thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bleed Forever

Ga naar beneden 
+2
Christina Black-Snape
Glittertje
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedi jul 12, 2016 7:39 pm

Severus Sneep

Severus haalde soort van onverschillig zijn schouders op "Als Wemel nou eens gewoon in Engeland zou wonen zou het een stuk makkelijker zijn om hem aardig te vinden." mompelde hij droogjes. "Je weet dat Luthien nooit of te nimmer verhuisd naar Roemenie en dat Wemel ook echt zijn baan niet gaat opgeven en hier blijft." dat zou nog eens een struikelblok kunnen worden voor die twee. Wat vervelend nou *kuch*. Severus bezat niet de sympathie voor de Wemel jongen omdat ook daadwerkelijk vervelend te vinden maar hij vond het enigzins rot voor Luthien dat ze of een lange afstandsrelatie moet aangaan -wat nooit werkt- of het gewoon helemaal moest afkappen terwijl ze overduidelijk weg was van de jongen (Jongen met een Harvey Specter uiterlijk njom). "Toen je gevoelens voor me kreeg was ik er al wel mee bezig maar jij had daar niet bepaald een boodschap aan. En ook niet aan de waarschuwingen van je vrienden." niet dat hij klaagde hij grijnsde dan ook droogjes ten teken dat hij verdomde blij was dat ze niet naar haar vrienden had geluisterd. nou ja... Remus had het altijd prima gevonden als Chris maar wist wat ze deed en als ze maar wist dat als er iets zou gebeuren het ook haar eigen schuld was omdat ze zo naief was geweest, Lily had het prima gevonden maar had er meer moeite mee gehad dan Remus natuurlijk omdat hij en Lily dikke ruzie hadden en Lily hem niet kon luchten of zien. Severus zuchtte even "Mijn lieve zusje heeft geloof ik geen enkel levend wezen -op een huiself na- gezien sinds het hele gebeuren. Ze heeft zich opgesloten in haar kantoor en komt er alleen uit voor vergaderingen waar ze dan wel fysiek aanwezig is maar met haar hoofd totaal ergens anders." meldde hij schouderophalend "Ik kan niet zeggen dat het niet haar eigen schuld is maar haar zo zien is ook niet bepaald leuk. Ik snap waarom Lupos niet met haar praat of iets maar ze takelt steeds verder af." hij klonk emotieloos maar hij maakte zich ergens een beetje zorgen om Melian. "Misschien dat ik later wel even met haar ga praten-" hij bedacht zich toen gezien hij plannen had met Chris vanavond en zij waarschijnlijk met hem "Morgen. Ik praat morgen met haar." verbeterde hij zichzelf en snoof toen even luid "Wij nooit zulke drama's hebben gehad? Bij Merlijn's baard Chris, wij hebben meer dan genoeg drama gehad, als dat er ook nog eens bij was gekomen had ik mezelf van de astronomie toren geworpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedi jul 12, 2016 8:06 pm

Draco Malfidus

Draco stond bij de deuren van de grote zaal op Amber te wachten. Hij was erg vroeg maar dat vond hij beter, dan kon hij Amber tenminste zien aankomen en ook de andere. De familie van Amber wist ondertussen dat ze samen waren en hoewel ze er niet bijster enthousiast over waren hadden ze nog geen echte reden gehad om het echt af te keuren of om iets te doen. Draco had er namelijk alles aan gedaan om Amber zo goed mogelijk te behandelen en hoe langer ze samen optrokken hoe meer hij voor haar was gaan voelen en hoe meer hij ook van de missie was afgeweken. In plaats van dingen vragen over haar familie en informatie te krijgen over de orde en Perkamentus was hij vragen gaan stellen over Amber zelf. Over haar relatie met haar ouders en broers, over haar hobby's en dromen. Zij was belangrijker dan die stomme missie die hij toch al verzaakt had, althans het was de bedoeling dat hij dat gewoon helemaal niet zou doen hij moest alleen een manier zien te vinden om ervoor te zorgen dat de heer van het duister daar niet achter zou komen gezien Voldemort hem en zijn ouders had bedreigd. De Malfidussen waren sowieso al een beetje erg uit de gratie gevallen en zijn mede zwadderaars respecteerde hem allang niet meer zoals ze eerst deden, en nu al helemaal niet meer omdat hij met Amber ging. En hoe hard hij hen er ook van probeerde te overtuigen dat hij Amber enkel gebruikte om bij de Lupossen te komen, niemand scheen hem te geloven. Hij geloofde het zelf natuurlijk ook niet meer... Draco zuchtte diep en trok het jasje van zijn diep donker groene pak recht en vouwde zijn handen achter zijn rug terwijl hij op Amber wachtte. Hij moest eens gaan leren zich niets aan te trekken van wat zijn afdelingsgenoten van hem vonden... maar hij moest nog wel denken aan zijn ouders die in gevaar waren.
Hij had ondertussen besloten met Remus Lupos te gaan praten over Amber en zijn dilemma, het was Amber haar vader en als hij met Sneep zou gaan praten... Draco zag Sneep niet bepaald relatie advies geven en hoewel Sneep degene was die nu fungeerde als Dubbelspion en een vrouw en dochter had terwijl hij voor Voldemort werkte leek Sneep de beste optie om mee te gaan praten... maar Draco had zijn twijfels, ook omdat Draco niet zeker wist aan wie Sneep nou echt loyaal was, niet voor 100% in elk geval en hij kon het risico niet nemen. Dus had hij besloten met Remus te gaan praten zodra hij daar de kans voor had, al leek het hem niet het juiste moment om dat tijdens het bal te doen en de afgelopen weken had Draco wel 3x nagedacht voor hij had besloten dat het niet verstandig was naar Remus toe te stappen terwijl het zo overduidelijk was dat hij en Melian zelf dikke drama hadden. Dus Draco was op afstand gebleven en had het hele verhaal van Amber gehoord en had besloten te wachten tot Remus wat minder humeurig zou zijn. Over 10 jaar ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimewo jul 13, 2016 9:33 pm

Luthien Sneep

Meteen keek ze poeslief toen Charlie zei dat hij het ook niet van plan was laat te maken dankzij haar jurk. "Ik ben blij dat je hem zo mooi vind."Zei ze toen vrolijk en ze drukte haar lippen liefjes op de zijne. "Ik hou van je."zei ze toen rustig tegen hem. Ze besefte dat ze dat eigenlijk nog nooit zo spontaan en gemeend tegen Charlie had gezegd als dat ze nu deed. Maar ze besefte het ook echt nu pas voor de volle 100% dat ze echt van hem hield. "Veel valt er dan niet uit te trekken voor je."Zei ze plagerig terug. "Ik ben denk ik een heel stuk langer bezig met jou van je pak te ontdoen." Luthien keek droevig toen hij zei dat hij na de vakantie weer terug moest. Ze wilde helemaal niet dat hij weg zou gaan of iets. Ze hield van draken, ze snapte zijn fascinatie en zou graag een keer terug willen naar Roemenie, weer naar de draken toe, maar ze zou er in geen honderdduizendjaar willen wonen. Ze vond het wel zielig voor de draken dat er zoveel stropers waren. "Dat is niet goed."Zei ze toen. "Dat zou wel fijn zijn."zei ze toen met een klein glimlachje toen hij zei dat hij mogelijk later terug kon gaan. "Ik voel er niet bepaald veel voor je weer de hele tijd te moeten missen."Zei ze toen. In de zomer was ze verliefd op hem geworden in de vakantie, maar Luthien dacht toen dat dat wel weer over zou gaan en het gewoon een eerste liefde was. Echter de afgelopen weken sinds hij hier was was ze echt van hem gaan houden en wist ze dat er veel meer achter zat in plaats van gewoon een simpele kalverliefde. "Jammer voor hem, en dat is gewoon hypocriet."zei ze toen droogjes over haar vader. "Ik hou veel van me vader maar in dit geval hoeft hij me hierin niet te beschermen. Ik heb jou toch om alle ongewenste mannen handjes bij me weg te houden."zei ze toen vrolijk tegen hem.Toen hij weer over Sirius begon rolde ze geïrriteerd op een typische Sneep manier met haar ogen waaraan je kon zien dat ze ook echt een Sneep was. "Ik zou ze eens graag zien tijdens die vergaderingen maar me vader laat me er nou niet bepaalt heen...ik weet gewoon dat me moeder het goed vind zo lang ik maar nergens aan mee doe qua missies. Vind ze het prima als ik er bij ben. Me vader denkt echter dat ik nog steeeds een kind ben. Terwijl ik de meest afgrijselijke vervloekingen van hem geleerd heb dus je zou toch verwachten dat ie wel geloofd dat ik mezelf kan verdedigen."Zei ze toen droogjes. Luthien besloot dan ook expres niet meer te reageren op het Sirius deel, net als haar vader maakte ze op die manier duidelijk dat ze er klaar mee was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimewo jul 13, 2016 10:59 pm

Christina Zwarts

"Ach zo lang ze niet naar Roemenie verhuist overleef ik het wel dat ze Charlie leuk vind."Zei ze toen met een glimlachje. Christina zou het niet trekken als haar enige dochter zou verhuizen naar Roemenie. Luthien en Severus waren alles voor Christina. "Ze is ons enige kind en die ben ik liever niet kwijt. 17 of niet. Het blijft me kind."zei Christina toen droogjes. "Soms wou ik echt nog dat ze klein was. Ze was zo schattig!"zei Christina toen. Ze had alles destijds voor haar dochtertje gedaan en dat zou ze nog steeds doen. "Oke dat is misschien waar, en het feit dat je destijds me docent was maakte je misschien ook niet helemaal tot een verstandige keuze, maar heej ik was verliefd op je ja. Liefde maakt blind en uiteindelijk is alles toch goed gekomen."zei ze rustig alsof het niets was. Alsof het zomaar van zelf goed was gekomen en het helemaal geen drama en probleem was neuh neuh. "Remus heeft nooit gezegd als enige geloof ik dat ik niets met je moest beginnen. Zelfs je lieve zusje was er in het begin op tegen, maar Remus heeft altijd achter ons gestaan dat mag je niet vergeten he."zei ze toen liefjes tegen hem. "Dus je mag Remusje wel dankbaar zijn."zei ze toen vrolijk tegen hem, iets te vrolijk misschien wel. "Als ik niet zo koppig was geweest en zo een doorzetter was om je zover te krijgen echt wat met me te beginnen omdat jij er heilig van overtuigt was dat je niet goed genoeg voor me was en ik toch wel bij je weg zou gaan. Dan hadden we hier nu nooit gestaan en hadden we geen Luthien gehad dus je mag me koppigheid eigenlijk wel prijzen."zei ze toen erg droog alsof het een super goede eigenschap was. "Als Luthien ooit weet dat jij een relatie met een leerling had en ik met een docent...dan zal ze ons in ieder geval nooit meer serieus nemen."zei ze toen rustig. Christina knikte toen hij het over Melian had. "Melian is een goed persoon, ze heeft alleen de nijging erg dom te doen en ze verdiend het niet dat haar kinderen zich tegen haar gekeerd hebben. Ik geloof alleen dat Luthien precies het zelfde zou doen als een van ons zoiets bij de ander deed."Zei ze toen rustig dus ze kon de kinderen niet echt de schuld geven dat ze zo deden. Echter toen ze het woord later hoorde keek ze Severus even met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar toen ze zag dat hij zichzelf snel verbeterde glimlachte ze. Hij had duidelijk het zelfde plan gehad voor vanavond als dat zij had en dat vond ze alleen maar leuk dat ze elkaar zo goed aanvoelde. "Wil je dat ik mee ga met haar praten of wil je het alleen doen?"Vroeg ze hem rustig. "We hebben samen inderdaad genoeg drama voor de rest van ons leven gehad. We hebben het meer dan verdiend om gewoon samen gelukkig te zijn."Zei ze toen vrolijk tegen hem. Christina had hem alles wel vergeven maar ze was het nooit vergeten wat er gebeurt was en ze zou altijd ergens een angst houden dat hij haar weer zou verlaten.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo jul 14, 2016 3:08 pm

Charlie Wemel

"Hoe kan ik hem niet mooi vinden? Ik ben zelf mee geweest met uitzoeken." zei hij grijnzend. De jurk had enkele voordelen, 1 het was niet bijster veel stof en dus niet erg verhullend, iets waar hij geen issues mee had en Luthien ook niet en daarbij kon Charlie dan lekker bezitterig doen als er een andere vent naar haar zou kijken, en 2. Hoe minder stof hoe minder lang het zou duren voor hij het van haar lichaam had geplukt zodat ze wat anders konden gaan doen. Charlie keek even verbaasd naar Luthien toen ze zei dat ze van hem hield en vervolgens brak er een uiterst charmante glimlach door op zijn gezicht en kuste hij haar "Ik hou ook van jou Angel." mompelde hij toen hij haar los had gelaten. Hij lachte even vrolijk toen het onderwerp over ging op zijn pak "Ik zal het je makkelijker maken door mijn jasje uit te doen voor we in mijn kamer zijn." zei hij grijnzend. Ze had wel een punt, ze zou een stuk langer bezig zijn met hem van zijn kleding ontdoen dan dat hij bezig zou zijn met haar stukje stof. Hij glimlachte even lief naar haar "Ik weet het, ik hoop dat ik langer kan blijven maar ik kan niets beloven. Ik voel er ook niet heel veel voor je weer zolang niet te kunnen zien." -dat heb ik nooit begrepen eah.. je kan toch verdomme verschijnselen en verdwijnselen of wat? -- Charlie drukte even een kus op haar voorhoofd "Maar we vinden wel uit hoe we dat gaan doen." zei hij vervolgens glimlachend. Hij was er heilig van overtuigd dat ze het wel gingen redden, wist hij veel dat er nog iemand was die roet in het eten zou kunnen gooien behalve Sneep. Charlie haalde zijn schouders op "De vergaderingen zijn zo boeiend nog niet eens. Het enige spannende is de sfeer die er hangt tussen je vader en Sirius en er gaan weddenschappen rond wie er als eerste uit z'n stekker vliegt en of je moeder dan de boel sust of Remus..." Charlie keek even bedachtzaam voor zich uit "Ik heb al 3x de weddenschap gewonnen." het was niet moeilijk om te bedenken wie er het korste lontje had van Severus en Sirius, dat was overduidelijk Sirius die de laatste tijd een steeds korter lontje scheen te hebben, en Remus was dan degene die Sirius een trap gaf en de mededeling dat hij normaal moest doen. "Er word verder nog niet echt heel veel besproken omdat Voldemort zich vrij rustig houd. Ik beloof je, zodra er iets interessants besproken word ben je de eerste die het hoort na die vergadering."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo jul 14, 2016 3:20 pm

Severus Sneep

Severus maakte een geluid dat tussen een snuif en een lach in zat "Je hebt in die tijd niet erg veel verstandige keuzes gemaakt he." zei hij met een droge grijns die hij snel weer omtoverde tot emotieloze rotkop gezien er studenten in de buurt waren en hij had een reputatie. "Ik betwijfel of Luthien trouwens naar Roemenie verhuisd. Dat wil ze zelf ook niet, je weet hoe ze is. Ze kan niet te lang of te ver weg zijn van ons en de rest van de familie." Severus was er nog steeds na al die jaren lichtelijk gepikeerd over dat Luthien zo'n goede band had met Sirius, en een goede band met haar peetvader, daar was hij het toendertijd al helemaal niet mee eens geweest maar hij had weinig te zeggen gehad over Luthien. Hij had toen totaal geen enkel recht van spreken gehad omdat hij niet erkend was als haar vader. Christina had al die beslissingen zonder hem gemaakt en hij begreep het, maar al te goed maar het betekende niet dat hij blij was met de beslissingen die er toen gemaakt waren. Al klaagde hij nu niet, Remus had Luthien altijd verwend en Luthien was bezeten op Remus en dat was het enige wat telde. "Is het je trouwens opgevallen dat Luthien en Sirius elkaar amper nog spreken of uberhaupt zien? Het lijkt wel of ze elkaar aan het vermijden zijn ofzo." zei hij ineens bedachtzaam. Misschien was dat de reden dat Sirius de hele tijd zo chagrijnig was. Severus kneep even zijn ogen samen naar Christina "Heb ik ooit gezegd dat ik Remus niet enigzins soort van dankbaar ben?" vroeg hij zachtjes zodat Remus zelf het niet zou horen die nog steeds ergens voor hen liep "Ik zeg het alleen niet tegen hem zelf." nope. Hij had nog steeds een reputatie. Maar hij wist ook dat Remus zich maar al te goed bewust was van hoe Severus zich voelde tegenover hem en Remus vond het prima allemaal, ze zouden nooit dikke maatjes worden en dat wilde ze duidelijk geen van beiden maar met elkaar door 1 deur was wel een belangrijk punt. Met Sirius peinsde Severus er niet eens over om te proberen enig respect op te brengen of uberhaupt soort van vriendelijk te doen. "Op sommige momenten ben ik jouw koppigheid dankbaar op andere momenten zou ik willen dat je gewoon eens luisterde naar anderen en niet zo eigenwijs deed." merkte hij op. "Melian heeft het zelf verziekt. De kinderen draaien vanzelf wel bij tegenover haar. Het blijft hun moeder, en ik weet zeker dat Luthien woedend zou zijn." hij zag het al voor zich hoe Luthien volledig uit haar stekker zou gaan "Maar dat gaan we toch nooit mee maken dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken." als er iets was waar Severus 100% zeker van was, was dat geen van beiden ooit vreemd zou gaan. Of dat hij haar ooit nog zou verlaten en hij wist dondersgoed dat het toch nog een angst voor Christina was, zelfs na bijna 17 jaar. "We zien morgen wel hoe of wat met Melian. Voorlopig moeten we dit nog overleven." mompelde hij knikkend naar de leerlingen die allemaal vrolijk aan het dansen en doen waren. Uhg kinderen. -behalve Luthien-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo jul 14, 2016 6:25 pm

Christina Zwarts

Christina glimlachte naar haar man toen hij zei dat ze een hoop stomme dingen had gedaan. "Alsof u zo verstandig was professor Sneep, om iets met een leerling te beginnen."Zei ze toen spottend. "Laat het die rare Zwadderich meisjes uit het 7e jaar maar niet horen die een of andere ongezonde crush op je hebben. Anders denken ze nog dat ze kans maken."grijnsden ze. "Het scheelde dat we maar 5 jaar qua leeftijd verschilden en ik al een 7e jaars was die 17 was anders had je nu in Azkaban gezeten om die rede."zei ze toen rustig tegen hem. Gelukkig was het allemaal legaal geweest soort van, behalve het feit dat een leerling niets met een leraar mag doen en visa versa. Maar Perkamentus had er vrij makkelijk over gedaan, omdat Perkamentus wist hoe moeilijk Severus het na Lily had en eigenlijk geen zin meer in het leven had en daarom Christina erg goed had gevonden voor Severus toen Perkamentus in zag dat Christina en Severus gelukkig met elkaar waren en Christina het beste in hem naar boven haalde. Behalve de keer dan dat Severus haar dumpte omdat hij dacht dat dat veiliger was wegens bedreigingen van Bellatrix en Christina toen een tijd lang een relatie had gekregen met een ander. Als Luthien dat ooit zou weten zou ze waarschijnlijk ook niet al te vrolijk worden. "Het is Luthien haar geraden dat ze hier blijft. Anders keten ik er wel vast."zei Christina alsof dat doooood normaaaaal was. "Ik weet niet wat er met Luthien en Sirius is, ze zijn beide erg koppig dus het zal vast wel een of ander dom meningsverschil zijn."Zei ze toen droogjes tegen haar man. "Als het ernstig was had Luthien het op ze minst aan jou vertelt. Ze vertelt jou veel meer dan mij heb ik het idee."zei Christina toen nep beledigt. toen hij dat over Remus zij grijnsde ze triomfantelijk. "Dankzij mijn koppigheid zijn we alle 2 de keren samen gekomen. Als ik jou je zin had laten doen waren we geen van beide keren bij elkaar gekomen."zei ze rustig met een grijns tegen hem. "Alhoewel je die keer dat je me dumpte ook erg veel spijt had."fluisterde ze. "We kijken inderdaad morgen wel naar probleem Melian."Zei ze toen over haar lieve schoonzusje. "Sev we overleven dit prima zo lang je maar met me danst."zei ze toen veel te blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo jul 14, 2016 7:07 pm

Severus Sneep

"Ik heb nooit gezegd dat ik verstandig was." merkte hij heel snugger op, hij had inderdaad nog nooit gezegd dat hij wel verstandig was geweest in die periode van hun leven. Heel makkelijk zodat Christina het niet tegen hem zou kunnen gebruiken. Severus snoof spottend "Ongezonde crush? Welke debiel heeft er een crush op mij. Behalve jij dan maar jij bent sowieso niet goed bij je hoofd." zei hij plagend en hij plantte een kus op haar voorhoofd voor hij even vuil naar een huffelpuff keek die zo ongeveer onder de tafel kroop van angst, Severus keek even tevreden dat het hem nog steeds lukte om leerlingen de stuipen op het lijf te jagen, ook al was het niet moeilijk om een Huffelpuf bang te maken die waren sowieso al voor alles bang. "Perkamentus had er wel voor gezorgd dat dat niet zou zijn gebeurd." zei hij toen over dat hij anders als het niet allemaal legaal was geweest in Azkaban zou hebben gezeten "en ik zou er nu ook doodleuk weer uit zijn gezien de dementors voor de heer van het duister hebben gekozen en iedereen vrij is gelaten die erin zat." oke een wat zwaarder onderwerp en hij was van plan die ook meteen weer om te gooien "Als Luthien het maar uit haar hoofd haalt. Vast ketenen is dan nog een understatement." hij zou zijn dochter aanlijnen, opsluiten en allerlei spreuken over de deur uit spreken zodat Luthien geen kant op zou kunnen en alleen eruit werd gelaten als hij dat toe liet. Hij was helemaal niet te beschermend over zijn dochter, hoe kom je daar nou bij. totaal niet. "Sirius zal wel dom hebben gedaan." hij weigerde namelijk te erkennen dat zijn dochter ook wel eens domme dingen deed. "Dankzij jouw koppigheid ja." mompelde hij toen hoofdschuddend "Laten we vooral niet vergeten dat we bij elkaar zijn gekomen omdat je vreemd was gegaan...met mij." hij had zijn arm om Chris haar heup geslagen en keek even op haar neer "Je weet dat ik niet dans tenzij ik geen andere keuze heb. Op dit moment heb ik dat wel. En je weet ook dat ik dit alleen overleef als ik mijn reputatie hoog kan houden. Kan je niet met Remus gaan dansen?" vroeg hij knikkend naar Remus die tegen de muur aan de andere kant van de grote zaal geleund stond en toe stond te kijken hoe iedereen plezier aan het maken was "Trouwens. ik denk dat je beter inderdaad even naar Remus toe kan gaan. Het ziet er niet naar uit dat hij het erg naar zijn zin heeft." hij had een wenkbrauw opgetrokken "en dan dans ik wel met je." zei hij vervolgens met tegenzin, wetende dat Christina het niet los zou laten tot hij toe had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo sep 15, 2016 8:31 pm

Luthien Sneep

Luthien haar ogen lichte meteen vrolijk op toen hij zei dat hij misschien langer kon blijven of iets en ze knuffelde hem stevig. "Als mijn ouders me laten kan ik misschien de volgende vakantie wel even naar jou toe komen. Al betwijfel ik of mijn vader dat toestaat...die vindt momenteel alles veel te gevaarlijk. Ik snap zijn bezorgdheid ook wel. Hij hoort alles van de eerste rang, ziet alles waartoe Voldemort in staat is en als je goed nadenkt is hij de enige die Voldemort echt kent echt echt weet wat hij kan en doet."zei Luthien toen die eraan dacht dat het niet makkelijk voor haar vader moest zijn om continu bij iemand te moeten zijn die levensgevaarlijk was en constant plannen maakte om je hele gezin en familie uit te moorden en dan maar vrolijk mee moest praten alsof hij er zelf ook achter stond. Ze had heel veel bewondering voor haar vader en respect. Niet veel mensen zouden dit kunnen. Ook wist ze hoe vreselijk dit voor haar moeder was die continu in angst leefde als haar vader bij Voldemort was en net zo lang wakker bleef tot Severus terug was al deed het dagen. Luthien was soms maar blij ook dat haar moeder het nooit vertelde als haar vader weg ging op missie en pas vertelde als ze het vroeg. Ze glimlachte bij de gedachte aan wat hij vertelde. "Ik denk dat mijn moeder voor me vader springt in ieder geval of hem bij de achterkant van zijn gewaad grijpt...zij is geloof ik de enige die hem in toom kan houden en tot bedaren kan brengen als hij uit ze stekker vliegt. Ik durf bijna te zeggen dat de enige voor wie mijn vader soms echt bang kan zijn mijn moeder ook is. Iedereen op school denkt wel dat mijn vader een enge duivel is...maar dat is nog niets vergeleken hoe mijn moeder kan zijn. Ze doet het alleen minder openlijk,sneaky zelfs...soms zou ze echt in Zwadderich thuis horen dit maakt haar namelijk nog gevaarlijker." zei ze toen. "Kunnen we trouwens niet nu al weg sneaken heel even dat we wat later op het bal zijn. Ik kan eigenlijk niet tot straks wachten."fluisterde ze in zijn oor, ze duwde haar lichaam dicht tegen hem aan en gleed met haar hand even over een bepaalde plek op zijn broek. Subtiel dat niemand zag wat ze zou doen. Ze drukte zachtjes een kus in zijn hals en fluisterde ze in zijn oor. "Er zit hier vlakbij een geheime kamer die niemand kent en ik heb echt even ergens jou hulp mee nodig."op een veel betekende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimedo sep 15, 2016 8:50 pm

Christina Zwarts-Sneep

"Je was ook een ontzettend sexy docent vroeger."Zei ze toen plagend alsof hij nu niet meer aantrekkelijk was. Christina glimlachte vrolijk toen hij een kus op haar voorhoofd drukte. Zelfs na 18 jaar samen zijn kreeg ze nog de kriebels als hij deze dingen deed. ze vond het heerlijk. Christina was nog altijd verliefd op hem, zelfs na al die jaren. Toen hij begon over het overleven trok ze een grimas en voelde ze een steek van binnen. Christina was altijd doodsbang als hij daar was en ze knuffelde hem even alsof hij ieder moment bij haar weg gerukt kon worden. "Luthien gaat echt niet weg van ons. Die gaat dood dan geloof ik. Als kind kon ze al niet zonder je en als volwassenen is dat ook totaaaal niet veranderd."zei ze toen vrolijk tegen hem. Ze wilde niet langer aan dat andere denken. "Weet je nog hoe blij ze was dat we weer samen gingen wonen?"ze moest lachen om die herinnering.
"zelf weet ze er gelukkig`niets meer van dat we uit elkaar waren."zei ze toen opgelucht. Christina werd lichtjes rood toen hij het over vreemd gaan had. "Jou schuld. Jij zoende me. Jij wist dat ik daar geen weerstand aan kon bieden dus het is gewoon jou schuld."zei ze toen vrolijk. Ze bleef Bash eeuwig dankbaar, hij was precies wat Christina nodig had en wat Luthien nodig had gehad. Als ze niet weer samen met Severus zou zijn gekomen was ze zeer zeker de rest van haar leven bij Bash gebleven. "Ja, ik zal ook met Remus dansen. Maar ik wil ook graag met mijn man dansen als je dat niet heel erg vind daarvoor ben je mijn man."Zei ze toen liefjes tegen hem. "ja, ja ik ga al met Remus praten."Zei ze toen droogjes. "Meteen nadat je me een kus geeft" zei ze toen als een klein kind die een stuk chocolade wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimevr nov 11, 2016 4:24 pm

Severus Sneep

Severus verslikte zich half in zijn drinken waar hij net een slok van had genomen toen Christina zei dat hij dan ook echt een ontzettende sexy docent was en hij keek haar even ongelovig aan "Ik weet zeker dat er een groot aantal leerlingen en overige docenten zijn die het niet met je eens zijn." zei hij droogjes nadat hij was hersteld van zn stiksessie. "Luthien is sowieso al altijd aanhankelijk geweest ja. Dus ik betwijfel of dat snel zal veranderen...tenzij ze erachter komt wat er allemaal is gebeurd en dat ik ook echt een dooddoener was vroeger." er was een reden waarom hij en Chris het nooit tegen Luthien verteld hadden wat er in die paar dramatische 2 jaar was gebeurd. Omdat ze beiden bijna 100% zeker wisten dat Luthien nijdig zou worden en het hen niet snel zou vergeven en dat ze hem waarschijnlijk zou haten. Severus trok even zijn wenkbrauw op "Mijn schuld?" vroeg hij verontwaardigd. "Mijn schuld dat jij in je niet veel verhullende nachtkleding elke keer bij me kwam zitten en dingen zei zoals dat je van me hield en alles." Severus keek haar even nep-bestraffend aan "Een man kan daar gewoon niets tegen doen." alsof dat het allemaal goed praatte wat ze hadden gedaan. Bash was woest geweest uiteraard, maar had het ook ergens wel verwacht, hij had geweten waar hij aan was begonnen toen hij een relatie met Christina aanging, hij wist dat ze nog van Severus hield. Dat maakte het verraad niet minder erg of pijnlijk. Bash had echter niet heel lang van die pijn hoeven genieten gezien hij na 4 maanden was vermoord tijdens een aanval van de dooddoeners waar Severus toendertijd niets vanaf had geweten. Niet dat hij erom had gerouwd dat Bash dood was maar Christina had het zich heel erg aangegrepen en was ook een tijdje erg down geweest. Seveurs schudde die gedachtes van zich af en wierp even een blik op Remus en toen weer naar Chris "Braaf." zei hij voor hij haar een kus gaf "Ga de peetvader van je dochter opvrolijken, ik krijg bijna een depressieve aanval alleen al door naar hem te kijken."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimevr nov 11, 2016 4:34 pm

Charlie Wemel

Charlie knikte begripvol "Ik begrijp het ook wel dat je vader beschermend is. Je moet mijn moeder eens horen als het om Voldemort gaat."begon Charlie droogjes. "Als het aan haar had gelegen had ze ons allemaal opgesloten in huis." Charlie schudde even zijn hoofd "Maar eigenlijk zou je in Roemenië nog best veilig zijn. Voldemort richt zich nu totaal op engeland en het ministerie hier en houd zich niet zo zeer bezig met het buitenland, voorlopig in elk geval. Dus eigenlijk zou je nog veiliger zijn bij de draken dan hier." Niet dat Sneep dat argument zou erkennen of uberhaupt zou toegeven dat het veiliger was gezien Luthien dan niet in de directe omgeving van hem was. Ineens schoot Charlie in de lach door het beeld wat hij in zijn hoofd kreeg nadat Luthien had verteld dat Christina de enige was die er waarschijnlijk toe in staat was om Sneep tot bedaren te brengen, hij zag voor zich hoe Chris hem bij de achterkant van zijn gewaad greep en Sneep die dan abrupt uit zijn woedende bui werd gehaald door dat hij naar achter word getrokken en half word gewurgd. "Ik zou echt een miljoen galjoenen willen neerleggen om dat te zien. Als zijn woede dan maar niet op mij gericht is." het was algemeen bekend dat Christina soms enger was dan Sneep, kon je nagaan wat voor schade die twee konden aanrichten als ze beiden des duivels waren? De wereld zou vergaan en zelfs Voldemort zou waarschijnlijk onder een steen kruipen van angst. Misschien moesten ze dat proberen om voldemort te verslaan? Laat gewoon een bizar boze Christina en Sneep op hem los en alle problemen zouden opgelost zijn. Charlie schudde even zijn hoofd "Luth, we zijn al laat. Je hebt ook echt het geduld van een Hongaarse Hornstaart." zei hij lachend. Maar door wat ze vervolgens deed met haar hand begon hij toch te twijfelen of ze niet even snel een half uurtje konden weg glippen... Hij keek Luthien even aan en vernauwde zijn ogen "Vrouw, wat doe je me aan!" hij pakte toen maar haar hand en sleepte haar mee "waar is die geheime kamer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:07 pm

Christina Zwarts

"Je kan een hoop zeggen maar je stem is uitermate sexy." Zei ze toen koppig en ze glimlachte liefjes echter keek ze daarna meteen serieus. "En daarom mag ze het nooit weten. Het is niet nodig. Ik heb je alles vergeven ik kan ermee leven dat dat gebeurt is en we zijn gelukkiger dan ooit samen. Het is iets tussen jou en mij geweest dus ik zie niet in waarom het jou band met onze dochter zou moeten schaden terwijl het iets van het verleden is. Je bent een geweldige man je doet alles voor me en je houd super veel van luthien en mij. Je bent een geweldige vader dus ik zie niet in waarom er onnodig ophef hierover moet komen en als ik onze dochter goed genoeg ken zal ze het je kwalijk nemen dat je mij verlaten hebt. Ik weet dat jij haar favoriet bent als ouder maar ik weet dat ze genoeg van mij houd om jou dit niet te kunnen vergeven." Zei ze toen tegen haar man. "En het was toch onzin dat ik me helemaal moest bedekken als jij langs kwam terwijl je toch al alles een keer van me gezien hebt. Dat jij geen zelfbeheersing hebt kan ik niets aan doen. Als man zijnde moet je je gewoon in kunnen houden ook al staat een vrouw naakt voor je." Ze stak plagend haar tong uit. "Of moet ik nu bang worden voor concurentie van andere vrouwen als ze in hun nachtkleding of lingerie bij je in de buurt komen?" Ze vroeg het op een toon alsof ze opeens doodsbang was dat dat zou gebeuren. Toen hij over het depresief worden sprak keek ze hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Jij word niet depresief. Dat word je hooguit als ik je verlaat." Ze kuste hem even terug en ging toen richting remus. "Remusje." Begon ze onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:19 pm

Luthien Sneep

Luthien zei niets op het veiliger in roemenie zijn. Ze wilde niet haar ouderd hier achter laten. Daarvoor hield ze teveel van hem. Luthien glimlachte toen hij dat zei. "Ach dat kom je vast nog wel eens te zien. Zeker als mijn vader en oom elkaar weer eens in de haren vliegen." Zei  ze toen hoofdschuddend. "Het is maar.goed dat mijn ouders geen duisteren tovenaars zijn. Anders hadden ze al lang als stel de wereld overgenomen." Zei ze toen alsof dat doodeng was. Luthien glimlachte duivels toen hij toegaf en loosde hem snel mee naar een schilderij. Ze pakte het aan de linkerkant vast en drukte op de lijst. Het schilderij ging open en ze trok Charlie naar binnen en deed het dicht. Er stond alleen een oud bureau en verder was er niets. Ze glimlachte en duwden charlie tegen de muur en ging op haar knieen zitten ze maakte zijn broek los en trok die omlaag. Grijzend sloot ze haar mond ergens omheen. Je mag zelf invullen wat miss is het wel ze duim mis niet. Luthien had dit nog nooit eerder bij charlie gedaan. Maar wilde dit opeens graag. Luhien wilde hem niet kwijt en was opeens erg bang dat dat ging gebeurden en ook voelde ze zich onwijs schuldig over wat ze met sirius had gedaan. Charlie verdiende dat niet hij was altijd lief en goed voor haar en ze hield van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:25 pm

Severus & Remus

Severus snoof luid wat hem een verontwaardigde blik van een Ravenklauwer opleverde die het snel op een lopen zat na zijn blik te hebben gezien. "Luth komt het van mij nooit te weten maak je daar maar niet druk om. Ik heb er weinig behoefte aan om dat alles te herbeleven en inderdaad ik wil mijn relatie met mijn dochter niet verzieken door iets wat er 17 jaar geleden is gebeurd." Hij rolde zijn ogen "Ik geen zelfbeheersing? Ik geloof dat jij degene was die elke keer smeekte om de volgende ronde. Jij bent even schuldig als ik, en trouwens, er komen geen andere vrouwen in mijn buurt in hun lingerie, jij vermoord ze voor ze daar de kans voor hebben." zei hij droogjes. Want het was waar. Chris zou nog eerder zichzelf verzuipen in een ketel vol met vergif dan enig andere vrouw bij hem in de buurt laten komen met enkel een mini nachtponnetje aan of in lingerie. Severus glimlachte droog en schudde even zijn hoofd "Jij word zelf depressief als je me verlaat dus we staan gelijk daarin." meldde hij nog voor ze wegliep naar Remus.
Remus had alles een beetje staan bekijken, hij had Melian nog niet gezien maar hij had Christina wel opgemerkt die naar hem toe kwam gelopen en onschuldig zijn naam zei, Hij vernauwde zijn ogen tot spleetjes "Christina?" vroeg hij behoedzaam, hij vertrouwde het voor geen meter dat Chris ineens zo poeslief deed en haar onschuldige oogjes op had gezet. "Wat wil je?" voegde hij er net zo behoedzaam aan toe. Hij had nog steeds zijn armen over elkaar heen geslagen en stond nog steeds tegen de muur en verdomde het eigenlijk om te bewegen. Hij vond het prima als hij hier de hele avond kon staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 4:42 pm

Bleed Forever  - Pagina 28 Tumblr_nufbmll2kd1uepsaxo1_500 - zijn reactie hahahahaha

Charlie Wemel

Charlie werd abrupt meegesleept een geheime kamer in waar enkel een bureautje stond en verder behoorlijk kaal was. Maar het was goed genoeg voor hem en Luth om te doen wat ze wilde doen. Hij had echter weinig tijd om de kamer te bekijken gezien Luthien hem al tegen de muur duwde en op haar knieën ging. Hij zette even grote ogen op toen hij doorkreeg wat ze van plan was toen ze zijn broek van zijn reet af trok en haar mond begon te gebruiken. Er ontsnapte een kreun aan zijn lippen en hij klemde zijn kaken op elkaar om niet al te hard geluid te maken. Ergens kreeg hij het voor elkaar om zijn toverstok te pakken en het portret te bezweren zodat niemand hen kon horen mocht er iemand toevallig langs lopen, liet toen zijn toverstok abrupt op de grond vallen en gleed met een hand in Luthien der haar. "Merlijns-" bracht hij tussen geklemde kaken door uit terwijl Luthien bezig was. Hij had geen idee waar het ineens vandaan kwam dat ze dit wilde doen maar hee hij klaagde niet. Hij voelde het moment opkomen dat hij niet meer zou kunnen inhouden en trok Luthien overeind waarna hij haar zoende en achteruit duwde naar het bureau waarna hij haar optilde en op het bureau neerlegde, hij had in de tussentijd haar jurk los weten te risten en die lag nu ergens op de grond, dat zouden ze later wel fixen met magie als die vuil was ofzo, hij pakte haar benen vast en trok haar naar de rand van het bureau, waarna hij haar string verscheurde -sorry not sorry, Luthje mag zonder ondergoed naar het bal muahahhahaah- en vervolgens zelf met zijn mond en vingers aan de slag ging. sexy sexy time.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 5:00 pm

Christina

Christina wierp nog plagend een hand kusje naar haar man en keek nu vrolijk naar Remus. Voor hij ook maar iets kon doen sleurde ze hem aan zijn arm mee naar de dansvloer. Als was christina nog zo slank ze bezat verassend veel kracht. "Jij en ik gaan dansen en je kan het maar beter doen want je weet dat ik niet terug deins om verschildende dwangmiddelen toe te passen mocht ik daartoe genootzaakt zijn." Zei ze toen vrolijk tegen hem terwijl ze een hand op zijn schouder plaatste en met de andere haar jurk in de juiste danshouding vast pakte. "Hoe voel je je?" Vroeg ze hem bezorgt. "En hoe gaat het met de kinderen." Ze moest natuurlijk wel de bezorgde tante spelen. Nu ze allemaal hun moeder stuk voor stuk zat waren. Christina hoopte maar dat het wat beter ging met remus maar ze betwijfelde het. Ook wierp ze een blik op de chagerijnige sirius. "Weet jij trouwens waarom hij in zo een pest humeur is?" Ze knikte richting haar broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 5:21 pm

Luthien sneep

Luthien slaakte een blij kreetje toen hij haar op het bureau legde maar rolde met haar ogen toen haar string aan gort ging. "Fijn nu moet ik zonder ondergoed naar het bal." Zei ze hoofdschuddend tegen hem. Ze glimlachte speels en toen ze voelde wat hij deed kreunde ze zo hard dat als charlie geen spreuk had gedaan ze haar aan de andere kant van het kasteel hadden gehoort. "Oh merlijn" kreunde ze van genot ze vond het heerlijk en liet hem alles beslissen. "Ik wil dat je me zometeen neemt zo als je zou doen als het de laatste keer was dat je dat kon doen." Zei ze toen uitdagend tegen hem. "Teminste als je dat kan." Luthien keek hem speels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 7:25 pm

Charlie

Charlie was zich prima aan het vermaken op dit moment en hij lachte even duister toen Luthien begon te klagen dat ze nu zonder ondergoed naar het bal moest "Dat was de bedoeling ook. Wie zegt dat je ondergoed nodig heb?" Mompelde hij vervolgens "wind het je niet op dat ik elk moment ineens met mn hand onder je jurk kan kruipen als we ergens zitten?" Vroeg hij hees. Hij ging weer verder met z'n aanval op haar en glimlachte even flauw toen ze hard kreunde. Hij kwam overeind op het moment dat ze hem uitdaagde te nemen zoals hij zou doen alsof het de laatste keer was en grijnsde speels "Kan je dat aan denk je?" Vroeg hij terwijl hij klaar ging staan en pestend tegen haar aan duwde maar nog niet verder ging. Hij had haar benen vast zodat ze die niet om zijn heupen kon slaan en hem naar haar toe kon trekken dus ze was volledig aan hem overgeleverd en hij vond dat meer dan prima. Hij keek haar afwachtend aan terwijl hij verder ging met plagen en had ondertussen zijn hand ook weer daar geplaatst om haar nog wat verder gek te maken. Je kon zeggen over Charlie wat je wilde maar hij wist precies wat hij moest doen om Luth horendol te maken. "Misschien moet je het me gewoon heel lief vragen?" Vroeg hij vervolgens "Smeken klinkt op dit moment erg aantrekkelijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimeza nov 12, 2016 7:31 pm

Remus

Remus werd zonder pardon en tegen zijn wil in de dansvloer op gesleept door Christina. "Chris." Mompelde hij lichtelijk geïrriteerd. Hij wilde helemaal niet dansen maar na haar dreigement besefte hij dat hij weinig keuze had. Hij zuchte even verslagen en legde toen maar zijn arm om haar heup. Remus keek haar even met een emotieloze blik aan toen ze vroeg hoe het met hem ging "Prima." Mompelde hij toen droogjes. Yeah right. Lees: het gaat kut met me, ik slaap amper, eet amper en haat mn leven. Remus weigerde dat echter hardop te zeggen en hij haalde zijn schouders op toen het over ging op de kinderen "Ik denk dat Kyle behoorlijk boos is. Hij heeft geen woord tegen zijn moeder gezegd sinds alles is gebeurd behalve dan die keer dat hij tegen haar heeft lopen schreeuwen en het hele kasteel kon meegenieten. Dane .. dane weet ik niet. Hij weet het zelf geloof ik ook niet en Amber is met Draco als dat enige indicatie geeft over hoe zij ermee omgaat. Ik denk dat ze een reactie uit mij en haar moeder wilt losmaken. Al lijkt ze vrij gelukkig met hem..." hij weigerde pertinent om Melian haar naam te noemen. Remus glimlachte onwillekeurig tijdens het dansen "Moest je niet met je man dansen?" Vroeg hij toen droogjes met een blik op Severus die zijn plaats bij de muur in had genomen en eigenlijk meer leek op een schaduw. Iets wat er goed voor zorgde dat de leerlingen zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bleven. Wat waarschijnlijk ook de bedoeling was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 2:38 pm

Amber

Amber had nogal moeite gehad om haar jurk dicht te krijgen zonder de hulp van haar nicht maar die was al weg geweest. Amber vermoeden dat ze weer bij charlie was. Toen Amber eindelijk klaar was besloot ze dat et tijd werd om naar Draco te gaan. Rustig begaf ze zich naar de grote zaal waar ze haar vader en tante zag dansen ze moest moeite doen om niet te lachen. Hoe remus erbij stons was duidelijk dat hij hier geen zin in had. Amber zag nu Draco staan en liep glimlachend naar hem toe. "Hoi Draakje." Zei ze plagend en ze liep zo naar hem.toe dat hij haar een kus kon geven. "Ik vermoed dat mijn tante me vader heeft bedreigt." Zei ze toen ze wenkte naar het dansen de paar op de dansvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 2:51 pm

Draco

Draco had een beetje toegekeken hoe steeds meer mensen de dansvloer op waren gegaan maar had zijn aandacht op Amber gevestigd zodra hij haar aan had zien komen. Hij glimlachte toen hij zag hoe goed ze eruit zag ik haar jurk en hij gaf haar een kus toen ze bij hem was maar rolde vervolgens zijn ogen "Je weet dat ik het vreselijk vind als je me Draakje noemt toch?" vroeg hij droogjes. Hij wierp even een nijdige blik op een mede-Zwaderaar die deed alsof hij over zijn nek ging bij het zien van Amber en Draco samen en keek toen naar Remus en Christina die aan het dansen waren en kon het niet laten te lachen "Ik heb ergens medelijden met je vader. Ik denk niet dat het mogelijk is, of zelfs verstandig, om tegen je tante in te gaan." zei hij. Remus had het inderdaad niet helemaal naar zijn zin al gleed er na een tijdje een flauwe glimlach op zijn gezicht. Draco keek naar Amber "Dus, nu we hier zijn. Wat wil je doen? Dansen of wat drinken? Ik heb je broers ook al ergens rond zien lopen en je nicht is zojuist de grote zaal weer uitgeglipt met Wemel." ja alsof ze niet wisten wat die twee gingen doen. Het was waarschijnlijk maar goed dat Sneep het niet had gezien anders had die de hele grote zaal overhoop gehaald om ervoor te zorgen dat zijn dochter niet de dingen ging doen waarvan Draco vermoedde die ze aan het doen was nu. Nu gleed zijn gedachte naar hoe het met Amber zou zijn. Ze hadden nog niets van dat soort dingen gedaan, alleen gezoend. Amber was wat jonger dan hem natuurlijk en hij had geen flauw idee wat haar gedachtes over seks waren en of het wel zo verstandig was om het al te doen omdat Amber 1. niet wist dat hun relatie aan het begin gebasseerd was op een leugen en dat hij een missie had. 2. hij had nog niet de kans gehad met Remus te praten om te kijken wat de mogelijkheden waren om onder die missie uit te komen en 3. hij had geen idee of Amber uberhaupt er klaar voor was of wilde. Hij keek Amber aan en drukte even een kus op haar voorhoofd "Ik moet je vanavond wat vertellen, maar laten we eerst dit bal overleven." hij had al die dag zelf besloten om het Amber sowieso te vertellen. Dan kon ze daar zelf haar conclusies uit halen en als ze hem dan zou dumpen dan zou hij er alles aan doen om te bewijzen dat het niets meer met die missie te maken had maar dat hij echt gevoelens voor haar had gekregen en dat Voldemort die hele missie in zijn reet kon steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 2:55 pm

Luthien

Luthien kreunde van genot maar ook van frustratsie toen ze voelden wat Charlie deed. Ook kreunde ze geirriteerd want ze wilde dat hij in haar ging. Maar glimlachte toen ze hoorde wat hij zei. "Durf je dat wel? Me plezieren terwijl je ieder moment betrapt kan worden door mijn vader?" Vroeg ze hem hees. Ergens vond ze het idee behoorlijk kinky. Ze probeerde haar benen te beweten zodat hij wel in haar moest gaan maar het bracht er geen stap dichterbij. Wat haar wel lukte was soort van overeind komen waardoor ze charlie kon zoenen. "Iets vertelt mij dat jij ook weinjg geduldt hebt om nog te wachten. Maar als je hier blij van word. Lieve Charlie ik hou onwijs veel van je dus neem me zo als je me zou nemen als dit de laatste keer was. Want dat wil ik." Smeekte ze. Maar voegde er dreigend aan toe. " als je me niet snel geeft wat ik wil dan verkracht ik je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 3:03 pm

Charlie

Charlie grijnsde tevreden toen Luthien gefrustreerd kreunde en hem zover probeerde te krijgen dat hij haar gaf wat ze wilde, wat ze beiden wilde maar hij vond dit wel leuk. "Als ik niet zeker had geweten dat je moeder je vader wel in toom zou houden zou ik het wellicht nog een keer hebben overdacht maar gezien ik het wel zeker weet wil ik dat risico best nemen." meldde hij voor hij like 2 centimeter in haar ging. "Ik heb genoeg geduld, jij bent degene die zo ongeduldig is." hij zoende Luthien terug toen ze soort van overeind was gekomen en drukte toen kusjes in haar hals, toen ze eindelijk begon te smeken en daarna dreigen, lachte hij even en keek haar duivels aan voor hij in 1x helemaal naar binnen ging "Dit wat je wilde?" vroeg hij poeslief en hees. Hij begon rustig te bewegen maar voerde het tempo al snel op en op een gegeven moment was ht meer beuken dan wat anders, Zij wilde het hard en ruig? Primaaaa dan doen we dat toch gewoon. Ergens was hij het zat om dit standje te doen, en dus had hij haar benen losgelaten, zijn armen om haar heen geslagen en hij tilde haar op -bedenk maar ff hoe die dat doet idc hij kan het gewoon allemaal- waarna ze verder gingen tegen de muur. Hij had zijn kaken op elkaar geklemd om niet al te veel geluid te maken al was niet bepaald een succes. Hij keek Luthien recht aan en drukte zijn lippen op die van haar "Ik hou van je Luth." mompelde hij tegen haar lippen aan en enigzins buitenadem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitimezo nov 13, 2016 3:15 pm

Christina

"Mijn man die kan wel even een momentje zonder mij en hij haat dansen. Geen zorgen straks word hij alsnog slachtoffer." Zei ze met een kwaadaardige grijns. Christina keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Je bent een slechte leugenaar Remus." Zei ze toen licht bestraffend en ze drukte even op een zus manier een kus op zijn wang. Onwillekeurig glimlachte ze om Amber. "Ik als tante ben daarin niet helemaal het goeden voorbeeld nee." Zei ze veronschuldigend. "Pak Draco niet te streng aan. Je weet hoe het met mij en severus is gegaan uiteindelijk is alles goed gekomen ik hoop alleen dat de jongen iets slimmer is dan severus toen was want dat bespaar ik amber graag. Maar hoe meer je zal proberen er tussen te komen hoe meer ze naar hem toetrekt. Je weet dat dat ook bij mij en severus zo ging." Ze glimlachte naar hem. "Waarom is sirius in zo een pest humeur?" Vroeg se nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bleed Forever  - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bleed Forever    Bleed Forever  - Pagina 28 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bleed Forever
Terug naar boven 
Pagina 28 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bleed Forever (Hp)
» Bleed Forever

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Harry Potter-
Ga naar: