dat heel dubbel gezien hij haar heel vaak had uitgedaagd en opmerkingen had gemaakt en er ook genoeg aan probeerde te doen om Bash het huis uit te krijgen al was het maar voor een uurtje. Het moment dat hij zijn geduld was verloren met Chris haar martelwerktuig (voor hem), was het moment dat hij het stukje stof gewoon uit elkaar scheurde en nu eindelijk vrij spel had. Hij zoende haar weer ruig en liet zijn handen de vrije loop. Hij had Chris gemist maar nu had hij pas echt oprecht door hoeveel hij haar wel niet had gemist en dat het ook gewoon pijn deed, maar nu hij haar weer aanraakte en zoende ebde dat allemaal weg en dacht hij enkel aan Chris en niet aan de consequensies die eraan vast zouden zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedo jul 07, 2016 10:53 pm

Christina Zwarts


Opgelucht haalde Christina adem toen Severus zei dat hij niet van plan was om te stoppen
 Hierop verbrak ze de kus en begon ze een kusjes spoor vanaf zijn buik naar zijn borstkast door terug naar zijn mond. Christina zou Severud anders ook waarschijnlijk gewoon gedwongen hebben om door te gaan aangezien ze het zelf niet aan zou kunnen nu weer te stoppen. Dit voelde verdomd goed en nu opnieuw ondekte ze weer hoe erg ze hem had gemist en hoe blij ze was nu weer op deze manier samen te zijn al was het maar voor even. "Ben je  bang voor een oude man zo als mijn grootvader?" Vroeg ze hem toen half spottend. Omdat het niet bij haar opkwam dat hij echt bang zou zijn voor Perkamentus. Toen ze zag en voelde wat Severus met haar nachtpon deed keek ze hem verontwaardigt en zogenaamd boos aan. "Was het nou zoveel moeite dat ding normaal uit te doen?" Vroeg ze droog. "Dit betekend wel dat ik een nieuwe van je kriig hea." Zei ze toen streng even vergeten dat meneer geen cent bezat. Ergens voelde ze zich ook nerveus worden nu zag hij het liteken van Luthien nog veel erger dan de vorige keer en de rest van de schade die de zwangerschap haar had aangedaan. Ergens was ze bang dat Severus de seks nu ook minder prettig zou vinden dan alle vorige keren. Christina probeerde niet te laten merken dat ze nerveus werd en zich druk maakte. Ze ging een stukje verzitten om zijn gewaad helemaal uit te gooien en ze broek los te maken. Terwijl ze dat laatste deed kuste ze hem weer vol passie en overgave. Ze wilde hem ontzettend graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimedi jul 12, 2016 7:26 pm

Severus Sneep

Severus onderdrukte een kreun toen Christina een spoor van kusjes trok van zijn mond naar zijn borst en weer terug en hij greep haar, haar wat steviger vast zodat ze hem wel door moest zoenen. Muahaha. Hij trok even spottend een wenkbrauw op en keek haar met een 'ben je serieus?' blik aan "Je grootvader mag dan aan de plaag van ouderdom lijden, niemand die goed bij zijn verstand is heeft de ilusie dat Perkamentus ook daadwerkelijk de kwalen van ouderdom heeft. Hij is nog steeds de machtigste tovenaar van de eeuw." meldde hij even ademloos terwijl Chris zijn gewaad uit gooide en met zijn broek begon te prutsen. Het werd steeds moeilijker om tijdens al deze dingen een soort halfbakken gesprek te voeren met haar gezien hij steeds werd afgeleid door haar handen op zijn lichaam en de blik van pure lust in haar ogen zag, een blik die hij ongetwijfeld zelf ook nu had. Hij lachte even en keek toen naar de twee helfden van haar nachtpon "Het spijt me." zei hij maar half naar waarheid gezien het hem niet bepaald speet dat hij dat ding had verscheurd zodat hij vrij spel had maar hij had het wel een mooie nachtpon gevonden dus ergens vond hij het een ietsiepietsie jammer dat het nu kapot was maar hij wist dat dat stukje stof niet het enige niet bepaald verhullende lingerie/nachtkledij/uberhaupt kleding, was die Chris bezat dus ze zou er niet al te lang over rouwen. Severus was zich zeer goed bewust van Chris haar nerveuze mood die hij direct had opgepikt zodra Chris zich ervan bewust was geworden dat haar litteken nu zeer goed zichtbaar was en om haar ervan te verzekeren dat het hem op dit specifieke moment niet stoorde zoende hij haar maar weer en gleed voorzichtig, en heel lichtjes, met zijn hand over het litteken heen verder naar beneden naar de rand van haar string waar hij zijn vingers in haakte met het duidelijke doel die van haar lichaam te verwijderen met hetzelfde geweld als dat hij had getoond met Chris haar nachtpon. Hij drukte zacht een kus in haar hals en beet doen (ook zacht...soort van) in haar schouder. Zijn andere hand zat nog steeds strak in haar haar zodat ze eigenlijk amper een kant op kon en hij bepaalde wat er gebeurde. Wat niet bijster vaak was gebeurd tijdens de seks met Chris gezien hij haar altijd het voortouw had laten nemen, eens in de zoveel tijd had hij de baas mogen spelen en dat nam hij dan ook altijd met genoegen aan, maar nu deed hij het zelf. Later mocht Chrisje weer spelen. Hij keek haar even later weer recht aan met een doodserieuze blik "Je bent nog steeds even mooi Chris." mompelde hij voor hij haar dit keer een tedere kus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitimewo jul 13, 2016 7:13 pm

Christina Zwarts


Christina kuste hem vol overgave terug toen Severus haar dwong hem te kussen. Je hoorde haar nou niet bepaalt klagen dat hij het voortouw nam. Ze vond het wel eens leuk voor de afwisseling en genoot er dan ook volop van. Ze had dit echt onwijs gemist. Met Severus voelde het zo goed alsof het zo hoorde alsof het zo moest zijn. Ze hield nog steeds onwijs veel van hem. "Zullen we het later alsjeblieft verder over mijn grootvader hebben. Het is nou niet bepaalt een onderwerp waar ik nu aan wil denken." Zei ze toen met veel moeite. Plus ze kon ook niet echt meer denken. Ze stond even op om Severus van zijn broek te verlossen en zodat hij haar kanten string uit kon doen en ging toen weer op zijn schoot zitten. Met haar hand gleed ze naar zijn niet al te kleine en zachte toverstok en aaide die voorzichtig. Terwijl ze hem afwachtend aankeek wat hij verder zou gaan doen. Ze hoopte maar bij merlijnsbaard dat er niemand binnen zou komen. Christina was er niet zo zeker van dat ze het tot haar slaapkamer zouden redden. "Ik heb je gemist." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Ze had hem dan wel gezien maar dit hadden ze al lang niet gedaan. Toen severus zei dat ze nog even mooi was keek ze hem ongelovig aan maar toch bloosde ze. Niet lichtjes zo als bij Bash maar gewoon vol. (Straks is ze vol muwahaja)Zo als ze alleen bij hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 12 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders studenten tijd (nieuw)
Terug naar boven 
Pagina 12 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: