thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo nov 26, 2015 11:30 pm

Sirius, Lily & Remus (zo makkelijk dit)

Remus had zijn arm om Melian heen geslagen en glimlachte vriendelijk naar Lana die Sirius mee begon te slepen die wankelend overeind kwam en zo goed en kwaad als dat het ging naar de uitgang van de grote zaal liep. Sirius mompelde nog wat dingen tegen Lana zoals dat ze best knap was en of haar date het niet erg zou vinden als ze ineens weg was van het feest. Remus sloot zich toen af van Sirius en keek naar Melian "Je kan je broer morgen op z'n donder geven. Laten we nu nog heel even genieten van deze avond oke?" vroeg hij aan Mel terwijl hij haar mee terug naar de dansvloer loodste waar Lily en James ook stonden. Remus ging echter wel een stukje bij die twee vandaan staan gezien hij weinig zin had om toe te kijken hoe ze klef gingen doen of iets. Niet dat hij het hen beiden niet gunden of iets en niet dat hij niet klef wilde doen met Melian maar het betekende niet dat hij het wilde zien. Remus had door dat Melian haar humeur wat naar beneden gekelderd was en hij trok haar vrolijk tegen hem aan en drukte een kus op haar mond "Ontspan Mels. Ik betwijfel of je Christina vanavond nog tegenkom." hij keek op haar neer "Trouwens er zijn wel leukere dingen om over te praten, zoals het feit dat James eindelijk na 5 jaar zijn zin met Lily heeft." zei Remus doelens op dat Lily en James samen weg waren geweest en heel vrolijk terug waren gekomen.

Lily rolde met haar ogen toen James meldde dat Lucius inderdaad spijt zou krijgen voor het afpakken van zijn toverstok "Oh en wat wil je precies doen? tegen Malfidus gaan schelden en mopperen tot hij je je toverstok terug geeft?" vroeg ze spottend. Ze wierp even een blik op Malfidus en toen weer op James "Geen zorgen. Voor je het weet is hij je toverstok kwijt, heb jij hem weer terug en is Malfidus een hele lange tijd bezig om zijn haar weer normaal te krijgen." ze meldde er niet bij wat ze precies van plan was met Malfidus zijn haar dat zou de verrassing verpesten maar ze had verschillende leuke ideetjes wat hem een stuk minder aantrekkelijk zouden maken voor Narcissa. Lily keek weer naar James die haar zijn hand bood en zeer gentlemanlike begon te doen. Ze glimlachte vrolijk, maakte een kleine buiging, en nam James zijn hand "Maar natuurlijk Meneer Potter. Graag zelfs." ze ging wat dichter tegen hem aan staan en legde een hand in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimevr nov 27, 2015 3:42 pm

Melian

Melian was blij dat Remus haar zo makkelijk kon afleiden van alles. Het was maar goed dat Melian nu niet echt de tijd had om na te gaan denken over Severus en Christina. Zeker nadat Remus haar een kus had gegeven. Ze had hem even gepassioneerd terug gezoend. Melian pakte Remus vast en danste op de muziek die gespeeld werd. Melian moest lachen om wat Remus zei over Lily en James. Het was wel waar. James had eindelijk wat hij wilde. Dansen met Lily was vast het beste wat hem deze avond was overkomen. Melian was er altijd van overtuigd geweest dat het James op een dag wel zou lukken en dat Lily James heus wel een beetje leuk zou gaan vinden. Melian keek naar Remus. "Ik heb echt heel erg genoten van deze avond." zei Melian toen. Het was zeker waar. Het idee dat Remus en zij nu iets hadden maakte haar vrolijker dan wat dan ook in de wereld. Melian keek even achterom naar James en Lily. Die twee leken het ook wel naar hun zin te hebben zo. Melian vond het echt jammer dat de avond voorbij was. Het idee dat ze morgen gewoon weer lessen moest volgen en huiswerk moest maken, haalde haar wel een beetje uit haar roze bubble.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 02, 2015 1:42 pm

Christina Zwarts

Even lachte ze toen ze zijn reactie merkte en vervolgens deed ze haar ding skip. Toen Christina en Severus klaar waren voor de tweede keer vandaag ging ze weer naast hem liggen en glimlachte ze naar hem met een tevreden grijns. Ze was lichamelijk uitgeput door alle inspanningen maar ze had nog steeds geen zin om te slapen. Ze was nog steeds bang dat als ze wakker werd hij weer weg was en dat hij toch terug zou krabbelen en haar niet meer zou willen. Ze legde haar hoofd weer op zijn borst en lag dicht tegen hem aan. Ergens was ze wel bang voor de confrontatie morgen tussen haar en haar vrienden. Behalve dan voor Remus ze wist dat hij absoluut niet boos of wat dan ook zou zijn en met Melian zou Severus haar hopelijk ook bij staan. Haar broer kon ze met gemak aan maar ze vond het wel altijd vreselijk om ruzie te hebben met Sirius. Hij was haar broer ze hield ontzettend veel van hem en zou hem nooit kwijt willen. Het voelde alsof hij haar andere helft was als het waren.
"Zo Severus Sneep, wat voor talenten heb je nog meer buiten toverdranken?"Vroeg ze hem toen glimlachend ze wilde alles wat ze nog niet wist van hem weten. Ze drukte even een kusje op zijn borst en glimlachte blij. Ze voelde zich nog steeds ontzettend gelukkig met hem. Ze was blij voor Lily en James, ze hoopte dat Remus en Melian eindelijk samen zouden zijn dat zou ook eens tijd worden en ze hoopte maar dat haar broer het beneden naar zijn zin had en haar en Severus weer was vergeten door een of andere mooie chick. Al wist ze dat die kans wel erg klein was door kende ze Sirius goed genoeg voor namelijk omdat te weten. Christina begon steeds nerveuzer te worden voor morgen, zo goed als ze kon probeerde ze dat niet aan Severus te laten merken. Waarom was alles zo moeilijk en konden mensen niet gewoon blij voor haar zijn en haar haar geluk gunnen? Vroeg ze zich af
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 02, 2015 6:43 pm

The Marauders - Pagina 14 Large

Remus Lupos

Remus probeerde er zo goed en kwaad als dat het ging Melian te laten vergeten dat haar broer nu met een van haar beste vriendinnen was en alles wat er was gebeurd. Hij had Lily en James nu even genegeerd die waren toch te druk bezig met hun eigen wereldje en hij wilde ze niet storen dat ze nu zo lekker bezig waren. "We blijven hier tot het echt afgelopen is als je dat goed vind. Dan kunnen we samen met James en Lily terug lopen en als we enigzins geluk hebben komen we Sirius tegen die toch is achtergelaten door Lana." hij grijnsde en zag het al helemaal voor zich. Sirius had het over zichzelf afgeroepen grotendeels. Sirius zijn temperament was soms niet te houden en dat was gevaarlijk. "Tenzij je nu weg wilt. Jij mag het zeggen ik vind het niet erg." zei hij toen maar niet zeker wetende of Melian het wel goed vond als ze zouden blijven tot het echt afgelopen was. Bijna al het alcohol was al op , waarschijnlijk het meeste wat op was, was door Sirius zijn toedoen. Die had sowieso ruim de helft in zijn eentje weg weten te krijgen naar de staat waar hij in was. Remus stopte met dansen en trok Melian nu tegen dicht aan voor een knuffel en drukte een kus op haar hoofd "Maak je niet druk om je broer en Christina. Je kan er morgen over nadenken en morgen met Christina of je broer over praten als het je dwars zit." zei hij toen maar niet wetende wat hij anders moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 02, 2015 7:00 pm

The Marauders - Pagina 14 Anigif_enhanced-1262-1424882643-4

Severus Sneep

Severus lag uitgeteld naast Christina en had zijn arm weer om haar heen geslagen toen zij zich tegen hem aannestelde. Hij grinnikte even toen Christina droog vroeg of hij nog meer talenten had. Hij zou kunnen zeggen dat een van zijn talenten de duistere kunsten waren maar hij betwijfelde of Christina hem dat in dank af zou nemen. "Nou, jou bezig houden schijnt er op het moment een van te zijn." zei hij half lachend. Hij onderdrukte een geeuw. Ja hij was kapot na twee rondes kon hij nu wel even een paar uur slapen maar Christina was duidelijk niet van plan te slapen. Ook al was hij kapot. "Hoe kan jij nog energie hebben?" vroeg hij ineens loom. Na deze hele dag, deze avond en na wat ze in de kamer van hoge nood gedaan hadden zou hij best wel een aantal uur kunnen slapen. Severus keek iets omlaag om haar aan te kijken "Daarbij denk ik niet dat ik echt nu goede zinnen kan vormen." meldde hij nog steeds loom. Als hij zijn ogen dicht kon doen zou hij zo in slaap vallen zonder probleem. Maar iets zei hem dat Christina hem niet zomaar zou laten slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 12:13 am


Lana
De vrienden van Sirius gingen weer de dansvloer op en Lana wendde zich tot Sirius met een opgetrokken wenkbrauw, maar ze negeerde de opmerkingen die hij zei. Het waren geeneens beledigingen, integendeel, het waren complimenten die nog nooit een jongen tegen haar gezegd had. Ze hoorde de vraag of haar date het erg zou vinden als ze weg was van het feest. ''Niet echt.. hij is te druk bezig met een ander meisje te zoenen.'' Mompelde ze. Ze vond het niet erg dat ze weg was van het feest, ze verveelde zich toch te pletter en ondanks dat Sirius dronken was om de verkeerde redenen, was dat het spannendste wat ze deze maand had meegemaakt. Ze hield Sirius aan zijn arm vast, waarna ze met hem richting de zevende verdieping liep. Ze sprak vluchtig het wachtwoord tegen de Dikke Dame die open zwaaide, waarna Lana met Sirius naar binnenliep. ''Zo.. moet ik je ook nog naar bed brengen of kan ik erop vertrouwen dat je het bed vindt en daar ook blijft?''
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 12:19 am


James Potter
''Ik kan heus ook wel op de Dreuzelmanier vechten.'' Zei hij en balde zijn vuisten. Hij zou hem wel een flinke rechtse geven tegen zijn wang. Hij keek verbaasd naar Lily die aangaf dat ze een plannetje had wat Lucius aanging. ''Lily Evers.. jij duivels genie.. laat me deelnemen in je plannetje tegen Malfoy. Wat is het?'' James hield van ongein, wraak en plagerijen, dus hier jeukten zijn handen door. ''Toch het idee van zijn haar een stukje korter maken?'' Vroeg hij met een grijns. Hij probeerde het van zich af te zetten en voelde hoe ze een hand in zijn nek legde en begon te bewegen op de muziek, waarna hij haar eveneens leidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 11:18 am

Melian

Melian vond het eigenlijk wel fijner dat de Grote Zaal nu langzaam leegliep. Nu kon er in ieder geval niemand meer voor je voeten lopen en konden zij en Remus ook niet meer gestoord worden door een willekeurig iemand (behalve James en Lily natuurlijk). Melian voelde hoe Remus haar dichter tegen zich aan trok en ze begon breed te glimlachen. Wat een heerlijk gevoel was dit toch. Elke keer als Melian dicht tegen Remus aanstond, voelde ze de vlinders in haar buik als een gek te keer gaan. Het gevoel in haar buik maakte haar blij. "Ik zou het fijn vinden om te blijven tot het einde." zei Melian uiteindelijk. Natuurlijk wou ze blijven tot het einde. Als ze terug naar de Griffoendorzaal zouden gaan, wist Melian dat ze snel van Remus gescheiden zou worden en dat wou ze absoluut niet. Ze moest lachen toen Remus over Sirius en Lana begon. Sirius maakte haar altijd aan het lachen met zijn gekke acties. Zelfs nu hij lam was, moest ze nog om hem lachen. Melian wist echter niet de rede waarom Sirius zich in godsnaam zo had bezopen, maar die wou ze ook niet weten, want die rede kon Melian waarschijnlijk zelf wel raden. Bij Remus dacht ze niet meer aan Severus en Christina, nee dan dacht ze alleen aan de blije leuke dingen, zoals dat ze nu met hem op de dansvloer stond en dat hij helemaal van haar was. Melian keek naar hem op. "Je hebt gelijk." zei ze toen. Ze had geen zin meer om over Christina of Severus te praten. Dat zou morgen wel komen. Nu moest ze genieten van het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 7:17 pm

Sirius Zwarts

Sirius liep zo goed en kwaad als dat het ging met Lana mee en probeerde zoveel mogelijk op zijn eigen benen te steunen in plaats van zijn gewicht op Lana te gooien gezien hij 2x groter was dan Lana. Hij begon weer enigzins nuchter te worden door het lopen en het feit dat hij zijn kop erbij moest houden nu. Hij had Lana der reactie gezien en ook gehoord wat ze over haar date had gezegd en hij trok zijn wenkbrauwen op "Met iemand anders staan zoenen? Wat hij heeft jou opzij geschoven?" vroeg hij ongelovig "Een knappe meid als jij hoort helemaal niet zo behandeld te worden." begon hij direct "Waar is die idioot die uit de kont van een Hippogrief is gekomen? ik zal hem eens leren hoe hij met een mooie dame om moet gaan en wat er gebeurd als je dat niet doet!" gromde hij direct. Niet dat hij vrouwen echt goed behandelde maar meestal wisten de dames met wie hij omging wel wat ze van hem konden verwachten gezien hij dat aan het begin altijd heel duidelijk maakte voor hij uberhaupt iets met een meid deed. Hij had geen zin in misverstanden of boze dames die hem het leven zuur zouden maken als hij iets deed wat hen niet aanstond. "Ik zou je uitnodigen om bij me te komen liggen maar ik denk niet dat je dat aanbod aanneemt." zei hij met een charmante grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 7:23 pm

Lily Evers

Lily rolde even met haar ogen toen James vertelde dat hij ook wel op de dreuzelmanier kon vechten "Tuurlijk. Jij probeerd hem in elkaar te slaan met je vuisten terwijl hij twee toverstokken heeft en Narcissa is erbij. Plus er lopen hier nog meer zwadderaars ik raad het je ten zeerste af om die directe aanpak te kiezen." merkte ze op. Ze grijnsde even duivels "Wat nou, als zeg...zijn mooie blonde lokken, ineens een wat minder mooi kleurtje hadden, zeg felrood met wat goud erin. De kleuren van ons mooie Griffoendor?" vroeg ze onschuldig terwijl ze hem aankeek "ik heb dan alleen wel mijn toverstok nodig." ze keek even omlaag naar waar haar toverstok verstopt zat en keek toen naar James "En ik geloof dat ik je had gezegd dat jij de eerstvolgende keer dat ik mijn stok nodig zou hebben jij hem zou mogen pakken." de dansvloer was niet erg druk meer en dus zou het niemand erg opvallen wat James zou doen en als hij met zijn hand even in haar jurk ging om haar toverstok te pakken. "En dan zorg ik wel dat Lucy, een goeie knip en verfbeurt krijgt." ze keek richting Lucius die met Narcissa stond en grijnsde even duivels voor ze zich weer op James richtte en hem verwachtingsvol aankeek "of je moet het niet aandurven om mijn toverstok te pakken natuurlijk." ze gleed al met haar hand naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 7:27 pm


Lana Alast
Sirius bleef maar verder gaan met het complimenteren van haar. ''Nou ja, het is zo. Blijkbaar was die snol waar hij mee zoende wel in staat om te doen wat hij wilde.'' Mompelde ze. Die snol was een makkelijk meisje, waar ze om bekend stond, blijkbaar vielen veel jongens op zulke figuren. Zij zou zich nooit verlagen tot zoiets. Niet dat ze de jongen echt leuk vond, maar ze vond het wel leuk dat überhaupt iemand haar uitgevraagd had. Het ging er gewoon om dat men zoiets niet deed. Ze moest even lachen om Sirius' reactie, maar ze stopte direct toen hij aangaf hem een lesje te willen leren. ''Nee, doe dat nou niet. Hij is het niet waard. Als hij gelukkig wordt met die feeks, dan moet hij het maar weten. Zo een jongen zou ik sowieso niet willen, dus beter dat ik er nu achter kom, dan als het te laat is.'' Ze trok wederom een wenkbrauw omhoog toen ze Sirius voorstel hoorde. ''Nee, dat aanbod sla ik af.'' Waarschijnlijk zou hij zich er morgen toch niks van herinneren, maar zij was niet zo een meisje. ''Ga nu maar maar slapen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 7:32 pm

Remus Lupos

Remus glimlachte vrolijk toen Melian zei dat ze wel tot het einde wilde blijven. Dat kwam goed uit gezien hij ook graag tot het einde wilde blijven. "Mooi, ik heb ook nog niet erg veel zin om al terug te gaan. Ik heb het vreemde voorgevoel dat deze avond nog eens dubbel zo interessant kan worden al dat het al is." merkte hij op toen hij een flits van Lily's duivelse blik zag en toen haar blik volgde naar Lucius "Er is iets gebeurd tussen James, Lily en Lucius Malfidus en ik zou graag zien wat er gaat gebeuren." maar gezien er nog niets was gebeurd kon hij zich nog even richten op Melian "Dus, tot die tijd hebben we nog even tijd voor onszelf." hij zag er ook niet echt naar uit om weer van Melian gescheiden te worden als ze terug gingen naar de leerlingenkamers en beiden hun eigen slaapzalen opgingen. Daarbij, zou hij een volledig verslag moeten geven van hoe alles is gelopen en hoe het met hem en Melian zat, als James uberhaupt zelf ook de jongens slaapzaal op ging. Sirius zou niet eens aanspreekbaar zijn dus dat scheelde al en die zou morgen toch zo'n dusdanige kater hebben dat hij niet eens wilde praten. Maar dan nog, niet dat hij het erg vond om dingen te vertellen over Melian "Dit kan nog wel eens hilarisch worden." mompelde hij, Remus kende Lily en hij wist dat ze lang niet zo onschuldig en braaf was als dat ze eruit zag en zich soms voordeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 8:24 pm

Melian

Melian had Remus nog steeds vast, aangezien ze ook nog steeds aan het dansen waren op de laatste nummers muziek van deze avond. Melian Had eigenlijk niet heel erg gelet op wat er gebeurde tussen James, Lily en Lucius, maar als ze Remus zo hoorde moest het iets duidelijk zichtbaars zijn. Melian had Lucius nooit gemogen en dat zou ze ook nooit doen. Als ze ooit de mogelijkheid zou krijgen om hem te vervloeken, dan zou ze die kans ook zeker grijpen. Melian had altijd al gevonden dat Lucius een verkeerde invloed uitoefende op Severus en dat hij dat eigenlijk nog steeds deed. Melian had dan ook nooit begrepen waarom Severus met hem om ging. Melian grinnikte. "Ik heb ook echt geen idee, maar ik wil het niet missen." zei ze over dat met Lucius. Melian legde haar hoofd op de schouder van Remus. Het was zo fijn. Melian zag dat ze Grote Zaal nu zo goed als leeg was en het was nu echt aftellen tot het laatste nummer. Melian zuchtte. Ze vond dat oprecht jammer. Ze hoopte maar dat er gauw weer zoiets georganiseerd zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimema dec 07, 2015 11:13 am

Christina Zwarts

Een glimlach speelde rond haar lippen toen ze zag hoe slaperig Severus wel niet was en zachtjes drukte ze een kus op zijn voorhoofd. Eventjes wierp ze een blik op het raam dat zojuist toen ze aan een raam dacht verscheen in de muur en zag ze dat het al licht begon te worden. Het moest al erg laat, of beter gezegd vroeg zijn. Ze ging iets dichter bij Severus liggen. "Als je wilt slapen moet je dat gewoon doen."Zei ze toen liefjes tegen hem, ze genoot er alleen al van om gewoon bij hem te liggen of hij sliep of niet. "En ja ik heb gewoon een onuitputtelijke bron aan energie."Grapte ze. Al wist Christina maar al te goed dat ze de hele dag zombie modus zou zijn. Ze hoopte maar dat er iemand blij voor haar zou zijn straks en haar haar geluk zou gunnen. Het enige wat haar vrienden anders zouden bereiken was dat ze nog meer naar Severus toe zou trekken en steeds minder naar haar vrienden toe. Ze wilde niemand kwijt. Christina hoopte dat het Remus was gelukt om Melian als zijn vriendin te vragen, Christina wist namelijk wel zeker dat Melian dat maar al te graag zou willen als een van hen het tenminste zou durven vragen. "Ga maar slapen ik maak je wel wakker voor het ontbijt."zei ze toen liefjes tegen hem, ze besloot dat ze voordat ze zouden gaan ontbijten wel nog even twee dingetjes aan Severus zou vragen maar dat kwam wel als hij geslapen had het leek er niet op of er nu ook nog maar iets zinnigs uit zijn mond zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedi dec 15, 2015 7:47 pm


James Potter
James wilde aanstalten maken om te reageren op hetgeen wat ze zei, maar besloot om te zwijgen. Ze had gelijk, hij zou het onmogelijk winnen van een heel groepje Zwadderaars. Remus zou hem heus wel helpen, Lily en Melian ook, maar Sirius was weg en Peter was waarschijnlijk op zoek naar kaas. Hij trok een wenkbrauw omhoog toen hij hoorde wat ze van plan was, en zijn lippen vormden een smalende glimlach. ''Oh I love to help you with that, Miss Evans.'' Zei hij. Hij zou het heus wel durven, hij was James Potter, en ging geen uitdaging uit de weg, vooral niet zo een uitdaging als deze. Hij ging met zijn hand in haar jurk en voelde iets wat hij niet tegen vond vallen, misschien dat hij de kortste keren ze helemaal kon zien en dan meer met haar zou kunnen doen. Hij voelde de toverstaf en haalde er heel langzaam uit. ''Deze plek is een goeie plek om je toverstaf op te bergen. Moet je vaker doen.'' Zei hij luchtig. Hij gaf haar haar toverstaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 16, 2015 2:04 pm

The Marauders - Pagina 14 16ab9f92892e636d0374dec4d4f1cdfe

Lily Evers

Lily keek grijnzend toe hoe James droogjes met zijn hand haar jurk in ging en haar toverstok eruit viste "Dankje" ze nam haar toverstok weer aan en keek naar Lucius die met zijn rug naar hen toe stond. Lily wist niet precies waar Lucius de toverstok van James had maar ze wist wel dat hij hem in elk geval bij zich had. "Ik zal het onthouden voor de volgende keer als ik een jurk aan heb." meldde ze toen James zei dat het een hele goede plek was om je toverstok te stoppen. "Laten we nu jouw toverstok eens terug zien te krijgen." Lily keek weer naar Lucius en dacht even na over wat ze precies met meneer zijn blonde lokken ging doen maar ze was er al snel overuit, wat dacht je van Kots groen met Paarse Highlights, of Dipdye... Lily mompelde een bezwering en in Lucius zijn haar werd van onder tot boven groen, daarna mompelde Lily nog een spreuk en begon Lucius zijn haar te krullen, dus het eens zo stijle blonde haar van de zwadderaar was nu kots groen en gekruld en hij leek bijna zelf op een van de meiden nu behalve dan dat hij een pak aan had. Helaas kon Lily geen kleding veranderen bij andere mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 16, 2015 2:10 pm

The Marauders - Pagina 14 Tumblr_n5yzfzIjyd1rtr9rmo1_500

Remus Lupos

Remus wilde het ook niet missen, wat Lily dan ook van plan was. Lily zag eruit als een lief en onschuldig meisje maar als je eenmaal aan haar bad side zat zag je maar al te goed dat ze bij lange na niet zo lief en onschuldig was. Remus keek een beetje rond en stopte met dansen toen hij Lily zag met haar toverstok, hij volgde haar blik en zag hoe Lucius zijn blonde haar ineens kotsgroen werd en hij maakte een geluid wat tussen een snuif en een lach in zat en hij stikte half. Hij draaide Melian om en sloeg zijn armen van achteren om haar heen zodat het alsnog net leek of ze aan het dansen waren en dus niet zo erg opvielen maar Melian kon nu ook precies zien wat er met Lucius zijn haar gebeurde wat ondertussen ook in de krul zat. "Ik moet zeggen dat het een hele verbetering is." riep Remus naar Lily die haar duim opstak en veel moeite deed om niet al te hard in lachen uit te barsten. Remus keek naar Melian "Ik betwijfel of Lucius dit over zich heen laat gaan dus misschien word het nog spannend zo." Remus had zijn toverstok tussen zijn riem zitten en zou er binnen een seconde bij kunnen als dat nodig mocht zijn, het was geen grote groep Zwadderaars maar alsnog zouden Lily en James het niet in hun eentje aankunnen, Lucius en Narcissa alleen al kon je niet onderschatten. En Lucius zou vast niet al te blij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 16, 2015 2:20 pm

The Marauders - Pagina 14 Tumblr_lokmse5Peo1qc85hro1_500
Lucius Malfoy
Lucius stond nog steeds bij Narcissa en hij vertelde over de rijkdom van zijn familie, dat hij natuurlijk zou erven, waaronder Malfoy Manor, dat er prachtig uitzag. ''You should really visit during the holidays.'' Zei hij met een trotse glimlach. ''It has been property of King William I, who gave it to one of my ancestors, in return of some magical services. Those Muggles, quite stupid, doing everything for a little piece of magic. But never the last, my grandfather gave it to my father, and I will, of course, inherit it. ''I don't know if you like gardens? We have plenty of them, not to mention t-.'' Hij zweeg abrupt toen hij iemand hoorde lachen, en hij draaide zich om waar hij het modderbloedje met Potter zag. ''What did you do?!'' Vroeg hij, hij kon zijn haar niet zien. ''Someone. Give me a mirror. '' Brulde hij tegen een van de meiden die een handspiegeltje gaf. Hij keek erin, en zijn ogen werden groot. Zijn wonderschone haar was verpest. Het was helemaal groen en gekruld. ''You..Mudblood!'' Riep hij en pakte zijn toverstaf, waarna hij die op Lily richtte. ''You will pay for this. Locomotor Mortis!''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimema dec 21, 2015 3:39 pm

Lily Evers

Lily had geprobeerd haar lachen in te houden toen ze het gezicht van Lucius zag toen hij doorkreeg wat ze met zijn haar had gedaan. "Ik vind het veel beter Malfidus. Groen staat je goed." zei ze lachend, ze had haar toverstok op hem gericht en keek hem uitdagend aan "Jij hebt iets wat niet van jou is." meldde ze zacht en gevaarlijk. Als Lucius een beetje een goed geheugen had wist hij dat de laatste keer dat ze tegenover elkaar stonden, zij Bellatrix gillend had laten wegrennen en dat ze hem ook de benen had laten nemen. "Ik stel voor dat je James zijn toverstok terug geeft voor ik hem persoonlijk kom halen." Lily zag vanuit haar ooghoeken dat Remus ook zijn toverstok in zijn hand had en dat hij oplette of hij ergens in moest springen. Het was niet enkel Lily tegen Lucius er stonden meer Zwadderaars om hen heen, het was allang een geluk dat Bellatrix er niet was dat zou wat geweest zijn. "Dus wat word het Malfidus? Geef je James zijn toverstok terug of ga je het opnemen tegen drie Griffoendors ?" Lily wist dat Melian hen ook zou helpen mocht het nodig zijn. Als Remus hielp, hielp Mels ook. Daarbij zou Melian haar vriendin toch niet in haar eentje tegen een stel zwadderaars laten vechten toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimedi dec 22, 2015 10:29 pm

Christina Zwarts

Christina was tegen Severus aan toch in slaap gevallen. Al had ze eigenlijk liever wakker gebleven, maarjah twee rondes seks was nou net echt even een beetje te uitputtend daarvoor. Vermoeid opende Christina haar ogen en zag ze dat het inmiddels toch wel beduidend een stuk lichter was dan toen ze in slaap was gevallen. Ze vroeg zich af of er nog mensen in de grote zaal waren of iets en had er geen idee van wat Lily en co momenteel met Lucy Lu aan het uitspoken waren. Ze ging ervan uit dat iedereen sliep. (ze kon zich niet meer vergissen) Christina draaiden zich om naar Severus en glimlachte hij was wel heel schattig nu opeens omdat hij sliep. Ze drukte zachtjes een kus op zijn wang en stond op. Christina liep richting de badkamer om te douche ergens hoopte ze stiekem dat Severus wakker zou worden erbij kwam staan. Een derde ronde sloeg ze natuurlijk niet af, maar gewoon samen onder de douch staan was ook goed genoeg. Toen Christina de badkamer binnen liep veranderde het reuze bad automatisch in een douche die groot genoeg was voor een klein feestje. Christina keek naar de stoel waar haar Zweinstein gewaad verscheen, dat was precies wat ze nodig had ook voor Severus liet ze kleding verschijnen in de kamer van hoge nood. Christina die al naakt was natuurlijk zetten de douche vervolgens aan en ging onder de warme straal staan met haar rug naar de deur toe. Ze genoot van de warmte die de douche haar gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 23, 2015 10:08 am

Severus Sneep

Severus was net als Christina in slaap gevallen na een tijdje te hebben gepraat over random dingen. Hij merkte vaag hoe Chris hem een kus gaf en hoe ze toen het bed verliet en hij opende even later zijn ogen en keek wat verdwaasd om zich heen om zijn omgeving op te nemen. Ze waren nog steeds in de kamer van hoge nood en Sev hoorde hoe de douche in de badkamer aanstond. Hij bleef nog heel even liggen om wakker te worden en kwam toen langzaam overeind en liep doodstil de douche in. Hij kon zich geruisloos voortbewegen wat vaak behoorlijk goed van pas kwam. Hij glipte de douche in en ging achter Christina staatn waarna hij zijn armen om haar heen sloeg en een kus in haar hals drukte "Goedemorgen" mompelde hij. De douche was inderdaad erg fijn, het was zo dusdanig groot en de straal was ook groot genoeg dat ze beiden zonder problemen er onder konden staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 23, 2015 8:41 pm


Lucius Malfoy/James Potter
''I will get you back for this, Evans.'' Zei hij waarna hij de toverstok van Potter uit zijn broekzak pakte en deze naar James toegooide, die hem opving en met een brede glimlach in zijn eigen broekzak stak. ''Watch your step.. because it will perhaps be the last time you will be around.'' Hij was natuurlijk een Dooddoener en de Heer had zijn doelen duidelijk uitgelegd, iets waar hij achterstond. Hij zag dat James zijn toverstok op Lucius had gericht. Lucius wist dat hij dit niet zou winnen. Zonder ook maar iets te zeggen, draaide hij zich om en liep, Narcissa achterlatende, richting de leerlingenkamer van Zwadderich. James liet zijn toverstok zakken en keek naar Lily met een grote glimlach. ''You are amazing, Lily.'' Hij tilde met zijn vingers haar kin op en plantte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 23, 2015 10:40 pm

Lily Evers

Lily had een uitdagende blik op haar gezicht "I quiver with fear Malfoy. Too afraid to take me on now?" Blijkbaar was het antwoord ja gezien Malfidus er vandoor ging na nog even een dreigement te hebben geplaatst richting haar en ze wist dat ze voorzichtig moest zijn. Bellatrix wilde het haar al betaald zetten dat Lily haar armen tot vleermuisvleugels had omgetoverd waarmee ze zichzelf herhaalderlijk sloeg (zo'n leuke vloek die vleddervleervloek) en Malfidus wilde haar nu pakken voor dat, en het verven en krullen van zijn kapsel. Lily deed haar toverstok weer weg en keek naar James die haar complimenteerde "Oh I know I'm amazing." Zei ze vrolijk. Ineens kwam Anderling de grote zaal in en meldde dat iedereen terug moest gaan naar de leerlingenkamers want het feest was voorbij en het ontbijt zou in 2 uur worden opgediend. Lily kreunde even het was dus al vroeg in de ochtend en ze waren de hele nacht op geweest en tegen de tijd dat ze zich had omgekleed en al was het al tijd om te ontbijten. Lily keek weer op naar James "Well let's go back to the common room then. This dress is starting to annoy me anyway" lily keek naar Remus en Melian "You guys coming?" Vroeg ze en Remus knikte "we komen eraan ga maar alvast" lily knikte en pakte James zijn hand om hem vervolgens mee de grote zaal uit te slepen "You know Malfoy is gonna come after me right?" Zei ze toen ze weer alleen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 23, 2015 11:02 pm

Christina Zwarts

Christina stond nog steeds te genieten van de warmte van de douch en schrok even op toen ze Severus zijn stem hoorde, maar kalmeerde al meteen toen ze voelde hoe hij tegen haar aan kwam staan. "Je liet me schrikken."zei ze zachtjes tegen hem. Er verscheen kippenvel op haar hals (positief) toen Severus daar een kus op drukte genietend sloot ze haar ogen en legde ze haar hand voorzichtig op de zijne. "Sorry als ik je wakker gemaakt heb."zei ze verontschuldigen. Ze was zo blij dat hij er nog was en dat ze samen waren. Voor haar gevoel kon niets meer de dag verpesten. "Ik heb kleding voor je laten verschijnen."zei ze toen. "Ik ben bang dat we helaas onze grot van genot(kon ut niet laten) weer moeten verlaten en weer aan het echte leven moeten beginnen. Het ontbijt zal zo wel beginnen."zei ze tegen hem. Ze drukte even een kusje op zijn wang. "Ik ben blij met jou."Zei ze toen naar waarheid. ze vond het nog veel te vroeg om te zeggen ik hou van je en dat kon ook nog niet zo snel maar ze wist wel dat ze hem echt niet kwijt wilde en dat ze ontzettend veel voor hem voelde. Ze had niet het gevoel dat ze dit ooit voor iemand anders zou voelen, ze vond gewoon dat hij bij haar hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitimewo dec 23, 2015 11:42 pm

James Potter
''He won't. And otherwise, I will be at your side. I will protect you from him and his friends. Not that you need any protection, you are great with spells and making him and Lestrange run. But otherwise, you need to know that I will be there for you.'' Hij kneep even bemoedigend in haar hand om daarna haar hand los te laten en een arm om haar middel te slaan. ''This was the greatest night of my life. Thanks to you.'' Hij was al jaren verliefd op haar geweest en nu waren ze eindelijk bij elkaar, er zou wel heel iets raars moeten gebeuren, mocht deze avond, dit jaar, dit nog kunnen verpesten. Er zou niet binnen een paar jaar iemand voor hun deur staan om hun te vermoorden, dat zou belachelijk zijn, ze zouden vast een lange tijd samen zijn. (oh the irony)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 14 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 14 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: