thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bleed Forever

Ga naar beneden 
+2
Christina Black-Snape
Glittertje
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 3:35 pm

Remus

Remus gromde even iets onverstaanbaars over dat hij een slechte leugenaar was en het was niet bijster vriendelijk maar het was dan ook niet naar Christina gericht. "Ik zou bijna medelijden krijgen met Severus ware het niet dat hij nu erg besmuikt naar ons staat te kijken alsof hij het dansen heeft weten te vermijden." zei hij droogjes met een blik op Severus die inderdaad behoorlijk in zijn nopjes leek dat het hem bespaard bleef. Voor nu. Remus trok een wenkbrauw op "Het verbaasd me eigenlijk nog dat ze niet naar jou toe is gekomen om te praten over Draco, gezien jij in ongeveer hetzelfde schuitje heb gezeten als zij nu." althans, Amber was naar zijn weten niet naar Chris gegaan maar hij had zich ruim 2 weken in zijn kantoor verstopt en was verder niet erg aanwezig geweest. Iets waar hij zich enigzins schuldig over voelde, gezien hij eigenlijk direct lichtelijk pissed off was geworden toen hij te horen had gekregen dat Amber met Draco was. "Ik zal mijn best doen hem het voordeel van de twijfel te geven." gromde hij toen met enige tegenzin. Hij wilde inderdaad niet Amber nog verder weg duwen. De vader/dochter relatie tussen hem en Amber was al redelijk gespannen en hij wilde het niet nog erger maken. "Ik hoop alleen dat ze weet wat ze doet. Net zoals dat ik ook hoopte dat jij wist wat je deed toen je een relatie met Severus kreeg." merkte hij op. En wellicht waren die twee wel echt verliefd, maar ergens had Remus er een beetje een onheilspellend gevoel bij. Remus keek vervolgens naar zijn beste vriend "Geen idee. Hij is al een tijdje in een pesthumeur. Maar dat ben ik ook." zei hij schouderophalend. "Sirius komt meestal naar mijn kantoor, gaat een uurtje of twee zitten mokken en dingen bezweren en vertrekt dan." Sirius had raar gedaan sinds hij en Luthien niet meer normaal met elkaar omgingen "Misschien is hij gewoon gepikeerd dat Luthien nog steeds niet tegen hem praat. Ik weet niet wat er is gebeurd maar het is vast niet erg goed gegaan als die twee niet tegen elkaar praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 10:51 pm

Amber Lupos

Amber grijnsde even toen hij dat zei. "Nou en, ik vind het leuk."Zei ze plagend tegen hem en drukte nog een kus op zijn wang. Ze lachte hardop toen hij dat over haar tante zei. "Absoluut, ik denk dat me tante ook de enige is die mijn oom echt echt in toom kan houden. Zelfs oom Severus is bang voor haar als ze boos word...vroeger als we daar logeerde vonden we het ook veel enger om haar boos te maken dan Severus. Als Severus boos op ons werd gooiden Luthien puppy oogjes ging ze me thaar vader knuffelen en was het klaar. Tante Christina was helaas niet zo makkelijk om, als die ons straf gaf hadden we ook echt straf." vertelde ze toen lachend. "Vervolgens kreeg oom Severus weer op zijn flikker van tante Christina omdat hij te soft met ons was, en dan te bedenken dat alle leerlingen van de school bang zijn voor hem inplaats voor haar."zei ze toen alsof ze het zelf niet eens kon geloven dat dat zo werkte. "Zullen we eerst wat drinken en daarna dansen?"vroeg ze vrolijk aan hem. Toen ze hoorde wat Draco over Luthien zei keek ze vies. "Oh god...die zijn natuurlijk weer ergens in een of andere gang of leeg lokaal bezig...die twee zijn echt net konijnen."zei ze toen half walgend. Amber was nog maagd en wist overduidelijk nog niet hoe verslaafd seks was. "Als me oom dat zou weten....wat die twee nu aan het doen zijn dat zou niet goed gaan. Dan zouden we tante Christina non stop in actie zien." ze wreef nog net niet genietend in haar handen bij die gedachte, maar kon het niet helpen om van binnen toch stiekem wel een beetje te denken dat zij dat gene wat Luthien nu met Charlie deed maar wat graag met Draco zou willen uitproberen. Verbaast keek Amber hem aan toen hij zei dat hij haar wat moest vertellen en even keek ze hem bang en verwarrd aan. "Je gaat het toch niet uitmaken he?"Vroeg ze hem toen snel, zou wel erg raar zijn dat hij haar dan nu nog kuste en eerst het bal wilde overleven maar heej je wist maar nooit wat voor rare kronkels mannen opeens in hun kop konden halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:02 pm

heavenly schreef:
Charlie

Charlie grijnsde tevreden toen Luthien gefrustreerd kreunde en hem zover probeerde te krijgen dat hij haar gaf wat ze wilde, wat ze beiden wilde maar hij vond dit wel leuk. "Als ik niet zeker had geweten dat je moeder je vader wel in toom zou houden zou ik het wellicht nog een keer hebben overdacht maar gezien ik het wel zeker weet wil ik dat risico best nemen." meldde hij voor hij like 2 centimeter in haar ging. "Ik heb genoeg geduld, jij bent degene die zo ongeduldig is." hij zoende Luthien terug toen ze soort van overeind was gekomen en drukte toen kusjes in haar hals, toen ze eindelijk begon te smeken en daarna dreigen, lachte hij even en keek haar duivels aan voor hij in 1x helemaal naar binnen ging "Dit wat je wilde?" vroeg hij poeslief en hees. Hij begon rustig te bewegen maar voerde het tempo al snel op en op een gegeven moment was ht meer beuken dan wat anders, Zij wilde het hard en ruig? Primaaaa dan doen we dat toch gewoon. Ergens was hij het zat om dit standje te doen, en dus had hij haar benen losgelaten, zijn armen om haar heen geslagen en hij tilde haar op -bedenk maar ff hoe die dat doet idc hij kan het gewoon allemaal- waarna ze verder gingen tegen de muur. Hij had zijn kaken op elkaar geklemd om niet al te veel geluid te maken al was niet bepaald een succes. Hij keek Luthien recht aan en drukte zijn lippen op die van haar "Ik hou van je Luth." mompelde hij tegen haar lippen aan en enigzins buitenadem.

Luthien Sneep
"Oh ik daag je uit omdat risico te nemen, ik wil je dat zien doen."daagde ze hem uit, ze kreunde luidruchtig toen Charlie er ietsjes inging. "Als je niet snel verder gaat dan hoef je geen risico meer te nemen want dan doe ik je zelf wel wat."mompelde ze dreigend. "Vind je het gek dat ik ongeduldig ben? Weet je wel hoe goed je bent hierin."kreunde ze toen. Ze genoot van de kusjes in haar hals, ze vond het heerlijk dat Charlie dit deed en knikte toen ze voelde hoe Charlie helemaal in haar ging. "Ja dit wil ik."fluisterde ze tegen hem, ze genoot van wat hij deed hoe harder hij ging hoe harder ze kreunde hoe meer ze genoot. Luthien slaakte een kreetje toen hij haar optilde en tegen de muur aandrukte. Ze drukte nu kusjes in zijn nek en kuste hem daarna terug toen hij haar zoenden. "Ik ook van jou Charlie, ik hou ontzettend veel van je."kreunde ze tegen hem en ze meenden ieder woord ervan, ze zei alleen maar niet even tussendoor oh ja ik voel me ook aangetrokken tot mijn oom Charlie dus dat je dat wel even weet. Ze kreunde weer en merkte ook dat ze buiten adem raakte. "Ik kan dit de hele nacht wel doen."fluisterde ze hees in zijn oor, ergens wilde ze zich ook alleen met hem verschansen in haar kamer zonder de priemende ogen van Sirius in haar rug zonder anderen die op hun letten en zich eventueel ermee zouden bemoeien. Ze wilde alleen nog maar met hem zijn en wenste vurig dat hij nooit te weten zou komen wat er gebeurt was tussen haar en Sirius. Al was Luthien niet ECHT vreemd gegaan. Ze was wel met Charlie in Roemenië naar bed geweest en hij had er vertelt dat hij verliefd op haar was, maar ze waren toen nog geen stel geweest niet echt en hij noch zij hadden tegen elkaar gezegd van elkaar te houden. dus Luthien was van mening dat ze niet 100% vreemd was gegaan, maar maar ongeveer 80% want hoe ze in Roemenie samen hadden gedaan was wel genoeg indicatie dat ze een stel zouden zijn. Als Luthien heel eerlijk was. "Echt hoe kom jij zo goed hierin."kreunde ze tussen de stoten door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:18 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte duivels. "oh wees maar gerust hoor, hij heeft niets weten te vermijden. Als ik klaar ben met jou is hij de rest van de avond het slachtoffer.Zëi ze toen duivels. Ze keek even naar haar man met een blik waaraan hij duidelijk kon opmaken dat hij zometeen de lul zou zijn. Ze knipoogden even liefjes naar hem. "Amber is vorige week heel even bij me geweest. Maar ik geloof dat toen ze toen echt maar heel voorzichtig een dingetje vroeg en niet de echte vraag durfden te stellen. Ze vroeg alleen of veel mensen moeilijk deden over Severus en toen heb ik haar zoveel mogelijk daarover de waarheid proberen te vertellen zonder erbij te vermelden dat Severus echt een dooddoener was." vertelde ze hem rustig. "Amber is wel misschien nog iets naiefer dan ik al was dus een klein oogje in het zeil houden kan geen kwaad Remus, maar gewoon niet teveel mee bemoeien anders zal ze het je alleen maar kwalijk nemen. Ik en Sirius hadden ook non stop ruzie ondanks dat hij het allemaal met de beste bedoelingen van de wereld destijds deed. Amber houd onwijs veel van je, wees een klein tikje waakzaam en laat haar verder gewoon blijken dat je er voor haar bent precies zo als je vroeger bij mij deedik denk echt dat dat de beste methode is en als het fout gaat dan ben je er in ieder geval om haar op te vangen."zei ze troostend tegen haar beste vriend. Ze keek verbaast toen Remus dat over Sirius vertelde. "en je hebt geen flauw idee waarom hij dan zit te mokken? twee uur is namelijk wel belachelijk lang om dagelijks te doen vanwege een ruzie met je nichtje die toch wel weer goed komt. Dat is toch belachelijk om daar zo chagerijnig om te zijn?"vroeg Christina verbaast.
"ik bedoel wat voor ergs kan er nou eenmaal gebeurt zijn...ik weet dat hij bezorgt is om Luthien haar veiligheid en om haar met Charlie maar kom op zelfs haar eigen vader reageert niet zo ernstig dus dan is het toch idioot dat haar oom dat doet?" vroeg Chris niet begrijpend.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:21 pm

Off: Mannen zijn rare wezens Legit.

Draco

Draco keek van Christina naar Severus en weer terug en kon zich niet voorstellen hoe Severus minder eng was dan Christina, hoewel Draco niet bang was voor Severus. Nee Draco was bang voor Remus. Met goeie reden trouwens, hij had een relatie met Remus zijn enigste dochter en meteen jongste kind. Als dat niet je eigen doodvonnis tekenen was dan wist Draco het ook niet meer ook al had hij nog geen problemen ondervonden met Remus en deed hij gewoon normaal tijdens de lessen tegen hem. Misschien voor Amber dat hij hem nog niet de 'vader' preek had gegeven zo van 'als je haar pijn doet doe ik jou pijn etc etc' . de standaard preek die bijna elke vader aan de vriend van hun dochter geeft. Hij wist bijna zeker dat Severus die preek het liefste ook aan Charlie wemel had gegeven ware het niet dat Christina er inderdaad tussen zat. Hij glimlachte toen Amber die herinnering omhoog haalde en schudde toen zijn hoofd "ergens zie ik het echt niet hoe je tante gevaarlijker kan zijn dan Sneep." zei hij kalm maar hij haalde toen zijn schouders op "Persoonlijk ben ik banger voor je vader dan voor je oom en tante." zei hij toen maar naar waarheid. Hij lachte hardop toen Amber een vies gezicht trok en begon te klagen over dat Charlie en Luthien net konijnen waren "Oh hou op ik wil het niet eens weten. Al lijkt het me wel interessant om je tante in actie te zien, ik moet dat natuurlijk zelf zien om het te geloven." Amber had een duivelse blik "Maar ik denk dat je nicht je persoonlijk omlegt als je het verpest voor haar en zeg nou zelf, zou jij betrapt willen worden door je vader op zo'n moment?" ze mocht dan maagd zijn maar ze kon zich vast wel indenken hoe ongemakkelijk dat zou zijn. Vooral als het met hem was. Draco trok beiden wenkbrauwen op toen Amber doodsbenauwd vroeg of hij het ging uitmaken en hij schudde zijn hoofd "Nee natuurlijk niet...waarom denk je dat?" had ze zo weinig vertrouwen in hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:27 pm

Charlie

"Ik neem die uitdaging maar al te graag aan. Wat krijg ik als ik het doe?" vroeg hij over dat hij haar dus zou gaan opgeilen tijdens het bal in de grote zaal waar iedereen - met name haar vader - bij was zonder dat ze werden gepakt. Charlie zelf kreunde ook niet al te zacht en voelde hoe hij steeds dichter bij zijn hoogtepunt kwam, hij wist het goed uit te stellen tot Luthien ook zover was. Charlie voelde zich heel opgelucht en niet te vergeten dolgelukkig toen Luthien, wederom, zei dat ze van hem hield, en dat ze veel van hem hield. Hij had geen idee dat ze een paar keer seks had gehad met haar oom, nja half oom dan. Als hij dat toch eens te weten zou komen. Charlie lachte hees "Ik zou met je meedoen de hele nacht maar helaas moeten we toch wel ons hoofd even laten zien tijdens het bal. Geef het een uurtje zodat ik die uitdaging aan kan gaan en dan verdwijnen we weer." voorlopig waren ze nog niet eens klaar met deze bangsessie. Charlie bleef door 'beuken' en had zijn kaken zo hard op elkaar geklemd dat hij pijn kreeg en hij lachte half "Hoe erg ga je me haten als ik zeg dat ik behoorlijk wat oefening heb gehad in roemenie voordat ik besloot dat ik verliefd was op jou?" vroeg hij zonder het tempo ook maar iets te verminderen. Hij keek haar vragend aan maar dat vragende werd een beetje overheerst door botergeil en verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 11:37 pm

Remus

Remus keek Severus even hulpeloos aan ten teken dat hij het er ook niet mee eens was dat hij met alle geweld van dien de dansvloer op was gesleept. Al was hij op dit moment wel blij dat Chris hem had gedwongen. Niets wat een goed gesprek met je beste vriendin niet kan oplossen. "De enige die moeilijk deed was Sirius. James had er weinig over te vertellen, Lily had al ruzie met hem en was daarom wat minder enthousiast maar ze heeft zich zo goed mogelijk gehouden in dat opzicht en je weet hoe ik erover dacht." zei hij schouder ophalend "Maar dit is wel iets anders hoor Chris." zei hij toen droogjes "Jij was en bent mijn beste vriendin en Amber is mijn dochter. Hoewel ik jou ook koste wat kost wilde beschermen wat hartpijn betrof is dat gevoel met Amber nog erger. Niemand wil zien dat zijn of haar kind die pijn moet doorstaan. Al helemaal niet zo erg als jij het had." herinnerde hij haar eraan. "En ik zal er altijd zijn om Amber, en jou, op te vangen mocht het nodig zijn. Daar ben ik toch voor." zei hij half lachend. Het eerste teken van enige vrolijkheid die hij toonde sinds hij en Melian uit elkaar waren. Hij schudde vervolgens zijn hoofd toen het over Sirius ging "Hij zegt niets. Hij zegt niet waarom ze ruzie hebben en waarom hij zo humeurig is. Niet dat ik erg nieuwsgierig ben geweest naar Sirius zijn issues. Ik had wat anders aan mijn hoofd. Mijn dochter was daar 1 van..." hij zuchtte even diep "Ik denk dat die twee het zelf uit moeten zoeken. Ik ga me in elk geval niet bemoeien met Sirius zijn humeur nu. Denk je dat het verstandig is om gewoon met Amber hierover te praten...?" vroeg hij toen ineens bedachtzaam "Niet om te veroordelen of haar een preek te geven of iets gewoon normaal vragen wat ze in Draco ziet en of ze zeker weet dat het een goed idee is... hetzelfde ongeveer waar ik het toen met jou over heb gehad toen je vertelde dat je gevoelens had voor Severus enzo."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 1:03 am

Amber

"Oke oke, we zullen oom Severus dan maar niet inlichten wat mijn lieve nicht allemaal aan het doen is want inderdaad ik zou ook niet graag betrapt willen worden dus laten we mijn nicht charlie en mijn oom het trauma maar besparen."Zei ze toen droogjes. "Er komt vast wel snel genoeg weer iets waardoor tante Christina hem tegen moet houden."zei ze toen onheilspellend wist zij veel dat dat vanavond al zou gebeuren als Severus achter de Sirius Luthien affaire zou komen.
Amber glimlachte eventjes toen hij zei dat haar vader het engste was. "Ach voor mijn vader zou ik niet erg bang zijn, hij is de redelijkheid zelve."Zei ze toen geruststellend tegen hem. "Geloof me je mag blij zijn dat Remus Lupos mijn vader is en niet Severus Sneep. Mijn vader is alleen maar bang dat je mij pijn doet, zodra duidelijk word dat dat niet gebeurt zal hij je waarschijnlijk met open armen ontvangen."Zei ze droogjes en ze was er ook heilig van overtuigt. Ze sprak met geen woord over haar moeder. Amber was nog steeds furieus op Melian en verdomde het om met haar te praten of wat dan ook. Toen Draco vroeg waarom ze dat vroeg keek ze hem meteen schuldig aan en schudde ze verontschuldigend haar hoofd toen ze door kreeg hoe dit overkwam. "Ik heb gewoon vaak van vriendinnen gehoord dat hun vriendje ook zei dat ze moesten praten of iets moesten bespreken en vervolgens werden ze gedumpt dus vandaar de vraag. Niet omdat ik daar bang voor ben."zei ze toen naar waarheid en ze drukte een kus op zijn lippen. "Ik ik ik vind je gewoon erg leuk en wil je gewoon niet kwijt."Amber begon te blozen, ze wilde niet zeggen dat ze dacht dat ze van hem hield daar vond ze het te vroeg voor. "Wees niet boos." zei ze toen poeslief tegen hem. "Ik ben wel heel nieuwsgierig waarom je me wil spreken dan. Het is nogal vroeg voor een huwelijksaanzoek he?"zei ze toen plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 1:12 am

Luthien

Luthien kreunde luid en voelde dat ze ook steeds dichter naar haar hoogtepunt ging en legde haar handen in zijn haren ze deed niet heel zachtjes maar trok ook niet echt. "als het je lukt mij zo nat te krijgen als dat ik nu ben zonder dat we daarop betrapt worden. Beloof ik je dat ik vannacht alles zal doen wat je maar wil in bed en mag je alles met me doen wat je maar wil. Geen grenzen."Zei ze toen uitdagend tegen hem. "Of is dat niet iets wat je al die tijd al hebt willen doen?"vroeg ze toen liefjes alsof het een kopje koffie was wat ze Charlie aanbood. Ze kuste hem weer en keek tevreden toen ze zag wat haar woorden met hem deed, ze vond het fijn dat Charlie er blij van werd als ze zei dat ze van hem hield. Luthien keek zogenaamd teleurgesteld toen hij zei dat ze echt even naar het bal moest. Ze was doodsbang dat er wat zou gebeuren waardoor ze Charlie zou verliezen. "Ik wil je niet kwijt."Zei ze toen speels en liefjes, wel op een manier dat hij kon horen dat ze het meenden maar niet op zo een manier dat hij kon denken dat er een dwingende reden was waarom ze hem nu zou verliezen. Toen hij begon over de vele oefening keek ze hem semi verontwaardigt/boos aan. "Weet je, ik word niet bepaald geil en ik kom zeker niet klaar van het idee dat je dit al met een hoop andere meisjes hebt gedaan en dit dus niet bepaald bijzonder of speciaal voor jou is."bromde ze tegen hem. Ze vond het inderdaad niet leuk om te horen ze had alleen met hem en een aantal keer heel erg per ongeluk seks gehad met sirius, verder met niemand. Alsof dit nog niet erg genoeg is. Ze voelde nog steeds dat ze bijna tot haar hoogtepunt was, charlie hoefde niet veel meer te doen om te zorgen dat ze zou komen. Ergens hoopte ze dat hij in de tijd dat ze elkaar hadden moeten missen, zonder zeker te weten of ze elkaar nog zouden zien ook nog die oefening had gehad, niet omdat ze hem graag met een andere meid zag, maar dat zou haar situatie in ieder geval minder kwalijk maken en was er meer kans dat Charlie haar zou vergeven mocht hij erachter komen. Sinds Charlie terug was, was ze enkel trouw aan hem geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 1:18 am

Christina

"Vergeet mijn lieftallige vader en familie niet wat ze deden toen ze erachter kwamen dat ik een halfbloed date en vergeet helemaal niet wat mijn vader probeerde te doen toen ik met Luthien alleen over straat liep."herinnerde ze Remus aan haar verleden, het was niet heel erg makkelijk geweest allemaal.
Christina glimlachte naar Remus. "Ik snap dat je dochter belangrijker is. Dat is de mijne ook. Hoeveel ik ook van jou hou Remus, mijn dochter gaat altijd voor. Zelfs Severus verliest het bij mij van Luthien."zei Christina toen lachend, maar het was waar, haar dochter was nummer 1, al stond Severus niet veel lager dan dat natuurlijk. "Helaas is het niet mogelijk om onze kinderen altijd te beschermen, we kunnen alleen zo goed mogelijk ons best doen maar daarmee houd het ook op."Zei ze toen rustig tegen Remus en ze glimlachte even naar hem met een rustige blik. "Ik weet dat Draco een groter risico is dan Charlie, maar zelfs met Charlie is er geen garantie dat mijn dochter met een hoop liefdesverdriet eindigt. Helaas weten we dat nooit van te voren, bij niemand niet."zei ze rustig. "Draco lijkt begaan met Amber en dat is het enige wat we in de gaten kunnen houden meer niet." ze rolde met haar ogen toen ze hoorde wat hij over Sirius zei en knikte ten teken dat ze het hun zelf zou laten uitzoeken al vond ze het nog zulke grote onzin. "ik zou zeker met Amber gaan praten, ze houd veel van je en ik denk dat het haar alleen maar goed zou doen en fijn zal laten voelen als je dat doet."ze glimlachte nog steeds naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 12:29 pm

Draco

Draco vond het allemaal wel prima zolang hij maar niet aan het ontvangende eind van iemands woede stond vanavond. Oke misschien zou hij aan het ontvangende eind van Amber haar woede staan als hij haar had verteld wat hij wilde gaan vertellen. Hij kon zich niet voorstellen dat Amber heel erg blij met hem zou zijn. "Oh je vader mag dan de redelijkheid zelve zijn, maar het gaat hier om jou. Ik betwijfel of hij nog de redelijkheid zelf is mocht er iets gebeuren. Wat ik niet denk trouwens-" voegde hij er snel aan toe voor Amber rare dingen ging denken. Draco trok een gezicht, Amber had geen idee wat hij wilde vertellen en hij had geen idee hoe dit uit zou pakken, hij wist alleen wel dat als het verkeerd zou lopen hij behoorlijk moest oppassen dat hij niet toevallig Remus Lupos tegen het lijf liep in de gangen van Zweinstein als hij alleen was en er was verder niemand in de buurt. Draco pakte maar wat drinken voor hem en Amber en gaf haar het glas aan en grijnsde toen droog "Het is inderdaad wel iets wat veel jongens zeggen als ze hun vriendin willen dumpen maar dat is niet het geval voor mij." zei hij droogjes. "Daarbij, als ik je had willen dumpen had ik dat waarschijnlijk voor het bal gedaan, anders is het nogal moeilijk om een nieuw meisje te vinden als je de hele tijd met een date loopt." niet dat hij met iemand anders had willen gaan dan Amber natuurlijk anders was hij hier nu niet met haar geweest. Hij trok wederom een gezicht "Nee het is ook geen huwelijksaanzoek. Ik denk dat als ik dat zou doen je vader me wel per direct vermoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 10:58 pm

Charlie

Charlie grijnsde "Challenge accepted" zei hij duivels. Oh hij zou het echt wel voor elkaar krijgen. Gezien Luthien nu geen ondergoed droeg had hij behoorlijk goed bereik en hij moest alleen maar zorgen dat Sneep het niet zou zien, of hij zou de volgende zonsopgang niet meemaken. Hij wilde graag nog wat langer leven om dat te zien gebeuren en dus zou hij voorzichtig zijn maar wel effectief. Hij keek haar teder aan toen ze zei dat ze hem niet kwijt wilde en kuste haar "Geen zorgen, ik ga nergens heen. Oke ik ga naar Roemenie maar dat is enkel even heen en weer verschijnselen." als hij niet bezig was met zorgen dat hij niet werd geroosterd door draken, werd vermoord door stropers of iets in die richting. Hij snapte sowieso niet waarom mensen moeilijk deden over op vakantie gaan als je gewoon heen en weer kon verschijnselen en verdwijnselen. Tuurlijk er zat een limiet aan hoever je kon maar dan deed je het toch gewoon in etappes? Hij stopte echter met bewegen toen ze hem semi boos/beledigd aankeek en begon te mopperen, hij zuchtte even diep "Luth, dat was voor ik je kende. Geloof me, sinds ik jou heb ontmoet heb ik niet eens gedacht aan andere meiden." zei hij serieus "Maar je kan het een man niet kwalijk nemen zijn natuurlijke instincten te volgen voor hij de liefde van zijn leven ontmoet." zei hij plagend en hij drukte een kusje op haar neus "Niet mokken, wees blij dat ik zoveel oefening heb gehad, anders had ik je niet zo kunnen plezieren als ik nu doe." hij had dan wel oefening gehad met luthien in de loop der tijd maar toch, dan was het misschien de eerste paar keer wel heel awkward geweest ofzo. Geen enkele man was een ster de eerste keer naar zijn idee. Althans hij niet. "Met jou is het altijd speciaal. Omdat jij het bent." oh smooth Charlie Wemel. 10 punten voor charmes. Hij duwde zijn heupen weer wat naar voren totdat hij echt niet verder kon en keek haar weer grijnzend aan "Ben je nog boos op me of kunnen we dit voortzetten?" vroeg hij poeslief.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimema nov 14, 2016 11:05 pm

Remus

Remus keek even dodelijk "Alsof ik dat ooit kan vergeten. Sirius, ik en Lily waren allemaal in alle staten en we hadden het liefste je vader meteen omgelegd ware het niet dat jij zo overstuur was en je ons harder nodig had dan dat wij je vader wilde vermoorden. Al was het behoorlijk close voor Sirius." Sirius was echt in alle staten geweest en Remus had hem eraan moeten herinneren dat het het niet waard was en dat Christina hem harder nodig had gehad. "Kinderen... af en toe vraag ik me af waarom we eraan zijn begonnen, ook al waren zowel Dane als Luthien niet gepland, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Het is alleen zo'n hoop werk" verzuchtte hij alsof het zo'n drama was om kinderen op te voeden. Goddank waren Kyle en Amber toen ze jonger waren nooit zo'n drama geweest, Kyle was sowieso nooit een drama geweest maar Dane was toen hij jong was een hopeloos geval en Amber was nu ze een puber was een echte opstandige rebelse puber die op elke manier van dien aandacht wilde vragen. Hij voelde zich daar nog steeds schuldig aan omdat hij naar zijn mening niet genoeg aandacht aan Amber had besteed en meer bezig was geweest met Kyle omdat hij en Kyle een goede band hadden, en nu met alles wat er was gebeurd met Melian was het niet bepaald beter geworden. "Ik denk dat Severus het daarin niet met je eens is, als het aan hem lag zou hij waarschijnlijk Luthien opsluiten tot ze 30 is." merkte hij op. Severus was erg beschermend tegenover zijn dochter, ergens begrijpelijk maar Luthien was oud genoeg -niet wijs- om haar eigen beslissingen te maken, hoe vreselijk Severus dat ook vond. "Ik zal een oogje in het zeil houden en met Amber gaan praten als ik haar even los kan weken van Draco's zijde." zei hij toen uiteindelijk. "Misschien is het onderhand tijd dat je of met je broer gaat dansen om informatie uit hem los te peuteren of met je man." hij wierp even een blik op Sirius die met een grote donderwolk boven zijn hoofd op een stoel bij de drank tafel zat "Ik stel voor dat je Sirius als eerste pakt voor hij de drank voorraad leeg zuipt." hij maakte zich wel ergens zorgen over Sirius maar ook hij was oud genoeg om voor zichzelf te zorgen -wederom niet wijs. Familie trekje-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 3:56 pm

Amber Lupos

"Dan kan je dus beter maar zorgen dat er niets gebeurt."zei Amber vrolijk tegen hem over de woeden van haar vader op zijn hals halen. "Zo lang je maar lief bent voor mij komt het allemaal goed dus."Zei ze vrolijk tegen hem en ze drukte even plagend een kus op zijn wang. Ze dacht onwillekeurig aan wat haar nicht nu aan het doen was en Amber kon het niet helpen zich af te vragen hoe het zou zijn als ze dat met Draco zou doen, stiekem kwam ze tot de conclusie dat ze eigenlijk wel heel graag eens wilden ontdekken hoe geweldig dat wel niet volgens iedereen moest zijn en wist ze eigenlijk al dat ze dat met Draco wilden doen. Ze betwijfelde alleen of hij dat wel met haar wilden en of hij haar niet te jong vond om zoiets te gaan doen. Dankbaar nam ze een slok van haar drinken, echter gaf ze Draco een tik op zijn arm toen hij zei dat het met haar nogal lastig zou zijn om een andere date te fixen. "Wat zijn mannen toch erg."Zei ze toen hoofdschuddend alleen al het feit dat ze over dat soort dingen nadachten maakte het erg vond Amber. Ze dronk snel haar drinken op en kon het niet helpen om zich af te vragen wat Draco met haar wilden bespreken, ze hoopte maar dat het niets ernstigs was want ze was veel te gelukkig met hoe de zaken tussen haar en Draco gingen, Amber was dan ook de afgelopen tijd ondanks al het familie drama gelukkig geweest dankzij Draco. "Zullen we zo dan maar gaan dansje?"Vroeg ze liefjes, ergens hoopte ze dat ze snel ergens een plekje voor met ze tweeën konden opzoeken want er waren dingen zoals je vriend aflebberen waar je je familie liever niet als een stelletje spionnen bij zou willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 4:05 pm

Luthien

Zowel van irritatie als van genot kreunde Luthien. Ze sloeg haar armen stevig om zijn hals en kuste hem eventjes. Echter stak het haar wel toen hij het over Roemenie had, het was iets wat altijd tussen hun in zou staan, aangezien Luthien in geen honderdduizenden naar Roemenië zou verhuizen. Voor niemand niet, oke misschien als ze haar ouders mee kreeg maar dat ging niet gebeuren dus waarom zou ze dat dan doen? Ze schudden even haar hoofd toen hij zei dat het met haar altijd speciaal was. "Je bent soms echt verschrikkelijk doorzichtig."zei ze toen hoofdschuddend tegen hem en ze streek door zijn roden haar. Ze kon het niet helpen om zich af te vragen dat als ze ooit kinderen kregen of ze dan het zwarte Sneep haar zouden krijgen of het roden Wemel haar. Wie weet wel allebei gewoon streepjes rood en zwart, dan zouden hun kinderen in ieder geval nooit high light nodig hebben want die waren er dan al. Ergens vroeg ze zich ook onbewust af hoe de familie van Charlie tegenover het idee zou staan dat hun zoon een relatie had met de dochter van Severus Sneep. Ze vroeg zich af of zijn moeder hiervan wel op de hoogte was. Ook vroeg ze zich ergens onbewust af of ze nou echt definitief samen waren, de een of de ander had er nooit echt duidelijk iets over gezegd. Maar sinds Charlie terug was was ze enkel en alleen aan hem nog echt trouw geweest, behalve dan de keer dat ze letterlijk net van Sirius af kwam en in Charlie zijn armen liep die toen pas net terug was uit Roemenië wat Luthien tot dat moment niet had geweten dat hij speciaal voor haar was gekomen. Al was ze daar erg blij mee."Het is maar goed dat je een voordeeltje ervan hebt meneertje, en als je dit niet snel afmaakt dwing ik je het af te maken."Zei ze plagend tegen hem en ze sloeg haar benen demonstratief een stuk strakker om zijn heupen zodat al zou Charlie ook maar ademen dan zou ze dat al voelen daar beneden en hij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 4:20 pm

Christina Zwarts

"Het was maar goed dat ik toen met Severus had afgesproken en dat hij al vlakbij was toen hij me om hulp hoorden schreeuwen...ergens is het toch nog goed geweest dat ik een affaire met hem had dus."Zei Christina verontschuldigend. Als Christina toen niet met Severus had afgesproken of in de buurt was geweest was Luthien sowieso dood geweest. Christina had de eerste klap voor haar dochtertje opgevangen met als gevolg dat zij zelf naar het Holisto moest maar hun dochter compleet ongedeerd was gebleven, hooguit getraumatiseerd aan haar opa, maar heej wie kreeg er nou geen trauma van Orion en goed geschrokken, maar verder was ze veilig geweest. Christina wist dat alles als de dag van gisteren nog en was erg blij geweest dat Severus haar toen had gered. Ze had Severus nooit eerder zo buiten zinnen van woeden gezien als op dat moment, maar dat was logisch. Als je alleen al aan Christina of Luthien kwam zou hij je al tot minuscule stukjes vervloeken laat staan als je hun beiden tegelijk kwaad zou doen. Christina glimlachte toen hij dat zei. "heej Luthien is nooit zo lastig geweest als jou zoon en dochter. Luthien is altijd behalve dat ze per ongeluk nogal verwend werd en graag er alles aan deed om bij papa te kunnen zijn een voorbeeldige dochter."zei Christina toen trots. "Je hebt drie pachtigen kinderen Remus en als ik de kans had gehad zou ik er sowieso veel meer dan één hebben genomen. Maar helaas kon dat niet. Wees blij met wat je hebt. Buiten dat ben jij geloof ik favoriete ouder van alle drie je kinderen en heb jij een band die Melian nooit met hun zal krijgen."zei ze toen rustig. Ergens betreurden Christina het dat Luthien ook overduidelijk een voorkeur voor haar vader had, niet omdat Christina het Severus niet gunden of jaloers was, maar omdat Christina vaak het gevoel had dat ze een beetje het vijfde wiel aan de wagen was als ze met haar gezinnetje was en dat Christina overbodig voor Luthien was sinds ze volwassen was geworden. "Is goed, ga jij maar kijken of je je dochter los krijgt...al ben ik bang dat als je ze nu stoort ze je niet dankbaar zal zijn."Ze knikte even naar het stel. Ze keek vertwijfelend tussen haar man of broer, het liefste zou ze nu met haar man dansen maar ze wilde ook wel graag weten wat er aan de hand was. Ze gaf Remus een knuffel en een kus op zijn wang om vervolgens Sirius naar de dansvloer te sleuren. "Jou beurt broertje lief."zei ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 7:13 pm

Draco

Draco trok even een gezicht "Op de een of andere manier lijkt het altijd makkelijker gezegd dan gedaan." mompelde hij over dat hij maar moest zorgen dat het niet zover zou komen dat hij haar pijn zou doen zodat Remus hem in kleine stukjes zou kunnen vervloeken. "Lief zijn?" vroeg hij toen gemaakt verafschuwt "Je weet toch dat ik het woord lief niet ken toch?" onzin gezien hij alleen maar goed voor Amber was geweest uit angst om haar kwijt te raken en niet eens om info te krijgen. Gezien hij nog steeds bijna niets over Remus, Melian, Dane en Kyle had gevraagd en eigenlijk enkel wist van de familie wat Amber hem vrijuit had vertelt tijdens hun gesprekken. Draco merkte dat Amber even wegzonk in dromenland en hij porde haar in der zij "Waar zit jij met je hoofd?" vroeg hij droogjes, niet wetende dat Amber der hoofd in een seks wolkje zat op het moment. "Ah women!" zei Draco toen ze hem een tik gaf "Waarom moeten jullie vrouwen altijd fysiek je ongenoegen uiten?" vroeg hij en hij wreef even over zijn arm, niet dat het zeer had gedaan maar hij was een kei in overdrijven. "Mannen erg? Nee wij doen gewoon ons niet anders voor dan we zijn...meestal dan." hij had jaren lang anders gedaan dan wie hij werkelijk was en dat deed hij nog steeds op een dagelijkse basis in de leerlingenkamer en als Amber niet in de buurt was. Bij Amber was hij wel zichzelf en dat was een hele opluchting en verlichting voor hem. De hele tijd toneel spelen was vermoeiend en hij vroeg zich af hoe Sneep dat altijd had gedaan, al kon Draco zich nu voorstellen dat het ook aan Christina te danken was dat Sneep het al zo lang volhield. Draco grijnsde besmuikt en maakte een overdreven diepe buiging "Uw wens is mijn bevel" hij offerde haar zijn hand en leidde haar toen mee naar de dansvloer waar hij zijn arm om haar heup heen sloeg en haar wat dichter tegen zich aantrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 7:20 pm

Charlie

Charlie grijnsde loom "Doorzichtig ? Ik? Nooit. Ik noem het liever charmant en sexy." zei hij droogjes terwijl hij zichzelf zo stil mogelijk probeerde te houden om Luthien nog eens even extra te martelen. Hoewel hij het zelf ook niet heel lang meer vol zou houden om NIET te bewegen. Charlie hield zijn hoofd wat schuin en keek Luthien onschuldig aan "Maar ik meen het wel. Met jou is altijd speciaal." vervolgde hij toen serieus. Hij was ook doodserieus, die andere meiden hadden niet heel veel betekend, hij had misschien 2 vriendinnen gehad in Roemenie met wie het leuk was geweest maar dat was altijd uitgegaan omdat ze zijn werk te gevaarlijk vonden en wilde dat hij ermee zou stoppen of omdat het gewoon doodsaai begon te worden. Charlie schoot in de lach toen Luthien weer begon te dreigen "Altijd die dreigementen. Weet je heb je wel eens geprobeerd iets aardig te vragen? Dat werkt vaak beter dan dreigementen hoor. In elk geval bij mij." zei hij onschuldig maar hij hapte naar adem toen Luth haar benen strakker om zijn middel deed waardoor hij nu ALLES voelde en hij keek haar bestraffend aan "Jij weet anders ook wel goed wat je moet doen om het een man lastig te maken mevrouw Sneep." zei hij voor hij weer begon te bewegen omdat hij er zelf ook gestoord van werd om niet te bewegen en hij eigenlijk vrij close was bij zijn hoogtepunt...en ze moesten ooit hun gezicht bij het bal laten zien anders zou Severus hen waarschijnlijk komen zoeken. Niet dat hij hen zou kunnen vinden tenzij hij van deze geheime kamer af wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 7:33 pm

Remus & Sirius

Remus had haar ijskoud aangekeken toen ze zei dat het maar goed was geweest dat ze een affaire met Severus had gehad toen ze Orion tegen was gekomen met Luthien. Hij had zeer weinig respect of empathie voor mensen die vreemd gingen, gezien zijn vrouw nu voor de 2e keer was vreemd gegaan. Met dezelfde man. Die toevallig ook nog eens een dooddoener was. Waar Severus had besloten om te stoppen en bij de Orde te komen had Amycus geprobeerd Melian te ronselen als dooddoener toen. Niet dat dat erg goed had uitgepakt maar goed. "Ik ben ook erg blij met mijn kinderen begrijp me niet verkeerd, het is alleen soms erg vermoeiend." zei hij droogjes voor hij Chris losliet en haar even omhelsde. Vervolgens keek hij naar Draco en Amber die net aan het dansen waren en hij besloot maar even te wachten met de vader talk tot morgen ofzo. Hij wilde zijn dochter haar avond ook niet verpesten. Niet dat dat zijn intentie was maar goed. Better safe then Sorry.
Sirius had Chris al zien aankomen en had zich voorbereid. Hij keek haar met samengeknepen ogen aan "Nee." zei hij ijskoud voor Chris ook maar had geprobeerd hem met geweld de dansvloer op te slepen "Ga Severus pesten, die ziet er erg eenzaam uit daar." hij knikte naar waar Severus net iets te geamusseerd stond toe te kijken hoe Chris naar hem toe was komen lopen, hij kwam er nog mooi onderuit voorlopig. HIj wist dat het niet al te lang zou duren voor Chris hem alsnog zou komen halen maar hij kon voor nu nog even genieten van het ongenoegen dat Sirius uitstraalde. "Als je wil praten kan dat maar niet op de dansvloer." zei Sirius vervolgens droog. Hij had geen zin om te dansen. Hij wilde hier eigenlijk helemaal niet eens zijn. Hij had Luthien weg zien glippen met Charlie en wist dondersgoed wat die twee aan het uitspoken waren en daar werd hij nog humeuriger van. Hij keek zijn zusje aan en had zijn armen nog steeds stevig over elkaar heen geslagen en er zou geen beweging in te krijgen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:16 pm

Christina Zwarts

Christina keek haar broer vuil aan en sloeg haar armen over elkaar. "we zijn op een bal broertje lief."zei ze toen. "Daar hoort gedanst te worden voor als je dat nog niet wist."zei ze toen alsof ze tegen een klein kind sprak. "Je weet dat Severus alles behalve eenzaam is, en anders zal ik hem dat vannacht even goed duidelijk maken dat hij niet bepaald eenzaam is."Zei Christina toen, ze zei dit expres want ze wist donders goed hoe leuk irius deze informatie zou vinden, maar dat kon Christin vrij weinig schelen als ze eerlijk was. "Severus komt straks aan de beurt maar eerst ben jij het slachtoffer."zei ze liefjes. "Goed waarom ben jij in zo een pest humeur? En waarom hebben jij en mijn dochter ruzie, wat kan er in merlijnsnaam nou zo erg zijn dat jullie echt totaal niet meer met elkaar praten of wat dan ook?"vroeg ze hem rustig maar streng. "En zeg niet dat het me niet aangaat want ik ben haar moeder, mij gaat alles aan."zei ze toen streng maar vast besloten. Christina voelde zich dan wel zwaar overbodig als moeder, maar dat ging ze Sirius niet aan zijn neus hangen. Christina hield van haar dochter en broer en ze vond het maar wat duidelijk dat er echt wat aan de hand was dat die twee ongelukkig maakte. Christina wierp even een blik op Severus of hij het niet erg vond dat ze even weg was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:27 pm

Off: Mwah ik denk niet dat Sev het erg vind xD Dansen is geen hobby van hem

Sirius.

Sirius stond net als Chris nog steeds met zijn armen over elkaar waardoor je nu best goed kon zien dat ze broer en zus waren. "Ik besef dat we op een bal zijn Darling Sister. Betekend niet dat ik verplicht ben om te dansen." kaatste hij terug op dezelfde toon als Christina. Merlijn de Zwarts familie trekjes waren sterk deze avond tussen hen - the force is strong with this one- Hij trok een gezicht en kreunde "Oh bij Merlijn waarom-" zei hij walgend toen Christina een beeld in zijn hoofd plantte die hij daar niet wilde hebben. Alsof het al niet erg genoeg was dat hij zich inbeeldde wat Charlie en Luthien aan het doen waren moest hij ook nog eens het beeld van Christina en Severus erbij hebben. Dit was geen goede avond voor Sirius en hij wilde ook eigenlijk gewoon naar bed gaan om daar verder te mokken. "Mijn pesthumeur gaat je echter niet veel aan. De reden dat Luthien en ik op non-speaking terms zijn kan je beter aan haar vragen gezien ik het zelf ook niet helemaal weet. Ik weet alleen dat ze me ontwijkt of doet alsof ik niet besta." dat was niet geheel waar, hij wist dondersgoed waarom ze op non speaking terms waren maar dat ging hij Christina dus niet vertellen, hij wilde graag nog wat langer leven en als Chris het wist wist Severus het binnen 10 seconden ook en was hij dood. "Ik neem aan dat je weet dat je dochter echter op het moment zich niet in de grote zaal bevind." vervolgde hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:35 pm

Luthien sneep

Luthien glimlachte naar Charlie. "Ik ben nou eenmaal een natuurtalent mijn lief."Zei ze plagend tegen hem en ze duwden zich zo hard van hem af dat hij wel uit haar moest glijden en ze weer op de grond stond. Nu was het haar beurt. Ze duwden hem met alle geweld die nodig was op het bureau en ging nu boven op zitten. Ze kuste hem in zijn hals terwijl ze haar heupen bleef bewegen. "Het word nu eens tijd dat ik een keer de baas ben."zei ze plagend tegen hem en ze bewoog steeds harder met haar heupen en steeds op een net andere manier zodat de beweging hem niet ging vervelend. Luthien voelden hoe ze haar hoogte punt bereikte en kwam kreunend klaar, niet zo zachtjes of zuinig ook, toen deed ze nog beter haar best om Charlie zijn hoogtepunt te laten bereiken en toen dat gelukt was keek ze hem trots en tevreden aan, ze ging even naast hem op het bureau liggen uitpuffen maar wel met haar hoofd op zijn schouder. "Ik ben zo blij dat ik je heb."zei ze met een lieve glimlach tegen hem. "Ik hoop echt dat het tussen ons gaat werken Charlie. Ik wil echt met je verder en...echt samen een relatie met je."zei ze voorzichtig. "maar ik ben zo blij en gelukkig met je dat ik er bang van word, ik ben bang om iets stoms te doen waardoor ik je zal verliezen."Zei ze rustig tegen hem, ze streek met haar hand over zijn naakte borst terwijl ze bij hem lag. "of dat je ouders me afkeuren..en dat je me dan niet meer wil."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:44 pm


Amber
Amber glimlachte stralend naar Draco. "Je bent altijd lief voor me."zei ze lachend tegen hem. "ooh nergens!"zei ze blug en ze merkte dat ze een knal roden kop kreeg toen Draco vroeg waar ze zat met haar hoofd, ze ging hem niet vertellen waar ze aan dacht. "Ach dit valt nog mee trouwens, als je de verhalen hoort van mijn vader wat tante Christina allemaal deed als me oom iets deed, mogen we nog van geluk spreken dat hij hier in één stuk loopt en dat Luthien er is."Zei ze lachend tegen hem. Ze had de verhalen van haar vader en van Sirius vaak genoeg gehoord over alle schaden die Christina, Severus ooit had toegebracht. Amber keek nu nog blijer toen Draco haar tegen zich aandrukte en gaf hem vrolijk een kus. "Je kan goed dansen."Zei ze vrolijk tegen hem. Ergens vertrok haar gezicht een beetje toen ze bedacht waarom dat was en uit welke familie hij kwam. "Je ouders zullen me nooit accepteren..als de dochter van Remus Lupos...als ik Luthien geweest was hadden ze het misschien nog oke gevonden omdat oom Severus dan je schoonvader werd maar mij...mij zullen ze nooit accepteren..."zei ze toen opeens een beetje bang. "is dat waar je straks over wil praten? Dat het altijd geheim voor je ouders zal moeten blijven?"Vroeg ze hem toen, ze hoopte maar dat het antwoord hierop nee zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:46 pm

Charlie

Charlie lachte even hees toen ze zei dat ze een natuurtalent was maar ging er niet tegenin gezien ze dat was. Wist hij veel dat ze een paar keer oefening had gehad met Sirius die al veeel meer ervaring had dan hij en Luth bij elkaar. Hij werd ineens op het bureau geflikkerd met alle geweld van dien maar kon er niet rouwig om zijn en kreunde even toen Luthien bovenop kwam. "Ik kan hier wel gewend aan raken dat je de baas speelt. Maar niet altijd." zei hij grijnzend. Het duurde niet lang voor ze beiden klaar waren gekomen en uit lagen te hijgen op het bureau. Charlie probeerde zijn ademhaling weer onder controle te krijgen net als zijn hartslag en had een arm om Luthien heen geslagen. Hij glimlachte flauw en teder "Ik ben ook blij dat ik jou heb." zei hij terug "En het gaat echt wel werken, als we maar gewoon eerlijk tegen elkaar zijn en natuurlijk geweldige seks blijven hebben." hij wreef met zijn hand over haar rug en keek naar het plafond. "Ik zal niet zomaar weg lopen van je als je iets stoms doet Luthien. Dan moet je echt wel heel ver gaan." zei hij serieus en hij lachte toen ze over zijn ouders begon "Oh geen zorgen daarover. Mijn moeder houd nu al van je en ze kent je nog niet eens zo goed. Het enige wat voor haar belangrijk is is dat ik gelukkig ben en ze weet dat jij daarvoor zorgt. Mijn vader is al helemaal niet moeilijk en zolang mijn moeder het goed vind en zich niet druk maakt zal hij dat ook niet doen. Maak je geen zorgen daarover. En al zouden ze je niet mogen, het is nog steeds mijn leven en mijn ouders bepalen niet met wie ik omga en van wie ik hou."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitimedi nov 15, 2016 9:48 pm

Christina

Christina keek naar haar broer met samen geknepen ogen en besefte nu eens opnieuw hoe erg ze op elkaar leken en dat ze net zo goed een tweeling hadden kunnen zijn, wat betekende dat Severus, eigenlijk een vrouwelijke versie van Sirius aan het date was als ze er goed over nadacht. "Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar van de ene op de andere dag heeft bedacht, goh laat ik niet meer tegen mijn favoriete oom praten."zei Christina toen streng tegen hem, ze geloofde er duidelijk geen zak van dat dat zogenaamd zou zijn gebeurt. Toen hij zei dat zij wel wist waar hun dochter nu was keek ze verbaast en betrapt de grote zaal rond. "Is ze er nog niet dan?"Vroeg ze verbaast, ze werd nu knal rood van schaamte, ze was zo bezig geweest met Severus en Remus en het Melian drama en op sirius letten dat ze geen idee had gehad dat haar dochter hier nog niet was. "Weet jij waar ze is dan?Vroeg Christina. Ze was niet echt bezorgt, ze wist ook wel dat Luthien op Zweinstein moest zijn en dat er niets aan de hand kon zijn, maar ze wilden wel erg graag weten waar haar dochter was en als het super lang zou duren voor ze hier was dan zou ze zich wel zorgen gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bleed Forever  - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 29 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bleed Forever
Terug naar boven 
Pagina 29 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bleed Forever (Hp)
» Bleed Forever

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: