thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Marauders

Ga naar beneden 
+2
heavenly
Christina Black-Snape
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:15 pm

Christina Zwarts:

Na de aanvaarding met Bellywix, Lucy Lu en Severus was Christina lichamelijk weer helemaal herstelt. Geestelijk was ze nog steeds redelijk in de war en het verdriet over Severus was nog steeds niet over. Al had ze duidelijk aan Severus laten merken dat ze zogenaamd dolgelukkig was met James. Christina had haar haren opgestoken in een veel te ingewikkelde knot, droeg zilveren ogenschaduw en had rode lippenstift op. "Je ziet er prachtig uit! Straks heb je de hele school nog achter je aan!"zei ze glimlachend, ze trok haar zilveren pumps aan en keek naar haar beste vriendin. "Ik ben er klaar voor, jij ook? Zie ik er trouwens wel goed genoeg uit?"vroeg ze toen met een grijns. Ergens hoopte ze stiekem dat Severus zijn leven intens zou haten nu hij zou zien wat hij moest missen. "Denk je dat James me wel aantrekkelijk genoeg vind?"grapte ze, het boeide haar geen ene ster of James haar wel aantrekkelijk vond of niet. Ze streek een los hangend plukje weg en deed haar masker goed vast. "Sirius kan vast ze handjes niet van je afhouden hoor Lils."plaagde ze, ze wist natuurlijk ook wel dat het Lily geen ene slurk kon schelen wat Sirius ervan vond. Christina stond ongeduldig te doen, ze wilde naar beneden naar het feest en hoopte dat er een hoop drank aanwezig zou zijn. Ze vroeg zich af of Severus een date had, ergens hoopte ze van niet, maar hoe dan ook ze was vast besloten om een leuke avond te hebben. Al haar vrienden waren er dus het zou wel goed komen. Ze vroeg zich af of James wel kon dansen. Zij had het als kind al verplicht moeten leren omdat ze een Zwarts was en er werd gevonden dat dat nodig was om een goede echtgenoot van een goede status te kunnen vinden. Niet dat Christina dat wilde.





Chris haar jurk:
The Marauders - Pagina 8 8ef71312


Chris haar masker:
The Marauders - Pagina 8 Il_57010
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:23 pm

Remus Lupos & Sirius Zwarts

Remus stond al beneden net als al heel erg veel andere mannen die allang klaar waren. Er waren maar een handjevol meiden die al klaar waren. Het zag er allemaal erg mooi uit enzo maar Remus boeide die andere meiden niet. Hij was heel benieuwd naar hoe Melian eruit zag. Hij had zijn masker in zijn handen en keek een beetje rond of hij misschien James en Sirius al ergens zag. Hij wist dat Christina en Lily ook beiden nog boven waren en dat die twee waarschijnlijk tegelijk naar beneden zouden komen. Remus zuchtte diep en begon nerveus te worden. Hij vroeg zich af of hij er goed genoeg uit zag voor Melian... hij had extra geld van zijn ouders gekregen om een duur mooi pak te kunnen kopen en daar was hij ze eeuwig dankbaar voor. Remus spotte Sirius bij de trap die naar de slaapzalen leidde "Die meiden nemen hun tijd ervoor he" zei Remus die even omhoog keek en zich toen op zijn beste vriend richtte "Je kent vrouwen toch. Die staan 10 jaar voor de spiegel te kijken of elk haartje wel goed genoeg zit." meldde Sirius droogjes. "Heb je Gaffel al gezien?" Sirius schudde zijn hoofd "Nee die  is net zo erg als de meiden zelf die staat waarschijnlijk zelf ook nog voor de spiegel." zei Sirius lachend. Remus bekeek Sirius zijn pak, die wit was en hij bedacht zich dat het fijn moest zijn om rijk te zijn. Al wist hij donders goed dat Sirius het niets boeide dat hij veel geld had al kwam het op momenten zoals nu wel goed uit. Zo stonden ze beiden te wachten op zowel Lily als Melian. Remus was van plan om te vragen of Melian officieel zijn vriendin wilde worden, ze hadden de afgelopen 2 weken erg veel tijd samen doorgebracht en het waren 2 super weken geweest en hij wilde dat graag vasthouden.

Remus in zijn pak
The Marauders - Pagina 8 Emma-stone-andrew-garfield-cover-02

Masker van Remus
The Marauders - Pagina 8 High-Quality-Silver-Men-s-font-b-Masquerade-b-font-font-b-Masks-b-font-in

Sirius Pak
The Marauders - Pagina 8 2016-font-b-White-b-font-font-b-ivory-b-font-Wedding-font-b-Suits-b

Sirius Masker
The Marauders - Pagina 8 Img-thing?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:30 pm

Lily Evers

Lily grijnsde vrolijk toen Chris zei dat ze er geweldig uit zag "Boeit mij wat of ik straks alle mannen op school achter me aan heb." zei ze droogjes "Ik hoef ze niet dus ze kunnen kruipen wat ze willen ze krijgen wat james ook jaren lang heeft gehoord. Een dikke vette no way in hell." al was het nu zo dat als James haar uit zou vragen ze direct ja zou zeggen maar dat zei ze maar niet hardop. "Jij ziet er ook echt geweldig uit. Sneep zal zichzelf echt gaan haten als hij je ziet en merkt wat hij wel niet moet missen nu." zei ze vrolijk. "Als Sirius me ook maar ongepast aanraakt zorg ik ervoor dat hij nooit meer een meid aan durft te raken als dat maar duidelijk is. En je weet ook best dat Sirius dat nooit zou doen, dan vermoord James hem ook." lachtte ze ineens. Ze had wel doorgehad dat James nog steeds haar leuk vond, ze hadden genoeg tijd doorgebracht en Lily was niet stekeblind zoals ze bij Severus was geweest. "Je bent aantrekkelijk genoeg voor iedereen Chris ook voor James. Dalijk valt hij nog echt voor je ook." Lily deed haar masker op en haalde diep adem en grijnsde toen duivels "Laten we gaan. Eens kijken of we een leuke reactie uit de mannen kunnen krijgen." zei ze met een duivels grijnsje. Oh wat kon ze hier van genieten. Ze ging Christina voor de slaapzaal uit en liep de trap af, haar blik viel zowaar direct op Remus en Sirius die onder aan de trap stonden en ze liep naar beneden "Hallo heren. Jullie zien er geweldig uit." zei ze vrolijk en ze gaf Remus voorzichtig een knuffel om te zorgen dat er niets fout ging met haar kleding en haar en make up. Daarna keek ze naar Sirius "Ik ben bijna bang het te zeggen Zwarts maar je zou bijna aantrekkelijk zijn." Sirius stootte een blaffende lach uit "Right back at you Evans." zei hij lachend. "Waar heb je Chris gelaten?" vroeg hij nog lachend "Oh die komt eraan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:37 pm

Christina zwarts


Christina had een stuk meer moeite om de trap af te komen met haar jurk, de gang was behoorlijk smal en haar jurk behoorlijk breed. Ze wist zich zijwaarts naar beneden te manoeuvreren. "Ik heb bij de grote zaal afgesproken met James...ik wil eerst nog even iets doen."Zei ze toen met een duivelse grijns. Ze wist dat Severus een verloren zaak was, maarjah hem eens goed inwrijfen wat hij nu moest missen, ja dat liet ze natuurlijk niet aan haar voorbij gaan. Heerlijk! "Oh ik hoop het zeker dat hij zo erg baalt dat hij niet weet waar hij het zoeken moet."Ze glimlachte naar haar broer. "Het is dat je me broer bent en dat dit vreemd is om te zeggen, maar je ziet er net iets te goed uit Siriusje."zei ze toen lachend tegen haar broer en ze drukte een kus op zijn wang. Echter zat Sirius zijn stropdas niet helemaal perfect, dus perfectioneerde Christina die even voor hem, soms voelde ze zich net zijn moeder, maar dat kwam waarschijnlijk door het feit dat ze waardeloze ouders hadden gehad en elkaar min of meer hadden geholpen met opgroeien. Toen ze Remus zag viel ze even stil. "Wauw...sorry Sirius, maar Remus ziet er nog net een stukje beter uit dan jij! Als Melian nu niet voor je valt moet ze der ogen eens nakijken."grinkte ze vrolijk. Ze was vrolijker dan dat ze de afgelopen weken was geweest. Christina wilde zo snel mogelijk naar de grote zaal en een aantal vervelende jongens die haar hadden lastig gevallen voor een date eens goed de ogen uit steken met wat ze niet konden krijgen. Christina bewoog zich als een echte koningin in haar jurk. Toen ze hoorde straks valt james nog echt voor je snoof ze luid. "No thank you!" zei ze toen droogjes. "Ik brand nog liever in hel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:39 pm

Severus Sneep

Nee Severus had geen date hoewel Lucius had geprobeerd hem aan iemand te koppelen uit hun afdeling had Severus dat 'vriendelijk' afgewezen. Hij was echter wel van plan om naar het bal te gaan puur om te kijken of er een mogelijkheid was om James te vervloeken of Zwarts. James was met Christina en dat deed hem pijn het zag er ook naar uit dat die twee het behoorlijk naar hun zin hadden. En Lily zou naar het bal gaan met Zwarts. Er waren genoeg geruchten de ronde gegaan de afgelopen paar weken over met name, de Griffoendors, de populaire Griffoendors dan. Hij was echter witheet van woede geworden toen hij erachter was gekomen dat Lupos met zijn zusje zou gaan. Maar hij had Melian niet echt meer gezien en had haar dus niet een preek van hier tot timboektoe kunnen geven. Maar dat zou later nog wel komen. Als Lupos ook maar aan haar zat.... Severus zuchtte diep en keek naar de groep zwadderaars. Iedereen liep door elkaar heen en hij stond op zijn gemak op de groep te wachten om naar de grote zaal te gaan. Hij had zijn masker al op en keek zuur, hij keek altijd zuur maar nu kon je het minder goed zien.

Severus Pak
The Marauders - Pagina 8 Zwart-pak2

Masker Sev
The Marauders - Pagina 8 Mens-Fashion-Black-Studded-Venetian-Mask-b
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:55 pm

Lily, Remus en Sirius

Lily grijnsde toen Christina zei dat Remus er beter uit zag dan Sirius en dat als Melian niet voor hem viel ze wat mankeerde aan haar ogen en knikte toen instemmend "Ze heeft gelijk Reem." zei ze serieus en ze keek naar Sirius "Sorry Sier maar je moet toegeven Remus ziet er gewoon beter uit omdat hij geen arrogantie uitstraalt." Sirius lachtte weer "Oh geloof me als ik gay was geweest had ik Remus zeer zeker zelf meegenomen jammer voor Melian dan." Remus rolde met zijn ogen "Kunnen jullie niet gewoon alle 3 oprotten?" vroeg hij met een flauwe verlegen glimlach. Lily lachte en keek naar Chris "Nou we zien je zo dan wel. Ik wacht wel met Sier en Remus tot Melian zich bij ons voegt. Jij hebt duidelijk nog plannen." ze keek haar beste vriendin alwetend aan, wetende dat Christina van plan was wat wraak te nemen op bepaalde mensen. Lily was niet zo'n wraakzuchtig type *kuch*. Sirius kneep zijn ogen samen "Weet je zeker dat we niet mee moeten Chris? Dalijk word je belaagd door weet ik het hoeveel mannen..." gromde hij ineens duister en Lily rolde met haar ogen "Ik denk dat Christina zich prima kan redden." Sirius zuchtte en knikte toen "Goed goed... we zien je straks dan."

off: Sev is de leerlingenkamer uit gegaan en loopt richting de grote zaal heb geen zin om een aparte post te maken met alleen dat erin, word dan een ziek sneue post xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:57 pm

James Potter
James stond voor de spiegel, zijn haren bleven gewoon in de war, het was heel raar, maar hij had nog nooit stijl en stilzittend haar gehad, iets wat hij ook niet van plan was voor elkaar te krijgen, omdat het toch mislukte. Het leek wel alsof de relatie tussen hem en Lily beter was geworden, of dat hij het hoopte. James zag wel vaker dingen die hij wilde zien, maar die achteraf anders bleken te zijn. Toch verwachtte hij dat Lily tot inkeer kwam en hem toch nog leuk zou vinden, of nouja dat hoopte hij. De façade van zijn relatie met Christina maakte het er niet makkelijker op. Niet dat hij haar niet mocht, integendeel, hij mocht haar, maar net zo zeer als dat hij Sirius mocht. Nou ja, hij mocht Sirius meer. Sirius was quasi zijn broer. Maar dat maakte Christina dus zijn zus.. Hij schudde het van zich af en keek in de spiegel. ''Perfect Potter.'' Hij had met Christina afgesproken voor de Grote Zaal, dus hij had nog wel even. Hij wist ook niet waarom, maar Christina moest nog iets doen had ze gezegd. James pakte zijn masker en deed deze op, waarna hij de badkamer uitliep, richting de trap naar beneden toe.

James' pak
The Marauders - Pagina 8 B807af2b394ba8c5067af1c6850490b7

Masker James
The Marauders - Pagina 8 Img-thing?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 9:03 pm

Christina

Christina lachten even om Remus. "Zenuwachtig?"plaagde ze hem en ze drukte een kus op zijn wang. "Lief broertje van me, dit keer zal ik niet afgeleid zijn als iemand me lastig valt en de gene die mijn outfit vanavond probeert te ruiieneren zal het niet na kunnen vertellen dat beloof ik je."zei ze toen lachend, en toen ze Lily hoorde trok ze een evil dreuzel heks stem-dit wist ze van Remus natuurlijk- "Mirror mirror on the wall who is the fearest of them all!" en vervolgens deed ze een zieke enge disturbing evil lach. Nee Christina wilde je niet pissig hebben. "Ik zie jullie zo, en laat me straks niet te lang alleen met Potter...anders haalt ie de avond niet."plaagde ze met een knipoog, vervolgens liep ze de leerlingenkamer elegant uit. Alsof ze de koningin van de wereld was. Christina had niet vaak last van de beroemde Zwartsen arrogantie, maar vanavond mocht het even. Niet dat ze zo zou doen tegen over haar vrienden in geen duizend jaar zou ze dat doen. Voorzichtig liep ze de trap af wat lastig was met deze hakken en deze jurk. Na iets wat 3 duizend jaar leek te duren was ze eindelijk beneden en liep ze meteen op een drafje richting de ingang van de grote zaal, opzoek naar een glas wijn. Echter toen ze binnen kwam was er nog bijna niemand, ze schonk voor zichzelf een glas elvenwijn in en nam er een klein slokje uit en keek eens goed om haar heen. Behalve een stel kwijlende Zwadderaars was er nog niemand en ze waren duidelijk over haar aan het praten, niet dat het Christina wat uitmaakte, ze mochten praten wat ze wilde en staren/kwijlen wat ze wilde, maar als ze ook maar dachten dat ze een kans maakte konden ze zich niet erger vergissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 9:07 pm

Lucius Malfoy
Lucius had stijl, al zei het zelf. Maar hij had ook wraakgevoelens jegens een aantal Griffoendors. Hij wist dat vanavond de kans moeilijk was om wraak te nemen, doordat er zoveel mensen waren. Maar hij had al een idee hoe hij wraak kon gaan nemen, juist doordat er zoveel mensen waren was dit de perfecte locatie en het perfecte evenement. Hij was niet herkenbaar door zijn masker, of nouja niet direct. Hij stond te wachten in de leerlingenkamer op Narcissa, aangezien hij natuurlijk met haar zou gaan, en tikte ongeduldig met zijn staf op de rug van een zetel.

Lucius' pak
The Marauders - Pagina 8 51-700x600

Lucius' mask
The Marauders - Pagina 8 $_35
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 9:24 pm

Lily, Remus en Sirius

Lily zwaaide nog even naar Christina toen ze wegliep en richtte zich toen weer op Sirius en Remus. "Geen zorgen Reem. Mel ziet er sowieso geweldig uit en jij ook. Ooohh ik kan niet wachten om haar te zien en om jouw reactie te zien." Lily was zo enthousiast. In elk geval iemand van haar vrienden die goed bezig waren in de liefde en ze wilde echt zo graag dat het goed ging en ging werken tussen die twee ze gunde het hen ook echt heel erg. Remus verdiende iemand die goed was voor hem en Melian verdiende hetzelfde en wie kon je beter hebben dan Remus? Lily keek om zich heen "Was James al weg voor jullie naar beneden kwamen trouwens?" vroeg ze ineens zich afvragend waar Potter was. "Toen ik weg ging was James nog bezig. Hij is nog erger dan een vrouw af en toe." zei Sirius die ongeduldig begon te worden. HIj vond het niet erg om met Lily te gaan, Lily zag er fantastisch uit en hij kon de jaloerse blikken van andere meiden al zien en daar genoot hij van laat maar jaloers worden des te liever willen ze me hebben muahaha. Lily keek hem even aan en keek toen omhoog waar ze James al zag aankomen "Ah look at what the cat dragged-" ze stopte met praten toen ze zag hoe James eruit zag. Hij zag er waanzinnig goed uit in een pak en Lily had geen slimme opmerkingen of Bitchy comebacks meer in haar hoofd. Het was een van de weinige keren dat Lily sprakeloos was. Sirius keek ook op "Ah Gaffel dat werd tijd jongen!" riep Sirius blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 9:29 pm

Severus Sneep

Severus was ervandoor gegaan toen het hem te lang ging duren. Die vrouwen deden er 10 jaar over om zich klaar te maken belachelijk. Hij had helemaal geen zin in dat belachelijke bal iedereen die vrolijk aan het rond dansen was en gelukkig was en aan het lachen bah. Hij werd er misselijk van. Vooral omdat hij zich zo rot voelde als maar kon. Hij had nog steeds last van zijn neus die Christina had gebroken twee weken eerder en het was er nog blauw omheen. Plijster had hem wel soort van geheeld maar had het helingsproces wat langer laten duren dan nodig was. Hij liep met zijn handen in zijn zakken door de gang richting de grote zaal en ging naar binnen. In eerste instantie zag hij niemand en ineens verstijfde hij en viel zijn blik op iemand die een prachtige groene jurk aan had met een mooi masker, hij herkende haar direct, hij zou Christina overal herkennen. Het was nog erg rustig in de grote zaal op een paar mensen na, vooral mannen. Een paar Huffelpuffs en paar Zwadderaars. Hier en daar een verdwaalde Ravenklauwer. Severus kon zijn ogen echter niet van Chris afhouden. hij was dead in his tracks blijven staan en het leek even alsof hij zich niet kon bewegen. Ze zag er waanzinnig uit en nu had hij nog meer spijt. Hij vroeg zich echter wel af waar Potter was. Misschien had ze hem wel gedump!. Hij ging maar niet te veel hopen. Severus bleef haar nog even aankijken en bewoog zich toen langzaam naar de bar waar hij zelf ook wat drinken pakte, met alcohol erin anders ging hij deze avond niet overleven en bleef vanuit zijn ooghoeken naar Christina kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 10:01 pm

Melian

Melian was nog nooit zo zenuwachtig geweest. Ze was al ongeveer vier uur bezig met het voorbereiden. Melian had zelfs het avondeten overgeslagen. Vanavond moest en zou ze er perfect uitzien voor Remus. Dit was haar kans om aan Remus te laten zien dat ze erg veel moeite voor haar uiterlijk deed voor hem. Melian probeerde Chris en Lily nog te roepen. "Wat op mij!" riep ze hen nog na, maar dat mocht niet baten. Die twee meiden waren allang weg. Melian zuchtte. Ze was er eigenlijk nog steeds niet over uit hoe ze haar moest doen. Los, half vast of helemaal vast? Na wat verschillende dingen geprobeerd te hebben, besloot Melian het maar gewoon los te houden. Ze vond dat toch het leukste bij haarzelf staan. Melian keek nog voor de laatste keer in de spiegel om te checken of alles goed zat. Haar jurk zat goed, haar make-up zat zoals het hoorde en in haar haar zat een slag, waardoor het net iets mooier over haar schouders heen viel. Toen Melian de leerlingenkamer verliet, merkte ze pas dat zij de laatste was die hier nog was. Iedereen was al naar beneden. Melian keek op de klok en merkte dat ze al veel te laat was. Ze probeerde zich te haasten naar de trap bij de Grote Zaal waar de jongens zouden wachten, maar dit ging niet zo makkelijk met de jurk die ze aan had. Melian had lang getwijfeld over welke jurk ze nou moest kopen. Vrijwel niets voldeed aan haar eisen. Tot ze deze jurk had gezien. Een mooie rode jurk die kort aan de voorkant was, maar lang aan de achterkant. Melian vond het echt iets voor haar. Melian liep naar beneden en eenmaal aangekomen werd ze nog zenuwachtiger. Dit was het moment van de waarheid. Ze hoopte zo erg dat Remus het mooi zou vinden. In haar linkerhand had ze haar masker. Het was vrij simpel rood met zwart, maar daar hield Melian juist van. Ze liep de trap af naar beneden. Ze hoefde niet lang te zoeken voor ze Remus zag. Oh god, wat ziet hij er geweldig uit! Kon Melian alleen maar denken. Het grijze pak stond hem echt geweldig en Melian vergat bijna adem te halen. Ze liep naar Remus toe, die nog vergezeld werd door Sirius. Melian zag ook dat Lily en Christina er waren. "Hey." zei Melian met een glimlach tegen Remus. Ze had een blos op haar wangen.

Mel in dress
The Marauders - Pagina 8 1221zi8

Mel's mask
The Marauders - Pagina 8 FF-LC-RD-Farfallina-Lace-Red-large
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 10:17 pm

Christina Zwarts


Al snel kreeg ze Severus in het oog, ze herkende hem meteen uit duizenden al zonder haar hoofd te draaien. Nog steeds ging haar hart als een gek tekeer als ze hem zag en ze vond het nog altijd vreselijk dat ze die reactie op hem kreeg.
Ergens voelde Christina zich toch schuldig toen ze duidelijk de blauwe plekken onder het masker zag. Ze keek zelfvoldaan toen Severus duidelijk niet meer veder kon lopen bij haar aanblik, mischief managed dacht Christina bij haarzelf. toen hij drinken ging pakken kwam hij wel erg in de buurt en ze besloot hem maar eventjes iets te vragen wat ie vast geweldig leuk vond. "Waar is Bellatrix? Severus? Ze is je date toch?"vroeg ze hem toen liefjes, alsof ze oprecht geloofde dat hij met Bellatrix zou gaan, snel dronk ze haar wijn op en poeslief keek ze hem aan, ze was nog lang niet klaar met hem ze wilde hem net zo veel pijn doen als dat hij haar had gedaan. Ze had expres een groene jurk gekozen, omdat ze donders goed wist dat Severus dat een mooie kleur vond en ze vond het heerlijk om zijn ogen uit te steken, met wat hij zelf had verpest. Natuurlijk was ze nog steeds smoorverliefd op hem, maar dat nam niet weg hoeveel pijn hij haar had gedaan, haar hart was nog altijd in duizenden stukjes gebroken. Ze moest gelijk denken aan een dreuzel liedje; She used to love me a lot, en dat was zeer zeker van toepassing momenteel, hij had een vreselijk stomme beslissing gemaakt en ze was vast besloten hem dat zeer duidelijk te maken, ze schonk al haar tweede wijntje in. Ze voelde zich nog steeds gebroken van binnen door hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 10:33 pm

Remus Lupos

Remus had Sirius en Lily zoveel mogelijk genegeerd, had naar James geknikt toen die naar beneden was gekomen en had gemerkt dat Lily ineens stil was en naar James staarde. Hij grijnsde en ook hij had doorgehad dat Lily en James meer tijd met elkaar doorbrachten zonder dat Lily hem uitschold of wegstuurde of bedreigde met verschillende vervloekingen. Remus zijn aandacht werd echter getrokken door Melian die de trap af kwam en zijn mond viel letterlijk open. Zijn ogen werden groot en hij wist niet wat te doen of te zeggen. Hij stond daar maar als versteend te kijken hoe Melian de trap af kwam gelopen is een beeldschone jurk en zelf zag ze er perfect uit. Remus hoorde Lily nog zeggen "Pff wauw" en hij hoorde Sirius fluiten maar dat deed hem weinig. Melian liep naar hem toe en ging voor hem staan met een blos op haar wangen. Remus wist nog steeds niet echt iets te zeggen maar dat maakte niet uit hij vergat toch alle andere om hen heen "Hey" mompelde hij zacht en toen hij merkte dat hij zijn spraakvermogen terug had wist hij nog iets anders uit te brengen "Wauw..." hij bekeek haar van top tot teen en kon zijn ogen niet meer van haar afhouden "Je ... wauw..." nope. meer ging er nu even neit uitkomen tot hij een por in zijn zij voelde van Lily "Je ziet er perfect uit." bracht hij toen maar ademloos uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 10:42 pm

Severus Sneep

Severus nam een slok van zijn eigen elfenwijn en had een flauwe kille glimlach op zijn gezicht geplakt. "Bellatrix vind dit te min voor haar. Ergens ben ik het met haar eens. Maar die heeft besloten niet te komen." zei hij droogjes. Hij ontkende niet eens dat hij en Bellatrix eventueel samen zouden zijn gegaan als Bella was gegaan maar hij was ook heel heel heeeeeel blij geweest dat Bellatrix had gezegd dat ze niet de moeite ging nemen voor dit. "Waar is Potter trouwens? Heeft hij je gedumpt of heb je besloten dat het toch een arrogante kwal is die je tijd niet waard is?" vroeg hij droogjes. Hij deed net of het hem geen reet boeide en hij was er bijzonder goed in. Hij werd steeds beter in het verbergen van zijn emoties door dat hij zoveel omging met Bellatrix en de rest. Hij moest wel goed worden in het verbergen van zijn emoties en gedachten wetende dat De heer van het Duister een zeer bedreven legilimens en occlumens was. Hij was dan ook vorig jaar al begonnen met het zelf te leren. Severus nam nog een slokje en draaide zijn hoofd een klein stukje naar Christina zodat hij haar soort van kon aankijken. Hij wilde bijna zeggen dat ze er goed uitzag maar als zij gemeen ging spelen ging hij dat ook doen. "Of heb je wellicht Potter verstopt onder je jurk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 10:57 pm

Christina Zwarts

Christina lachte liefjes en liep naar hem toe en stond nu recht tegen over hem, eng dicht bij zo als Sneep ook altijd doet in de HP films die duidelijk geen idee heeft van wat personal space betekend. "James waardeert wat hij heeft en wat hij kan krijgen en weet zijn prioriteiten te stellen en wat hij wilt. Buiten dat is hij redelijk intelligent...kijk niemand ontkent natuurlijk dat ik net een stukje slimmer ben maar he, daarop kies ik duidelijk geen mensen uit. Anders had ik nooit voor jou gekozen."Zei ze met een poes lieve glimlach. "James is gewoon even wat later, dus nee hij heeft me niet gedumpt en ik hem ook niet. We hebben een uitstekende relatie samen."zei ze toen, ze loog dat ze barst natuurlijk want ze had helemaal niet echt iets met James, maar dat hield haar niet tegen om Severus eens goed jaloers te maken. "Vind je me jurk niet mooi dan?"Vroeg ze hem super schattig, toen hij vroeg of James eronder zat. "Dus...omdat je Lily niet kon krijgen....je kans bij mij verziekt hebt, ga je tegenwoordig maar met mijn gestoorde nicht?"Vroeg ze hem liefjes, ze stond zo dicht bij hem dat ze nog net niet tegen hem aanstond. Ze praten ook niet hard, maar alleen op een toon dat Severus haar overduidelijk kon verstaan, ze vond dit ontzettend moeilijk om te doen en had ook ontzettend veel moeite hem niet te zoenen, maar dat zou ze na de laatste keer absoluut niet nog eens doen. Toen hij haar liefde zo terug smeet. "Lily gaat trouwens met Sirius, ze kunnen het erg goed vinden samen. Wel leuk. Dan is ze straks inplaats van me beste vriendin me schoonzusje, en word ze de tante van mijn kinderen en ik van die van haar en kunnen ze samen spelen. worden we een gelukkige familie samen."zei ze, ze wist dat dit never ever ever was going to be happen, maar ze kon Sneep wel goed ermee pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 11:33 pm

off: We are never ever ever getting back together!

Severus Sneep

Severus hield zijn blik nog steeds op de flauwe kille glimlach en liet niet blijken dat haar woorden wel echt zeer deden. Severus verroerde zich ook niet toen Chris zo dichtbij hem ging staan maar trok enkel een wenkrbauw op "Zo te horen heb je je hele leven al uitgepland en gedaan. Ik betwijfel echter of je sprookjes leven doorgaat. Je weet toch dat James ook veel liever Lily heeft ? Hij heeft gewoon door dat Lily wat meer tijd nodig heeft om door te krijgen dat ze hem ook leuk vind. Is het je niet opgevallen dat Lily en James samen ook veel tijd doorbrengen. De manier waarop Lily naar hem kijkt. Zeg niet dat je dat niet heb gezien want zo niet ben je behoorlijk blind. James gebruikt je enkel om Lily jaloers te maken." hij wist natuurlijk niet dat dat inderdaad de hele insteek was en hij wist natuurlijk ook niet dat Chris die nep relatie met James had om hem jaloers te maken. Iets wat behoorlijk goed werkte maar hij wist zich nog emotieloos te houden ook al wilde hij het liefste weglopen zichzelf opsluiten in een lokaal of iemand goed vervloeken. Met name James. "Dus zoals ik het zie is Lily degene die altijd alle mannen krijgt en jij een tweede keus bent." Meldde hij wetende dat dit waarschijnlijk behoorlijk veel pijn zou doen maar hij kon er niets aan doen, zij bracht dat bij hem naar boven door die opmerkingen. "Ik hoef niemand die kiest voor een arrogante kwal die zichzelf heel wat vind en mensen pest voor de lol en om aandacht te krijgen." hij negeerde het hele gedoe over Bellatrix, Chris wist ook heus wel dat hij in nog geen honderdmiljoenlichtjaren zou kiezen voor Bellatrix. Zelfs nu was het overduidelijk dat hij bellatrix niet kon uitstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 12:06 am

Christina Zwarts


Christina had nog steeds heel veel moeite om niet haar armen om zijn hals te slaan en hem vol op zijn bek te pakken. Wat ze totaal niet snapte van zichzelf, gezien hij meer dan gemeen was tegen haar. Maar ze moest toegeven hij zag er verdomd goed uit in dat pak van hem en het maakte hem alleen nog maar aantrekkelijker. Ze deed nog een stapje naar voren in de hoop hem een stap naar achteren te laten gaan, ze was totaal niet bang voor hem hoeveel duisteren vloeken hij ook kenden. "James zou me nooit bedriegen Severus, niet iedereen is in en in slecht. Wat misschien moeilijk te geloven is voor je. En nee, jij wilt liever iemand die mensen voor de lol met duisteren vloeken vervloekt. Je pest liever een stel weerloze eerste jaars, dan dat je iemand neemt van je eigen leeftijd."Zei ze toen droogjes en ze nam nog een slokje wijn. De woorden sneden als een mes door haar heen, ze voelde zich ook altijd tweede keus en dat iedereen Lily liever had dan haar, hij raakte een zeer gevoelige snaar bij haar, maar ze probeerde haar gezicht zo goed en zo kwaad als ze kon in de plooi te houden. "Ik en James zijn een geweldig koppel, beide slim, knap, we zijn rijk....oftewel...alles wat jij niet bent."Zei ze toen nonchalant. Ze trakteerde hem nog even op een stel verleidelijke knipper wimpers. "Hoe moet jij je wel niet voelen? Je zal eenzaam en alleen eindigen Severus...eeuwig spijt hebben van je daden en je kan het niemand verwijten, behalve jezelf en dat weet je heel erg goed. Nu achteraf...loop je jaloers te doen je bent jaloers dat ik nu met James ben en niet langer over jou inzit,"zei ze toen liefjes tegen hem, ze bleef poeslief, dodelijk gevaarlijk lief de meeste mensen waren al lang doodsbang voor haar geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 12:21 am

Severus Sneep

Severus bleef ook met die enge kille glimlach staan die hij op zijn gezicht had geplakt. Haar woorden deden pijn maar hij wist ook dat zijn woorden bij haar goed binnen kwamen. Hij zou zich niet af laten leiden door een paar knipper wimpers! Severus bewoog zich ook niet toen Chris nog eens dichterbij kwam staan en bleef op zijn gemakje op zijn plek en nam nog een slokje wijn. Hij wist dat hij met Potter beledigen niet erg ver kwam dus ging hij het over een andere boeg gooien. "Knap is het enige wat je bent Christina." zei hij zacht "Je bent enkel een mooi gezichtje maar als je dat weghaalt wat ben je dan? Je verschuilt je achter je uiterlijk, als je zo slim was had je nooit Potter gekozen. Het is erg kort door de bocht dat je denkt dat je een goede relatie heb alleen maar omdat jullie schijnbaar in jouw ogen beiden knap en rijk zijn." sneerde hij zacht. Hij was al net zo dodelijk kalm ook levensgevaarlijk maar hij was ook niet bang voor Christina. "Jaloers op Potter?" vroeg hij met een flauwe ongelovige glimlach "Hij mag je hebben Christina. Ik hoef niemand die zo vol van zichzelf is. Misschien heeft Bellatrix je wel te hard laten vliegen en heb je daardoor je hoofd te hard gestoten. Arrogantie staat je niet." Hij nam nog een slok en zette toen het glas neer en gleed met zijn wijsvinger zachtjes over haar wang "je bent niet meer dan een onzeker bang meisje dat zich verschuilt achter een grote mond en knap gezichtje. Je mag dan denken dat Potter je nooit zal bedriegen, maar vergeet niet dat hij altijd al verliefd was op Lily en dat altijd zal blijven en als de dag komt dat hij je zat is, dan ben je alleen. We weten beiden dat je broer James zijn kant zal kiezen." hij liet zijn vinger voor een moment onder haar kin rusten en liet haar toen los. Hij had nog steeds die flauwe kille glimlach op zijn gezicht. Al was hetgeen wat hij zelf zei ook moeilijk om te doen wetende dat hij haar pijn deed maar wat zij zei zorgde er gewoon voor dat het eruit vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 12:46 am

Christina Zwarts

Ze hoorden de woorden een voor een, en diep van binnen wist ze dat hij gelijk had. Haar uiterlijk was inderdaad het enige wat ze had en haar broer dan. Haar vader zei altijd precies het zelfde, zonder haar mooie gezichtje was ze niets. De tranen stonden haar nu nader dan het lachen, en ze had ontzettend veel moeite niet volledig in snikken uit te barsten. Ze was ook even te verbouwereerd om iets te zeggen. "Je vergeet iets...Sirius en ik hebben een band waar niemand maar dan ook niemand tussen komt."haar stem klonk schor, ze had moeite om haar stem niet volledig te laten breken nu. ze doelde erop dat ze altijd elkaar beschermden als ze thuis was, en ze wist zeker dat Sirius haar nooit zou laten vallen. Toen hij haar op die manier aanraakte raakte ze lichtjes in paniek, met name toen hij haar kin vast hield, ze wilde zich los trekken van hem, maar het leek of ze verlamd was, het lukte haar niet toen hij haar weer los liet knapte er iets bij haar. Dit soort pesterijen had haar vader ook altijd, met die vinger en haar kin, haar hart ging als een gek tekeer maar dit keer niet van liefde, maar van woede. Ze gaf hem eerst een duw zodat hij wat veder van haar af stond. er knapte gewoon weer iets bij haar en ze sloeg hem keihard met link haar vlakke hand op zijn wang, ze hoopte dat het heel erg veel pijn deed. "Raak me..nooit...maar...dan...ook...nooit..meer aan met die vettige klauwe van je Secretus."siste ze hem toe. "Ik had niet alleen je neus moeten breken maar veel meer." ze wilde niet laten merken dat ze bang was, ze was ook niet bang voor HEM dat in geen duizend jaar, maar ze was wel bang voor haar vader en de herinnering daaraan. "Jij hebt straks niemand meer met hoe jij doet zelfs Melian heb je straks niet meer als je zo door gaat. Remus en zij zijn zo goed als een stel en hij maakt haar veel blijer dan jij ooit zou kunnen met iemand...zelfs je eigen zusje ben je straks kwijt. Je duwt iedereen van jezelf weg, je doet mensen alleen maar pijn meer doe je niet!"ze was woest, het vervelende was dat er nu ook tranen van woede over haar wangen stroomde, iets waar ze precies niet op zat te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 12:57 am

Severus Sneep

Severus voelde een steek van ellende door zich heen gaan toen hij zag wat voor effect dit op haar had gehad en hij wist dat hij de klap in zijn gezicht had verdiend. Hij voelde zijn wang branden en bleef even staan voor hij weer naar Christina keek. Zijn glimlach was verdwenen en hij schudde enkel met zijn hoofd "Je had inderdaad meer moeten breken Chris." zei hij zacht, ze had hem ook mogen vermoorden had hem weinig uitgemaakt. Hij had toch al geweten dat het vergeefse hoop was geweest om te proberen Christina haar vriendschap terug te krijgen die dag. Wat Christina daarentegen niet wist was dat het de bedoeling was dat hij iedereen weg duwde. De richting waar hij op ging was niet veilig voor haar, of voor Melian. Hij was dan wel woest dat Melian met Lupos was maar hij wist ook dat het betekende dat Melian niet het type was om zijn kant te kiezen, om Voldemort te kiezen. Dus was het beter dat ze hem ook haatte zodat hij zich geen zorgen hoefde te maken om haar veiligheid. Hij keek haar aan met ogen die zo ongeveer door haar heen keken "Dat is de bedoeling Christina." zei hij zo zacht dat hij niet eens zeker wist of ze het wel zou horen. Maar er waren teveel Zwadderaars in de buurt om het echt hardop te zeggen. "Maar je kent Melian niet zo goed als je denkt. Ze mag dan met Lupos zijn, maar je hebt geen idee." Chris had inderdaad geen idee hoe het er bij hem thuis aan toe ging. Ze hadden beiden daddy issues maar dat hoefde Chris niet te weten, het was niet zo dat hij er graag over sprak net als Chris, en hij wilde geen medelijden. Niet dat hij medelijden zou krijgen van Christina, hij wilde niet dat iemand Melian anders ging behandelen doordat ze wisten hoe het thuis was. Melian redde zichzelf prima op school en hij wilde niet dat ze anders werd aangekeken. Als het ging om Melian zou hij alles doen, als dat betekende haar verliezen zodat ze veilig was zou hij dat zonder nadenken ook doen. "Als Melian ervoor kiest om alle banden met mij te verbreken is dat haar goed recht. Daar zou ik inderdaad val balen maar het is dan niet anders. Maar wat jou betreft Christina, daar zal ik niet van wakker liggen en heb ik nooit gedaan ook." Hij stond nu op een wat redelijkere afstand en dus was de neiging om haar te zoenen niet zo heel groot meer daarbij zou hij het niet eens overleven als hij het zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:16 am

Christina Zwarts

Helaas voor Christina bleven de tranen maar komen, ze was woest en verdrietig en nu had die eikel ook nog eens haar hele make up verkloot waar ze meer dan een uur aan kwijt was. "Waarom ben je zo? Ik ben er altijd voor je geweest. Ik was stapel verliefd op je! Al een jaar voor ik het je vertelden een jaar lang heeft het geduurt voordat ik dat durfden! Maar ja je hebt gelijk ik ben niets meer dan een mooi gezichtje en ik had beter samen met mijn moeder kunnen sterven...misschien was dat het beste voor iedereen geweest!" Christina had nooit een woord over haar moeder gerept zelfs noet tegen Sirius, maar ze was nog nooit zo gebroken geweest als nu. Ze praatte nog steeds zo zachtjes dat alleen Severus haar hoorde. "Je hebt geluk dat ik me te goed voel om je echt echt wat aan te doen. Maar als je mij nog 1x zo behandeld dan weet ik niet zeker of ik me er nog steeds te goed voor voel!!!" Snauwde ze naar hem. Ze snapte ook niet waarom hij haar gelijk gaf. Als hij haar zo duidelijk haatte waarom zou hij dat dan doen? "Hoe bedoel je dat is de bedoeling ook?" Vroeg ze toen niet begrijpend en een stukje harder dan haar bedoeling was geweest. Ze had zich nog nooit zo ellendig gevoelt zelfs niet toen haar moeder vermoord was. Ze wist niet wat ze moest doen of hoe of waar ze het zoeken moest. Hij had haar compleet gebroken de avond verpest alles. Ze wilde een diepe put zoeken en er nooit maar dan ook nooit meer uit komen. Waar had ze dit aan verdient? Ze wist dat ze hem pijn deed en dat hij het daarom ook deed. Maar hij had het verdient hij was begonnen en voor hij nog iets kon zeggen had ze zich omgedraait en in alle staten de zaal verlaten ze kon amper nog.lopen op haar schoenen en die jurk. Ze twijfelde of ze naar buiten zou gaan of boven maar gezien ze dan lily enzo tegen kwam besloot ze richting buiten te gaan. Ze liet zich nu gaan en liet alles los. In de zaal had ze zich ingehouden. Conceal dontfeel dachr ze toen maar dat was goed mislukt. Als ze bella nu tegen kwam kon die het niet na vertellen dat ws zeker. Ze was zo boos en zo verdrietig tegelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:26 am


James Potter
Toen James beneden aangekomen was, zag hij alleen nog Lily, Remus, Sirius en Melian. ''Geen gemene opmerkingen meer Evers? Geen je ziet er belachelijk uit Potter?'' Hij glimlachte lichtjes. Ze wist niet hoe zeer hem dat blij maakte, dat het leek alsof ze met haar mond vol tanden stond. ''Je ziet er ook goed uit.'' Zei hij zachtjes. Ze zag er ook echt goed uit, en de dingen die hij met haar wilde doen zouden niet voor een kinderboek geëigend zijn. Hij probeerde het uit zijn hoofd te praten, dit was nu niet het moment. ''Looking good Sluipvoet, jij ook Maanling. En natuurlijk Maanlings date, Melian.'' Hij keek van de een neer de ander. ''Zullen we maar? Nu iedereens date er is en Christina op mij wacht bij de Grote Zaal.'' Hij dacht na, zouden Bellatrix, Sneep en Malfoy er ook zijn? En zo ja, zouden ze op wraak uit zijn? Wat hem bracht bij de vraag met wie Secretus zou gaan. ''Zeg Sluipvoet.. denk je dat Sneep Bellatrix heeft gevraagd als date?'' Hij zei het zo zacht mogelijk, omdat Melian in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:27 am

Severus Sneep

Severus zweeg. Hij had ook niets meer te zeggen verder. Ze had hem al een klap in zijn gezicht gegeven en hij wilde toch liever niet geheel vermoord worden dankje. Hij klemde zijn kaken op elkaar toen Christina vroeg wat hij bedoelde en weigerde nu nog te spreken maar hij hoefde ook blijkbaar zijn mond niet open te doen gezien Christina ineens in alle haast de zaal verliet. Even twijfelde Severus, missie geslaagd hij had Chris pijn gedaan, iets wat zij bij hem ook had gedaan maar hij was wellicht wel tever gegaan ja. Hij keek toe hoe Christina half struikelend de zaal verliet en ging er snel achteraan voordat ze echt viel en der nek brak door die belachelijke hakken en de jurk waarin ze zich amper kon bewegen. Hij snelde zich achter haar aan, er was niemand verder in de gangen behalve dan misschien een verdwaald stelletje dat een bezemkast aan het opzoeken was nog voor het echte feest was begonnen. Hij volgde Christina alleen om er zeker van te zijn dat ze niets doms deed of der nek brak maar toen hij doorkreeg dat ze richting buiten liep liep hij wat sneller en haalde haar aan "Waar ga je heen?" vroeg hij zijn kille houding vergetend. Hij zag hoe ze huilde en voelde zich meteen super schuldig maar liet dat niet direct blijken maar kon het niet laten .. nu ze alleen waren kon hij eindelijk iets eruit gooien wat hij er al een hele lange tijd uit wilde gooien "Het is de bedoeling dat iedereen me haat zodat niemand waar ik om geef gevaar loopt oke?" snauwde hij ineens feller dan de bedoeling was. Uhg. Bellatrix was misschien niet zo bijzonder gevaarlijk maar de échte dooddoeners wel. En er waren er een paar van in zweinsveld. Christina hoefde dat niet te weten en ze hoefde ook niet te weten hoe hij dat wist EN ze hoefde ook neit te weten dat De Heer van het Duister hen binnenkort allemaal wilde zien. Severus zuchtte diep en gleed even van pure frustratie met zijn handen door zijn haar en keek Christina toen weer nijdig aan "Je hebt serieus geen idee hoe moeilijk het is om al die dingen te zeggen. Door mij voel je je nu zo klote en het spijt me serieus maar het is beter als je me haat."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:34 am

Lily Evers

Lily was lichtelijk rood geworden door James zijn opmerking en kreeg haar slimme mond alweer terug maar kreeg de kans niet om een bitchy opmerking te maken toen James zachtjes zei dat zij er ook goed uit zag. Goed? GOED? Ze had niet bijna 4 uur lang voor de spiegel gestaan zich op staan doffen om er 'goed' uit te zien. Uhg mannen! Lily snoof luid maar liet het al snel weer los toen ze de vraag van James aan Sirius hoorde. Gezien ze dicht bij beiden jongens stond kon ze het verstaan en ze kon het niet laten zacht te lachen "Oh ik hoop het eigenlijk. Dan kan mijn avond dus echt niet meer stuk." zei ze zacht en Sirius stootte ook een blaffende lach uit "Wat Evers zegt. Ik denk dat je me dan van de grond moet rapen. Zie je die twee al gezellig samen?" Sirius huiverde even. Lily kon echter moeilijk haar ogen van James afhouden en ze hoopte maar dat het niet al te erg opviel dat ze hem bleef aanstaren. Verdorie waarom moest hij er zo verdomde goed uitzien in een pak? Hij zag er sowieso wel goed uit dat moest ze toegeven maar in pak... ze kon wel kwijlen. Ze begreep in elk geval hoe Melian zich voelde als ze zo naast Remus liep. Remus zag er ook veel te goed uit maar voor haar was James nu aantrekkelijker dan dat hij ooit was geweest. Ja ze had gevoelens gekregen voor James de afgelopen tijd, en ja ze was hem aantrekkelijker gaan vinden met elke dag die voorbij ging en leuker, en grappiger en ze kon nu zijn humor en die van Sirius wel waarderen. Ze snapte ook niet waarom ze dat eerder niet had gekund. Lily probeerde zich op iets anders te concentreren maar vanuit haar ooghoeken bleef ze naar James kijken "Laten we inderdaad maar gaan. We willen Chris natuurlijk neit al te lang laten wachten.." zei Lily zacht en ietwat jaloers. Dus Christina mocht de hele avond met James dansen en bij hem in zijn gezelschap zijn en zij zat opgescheept met Sirius die met alles wat los en vast zat wilde flirten. Ze hoopte maar dat Sirius zich zou gedragen vanavond en haar niet zou laten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





The Marauders - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Marauders   The Marauders - Pagina 8 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Marauders
Terug naar boven 
Pagina 8 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Marauders
» Studententijd: The Marauders
» The Marauders studenten tijd (nieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: