thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Star Wars - The New Era

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedi jun 16, 2015 8:04 am

Welkom, beste Gast bij de eerste Star Wars RPG van dit Forum (nu dan).
Ik hoop dat veel avontuur gaat beleven hier, en het ook leuk gaat vinden om je te wagen
in het verre sterrenstelsel van Star Wars! Maar nu genoeg gepraat, tijd voor de uitleg van
deze spectaculaire RPG! May The Force Be With You!

In Star Wars - The New Era ben je aanbeland in het jaar 150 ABY (150 jr na Battle of Yavin),
waar The New Republic regeert en alles weer was zoals het voor The Civil War was. Luke Skywalker is al zo'n
13 jaar geleden gestorven, maar ook The Jedi Order leeft weer, zodat ze weer voor vrede en gerechtigheid
kunnen zorgen in The Galaxy. Maar... uiteraard schuilt er in ieder hoekje onraad. Wees een Jedi, een Trooper,
Bounty Hunter of nog veel meer! Kies een kant, maak je eigen leger of maak plannen om The Galaxy toe te eigenen!

De regels zijn simpel en bekend:
- Sowieso De Algemene Regels
- Schrijf niet in Ik-Vorm, dat is verwarrend
- Niet godmodden (Jedi Mind-Tricks mag wel, met toestemming van medespeler)
- Vraag je rol aan bij De Karakter kaarten

Nog erg veel plezier, en onthoud: Use The Force while Playing!

Jedi_Justice - Kyerean Skywalker
Mellon - Edora Tano
Jedi_Justice - Hallas Pandem
Mellon - Ingrid Mnaa


Laatst aangepast door Jedi_Justice op ma jun 22, 2015 8:10 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedo jun 18, 2015 6:29 pm

Edora Tano - Yavin4
Edora was net geland op Yavin4 met haar schip en stapte uit. Vorig jaar nog had ze hier op Yavin4 haar ultieme test om Jedi Knight te worden afgelegd en was er ook met glans voor geslaagd. Nu zou ze een Jedi Knight blijven tot ze een training van aan leerling volledig zou volbrengen. Dat laatste was nog niet gebeurd. Ze had wel ervaring met het trainen van een Padawan, maar dat kwam meer omdat haar Jedi Master een tijd lang te ziek was geweest om de training van zijn tweede Padawan verder te werken, dat Edora uit loyaliteit en vriendelijkheid had aangeboden om te helpen. Zelf had ze steeds het idee gehad dat dat stukje training goed was gegaan en ze zou maar wat graag een eigen Padawan op leren tot een volwaardige Knight. Daarom was ze ook naar deze maan gekomen. Hier was de school voor jonge Jedi's gevestigd en ze hoopte dat ze van de Grandmaster deze keer wel iemand zou toegewezen krijgen. Edora wou maar wat graag een leerling onder haar vleugels sluiten, dan had ze iemand om in haar hart te sluiten. Plots hoorde ze wat gepiep en draaide zich om naar haar Astromech Droid. ''Rustig maar R8-E5, ik weet ook wel dat de kans klein is op een Padawan, maar het kan nooit kwaad om de school eens te bezoeken.'' zei ze en liep richting de schuifdeur. Haar droid rolde achter haar aan, terwijl ze via de schuifdeuren in de oostvleugel van de school terecht kwam. Edora bleef staan en keek rustig rond. Hier in de school was er altijd een soort van gezellige bezigheid aan de gang, iets dat haar in een goede manier raakte. Kinderen hadden altijd al een vreemd effect op haar gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedo jun 18, 2015 7:52 pm

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Met voorzichtige stappen liep Kyerean naar de rand van het stenen gebouw.
Een koud windje woei om haar oren, wat eigenlijk best zeldzaam was op een benauwde
jungle-maan als hier. Yavin 4's klimaat had haar niet echt uitgenodigd, maar het bleef
altijd vele malen beter dan die stoffige Geonosis. Met een grijns staarde Kye in de diepte.
Hoe ze op het oude bouwwerk was geklommen kon ze zich makkelijk voor de geest halen,
maar hoe ze er weer af moest... Het was sowieso te hoog om te springen, toch?
De jonge Padawan liep een klein eindje naar een afgebrokkeld stuk steen, en ze
wilde aanstalten gaan maken om naar beneden te springen totdat...

... er ineens een schip rakelings langs haar heen vloog. Met een schok duikelde
ze naar achteren, maar gleed door een glibberig stukje mos van de steen af, en
BAF, op de grond. Aargh... Kyerean klauterde overeind en stofte haar gewaad af.
Een stuk verderop (zo'n 50 á 60 meter) zag ze een schip landen. Recht voor de
Jedi Tempel die op Yavin 4 gevestigd was. Interessant...

In stalkers-mode gleed Kye van de laatste steen af. Ze besefte dat ze al lange
tijd weg was, en dat Master Hallas onderhand wel door had dat ze op verkenningstocht
was gegaan, maar hij zou het wel begrijpen. Dat deed hij meestal wel. 'Rustig maar R8-E5,
ik weet ook wel dat de kans klein is op een Padawan, maar het kan nooit kwaad om
de school eens te bezoeken." Een vrouwenstem. Kyerean kneep haar ogen tot spleetjes
en zag een vrouw van zo'n jaar of 22 met haar Astromech de Jedi Tempel binnengaan.
Interessant. Steeds schuilend in de schaduw van wat bomen sloop Kye op de Tempel af.
Master Hallas was hier heengegaan om met de Grandmaster te spreken, en hij had
toen besloten om langer te blijven; "voor de verandering" zei hij zelf. Een half minuutje
nadat de vrouw de Tempel was binnengegaan, schoven de deuren ook voor Kyerean open.
Aha, ze stond er nog. "Aangenaam, beste dame. Ik ben van Kyerean Productions.
U had een Blue Milk besteld?" zei ze melig. Soms was ze een beetje weirdo. Jammer dan.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedo jun 18, 2015 9:55 pm

Edora Tano - Yavin4
R8 stond vlak naast haar en net op het moment dat ze iets aan haar droid wou vragen verscheen er een tiener voor haar neus. Edora bestudeerde het meisje zorgvuldig en behulp van The Force wist ze dat dit een Padawan was, vermoedelijk zelfs iemand die in de leer was bij meester Hallas. Het meisje stelde zich voor als Kyerean en begon toen een grapje te maken over Blue Milk. Edora glimlachte en besloot het spelletje mee te spelen, puur voor de fun. ''Aangenaam, mijn naam is Edora Tano en ik denk dat er een vergissing is gebeurd, ik ben allergisch voor Bantha Milk.'' zei ze met vriendelijk glimlach. ''Maar misschien dat R8 wel wil.'' zei ze en aanhoorde toen het protest van haar droid wat haar aan het lachen bracht.
In haar ooghoeken zag ze een klas Jedi leerlingen voorbij wandelen en ze voelde een aangename warmte stijgen in haar lichaam. Maar ze dwong zichzelf om met haar aandacht bij Kyerean te blijven en ze wou proberen de tiener wat af te toetsen.
''Ik vermoed, jonge Padawan, dat je meester bij de grandmaster is. Verveel je je niet terwijl je wacht of wil je niet graag weten wat er gezegd wordt?'' vroeg ze vriendelijk. Edora was nieuwsgierig naar hoe goed dit meisje tegen verleidingen kon weerstaan, iets wat haar eerste lessen waren geweest, nog voor ze echt had geleerd zich te concentreren op The Force. Maar dat had zo zijn redenen waarom de training tegen verleidingen voor haar belangrijk was geweest. Edora was als 6 jarige ontdekt door Jedi Master Xion, een twi'lek, en die had haar gebracht naar deze school. Op haar 13de ging ze dan bij hem in de leer en vorig jaar was ze dan opnieuw hier gekroond tot jedi knight. Deze school was heilig voor haar.
Edora hoopte dat ze hier een youngling zou kunnen nemen tot haar padawan, maar de kans was groot dat de persoon die de youngling had gevonden, deze ook zou opleiden. Maar ze wilde de hoop niet opgeven en ze zou vandaag nog aan de grandmaster vragen of ze een 13jarige youngling onder haar moede mocht nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimevr jun 19, 2015 8:04 am

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Het antwoord was vriendelijker dan gedacht, want de meeste Jedi's die
zij sprak waren zo serieus en van blah, blah, blah! "Aangenaam, mijn
naam is Edora Tano en ik denk dat er een vergissing is gebeurd,
ik ben allergisch voor Batha Milk," zei de Jedi met een glimlach.
Er klonk wat protesterend gebliep, en met een lach ontdekte Kye dat
het de Astromech was. Die droïds waren gewoon, knetter af en toe!
"Maar misschien dat R8 wel wil." Kyerean grijnsde en legde haar
hand op de kop van de droïd. Hij was veel gladder en glanzender dan
alle wrakstukken die zij ooit had gevonden op Geonosis...

"Ik vermoed, jonge Padawan, dat je Meester bij de Grandmaster is.
Verveel je je niet terwijl je wacht of wil je niet graag weten wat er
gezegd wordt?" Het klonk vriendelijk.. maar Kye kreeg er wel een gevoel
bij. Natuurlijk verveelde ze zich! Maar inderdaad was het best verleidelijk
om te weten wat ze zouden zeggen. De Padawan keek even om zich heen,
en toen weer in de blauwe ogen van Edora Tano. "Ik weet niet echt of
het over mij gaat, maar nu ik het terrein toch al verkend heb... kan
dit mijn volgende expeditie worden!" Met een meer nieuwsgierige blik
in haar ogen voegde ze eraan toe: "Maar ik neem aan dat u hier ook zaken
met de Grandmaster heeft, Master Tano?" Ze keek even naar de Astromech,
en toen weer naar de Jedi. In haar gedachte zei ze er nog achteraan: "Waarom
zou je deze saaie maan anders bezoeken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimevr jun 19, 2015 12:15 pm

Edora Tano - Yavin4
Edora luisterde naar R8 die reageerde op de aanraking van de jonge Padawan. Ze glimlachte toen ze hoorde dat hij wel het meisje mocht. Ze besloot hier niets over te zeggen, het leek haar wel duidelijk dat Kyerean de droids nog niet verstond en R8 was nu al zo verwaand, waardoor ze het geen boost wou geven. Toen ze de woorden van het meisje hoorde over een nieuwe expeditie voelde dat ze in twee strijd was. De onbezonnenheid van jonge tieners mocht ze wel, maar aan de andere kant wist ze ook dat dergelijk enthousiasme je in problemen kon brengen. Enkel de gedachte dat dit haar Padawan niet was, maakte ervoor dat ze bleef zwijgen en niet afkwam met goed advies. Uiteindelijk leerde je ook gewoon door dingen te doen en te ontdekken.
Plots veranderde de stemklank van de Padawan van enthousiasme naar nieuwsgierigheid en ze luisterde. Toen ze hoorde hoe Kyerean haar noemde, voelde ze zich genoodzaakt haar te verbeteren. ''Ik ben geen master, maar een gewone knight. Je mag me Edora noemen en ik ben hier inderdaad met een reden. Ik kom de grandmaster vragen voor mijn eerste Padawan, al vrees ik ervoor. Meestal wordt je opgeleid door de persoon die je ontdekt heeft?'' zei ze en dacht toen 'en voor een of andere reden willen ze me geen leerling geven, dit is al de derde keer dat ik het kom vragen en ze wijzen me telkens af.' bij. Edora zuchtte en keek naar het meisje voor haar. ''Wat vind je van jou Master?'' vroeg ze nieuwsgierig aan de ander. Zijzelf was 22 jaar oud, maar soms voelde ze zich nog steeds een enthousiaste tiener. Ze hield van avontuur, ze hield van helpen en kon soms best nog ongeduldig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimevr jun 19, 2015 7:48 pm

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Zodra ze haar zin volledig had uitgesproken, reageerde Edora Tano:
"Ik ben geen Master, maar een gewone Knight. Je mag me Edora
noemen en ik ben hier inderdaad met een reden. Ik kom de Grandmaster
vragen voor mijn eerste Padawan, al vrees ik ervoor. Meestal wordt je
opgeleid door de persoon die je ontdekt heeft?" Het klonk niet echt
vol vertrouwen. Kye had nooit nagedacht hoeveel moeite het moest kosten
om een Apprentice te vinden als je nog maar een Knight was. Ze trok even
een gezicht om na te denken toen Edora vroeg: "Wat vind je van jou Master?"

Ai, moeilijke vraag. Kyerean keek even naar de grond, en ze voelde zich ineens
heel naakt na die vraag. "Nou ja... hij heeft zo'n zijn momentjes. Hij heeft veel
humor, moet ik eerlijk zeggen... maar blijkbaar is hij soms erg voorzichtig met
zaken en daden." Ze kuchte even en keek beschaamd om zich heen. Er hing warmte
in de lucht, van stemmen en de aanwezigheid van alle Jedi; de jonge en de oude.
Master Hallas.. Hij durfde best veel, maar keek uit met wat zijn Apprentice deed.
Alsof ze het niet kon! Hij... onderschatte haar! Kye knipperde even en verslikte
zich bijna. Even... een aanval. Ze wendde zich weer tot Edora om haar aandacht
op iets anders te richten. "Misschien kan ik je even de kamer van The
Grandmaster aanwijzen? Dan kan ik meteen mijn Master Kletsmajoor
eruit slepen. Kijken of hij nog wat.. Aggressive-Negotiations voor me
heeft!" Zonder echt op antwoord te wachten baande ze zich een weg langs een
groep giechelende Younglings, en ze wenkte Edora om haar te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimevr jun 19, 2015 11:19 pm

Edora - Yavin4
Ze voelde verandering in de sfeer nadat ze haar vraag had gesteld over de ander haar master en had er ergens spijt van dat ze zo nieuwsgierig was geweest. ''Zit daar maar niet mee in. De meeste masters zijn zo. Ze zijn voorzichtig en traag, omdat ze zeker willen zijn dat hun leerling het begrijpt. Geduld is heel belangrijk in je training.'' zei ze, maar Edora had zo het idee dat er niet echt naar haar geluisterd werd. Maar ze begreep dit meisje wel. Zij had net hetzelfde gedacht tijdens haar opleiding van Xion en nu pas begreep ze waarom die training zo was gegaan. Zelf had ze geen idee hoe zij een Padawan zou opleiden, maar ze zou het iets anders willen aanpakken. Meer vrijheid geven voor inspiratie bijvoorbeeld en meer ruimte geven om dingen uit te proberen. Maar misschien dat dat de reden was waarom ze werd afgewezen? Ze had geen idee en ze durfde het ook niet te vragen, bang dat ze al haar kansen zou verkijken.
Na een tijdje vroeg de ander of ze de kamer moest aanwijzen en op het moment dat ze haar wou zeggen dat ze die wel wist zijn, tenslotte was ze er al vaak geweest tijdens haar training, voor haar test en de keren dat ze kwam vragen voor een Padawan. Was Kyerean reeds vertrokken en maakte ze een gebaar dat ze haar moest volgen. Edora keek naar R8, trok haar schouders op en volgde toen maar. Toen ze bij de ander waren begon R8 weer te spreken ''Wat is ze van precies van plan?''. ''Ik heb geen idee'' antwoordde ze, weer gepiep ''De grandmaster vind het absoluut niet leuk gestoord te worden.'' ''Ik weet het R8, maar soms kan wat enthousiasme geen kwaad'' ging ze er tegenin. Terug gepiep ''Als Knight moet je beter weten''. Edora zweeg en dacht even na.
''Kyerean, misschien is het beter als we gewoon even wachten tot ze klaar zijn, als je wil kan ik enkele oefeningen met je doen. Hoe sta je ervoor met het gebruik van de force om voorwerpen te laten stijgen?'' vroeg ze en keek even met een speelse, gemene blik naar R8. Ze vond het maar niets dat haar droid haar de les spelde, hij moest haar vriend zijn en helpen en ze had geen nood aan een droid die haar op haar slechte punten wees. Ze wilde leven en vrij zijn, maar dat ging natuurlijk niet eens je gebonden was met The Force... Eigenlijk voelde ze zich wat verloren zonder iemand om mee te trainen, vroeger had ze hier de school en dan later master Xion. Nu was ze alleen, doolde ze rond en trainde in haar eentje. Het was zo lang geleden dat ze nog eens getraind had met haar lightsaber, maar dit leek niet de goede plek te zijn om dat te gaan doen met Kyerean.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimeza jun 20, 2015 9:25 am

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Zodra Edora bij haar was, klonk er wat gebliep uit de Astromech
die haar vanaf de landing al volgde. "Ik heb geen idee," antwoordde
Edora de droïd. Kye trok heel even een wenkbrauw omhoog, maar richtte
zich meteen op de piepende reactie van R8. "Ik weet het R8, maar soms
kan wat enthousiasme geen kwaad." Alsof ze een onzichtbaar gesprek
voerde. Kye wist wel waar het over ging. Maar wat kon een droïd een ego
hebben... Na nog wat gebliep zweeg Edora Tano even, en ze dacht na.
"Kyerean, misschien is het beter als we gewoon even wachten tot
ze klaar zijn, als je wil kan ik enkele oefeningen met je doen. Hoe
sta je er voor met het gebruik van De Force om voorwerpen te laten stijgen?"

Voorwerpen bewegen... Dat was náást de Lightsaber-oefeningen haar favoriete
onderdeel. Kyerean keek om zich heen (met een korte, duistere blik naar R8) en
antwoordde: "Telekinese is mijn specialiteit!" Ze deed haar best een grijnsje
weg te laten. Ze was al erg snel in het bewegen van de voorwerpen, eigenlijk
al een half jaar nadat ze hoorde dat ze The Force had en Geonosis had achtergelaten.
Hoewel ze het goed kon... ging er ook best vaak iets mis. "Zeg maar wat ik moet
doen, o edele Knight Tano!" Er speelde een plagend lichtje in haar bruinige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimezo jun 21, 2015 12:21 am

Edora Tano - Yavin4

Rustig hield ze de Padawan voor haar goed in de gaten en toen ze iets van een kleine grijns opmerkte, kon ze het niet laten om zelf even te grijnzen. Edora had geen idee waarom, maar ergens had ze het gevoel dat het best wel goed tussen hun kon klikken. Alleen jammer dat ze Kye enkel vandaag zag, het leek haar praktisch onmogelijk dat ze Kye snel terug zou zien, tenzij ze met haar zou mee gaan. Maar dan zou master Hallas dat goed moeten vinden en het gebeurde ook niet zo heel erg vaak dat Jedi's in groep rondtrokken. Meestal waren ze alleen of enkel nog met hun Padawan erbij.
Haar blik gleed automatisch naar haar astromech toen de ander vroeg wat ze moest gaan doen. ''Wel R8 is heel erg dol op vliegen, zeker door de gangen van een drukke school, maar aangezien hij een vreemde etiquette heeft geprogrammeerd, doet hij dat niet. Dus misschien dat jij hem kan helpen. Eerst laat je hem stijgen, alleen hem en niets of niemand anders. Daarna zou ik willen dat je hem een blokje rond laat gaan en het liefst zonder ergens tegen te laten botsen.'' zei ze en bij die laatste zin had ze een gemene grijns op haar gezicht. Ergens hoopte ze dat Kye nog niet zo goed was in telekinese, waardoor R8 zo nu en dan ergens tegenaan zou knallen. Dat zou hem leren om haar voor schud te zetten. Al snel hoorde ze haar droid protesteren, maar ze luisterde niet, ze onderbrak hem zelfs. ''Luister R8, ik pik het niet dat je me voor schut zet, dus is het nu mijn beurt om je daarvoor te straffen.'' zei ze en kruiste haar armen. Edora besefte ook wel dat ze veel te hard was voor haar droid, maar de twee kenden elkaar nog niet zo lang en ze waren nog lang niet op elkaar ingespeeld. Edora was al jaren op zoek naar een vriend en tot nu toe had ze enkel nog R8. Haar vorige vrienden zag ze bijna nooit meer, dus had ze een droid gekocht om haar eenzaamheid weg te nemen. Alleen was R8 heel verwaand en leek hij eerder de baas over haar te zijn dan een trouwe helper. Misschien dat ze zal kijken om van hem af te komen en een andere astromech zou zoeken. Ze had een astromech nodig voor bij haar schip, maar ze had er liever geen, dan eentje die haar meer voor schut zette dan wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimezo jun 21, 2015 9:46 am

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Ineens gleed Edora's blik naar R8. De kleine Astromech had een
behoorlijke ego, maar hij was toch een loyale droïd, merkte Kye.
"Wel, R8 is heel erg dol op vliegen, zeker door de gangen van
een drukke school, maar aangezien hij een vreemde etiquette 
heeft geprogrammeerd, doet hij dat niet. Dus misschien dat
jij hem kan helpen. Eerst laat je hem stijgen, alleen hem en
niets of niemand anders. Daarna zou ik willen dat je hem
een blokje rond laat gaan en het liefst zonder ergens tegen
te laten botsen."

Kyerean grijnsde even ongemakkelijk, maar ze hoorde Edora tegen
haar protesterende droïd praten. Een droïd laten vliegen? Makkie...
tenminste, als ze een beetje oplette. "Prima, geen probleem!"
zei ze met een grijns naar R8. Even haalde ze diep adem, en ondanks
dat ze het vertrouwen in zichzelf wel degelijk gevonden had, kreeg ze
het toch een beetje warm. Voorzichtig en met concentratie stak ze haar
hand naar de Astromech uit, en ze probeerde met de energie die ze
voelde hem op te tillen. Ze kende het gevoel al sinds haar moeder haar
had verteld over de Jedi, toen ze nog klein was. Ha, ze had dagen geprobeerd
haar bed op te tillen, maar het was nooit gelukt. Even sloot ze haar ogen
en concentreerde zich in het donker op haar doel... en even later klonk
er protesterend gepiep. Kye opende haar ogen, en ze verloor meteen
wat grip. Toen ze R8 weer had lachte ze even, en ze liet hem 1 meter boven
Edora's hoofd zweven. Toen trok ze hem naar zich toe, duwde hem weer weg
en..... "Kyerean, we hebben het gehad hier, kom!" MASTER HALLAS?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimezo jun 21, 2015 12:44 pm

Edora Tano - Yavin4
Toen Kye begon met de oefening, had ze meer oog voor wat het meisje deed, dan te kijken wat er gebeurde met R8. Ze hoorde hem zo nu en dan protesteren, maar in deze oefening wou ze nu vooral de Padawan helpen om te verbeteren. Ze merkte dat Kye haar concentratie wat verloor toen ze haar ogen open deed, maar die herstelde zich snel, waardoor er niets met haar droid gebeurde. Kyerean deed verder met de oefening en Edora bestudeerde alles zorgvuldig. Plots ging er een deur open en verscheen master Hallas die meteen zijn Padawan riep. Hij leek ergens kwaad voor, maar in haar reflex had ze zich omgedraaid naar R8, want door de master zijn verschijning, was R8 beginnen vallen. Edora strekte haar arm en remde haar droid af. Het was haar reflex om hem te beschermen, hoe kwaad ze ook op hem was, ze wilde hem niet laten lijden.
''Master Hallas, het is mijn schuld. Ik dacht dat uw padawan het fijn zou vinden een oefening met mij te doen terwijl ze wachtte.'' zei ze en boog heel even haar hoofd voor hem. Edora had geen idee waarom hij zo kwaad was en ze dacht dat hij boos was dat Kyerean met haar krachten zat te spelen, terwijl er geen training was. Toen ze weer op keek, keek ze recht in de ogen van Hallas. Ze herkende het gezicht van vroeger toen ze nog heel erg jong was. Ze had hem nog op Naboo gezien en gekend, alleen wist ze niet meer van wat ze hem precies kende. Edora herinnerde wel nog dat ze vroeger bang was geweest van hem, hij had altijd zo eng geleken. Nu leek zijn gezicht nog steeds wat eng, maar ze vond zijn gezicht er ook heel goed uitzien. Ze probeerde die laatste gedachte van zich af te schudden en liep naar R8 toe om te kijken of hij in orde was. De echte reden was omdat ze niet wou dat men zou zien dat ze bloosde. ''Het spijt me R8'' fluisterde ze tegen haar droid en die antwoordde dat hij het haar vergaf en ook spijt had. Edora glimlachte, drukte een kus op zijn hoofd en keerde zich toen om naar Kye en Hallas. ''Vergeef me dat ik uw Padawan heb willen helpen trainen.'' zei ze nogmaals tegen Hallas. Edora voelde zich erg ongemakkelijk, ze had geen idee of het toegelaten was dat een andere Knight een Padawan wat trainde zonder toestemming van die zijn Master. Maar ze voelde ook vriendschap voor het meisje en vrienden helpen elkaar, toch?
Edora begon wat met haar vingers te spelen om haar onzekerheid wat weg te stoppen en wachtte geduldig de reactie van Master Hallas af.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimezo jun 21, 2015 4:11 pm

- Hallas Pandem - Yavin 4
"Kyerean, we hebben het gehad hier, kom!" riep Hallas zijn Padawan toe.
Na het eigenlijk veel te lange gesprek met de Grandmaster waren ze tot een
conclusie gekomen: Kashyyyk was mogelijk in gevaar, zoals hun Senator al
beweerde. Hij trof zijn leerling gestruikeld door zijn roep, terwijl een andere
Jedi naast haar stond en een Astromech opving. Waren ze... aan het trainen?
Kye lachte toen ze hem zag, en vroeg: "Hoe was de thee bij Grandmaster
Babbelkont?" Hallas gaf geen antwoord, maar staarde naar de Jedi Knight
die naast haar stond. Dat gezicht. Zo bekend. Edora... Hij herinnerde het
zich nog. Hij was de Opstandelingen in de hoofdstad van Naboo aan het
kleineren toen hij Edora voor het eerst zag. Het was even, heel even maar.
"Vergeef me dat ik uw Padawan heb willen helpen trainen."

Hallas' mond voelde kurkdroog aan. Hij voelde Kyereans verontwaardigde
blik in zijn nek branden, ze hield er niet van om aan de zijlijn te staan.
"Nee... eh nee.." stamelde hij even. Hij voelde Kyereans blik gewoon
letterlijk in verbazing veranderen. Ah, nee. Hij mekkerde als een dronken
baby-Bantha. "Ik dank je er juist voor... Edora..." Hij keek in haar blauwe
ogen, en hij voelde iets vonken in zijn borst. Als Kye dit maar niet merkte...
"Ik dank je hartelijk voor je hulp. Enne, de Grandmaster wou je
spreken... als je kon? Ik moet nu naar Kashyyyk voor een missie."
Hij draaide zich met wriemelende handen om naar zijn Padawan. Mooi,
Kye had niet veel gemerkt van zijn gedrag. Dat stomme, STOMME gedrag.
"Kyerean, pak je spullen en kom zo snel als je kan naar landingsplatvorm
3, vandaag mag je een eigen Starship besturen." En met een ongemakkelijke
grijns passeerde hij de twee vrouwelijke Jedi. Stom, stom gedrag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimezo jun 21, 2015 9:48 pm

Edora Tano - Yavin4
Ergens had ze iets van teleurstelling of woede verwacht, maar in de plaats daarvan klonk hij net heel erg dankbaar. Edora was zo opgelucht met zijn reactie dat ze hem een brede glimlach schonk. Toen sprak hij haar aan met haar naam en ze was verbaasd. Hoe kende hij haar naam? Zou hij misschien zich wel nog herinneren waar en hoe ze elkaar hadden gezien op Naboo? Misschien dat ze eens naar haar thuisplaneet moest gaan en daar rondvragen over master Hallas. Wie weet kreeg ze op die manier haar geheugen weer terug, al kon het natuurlijk ook zijn dat ze heel erg jong was geweest tijdens hun ontmoeting en dat ze het daarom niet meer zo goed wist. Hoe dan ook, ze voelde zich gecharmeerd dat hij haar naam nog wist en hoorde toen wat hij nog meer zei en knikte. Toen hij hen beide voorbij liep, voelde ze dat ze opnieuw warm werd vanbinnen.
''Ik vraag me af wat de grandmaster me te zeggen heeft. Ik hoop op een Padawan, maar wie weet vraagt hij gewoon hulp voor Kashyyyk.'' zei ze luidop tegen zichzelf en herinnerde zich toen dat Kye nog bij haar stond.
''Je deed het goed in je oefening, alleen leek je verrast van jezelf toen je je ogen open deed. Je bent een Jedi en die kunnen meer dan je zou verwachten. Je hebt The Force al redelijk goed onder controle, maar blijf waakzaam voor afleiding.'' zei ze. Edora vond dat ze de oefening moest evalueren, ook al had hij maar enkele seconden geduurd.
''Ik ga nu naar de grandmaster toe, die laat je het best niet te lang wachten. Het gaat je goed Kye en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.'' zei ze en schonk haar een van haar vriendelijke glimlachen. Daarna stak ze haar hand uit om de hand van Kye te kunnen schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimema jun 22, 2015 8:09 am

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Toen Master Hallas naar zijn hut was gegaan, keek Kyerean
Edora licht vragend aan. "Ik vraag me af wat de Grandmaster
me te zeggen heeft. Ik hoop op een Padawan, maar wie weet
vraagt hij gewoon hulp voor Kashyyyk," zei Edora hardop.
Kye trok even een wenkbrauw op toen het klonk alsof ze het tegen
zichzelf had. Edora merkte het. "Je deed het goed in je oefening,
alleen leek je verrast van jezelf toen je je ogen open deed. Je
bent een Jedi en die kunnen meer dan je zou verwachten. Je
hebt The Force al redelijk onder controle, maar blijf waakzaam
voor afleiding," zei ze. Het klonk bemoedigend, en Kyerean voelde
zich dromerig vanbinnen.

Ineens zag ze een uitgestoken hand voor zich. Oh ja, Edora was er
ook nog. Kye had alleen meer gedacht aan hoe sterk je kon worden
als een Jedi was. "Het was erg leuk u te ontmoeten, mieters
gewoon!" lachte Kyerean met een bekakt stemmetje. Ze keek om
zich heen of haar Master er niet aankwam, en vroeg toen: "Ik
wens je veel succes met je Padawan, en ik hoop dat ik je
op Kashyyyk weer zie! Daar begint namelijk de echte lol!
Enne... May The Force be with you!" Haar ogen glommen even,
en toen rende ze met haar blik nog steeds op Edora naar haar vertrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedi jun 23, 2015 9:38 pm

Edora Tano - Yavin4
Edora glimlachte en keek nog even Kye na voor ze samen met haar droid de kamer van de grandmaster binnen ging. Daar werd ze meteen begroet door iedereen van de council en ze hield zich in om meteen te vragen waarom ze moest komen. Ze moest bewijzen dat ze nog steeds even geduldig was als toen ze haar test had afgelegd en op haar resultaat moest wachten. Het leek voor haar een eeuwigheid te duren, maar na een tijdje werd er tegen haar gesproken. Edora luisterde en hoorde over de situatie in Kashyyyk en dat ze daar verschillende getalenteerde Jedi's nodig hadden. Ze zeiden dat ze de meeste al gevonden hadden, maar dat Edora en haar Padawan nog ontbraken. Edora fronste haar wenkbrauwen. Had ze nu echt gehoord dat zij en haar eigen Padawan bij de missie ontbraken? Maar ze had er toch geen? Uiteindelijk besloot ze het gewoon te vragen.
''Mag ik vragen wie mijn Padawan dan wel is?''
''Natuurlijk. Een van de ontdekkingen van Master Xion is onlangs 13 geworden en heeft een eigen meester nodig. Master Xion heeft zoals je weet nog steeds een Padawan onder zijn hoedde en het was zijn wens dat deze Padawan onder jou vleugels terecht kwam. Hij heeft het volste vertrouwen in jou als meester. Jij krijgt Ingrid Mnaa aangewezen, ze is hier pas vanaf haar acht jaar bij ons en heeft een bewogen geschiedenis achter de rug.''
Edora wachtte even, hopend dat men de geschiedenis aan haar zou gaan vertellen, maar dat gebeurde niet. Dus wist ze dat ze het ofwel moest laten rusten of er zelf achter moest zien te komen. ''Wat verwacht u van mij en Ingrid?'' vroeg ze toen. Daarna hoorde ze dat ze haar nodig hadden als onderhandelaar. Edora had gedaan op zeer jonge leeftijd en ze waren ervan overtuigd dat ze het nog steeds kon. Ook leek het hen een ideale les voor Ingrid. Edora knikte, al leek dat onderhandelen eerder een goede les in manipulatie dan in controle van het een of ander. Daarna werd ze door een council member naar Ingrid gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedi jun 23, 2015 9:51 pm

Ingrid Mnaa - Yavin4
Ingrid zat alleen in de slaapkamer die ze met andere meisjes van haar leeftijd deelde. Ze was hier naartoe gebracht om haar spullen te pakken, want vandaag zou ze een master toegewezen krijgen. Het enige wat ze reeds wist, was dat het een jonge vrouw was die haar training had gekregen van master Xion. De Twi'lek die haar uit haar ellende in Arkanis had gehaald. Terwijl ze haar lightsaber weg stak in haar riem, gingen de deuren open en verscheen een van de councils in de slaapzaal met aan zijn zij een blond harige, jonge vrouw met fascinerende blauwe ogen. Ingrid maakte een buiging en stelde zich voor.
''Aangenaam Ingrid, mijn naam is Edora Tano.'' zei de jonge vrouw. Edora leek haar een vriendelijke vrouw en glimlachte. Dergelijke karakters kreeg ze snel om haar vinger gewonden en kon ze makkelijk bespelen. Een beetje die zielige uithangen en ze at meteen uit haar hand. Althans, dat was toch hoe zij erover dacht. Wist zij veel dat Edora zelf ook sluw kon zijn. Daarna stelde Edora haar droid aan zich voor. R8 was een wit-groene astromech en het leek alsof Edora elke bliep, gekraak en getoeter leek te verstaan. Niet veel later hoorde ze over een missie in Kashyyyk, maar wat die precies inhield, wilde haar master niets over lossen. Maar goed, ze kenden elkaar nog maar pas, dus leek het haar logisch dat ze nog niet meteen alles met haar deelde.
''Pak je spullen, we gaan met mijn schip vertrekken.'' zei ze en wachtte toen tot ze klaar zou zijn. Ingrid haastte zich en niet veel later gingen ze met z'n drieën naar de oostvleugel. Daar liepen ze via schuifdeuren naar een landingsbaan en aan het einde ervan stond een nogal klein, maar verdomd cool schip op hun te wachten. ''Is die van jou?'' vroeg ze haar master vol verbazing. Ze zag de blauwe ogen van haar master glinsteren, voordat ze knikte. 'Cool! Mag ik vliegen?'' vroeg Ingrid meteen, al kon ze het antwoord wel raden.
''Nog even geduld, mijn jonge Padawan.''
Niet veel later deed haar master het schip open en gingen ze naar binnen. Ingrid ging in de stoel van de co-piloot zitten en keek toe hoe Edora snel, behendig en best wel indrukwekkend het schip in gang zette en snel opsteeg. Ingrid kon niet wachten tot de dag dat master Tano haar dit leren zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimewo jun 24, 2015 8:12 am

- Kyerean Skywalker - Kashyyyk
Met een zacht zoemend geluid landde het schip in het natte
gras. Kyerean haalde opgelucht adem bij het horen van een
zachte bonk op de drassige grond. Gelukkig, in een echte actie-missie
wou ze niet als een halve gare neerstorten. "Vliegen kan je als de beste,
maar landen..." had Master Hallas wel vaker gezucht. Hij hield zelf ook
wel van vliegen, en beweerde dat hij in zijn jongere jaren aan races had
deelgenomen. Kyerean geloofde hem wel, maar hield zelf meer van...
trucs doen met je schip, of er iets anders mee uithalen. Dat kon soms
voor veel lol zorgen... of gewoon verkeerd uitpakken.

"Dus dit is het slagveld?" vroeg Kyerean met opgetrokken wenkbrauw
aan Hallas. Ze stonden op een grasveldje waar hier en daar een paar schepen
stonden, allemaal verschillend, maar duidelijk van The Republic. "Nou ja... het
moet rondom de hoofdstad van Kashyyyk gebeuren," antwoordde Hallas
haar ongeduldige blik. "En dat is niet hier." Kye zuchtte. Nee, nee, dat wist
zij ook niet! Zo hier en daar liepen een paar Jedi rond, soms een paar Astromech,
maar voor de rest alleen mensen (en andere Species). "Dit is voor nu even ons
Rendez-Vous punt?" Master Hallas knikte. Kye pakte even haar Lightsaber, en
ze voelde een lichte spanning ontstaan. Ze keken naar haar. Voorzichtig haakte ze
hem weer aan haar riem. Man, man. Ze mocht toch wel even kijken? Waar was Edora
trouwens? Die zou toch komen? Ineens hoorde ze een schip op hen afkomen. Wie o wie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimewo jun 24, 2015 8:12 pm

Edora Tano - Kashyyyk
Edora vloog zo snel ze kon naar het stelsel waar Kashyyyk lag en eenmaal ze daar aankwam, vloog ze snel naar de plaats waar alle Jedi's bijeen zouden komen voor de missie van start zou gaan. Edora vloog rakelings boven andere schepen, ze hield er wel van om te pronken dat ze goed kon vliegen en haar schip door en door kende. Op een grote plek in het grasveld landde ze neer. Toen de deuren open gingen, ging R8 eerst naar buiten en werd hij meteen gevolgd door Ingrid. Haar Padawan was behoorlijk enthousiast en ongeduldig, ze zou haar handen vol hebben om die meid goed in de gaten te kunnen houden. Gelukkig bleef Ingrid nu nog dicht bij het schip en haar, omdat alles nog nieuw was en ze nog niet goed wist hoe dergelijke dingen werkten. Edora sloot haar schip zorgvuldig af voor ze ook naar buiten kwam en de deur sloot. Ze deed de kap van haar mantel naar beneden, zodat de zon op haar blonde haren begon te spelen. Ingrid begon meteen vragen te stellen over wat er nu gebeuren gaat en ze deed haar best om alles zo goed mogelijk uit te leggen. ''Voor jou is het nu belangrijk om vooral rond te kijken en op te letten. Hier onder de andere Jedi kun je nog proberen je skills te oefenen, maar eens we de hoofdstad intrekken, moet je dat laten. Je hebt nog heel wat training te kort voor ik je ook maar in de buurt laat van een gevecht. Mijn rol hier zijn onderhandelingen, maar daar zul je niet bij aanwezig zijn.'' zei ze en negeerde de smekende blik van Ingrid. Daarna keek ze zelf rond, ze was nieuwsgierig naar wie de andere Jedi waren. Toen ze Kyerean en Hallas zag staan, sloeg haar hart een slag over en moest ze zich inhouden om niet meteen naar hen toe te rennen. Er was een vreemde aantrekkingskracht tussen haar en Hallas, eentje die ze nog niet zo heel erg goed begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedo jun 25, 2015 8:06 am

- Kyerean Skywalker - Kashyyyk
Met een pruttelende snelheid landde in het gras. Kye vergat even
de wereld om zich heen. Diep van binnen.. herkende ze het schip wel.
Ze voelde... iets of iemand. Kyerean hield haar adem in. Sissend gingen
de deuren open... en niemand minder dan R8 rolde naar buiten. R8?!
Kye voelde haar hart opspringen. De kleine Astromech werd gevolgd
door een meisje van zo'n jaar of 13. Kye voelde de Force in haar. En
toen... Edora! Snel keek ze om zich heen of haar Master nog steeds op
haar lette, maar die was al in gesprek met een zekere Dalon Kenobi.

Kyerean dwong zichzelf met beide benen op de grond te blijven staan,
zeker toen ze zag dat Edora in gesprek was met het meisje. Wie was zij?
Hopelijk de Padawan waar Edora op gehoopt had. Ondanks dat ze het meisje
niet eens kende, voelde ze een soort steek van... jaloezie. Niet aan denken!
Toen Edora ophield met praten, en haar in het oog kreeg, kon Kyerean niet
meer wachten. "Edora! Daar ben je! Ik wist wel dat je zou komen, ik
wist het!" Met een opgewonden twinkeling in haar bruine ogen stormde
de Padawan op haar af. "Enne... is dat je Padawan?" vroeg ze met een
wenk naar het meisje. Ze probeerde haar krop jaloezie te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedo jun 25, 2015 8:49 pm

Edora Tano
Edora wilde net aan haar droid vragen om de omgeving te scannen op aanwezigheid van de vijand toen ze plots een gekende stem hoorde en zich naar die persoon toe draaide. Toen het tot haar doordrong dat Kye heel erg blij was haar te zien, kon ze niet anders dan terug vriendelijk te glimlachen. Natuurlijk had dit meisje haar Padawan reeds opgemerkt, maar het viel Edora gelijk ook op dat hier op het verzamelpunt niet zo heel erg veel Padawans aanwezig waren. Uiteindelijk was dit ook niet echt een ideale plek voor een training. Edora legde haar hand even op de schouder van Ingrid, maar die schudde haar hand meteen af. Edora fronste en begreep niet waarom een meisje van dertien dit soort aanrakingen niet zou willen.
''Dit is Ingrid Mnaa, mijn eerste Padawan.'' zei ze en keerde zich toen naar Ingrid. ''Dit is Kyerean Skywalker, een Padawan van master Hallas.'' zei ze en keek toe hoe Ingrid even vriendelijk knikte naar Kye. Daarna keek ze zelf rond en had gezien dat Hallas niet eens in de gaten had dat zijn Padawan naar haar toe was gekomen.
''Het lijkt erop dat we nog een behoorlijk lange tijd zullen moeten wachten. Dus misschien is het wel een leuk idee om een oefening te doen terwijl we wachten?'' stelde ze toen voor en zag meteen dat haar padawan erg opgewonden werd.
''Zoals jullie weten maakt The Force deel van ons uit. Het is constant rond ons aanwezig en wij hebben de gave om er gebruik van te maken. Op planeten waar de vijand aanwezig is, kan het niet alleen handig zijn tijdens een gevecht, maar ook voor wat er vooraf aan te pas komt. Ik zou willen dat jullie beiden proberen na te gaan waar de vijand zich bevind en een schatting proberen te doen van met hoeveel ze zijn.'' Toen liet ze even een stilte vallen en keek toen enkel naar Ingrid. ''Ga je niet staven aan anderen, maar probeer je eigen ding te doen. Elke generatie heeft zijn nut en jij zult misschien andere dingen zien, dan wat Kye zal zien.'' zei ze en merkte dat Ingrid knikte. Daarna keek ze naar allebei. Het was best wel raar om meteen twee padawans onder haar hoedde te nemen, maar ergens dacht ze dat beide meiden elkaar wel konden helpen. Hallas had het nu toch druk met de andere Jedi, dus kon ze net zo goed Kye ook onder haar hoede nemen.
''Goed, sluit jullie ogen en ga op zoek naar je innerlijke rust. Eenmaal die gevonden tast je de omgeving meter per meter af. Eerst waar wij staan en geleidelijk aan ga je meer in de richting van het centrum van de hoofdstad...'' zei ze met een heel kalmerende en zachte stem. Dat deed ze bewust om beide meisjes makkelijker in een trance te kunnen krijgen. Dat zou het voor hun makkelijker maken om sneller The Force te kunnen voelen en te gaan gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimevr jun 26, 2015 8:04 am

- Kyerean Skywalker - Yavin 4
Na een klein voorstelrondje van Kyerean aan Ingrid Mnaa,
stelde Edora voor een opdracht te doen om de vijand op te sporen.
"Goed, sluit jullie ogen en ga op zoek naar je innerlijke rust.
Eenmaal die gevonden tast je de omgeving meter per meter
af. Eerst waar wij staan en geleidelijk aan ga je meer in de
richting van het centrum van de hoofdstad..." Kye haalde
even diep adem en sloot haar ogen. Hoewel haar Master haast
dagelijks klaagde dat hij hoofdpijn van haar gedrag kreeg, kon
ze soms in een echte trance raken voor dit soort onderdelen.

Het was erg druk hier. Kyerean voelde de aanwezigheid van vele
Jedi. Ze voelde hun hart kloppen, het leek zelfs alsof ze hun vage
omtrek kon zien, gloeiend van hun eigen lichaamswarmte. Ze
ademde rustig door, en probeerde zich te concentreren op de
hoofdstad van Kashyyyk, die maar een klein eindje verderop
lag. Het leek eventjes te duren, maar Kyerean voelde zich niet
moe worden. Ze voelde zich sterk en prettig, alsof ze in een
fijne droom zat. "Ik zie..." mompelde ze toen ze langere
'levens-vlekken' zag. Ze waren een stuk groter. Wookiees.
Ze zag ze rennen, maar ook vechten. Hun warmtevlekken waren
veel feller, waarschijnlijk door een hoge bloedruk. Ze vochten echt.
Ze merkte echter geen... levende vijand. Droïds? Kon niet anders.
Ze zag een bijzonder grote Wookiee over een omgevallen boom
heen springen, hij landde in het zand... Kyerean voelde een
kil gevoel. Zijn licht was uit. Ze voelde pijn, lijden. Hij was dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimema jun 29, 2015 12:37 pm

Ingrid Mnaa - Kashyyyk
Ingrid luisterde naar wat haar master zei en zag hoe die Kyerean meteen met haar master mee ging. Zelf had ze geen idee hoe die twee elkaar kenden, maar het was duidelijk dat dit meisje meer geneigd was te luisteren naar Edora dan naar Hallas. Misschien dat zei dan maar naar Hallas moest? Het zou hoe dan ook een les zijn voor haar master om haar niet zo te bemoederen, dat had men al genoeg op school gedaan bij haar, omdat ze was verstoten door haar eigen familie. Ingrid wilde geliefd zijn, maar duwde tegelijk iedereen weg die haar lief had. Ze was al een keer hard gekwetst en verraden als kind op Arkanis, ze wilde het niet nog eens hebben. Dus was het beter, vond ze, om nooit meer iemand in je hart te sluiten en het ook niet toe te laten dat men dat ook deed.
Maar goed, alsnog sloot ze haar ogen en deed wat haar master van haar verlangde. De stem van Edora had iets rustgevend en het duurde niet lang voor ze in de juiste trance was geraakt, waarbij ze de omgeving kon verkennen. Ze voelde de aanwezigheid van elke Jedi hier op het plein en wanneer ze haar blik verruimde naar het centrum, merkte ze dat daar ook enkele zaten die The Force in hun bloed hadden. Of het Jedi's of Sith Lords waren wist ze niet, want die hadden dezelfde uitstraling. Dat had ze onlangs nog geleerd op school. De aanwezigheid van de wookies ging haar voorbij, die stonden aan hun kant, dus leek het haar niet de moeite die te scannen. Uiteindelijk liet ze haar blik naar de lucht boven hen drijven. Ze voelde woede en haat.
''Er komt iemand aan gevlogen die het niet zo goed met ons voor heeft...'' zei ze toen en werd toen uit haar trance geschut. Ze keek recht in de mooie blauwe ogen van haar master, die haar beval bij R8 te blijven en zag haar toen weg rennen. Ingrid had geen idee of dit nu een goed of slecht teken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimema jun 29, 2015 12:47 pm

Edora Tano - Kashyyyk
Edora hield de twee meiden nauwkeurig in de gaten, ze merkte aan hun gezichtsuitdrukkingen welke gebeurtenissen ze zouden kunnen zien. Aan Kye haar gezegd merkte ze lijden en pijn, wat betekende dat die zich concentreerde op iemand die stierf in het centrum. Toen keek ze naar Ingrid en die leek nonchalant de ruimte te verkennen, alsof het haar weinig kon schelen wat er ginds allemaal gebeurde. Toen het gezicht van haar Padawan veranderde naar lichte angst, raakte Edora zelf in paniek. Ze hoorde wat haar Padawan zei en deed haar uiterste best om Ingrid uit de trance te krijgen. Wanneer dat was gebeurd zei ze haar dat ze bij R8 moest blijven en had ze besloten de hulp van Hallas en de anderen in te roepen. Als Ingrid echt vijandelijkheid in de lucht had bespeurd, dan moest de Jedi die hier stond zo snel mogelijk weg en zich ergens gaan verbergen. Zonder de meisjes of haar droid wat te zeggen, liep ze zo snel ze kon naar master Hallas toe.
''Master Hallas, Master Kenobi. We hebben mogelijks een probleem.'' zei ze en was even stil om op adem te komen. Nu ze behoorlijk dicht bij Hallas stond, voelde ze de aantrekkingskracht dat ze had voor hem sterker worden, maar ze negeerde de drang om hem aan te raken en concentreerde zich op het mogelijks nakende gevaar. ''Ik heb twee jonge Padawans de omgeving laten scannen. 1 ervan heeft vijandelijkheid in de lucht ontdekt. Het is het beste als we iedereen evacueren naar meer beschutte plaatsen. Zijn er soms grotten in de buurt?'' zei ze en keek de twee, meer ervaren masters wat ongeduldig aan. Ze voelde zich gestrest en had geen idee of ze de scan van Ingrid wel kon vertrouwen, maar ze vond dat ze beter het zekere voor het onzekere kon nemen. Ook voelde ze een lichte angst, omdat ze niet wilde dat er ook maar iets zou gebeuren met Hallas, Ingrid of Kyerean. Hopelijk kon Hallas haar wat kalmeren...
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitimedi jun 30, 2015 8:05 am

- Hallas Pandem - Kashyyyk
Hallas trok een bedachtzame frons. Wat vond hij van zijn
Padawan. Hij wist dat Dalon Kenobi het niet zo persoonlijk
bedoelde... maar een persoonlijk antwoord zou zijn vraag wel
het makkelijkst kunnen beantwoorden. "Ze heeft nog veel te
leren, maar ze leert snel en heeft talent," antwoordde hij
na een tijdje. "Vroeger keek ze nogal tegen me op, maar
dat is in een paar jaar wel verdwenen," voegde hij er met
een grijns aan toe. Ha, die Kyerean. Er verscheen een glimlach
op Master Kenobi's gezicht, en hij was net van plan het gesprek
te vervolgen... als Edora Tano niet ineens op hen af kwam.

"Master Hallas, Master Kenobi. We hebben mogelijks een
probleem," riep Edora, en ze stopte even om op adem te komen.
Hallas keek zijn mede-Jedi aan, en legde zijn hand op haar schouder,
maar Edora ging weer verder. "Ik heb twee jonge Padawans de
laten scannen. 1 ervan heeft een vijandelijkheid in de lucht
ontdekt. Het is het best als we iedereen evacueren naar meer
beschutte plaatsen. Zijn er soms grotten in de buurt?"
Ze keek hen aan met een geschrokken, maar ook vastberaden blik
aan. "Ons Randez-Vous punt licht hoger gelegen. Richting het
oosten..." Hallas dacht even na. ".. vanaf hier zijn inderdaad wat
grotten. Ze liggen langs het water. Je kan je Padawan meenemen,
en het liefst de rest van de jongere Jedi hier." Een moment lang keek
hij in Edora's fonkelende blauwe ogen. Hij zonk bijna weg in de mooie diepte...
en... "Is jou Padawan gevechts-klaar, Master Pandem?" vroeg Kenobi.
Hallas schudde de gedachte aan Edora weg, hoewel ze gewoon nog naast
hen stond. "Dat zullen we zien..." antwoordde hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Star Wars - The New Era Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars - The New Era
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars - The New Era

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Star Wars-
Ga naar: