thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Once Upon A Time (spoilers)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimema sep 28, 2015 10:53 pm

Ik start deze topic op naar aanleiding van de start van seizoen 5 zondag.

Ik vroeg me af of er hier ook OUAT-fans zaten.
Ikzelf ben een heel grote fan en kan niet wachten op de volgende afleveringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimedi sep 29, 2015 11:02 am

Ik volg Once Upon A Time ook inderdaad. Aflevering 1 van seizoen 5 vind ik alleen wat tegenvallen, vind Zelena niet zo een heel geweldig personage. Maar  ik mag des te meer wel de personages zoals Hook, Regina en Rumplestilskin/Mr.Gold. Ook vind ik dat Belle een steeds grotere rol krijgt, omdat Emilie de Ravin in mij ogen erg goed kan acteren, en ook zeker een goeie aanwinst is voor de cast en  het is zeer verdiend, dat haar rol groter is geworden. Maar wat ben ik blij dat ze eindelijk Frozen achter zich hebben gelaten, vond die verhaallijn een stuk minder..

Waar ik dit seizoen naar uitkijk, is voornamelijk de hele verhaallijn met Arthur, Merlin etc. Maar ook de terug keer van Ruby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimedi sep 29, 2015 9:40 pm

Ik vond de verhaallijn van Frozen ook niet zo schitterend, al vond ik het wel geweldig dat Elizabeth Mitchell de rol had van Snow Queen. Elizabeth is een van mijn favorieten en ze was echt beeldig in die witte jurk, ook heel goed gespeeld trouwens.

The Wicked Witch vind ik maar een vaag personage, ze wordt wel goed gespeeld door Rebecca, maar buiten dat ben ik er ook geen fan van.

Mijn favoriete personages over heel de lijn zijn: Regina, Emma en Ruby. Dus ben echt blij dat Ruby dit seizoen terug keert.

Ik vraag me vooral af hoe Mulan terug zal keren in dit verhaallijn en welke rol Merida precies zal hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimevr okt 09, 2015 7:23 pm

Ja, Mulan stond al vast hoe zij terug zou keren. Nou ja, wat haar rol zou zijn. De makers van de serie willen een LGBT koppel introduceren, aangezien Mulan lesbisch is en gevoelens heeft voor Aurora, lijkt het me daarover te gaan. Maar het kan natuurlijk ook helemaal anders uitpakken.. Ik ben in ieder geval benieuwd.

Wat betreft de aflevering van afgelopen zondag; het heeft mij positief verrast. Ik vond het weer een geweldige aflevering, vooral blijf ik fan van Regina en haar catchy one-liners. Ook vind ik dat Emma als The Dark One positief heeft uitgepakt, ik had er zo mijn twijfels over, maar het lijkt alsof ze Hook gaat bespelen, wat ook weer interessant is. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimezo okt 11, 2015 10:04 pm

Ik ben sinds een week weer begonnen met kijken. Ik was ergens begin seizoen 3 blijven hangen en toen kwam Pretty Little Liars op mijn pad, dus Once upon a time kwam even op een laag pitje. Maar Pretty Little Liars komt pas in januari dus heb ik alle tijd voor deze serie. Ik moet zeggen dat ik erg aan het genieten ben van seizoen 3. Sommige Amerikaanse fans vonden het vanaf seizoen 3 bergafwaarts gaan. Ik moet zeggen dat ik dat niet zo ervaar. Integendeel, ik vind seizoen 3 tot nu toe het beste seizoen. Het is spannender, de verhalen worden beter en ik vind dat er meer ruimte geschetst wordt voor andere personages naast de normale personages. Ik vind dat erg prettig.

Wat is Peter Pan overigens een naar ventje. Wat speelde Robbie Kay dat goed, ik begon hem heel erg te haten. Ik ben nu op de helft van seizoen 3, dus ik heb nog heel wat te kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitimedo nov 19, 2015 11:12 am

Oke ik moet even wat zeggen over de laatste aflevering of nja de dubbel aflevering van maandag! Omg omg omg ik had een zware fangirl attack & @ReviusAlast kan dat beamen x'D
Dacht dat mijn hart een paar keer stopte !

alleen het tweede deel, ik heb niets tegen Merida of iets en ik vond het FANTASTISCH dat Mulan & Ruby erin voor kwamen <3 maar het was wel een beetje saai.

en als Arthur niet snel oprot, word vermoord, of een tragisch ongeluk krijgt word ik gek wat een walgelijk ventje is dat zeg pssshh & Zelena hadden ze sowieso al goed en wel moeten afmaken xD

Zo das eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





Once Upon A Time (spoilers) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once Upon A Time (spoilers)   Once Upon A Time (spoilers) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Once Upon A Time (spoilers)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Once upon a time
» Game of thrones (Spoilers)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Series-
Ga naar: