thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Harry Potter games

Ga naar beneden 
+2
heavenly
ReviusAlast
6 plaatsers
AuteurBericht
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimema jun 15, 2015 12:03 pm

Behalve de boekenserie en de filmserie is er natuurlijk ook een gameserie, voor bijna elk platform en voor elk deel eentje. Maar wat vinden jullie nou van deze games? Wat is jullie lievelingsspel van de reeks en welke juist niet? Je kunt het in dit topic allemaal kwijt!
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimema jun 15, 2015 1:47 pm

Ik heb Hp3 op mn playstation 2, en 5&6. Ik vind 3 leuker eig dan 5&6 die twee zijn grotendeels alleen maar rondrennen door het kasteel en opdrachten doen en al die dingen huiswerk maken enzo maar 3 is echt iets doen en ben je veel meer bezig met andere dingen dan het hele kasteel doorspitten naar van die schildjes en alles. In 3 kan je ook je leraren vervloeken *heeft regelmatig Sneep vervloekt als hij patroilleerde op de gang bij de gebochelde heks*

4 heb ik op mijn ds gehad, vreselijk spel. Echte levels gewoon geen verhaal of iets. Wat een hell was dat. en 7.1 heb ik op de Wii die had ik in een middag uitgespeeld ook niet erg spannend. 1 & 2 had ik op de computer maar nooit uitgespeeld was er altijd erg snel klaar mee.

ik heb ook HP zwerkbal op de ps2 muahaha die vind ik wel leuk ben ook gwn badass in dat spel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi jun 23, 2015 12:38 pm

Nu heb ik weer zin om hp te doen!
Ik heb hem met kinect voor de xbox die is zo fucking droog, je kan mensen bij zwerkbal van hun bezem trappen enzo!

Veder heb ik 1 t/m 7 op playstation 2 en 3

ik heb ook 1 spel voor de ds maar dat is gewoon echt...vervelend

De leukste vind ik toch wel deel 1 en 2 op de playstation.

Veder heb ik ook Zwerkbal en dat book of spells.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi jun 23, 2015 1:12 pm

Dat spel voor op de DS is deel 4 die is zo irritant. Je hebt echt levels en die levels zijn gwn belachelijk. Bijv met de eerste taak met die draak moet je gwn zorgen dat je niet word geroosterd door beetje te vliegen en te zorgen dat je niet tegen een boom ofs aanknalt.

ik blijf Zwerkbal leuk vinden maar probleem is ik heb dat spel zooooo moeilijk vaak gespeeld dat mn disc kapot is en ik nu niet meer kan spelen omdat hij zodra ik een match begin hij vastloopt nog voor ik de slurk in handen heb xD Dus wordt tijd om hem ff te vervangen :3 *Snuffelt op Bol.com*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi jul 07, 2015 1:42 pm

Dat spel op de ds slaat 3x nergens op nee, dat klopt zeker maar ik vond sowieso game 4 het slechste met die levels die je erin had ik miste het vrij rond wandelen te erg

Damn ik wil ze allemaal voor de pc hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi jul 07, 2015 4:25 pm

Ik heb 3,4 en 5 voor de pc en ik had ze alle drie uitgespeeld op mijn oude laptop. Helaas ben ik 4 kwijtgeraakt en kunnen die andere twee niet meer op mijn laptop. Ik heb 6 en 7.2 voor op de wii en ik vond beide echt heel leuk om te spelen, het is al weer een tijdje geleden dat ik ze heb gespeeld. Ik had 7.1 ooit gespeeld maar vond hem niet leuk en toen geruild voor 7.2 en die vond ik wel leuk. Misschien klinkt dat wel gek maar eerlijk gezegd vond ik 7.2 ook leuker dan 7.1 als film. Ik heb nog Harry Potter lego 1-7 en ik vind die spellen echt heel leuk. De filmpjes zijn grappig en ondanks dat het vrij makkelijk te spelen is, is het wel vermakelijk. Ik heb 1 en 2 geleend ooit van een kennis maar ik kwam daar als kind nooit verder mee.

Ik weet nog bij 1 dat ik het moeilijk vond op die geheugensteen van Malfoy af te pakken. In vier kreeg ik Voldemort maar niet verslagen, maar op een goede dag was het dan wel weer gelukt. En in drie haatte ik het om de dementors te verslaan, ik vroeg altijd mijn broer of hij dat wilde doen, naarmate ik ouder werd vond ik het wel makkelijker om te doen. Ik vond 5 het leukste spel, als je de legospellen niet mee telt. Ik vond het heerlijk om door Zweinstein te lopen en om het verhaal uit te spelen, wat mij eigenlijk niet gelukt is, je weet wel dat je die bolletjes moet oppakken, helaas kan dat nu niet meer Sad Misschien dat ik hem ooit voor de wii ga bestellen want ze hebben hem tweedehands bij bol.com. Ik wil hem nog wel echt graag hebben. Bij zes moet ik overigens nog meer schilden gaan verzamelen, op een dag heb ik ze allemaal!

Wat vonden jullie moeilijk bij deze spellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimevr jul 10, 2015 7:22 pm

Zitten jullie ook op pottermore? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimevr jul 10, 2015 8:27 pm

Ik zit op Pottermore maar ik heb er al een tijdje niet meer opgekeken. Misschien moet ik dat binnenkort eens doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimevr jul 10, 2015 9:13 pm

Ja k zit op pottermore alleen zou k ff mn gebruikersnaam niet zo 1,2,3 weten meer ben er al een tijdje niet op geweest haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimevr jul 10, 2015 9:41 pm

Na wat gedoe met mijn wachtwoord kan ik er weer in. Ik was zo te zien bij jaar 4 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimeza jul 11, 2015 6:16 pm

Starlight schreef:
Na wat gedoe met mijn wachtwoord kan ik er weer in. Ik was zo te zien bij jaar 4 Razz

Wat is je gebruikersnaam? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimeza jul 11, 2015 7:10 pm

SunWolf23325 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimema jul 13, 2015 8:30 pm

Wow, jullie zijn helemaal druk bezig met een of ander übervet Harry Potter ding,
en ik zit hier van: Oh eh... ik heb alleen Lego-HP op m'n DS!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi jul 14, 2015 4:44 pm

Haha ik vond die games toen ik jonger was helemaal geweldig. Nu vind ik ze nog steeds leuk om te doen. En Pottermore is erg leuk als je eenmaal bezig bent Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitimedi dec 01, 2015 11:29 am

Ik heb ondertussen mijn hp game collectie aan weten te vullen met hp 2 en 4 op de ps2 hahaha xD en ik heb een hekel gekreven aan pottermore. Helemaal veranderd je kan geen toverdranken meer maken of duelleren en dingen verzamelen. Tis nu alleen maar info... al schijnt t wel zo te zijn dat je ergens snel ooit eens een keer iets krijgt waardoor je je patronus weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





De Harry Potter games Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Harry Potter games   De Harry Potter games I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Harry Potter games
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost and damned (Harry Potter)
» De nieuwste games
» Welcome to the first Hunger Games!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Games, games en nog meer games!-
Ga naar: