thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:10 am

Severus Sneep

Severus had een beetje een gekwetste blik opgezet toen ze zei dat hij haar had laten schrikken "Oke ik weet dat ik eng ben maar ZO eng nou ook weer nier toch?" Vroeg hij zielig. Hij was in elk geval in een eng goede bui...wat opzich al vreemd was voor zijn doen...en doodeng. Maar dat had zo zijn redenen hij hoopte alleen wel dat die idioten die hij voor het gemak zijn vrienden noemde het niet door zouden hebben hij had weinig zin om het nu al te moeten vertellen en excuses lopen verzinnen en alles. Hij was te goed gehumeurd om zich daarmee bezig te willen houden. Hij kreunde dan ook even geïrriteerd toen Chris zei dat ze zich weer in de echte wereld zouden moeten gaan begeven "Maar ik vind de echte wereld niet leuk meer." Zei hij pruilerig als een klein kind. Ja oke het was officieel hij was eng vrolijk en hij werd bang van zichzelf. Severus verzachtte wat toen Chris vertelde dat ze blij met hem was "Maar goed ook anders zou het nu bijzonder ongemakkelijk zijn." En daarmee bedoelde hij zijn 'kleine' vriend die ook wakker was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:20 am

Off: It's like your begging me to hate you

Lily Evers

Lily lachtte even "Well I appreciate you having my back when the time comes." Zei ze en ze meende het ook. Ze wist echter ook dat James het totaal geen probleem zou vinden om Lucius zelf te vervloeken en hij zou het nog leuk vinden ook maar Lily had al geaccepteerd dat James altijd zo zou blijven en ze ging hem niet tegen houden om zwadderaars te pesten die het verdiende er zat natuurlijk wel een grens aan en zolang hij die iet over ging zou het prima gaan. Ze glimlachte teder naar hem toen James zei dat vanavond de veste avond ever was geweest dankzij haar "Well, if all goes well and you behave we'll have even better nights" zei ze met een veelbetekenende blik en ze grijnsde uitdagend. James zou vast wel weten waar ze op doelde het was niet bepaald een subtiele hint wat ze gaf of iets. Ze waren bijna bij de leerlingenkamer "Alright, when we get to the common room I'm going to get changed into my normal clothes. But wanna meet up for breakfast later?" Vroeg ze aan hem. Ze wilde wel Chris nog even spreken en ze hoopte dus dat Chris in dr meidenslaapzaal zou zijn. Lily had geen idee wat er echter gebeurd was tussen chris en sev. Daar zou ze in elk geval snel achter komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo dec 24, 2015 12:42 am

Christina Zwarts

Lachend draaide Christina zich om die in al een net zo goed humeur was als Severus en ze keek hem even verliefd aan. "ZO bedoelde ik het niet ja, als je mensen besluipt schrikken ze nou eenmaal ja, dat is een natuurlijke reactie!"zei ze lachend. Ze kreeg een duivelse grijns toen ze zijn reactie voelde tegen haar naakte lichaam aan en drukte zich expres nog wat dichter tegen hem aan. "Ik moet toegeven het is hier inderdaad een heel erg stuk leuker."zei ze toen vrolijk. "Misschien kunnen we er nog wat langer van genieten." ze drukte haar lippen op de zijne in een uitnodiging om verder te gaan. "Ik ben best instaat voor een derde ronde hoor."Zei ze toen poeslief tegen hem en ze keek hem zeer onschuldig aan. Ze hoopte maar dat ze hem geen hart aanval zou geven met haar libido want ze wist nu al dat ze er nooit genoeg van zou krijgen. "Je moet alleen niet vergeten straks een drankje te maken, hoe leuk ik je ook vind een kleine Christina of kleine Severus is niet helemaal pedagogisch verantwoord" zei ze toen lachend, ze had er het volste vertrouwen in dat Severus dat wel kon zo een drankje maken en dat dat dus wel goed kwam. Ze keek hem speels aan en hoopte dat hij zou toe happen. Voordat ze echt terug moesten. "Sowieso stel ik voor dat we vanavond weer samen hierheen gaan."zei ze toen heel lief tegen hem en ze keek hem smekend aan of hij zou instemmen ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo dec 24, 2015 11:02 am

Severus Sneep

Severus had een glimlach op zijn gezict, iets wat ook als eng beschouwd kon worden door mensen die hem nog nooit hadden zien lachen. Normaal had hij namelijk zijn kille emotieloze afstandelijke blik op. "Ik vind het niet erg om hier nog wat langer blijven." Zei hij voor Chris hem zoende. Hij werd even uit zijn blije mood gehaald doordat Chris iets zei over kleine Christina en Kleine Severus en hij moet er oprecht niet aan denken nu kinderen te krijgen. Of uberhaupt ooit. Als dooddoener had je niet bepaald tijd voor een sociaal leven en dus al helemaal niet voor kinderen maar dat ging hij Christina natuurlijk niet vertellen. "Ik zal straks een drankje maken is zo gebeurd en niet moeilijk." Zei hij droogjes en hij zou inderdaad direct een drankje maken zodra hij de kans had. Hoe sneller hoe beter maar het kon nog wel heel even wachten. Chris vroeg hem of ze vanavond weer hierheen konden komen en Severus twijfelde. Hij had vanavond een afspraak in zweinsveld met de groep..en De Heer. Hij had geen idee tot hoelaat het zou duren en hij kon niet zomaar ineens weg lopen uit zo'n meeting "ik heb afgesproken met mijn vrienden... ik kan proberen om 11 uur hier te zijn?" Zei hij om haar niet direct teleur te stellen "dan kunnen we hier weer de nacht doorbrengen" vervolgde hij met een glimlach voor hij haar weer zoende om haar af te leiden. Hij tilde haar op en duwde haar tegen de muur waardoor zijn dingedong tegen haar grot van genot aan drukte (....im so sorry).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimema dec 28, 2015 12:34 am

Christina Zwarts

Even lachte Christina toen ze zijn gezicht zag toen ze dat over kinderen zei en schudde haar hoofd. Ze had het volste vertrouwen in Severus dat hij een drankje zou maken waardoor ze niet zwanger zou worden. Dus stribbelde ze ook totaal niet tegen toen hij haar optilde. Toen ze voelde wat er gebeurde kreunde ze even van verlangen en wilde ze meer. "We kunnen het hier in de douche doen."Fluisterde ze hees in zijn oor en ze drukte kusjes in zijn hals. "Vanavond elf uur is prima, dan kan ik weg sneaken."Zei ze toen onschuldig ze had geen zin in gezeik in haar vrienden. "Maar dan wil ik wel seks om het goed te maken dat je pas zo laat kan."voegde ze er poeslief aan toe. Ongestoord ging ze verder met de kusjes in zijn hals drukken en sloeg ze haar benen strak om hem heen zodat hij ook niet lang weerstand zou kunnen bieden en haar ter plekken zou doen. Christina had vaak genoeg gehoord dat seks geweldig was maar dat het zo geweldig was had ze nooit durven dromen, ergens werd Christina wel bang dat ze ene seks verslaafde zou worden, maar als Severus dat dan ook gewoon eventjes werd zou er niets aan de hand zijn. Ze wilde wel weten waarom hij pas om 23 uur kon maar ze besloot dat later te vragen ze wilde nu seks en Christina kon zich duidelijk niet meer op iets anders focussen dan dat dus Severus zijn tactiek werkte overduidelijk niet dat Christina door had dat dit gewoon een tactiek was, maar goed. Ze voelde zich blij en gelukkig dat was voor dit moment het belangrijkste voor Christina.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimema dec 28, 2015 3:42 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_mgkx2hysQj1s04b3yo1_500

Severus Sneep

Severus lachte even zacht "Alsof ik iets anders van plan was dan het in de douche te doen." mompelde hij, hij zou de douche nu echt niet verlaten om naar het bed te lopen dat zou hij niet eens redden. Hij lachtte weer toen Christina zei dat ze wel sex wilde om het goed te maken dat hij zo laat was "Dat is een deal die ik niet erg vind om te maken." zei hij vrolijk. Als hij het uberhaupt zou redden om om 23:00 uur hier te zijn. Hij had echt geen idee tot hoelaat die meeting met de heer zou duren en hij wist ook niet wat er precies besproken ging worden en of zijn 'vrienden' hem uberhaupt de kans gaven om weer terug te gaan naar de kamer van hoge nood om met Christina te zijn. Hij kon natuurlijk altijd het excuus gebruiken dat hij haar probeerde te bekeren tot hun kant zodat ze ook dooddoener zou worden. Daar zouden ze in elk geval wel blij mee zijn, niet dat hij het ook daadwerkelijk deed maar dat hoefde zij niet te weten. Severus keek Chris aan en het enige wat hij hoefde te doen was zijn heupen naar voren duwen en hij zat erin. -skip te lui om te typen- na dat ze klaar waren zaten ze op de grond van de douche onder de warme water straal uit te hijgen. Hij had zijn armen weer om Chris heen geslagen en was bezig weer op adem te komen "Ik ben bang dat we zometeen maar eens richting de grote zaal moeten gaan voor het ontbijt...ik heb best honger." true. Hij had honger...van Seks kreeg je honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimema dec 28, 2015 3:50 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_static_tumblr_maq2voswwq1qexqcbo1_250
off: Duh (A)
on:
James Potter
James wilde iets zeggen als always, maar dat was niet zijn tekst, dus glimlachte hij maar even kort en genoot van de aangename stilte tussen hen, totdat zij weer sprak. ''I like the sound of that.'' Zei hij nonchalant en plantte een kus op haar lippen, toen ze vroeg of ze straks samen naar het ontbijt zouden gaan. ''Sure, will see you in two hours.'' Hij wist dat er niks meer van slapen terecht zou komen, maar hij zou zich even kunnen rusten, gedachten die door zijn hoofd zouden spoken, over de afgelopen avond en nacht. Sirius zou vast een van de enigen zijn die daadwerkelijk wat geslapen zou hebben, al maakte hij zich wel zorgen om hem. Waarschijnlijk zou Sirius een kater hebben en de vraag was nog maar, hoeveel hij zich van de vorige avond/nacht zou herinneren. Maar een ding was zeker, James was er voor hem, het was zijn broer, zo zagen zijn ouders hem ook, ze zagen Sirius als een tweede zoon. Hij plantte nog een kus op haar wang en liep richting de slaapkamer, waar hij met zijn kleren en al op bed ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimema dec 28, 2015 7:22 pm

Christina Zwarts

Christina zat tegen Severus aan en genoot van zijn warmte, ze lag rustig met haar hoofd tegen zijn schouder en had haar ogen gesloten. Toen ze hoorde wat Severus zei zuchtte ze eventjes. "Maar ik wil hier blijven! Samen met jou!"zei ze toen met een klein pruillipje. Echter was haar maag het niet eens met die stelling en knorde deze luid. Christina kreeg lichtjes rode wangen omdat het gewoon een erg gênant geluid was wat haar maag maakte. "Oke...ik moet toegeven je hebt me behoorlijk uitgehongerd."zei ze toen droogjes tegen hem en ze keek hem poeslief aan. Even drukte Christina een kusje op Severus zijn wang om vervolgens met een hoop tegen zin die ook duidelijk zichtbaar was maakte ze zich los uit zijn omhelzing. Rustig ging ze op haar benen staan onder de douche en daarna liep ze de douche uit naar een stapel zwarte handdoeken. Ze gooide er ééntje naar Severus en droogde zich toen rustig af. Vervolgens liep ze de slaapkamer in om hun kleding te pakken. Toen ze Severus kleding pakte viel het haar pas op hoe versleten het gewaad van binnen was en dat die gewaden nodig aan vervanging toe waren eveneens als de broek die erbij zat had boven in een gat zitten wat je normaal nooit zag omdat Severus altijd zijn gewaad erin zitten. Christina snapte niet dat dit haar nooit opgevallen was en waarom Severus zo een kapot gewaad had. Maar al snel begon er wat te dagen het was dus niet voor niets dat Severus nooit over thuis wilde praten want hieraan kon Christina wel afleiden dat ze niet erg veel geld hadden. Ze voelde een steek van schuldgevoel. Als er al één draadje los zat van haar gewaad kreeg ze al een nieuwe want ja haar ouders konden het natuurlijk niet hebben als een Zwarts in "versleten" kleding liep. Christina besloot net te doen alsof ze niets gezien had, omdat ze dacht dat Severus er niet op zat te wachten er een opmerking over te horen of iets en het interesseerde Christina ook vrij weinig of hij rijk of arm was, maar ze zou hem wel graag willen helpen. Ze had daar geld zat voor. rustig pakte ze haar eigen kleding en liep met het bundeltje naar de badkamer en legde Severus zijn kleding neer net doen alsof er niets aan de hand was. "Ugh waarom zit je nou in een andere afdeling."grapte ze hem alsof ze niet meer 5 minuten zonder hem kon wat natuurlijk plagen was want dat kon ze gewoon prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimema dec 28, 2015 9:54 pm

Melian

Melian had moeite moeten doen met haar lach in te houden. Ze had gezien hoe Lily haar toverstok tevoorschijn had gehaald en Lucius had vervloekt. Ze vond eigenlijk dat Lily nog mild was met deze vloek en wat Melian betreft had Lily hem nog veel erger vervloekt. Waarschijnlijk had Lily dat graag gewild, maar er waren daar helaas nu nog teveel mensen voor in de Grote Zaal. Melian zag hoe Lucius kwaad naar Lily liep. Ze had sowieso verwacht dat er nu een gevecht uit zou breken tussen de Zwadderaars en Griffoendors. Melian had haar hand al op haar toverstok gelegd, maar zag dat Lucius al gauw zich omdraaiden om vervolgens weg te lopen. Melian had dat totaal niet verwacht. De kans was groot dat hij hier later nog wel op terug zou komen. Melian draaide zich weer om naar Remus. "Misschien is het beter als we zo maar gaan, samen met James en Lily, voordat Lucius terugkeert." zei Melian tegen Remus. Ze was niet bang voor Lucius en ook niet bang om een gevecht aan te gaan, maar Melian zou deze avond graag leuk willen afsluiten met alleen Remus.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi dec 29, 2015 7:05 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_njt9oenuQ61unkbsqo1_500

Remus Lupos

Remus had klaar gestaan om Lily bij te springen mocht het nodig zijn geweest maar zoals hij had verwacht verliet Lucius de grote zaal met de normale bedreigingen en groen haar. Hij lachte even zacht en keek toen naar Lily en James die aanstalte maakte om terug te gaan naar de leerlingenkamer van Griffoendor. "Ja laten we gaan, al betwijfel ik of Lucius terug komt nog. Die gaat eerst proberen zijn haar weer normaal te krijgen." zei hij met een brede grijns. Hij had zijn arm om Melian haar schouders geslagen en liep op zijn gemak met haar terug naar de noordertoren waar de leerlingenkamer van Griffoendor was. "Het was een fantastische avond Mels." zei hij toen ze bijna bij het portret van de Dikke Dame waren aangekomen. Lily en James waren al binnen "Had het niet anders willen hebben." uiteraard niet gezien hij nu officieel een relatie had met Melian. En hij was niet de enige die geluk had gehad wat betreft liefde. James had ook eindelijk wat hij wilde en hij wist dat Lily het ook al een lange tijd wilde maar het altijd had genegeerd en geweigerd had te accepteren dat ze gevoelens had voor James. En dan was er Christina en Sneep. Hoewel Remus blij was voor Chris dat ze eindelijk had wat ze wilde, Remus wist niet zeker of het wel helemaal goed was omdat hij Sneep niet bepaald vertrouwde. Maar zolang Sneep niets deed wat Chris pijn deed zou Remus het ook geen probleem vinden. Sirius maakte zich al druk genoeg over Christina voor hen beiden en hij kon dus de goede guy spelen en Sirius was de bad guy. Remus liep met Melian de leerlingenkamer in en keek haar aan "Ik zie je bij het ontbijt straks, ik ga even kijken of Sirius nog leeft en ik denk dat jij je wel graag wilt omkleden." zei hij knikkend naar Melian haar jurk. Ze zag er sowieso wel prachtig uit maar met die jurk had ze hem de adem ontnomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi dec 29, 2015 7:28 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_inline_mqd5zpvbrc1qz4rgp

Lily Evers

Lily gaf James even snel een afscheidskus en liep toen met pijn en moeite de trap op naar de meidenslaapzaal. Haar voeten deden zeer door de hakken en het dansen en lopen erop, haar jurk begon strak te zitten en te irriteren, al die pinnen in der haar begonnen te steken, ze was moe en had het idee dat ze als ze op bed zou gaan liggen ze gewoon direct in slaap zou vallen en dat was niet de bedoeling gezien ze dan de eerstkomende 6 uur niet wakker zou worden ook en dan zou ze een hele dag kwijt zijn aan slapen. De eerste dag dat ze met James Potter iets had zou ze dus echt niet slapend gaan doorbrengen! Lily keek naar het bed van Christina die naar genoeg leeg en onbeslapen was wat Lily dus zag als een teken dat Chris helemaal niet in de slaapzaal was geweest en dat ze dus nu nog steeds met Severus was. Lily was echter te happy en bubbly, maar aan de andere kant ook te moe, om zich druk te maken over haar beste vriendin haar keuze om met Severus te gaan. Lily begon haar jurk uit te trekken en eigenlijk had ze daar hulp bij nodig maar gezien Chris in geen velden of wegen te bekennen was, Melian nog met Remus was en ze haar andere klasgenoten niet wakker wilde maken begon ze maar zelf met haar jurk te vechten. Toen ze die eenmaal uit had trok ze de pinnen uit haar haar waardoor der rode haar los over haar schouders viel en ze slaakte een zucht van verlichting. Daarna kleedde ze zich om in een simpele Beige trui waarvan 1 schouder bloot was en een lichtblauwe spijkerbroek met Sneakers. Haar toverstok deed ze in haar riem en der haar liet ze los hangen, dat had al teveel moeten doorstaan ze had er enkel even een borstel doorheen gehaald. Toen ze eenmaal klaar was de laag make up van haar gezicht had verwijderd en haar tanden had gepoetst pakte ze een boek en liep ze naar de leerlingenkamer om vervolgens voor de haard te gaan zitten met haar benen opgetrokken en ze begon te lezen wachtende tot James weer beneden zou komen of Christina binnen zou komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi dec 29, 2015 7:53 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_n38jy5562T1trmkp7o1_500

Severus Sneep

Severus rolde even met zijn ogen toen Christina pruillerig ging doen en hij kwam ook overeind toen Christina overeind kwam. Hij kreeg ineens een handdoek naar zijn hoofd geworpen en hij begon zich rustig af te drogen en hij keek toe hoe Chris zijn kleding neerlegde hij had zijn ogen vernauwd maar Christina liet niet blijken dat ze iets gezien had en Severus was voor nu even gerust gesteld dat Chris inderdaad nog geen idee had wat er allemaal gaande was en hoe het zat met zijn trieste thuis situatie. Christina was rijk en hij wilde niet de blik op haar gezicht zien op het moment dat ze erachter zou komen dat hij straatarm was en dat Melian met de oude gewaden van hun moeder aanhad en dat hij derdehands kleding droeg. Hij wilde niet dat Christina hem haar geld aan ging bieden om bij te springen en hij wilde al helemaal geen medelijden en hij wist dat Melian er precies hetzelfde over dacht anders had Christina het allang geweten, en niet alleen Chris maar ook Lily had dan geweten dat ze arm waren en het net aan redde en dat dat de hele reden was dat ze uberhaupt naar Zweinstein hadden gemogen van zijn vader, het scheelde dan weer twee monden die gevoed moesten worden voor 10 maanden lang. Severus begon zich rustig aan te kleden en keek toen naar Chris "Omdat jij schijnbaar nobeler en dapperder ben dan ik." merkte hij gladjes op. Zijn humeur was in een seconden naar beneden gekelderd maar hij probeerde het zo goed en kwaad als het ging om te verbergen waar hij nog goed in slaagde ook. Hij was behoorlijk goed geworden in het verbergen van zijn emoties.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi dec 29, 2015 8:27 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte naar Severus. Ze drukte een kusje op zijn neus die nog steeds blauw was van toen ze hem had gebroken en glimlachte. "Kom let's eat."Zei ze toen vrolijk. Christina zou later wel bedenken hoe ze Severus kon helpen. Wat ze zeker wist was dat ze hier haar mond over zou houden tegenover iedereen. Ook tegen Lily en Remus. Het was duidelijk dat Severus niet wilde dat andere mensen het van hem wisten en hij was haar vriend, de gene op wie ze jaren verliefd was en dan moest hij haar ook kunnen vertrouwen en dat kon hij. Het was alleen jammer dat hij dat zelf duidelijk nog steeds niet wist anders had hij het haar vast wel vertelt. Maar ze zou hem tijd geven. Christina zou alleen niet hand in hand met Severus door de school gangen gaan lopen zo een type was noch zij noch hij en Christina vond het vreselijk als stelletjes zo deden. Ze zou hooguit dat doen om Sirius dood te ergeren ja dan was ze opeens wel van het kleffe typje spelen en klef doen tegen Severus maar ze wist ook maar al te goed dat Severus op zo een moment het ook totaal niet erg zou vinden om zo samen met haar te doen. Ze glimlachte toen ze zag hoe Severus met haar mee ging en Christina vond het eigenlijk helemaal niet leuk dat ze de kamer van hoge nood verlieten. Iets wat haar een stuk minder vrolijk maakte. De gedachte dat ze vanavond weer samen waren troosten haar wel, en daardoor werd ze alweer wat vrolijker. "Nou ik ben benieuwd wat de bende van ellende zomenteen gaat zeggen."Zei ze toen tegen Severus en ze duiden met name op Sirius en JAmes toen ze refereerde aan de bende van ellende. Die twee waren alleen met ze tweeën al een bende van ellende hadden ze niet bepaalt iemand anders voor nodig. Christina had het idee dat er een baksteen in haar maag lag toen ze bij de ingang van de grote zaal kwamen ze wilde helemaal niet weg van Severus en was doodsbang dat alles zomenteen weer anders zou zijn dat was de hele rede waarom ze het zo erg vond dat hij nu weg zou gaan van haar anders had het haar niet uitgemaakt. "Dan zie ik je vanavond."Zei ze liefjes tegen hem en ze drukte een kus op zijn wang. Ze keek hem glimlachend aan en fluisterde in zijn oor iets heel erg leuks wat ze vanavond van plan was tijdens de seks, vervolgens deed ze weer een stapje achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi jan 05, 2016 7:42 pm

Severus Sneep

Severus had grotendeels van de wandeling naar de grote zaal in gedachten verzonken met Chris gelopen, als ze iets zei reageerde hij wel maar zijn hoofd was ergens anders. Bij de grote zaal aangekomen had hij al door dat het erg rustig was waarschijnlijk lag het grootste deel van de studenten nog in coma op bed of hadden ze een belachelijke kater die ze nog dagen zouden voelen als resultaat dat ze alcohol zouden afzweren en bij het eerstvolgende feest het allemaal over doen (klinkt bekend...) Severus snoof even luid en schamper toen Chris zich hardop afvroeg wat de bende van diepdroevige ellende zou zeggen over Chris haar keuze in mannen, severus kon zich daar op het moment niet om bekommeren hij had wel wat belangrijkere zaken die zijn gedachten in beslag namen "nou dat kan je me vanavond vertellen wat ze hebben gezegd" zei hij droogjes. Ineens fluisterde Chris iets in zijn oor en hij was even te verdwaasd om te reageren en hoopte nu al helemaal dat hij het zou redden om vanavond optijd bij de kamer van hoge nood te zijn zodat Chris haar woorden waar kon maken. "Tot vanavond" mompelde hij voor hij vliegensvlug een kus op haar lippen drukte en de grote zaal binnenliep direct door naar de tafel van zwaderich waar nog bijzonder weinig mensen zaten die al wakker waren...en met wakker bedoelde hij mensen die niet als een stel zielloze stakkers naar hun eten zaten te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi jan 05, 2016 7:48 pm

Sirius Zwarts

Sirius was op het moment dat hij bij zijn bed was aangekomen erop gevallen, hij had het nog gepresteerd om zn stopdas los te maken en zn schoenen uit te doen voor hij in slaap was gevallen. Nu werd hij wakker met een knallende koppijn een droge keel en het gevoel dat de zweinsteinexpres drie keer over hem heen was gereden. Hij kreunde even en kwam toen langzaam overeind. Hij had zich nog nooit zo beroerd gevoeld en hij wist niet eens meer precies wat er die voorgaande avond was gebeurd al wist hij nog wel dat Sneep uit zijn buurt moest gaan blijven anders zou hij het niet kunnen navertellen. Hij wist ook niet eens meer hoe hij uberhaupt op de slaapzaal terecht was gekomen. Hij keek even nog slaapdronken rond en kreeg toen James in beeld "Ah Gaffel." Mompelde hij en hij kwam langzaam overeind "wat is er bij Merlijns baard gebeurd gisteren en waarom heb ik het idee dat ik meerdere malen ben overreden door de Zweinsteinexpres?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi jan 05, 2016 7:54 pm

Lily Evers

Lily was even verdiept geraakt in haar boek maar werd eruit getrokken toen haar maag ineens begon te knorren wat duidelijk een teken was dat ze honger had. Ze had eigenlijk met James afgesproken maar als ze nu niet ging eten zou ze omvallen en gezien Chris zichzelf nog niet had laten zien kon Lily ervanuit gaan dat Chris voorlopig ook nog niet terug zou komen. Daarbij was James wellicht wel bezig met Sirius wakker maken of iets. Lily twijfelde even maar James zou wel begrijpen dat ze naar de grote zaal was. Om toch zeker te zijn liet ze een mede griffoendor aan James doorgeven dat ze hem wel in de grote zaal zou zien. Lily stond daarna op deed haar boek in haar tas en begon richting de grote zaal te lopen terwijl ze de gebeurtenissen van vorige avond en nacht nog eens afspeelde in haar hoofd. Bij de grote zaal aangekomen zag ze nog net hoe Severus Chris een snelle kus gaf en toen de zaal in verdween. Lily trok even een wenkbrauw op maar schudde het toen van zich af. Het had geen zin om ruzie te blijven maken met Chris om een jongen ook al vertrouwde Lily hem zover als dat ze hem kon gooien. Lily liep naar Christina toe "Goedemorgen. Waar ben jij de hele nacht naartoe verdwenen?" Vroeg ze haar vriendin toen ze naast haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedi jan 05, 2016 8:12 pm

Christina Zwarts

Een zelfvoldane grijns verscheen op Christina haar gezicht toen ze zag wat voor effect haar woorden op hem hadden gehad en dat maakte haar echt veel te vrolijk. Toen hij haar kuste voelde ze weer hoe ze helemaal warm werd van binnen en het gelukkige gevoel wat ze al de hele tijd had als ze bij hem was. Ook hoorde ze iemand een opmerking maken hoe Sneep het voor elkaar had gekregen Christina te krijgen, maar dat besloot ze voor nu even te negeren. Christina keek hem nog even na maar kon het niet laten om verliefd te blijven staren toen hij weg liep. Christina stond nog steeds in gedachte verzonken toen Lily tegen haar sprak maar na een minuut drong het toch tot haar door wat Lily had gezegd en draaide ze zich vrolijker dan ooit om. Christina kon zich ook niet herinneren dat ze ooit zo blij en gelukkig was geweest. Toen Lily vroeg waar ze de hele nacht geweest was verscheen er een duivelse grijns om haar lippen die boek delen sprak. "Bij Severus."Besloot ze toen maar eerlijk te zeggen tegen haar beste vriendin ze ging er niet over liegen. "We zijn samen enne uh." ze wist niet zo goed hoe ze moest zeggen dat ze al een keertje of 3 seks hadden gehad snachts, ze had totaal geen zin in afkeurend gedoe van Lily of wie dan ook en wilde eigenlijk geen negatieve gesprekken hierover voeren omdat het haar zo blij en gelukkig maakte allemaal. "Zullen we eten? Severus heeft me hongerig gemaakt."floepte ze er onbewust uit ze was zo blij dat ze eindelijk na al die tijd samen waren waardoor ze niet meer 100% over alles nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimewo jan 06, 2016 9:03 pm

Lily Evers

Lily zweeg even, ze wilde helemaal niet weten wat voor vieze dingetjes Christina had uitgespookt met Severus, de details mocht ze bij zich houden ze wist al genoeg toen ze die vrolijke kop van haar beste vriendin had gezien. Lily knikte toen Christina opperde om te gaan eten, ze had honger dat was ook de hele reden waarom ze al naar de grote zaal toe was gelopen zonder op James te wachten. Haar maag maakte rommelende geluiden en ze had ook koffie nodig gezien ze de nacht had doorgehaald en dus niet had geslapen. Niet dat ze er spijt van had gehad ze had een top avond gehad voor het grootste deel, vooral het verven van Lucius zijn haar. Lily liep voor Chris uit de grote zaal in en plofte neer aan de tafel van Griffoendor, schonk koffie voor zichzelf in, pakte wat toast en jam "Ik hoef geen details, die mag je bewaren voor Sirius ik weet zeker dat hij staat te popelen om te horen wat je allemaal heb gedaan met Sneep." zei ze droogjes. Sirius zou door het dak vliegen. "Trouwens wat is er gebeurd gisteren? Toen James en ik terug kwamen de grote zaal in was Sirius straalbezopen, en kwam er niet echt een zinnig iets uit zijn mond behalve dat hij Sneep wilde vermoorden en dat Sneep hem had lopen uitdagen." Lily wist wel meer want Sirius was enigzins normaal verstaanbaar geweest maar ze wilde het verhaal even van Christina der kant horen voor ze boos zou worden op Severus. Daarbij zou Chris het waarschijnlijk niet op prijs stellen dat Lily de kant van Sirius koos. Lily begon haar toast met een dikke laag Jam te besmeren en droomde even weg en ging even na wat er die nacht was gebeurd tussen haar en James en er gleed een glimlach over haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimewo jan 06, 2016 9:48 pm

Christina Zwarts

Al neurriend was ze met Lily mee gelopen naar de tafel van Griffoendorn en ging ze precies zo zitten dat ze Severus nog kon zien. Ze zouden dan toch nog half samen kunnen ontbijten toen ze hoorde wat Lily zei rolde ze eventjes met haar ogen. "Is dát wat hij zegt? Severus en ik stonden te dansen samen en najah we hadden net zo een 5 minuten en konden niet echt van elkaar afblijven dat was ook de hele rede dat we zo snel weg waren en Sirius zag dat en die zei dat Severus dat expres deed om Sirius uit te dagen dus flipte hij en najah ik heb hem aan de kant geduwd en gezegd dat hij ons met rust moest laten en dat hij blij voor me zou moeten zijn omdat ik Severus eindelijk heb na al die jaren, maar hij mompelde toen iets wat verdacht veel leek of hij dacht dat Severus me toch wel weer zou verlaten en alleen maar met mij is omdat hij jou niet kon krijgen..."zei ze toen droogjes alsof het niets was natuurlijk zat het Christina dwars want ze hield super veel van haar broer en ze hadden ook een super goede band samen. Ze schepte haar bord vol met gebakken ei en pakte er een shit load zout bij zo als ze bijna altijd deed gezien Christina echt een zout verslaafde was. "Het zou leuk zijn als mensen gewoon blij voor me zouden zijn, maar dat zal er wel niet inzitten." ze nam snel een hap eten en schonk een grote bak koffie voor zichzelf in. "Maar hoezo dan? Wat heeft mijn geliefde broer allemaal uitgehaald?"Vroeg ze toen ze was oprecht bezorgt om hem maar als het te erg was wat hij had gedaan zou hij een erg grote preek kunnen verwachten. "Waar is hij eigenlijk? En waar is de rest eigenlijk?"vroeg ze toen droogjes. "Zijn Remus en Melsje eindelijk samen??"vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimewo jan 06, 2016 11:10 pm

James Potter
James moest even met zijn ogen knipperen, omdat hij bijna in slaap viel en zat er even over na te denken om te spijbelen, maar hij had Lily beloofd om samen te gaan eten en hij wilde de eerste dag als stelletje niet echt alleen in zijn kamer doorbrengen. James keek echter naar rechts waar Sirius wakker werd. ''Goedemorgen Sluipvoet.'' Zei hij luchtig en hoorde zijn vraag. Hij kon een glimlach niet onderdrukken en ging met zijn vinger naar zijn bril om deze weer goed te plaatsen, omdat deze naar voren was geschoven. ''Nou, ten eerste heb je gedronken. Nogal veel.'' Hij wist niet of hij moest zeggen waarom, maar hij zou er in de Grote Zaal waarschijnlijk zelf achtergekomen, maar of dat zo goed was.. ''Uhm.. ik weet niet of je het weet.'' Hij liep naar hem toe en keek hem even bedenkelijk aan. ''Christina heeft iets met Secretus. Maar voordat je weer boos wordt.. we bedenken wel een plan om Sneep terug te pakken. Je bent op tijd naar bed gegaan, dankzij een mede Griffoendor, Lana Alast, die je wel dankbaar mag zijn.'' Zei hij met een lichte grijns. Hij was haar ook dankbaar, wie weet als hij en Lily nog buiten waren, of geeneens gezien hadden wat er met Sirius was, of het dan wel zo goed was gegaan, als zij niet had ingegrepen -of ieder ander-. Op dat moment kwam er een mede Griffoendor de kamer binnen die hem vertelde dat Lily al naar de Grote Zaal was. ''Maar goed.. laten we ook maar gaan ontbijten, ik sterf van de honger en het is goed tegen je kater.'' Sprak hij tegen Sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 1:41 pm

Melian

Melian keek Remus nog even aan voordat ze door het portret van de Dikke Dame gingen. "Ik vond het echt geweldig. Dit was echt de beste avond van mijn leven." zei Melian met een glimlach. Ze stapte door het portret naar binnen en zag dat de leerlingenkamer helemaal leeg was. "Tot morgen, Remus. Bedankt voor de geweldige avond." zei Melian nadat Remus had aangekondigd naar boven te gaan naar Sirius. Ze gaf hem nog even een kus en pakte nog even zijn hand vast om vervolgens daar ook nog een kus op te geven. Melian liet Remus los en liep naar boven naar de slaapzaal. Onderweg kwam Melian Lily nog tegen, die blijkbaar nog niet van plan was om te gaan slapen. "Ik ga slapen, Lils. Tot morgen." zei Melian met een glimlach. Eenmaal in de slaapzaal aangekomen, sloop Melian naar haar bed toe. Ze trok de jurk uit. De jurk was een groot succes geweest. Melian moest weer glimlachen toen ze aan de blik van Remus dacht toen hij haar voor het eerst in de jurk had gezien. Melian hing de jurk aan een hangertje en hing het aan de kast. Morgen zou ze het laten wassen. Melian trok alle spelden uit haar haar. Het was helemaal gaan golven. Ze haalde nog even snel haar make-up van haar gezicht en ging toen snel in bed liggen. Pas nu merkte ze hoe moe ze was en hoe pijn haar voeten deden. Het duurde niet lang voordat Melian in slaap viel.
Melian werd de volgende ochtend wakker met een lichte hoofdpijn. Het zonlicht deed pijn aan haar ogen en ze had moeite met opstaan. Melian deed simpele kleding aan en merkte dat het bed van Lily en Christina leeg was. Ze vroeg zich af of die twee uberhaupt wel hadden geslapen. Het interesseerde Melian eigenlijk weinig. De kans dat Melian Christina vandaag zou ontlopen, was erg aanwezig. Hetzelfde gold voor Severus. Al snel dacht Melian weer aan Remus. Alleen de gedachte aan hem maakte haar al een stuk vrolijker. Snel liep Melian naar beneden. Waar ze neerplofte op een bank om vervolgens op Remus te wachten, zodat ze samen naar het ontbijt konden gaan zoals afgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 9:31 pm

The Marauders - Pagina 15 Emma-Stone

Lily Evers

Lily luisterde al etend naar Christina haar versie van wat er die voorgaande avond was gebeurd en wilde bijna zeggen dat ze wel zeker was dat Severus Sirius had uit lopen dagen maar ze dacht daar beter van en zweeg en trok enkel aan wenkbrauw op "Nou, dat zijn twee verschillende verhalen en om eerlijk te zijn maakt het me weinig uit wat er nou echt is voorgevallen." zei ze met een frons "Sirius is denk ik behoorlijk aan de drank gegaan toen jullie weg waren. Toen James en ik de grote zaal in kwamen was hij amper in staat rechtop te staan en het leek niet erg goed met hem te gaan. Een meisje genaamd Lana Alast had aangeboden hem terug te brengen naar de leerlingenkamer omdat het anders niet goed zou aflopen. Sirius zou zich nog eens in een coma hebben gedronken als zij niet op hem had gelet." Lily zou Lana nog wel opzoeken om haar nog eens te bedanken "Ik denk dat de rest nog allemaal of in bed ligt of nog aan het omkleden of iets is. Sirius zal nog wel slapen en anders zal hij vast wel een behoorlijke kater hebben." Lily nam een slok van haar koffie en trok een gezicht, ze was vergeten met haar vissenkom hoofd om er suiker in te gooien "Ja Melian en Remus zijn eindelijk samen. En dat geheel op eigen houtje. Het is wel schattig, ik heb Remus nog nooit zo vrolijk gezien." zei ze met een grijns "Ik weet niet precies hoe het is gegaan maar toen ik ze zag waren ze niet van elkaar weg te slaan en het leek wel alsof ze aan elkaar vastgelijmd zaten het is wel schattig." Lily keek naar Christina en zuchtte "Het spijt me trouwens dat ik gisteren zo uitvloog. Ik wil alleen niet dat je gekwetst word door hem. Hij heeft je al pijn gedaan, als hij dat nog eens doet dan sta ik niet in voor mezelf." begon ze met een lichte dreigende ondertoon, Chris wist ook als geen ander dat dit geen dreigement was maar een belofte dat Lily Sneep iets aan zou doen als hij Chris weer pijn deed "Maar als het goed gaat en als hij echt veranderd dan ben ik blij voor je. Sirius mag dan zo verblind zijn door zijn haat maar Remus en ik zijn dat niet." ze glimlachte verontschuldigend tegen haar vriendin en hoopte oprecht dat Sneep het niet in zijn botte kop zou halen iets te doen waardoor Lily gedwongen was hem wat aan te doen.

Off: wat is ze toch weer aardig. Beetje zoals ik op een goede dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 9:38 pm

The Marauders - Pagina 15 Tumblr_lp333d1r3o1qe5cn6o1_500

Sirius Zwarts

Sirius moest de woorden van James even tot zich laten doodringen voor hij ook daadwerkelijk begreep wat zijn beste vriend allemaal zei en hij knipperde even een paar keer met zijn ogen. Hij herinnerde zich inderdaad dat hij woest was geweest op Christina en Secretus omdat die twee samen waren na alles wat Sneep had gedaan en hoeveel ellende dat stuk ongedierte haar wel niet had bezorgd, hij herinnerde zich ook dat hij bijna Secretus zijn hoofd van zijn romp had getrokken doordat hij met zijn handen aan zijn zusje zat op plaatsen waar zijn handen helemaal niet hoorde te zijn, de blik die Secretus hem ook had gegeven zonder dat Chris het had gezien was toen de druppel geweest en Chris was woedend op HEM geworden omdat hij overdreef HA! Sirius begon zich lichtelijk geïrriteed om te kleden naar zijn vrijetijds kleding gezien het weekend was. "Als ik Lana Alast zie zal ik haar bedanken, anders had ik waarschijnlijk ergens in het kasteel op de grond gelegen, een mooie prooi voor Foppe." gromde Sirius die van plan was een zeker persoon alsof van zijn hoofd te ontdoen. Zijn maag rommelde even maar op het moment dat hij tegen James wilde zeggen dat het inderdaad een goed idee was om te ontbijten werd Remus ook wakker. "Morgen maanling." zei Sirius en Remus glimlachte flauw "Sluipvoet. Hoe gaat het met je hoofd?" vroeg Remus die overeind kwam en zich ook aan begon te kleden "Ooh je weet wel beetje bonkend beetje storend maar zoals altijd vol moordplannen." zei Sirius op een toon die waarschuwde dat hij nog steeds woedend was. "Hou je nou maar in Sirius. Laat Christina lekker gaan wat maakt het uit met wie ze is als ze maar gelukkig is toch?" Sirius staarde Remus even aan alsof hij hem zojuist in zijn gezicht had geslagen "Tuurlijk maakt het niet uit met wie ze is, als het maar niet met HEM is." Remus rolde met zijn ogen, liep de badkamer in, en kwam enkele minuten later weer tevoorschijn. "Nou, zullen we gaan eten?" vroeg hij droogjes en zonder echt op antwoord te wachten liep hij naar beneden waar hij Melian aantrof en hij glimlachte "Goedemorgen Mels." zei hij vrolijk "Ga je mee ontbijten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 9:49 pm

Christina Zwarts

"Oke, ik ga straks dus even met Sirius praten."zei ze toen, ze wilde toch ook wel Sirius zijn verhaal even horen want ergens zag ze er Severus ook wel voor aan, maar beter voor zijn hoofd had Severus dat niet gedaan. Want dan zou Christina dus gewoon vrolijk boos op hem worden. Ze wist dat hij en Sirius nooit vrienden zouden worden maar normaal doen tegen elkaar mocht best wel en ze mochten ook best wel eens van elkaar accepteren dat Christina van hen beide hield en geen van de twee aan de kant zou zetten voor de ander. Christina pakte een appel en beetje er een stukje vanaf. "Oh ik ben zo blij voor Remus! Beetje jammer dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien of in ieder geval niet alleen want ik zie Melian er niet voor aan dat ze hem snel alleen laat."lachten ze. Ze vond het jammer dat niemand blij was voor haar en Severus maar ze had niet anders verwacht ze wierp nog even een blik op hem en dacht weer aan de versleten gewaden. Voor een seconde schoot het door haar hoofd om het Lily te vertellen, maar ze dacht dat Severus dan woedend zou worden dus dat was ze niet van plan te doen. "Hoe zit het met jou en Potter?"vroeg Christina met een wenkbrauwwiebel, ze hoopte dat haar vriendin ook sucsses had gehad net als dat zij gisteren had gehad. Toen ze het dreigement hoorde rolde ze met haar ogen. "Dat risico is er altijd met wie je ook gaat, alleen meestal gaan mensen er niet vanuit dat het fout gaat."zei ze droogjes, Christina zou het alleen niet zeggen als Severus wat zou flikken, ze had geen zin in het ik zei je toch gedoe. Dus zou ze zwijgen net als dat ze waarschijnlijk over alles wat met haar en Severus te maken had zou moeten zwijgen tot haar grote spijt iet wat ze jammer vond want normaal kon je vrolijk met je vriendinnen erover praten maar Chris kon dat niet, ze probeerde wel zo goed mogelijk haar best te doen voor haar vriendinnen dat ze met haar erover kon praten. "Heeft iemand wat tegen mel gezegd over Severus en mij?"vroeg ze plots.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitimedo jan 07, 2016 10:07 pm

Bellywix en Cissy bitch

Bellatrix had schamper toegekeken hoe Severus en Christina van elkaar weg liepen, ze had de kus niet gezien maar het gezicht van haar geliefde nichtje sprak boekdelen. Ze kende haar nichtje maar wat goed en het was algemeen bekend dat ze Sneep leuk vind. "Zo, zo." begon Bellatrix terwijl ze naar achter leunde. "Heb je het uitgepraat met dat wicht? Ze is wel opeens erg vrolijk. Wat moet jij met mijn nichtje eigenlijk Sneep?"vroeg ze toen bot weg. "Ik denk niet dat de heer van het duister erg blij met je is als hij dit hoort."begon ze kronkelend, ze kon niet wachten om dit aan de heer van het duister te vertellen. "Ik wist dat het een fout was jou toe te laten, ik wist het!" begon ze toen triomfantelijk. "Oh ik heb de heer van het duister altijd gezegd jou niet toe te laten!" ze keek alsof ze zojuist had gehoord dat ze tot koningin van Engeland was uitgeroepen en sprak de heer van het duister lief kozend uit. Narcissa rolde met haar ogen en streek haar witblonden haren naar achteren. "Severus je weet hoop ik. Dat mijn oom Orion je keel eruit rukt als hij erachter komt dat je met Christina bent? en dat hij Christina ik durf er niet eens aan te denken ik weet niet wat aandoet als hij erachter komt dat zijn puur bloed dochter het aanlegt met een halfbloed? Zeg me niet dat jullie te ver zijn gegaan. Orion wilt haar uithuwelijken aan een man met status dat is de enige waarde die Christina voor hem heeft, als dat niet meer mogelijk is is ze niets meer waard."Niet dat Narcissa veel goeds op had met haar nichtje, maar in tegenstelling tot Bellatrix hoefden ze Christina nou ook weer niet dood te zien. Narcissa vond macht en status ontzettend belangrijk, maar ze zag Christina wel als een levend wezen en wist hoe cru haar familie kon zijn en dat Narcissa het getroffen had met Lucius dat ze ging trouwe met een man die status had en macht en van wie ze ook nog hield ets wat andere familie leden niet het geluk van hadden. Narcissa zou ook nooit durven tegen de wensen van haar familie in te gaan dus vaak keek ze toe hoe haar familie gruwelijk bezig was, ze keurde het niet helemaal af soms was het nodig maar ze genoot er absoluut niet van zo als bellatrix wel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 15 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 15 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: