thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders studenten tijd (nieuw)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende
AuteurBericht
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimewo apr 13, 2016 5:39 pm

HAHAHAHAAHA XD Lekker bezig, Cyn :')

Melian:
Melian zuchtte eventjes zachtjes van opluchting. Ze was blij dat Remus nu niet meer tegen haar uitvloog en hij ook niet wegging. Ondanks dat ze net ruzie hadden gemaakt, vond Melian de aanwezigheid van Remus fijn en voelde het vertrouwd, zoals het altijd al vertrouwd had gevoeld. Melian merkte dat ze dat gevoel had gemist. Bij Remus voelde altijd alles zo goed en fijn. Ze had dat gevoel een tijd lang niet gehad. Melian begon zich af te vragen of dat door alle gebeurtenissen de laatste tijd kwam of dat dat specifiek door Amycus kwam. Ze wist dat ze ook een beslissing moest gaan maken wat betreft Amycus. Het was Melian nu duidelijk dat ze zich niet op haar gemak bij hem voelde en dat de gevoelens voor Amycus ook nooit echt geweest waren, maar hoe ging ze dat aan Amycus vertellen? Gezien de omstandigheden leek het haar voorlopig sowieso nog even niet verstandig om het aan hem te vertellen, want Melian had geen zin om Voldemort op haar dak te krijgen. Melian zag dat Remus naast haar kwam zitten en ze kon de warmte voelen die hij uitstraalde. Ook de geur van Remus drong haar neus binnen. De fijne geur van Remus waar ze altijd zo gek op was en dit net zoals zijn aanwezigheid, zo vertrouwd was. Melian legde automatisch haar hoofd op zijn schouder. Ze hoorde wat hij zei. Dat het ooit wel goed zou komen en Melian hoopte vurig dat dat ooit snel zou komen, want de manier waarop ze zich nu voelde, was vreselijk. Melian knikte daarna even kort. Het was verstandig om maar zo snel mogelijk met Perkamentus te praten, zodat er snel stappen gemaakt konden worden en Melian zichzelf misschien nog op enige manier nuttig zou kunnen maken. "Dank je voor alles." zei Melian en ze glimlachte even kort. Ze voelde hoe Remus een kus op haar haar drukte en ze werd direct overspoeld door een warm gevoel door haar hele lichaam heen, gecombineerd door een rilling die haar hele lichaam eventjes liet trillen. Melian dacht aan Christina en Lily. Ze vroeg zich af hoe dat vanaf hier veder zou gaan. Melian kon nu al gokken dat die twee absoluut niet blij met haar waren en dat ze van hen ook nog wel een enorme preek zou kunnen verwachten. "Wat moet ik met Chris en Lily doen denk je? Ik durf ze eerlijk gezegd niet echt onder ogen te komen. Wetende dat ik van hen ook een preek zal gaan krijgen." zei Melian met een zucht en ze keek Remus even aan. Hij ging de laatste paar maanden erg close met de twee meiden om, dus Melian hoopte dat hij enige raad voor haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimewo apr 13, 2016 9:17 pm

Christina Zwarts

Onbewust keek Christina toe hoe Severus zijn borst ontblote, ze kon het ook niet laten om ernaar te kijken. Ondanks alle keren dat ze dit al gezien had. Voorzichtig opende ze de tube crème en glimlachte even toen Severus dat zei. "Daar ben ik ook erg blij mee. Hoe had ik Luthien ooit moeten vertellen dat ik je vermoord had. Ik denk niet dat ze me dat erg snel zou vergeven." zei ze toen droogjes alsof ze het weer samen bespraken. "Het spijt me."zei ze toen nog verontschuldigend. Christina voelde zich nog steeds schuldig over wat ze had aangericht. Niet dat ze hier veel aan kon doen, ze wist natuurlijk niet dat hij het was geweest. Even wierp ze een blik op Luthien nog vredig lag te slapen alsof er niets aan de hand was en Christina keek even vertederd naar haar. Severus had haar misschien een hoop ellende gebracht, maar ook het mooiste geschenk wat er was gegeven. Haar dochter, iets wat ze zonder hem nooit had gehad en waar ze ook zeker geen moment spijt van had gehad dat ze Luthien had gehouden. Christina vond dat ze de juiste keuze had gemaakt, al hadden verschillende mensen geopperd dat er genoeg manieren waren om van een beginnende zwangerschap af te komen had Christina geweigerd. Rustig deed ze wat Creme op haar hand en begon ze de bovenste wonden bij zijn hals zachtjes in te smeren maar grondig. Haar hand begon weer te tintelen. Verschillende emoties gingen door haar heen, zowel goede als slechte. "Als ik het te hard handig doe hoor ik het wel." ze keek hem even aan om te pijlen of hij pijn had of niet. "Ik overweeg om voor Luthien een kitten te nemen."Besloot ze toen te zeggen als poging om hem af te leiden. "Ik denk dat het erg goed voor haar is om vroeg al in contact te komen met dieren. "Ik vond het ook geweldig dat mijn moeder voor mij een kat had." zei ze toen. Christina sprak bijna nooit over haar moeder of over haar jeugd. Al herinnerde ze nog bepaalde dingen zeer goed over haar moeder het bleef een gevoelig onderwerp. Ze moest even lachen om zijn opmerking over dat zij gevaarlijk kon zijn, maar Lily dood eng was. "En waarom is Lily enger dan ik?" zei ze nep beledigt. "Zij heeft nog nooit je neus gebroken of je met een drijversknuppel geslagen op een plaats dat het nog een wonder was dat je uberhuapt nog een kind kon krijgen." Christina ging verder met een andere wond op zijn lichaam, het gevoel in haar werd steeds erger z vond het ergens fijn om Severus aan te raken maar anderzijds was het een marteling. Christina ging steeds meer omlaag. wierp ze er tegen in. Toen het onderwerp over Melian ging en ze hoorde wat Severus zei rolde ze met haar ogen. "Had ik het dan toe moeten juichen dat ze één van me beste vrienden zo veel pijn heeft gedaan? Als Remus dat bij haar had geflikt had ik bij hem exact het zelfde gedaan hoor." en dat was de waarheid. "Je weet dat ik Melian altijd als een zusje gezien heb. Maar als zij zich steeds meer vervreemd van ons door welke rede dan ook en ik met een klein kindje zit kan ik er ook niets aan doen dat zij niet bijster slimme beslissingen maakt. Zelfde geld voor Lily. Melian had donders goed kunnen weten dat we er geholpen hadden." zei ze toen. Ze schudde even haar hoofd toen ze hoorde dat Remus het niet mocht weten wat hij zei. "Geen zorgen your secret is safe with me. Zo als altijd."zei ze toen, zelfs niet in haar woede hoe boos ze ook was op Severus had ze nooit zijn geheimen verraden en dat zou ze ook nooit doen. "Dus jij bent het er zelf ook mee eens dat het veiliger voor zowel Melian, als Luthien is als zij niet meer hier woont?"Vroeg ze ter verduidelijking ze zou het natuurlijk eerst nog met Lily bespreken. Dit was geen beslissing voor Christina alleen. "Als jij geen occlumentie had gekund had ik je ook nooit toegelaten. Het is niet de bedoeling dat mijn lieve nichtje weet waar ik woon. Ze zou er niet verlegen om zitten om ons een bezoekje te brengen. Hoe heb je het eigenlijk geleerD?"vroeg ze toen nieuwsgierig totaal geen weet hebben dat hij ook legitiemensie kon. Christina moest moeite doen een gefrustreerde zucht in te houden toen Severus een grote snee onder zijn navel had die wel heel erg laag zat een plek waar ze meestal overheen ging als ze andere bedoelingen met Severus had gehad. Ze moest al zo ontzettend veel moeite doen om zich in te houden hem niet te bespringen (ja zelfs met zijn verwondingen) en dít maakte het er niet makkelijker op met name niet waar het haar heel sterk aan deed denken en het deja vu gevoel wat hierbij kwam kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr apr 15, 2016 2:28 pm

Remus Lupos

Remus zweeg een lange tijd, net als Melian. Hij kon merken dat Melian diep in gedachten verzonken was en ook een soort innerlijke strijd met zichzelf voerde, en dat ze zich op dit moment redelijk op haar gemak voelde bij hem. Iets wat al niet was gebeurd sinds ze uit elkaar waren. Remus werd uit zijn eigen overpeinzingen gehaald door Melian haar abrupte vraag over Christina en Lily. De twee meiden zouden sowieso absoluut niet blij met Melian zijn en het was nog maar de vraag of ze in huis mocht blijven wonen, de kans daarop was klein in verband met Luthien en Christina zou er alles aan doen om de veiligheid van Luthien te verzekeren en Melian's aanwezigheid als dooddoener zijnde was niet echt veilig. Vooral omdat ze niet precies wisten hoe sterk Voldemort daadwerkelijk was en waar hij echt toe in staat was. Gezien de hele orde meeting niet heeft kunnen plaatsvinden door de plotselinge verschijning van Melian, Sneep en hun mede dooddoeners hadden ze het helaas even moeten verzetten naar een andere datum en voorlopig wist niemand wanneer dat was en dat was maar goed ook, dalijk werden ze weer ineens aangevallen ofzo. Remus vroeg zich dan ook wel af hoe Voldemort erachter was gekomen waar ze een meeting hadden en hoelaat dus er moest een verrader in hun midden zijn. Remus zijn gedachten schoten direct naar Peter, niemand had iets van hem gehoord maar Perkamentus had hem wel laten weten dat, mocht hij interesse hebben en iets willen doen, dat hij altijd kon komen. Hij was natuurlijk niet op komen dagen maar Remus zou Sirius en James er wel even op attenderen dat ze wellicht een probleem hadden wat Peter betrof. Die rat leefde op het moment als kluizenaar en sprak of zag niemand sinds het moment dat ze waren afgestudeerd. Hij besloot dat allemaal later te regelen nu moest hij zich even focussen op Melian haar vraag "Je moet ze op een gegeven moment toch echt onder ogen komen. Je kan ze niet blijven ontwijken en ik denk dat Chris en Lily wel weten dat je al van mij je preek heb gehad dus dat zal wel meevallen..." begon hij langzaam en vertwijfeld "Maar, ik ben bang dat je er niet makkelijk vanaf komt en de kans is aanwezig dat ze willen dat je het huis verlaat in verband met Luthien." hij keek Melian aan en zuchtte even "En daar kan ik helaas niets aan doen. Het is Christina haar besluit. Als het gebeurd ik weet het namelijk natuurlijk niet zeker." 99% ..maar dat ging hij niet tegen Melian zeggen die zou dat vast ook wel doorhebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr apr 15, 2016 2:48 pm

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Tumblr_m6ix3kEUEn1qbaj4uo1_500
Deze poes?

Severus Sneep

Severus keek haar even droog aan toen ze begon over hoe ze Luthien in Merlijns naam had moeten vertellen dat haar moeder haar vader had omgelegd en hij schudde even zijn hoofd toen ze weer haar excuses aanbood "Het is niet zo dat ik dit niet verdiende." meldde hij al net zo casual alsof ze het inderdaad over het weer hadden. Hij verdiende het ook alleen was het zo jammer dat hij nu op Chris haar bank lag terwijl haar nieuwe boytoy boven op HAAR bed lag te maffen of lag te wachten voor nog een ronde toveren. Hij rolde met zijn ogen maar zoog weer een diepe teug lucht naar binnen toen Christina op een wond kwam die stak en goed zeer deed. "Een kitten?"(WAAROM...Ik schreef kutten. ik moet echt seks hoor..) "ik denk niet dat ze zal klagen nee." hij draaide even zijn hoofd naar Luthien die nog altijd vredig lag te slapen en geen idee had dat ze over haar aan het roddelen waren. "Wat voor kat had je in gedachten?" -alsjeblieft doe een Knikkebeen geval dan ga ik stuk- hij zelf had nooit wat gehad met Katten maar hij wist dat Christina altijd een -hier komttie- poezenmens was geweest. Hij had het altijd gewoon op de uilen gehouden en had verder nooit zelf een huisdier gehad, mede omdat zijn vader dat nooit of te nimmer had toegestaan en omdat zijn moeder het ook geen strak plan vond want Tobias had zo'n beest direct de nek omgedraaid. Severus schudde die gedachten van zich af, hij had zijn vader vermoord en hoewel hij daar totaal geen spijt van had, had hij echter wel de nachtmerries ervan. Severus snoof "Jij bent gevaarlijk. Als in jij mishandeld mensen fysiek en gaat ze rammen of waterkannen naar hun hoofd gooien en dat soort dingen. Met Lily weet je nooit wanneer ze je pakt. Dat komt altijd wanneer je het het minste verwacht. Kijk wat er met Bellatrix is gebeurd toen ze jou had vervloekt. Ze heeft 4 uur rondgelopen met vleermuisvleugels als armen en was bond en blauw. Lucius heeft 2 weken met groen haar gelopen in een mooi permanentje en kreeg het pas voor elkaar om zijn haar weer normaal te krijgen doordat hij zijn excuses aanbood aan Lily en Potter." hij moest onwillekeurig glimlachen. Christina had zich zo ongeveer blauw gelachen op dat moment en hij had heel veel moeite moeten doen om zijn pokerface op te houden. "Jij hebt er inderdaad gewoon bijna voor gezorgd dat ik geen kinderen meer kon krijgen. Levensgevaarlijk dus." legde hij droogjes uit. Lily was de stille wraak en sneaky, Christina was net een sloopkogel. "Melian is een apart geval dat weet je ook wel. en Lupos -als je dit tegen hem zegt praat ik nooit meer met je- zou nooit vreemd gaan." true. Remus zou nog eerder sterven dan vreemd gaan. "Het is waarschijnlijk veiliger voor beiden ja. Alleen zal Melian zich er behoorlijk ellendig door voelen." en nu moest Severus oppassen met wat hij zei, Christina hoefde nog niet te weten dat hij ook behoorlijk bedreven was in Legilimensie. "Bellatrix zou niet eens het gebouw kunnen vinden al stond ze er pal voor. Perkamentus heeft daarvoor gezorgd, ook al zou ze het in Melian's hoofd kunnen zien of in die van mij." merkte hij droogjes op. "Ik ben occlumensie gaan leren het moment dat ik doorkreeg dat Bellatrix en Narcissa les kregen in Legilimensie." zei hij kalm. "Het was namelijk niet de bedoeling dat ze in MIJN hoofd konden zien wat er allemaal gaande was toen op school weet je nog. Ik heb een jaar de schijn hoog moeten houden dat ik je enkel gebruikte." Chris wist ondertussen hopelijk ook wel dat dat niet waar was maar hij had haar op verschillende manieren ervan moeten overtuigen dat hij het niet meende wat hij tegen Narcissa en Bellatrix altijd zei. En Lucius en alle andere dooddoeners die toen op school zaten met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr apr 15, 2016 3:22 pm

Christina Zwarts

"Je verdiend het niet om te sterven Severus."zei ze toen rustig tegen hem en ze meende het.
"Ik zal het nog even met Lily overleggen over Melian. Maar als jij het ook al zegt dan lijkt het me hoe dan ook het beste als ze gaat. Ik wil het niet riskeren dat er iets met ons kind gebeurt."zei ze toen rustig. "Ik weet dat jij nog eerder zou sterven dan dat er iets met Luth gebeurt, maar Melian en extreme druk zijn onwijs gevaarlijk."zei Christina toen rustig tegen hem. Ze ging verder met het insmeren van de ontzettend laag gelegen wond bij Severus, het was nog steeds moeilijk voor Christina om zich in te houden terwijl ze dit deed. "Ik hoop maar dat mijn lieve nichtje ons niet vindt. Narcissa is misschien een kreng maar zij zal geen gevaar voor ons (luth en haar) vormen. Zij is altijd nog de redelijke geweest van de twee en geen kinderhater." Ze volgende zijn blik naar Luthien toe. "Ze is zo ontzettend mooi."zei Christina toen trots, Christina was stiekem ook wel blij dat het kleine meisje op Severus zijn haarkleur en witte huidskleur na dan. Zo ontzettend veel op haar leek. "Ach ik zie wel wat voor kat ze bij de dierenwinkel hebben. Elke kat is leuk."glimlachte ze. (ja wordt een knikkebeentje) "Als je wilt kan je mee. We zijn dan misschien niet meer samen maar we kunnen bepaald dingen wel samen doen als ouders. Ik denk dat het voor haar ook goed is om te zien dat wij normaal tegen elkaar doen in plaats van alleen maar gespannen doen."zei ze toen rustig, ze was half vergeten dat Bash nog boven lag omdat ze zo verzonken was in het gesprek met Severus. Ze pakte even een stukje papier en schreef erop :Wat doen we met Melian? en stuurde het op magische wijze naar Lily aangezien Christina geen idee had waar haar prettig gestoorde wederhelft uitging. "Ja alleen we kwamen er snel genoeg achter dat je duidelijk toch nog in staat was om kinderen te krijgen."Zei ze toen met een scheef glimlachje half als grap, maar het was ook waar. Ze had blijkbaar toch niet hard genoeg geslagen en nu kon zij semi dankzij hem geen kinderen meer krijgen. Wat best ironisch was als je bedacht dat je zou verwachten dat dat andersom de situatie geweest had moeten zijn. Christina vond het ontzettend moeilijk zo dichtbij Severus te zijn. Ze was slechts een paar cm van hem verwijderd omdat ze bezig was nauwkeurig de wonden in te smeren. Normaal had ze zo gezeten met totaal andere doeleinde (Sorry kon het niet laten en ja dit is extreem fout bedoelt) Rustig en zachtjes ging ze verder met het insmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimeza apr 16, 2016 8:31 pm

Severus Sneep

Severus vertrok zijn gezicht even en snoof even "Als jullie Melian inderdaad wegsturen let ik wel op haar...als ik weer in staat ben normaal te functioneren dan." meldde hij een beetje overbodig omdat Christina hem op 2 manieren aan het martelen was. Zowel martelen als in hij stond al ruim een jaar en 9 maanden droog & als in die wonden insmeren deed verdomde veel zeer af en toe op sommige plekken. Echter, op dit specifieke moment moest Severus aan verschillende nog naardere dingen denken om niet echt opgewonden te raken door de positie waarin Christina zat en de plek waar ze mee bezig was in te smeren -sorry not sorry- hij kuchte even en bewoog wat ongemakkelijk heen en weer en voelde zich super awkward gezien aan dooie puppy's en Voldemorts gezicht denken niet bepaald had geholpen in het tegengaan van zijn uh toverstok die ineens tot leven was gekomen. Christina haar arm gleed ook over zijn toverstok heen terwijl ze bezig was en ze merkte het misschien zelf niet eens, maar hij was zich er pijnlijk hard -yes pun intended- van bewust, en het had uiteraard een bepaalde werking op hem. Actie - Reactie zeg maar. Hij probeerde zo nonchelant mogelijk door te blijven praten al ging dat toch wat moeizamer nu omdat hij zich op verschillende dingen probeerde te concentreren "Denk je dat Sebastian het een goed idee vind als je samen met mij en Luthien een kitten (waarom..) gaat halen?" vroeg hij Bash terug in het gesprek brengend hopend dat Christina door zou krijgen waar de hell ze mee bezig was en hoe verkeerd het was en een andere positie zou aannemen die wat minder ongemakkelijk was. "Of wil je dat het een verassing blijft voor zowel Luthien als Sebastian?" hij weigerde vanaf dat moment Bash te zeggen. 1. ze waren geen vrienden dus waarom zou hij Bash zeggen 2. hij mocht hem niet en 3. hij wilde nog wel duidelijk laten blijken dat hij totaal geen dikke vrienden zou worden met de nieuwe vriend van Christina. "Narcissa is dan wellicht geen kinderhater maar onderschat haar loyaliteit aan Lucius en de heer van het duister ook niet. Ze zal alles doen om bij hem in de gratie te komen. Lucius is daar al maar Narcissa moet zich nog bewijzen. De andere vinden haar te soft." hij zelf niet, Narcissa was waarschijnlijk gevaarlijker dan de andere dooddoeners omdat die het meeste te verliezen had hieruit naast hem dan. Hij kon zijn dochter verliezen, zijn leven maakte hem geen zak uit maar die van Chris en Luthien duidelijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimeza apr 16, 2016 8:36 pm

Lily Evers

Lily keek schuin naar Sirius en James die een of ander duivels plan aan het bedenken waren om het leven van Severus nog onaangenamer te maken dan ze ooit hadden gedaan en ze heen even afkeurend en schudde haar hoofd "Als jullie het ook maar in jullie hoofden halen om iets uit te vreten dan zorg ik er persoonlijk voor dat geen van beiden nog in staat is om seks te hebben de komende 3 maanden." dreigde ze en James keek haar geschokt aan maar zijn blik gleed toen naar plagend "Alsof je dat kan volhouden Evers." zei hij droogjes en Lily keek hem met een dead-pan look aan waardoor James zijn plagende gezicht veranderde in bezorgd en Sirius hem troostend op zijn schouder klopte "We beloven niets te doen Lils. De komende 3 maanden." mompelde hij er nog zacht achteraan en Lily's ogen schoten vuur "Zwarts ik weet hoe gehecht jij bent aan je gereedschap dus ik zou het maar niet riskeren als ik jou was. Begrepen?" Sirius gleed met zijn handen beschermend over zijn gereedschap en keek gekwetst "Je zou dat een man nooit aan doen toch? Ik dacht dat we vrienden waren!?" "Zijn we ook maar dat betekend niet dat ik het niet zou doen." Sirius droop af en leek behoorlijk onthutst te zijn door haar woorden. Ineens voelde Lily haar zak branden en ze haalde het bericht van Christina eruit die ze vluchtig doorlas en toen zuchtte
"Ik denk dat we weinig keuze hebben eigenlijk. Het lijkt me niet dat ze bij ons kan blijven zolang ze nog echt met Amycus is en het te gevaarlijk is voor Luthien. Wat zegt Severus ?"- Lily ze stuurde haar bericht terug naar Christina en keek toen naar James wachtend op een belofte dat hij Severus met rust zou laten.

0ff: Sorry voor het godmonden Lautje maar anders kon ik niets met Lily
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimezo apr 17, 2016 11:24 pm

Christina Zwarts

Christina ging rustiger verder met de snee naast de laag gelegen snee waardoor ze nog altijd in dezelfde houding zat en per ongeluk met de lengte van haar arm over zijn gloeiende lamp wreef, maar wat ze niet door had was dat de geest uit de gloeiende lamp op het punt stond om bevrijdt te worden. Christina fronsten verbaast haar wenkbrauwen toen hij spontaan ontzettend begaan met Bash leek en ze keek hem even snel wantrouwend aan maar besloot daar niets over te zeggen. "Bash weet dat jij Luthiens vader bent, ik heb hem ook eerlijk vertelt dat ik nog steeds wat voor je voel- wat je zelf ook maar al te goed weet- maar hij weet ook dat ik hem nooit zal bedriegen. Zelfs niet voor jou."zei ze toen streng (zegt ze nu) "Ook weet hij dat ik je betrokken wil houden bij Luthien, dus ik ga er niet vanuit dat hij het een probleem vind. Maar ik ga niet tegen hem liegen of dingen verzwijgen en als hij er dan niet blij mee is jammer dan. Hij moet me maar vertrouwen dat ik niets verkeerds doe en zo als ik al zo vaak zeg jij bent haar vader dus hij heeft er niet heel veel mee te maken." Christina zei dit niet om Severus te beschermen maar omdat ze er echt zo over dacht. Bash wist waar hij aan begon en Christina zou hem niet bedriegen. Christina had het idee dat Bash dat ook maar al te goed wist en dat hij er ook geen probleem van zou maken zo lang ze alles maar eerlijk vertelde en niets zou verzwijgen voor hem.
Opgeven moment -helaas voor Severus- Kreeg Christina maar al te goed door welke magische gebeurtenis er zojuist bij Severus plaats vond. Ze besloot dan maar iets sneller en iets minder voorzichtig te smeren en ging met haar hoofd een stukje naar achter. Helaas kon ze er niet echt 'omheen' aangezien Severus nooit echt een kleine toverstaf had gehad. Christina voelde het briefje van Lily wat als een welkomen afleiding was gekomen want ze kreeg zelf ook moeite met zich in te houden, ondanks de magie die zij toen straks samen met Bash had beoefend.
Snel las ze het briefje van Lily en krabbelde terug: Ergens heb ik het idee dat Severus niet het volledige verhaal vertelt, hij doet typisch...maar hij was er erg duidelijk in dat hij Melian als gevaar ziet voor Luthien en dat het beter is als ze hier niet meer woont. Hij zegt ook dat hij dan wel op Melian let als we haar eruit schoppen. Maar als zelfs haar eigen broer -hij vind het zichtbaar niet leuk om het te moeten zeggen, maar gelukkig stelt hij Luthien voorop- zegt dat ze een gevaar is dan denk ik dat we dat maar gewoon moeten geloven. Ze stuurde het briefje terug naar Lily en draaide zich terug naar Severus ze moest moeite doen om niet naar beneden bij hem te kijken wat ontzettend verleidelijk was en wat ook weer vreemd was want normaal had ze er nooit moeite voor gedaan om niet te kijken. Misschien moest ze maar even stoppen met smeren tot hij iets afgezwakt was bedacht ze zichzelf. "Ik zou het fijn vinden als je op Melian let."zei ze toen om hem af te leiden van de reactie die hij had ergens vond ze het ook fijn om te weten dat ze dit nog steeds voor elkaar kon krijgen bij Severus. Ze kon niet helemaal een grijns onderdrukken toen ze dat bedacht en daarvoor vervloekte ze zichzelf. "Narcissa is nog voor rede vatbaar..."zei ze toen droogjes over haar iets minder gestoorde nicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimedo apr 21, 2016 1:48 pm

Severus Sneep

Er hing heel even een ongemakkelijke sfeer gezien Christina nog steeds op pijphoogte zat, iets wat ze regelmatig bij hem had gedaan en hij al die beelden en momenten en herinneringen door zijn hoofd zag schieten. Hij hield even zijn adem in en Chris ging Merlijn zij gedankt een stuk achteruit en deed zijn wonden wat minder zorgvuldig en voorzichtig. Het maakte het probleem echter niet minder en hij probeerde zich uit alle macht op andere dingen te concentreren...wat behoorlijk faalde. "Ik hoop voor je dat je gelijk heb en Sebastian er geen problemen van maakt." zei hij gladjes al was zijn stem niet helemaal die van hem meer. Het was wat heser geworden en hij bewoog even ongemakkelijk heen en weer. "Hoelang duurt het voor dit spul is ingewerkt?" vroeg hij zo nonchelant mogelijk alsof er helemaal niets aan de hand was en hij niet een enorme paal had. "Ik zal proberen op Melian te letten. Ik kan haar echter niet 24/7 gaan schaduwen en wat ze met Amycus doet als ze bij hem is zijn haar zaken. Al heb ik wel duidelijk gemerkt dat zij en Amycus steeds minder tijd samen doorbrengen en dat Melian dat helemaal niet erg vind." dit was goede afleiding. Niet echt een leuk onderwerp maar beter dan zich concentreren op zijn broek die bijzonder strak zat en Christina die nog steeds in een houding zat waarin ze vaker had gezeten maar dan met hele andere doeleinden. Luthien lag nog altijd te slapen waar Severus op dit moment een beetje van baalde gezien zijn dochter de perfecte afleiding zou zijn geweest. Severus probeerde zich zo koel mogelijk te houden maar het was duidelijk dat hij soort van bloosde (holyfuck) en dat er dingen in zijn lichaam gaande waren die niet hoorde. "Ik denk dat het een goed idee is als ik even een koude douche neem." mompelde hij toen maar wetende dat Christina maar al te goed door had wat er tussen zijn benen gebeurde, wat nu op de manier waarop zij zat, ook tussen haar benen was. Als ze geen kleding aan hadden gehad hadden ze basically gewoon seks nu. "Narcissa mag dan voor rede vatbaar zijn wat kinderen betreft maar de heer niet. Narcissa is bang genoeg voor hem om alles te doen wat hij zegt dus ook zij is niet te vertrouwen. Bellatrix is gestoord dat weten we allang en het lijkt net of ze verliefd is op hem ook al is ze verloofd met Rodolphus." Hij zweeg even bedachtzaam maar werd al snel weer teruggetrokken naar zijn toverstok die heel vervelend begon te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimedo apr 21, 2016 2:43 pm

Weer schoot Christina haar linker wenkbrauw omhoog toen Severus opeens ontzettend begaan leek met Bash. Echter kon ze maar beter geen opmerking hierover maken en aan de toon van zijn stem te horen sprak hij alleen maar over Bash als afleiding. Christina wist maar al te goed about the magic in his pants die momenteel plaats vond. Niet alleen omdat ze het kon zien maar ook omdat ze het voelde. En dat was nou ook niet bepaalt goed voor haar want ze kreeg zin in dingen waar ze spijt van zou krijgen. Even vervloekte ze het ook dat Severus niet kleiner was dan dit want dan zou ze hier een stuk minder last van hebben gehad. Ze hoopte maar dat dit niet telde als vreemd gaan want dat wilde ze Bash niet aan doen. Ergens hoopte ze dat Luthien wakker werd, het zou Christina alleen niets verbazen als die kleine duivel gewoon expres bleef doorslapen nu. "Ik zal het hem straks gewoon vertellen en dan zie ik snel genoeg hoe Bash reageert. Maar Bash weet dat het klaar is tussen jou en mij en dat dat niet meer goed komt. Dus het lijkt me sterk als hij het erg vind. Hij is niet bepaalt jaloers aangelegd."zei ze toen droogjes. Severus daarin tegen was tijdens hun relatie redelijk jaloers geweest, iets wat soms ontzettend vervelend kon zijn maar wel aangaf dat hij van haar hield. Christina was klaar met het insmeren van zijn wonden en ging toen weer naast hem zitten. "Je kan beter je shirt nog even uit houden en het duurt 20 minuten voor het ingetrokken is." zei ze rustig terwijl ze haar plastic handschoentjes uit deed. Christina kon het niet laten om naar zijn aantrekkelijk gespierde borstkas te gluren en een hoop leuke dingen te denken. Als Bash zou slapen straks zou ze hem wakker maken. Ze moest nodig gekrabd worden. Echter kon ze niet langer doen of er niets was toen ze Severus zijn opmerking hoorde en zijn rode wangetjes, er verscheen een duivelse glimlach op haar gezicht en ze moest ook even lachen. "Sevje." begon ze plagend liefkozend. "Schaam je je nou voor mij? Ik geloof dat dit niet een nieuwe reactie van je op mij is. De laatste twee jaar op Zweinstein heb je dat wel een stuk vaker gehad."plaagde ze hem. Stiekem was ze er super blij mee dat ze dit nog steeds bij hem voor elkaar kreeg. "Volgens mij ben ik ook de enige vrouw die die reactie ooit bij je terweeg heeft gebracht. Of heb je de afgelopen 21 maanden een avontuurtje gehad waar ik niets van af weet?" ze kon het gewoon niet laten om hem te plagen hiermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimedo apr 21, 2016 4:55 pm

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Tumblr_nu7hkrCoPu1tq4of6o1_500

Severus

Severus rolde even met zijn ogen toen Christina op haar gemak vertelde dat ze het wel tegen Bash zou zeggen en wel zou zien wat zijn reactie was. Ergens hoopte hij dat Sebastian jaloers was aangelegd gezien dat menig keer voor ruzies had gezorgd tussen hem en Christina zelf, nooit zo erg dat het te verhitte ruzies werden of iets maar het had voor wat wrijvingen gezorgd. Chris vertelde echter dat Bash niet bepaald jaloers was aangelegd en hij trok een wenkbrauw op "En hoe weet je dat? Je kent hem net." meldde hij gladjes. Wat waar was. Ze kende Bash net zo'n 5 minuten en 4 ervan hadden ze besteed aan toveren en hem vervloeken. Hij kreunde geërgerd toen Chris zei dat het sowieso nog 20 minuten duurde voor die stomme zalf was ingewerkt en dat hij dus niet nu direct een douche kon nemen wat voor hem bijzonder fijn zou zijn gezien het er niet makkelijker op werd en hij keek even vuil naar Chris "Chris, de dag dat ik me schaam voor jou is de dag dat de wereld vergaat." gromde hij "Maar dat wil niet zeggen dat dit niet bijzonder oncomfortabel is en daarbij niet juist. We zijn uit elkaar." dat laatste zei hij met een bittere ondertoon richting zichzelf gezien hij een idioot was geweest maar er viel nu weinig aan te veranderen, sowieso omdat ze nu Bash had en hem niet zomaar 1,2,3 zou verlaten voor hem (denkt hij). Hij schudde zijn hoofd en keek oprecht chagrijnig 1. het begon pijn te doen (serieus zo strak zit het) en 2. het werd er niet minder op gezien hij allemaal dingen in zijn hoofd haalde die hij niet zou moeten halen... beelden van hun eigen nachtelijke spelletjes en avontuurtjes. Of gewoon overdag in een bezemkast, de kleedkamer van het zwerkbalteam van Griffoendor, de kamer van hoge nood, een leeg klaslokaal noem maar op...zelfs aan de rand van het meer waar ze werden betrapt door de reuze intvis. "En geen wonder dat het zo snel werkt want nee, Chris, de afgelopen 21 maanden heb ik geen avontuurtje gehad." gromde hij geïrriteerd. "Jij daarentegen ben voorlopig voorzien." die was natuurlijk richting Bash. "Vertel eens, hoe is het om met iemand anders het bed te delen?" hij begon weer stekelig te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema apr 25, 2016 10:17 am

Christina Zwarts

"Soms merk je bepaalde dingen gewoon aan mensen, nee ik ken Bash in de verste verte niet zo als ik jou ken en nee ik ken hem ook nog niet super goed. Maar of iemand jaloers aangelegd is of niet merk je meestal snel genoeg en als hij echt heel jaloers was zou hij het nooit goed vinden dat ik bij jou zit nu, dat ik je verzorg en dat je hier slaapt. Hij vond het helemaal prima en vertrouwt me gewoon."zei ze toen rustig tegen hem. De woorden die Severus daarna sprak stak haar enig sinds toen hij weer herhaalde dat ze uit elkaar waren. Hoe ze hier zo samen zaten te praten leek het soms net of ze gewoon nog altijd samen waren, behalve het feit dat Christina niet tegen hem aan lag of hem een kus gaf dan. "Ik heb je gisteren nog gezegd dat ik niet eeuwig ging wachten tot je weer bij me terug kwam."mompelde ze. Gisteren zou ze hem alle minuut zo terug hebben genomen dan had hij nu in haar bed gelegen in plaats van Bash, maar nu ze Bash kende was dat anders ze zou hem niet ala minuut in de steek laten. Echter was ze er niet helemaal zeker van wat ze precies zou doen als Severus haar opeens terug wilde, maar dat gebeurde dacht ze toch niet dus was dat ook geen zorg. Ze zou Bash in ieder geval niet bedriegen met Severus of wie dan ook, hij vertrouwde haar en ze wilde zijn vertrouwen houden. "Je hebt anders aardig rode wangen en dat heb je normaal nooit."Zei ze toen droogjes over het schamen. "Wil je nog koffie?"besloot ze toen maar als afleiding te zeggen, ze keek hem even aan en toen hij zei hoe lang hij droog stond kon ze het niet laten blij te glimlachen. Ze zou het niet kunnen verdragen als hij met een ander zou zijn gegaan, dus het maakte haar ergens maar al te blij dat hij niemand anders dan haar had gehad en duidelijk dus niet leuk genoeg had gevonden.
"Oh dus stiekem wil je toch alleen maar mij?"plaagde ze hem toen gewoon droogjes en even dacht ze terug aan al hun herinneringen samen, de eens zo gelukkige herinneringen zorgde nu voor een hoop pijn en verdriet. Christina vond Bash leuk, maar ze zou nooit zo van hem kunnen houden als ze van Severus deed dat kon ze alleen van hem. Er zou nooit iemand komen waarvan ze net zo veel zou kunnen houden of waarmee ze zo een sterke band zou hebben. Dat kwam natuurlijk mede doordat ze samen een dochter hadden en die zou ze nooit met Bash krijgen en omdat ze elkaar al vanaf hun 11e hadden gekend en ontzettend veel dingen gemeen hadden gehad qua jeugd en daarvoor elkaar begrepen zo als niemand anders hun kon begrijpen. Er werd altijd wel gezegd dat mensen het begrepen maar hoe konden ze als ze het zelf niet hadden mee gemaakt? Toen Severus haar zo stekelig vroeg hoe het met een ander was voelde ze zich weer lichtjes verdrietig worden. Niet omdat ze aan Bash moest denken want die was veel te leuk om aan te denken maar de toon die Severus tegen haar had en weer de reminder dat ze echt echt uit elkaar waren nu en dat Christina dat nog officiëler had gemaakt. "Nou Bash is ontzettend goed, bedankt voor je interesse!"zei ze toen de opmerking was bijdehand bedoelt echter brak haar stem, ze wilde niet laten merken dat dit haar weer verdrietig maakte, echter wist ze ook wel dat ze daarin compleet faalde en dat hij dwars door haar heen keek, niet wetende dat hij dat letterlijk kon. Als afleiding liep ze naar de rand van Luthien haar wiegje om hem niet te laten zien hoe ze keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr mei 06, 2016 3:13 pm

Severus Sneep

Severus weerhield de neiging te snuiven om haar opmerkingen over Sebastian en wist het perfect te verbergen. Hij was erg goed geworden in het verbergen van zijn emoties en om zijn gezicht zo neutraal en verveeld mogelijk te houden. Als slaafje van Voldemort die continue omringt word door dooddoeners die er geen nacht slaap over verliezen als ze hem zouden omleggen moest hij wel goed zijn in het verbergen van emoties en in occlumentie en legilimensie anders was hij wellicht allang dood geweest. "Ik verwachtte ook niet dat je eeuwig zou wachten maar hoe je gisteren deed was het nogal een schok en behoorlijk verbazend dat je diezelfde avond nog met Sebastian was." zei hij schouderophalend wat weer voor een pijnscheut zorgde en zijn gezicht betrok even. Hij vroeg zich ergens af wat Voldemort hiervan zou maken misschien dachten ze allemaal wel dat hij dood was omdat hij door een behoorlijke vloek was geraakt en ze niet verwachtte dat Christina hem zou helpen of Lily en hun vrienden. Het zou wellicht zelfs een waar wonder zijn als ze zouden denken dat hij dood was. Misschien was dat wel een leuke oplossing, zijn eigen dood in scene zetten om daar weg te komen... nee Voldemort zou daar zou doorheen kijken en ooit zou de waarheid wel boven water komen en hij wilde er absoluut niet aan denken wat er met hem en Chris en Luthien zou gebeuren als dat zou gebeuren. "Ik hoef geen koffie meer." zei hij toen maar zacht terwijl er allerlei mogelijkheden door zijn hoofd schoten maar geen van die mogelijkheden was veilig genoeg en zou het risico wat Chris en Luth opliepen alleen maar vergroten. Severus kon echter een oogrol niet verbergen na Chris haar opmerking over dat ze toch alleen maar hem wilde. "Ik ga niet ontkennen dat dat niet waar is." merkte hij toen maar droogjes op om haar uit haar doen te brengen. "Nu al helemaal." zijn toverstok was er niet minder op geworden door hun gesprek en hij had nog steeds een ijskoude douche nodig wilde hij de rest van de avond nog kunnen functioneren. Niet dat met zijn wonden hij überhaupt kon functioneren maar dit was helemaal een drama. Hij hoorde haar stem breken en Christina had zich van hem weggedraaid en stond naar Luthien te kijken. Severus kon zichzelf wel voor zijn kop slaan maar het was beter dat Christina hem haatte dan van hem bleef houden hoeveel pijn het hem ook zelf deed. "Chris." hij ging rechtop zitten wat zijn lichaam geen goed idee vond maar hij negeerde dat. Hij wilde iets zeggen maar besloot op het laatste moment dat dat geen goed idee was geweest "Kan ik al gaan douchen?" besloot hij maar op zijn ijzige toon te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr mei 06, 2016 4:55 pm

Christina Zwarts

Conceal don't feel dacht Christina bij zich zelf. Ze haalde diep adem en slikte haar tranen weg. Even dekte ze Luthien goed toe onder haar dekentje en drukte ze een kusje op haar voorhoofd. De knuffel van Luthien legde ze ook zo neer dat het niet uit haar wiegje zou vallen en ze glimlachte even liefdevol naar haar dochtertje. Ze had veel van Severus gehouden en deed dat nog steeds. Echter verbleekte die liefde bij hoeveel liefde ze voor haar dochtertje voelde en dat was best wel heel erg knap. Toen Severus zei dat het waar was dat hij alleen maar haar wilde keek ze hem even gepijnigd aan. Wat een IDIOOT was het ook. Dacht ze bij zich zelf, ze hadden samen kunnen zijn maar neuj hij moest zo nodig de anti hero uithangen en haar beschermen door bij haar weg te gaan. Christina onderdrukte de nijging om haar hoofd te schudde toen ze hem hoorde zeggen nu al helemaal. Normaal had ze dit ontzettend leuk gevonden of hem geplaagd met het feit of ze alleen maar goed was geweest voor de seks maar nu stak het haar eerder dan dat het haar aan het lachen maakte. Al wilde ze hem maar al te graag van zijn probleempje af helpen wat hij schijnbaar al een jaar en 9 maanden met zich mee droeg. Even keek ze hem weer bestraffend aan voor het feit dat hij alles tussen hun zo kapot had gemaakt. ('Cause, baby, now we got bad blood You know it used to be mad love So take a look what you've done 'Cause, baby, now we got bad blood) Christina dacht over duizend dingen tegelijk na en geen van die gedachtes maakte haar bepaalt vrolijk maar ze verdomde het te huilen waar hij bij was en probeerde daarom maar boos te kijken zodat hij het niet zou merken, al betwijfelde of hij er in zou trappen. Die man was misschien een idioot, maar hij keek dwars door haar heen(zelfs zonder legitimensie) Onbewust keek Christina hoop vol zijn kant op toen hij Chris zei, maar dat veranderde snel toen ze de vraag hoorde. Daarna Christina was blij toen ze zijn vraag hoorde want dat bood haar een uitweg en kon ze rustig uit huilen terwijl hij onder de douche stond. Christina ging weer naast hem zitten met een poging tot stalen gezicht en om hem te straffen duwde ze net iets te hard op de wond die vlakbij zijn grote toverstok zat. Dan zou ze hem A martelen met haar aanraking want hij wilde haar maar wat graag dat was duidelijk B straffen met haar aanraking omdat het pijn deed. Dubbel win-win "Ja, het is goed opgedroogd je kan douche. Kan je dat zelf denk je?"vroeg ze hem toen rustig. Al wilde Christina hem momenteel liever niet helpen uit angst dat ze hem dan besprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr mei 06, 2016 10:37 pm

Severus Sneep

Severus probeerde haar gepijnigde blik te negeren, maar slaagde daar niet bepaald goed in. Hij keek haar even triest aan "Het spijt me Chris." Mompelde hij zacht, hij zei zelden sorry voor iets dus dit was een van die speciale momenten dat hij het wel deed omdat hij wist dat het er niet bepaald beter op zou worden zolang hij een dooddoener was. De boze blik leverde hem niet veel anders op dan meer schuldgevoel wat al in hem brandde vanaf het moment dat hij had besloten om dooddoener te worden en Chris daarmee te verraden. Severus zuchtte even diep en hield haar scherp in het vizier toen ze weer bij hem op de bank kwam zitten. Hij dook weg en onderdrukte een grom toen Christina ineens op een lager gelegen wond drukte "Dat, was onnodig" siste hij terwijl de pijn wegtrok maar iets anders weer meer tot leven kwam. Severus klemde zijn kaken op elkaar en stond met pijn en moeite op "Ik denk dat ik het zelf wel aankon. Zou je niet in de ongemakkelijke positie willen brengen dat je me nog moet helpen met douchen." Meldde hij gladjes. Hij draaide zich naar haar toe en keek haar even met een blik aan dat pure ellende uitstraalde. "Lily vermoord me niet als ik haar douche gebruik?" Vroeg hij nog even voor de zekerheid. Als Lily ineens onverwachts thuis zou komen en hem aantrof in haar douche zou het nog ongemakkelijker kunnen worden dan het al was tussen hen allemaal. Lily kon zijn bloed wel zuipen. Niet dat hij het niet verdiende maar het werd er niet makkelijker op. Hij stond dichtbij genoeg voor Chris om hem aan te raken maar ook zo dat hij haar zou kunnen aanraken zou hij dat willen... wat hij wilde maar hij probeerde zich in te houden. Hij probeerde haar blik te ontwijken en had het gevoel dat hij elk moment kon ontploffen van alle gevoelens die door hem heen raasde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr mei 06, 2016 10:55 pm

Christina Zwarts

Even trok Christina verbaast haar wenkbrauwen op toen hij sorry zei dat was inderdaad een zeer bijzonder iets en dat wist ze maar al te goed. "De laatste tijd moet je wel erg vaak sorry zeggen he.' Zei ze toen droogjes met een trieste blik in haar ogen. "Ik hoop dat als zij oud genoeg is om alles te begrijpen het een stuk beter is." Zei ze toen triest en ze gebaarde naar Luthien. "We horen haar samen op  te voeden." Zei ze toen droevig tegen Severus. Ze vond het maar niets. "Zelfs na alles wat je gegflikt heb(typte gelikt xd) wil ik je nog in haar leven hebben." Zei ze toen hoofddchuddend. Hierdoor dacht Chridtina weer opnieuw over alles na wat ze hadden en hoe goed dat was, hoe gelukkig ze samen waren en op welk punt ze nu stonden. Christina onderdrukte een gesmoorde snik. Ze wilde niet dat Severus door had hoe verdrietig ze was. "Als je niets anders doet dan douchr zal ze niet boos worden. Als je je zelf graag een handje wilt helpen raad ik het je af." Zei ze toen droog. Toen hij zei dat het onmodig was wat ze deed keek ze hem schamper aan. "Ik vond het nodig." Zei ze toen serieus. "En zo erg vind je het niet." Ze gebaarde naar de reactie die het had uitgelokt.  Ze legde haar hand neer waardoor ze per ongeluk zijn dijbeen aan. Snel legde ze haar hand neer dicht bij de zijne ze kon hem zo aanraken als ze wou. Christina voelde zich onwijs rot en moest moeite doen haar tranen in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimevr mei 06, 2016 11:45 pm

Severus Sneep

Hij lachte even zacht maar humorloos "Als ik wil dat je me niet nog vaker vervloekt of iets breekt bij me lijkt het me veiliger voor mezelf als ik mijn excuses maar gewoon aanbied." Zei hij gladjes. "Als Luth ouder is zal ze meer van het soort vragen gaan stellen die ze vanavond stelde. De vraag is enkel hoe we het gaan uitleggen." Daar wilde hij liever nog niet over nadenken. Grotendeels ook omdat hij niet verwachtte dat hij nog zou leven het moment dat Luthien oud genoeg was om alles te gaan begrijpen wat er gebeurde en ook dus vragen zou gaan stellen. Niet dat hij dat hardop zei maar als Voldemort hem niet zou vermoorden zou iemand het van de orde wel doen. Chris of niet. De rest zag hem toch enkel als een dooddoener en niet de vader van Luthien en hij betwijfelde ten zeerste of veel mensen er slaap over zouden verliezen. Zeker Potter en Zwarts niet die hem het liefste die eerste treinreis al uit de trein wilde gooien. Severus haalde even zijn schouders op "Mezelf helpen is nooit erg aantrekkelijk geweest en nu ook niet dus dat zal geen probleem zijn. En dan nog zou Lily's badkamer wel de laatste plaats zijn waar het zou gebeuren." Yikes. Hij wilde niet eens weten wat Lily en Potter in die douche hadden gedaan en hij schudde die gedachten dan ook razendsnel uit zijn hoofd voor hij er beelden bij ging krijgen en daarmee de wil om te gaan douchen zou verdwijnen. Severus snoof even en glimlachte licht maar wederom humorloos en de lach was zo nep als maar zijn kon en was eerder een glimlach als een boer met een ernstige kiespijn na een wortelkanaalbehandeling of iets dergelijks. Severus draaide zich om en liep richting Lily's kamer maar voordat hij helemaal verdween besloot hij toch te zeggen wat hij eerder had willen zeggen maar zichzelf ervan had weerhouden, hij had het gevoel dat het er gewoon uit moest. Ook zodat Chris in elk geval zou weten dat ze nog steeds belangrijk voor hem was en dat hij er alles aan zou doen om te zorgen dat haar niets zou overkomen "Ik zou mijn leven voor je geven Chris. Niet enkel voor Luthien." Zei hij zacht "Voor jou alleen ook." Niet dat het betekende dat hij niet van Luthien hield of er niet alles aan zou doen om zijn dochter te beschermen maar als het op hem of Chris aankwam zou hij zonder enkele aarzeling zijn leven opgeven voor haar. Hij keek haar nog even over zijn schouder aan en verdween toen naar Lily haar badkamer waar hij zo goed en kwaad als het ging zo snel mogelijk onder de koude douche dook en tegen de muur leunde. Hij weerhield zichzelf ervan om zijn emoties te erg door te laten komen. Nu gaan huilen zou niemand wat aan hebben ook hijzelf niet. Maar hoe hard hij het ook probeerde, hij kon de enkele tranen die ontsnapte niet weerhouden. Het liefste zou hij zichzelf hier en nu verzuipen in Lily's douche maar dat zou nogal inconvienent (ken het verdomde Nederlandse woord niet) zijn voor Lily die dan de rommel op moest ruimen, en hij zou dat Chris niet aan willen doen. Niet nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimeza mei 07, 2016 12:07 am

Christina zwarts

"Nee daar had je ook altijd mij voor." Zij ze toen droogjes toen Severus zei dat hij niet zo van zichzelf helpen was. Dat had hij ook al vanaf zijn 15e niet nodig gehad nee. Tot hij alles verpesten. Ze zuchtte even diep en toen ze hoorde waarom hij zijn excuses aan bood kon ze er niets op zeggen daar was ze te verdrietig voor. En anders ging ze ook echt huilen. Ondanks dat hij naast haar zat miste ze hem meer dan ooit. De afstand tussen hun leek groter dan ooit. Het liefste zou ze nu tegen hem aan gaan zitten maar dat kon niet. Toen Christina hoorde wat Severus zei kon ze nog net haar tranen bedwingen tot hij in de douche was. Toen hij uit het zicht verdwenen was begonnen de tranen met stroomen. Onophoudelijk begon ze te snikken ze kon het gewoon niet stoppen. Ze dacht weer aan alle dingen van vroeger aan hoe gelukkig ze samen waren geweest dat hij er altijd voor haar was geweest. En hoe woedend hij was geweest en zorgzaam voor haar toen Christina in her ziekenhuis lag omdat haar vader geprobeerd had haar te vermoorden omdat ze met Severus was een half bloed. Christina probeerde op te houden met huilen waarbij haar gedachtes niet echt mee hielpen. Luthien werd wakker en snel probeerde xe te doen of er niets aan de hand was zo goed en zo kwaad als ze kon zodat haar lieve dochertje niets zou merken. Christina ontblote haar borst en liet luthien drinken. Rustig dronk luthien terwijl de tranen geluidloos over haar wangen gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimeza mei 07, 2016 12:21 am

Severus Sneep

Severus had een behoorlijke tijd in de douche gestaan en had zijn ellende er even uitgegooid. Ondanks de koude douche en het jammeren zodat hij zich nu enkel leeg en lamlendig voelde en het koud had, wist hij zeker dat het Chris niet veel beter af was gegaan. Hij zuchtte en trok weer even een gezicht toen hij zich bewoog om te wassen en al die dingen die mannen doen in de douche behalve zichzelf helpen gezien Lily hem zou omleggen..langzaam en pijnlijk en hij had al genoeg pijn. Fysiek en mentaal. Emotioneel was hij een bende maar hij was een ster geworden in dat verbergen. Hoewel het met Chris nooit echt 100% lukte. Hij stapte de douche uit, droogde zich af, kleedde zich weer aan en maakte zijn overhemd zorgvuldig dicht zodat er geen stukje huid meer over was wat per ongeluk aangeraakt kon worden. Niet dat dat veel zou schelen maar iets was beter dan niets zeg maar. Hij probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen om terug te gaan naar de woonkamer en Chris weer onder ogen te moeten komen terwijl zijn eigen ogen enigzins brandde van de tranen die hij niet langer had in kunnen houden nadat de eerste waren ontsnapt. Hij haalde even diep adem en liep weer naar de woonkamer, het eerste wat hem opviel was Chris haar snikken, niet omdat hij het hoorde maar haar lichaam gaf het weg en Severus kende haar goed genoeg om door te hebben wanneer Chris huilde. Dat was het eerste wat hij opmerkte niet eens dat Luthien wakker was, of dat Chris haar borstvoeding gaf nee..dat Chris huilde. Het schuldgevoel kwam met een razende gang weer terug en beukte op hem in waardoor hij voor een moment als bevroren in achter de bank stond, maar zodra hij de controle over zijn lichaam en hersens terug had liep hij om de bank heen en ging voorzichtig naast Chris zitten. Ook omdat als hij zich had laten neerploffen het hem meer pijn zou doen dan hij wilde en Luth zou het hem niet in dank afnemen. Severus twijfelde even of hij moest doen wat zijn instinct hem vertelde te doen. De neiging en oude gewoonte om haar te troosten was erg aanwezig en dus kon hij het niet laten door lichtjes zijn hand op Chris haar schouder te leggen en vervolgens langzaam door der haar te glijden. Severus keek even naar Luthien die hem weer in het vizier had gekregen maar voedsel net iets belangrijker vond (kind naar mijn hart). Severus gleed lichtjes door Luth der haar met zijn vrije hand en zweeg. Hij had ook geen idee wat hij moest zeggen. Niets wat hij kon zeggen zou het beter maken dus deed hij het niet ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 09, 2016 11:15 am

Christina Zwarts

Christina had niet door gehad dat Severus terug was gekomen en schrok lichtjes toen er dus 'iemand' naast haar kwam zitten, snel genoeg voelde ze dat het Severus was, ze hoefde niet op te kijken om dat te voelen en te horen. Vanaf dat ze 11 jaar waren geweest waren ze al behoorlijk close bevriend geweest. Christina wist nog maar al te goed hun eerste ontmoeting. Christina was opzoek geweest naar Sirius en vond Sirius samen met een jonge die ze toen nog niet kende, maar later James bleek te heten in de coupe waar Lily en Severus zaten. De spanning was om te snijden geweest toen Christina binnen kwam en ze had de arrogante opmerkingen gehoord van Sirius. Ze had haar broer voor een arrogante idioot uitgemaakt die mensen gewoon met rust moesten laten (Wat dus het aller eerste was, wat Severus en Lily uit haar mond hadden horen komen)en had zich toen gewoon naast Sirius en James op de bank gepropt om ervoor te zorgen dat haar broertje lief zich zou gedragen. Tijdens de treinreis was ze tot grote ergernis van Sirius in gesprek geraakt met Severus en tot minder grote ergernis van Sirius ook met Lily. Waar meteen binnen 5 minuten duidelijk werd dat Christina + Lily = evil, genius en zwaar prettig gestoord was. Ook al was Severus toen ook al meer stil en terug getrokken geweest waren ze toch aan de praat gekomen en eigenlijk waren de drie (en later werden ze natuurlijk met meer, melian enzo) vanaf dat moment al goede vrienden geweest. Op haar 14e merkte Christina voor het eerst dat ze op Severus verliefd was geworden en vanaf hun 15e hadden ze samen iets gehad. Als je dan iemand niet kon herkennen zou dat wel heel ernstig zijn. Even wierp Christina snel een blik op Severus. één blik op zijn ogen zei genoeg. Ze waren rood en gezwollen. Christina wist dat Severus gehuild had. Wat haar verbaasden want de enige andere keer dat ze hem echt had zien huilen was nadat hij zijn moeder vermoord had aangetroffen in een grote plas bloed dankzij zijn vader. Even wilde Christina wat erop zeggen maar ze wist niet wat. Christina kon zichzelf  daarna wel vervloeken omdat ze nu zat te huilen waar Severus bij zat, maar ze kon het niet stoppen en toen ze voelde hoe hij een hand op haar schouder legde en daarna door haar haren streek. Helaas kon ze zich niet langer bedwingen en legde ze haar hoofd snikkend tegen zijn schouder, terwijl ze heel vakkundig Luthien nog steeds liet drinken. (ja, ja ik vind dat dit kan) De geur en warmte van Severus kalmeerde Christina al snel. Iets wat haar meestal snel kalmeerde. Toch liet ze haar hoofd nog steeds op zijn schouder rusten en ontspande ze. Voor het eerst sinds bijna twee jaar voelde Christina zich weer helemaal rustig en ontspannen. Christina hoopte maar niet dat Lily of iemand nu binnen zou komen want Lily zou Severus waarschijnlijk vermoorden en haar de preek van haar leven geven. Toen Luthien weer klaar was met drinken deed ze haar kleding weer recht en hield ze haar dochtertje die het duidelijk veel te leuk vond dat ze bij papa en mama zat dicht tegen zich aan. "Papa, mama lief!"zei Luthien super vrolijk die natuurlijk niet snapte dat mama huilde en verdrietig was. Luthien bedoelde dat haar ouders lief voor elkaar waren en dat ze dat dus leuk vond. De woorden staken Christina als een dolk door het hart en moest zich bedwingen niet harder te gaan huilen. "Severus.." begon Christina, die wel weer kon vloeken omdat ze met een veel te hoge jank stem praten. "Weet je onze eerste dag op Zweinstein nog?" ze doelde op hun eerste les samen, de toverdrank les waar Christina en Severus samen moesten werken aan een drankje van professor Slakhoorn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 23, 2016 7:02 pm

Severus Sneep

Severus bleef zwijgend zitten toen Christina aan het huilen was en haar hoofd tegen zijn schouder rustte. Hij zat diep in gedachten verzonken over waarom het leven zo'n bitch was en waarom Karma hem zo naaide maar niet terug genaaid kon worden. Ergens ging het belachelijk mis in hun leven, nja hij wist precies waar het mis was gegaan en hij kon zichzelf wel van de astronomietoren werpen maar dat was teveel moeite. Eerst moest hij dan genoeg hersteld zijn om te verschijnselen en daarna nog van Zweinsveld naar Zweinstein lopen, vervolgens al die pokke trappen omhoog naar de astronomietoren om zichzelf er vervolgens na al die pijn en moeite toch vanaf te springen dus dat ging hem niet worden. Hij kon nog altijd vragen of Lily hem wilde omleggen... hij werd uit zijn gedachten gerukt door Luthien die blij was en hij had het gevoel alsof er een mega zware baksteen door zijn maag heen denderde die hem een zwaar ongemakkelijk gevoel gaf en toch veroerde hij zich niet. Ook niet toen Christina hem vroeg of hij zich hun eerste dag op Zweinstein nog kon herinneren en hij even een geluid maakte wat op een lach en een snuif tegelijk leek "Hoe kan ik die dag vergeten?" Vroeg hij droogjes "Eerst blaas je bijna enkel onze ketel op omdat je teveel met Lily aant roddelen was en daarna bijna het lokaal omdat jij en Lily in een deuk lagen om iets wat Lupos en Zwarts hadden gezegd. Als ik er niet was geweest had je heel wat uit te leggen gehad aan Slakhoorn." Meldde hij droog "daarnaast moesten we de hele toverdrank opnieuw maken." Na de les had Christina dubbel gelegen om zijn gemopper omdat Slakhoorn hem een uitbrander had gegeven en Lily en Christina de hemel i had geprezen alsof die twee heilige engeltjes waren. Terwijl ze, als ze er zin in hadden gehad, ze heel Zweinstein plat konden branden of opblazen. Die eerste dag had Severus al doorgehad dat beiden meiden zeer getalenteerd...en zeer gevaarlijk waren. "Ik denk dat ik elke toverdrank les minstens 3 hartverzakkingen heb gehad en dat ik doodsangsten uit heb gestaan." Nog zou hij DIE doodsangsten liever opnieuw en opnieuw herleven dan de angsten die hij nu continue had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 23, 2016 8:20 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte wrang en voelde hoe Luthien haar hoofdje op haar schouder liet rusten en inslaap viel. Voor het eerst zaten ze echt als vader en moeder die samen een kindje hadden. Christina vond het fijn, en voor haar gevoel had het zo ook horen te zijn. Ze genoot er van en moest zich uit alle macht verzetten om Severus geen kus te geven zo als ze vroeger altijd had gedaan als ze zo bij hem zat. Christina sloot even haar ogen en knuffelde Luthien ze hield ontzettend veel van haar dochtertje maar ook nog steeds ontzettend veel van Severus. Meer dan dat ze ooit van iemand had kunnen houden op deze manier. "Je hebt geloof ik meerderen malen mijn leven gered tijdens deze lessen. Zonder jou had ik al lang per ongeluk zelfmoord gepleegd. Zelfs voordat je ook maar iets voor mij voelde zorgde je al voor me op jou manier. Ik weet nog dat je tijdens belangrijke lessen altijd zorgde dat je met als duo ging zodat ik genoeg punten zou krijgen om mijn jaar te halen. Anders was ik al lang naar het eerste jaar terug geschopt als je dat niet had gedaan. Zelfs toen je verliefd was op Lily en liever met Lily ging, ging je nog met mij om me te helpen."zei ze toen rustig tegen hem en ze keek hem even diep in zijn zwarte ogen. Het deed haar nog altijd pijn om terug te denken aan de tijd dat hij verliefd was op Lily, dat hij Lily eerst leuk had gevonden en toen pas haar. Christina had altijd het gevoel gehad dat ze tegen Lily moest opboksen dat ze beter moest zijn dan Lily omdat hij anders spijt zou hebben gekregen dat hij met Christina ging die geen Lily was of terug zou verlangen naar Lily. Maar nu had Christina toch al zoveel pijn van alles dat dat er wel bij kon. Ze wist wel donders goed dat Lily Severus nooit leuk had gevonden op die manier en ook nooit zou doen. "Ondanks alle ellende, hebben we haar en ondanks alle ellende, pijn en verdriet zou ik het zo weer doen. Zelfs als ik de klok kon terug draaien om te zorgen dat wij nooit samen zouden komen en ik deze pijn niet zou voelen. Zou ik dat nog niet doen. Ik zou haar voor niets of niemand in willen ruilen ik heb geen spijt van haar en geen spijt van al onze goede herinneringen die we samen hebben."zei ze toen terwijl ze hem in de ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 23, 2016 11:14 pm

Severus Sneep

Severus had toegekeken terwijl Luthien op haar gemak in slaap viel zonder enige zorg in de wereld en zo compleet afgezonderd van alle drama en oorlog en al die rare dingen die zijn leven en het leven van Christina volledig overhoop hadden gehaald. Wat een grafzooi. Nou...was het maar een graf dan kom hij nog zeggen dat dit zijn persoonlijke hell was maar zover was hij nog niet. Kan je nagaan wat zijn echte hell zou worden als hij eindelijk het loodje zou leggen. Fantastisch. Morbide gedachtes konden er ook nog wel bij vandaag, topdag. Het enige wat Severus nu wel zeker wist was dat hij op de een of andere manier Christina moest op zien te vrolijken maar hij kwam niet op een bepaald goed hilarisch verhaal waar Chris van in der broek zou plassen van de pret. Hoewel hij zichzelf nooit als komisch of iets had beschreven had Christina hem altijd geprezen op zijn droge morbide sadistische humor, iets wat Chris waardeerde gezien ze zelf behoorlijk sadistisch was. Alleen hij voerde het niet specifiek uit (tenzij zijn baas die niet betaalde hem het bevel gaf sadistisch te doen...besef : Severus doet vrijwilligerswerk). "Nou, ik zou best het een en ander willen veranderen als k terug kon in de tijd" meldde hij droogjes "Luth is er niet een van trouwens voor je me weer vervloekt" voegde hij er haastig aan toe. "En de gehele relatie tussen ons en dan vooral de momenten dat jij weer iets doms had gedaan en ik je uit de problemen moest helpen. Zoals vast komen te zitten in een verdwijnkast." Merkte hij gladjes op. "Of het voor elkaar krijgen dat je met een permanente plakbezwering vast zat aan de muur vlak bij de kerkers." Vervolgde hij "Of dat jij en Lily werden achtervolgd door Bellatrix wiens haar jullie hadden laten ontploffen. Alsof ze er niet al gestoord genoeg uit zag. Nu heeft ze die look trouwens permanent." Severus zuchtte even "moet ik doorgaan? Er zijn genoeg momenten geweest waarin ik me afvroeg wanneer je mij per ongeluk zou vermoorden." Er gleed een duivelse glimlach op zijn gezicht die niet veel goeds voorspelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 23, 2016 11:35 pm

Christina Zwarts

Even glimlachte ze bij alles wat hij noemde en toch moest ze heel stiekem maar ook weer niet zo heel stiekem eventjes lachen om wat hij zei. "Ik weet nog dat ik een keer lazerus met Sirius en Jamesen wie nog meer weet ik niet eens meer...terug kwamen op Zweinstein van een stiekem nachtje zuipen en dat je toen bij de geheime gang op me stond te wachten om te zorgen dat ik niet gepakt werd."glimlachte ze toen wrang. "Je trok me dat lege lokaal in en precies op dat moment werden Sirius en James betrapt. Hun hebben uren bij Anderling op kantoor gezeten tot ze nuchter werden en daarna 4 weken strafwerk gehad. Terwijl wij hele andere dingen deden in dat lokaal. Je vond het geloof ik wel prima dat ik zo dronken was. Ik deed alles wat je wilde."zei Christina verontwaardigt alsof Severus haar misbruikt had en ze niet zelf gewoon gewillig alles bij hem deed wat hij maar wilde. "Ik vermoed dat we rond toen Luthien hebben verwekt.."Zei ze toen droogjes. De tijd dat ze minder goed op hét drankje waren gaan letten doordat ze toen helemaal een libido met ze tweeën hadden waar een potvis nog niet eens tegen op kon. Voorzichtig stond ze op. Zodat ze Luthien niet wakker maakte en Severus geen pijn deed. Onbewust ging ze weer onder zijn arm zitten en legde ze haar hoofd weer op zijn schouder. Met haar grijs blauwe ogen keek ze hem aan. Bash al lang vergeten dat hij boven sliep. Christina had alleen nog aandacht voor Severus, Luthien en hun verleden. "Wat zou je wel veranderen?"vroeg ze hem toen rustig, ze was dicht met haar gezicht bij dat van hem. Christina miste hem zo ontzettend erg, wat had ze graag terug gegaan naar hun tijd samen op Zweinstein. "Ik geloof alleen dat ik mijzelf dit keer overtroffen heb met je per ongeluk bijna vermoorden. Ik ben nog nooit zo dicht in de buurt gekomen van het laten lukken."zei ze toen droogjes alsof het een goed iets was. Ja nog iets waarin Severus en Christina gemaakt waren voor elkaar, hoe duivels ze waren. Als iemand Luthien ooit wat zou doen zouden ze waarschijnlijk samen als een team die gene langzaam in bloederige stukjes martelen en daar nog van genieten ook. Toen Christina door kreeg hoe Severus keek -duivels- keek zij hem aan met een wat ben je in Merlijnsnaam van plan blik? Het liefste zou ze zich naar hem toe buigen en hem kussen, maar wederom hield ze zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitimema mei 23, 2016 11:49 pm

Severus Sneep

Severus nog een kuchje niet weerstaan en deed alsof hij van niets wist "Je vond het anders zelf ook prima. Het was niet de eerste, en zeer zeker ook niet de laatste keer dat je straalbezopen terug kwam van een avondje met zwarts en Potter." Niet dat hij had geklaagd. Chris haar libido was al behoorlijk wat geweest, en als ze had gezopen was het zo'n 100x erger dan als ze nuchter was. Wat voor hem wel weer een win win was. Zijn gezicht betrok even toen Chris vroeg wat hij dan WEL zou veranderen. "Ik denk dat je zelf wel kan verzinnen wat ik veranderd zou hebben. Iets wat ik nu met geen mogelijkheid meer kan terug draaien." Hij doelde op het verlaten van Chris tijdens haar zwangerschap. Niet dat hij had geweten dat ze zwanger was destijds maar hij had haar wel verlaten om vrijwilligerswerk te doen bij Voldemort. Hij snoof even "Nou, je hebt in elk geval je record verbroken...hoe kan ik Severus zo dicht mogelijk op het randje van leven en dood laten balanceren zonder dat hij ook daadwerkelijk sterft..." hij zei het luchtig genoeg maar toch wist hij ook dat het bijzonder weinig had gescheeld en dat hij ook nog had geprobeerd te zorgen dat Chris hem gewoon liet doodgaan. Hij herstelde zich even snel en keek Chris weer aan die hem wantrouwig aanstaarde waardoor hij zijn onschuldige blik opzette. Vervolgens gleed hij akelig langzaam met zn hand omhoog en prikte Chris in der zij. Poke. En toen nog een keer. Hij wist dondersgoed dat Christina absoluut niet tegen poken kon en dat hij nu met zijn leven speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders studenten tijd (nieuw)   The Marauders studenten tijd (nieuw) - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders studenten tijd (nieuw)
Terug naar boven 
Pagina 10 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: