thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:50 am

Christina Zearts

Christina begreep niet waarom Severus haar achterna liep. Het was toch overduidelijk dat hij haar haten. Toen ze de vraag hoorde waar ze heen ging stond ze eventjes heel eventjes stilm "oh weet niet misschoen mezelf verzuipen in het meer of een gezelllige wandeling door het verboden bos. Wat maakt jou het uit ik ben toch niets meer dan een knap gezichg!"beet ze hem terwijl ze hem aankeek. Vervolgens liep ze veder naar de buiten deur maar toen ze net buiten liepen en hoorde wat hij zei keek ze hem even vragend aan. Ze stonden net aan buiten nog voor de ingang van de school. Maar niemand zou ze hier igg lastig vallen. "Severus, hoe bedoel je gevaar lopen? Waarom zou ik gevaar lopen als ik me dicht bij jou begeef? Wat is er zo gevaarlijk aan? Gestoorde familie die me wilt vermoorden omdat ik met jou omga ofsow?" Vroeg ze haar stem.droop van het sarcasme. Ze kon nog steeds niet stoppen met huilen. "Waar in Merlijsnaam is het goed voor om jou te haten? En als je al die dingen spijt waarom breek je iemand dan eerst? Een paar weken geleden brak je me hart twee weken erna weer en nu dit is het aller ergste wat iemand me ooit heeft aangedaan waarom.doe je dit!?" Vroeg ze woedend ze stond weer behoorlijk dicht bij hem nu net als net in de grote zaal. Ze keek hem vragend aan en probeerde haar tranen weg te wrijfen. Merlijn...waarom zag hij er zo goed uit in dat pak! Nee nee dit mag ik nu niet denken hij heeft me net van alles gezegd wat vreselijk is en nog ben ik verliefd op hem?! Wat is er mis met mij? Vroeg Christina zichzelf af. "Waarom zou het je spijten? Ik ben toch slechts maar een tweede keus zo als je duidelijk zei en ik zal altijd tweede keus blijven!" Ze stond gevaarlijk dichtbij. "Jij bent zo frustrend en ik snap je niet!? Je wilt me niet maar ik mag niet gelukkig zijn met een ander! Eerst vertrap je me hart dan me ziel en dan zeg je dat het je spijt maar day ik je wel moet haten!" Riep Christina verward naar hem ze snapte er echt serieus geen hout meer van. En dat was vreselijk frusterend waardoor ze hem weer een duw tegen zijn borst gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:08 am

Severus Sneep

Severus trok een gezicht toen ze hem zijn eigen woorden om de oren gooide. Yep he fucked up. Hij negeerde het 'waarom zou ik gevaar lopen' yada yada gedoe, Hij had sowieso zijn mond al moeten houden daarover hij had al veel te veel gezegd en als iemand -met name Bellatrix- erachter zou komen dat hij Christina een waarschuwing had gegeven zou hij nog lang niet jarig zjin. NIet dat hij bang was voor Bellywix maar toch. Hij had weinig zin in een volledige oorlog met mevrouw Crazypants. Hij had al ruzie genoeg... met Lily en nu een volle wereldoorlog met Christina en hij wist niet hoe hij het nu nog goed moest praten. Ergens wilde hij het niet eens goed praten, het was wel beter als ze hem inderdaad haatte maar aan de andere kant zag ze er zo verdomde goed uit in die jurk dat hij hem het liefste uit- woaaahhh direct stoppen Sneep. Dacht hij bij zichzelf en hij schudde die gedachten uit zijn hoofd. Hou je in. Hij werd tegen zijn borst geduwd en kreeg nu nog erger de neiging haar te zoenen. "Ik frustrerend?" vroeg hij ineens ongelovig hij had ondertussen ook zijn stem iets verheven, het was nu iets harder dan zijn normale volume wat al niet bijzonder hard was dus dit was eigenlijk normaal volume van mensen die met elkaar praten voor hem dan xD "Wat ben jij dan? s'werelds simpelste persoon ofzo?" ging hij droog verder "Eerst zoen je me, ik vertel je dat ik helaas op dat moment geen gevoelens voor je heb vanwege Lily, dan ga je huilen , ruzie maken met Lily, ben je boos op mij, maar bescherm je me ondertussen tegenover je broer en Potter, dan met Bellatrix, ik heb niemand aangevallen en probeerde ze zelfs nog tegen te houden voor Bellatrix en Lucius jullie aan wilde vallen, ik ben daarna nog komen kijken of je oke was en het enige wat ik kreeg was gebitch, daarna breek je mijn neus, net begin je dingen tegen mij te zeggen uit woede en je krijgt het terug, misschien ben ik te ver gegaan dat geef ik doe en dat spijt me maar je moet niet verwachten dat jij niet frustrerend bent... Ja ik heb gevoelens voor je en jou met Potter zien is zo ongeveer het ergste wat ik ooit heb meegemaakt en gezien. Potter die met zijn handen aan je zit waar ik dat zou moeten doen. Potter die je kan zoenen. Potter die je laat lachen... Vrouwen!" gromde hij uiteindelijk. Hij keek haar lang aan voor hij ineens iets heel spontaans deed, hij dacht er niet eens bij na maar zonder erbij na te denken duwde hij haar ruw tegen de deur aan en zoende haar vol op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 11:51 am

Christina Zwarts

Ieder woord wat Severus zei nam ze goed in zich op, en ergens had hij een heel erg goed punt. Ze waren allebei heel erg frustrerend bezig geweest. Toen ze hoorde wat hij zei over James, dat dat het ergste was wat hij ooit had moeten zien schoten haar wenkbrauwen omhoog. Ze snapte het eventjes niet, als hij verliefd was op Lily waarom was dat dan erg? Haar hart ging steeds sneller tekeer en toen hij begon te ratelen over van ik hoor je aan te raken enz voelde ze hoe haar hart bijna uit haar borstkas sloeg. Dit stond voor Severus Sneep gelijk aan een liefdesverklaring en dat wist Christina heel goed, toen hij haar tegen de muur aan duwden en haar begon te zoenen voelde ze zich heel even ontzettend blij en gelukkig en vergat ze voor heel even alles wat er gebeurt was. Ze sloeg haar armen om zijn hals en zoende hem vol overgave en passie terug, dit was het aller beste gevoel wat ze ooit had gehad. Iets wat ze absoluut niet voelde als James haar zoende, niet dat hun ook maar één keer zo innig hadden gezoend of iets. Ze had haar ogen gesloten en genoot heel even van het moment, met haar hand ging ze door zijn haar wat niet vettig aanvoelde maar juist super zacht. Wat Christina stiekem heel erg verbaasde, na een paar minuten verbrak ze de kus en herinnerde ze zichzelf weer waarom ze ook weer zo boos was en wat hij allemaal geflikt had en gaf ze hem weer een klap met haar vlakken hand in zijn gezicht, weer hard maar dit keer iets minder hard. "Dit is omdat je een ongelooflijke eikel en flubberwurm bent!" Zei ze woedend, vervolgens pakte ze hem bij zijn jasje vast trok hem weer naar haar toe en zoenden hem weer. Toen ze opnieuw de kus verbrak had ze hem nog vast, en dit keer sloeg ze hem niet. Ze keek hem aan, natuurlijk ze hadden nog een hoop wat uitgepraat moest worden, en ze moest wel weten of hij nog steeds wat voor Lily voelde en of hij alleen maar met haar ging omdat ze tweede keus was, maar voor nu wilde ze heel heel even hiervan genieten en het voelde zo ontzettend goed om zo tussen hem en die muur in te staan. Ze baalde ervan dat haar jurk het onmogelijk maakte om haar benen om hem heen te slaan, en eigenlijk wilde ze veel meer dan dat ze had het belachelijk warm en hij zag er belachelijk goed uit, iets wat een diep verlangen bij haar opwekte. Ze moest eigenlijk ook weten of dit nu betekende of ze samen waren en ze twijfelde of ze hem moest vertellen dat James niet meer dan een spelletje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 12:09 pm

Severus Sneep

... ... waar was hij ook al weer mee bezig? Ohja Christina zoenen...wacht waarom deed hij dat? Hij had haar net nog laten huilen en gemeld dat het beter was als ze hem zou haten. Waarom..ach wat maakte het ook uit het boeide allemaal geen ster meer het enige wat hij nu zeker wist was dat Chris tussen hem en de muur in gepind stond en hoewel die jurk het onmogelijk maakte om echt tegen elkaar aangedrukt te staan was het alsnog goed genoeg voor nu. Toen Christina stopte met zoenen, en hem wederom een klap in zijn gezicht gaf keek hij even verbaasd. Waar was dat nou weer goed voor? toen ze vertelde dat hij een eikel en flubberwurm was moest hij moeite doen om niet in lachen uit te barsten maar hij kreeg daar niet eens de kans voor gezien Christina hem alweer zoende. Zodra ze elkaars lippen weer met rust hadden gelaten werd het een staar contest. Hij was echter de eerste die zijn spraakvermogen scheen terug te vinden "Je ziet er fantastisch uit." zei hij ademloos gezien hij nog steeds bezig was met herstellen van de make out session waarin er bloed naar beneden was gegaan in plaats van naar zijn hersenen waardoor hij tijdelijk niet bepaalde logisch en helder kon nadenken. hij was blij dat hij dicht tegen Chris aanstond en dat die jurk ervoor zorgde dat ze niets kon zien of voelen anders was het awkward geworden ook al waren zijn pupillen onwijs groot geworden en had hij moeite met zichzelf in de hand houden. Hij zette een hand naast haar hoofd tegen de muur aan maar liet de andere in der haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:17 pm

Christina Zwarts


Er gebeurden iets extreem unieks met Christina, de oh zo grote mond en bijdehante Christina bloosden door het compliment dat hij haar gaf. "Dankje...ik zou tegen je liegen als ik niet eerlijk zou zijn dat ik deze kleur ook heb gekozen in de hoop dat jij het mooi zou vinden."Zei ze toen tegen hem, ze legde haar hoofd op zijn schouder zodat hij niet langer kon zien dat ze bloosden. "Jij ziet er ook geweldig uit."Zei ze toen liefjes tegen hem en ze drukte een kus op zijn wang. Het voelde geweldig dit en ze had heel veel moeite om hem niet de bosjes in te sleuren en het pak van zijn lichaam af te scheuren. "We moeten wel nog het een en ander bespreken Severus en wat dingen duidelijk stellen, maar zullen we vanavond gewoon een leuke avond samen hebben en hiervan genieten?"Vroeg ze hem toen. "En ik neem aan dat je nu definitief voor mij hebt gekozen? en dat je morgen niet opeens weer niets met me wilt?"Vroeg ze hem toen, nu keek ze hem wel aan, dit keer bang, bang dat hij haar morgen weer zou verlaten of zat zou worden, bang hem te verliezen nu ze hem min of meer eindelijk had ze hield hem stevig vast alsof ze bang was dat hij er elk moment vandoor zou gaan. Het voelde zo geweldig dat hij zo dicht bij haar stond dat ze samen zo stonden in elkaars armen. Ze voelde de streling door haar haar, ze sloot even haar ogen en genoot hier volledig van. Ze was echt smoor verliefd op hem en ze was er eigenlijk gewoon zeker van dat hij gewoon de ware voor haar was. Ze wist niet hoe ze het wist maar ze wist het gewoon! Ze vervloekte inwendig haar jurk omdat die veel te veel afstand tussen haar en hem verzorgden. "Je beseft dat Sirius je zomenteen vermoord he...gezien je aan ze zusje zit."lachten ze toen. "Durf je dat wel aan?"vroeg ze hem liefjes. "En vind je me dat wel waarD?"vroeg ze weer een beetje bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:07 pm

Severus Sneep

Severus had gezien dat ze moest blozen en hij hield een grijns binnen. Christina Zwarts die bloosde? dat was nieuw. Hij zelf was ook behoorlijk in zijn nopjes toen ze zei dat hij er ook geweldig uit zag. Hij had zichzelf niet eens bekeken in de spiegel, had het pak aangedaan, de masker op z'n kop gezet en was gewoon weg gegaan. Het maakte hem ook weinig uit hoe hij eruit zag zolang hij maar zwart aanhad dan vond hij alles prima. Christina begon over hoe ze nog het een en ander moesten bespreken en hij was al bang geweest voor dit en de muur die hij voor een moment had laten vallen was weer snel opgebouwd en dikker dan ooit. Hij liet haar los en zette een stap achteruit om de verleiding weg te halen haar weer te zoenen. Hij moest nu zijn hoofd koel houden "We hebben inderdaad het een en ander te bespreken maar niet vanavond." zei hij weer op zijn normale toon. Hij keek haar echter ongelovig aan toen ze vroeg of hij definitief voor haar had gekozen en dat hij haar morgen niet weer zou behandelen als dat hij zojuist had gedaan waardoor ze in tranen was uitgebarsten. "Chris, zoals je al zei hebben we het een en ander te bespreken. Ik kan niets over morgen beloven behalve dat ik je niet zal negeren of behandelen zoals net of dat er niets is gebeurd vanavond." zei hij serieus. Hij had zichzelf los weten te krijgen uit Christina haar grip maar bleef wel staan zodat ze nog steeds redelijk dicht bij elkaar stonden "Je bent geen tweede keuze." mompelde hij ineens. Hij zweeg even en hoorde toen Chris der waarschuwing over dat Sirius hem waarschijnlijk zou vermoorden "I quiver with fear." mompelde hij sarcastisch. Laat Zwarts maar komen, Severus had nog een appeltje met hem te schillen, hij wilde Zwarts ook nog terug betalen voor alles wat Zwarts hem had aangedaan sinds eerstejaar samen met Potter. "Hoe zit het met Potter?" vroeg Severus ineens die zich Potter herinnerde omdat hij in zijn hoofd al een wraakplan aan het bedenken was voor de twee vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:12 pm

Melian

De kleur op Melian haar wangen was alleen maar roder geworden na het zien van Remus zijn reactie. Ze werd er ontzettend verlegen van, maar haar missie was wel geslaagd. Zo te zien was Remus helemaal onder de indruk van haar uiterlijk en dat was maar goed ook. Waarvoor had ze anders vier uur aan haar uiterlijk besteed? Melian kon alleen maar glimlachen. Uiteindelijk kon ze wel wat woorden uitbrengen. "Dank je." zei ze verlegen. "Jij ziet er ook echt geweldig en mooi uit. Die kleur staat je echt goed." zei Melian. Ze probeerde het oogcontact een beetje te vermeiden, omdat ze bang was anders helemaal rood aan te lopen. Melian keek naar Lily en moest lachen toen ze hoorde wat James zei. Ze wist dat Lily liever had gehoord dat ze er adembenemend uitzag, wat ook zo was. Melian volgde Sirius, James, Lily en Remus naar de Grote Zaal. De Grote Zaal zag er geweldig uit. In de hoeken stonden tafeltjes met stoelen en daarop wat eten en drinken. De versiering was ook prachtig. Melian had nog nooit zoiets fantastisch gezien. Normaal gesproken vond Melian de Grote Zaal al geweldig, maar nu was het helemaal super. Ze keek in het rond en schrok eigenlijk toen ze Severus zag. Ze had zo gehoopt dat hij er niet zou zijn vanavond. Al twee weken lang probeerde Melian hem te vermeiden, omdat ze bang was voor de preek die ze zou krijgen. Melian had ook nog niet met hem over de ruzie gepraat. Ze durfde hem echt niet aan te spreken, aangezien het geen geheim was geweest dat Remus en Melian samen naar dit gemaskerd bal zouden gaan. Melian wende haar blik af. Ze vond het overigens wel frappant dat Christina bij Severus was. Melian had verwacht dat die twee ook nooit meer met elkaar zouden praten vanwege die ruzie. Blijkbaar had Melian daar toch anders over gedacht. Ze merkte dat ze nu alweer veel te veel met Severus bezig was, dan ze eigenlijk had moeten zijn. Melian keek naar het groepje wat ze nu echt haar vrienden kon noemen. "Zullen we iets te drinken halen?" vroeg Melian. Ze had echt zin een goed glas elvenwijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:28 pm

Christina Zwarts

Even keek ze teleurgesteld toen hij zich van haar los maakte en een stukje veder ging staan, maar hierdoor zag ze nu wel de bobbel die zich in zijn broek had gevormd en hierdoor kon ze echt niet stoppen met grijnzen, zelf had ze ook behoorlijk veel zin in waar hij overduidelijk zin in had. Misschien moesten ze straks maar even naar de kamer van hoge nood...De nood was behoorlijk hoog bij Christina moest ze toegeven. Ze knikte toen hij zei dat hij later met haar daarover zou praten en toen hij beloofde haar niet te negeren of iets nam ze daar genoegen mee....voor nu. Ze had nu zijn hand zachtjes vastgepakt toen ze hoorde dat ze geen tweede keus was, er blonk weer een traan in haar oog, maar nu van opluchting en blijdschap. Niet van verdriet. "Je hebt geen idee hoe blij je me maakt door dat te zeggen Sev. Het spijt me van alles.."zei ze toen. "en sorry dat ik je neus heb gebroken..."mompelde ze verontschuldigend. "Je maakt me gewoon zo boos...en ik verloor me temperament...en sorry dat ik je net zo hard sloeg in de grote zaal alleen die laatste klap had je wel verdient."plagend stak ze haar tong uit. "Sev...ik kan je neus volledig voor je helen dat weet je he...ik zie dat je nog steeds kneuzingen heb." ze tilde heel voorzichtig zijn masker een stukje op om beter te kunnen kijken en liet die weer heel voorzichtig los. Ze wilde hem nu geen pijn meer doen. "Laat Sirius maar aan mij over als hij wat doet...hij moet het me gewoon gunnen. Jij maakt me blij en gelukkig en als hij echt van me houd dan maakt hij er geen probleem van. En maak je geen zorgen over James, die dump ik zo wel. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, en ik denk dat ik Lily dan ook een groot plezier doe want zo als je net al zei, ik ben niet blind nee." ze glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:56 pm

Remus Lupos

Remus had moeite met zijn ogen van Melian afhouden maar hij probeerde het zoveel mogelijk om te kunnen zien waar ze heen liepen. Hij had wel subtiel Melian haar hand gepakt. Eenmaal in de grote zaal keek Remus even rond, het was al behoorlijk druk en er waren al veel mensen aan het dansen en doen. Het zag er fantastisch uit en Remus grijnsde en je kon zien dat zijn ogen fonkelde vanachter zijn masker. Toen Melian vroeg of ze wat te drinken konden halen knikte hij "Tuurlijk." hij glimlachte vrolijk en liep met haar weg bij de rest van de groep. Hij wilde even met Mels alleen zijn zonder Lily's enthousiaste glimlach en blije happy blikken die ze hem toezond de hele tijd. Sirius die had zijn blik alweer naar andere meiden laten glijden al had Remus het idee dat Sirius Lily ook wel bijzonder knap eruit vond zien maar hij zei niets omdat James hem dan een beuk zou verkopen. Remus schudde even grijnzend met zijn hoofd en liep toen maar met Melian naar de tafel waar al het drinken stond. Hij pakte 2 glazen wijn voor hen en keek rond en toen weer naar Melian, hij had ook al gezien dat veel andere jongens hun blik over Melian hadden laten gaan en hij voelde een moment van bezitterigheid maar dat was snel weer verdwenen. Melian was hier met hem niet met die andere gasten en zodra dat gevoel verdwenen was voelde hij zich alleen nog maar super happy. Hij liet zijn blik weer even over Melian gaan en probeerde toen haar blik te vangen, ze had oogcontact met hem vermeden en Remus wilde weten waarom. "Wil je zo dansen?" vroeg hij toen ineens. Hij bedoelde wel natuurlijk als hun drinken op was maar gewoon...als ze niet wilde dansen dan ja... moest hij haar maar meer wijn geven tot ze wel wilde dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 3:04 pm

Severus Sneep

Severus had gezien hoe haar blik naar beneden was gegleden en trok een wenkbrauw op, ze moesten echt weg en bij meerdere mensen in de buurt gaan zijn anders ging het heel snel heel fout. Toen ze haar verontschuldigen aanbood dat ze zijn neus had gebroken haalde hij zijn schouders op "Ach, ik denk dat ik het wel verdiende." hij bleef als versteend staan toen Chris zijn masker een stukje weghaalde om de kneuzingen beter te kunnen zien en ontspande pas toen ze hem weer losliet en hij schudde zijn hoofd "Ik weet niet, het geeft me een soort stoer imago vind je niet? Badass enzo?" vroeg hij half lachend maar met een serieus gezicht. Hij kon maar zoveel emotie verborgen houden en hoewel hij behoorlijk vrolijk was probeerde hij nog steeds serieus over te komen. Wat mislukte...behoorlijk erg zelfs. Er brak een glimlach door zijn stenen masker "Ik geloof dat ik elke klap heb verdiend die ik heb gekregen van je. Maar ach ik kan het hebben. Echter, volgende keer dat je me slaat met de vlakke hand sta ik niet voor mezelf in." hij bedoelde natuurlijk dat hij niet kon beloven dat hij haar kleding dan aan zou laten en voorzichtig met haar zou doen. het had een zekere turn on als ze hem een klap gaf. Fifty Shades of fucked up maybe?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 3:12 pm

Christina Zwarts

Christina keek hem toen met een bepaalde blik aan ze snapte precies wat hij bedoelde."Nu breng je me in de verleiding Sev."Zei ze lachend en ze drukte vlug een kusje op zijn lippen. "Ik weet na het feest wel een leuke plek waar we met ze tweetjes heen kunnen."Zei ze verleidelijk tegen hem. Ze keek hem met een duisteren blik aan die duidelijk verried wat ze van hem wilde, en het was geen kusje of knuffel maar veel meer dan dat. Hij was de gene aan wie ze haar maagdelijkheid wou geven en niemand anders. "Ik wil nog wel even naar het bal, deze jurk is te mooi om niet gezien te worden en ik ga ervan uit dat je elke jongen die me lastig valt wel bij me weg jaagt."vroeg ze hem toen liefjes. "Ik zeg zo wel even tegen Lily of ze James voor me wilt dumpen, dat vind ze vast erg leuk om te doen."Ze zou hem later nog wel vertellen dat ze helemaal nooit wat met James had gehad en dat ze ook nooit seks met hem had gehad zo als ze hem liet geloven, maar voor nu zou ze dat nog eventjes niet zeggen. Hij mocht nog wel eventjes onder het idee lijden na alles. "Hoe denk je dat Mels hierop reageert? Denk je dat ze me haat hierdoor?"vroeg ze toen, ze doelde erop dat als ze samen bleven of Melian het dan erg vond ze wilde Melian niet het idee geven dat ze haar broer afpakte en dat wilde ze ook niet, maar ze was wel stapel verliefd op hem en niemand zou haar daarin tegen houden. "Severus, weet ook dat ik je nooit zal kunnen haten."Zei ze toen tegen hem, om even duidelijk te maken dat dat wat hij eerder zei totaal niet waar was. "De rede dat ik zo reageerde zo boos is juist omdat ik je niet haat...anders had het me niets kunnen schele wat je van me vond of wat je zei, je weet ook dat ik me vaak weinig van andere hun mening aantrek." ze had nog steeds zijn hand vast bang dat hij er anders vandoor zou gaan wat onzin was want natuurlijk ging hij er gewoon vandoor als hij dat wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 4:39 pm

James Potter
James kwam aan met het groepje in de Grote Zaal, waar het echt prachtig uitzag. Maar er was geen enkel spoor van Christina. Niet dat dat hem iets interesseerde, maar om alleen te zijn, zonder date, was een stuk minder fijn. De band zat te spelen en in zijn ogen - en oren- was het een goede band. ''Gaan jullie maar alvast.., ik ga even kijken waar mijn lovely date is'' Zei hij haast sarcastisch. Hij wierp even een blik naar Sirius dat hij maar niks moest proberen bij Lily, maar met een kleine glimlach, want hij wist dat hij niks ging doen. Lily zag er beter uit dan alleen maar goed, maar hij wist dat hoe zeer hij ook zou gaan flirten met haar, dat het niet zou gaan werken. James draaide zich om, waarna hij de Grote Zaal uitliep en toen door de grote deuren naar buiten toeliep. Hij zag een tweetal die hand in hand stonden en toen hij dichterbij kwam, zag hij dat het Christina was. Dat was op zich niet zo erg, maar wel de persoon wiens hand ze vast had. ''Well..that escalated quickly..'' Zei hij en zijn ogen werden groot. Hij had bijna de neiging om zijn bril af te pakken, deze te poetsen en weer op te zetten, om te kijken of hij niet droomde. Hij draaide zich om en het eerst wat hij dacht; ik ben dateloos. Zijn tweede gedachte was, dat hij Sluipvoet moest tegenhouden. Hij zou niks heel laten van Sneep. Maar het was zijn beste vriend, dus hij moest het hem wel vertellen. James liep de Grote Zaal weer in en ging naast Sirius staan. ''Oké, ik heb dus geen date, en voordat je vraagt waarom.. beloof me dat je niet gaat flippen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 5:54 pm

Melian

Het enige waar Melian deze avond oog voor had, was Remus. Hij was zo lief voor haar en de vlinders vlogen wild door haar buik toen hij hand vast pakte. Melian ging aan het tafeltje zitten en bekeek hoe James de Grote Zaal verliet en niet veel later weer terug kwam. Ze vroeg zich af waar Christina uit zou hangen, aangezien zij eerder de leerlingenkamer had verlaten dan zij en ze zou toch niet zo lullig zijn om James te laten zitten? Melian keek naar Remus en vergat alles wat er om haar heen gebeurde. Hij was zo mooi. Echt perfect en het idee dat hij ook zijn best voor haar had gedaan qua uiterlijk vanavond, maakte haar alleen maar meer blij. "Natuurlijk wil ik zo met je dansen." Melian nam een slok van haar wijn en voelde hoe het naar binnen gleed. Ze hield van wijn, daar kon ze zeker niet omheen. Het jammere was alleen dat ze er snel dronken van werd. Waarschijnlijk kwam dat omdat ze het niet zo vaak dronk. Melian giechelde en dacht terug aan de afgelopen twee weken, waarvan ze bijna iedere minuut met Remus had doorgebracht. Het waren de beste twee weken van haar leven geweest en ze hoopte dat het voor altijd zo zou blijven. Melian had Sirius en James ook beter leren kennen en ze lach constant gevouwen om die twee. Natuurlijk had ze Remus ook beter leren kennen. Hij was precies zoals ze had gedacht. Lief, zorgzaam, grappig en ga zo maar door. Melian keek Remus nu wel aan, ondertussen had ze haar glas al achterover getikt. "Ik ben echt blij dat ik jou beter heb leren kennen." zei Melian met een glimlach. "Je vrienden zijn echt heel aardig voor mij en ik vind het echt geweldig om met hen rond te hangen." voegde ze nog toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 6:40 pm

Sirius & Lily

Lily had met Sirius staan praten en een beetje staan dansen. Het was geen slowmuziek dus ze hoefde niet specifiek samen te dansen en elkaar aan te raken ofzo maar ze hadden het wel naar hun zin. Af en toe wierp Lily een blik op Remus en Melian die aan het praten waren en behoorlijk close leken. Ze stopte echter direct toen James aankwam maar zonder Christina. Sirius was ook gestopt toen James aan was gekomen en keek zijn beste vriend vragend aan "Ik beloof niets Gaffel dat weet je. Wat is er aan de hand?" vroeg hij argwanend. Waar was zijn zusje "Waar is Chris ?" Lily had ineens een vaag vermoeden van waar Christina was en ze wist nu al dat wat James ook zou zeggen en wat hij Sirius ook liet beloven, dat Sirius volledig uit zijn plaat zou gaan, ze zweeg echter en wachtte tot James antwoord zou geven, dalijk waren haar vermoedens onjuist en zou ze iets gaan zeggen waardoor Sirius zou flippen zonder dat het echt nodig was. Ze was alweer snel afgeleid van Sirius zijn nu aanvallende houding door James. Het masker mocht dan een deel van zijn gezicht bedekken maar dat betekende niet dat Lily niet zag hoe onwijs knap hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 6:49 pm

Remus Lupos

Remus keek toe hoe Melian haar glas wijn al snel op had gedronken en nam zelf ook maar weer een slok van zijn eigen wijn. Hij had vaag door dat James weg ging en even later weer terug kwam zonder Christina en ergens in zijn achterhoofd vroeg hij zich af waar Christina precies was maar ergens had hij een idee van waar ze zou kunnen zijn en als dat klopte dan merkte hij het zometeen wel als Sirius een scene ging schoppen. Voor nu kon Remus zich nog even concentreren op Melian. Hij was dan ook blij dat ze instemde om met hem te gaan dansen zo en hij nam dus nog een slok om zijn wijn ook zo snel mogelijk op te hebben. Hij vroeg zich trouwens af wiens idee het was geweest om alcohol te schenken op een schoolfeest waar de oudste studenten 17 waren nog steeds jonger dan legaal toegestaan maar goed ze waren tovenaars de dreuzelregels golden niet voor hen...toch? ach wat maakte het uit. Zijn wijn was niet veel later op en hij grijnsde toen Melian zei dat ze het leuk vond met zijn vrienden en dat ze hem beter had leren kennen. "Ik ben ook blij dat ik jou beter heb leren kennen je eh-" begon hij stamelend "Bent nog leuker dan ik in eerste instantie had gedacht en ik vond je al leuk." zei hij snel. Hij was zo blij dat hij een masker op had op het moment want hij werd enigzins rood toen hij dat er eigenlijk zonder nadenken uit gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 6:55 pm

Severus Sneep

Severus probeerde de opmerking die ze maakte over later naar een plekje gaan samen te negeren. Hij probeerde juist dat beeld uit zijn hoofd te krijgen en niet om het erger te maken dankjewel. In zijn ooghoek zag hij iemand hun kant op komen en ineens stoppen, toen draaide die persoon zich om en Severus merkte ineens dat het Potter was. Er gleed een glimlach over zijn gezicht en hij keek Christina aan "Ik denk dat je vriendje ons heeft gezien." zei hij niet bepaald geïnteresseerd of verontschuldigend. Het boeide hem geen reet of James hen zag of niet. Hij vond het wel mooi. Nu kon James zich toch lekker op Lily richten, ergens zat het hem nog wel dwars dat hij gelijk had gehad over dat Lily James toch wel leuk begon te vinden en dat ze gevoelens voor hem had gekregen. Maar ook dat gevoel probeerde hij te negeren. "Ik betwijfel of je me nooit zou kunnen haten Chris" zei hij serieus. Als ze erachter kwam waar hij mee bezig was en wat hij wilde worden als hij groot was zou ze hem serieus wel haten. "Maar dat doet er nu niet toe denk ik. Zullen we zo maar eens terug gaan naar de grote zaal? het is inderdaad zonde om geen gebruik te maken van de drank die er staat en we hebben ons nou eenmaal zo aangekleed." zei hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 9:27 pm

Christina zwarts


Een vrolijke glimlach speelde rond haar lippen. "Severus zulke dingen mag je officeel vanaf nu niet meer zeggen." Zei ze toen over dat haten. Ze keek hem serieus aan. "Ach wat erg." Zei ze alsof het ontzettend erg was toen ze James zag. Het intresseerde haar echt niets en ze hoopte maar dat hij een leuke avond zou hebben en waarschijnlijk zou Lily nu met hem gaan wat ze haar vriendin ook gunde en kon haar broer weer de player uithangen waar die zo goed in was. "Ik wens hem veel plezier met Lily. Het zal me een rot zorg wezen wat ie doet. Zo lang ik jou maar heb en nu hoef ik hem niet meer te dumpen. Dat probleem heeft duidelijk zichzelf al opgelost
" zei ze liefjes. Later zou ze hem nog wel de waarheid vertellen. Ze liet zijn hand los en ging even een stukje van hem af staaj met een glimlach. "Sev...je moet me alleen nog wel naar het bal vragen he. Want hoe het er nu voor staat zijn we allebei date loos." Zei ze liefjes. Ze voelde zich zo gelukkig en blij en vond Severus ontzettend lief doen het was ook eens fijn dat hij zijn muur liet zakken voor haar en een keer een beetje open was. "Ik ben trouwens van plan heel veel drank weg te werken." Zei ze droogjes. Ze wilde hem weer kussen. Maar deed dat nu niet. Ze rilde een beetje. Ze begon het koud te krijgen zonder gewaad met haar blote armen. "Niets mag deze avond verpesten."zei ze toen tegen hem en ze keek hem verliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 4:36 pm

Severus Sneep

Severus trok een wenkbrauw op toen Christina zo duidelijk ongeïnteresseerd deed over t feit dat James haar met hem had gezien. Zoveel had ze dus ook niet voor hem gevoeld en Severus begon zo zijn twijfels te krijgen of het voor Christina wel echt iets was geweest of dat James gewoon een rebound guy was geweest. Hij keek haar dan ook wat argwanend aan "Zo erg zit je er niet mee dat Potter je heeft gezien." zei hij langzaam. Maar even later haalde hij zijn schouders op en besloot het te negeren voor deze avond. Hij glimlachte dan ook flauw toen Christina zei dat hij haar dan wel nog naar het bal moest vragen omdat ze beiden dateloos waren. Hij was sowieso al dateloos geweest maar deze avond zag er ineens een stuk beter uit op het moment. Hij zette nog een stap achteruit en stak zijn hand uit palm omhoog naar Christina "Juffrouw Zwarts, zou u mij willen vergezellen naar het bal vanavond?" vroeg hij hoffelijk en hij maakte een kleine buiging en kon een grijns niet onderdrukken. Het feit dat Christina veel drank ging wegwerken zouden ze nog wel zien. Hij had geen zin om een dronken Chris naar de leerlingenkamer van Griffoendor te moeten slepen omdat ze persee wilde zuipen. "Heb je dan drank nodig om de avond met mij door te brengen?" vroeg hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 4:43 pm

James Potter
Hij wist dat Sirius uit zijn dak zou gaan, hij zou hetzelfde reageren als hij een zus had en Secretus met haar had staan zoenen, of als het Lily was. Hij kon er niet over uit waarom Christina die vettige haarbal zag staan, niet dat het hem wat uitmaakte, hij was blij dat hij de facade niet meer hoog hoefde te houden. Het nadeel was echter, dat iedereen een date had, behalve hij. Hij schudde het van zich af en wendde zich weer tot Sirius en Lily. Met de laatste wisselde hij even een blik uit, ze zag er adembenemend uit. Hij zuchtte en keek toen naar zijn best vriend.''Ze is buiten met Sneep. Ik zag ze samen.'' Het was lastig voor hem om het te vertellen. ''Ze hielden elkaars hand vast.'' Hij sloeg zijn ogen neer. ''Het spijt me Sluipvoet. Je moet weten dat ik achter je sta, en wat je ook besluit te doen, als je Sneep wilt vervloeken,dat ik je help.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:02 pm

Christina Zwarts

Morgen als ze zouden praten zou ze alles van James wel opbiechten, als ze zin had in ieder geval spoedig. Ze wilde dit niet beginnen met een leugen en ze had een hekel aan leugens. Ze glimlachte blij toen hij haar mee vroeg en pakte zijn hand vast. "Natuurlijk wil ik met jou naar het bal." Ze voelde zich dol gelukkig en ze glimlachten om zijn vraag. "Hmmmm...ligt eraan." Begon ze dood serieus. "Als jij je gedraagt niet." Plagend stak ze haar tong uit. "Zullen we naar binnen gaan of durf je niet?" Vroeg ze hem uitdagend. Ze wist dat het met Sirius zometeen een drama werd en dat ze sowieso raar aangestaard zouden worden ook maakte ze zich ergens druk om wat Lily zou doen of zeggen. Maar Lily wist ook hoe verliefd Christina was op Severus en dat dit echt was wat Christina wilde. "Denk je dat melian kwaad word?" Vroeg ze toen. Christina hoopte dat igg melian en remus haar zoudrn begrijpen en er geen probleem van zouden maken. Ergens vreesde Christina ook dat ze na vanavond geen vrienden meer had. Maar aan de andere kant als de liefde tussen haar en Severus echt was moesten ze het Christina maar gunnen. Severus was het sowieso waard voor haar ze was al zo lang zo verliefd op hem en kon zich gewoon niet voorstellen dat ze dit ooit voor een ander kon voelen. Ze haakte haar arm door de zijne en wachten zijn antwoord af
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:04 pm

Lily en Sirius

Lily had het aan zien komen, Christina had een grote vette zwarte blinde vlek voor Sneep. Altijd al gehad en ze had altijd wel verwacht dat het moment dat Severus aardig zou doen ze als een blok voor hem zou vallen maar Lily vertrouwde het niet. Ze had echter weinig tijd om zich druk te maken over Christina en Sneep die nu samen waren. Sirius, die naast haar stond, keek James aan alsof zijn beste vriend hem zojuist in zijn gezicht had geslagen met een drijversknuppel. "ZE IS WAT?!" brulde hij ineens uit woede en Lily keek om zich heen, enkele mensen hadden geschrokkken naar Sirius omgekeken en ze keek James en toen weer naar Sirius. "En of ik die vettige slijmbal wil vervloeken! ik vervloek hem zo dusdanig dat hij maanden niets of niemand meer kan aanraken!" brieste Sirius woest "Ik plak hem met een perkamente plakbezwering aan het plafond in de grote zaal zonder kleding zodat iedereen kan zien wat voor een smerig ventje het is. Hij moet met zijn vieze poten van mijn zusje afblijven!" gromde Sirius nijdig hij had zijn toverstok al in zijn hand en Lily greep nu in "Jullie gaan hem helemaal niets doen" siste ze en ze pakte beiden jongens bij hun mauw en sleurde ze mee naar de zijkant van de zaal zodat ze wat minder in het middelpunt van de aandacht zouden staan "zoals het ernaar uitziet is het Chris haar eigen keuze om met hem te zijn, het heeft geen zin om jullie avond te verpesten door hem aan te vallen daarbij Chris boos te maken, en waarschijnlijk verwijderd te worden van het feest." begon ze snel om vooral Sirius te kalmeren "Sirius, je weet dat Chris hem leuk vond. Ze heeft een zwakke plek voor hem. Maar we weten allemaal hoe hij echt is en dan zal ze inzien dat ze een fout heeft gemaakt maar alsjeblieft verziek je eigen avond hier nou niet mee, laat het gaan voor nu." Sirius was nog steeds woedend, dat was duidelijk maar hij moest toegeven dat Lily gelijk had. Hij zou als hij Sneep nu zou vervloeken misschien wel van school worden gestuurd omdat hij hem iets had aangedaan... Sirius haalde even diep adem "Ik pak hem nog wel." gromde hij. Daarna keek hij naar James "We pakken hem sowieso nog hiervoor." Lily haalde opgelucht adem en keek toen naar James "Het ziet ernaar uit dat je nu helaas Dateloos bent Potter." Sirius, wie nog steeds boos was geweest, schoot ineens in de lach door die opmerking "Oh jeetje Gaffel! Dat moet je niet hebben natuurlijk!" zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:21 pm

James Potter
Sirius reageerde een tikkeltje erger dan hij verwacht had, maar hij snapte hem volkomen. Toen hij de ideeën hoorde die Sirius met Sneep wilde doen, knikte hij alleen maar met een glimlach, en pakte zijn toverstaf ook tevoorschijn. ''Dat is eigenlijk..'' Begon hij en hij wilde zeggen dat het een goed idee was, maar hij werd onderbroken door Lily, die hem en Sirius naar de zijkant van de zaal sleurde. ''Nou.. en voor de mensen hier komt het over alsof ze Sneep beter vindt dan mij, aangezien nog steeds iedereen denkt dat ik met haar samen ben.'' Wanneer die twee binnen zouden komen, wist hij heus wel wat iedereen zou denken en inderdaad, nu hij dateloos was, zou hij het lachertje worden. Niet dat hij zichzelf niet kon verdedigen, maar dan nog, dit was niet fijn. Dit allemaal dankzij Secretus en Christina.. ''Ik hoop maar dat ze inziet dat ze inderdaad een fout gemaakt heeft en dan kan ze eens proberen het goed te maken met ons.'' Hij knikte naar Sirius. ''We will.'' Hij keek naar Lily en forceerde een glimlach, maar schudde toen zijn hoofd. ''Dat is oké, ik ga wel even rondkijken wat er is. Voel jullie niet verplicht om hier te blijven bij mij, jullie zijn nu mijn nummer een koppel.'' Zei hij lachend. ''Nou ja, na Maanling en Melian. Ga maar dansen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:46 pm

Lily & Sirius

"Oeh dat is natuurlijk het ergste wat er kan gebeuren is het niet Potter? Je reputatie die naar de maan gaat." zei ze licht geïrriteerd en met opgetrokken wenkbrauwen. Ze gooide haar handen even gefrustreerd in de lucht en liep weg van de twee jongens, haar jurk had een korte sleep die achter haar aan gleed en nu pas kon je zien dat de achterkant van haar jurk een openrug had tot aan haar onderrug. Ze liep naar de tafel waar al het drinken stond en schonk een glas wijn voor zichzelf in. Nu Christina niet meer met James was en hij nu weer een soort van 'single' was niet dat hij uberhaupt ooit niet single was geweest, had Lily gehoopt dat James een poging zou doen om toch haar ten dans te vragen. Hij moest weten dat Sirius helemaal niet met haar had willen gaan als het aan hem had gelegen dus hij zou Sirius een plezier hebben gedaan die had dan weer alle andere meiden die hier alleen waren aandacht kunnen geven.
Sirius was bij James blijven staan en gaf hem een duwtje tegen zijn schouder "Je bent een idioot weet je dat Gaffel!" zei Sirius droog "Waarom vraag je niet of Lily jouw date wilt zijn? je weet dat ik alleen maar met haar ben gegaan omdat jij het vroeg en zodat we geen van beiden alleen hoefde te gaan maar iik vind het meer dan prima om wat van de single meiden die hier rondlopen te plezieren met mijn gezelschap." Sirius keek zijn beste vriend hoofdschuddend aan "Als je slim bent vraag je haar om te dansen en als ze nee zegt dan pech gehad maar iets zegt me dat ze is afgekoeld en je wat minder haat." Sirius keek naar Lily die wijn had gepakt "Niet dat ik haar niet geweldig vind ofzo, en ze ziet er fantastisch uit dat moet ik toegeven maar ik vind haar niet leuk, jij wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:56 pm

Severus Sneep

Severus trok een wenkbrauw op toen ze haar tong naar hem uitstak en zuchtte even diep "Ja ik ben doodsbang" zei hij sarcastisch "zo bang voor je broer en potter. Denk je niet dat Lily ze wel tegenhoud? Zij heeft er een hekel aan als mensen iemand lopen te vervelen. Misschien dat zij eindelijk die broer van je en zijn beste vriend kan heropvoeden." dat was namelijk behoorlijk nodig al zei hij het zelf. "En al doen ze wel wat ik kan mezelf best beschermen tegen hen." hij had zijn toverstok in de binnenzak van zijn jasje zitten en kon er zo bij. "Ik weet niet hoe Melian zal reageren om eerlijk te zijn." zei hij langzaam zich inderdaad afvragend wat zijn zusje zou zeggen. "Melian is zelf met Lupos en ze weet dat ik het er niet mee eens ben. Ik weet dat Lupos een vriend van je is en alles-" voegde hij eraan toe met een sceptische blik. Ze liepen weer terug richting de Grote zaal waar je nu duidelijk de muziek hoorde en al kon horen dat het ook al een stuk drukker was geworden sinds ze weg waren gegaan. Hij vroeg zich af hoelang ze eigenlijk weg waren geweest "Ik denk persoonlijk niet dat ze heel boos zou worden ofzo. Ik heb haar heel weinig gezien of gesproken de afgelopen paar weken." dat vond hij jammer maar hij kon er weinig aan doen, hij hield liever Melian ook op afstand hij wilde haar niet betrekken bij zijn zooitje vrienden. Melian was beter dan dat. Ze waren bij de grote zaal aangekomen en hij deed de deur open. Met Christina aan zijn arm kon er weinig meer mis gaan deze avond al had hij inderdaad een vermoeden dat Christina haar vrienden het hier niet mee eens zouden zijn en hij vroeg zich af wat voor effect dat zou hebben op Chris. Het eerste wat hij zag was Lily die bij de drank tafel stond en hij moest moeite doen om zijn mond niet open te laten vallen. Lily zag er al net zo geweldig uit als Christina. "Lily staat alleen." zei hij met een frons en hij zag daarna pas Potter en Zwarts aan de zijkant van de zaal staan. Ze stonden te praten en Severus wist dat zodra ze op zouden kijken ze Chris en hem zouden zien en hij vroeg zich af wat er zou gebeuren nu. "Ben je er klaar voor?" vroeg hij aan Christina.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitimeza okt 17, 2015 6:25 pm

Christina Zearts

"Alsof ik toe zou staan dat Sirius je ook maar met een vinger aanraakt. Ik ben verliefd op jou en jij maakt mij gelukkig ze hebben het maar te accepteren. En als dat betekend dat ik hierdoor iedereen kwijt raak dan is dat maar zo. Dan was ik duidelijk niet belangrijk genoeg voor ze." Zei ze vastberaden tegen Severus al verwachtte ze niet dat Remus of Melian haar zou laten vallen en van Lily eigenlijk ook niet. Al had Lily wel de meeste rede om er tegen te zijn gezien Severus vreselijk tegen haar was geweest. Christiba volgden de blik van Severus naar Lily en zelfs zonder gedachte te kunnen lezen wist ze donders goed wat hij dacht. Lily was ook beeldschoon maar toch stak het haar en maakte het haar onzeker omdat ze er nog steeds niet overuit was of Severus haar nu alleen wilde vanwege Lily en James of omdat hij echt verliefd op haar was en of hij haar dan leuker vond of Lily. Zenuwachtig keek ze naar James en Siriud maar ook vastberraden. Ze knikte dat ze klaar was ervoor en besloot als eerste langs Lily te gaan. Dit moest gewoon een van de beste avonden van haar leven zijn. Ze liet Severus voor een momentje los toen ze bij de drank tafel waren en toen ze bij Lily stondeb fluisterde ze zachtjes tegen Lily. "Ga naar James..elke keer als we alleen waren kon die ze bek niet over je houden en ik zie heus wel aan je dat je hem leuk vind ontken het niet maak jezelf gelukkig." Zei ze zachtjes tegen haar beste vriendin en ze keek zenuwachtig naar Severus ze wilde niet dat dit ruzie werd en ze pakte weer Severus zijn hand en wachten toen op lily en severus hun reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 9 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 9 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: