thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Miami Arts & Music Academy

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 11:33 am

Alex

Alex moest lachen. Hij mocht Nyxx echt heel erg graag. "Het was wel aardig. Lots of birds." zei Alex met een overdreven Engels accent. Hij gaf Nyxx een knipoog. "Je weet hoe ik ben." zei hij met een glimlach. Nyxx wist heus wel dat hij met een meisje mee was gegaan van het weekend en haar nummer uiteindelijk had geblokkeerd, want zo deed Alex dat. Hij vond meisjes leuk voor een avond, maar dat was het dan ook wel. Hij richtte zijn blik op Lucas. "Ah begrijpelijk man. Maar alles wat we hebben behandeld staat in principe ook gewoon in het boek, dus je kunt het altijd nog daar nalezen." legde Alex uit. Hij begreep erg goed dat Lucas in zijn bed was blijven liggen. Hij had er vanochtend zelf ook nogal wat moeite mee gehad om eruit te komen. Alex keek even naar de andere die erbij kwamen zitten. "Hoi ik ben Alex." zei hij. Pfiew. Het meisje kende hem niet en dus zou hij haar ook niet hebben kunnen kennen van het uitgaan. "Natuurlijk ga ik mee uit. Ik sla zoiets nooit af." hij moest lachen om wat Nyxx zei over de paparazzi. Hij vond het niet erg om in de belangstelling te staan nee, totaal niet zelf. Hij had altijd het gevoel dat de paparazzi hem wel beroemd zouden maken later en dat hij er dus voor moest zorgen dat hij altijd gezien zou worden. "Don't worry. I'll fix that." zei hij droog. Alex leunde wat naar achter en keek om zich heen. Het was erg druk. Het was overduidelijk dat alles weer was begonnen. "Ik ga mee naar het strand!" zei hij enthousiast. Als hij moest kiezen tussen het strand of saai les, dan wist hij het wel. Een nieuw meisje? Waar? Dacht Alex en hij volgde Nyxx met zijn ogen die bij een meisje terecht kwam. Hij bekeek haar vluchtig. Niet verkeerd, dacht hij. "Yeah, ask her!" riep hij Nyxx nog na.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 5:29 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_lvekpagvsd1qcnmcao1_500
Lucas Bones
Lucas wierp een blik op Emma die afwees om naar het strand te gaan.''Bummer indeed.'' Zei hij en wierp toen een blik op Alex. ''Don't ruin our English accent, we don't talk like that'' Zei hij, eveneens met een overdreven Engels accent. Voor zover Lucas het een en ander had gehoord, leek het alsof hij en Alex de enige Britten hier waren. Soort zoekt soort zeggen ze. Hij stemde maar in met wat Nyxx zei, hij had geen zin in het gezeur en hij wist ook wel dat hij eens sociaal met zijn vrienden hier moest doen..''Oké. Ik ga wel mee.'' Riep hij Nyxx achterna, voordat ze naar het meisje ging. ''Ik ga hier zeker nog spijt van krijgen.'' Zei hij met een grijns richting de rest die bij hem waren. Misschien dat hij wel een meisje mee zou krijgen die avond, het was alweer een tijd geleden voordat hij nog eens seks had gehad.


Laatst aangepast door ReviusAlast op do dec 03, 2015 6:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 7:26 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Yw20skN

-wiske-
Wiske was helemaal opgegaan in haar tekening. Ze was niet helemaal tevreden over het gezicht van de draak, het ene oog was net iets groter als het andere. Toch was ze best trots op wat ze tot nu toe had gemaakt. Doordat ze zo op was gegaan in haar tekening hoorde ze het meisje niet naar haar toelopen en toen ze hallo zei schrok wiske. Ze kijkt snel op en glimlacht naar het meisje dat zich voorsteld als nyxx. 'hallo nyxx, mijn naam is Wiske' zegt ze snel. Ze wilde niet te gretig overkomen maar ze was blij dat iemand zich aan haar voorstelde. Wanneer nyxx haar vraagt of ze met haar en haar vriendem mee wilde naar het strand was ze super blij. Ze wilde gelijk op springen en meegaan maar hield zich in, wat zouden ze wel niet van haar denken als ze zo deed. Ze deed een pluk van haar haar, die was losgeraakt doordat ze zich omdraaide, weer terug achter haar oor en keek eventjes naar het groepje. 'het lijkt me leuk om met jullie mee te gaan, bedankt voor de uitnodiging' zeg ik blij. Wanneer nyxx over haar tekening begint slaat ze haar schrift dicht en bergt deze op. Ze was nogal onzekee over haar tekeningen en deelde deze niet graag. 'zo mooi was het niet..' zegt ze zacht waarna ze opstaat en haar tas over haar schouders hangt. 'laten we gaan' zegt ze dan weer opgewekt terwijl ze even zwaait naar het vrienden groepje van Nyxx. Het leken haar allemaal erg aardige mensen en ze hoopte maar dat ze haar een beetje accepteerde ondanks dat ze een 1e jaars was.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 8:21 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_m9oxtl5ok91r2lob4o1_500

Nyxx Collins

Nyxx grijnsde en klapte vrolijk in haar handen "Mooi! Hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik maar en ik denk dat mijn vrienden het ook heel gezellig zullen vinden!" ze draaide zich om om met Wiske terug te lopen naar de groep "Guys, dit is Wiske." zei Nyxx toen ze terug waren gekomen bij de groep "Dit zijn Lucas, Alex, Emily, Moreen & Summer." Nyxx stelde haar vrienden voor aan Wiske "En iedereen, dit is Wiske. Ze kan super goed tekenen." Nyxx had vrij snel opgepikt dat Wiske onzeker was en dat was ook waarom Nyxx het woord had genomen. "Laten we naar het strand gaan voor het te druk is of voor dat de helft van ons weer naar de les moet." ze keek naar Moreen. "Oh trouwens Wiske, hoe oud ben je? Wij gaan van het weekend uit namelijk en het is altijd leuker als je met een groep gaat." ze keek Lucas aan "Vooral als de hele groep meegaat. Ik ben ook heel blij dat je toe heb gezegd Lucas." Nyxx was hyper en vrolijk, erger dan ze normaal was, ze wist dat Lucas af en toe moe werd van haar hyperactiviteit en daarom ging ze veel vaker met Alex uit gezien die net zo druk was en ze gingen beiden toch vaak genoeg met iemand anders weg. Zij met een knappe random gozer en hij met een leuke random meid. Zo werkte het voor hun nou eenmaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 03, 2015 8:56 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_m7am3qgaGZ1rww4j3o1_500

Jace Tyler

Jace had met zijn telefoon in zijn hand gestaan en had Nyxx, Alex en Lucas al verschillende appjes gestuurd met de vraag waar ze uithingen. Hij ging toen maar over op bellen en Nyxx was de eerste die opnam "Where in the hell are you guys?" vroeg hij met zijn -heerlijke- Australische accent "We're at the park. But were going to the beach in a minute. Wanna join?" Jace grijnsde en liep naar buiten waar hij het groepje al zag zitten hij liep op hen af "Natuurlijk ga ik mee, ik ben er in een seconden." hij hing de telefoon op toen hij dat had gezegd en tikte Nyxx op haar schouder die met haar rug naar hem toe stond. "Hi guys." begroette hij de groep. Hij zag wel twee nieuwe gezichten en hij vernauwde zijn ogen even "New friends?" vroeg hij met een van zijn charmante glimlachjes "Hey, ik ben Jace Tyler." stelde hij zichzelf voor aan Wiske en Summer. Ja hij was verdraaide charmant bezig dat deed hij altijd maar hij wantrouwde iedereen die hij niet kende al deed hij aardig. Iedereen vond hem in elk geval aardig. Meestal dan. Nyxx keek hem grijnzend aan "Oh don't use the flirty smile Jace." zei ze lachend "Dalijk zorg je ervoor dat de dames flauw vallen" hij en Nyxx hadden heel kort iets gehad, like 2 weken van eigenlijk alleen maar sex en toen waren ze erachter gekomen dat ze beter werkte als vrienden en sindsdien waren ze vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Charlotte Halliwell
Starter
Starter
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 16-10-15

Karakter kaart
Fandoms: test
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 04, 2015 8:00 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_inline_moz7rdtLFF1qz4rgp
Summer Gage

Summer keek om toen ze een stem hoorde. ze kon haar ogen even niet van hem af houden. die ogen en die lach, jep, ze was even in heaven. ze werd terug gefloten toen hij zich voorstelde
"Summer Gage" zei ze met een glimlach.
ze bedacht zich geen moment. "Jace, we gaan aankomend weekend uit, zin om mee te gaan?" vroeg ze en sloeg haar rugzak om haar schouder. "jongens, is het oke, als ik de club regel? ik weet een hele leuke, en daar kom je echt niet binnen als je niet op de gastenlijst staat en ik voel me op dit moment daar goed bij. als jullie het nogmaals echt niet erg vinden. en ze hebben heerlijke alcohol vrije cocktails " zei ze er maar snel achter aan. ze was eigenlijk vaste lid daar bij de club wat ze in gedachten had en ze hadden daar ook heerlijke alcoholische vrije cocktails. ze was geen drinker en dit was een super oplossing
ze keek de groep aan.
ze keek naar Wiske.
"ben eigenlijk wel benieuwd naar je tekeningen. als Nyxx zegt dat je goed bent, dan moet dat ook echt zo zijn" zei ze vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 04, 2015 9:25 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_m04btoB7R81qik1bjo1_500

Nyxx Collins

Nyxx had zich naar Jace gedraaid en begroette hem met een vrolijke glimlach. Ze draaide zich echter weer terug om toen Summer haar mond open deed en Jace uitnodigde en begon over een club waar je alleen in kwam als je op de gastenlijst stond en waar ze alcohol vrije cocktails schonken. Nyxx trok even haar neus op. "Wij hebben meestal onze vaste club waar je ook binnenkomt als je nog geen 21 bent. Zolang je met een groep ben in elk geval." Zei ze gladjes. Hartstikke leuk dat Summer erbij was maar dat betekende nog niet dat ze er al bij hoorde of iets te vertellen had in de groep en Nyxx keek naar Jace "Wat denk jij?" Jace haalde zn schouders op "Ik weet nog niet of ik mee kan dit weekend. Ik zou wat met Caleb gaan doen als mijn ouders hem eens een weekend vrij geven." Nyxx keek naar Lucas, Alex, Moreen en Emily "als de rest het goed vind vind ik het ook best." Meldde ze toen "maar zullen we nu eindelijk naar het strand gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Charlotte Halliwell
Starter
Starter
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 16-10-15

Karakter kaart
Fandoms: test
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 04, 2015 2:12 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_inline_mmsxyhKhmj1qz4rgp
Summer Gage

ze knikte en liep met hun naar het strand
"sorry, ik bedoelde het niet zo, met dat club gebeuren. jullie club is oke" fluisterde ze in Nyxx haar oor, zodat alleen zij het hoorde. ze voelde zich een beetje rot dat ze een optie deed, maar hun club was ook goed. ze zag eindelijk de zee, wat had ze dat gemist. ze was al heel lang er niet meer geweest. ze schopte haar schoenen uit en ging op haar jasje zitten en keek naar de zee. ze kon altijd dit uren doen. hier werden haar gedachten minder en kwam ze echt tot rust.
ze keek rond om te zien wat de rest deed
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 04, 2015 5:50 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Giphy
Lucas Bones
''Ach je kent me, onder groepsdruk werk ik het beste.'' Het was sarcastisch bedoeld, maar zijn oog viel al snel op Wiske. Ze zag er goed uit. ''Lucas.'' Zei hij om zichzelf voor te stellen, ook al had Nyxx het al gedaan. Hij trok een wenkbrauw op toen hij zag dat Nyxx nogal druk was, maar hij zei er niks over. Ze waren gewoon erg verschillend, maar ondanks dat waren ze toch al jaren vrienden. ''Jace!'' Zei hij opgewekt toen Jace zich ook bij hen voegde. Hij wist dat Nyxx iets had gehad met Jace, maar dat was maar van korte duur. Hij trok een wenkbrauw op toen hij Summer hoorde praten over een club, maar voordat hij iets kon zeggen, sprak Nyxx al en hoorde hij Emily toestemmen. ''Ik vind onze club wel goed. Maar goed, veel plezier, ik hoor het wel als er iets anders besloten is.'' Ze zwaaide even kort en liep toen de school in. ''Ik rijd wel, als we van het weekend gaan.'' Het was algemeen bekend dat hij sowieso niks zou drinken en hij vond het niet erg om de Bob te spelen. ''Maar is goed, laten we gaan.'' Zei hij instemmend .
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 04, 2015 11:42 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_n9aygwDZ251s975uao1_500

-Wiske-
Wiske was achter Nyxx aangelopen en was blij dat zij het woord nam. Ze stelde alle mensen aan haar voor en wiske probeerde alle namen te onthouden. Lucas, blond en bruine ogen, dat onthield ze wel. Ze vond dat best een leuke combinatie. Daarna kwam Alex, Bruin haar blauwe ogen en een baardje. Okay dat ging ze zeker wel onthouden.
De meiden, Emily Moreen en Summer zou ze wel herkennen. Ze zwaaide even naar hun, tot Lucas zich specifiek tot haar richtte en zichzelf nog eens voorstelde en ze glimlachte naar hem. "Wiske" zegt ze terug. Ze bekeek hem eens goed, zonder het te erg te laten opvallen. Ze vond hem wel knap eigenlijk. Niet dat iemand als hij op haar zou vallen, maar ze kon altijd hopen toch? Maar wat als hij al een vriendin had? Misschien moest ze daar eerst achter zien te komen voor ze ook maar begon met denken over een eventuele relatie. Nouja niet dat ze daar ervaring mee heeft bedenkt ze met een glimlach.
Toen er werd gevraagt hoe oud ze was twijfelde ze even, ze wilde graag mee naar een club, maar het zou haar eerste keer zijn en je mag er pas in als je 21 bent. "ik ben 20, dus ik denk nog iets te jong om mee de club in te mogen? Al lijkt het me wel leuk om eens mee te maken!" zegt ze vlug. Ze hoorde vaak verhalen van mensen uit haar oude klas die dan in het weekend gingen feesten enzo, maar ze mocht van haar ouders nooit gaan. Niet dat wiske toen wilde want ze had geen vrienden die met haar mee zouden gaan, en alleen vond ze niet leuk. Niet dat ze geen vriendinnen had hoor, maar ze deed liever andere dingen met hun, zoals lezen. Niet dat ze nu bij deze mensen ging vertellen wat ze het liefst deed in haar vrije tijd, Een nieuwe school, nieuwe vrienden en een nieuwe start. Ze kon nu het meisje zijn wat ze wilde zijn, zonder dat mensen haar raar zouden aankijken.
Wanneer ze een mannen stem hoort draait ze zich om in de richting van het geluid. Wanneer ze de jongen ziet is ze even sprakeloos, hij is knap. Zijn donkere haar en die groene ogen, om maar te zwijgen over zijn geweldige glimlach. Ze bloosde een beetje en gooide haar haar over der schouder. "Wiske" stelt ze zich voor als Jace zichzelf heeft voorgesteld. "ik ben inderdaad nieuw in dit groepje, en op deze school" zegt ze vlug en glimlacht naar hem. Het valt haar nu pas op dat hij best gespierd is en dit maakt dat ze hem nog aantrekkelijker vind.
Ze keert zich van hem weg als ze de andere naar het strand volgt. Wanneer Summer over haar tekeningen begint wil ze er eigenlijk overheen praten maar ze weet dat ze er niet onderuit zal komen. "je mag ze wel inzien als je wilt.." zegt ze iets wat onzeker en vist haar tekenboek uit haar tas. "Ze zijn echt niet perfect" zegt ze nog snel wanneer ze het boek aan Summer geeft. Ergens hoopte wiske maar dat de anderen ze niet wilde zien, want ze schaamde zich er een beetje voor. Tekenen was iets wat ze vooral deed voor zichzelf, ze heeft nooit de kunst academie willen doen. Haar grote passie lag en ligt bij ballet, al vanaf dat ze zich kan herinneren. Ze weet nog dat ze als klein meisje haar ouders overtuigde dat ze op ballet wilde en een ballerina wilde worden. Haar ouders stemde in om haar op ballet te doen, maar ze mocht hier nooit haar carriere van maken. Haar ouders wilde altijd dat ze advocaat zou worden, maar uiteindelijk heeft wiske het gewonnen en hier is ze dan. Vol goede moed is ze begonnen aan haar studie en al op de eerste dag heeft ze vrienden gemaakt. Ze is best trots op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 12:07 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_mcmzti2H2S1rrbsvm

Nyxx Collins

Nyxx had even toegekeken hoe Wiske zich aan Jace voorstelde en had geglimlacht. Ja Jace kreeg natuurlijk van iedereen die hem nog niet zo goed kende de moon eyes en de sprakeloosheid en het blozen Nyxx en de rest was dat gewend. Ze keek even naar Lucas en besloot dat het tijd was om weer wat rustiger te worden en keek naar Wiske "Geen probleem, de club waar aij meestal heen gaan mag je ook in als je pas 18 ben. Je krijgt wel een stempel op je hand dat je geen alcohol mag enzo maar binnen kom je wel." Daarna keek ze naar Lucas "we passen niet met z'n allen in jouw auto Bones." Merkte ze heel snugger op "Jace kan ook rijden" Jace draaide zijn hoofd naar Nyxx en grijnsde "en dan niet kunnen drinken zeker. Jij bent hilarisch mijn lieve godin van de nacht" zei hij lachend "Ik snap sowieso het probleem niet. Neem gewoon een taxi" Jace trok zijn shirt uit toen ze op het strand waren en plofte op het zand neer. Hij had standaard een zwembroek onder zijn gewone broek aan net als dat Nyxx altijd een bikini aanhad behalve dan op dagwn dat ze wist dat ze het te druk zou hebben met lessen en studeren. Nyxx plofte ook op het zand neer en had haar shirtje tot een prop gemaakt en gebruikte die als kussen nadat ze der haar in een staart had gedaan en haar zonnenbril op had gezet. Nyxx richtte zich vervolgens weer op Lucas "Maar dat is ook een optie, taxi nemen. En anders rij ik ook wel." Normaal zou zij niet rijden omdat ze wilde drinken als ze uit ging maar als een taxi echt een probleem werd voor sommige zou ze wel een uitzondering willen maken. "Trouwens, hebben jullie de kamerindelingen al gezien?" Nyxx keek de groep rond "Lucas en Alex zijn kamergenoten. Succes Bones." Alex had geregeld een nieuw meisje bij zich "Jace woont net buiten de campus dus die heeft geen kamer." Jace grijnsde "en maar goed ook. Ik hou van mijn privacy" zei hij gladjes. Nyxx keek naar Emily en Moreen "Jullie delen ook een kamer samen. Summer is mijn roommate" nyxx keek Summer aan "Ik hoop dat je dat niet erg vind?" Ze had geen idee met wie Wiske was ingedeeld gezien ze een eerstejaars was zou het in elk geval ook met een andere eerstejaars zijn.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Josh-s-Tattoos-josh-hutcherson-32984053-500-500
dit is voor degene die zich afvragen hoe Jace er zonder shirt uitziet :3 tattoooooos <3 can he be more perf *hearteyes*


Laatst aangepast door heavenly op za dec 05, 2015 12:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 12:27 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_m2b9z79onp1r5ruse
Lucas Bones
Toen Emily weer de school in was gegaan, was de rest naar het strand gelopen, waar hij zich eveneens uitkleedde, tot op zijn zwembroek en toen neerplofte in het zand. ''Dat weet ik.'' Zei hij luchtig toen Nyxx zei dat ze niet allemaal in zijn auto paste. Hij had een fotografisch geheugen, iets waar hij veel voordeel bij had, maar dat hielp nauwelijks als hij tentamens moest maken tijdens de middelbare school, als hij half in paniek raakte omdat hij niet zeker wist of hij voldoende geleerd had en of hij het antwoord wel of niet wist. ''Maar ik bedoelde, dus als een van de mensen die rijdt.'' Hij keek op naar Jace die aangaf dat ze ook een taxi konden nemen. Nu had hij zeker geen reden om niet te gaan drinken, hij kon gewoon slecht tegen alcohol en dat wisten zijn vrienden. ''We zien wel.'' Mompelde hij toen Nyxx aangaf dat zij ook wel kon rijden. ''Al heb ik het liefste jou in mijn auto, heb ik wat te lachen als je weer eens dronken bent.'' Zei hij plagend en stak zijn tong uit. Zijn glimlach verdween toen hij hoorde dat hij met Alex een kamer deelde. ''Nooo.'' Hij wierp een blik op Alex. ''Uhm wilt iemand ruilen?'' Vroeg hij direct en wierp een blik op Wiske. ''Nou als jij nog geen kamergenoot hebt..'' Het was nauwelijks flirtend bedoeld, het was als een grapje bedoeld, maar hij was benieuwd hoe Wiske het zou opvatten. Of ze zich er ongemakkelijk bij zou voelen, niet dat hij dat wilde, ze zou vroeg of laat wel merken dat hij het niet altijd serieus bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte Halliwell
Starter
Starter
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 16-10-15

Karakter kaart
Fandoms: test
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 9:04 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_inline_mp5tymSAtk1qz4rgp
Summer Gage

Summer pakte de tekeningen van Wiske aan en bekeek ze rustig. ze waren prachtig.
ze keek even op toen Nyxx sprak. "nee, geen probleem. eigenlijk wel gezellig" merkte ze op toen ze wist dat Nyxx haar roommate was.
ze dact even na en moest iets bedenken over dat ze eventueel wel kon rijden. "als je ook wilt drinken Jace, dan wil ik wel eventueel rijden. ben niet zo drinker" bekende ze en stond van zichzelf te kijken dat ze dat openlijk toe gaf.
ze bekeek weer de tekeningen. "ze zijn razend goed Wiske. echt!. zou er zo eentje gebruiken mocht er ooit een album komen." zei ze met een glimlach. ze keek even naar het water en zag dat Jace zich uit haf gekleed. hij had echt een mooi lichaam. beetje het lichaam van een atleet.
ze kon er niet van weg kijken, maar deed het wel.
ze graaide een stapel brieven uit haar tas en legde die netjes in de tas van Moreen
"Moreen, schrik straks niet, ik heb er iets persoonlijks voor je in je tas gedaan" zei ze tegen Moreen
ze had elke dag haar een brief geschreven maar was er laatst achter gekomen dat die haar nooit bereikt hadden, en daar was ze nog steeds boos om. hopelijk kon ze dingen begrijpen als ze de brieven las. er zat er zelfs eentje bij van vandaag. ze hoopte dat ze het verleden achter zich konden laten en opnieuw konden beginnen met hun vriendschap. ze was allang blij dat ze bij deze mensen kom/mocht toevoegen
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 7:53 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_m8ju4pcekF1r4kfic
Moreen

Moreen had het groepje gevolgd naar het strand. Ze had even vriendelijk geglimlacht naar het nieuwe meisje. Moreen zei nooit zoveel en dat wisten haar vrienden van haar. Moreen vond het jammer dat Emily niet mee kon, maar ze begreep het en ze vond het goed van haar dat ze altijd zo goed gemotiveerd was voor school. Zijzelf liet zich nog wel eens meeslepen als de rest ook spijbelde. Moreen spijbelde niet graag, maar zo nu en dan vond ze het wel kunnen. Op het strand aangekomen, plofte Moreen naast Jace neer. Ze had hem van begin af aan al heel aardig gevonden en ze had altijd het idee gehad dat zij en Jace wel een klik hadden. Moreen hield haar tshirt aan, want ze was veel te bang om te verbranden. Haar Ierse witte huid verbrandde al binnen tien minuten en Moreen had geen zin om er uit te zien als een kreeft. Zeker niet als ze van het weekend nog uit zouden gaan, dan zou iedereen alleen al aan haar uiterlijk zien dat ze een 'tourist' was. Moreen had de discussie over de club niet echt gevolgd. Haar maakte het nooit uit waar ze heen zouden gaan. Voor haar was het al snel goed. Moreen keek naar Jace. "Hoe was je weekend?" vroeg ze aan hem. Moreen keek even naar de rest en ze was best jaloers op Nyxx die er altijd zo mooi uitzag en een mooie huid had. Moreen keek even op toen Summer iets tegen haar zei. Ze zag dat ze een enorme stapel papier in haar handen had. Het leek op brieven, maar Moreen kon het zo snel niet zo goed zien. Bovendien vond ze het raar om nu uitgebreid in haar tas te gaan kijken. Als ze vanavond even de tijd had, zou ze wel bekijken wat er in haar tas zat. "Oké, ik kijk er vanavond even naar." zei Moreen met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 8:11 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_mqqscqzQHr1spmrsfo1_500
Alex

Alex keek naar Nyxx met een opgetrokken wenkbrauw. Had hij nu echt goed verstaan dat ze zei dat zij wel zou willen rijden? "Nyxx, how about no? Je kunt je beste drink maatje niet zomaar in de steek laten op zo'n avond!" zei Alex grappend. Als Nyxx echt perse niets wou drinken, dan was dat voor hem gewoon oké. Alex vond het altijd belangrijk dat iedereen gewoon lekker deed wat diegene wou doen, zeker als het om alcohol ging. Alex wist dat er in deze vriendengroep ook een aantal waren die niet dronken of heel weinig. Hij vond het oké en juist goed dat ze zich niet lieten om praten door groepsdruk of wat dan ook. Alex vond het prima, zolang hij maar niet werd gehinderd in wat hij wou doen. Alex liep naar Lucas en moest lachen. Hij en Lucas zaten op een kamer. Alex vond dat hij het niet beter had kunnen treffen. "How dare you to leave me, you British bastard!" riep Alex met een overdreven Brits accent naar Lucas. Het was een grapje natuurlijk en Alex wist dat Lucas ook een grapje maakte. Alex plofte op het zand neer en trok zijn shirt uit. Zijn huid was licht gebruind. Hij leunde achterover en zette zijn zonnebril op. Hij keek om zich heen. Opzoek naar leuke meisjes om straks misschien wel een babbeltje mee te maken, maar Alex zijn ogen eindigde op Wiske. Ze zag er niet verkeerd uit vond Alex. Misschien kon hij dit weekend een beetje pijlen wat zij van hem vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 9:23 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 4167a1f2ab84ef270cc90382dd67d24b

Jace Tyler

Jace keek lui om toen Moreen naast hem kwam zitten & grijnsde droogjes "Mijn weekend was wel okee. Heb wat tijd doorgebracht met mijn opa en oma die een weekend naar Miami waren overgevlogen vanuit New York." Zei hij vrolijk terwijl hij een pakje sigaretten uit zijn tas viste en een sigaret opstak. Hij wist dat geen van zijn vrienden last had van de rook en hij probeerde zoveel mogelijk zijn rook bij de groep vandaan uit te blazen "Maar na zo'n weekend omringt worden door 2 ouwetjes ben ik wel toe aan een stapweekendje." Vertelde hij rustig. "En hoe was jou weekend?" Vroeg hij aan Moreen en hij keek ondertussen rond in de groep. Nyxx was enkel in haar bikini nu en Jace glimlachte flauw en rolde met zijn ogen. Nyxx was erg zelfverzekerd en dat was hij ook een van de dingen die bij hen in die korte relatie had gebotst was dat ze beiden erg koppig waren en wisten wat ze wilde en ook nog eens een grote mond hadden hadden ze vaak ruzie gehad. Hij drukte zijn sigaret uit in het zand en piekte het richting de vuilnisbak en wonder boven wonder raakte hij de vuilnisbak ook nog. Hij keek even erg tevreden en richtte zich toen weer terug op Moreen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 9:33 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Lily-collins-mortal-instruments

Nyxx Collins

Nyxx stak haar tong uit naar Alex die begon te jammeren over het verliezen van zijn drinkmaatje als zij zou rijden "Hee ik vind dat we een taxi moeten nemen dan kan iedereen drinken en voor degene die niet drinken is een taxi waarschijnlijk ook fijner, wie wilt er nou rijden met een stel dronken debielen in de auto?" Zei ze grijnzend met een blik op Lucas die al duidelijk had gemaakt dat hij haar graag in zijn auto wilde hebben als ze dronken was "Awh, ik wizt niet dat je me zo leuk vond als ik dronken ben. Normaal trek je altijd van die vreemde gezichten als ik wat gedronken heb." Meldde ze. Ze keek Alex grijnzend aan "Ik ben nog steeds je wingwomen voor als je weer een meid aan de haak wilt slaan." Stelde ze hem gerust. "Gaan er nog mensen zwemmen trouwens of blijven we hier bakken en braden tot we allemaal overgaar zijn ?" Vroeg ze in het algemeen. Ze kwam soepel overeind en keek haar vrienden vragend aan. Jace lachtte en kwam ook overeind hij had een gesprek zitten voeren met Moreen "Ik ga sowieso mee. Ik smelt hier." Hij kwam ook overeind en Nyxx zag nog net dat Jace naar Moreen keek en haar vroeg of ze mee ging zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 05, 2015 10:45 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Giphy
-Wiske-
Wiske keek naar Nyxx toen ze vertelde dat ze mee de club in mocht maar dat ze dan alleen geen alcohol mocht. Niet dat ze een grote drinker was, maar een drankje op zijn tijd vond ze wel lekker. “Als ik echt iets wil laat ik een van jullie wel wat halen” zegt ze met een knipoog.
Nyxx vertelde vrolijk wie er allemaal bij elkaar op een kamer sliepen. Even voelde ze zich alleen, omdat ze eerste jaars was zou ze niet bij een van hun op de kamer komen en tot nu toe was ze ook niet ingedeeld met een kamergenote. Misschien zou ze later nog wel een kamergenote krijgen.
“Nou als jij nog geen kamergenoot hebt..” Lucas had zich tot haar gewend. “Nou dan kom je toch bij mij op de kamer slapen” zegt ze glimlachend tegen hem. Ze schrok eigenlijk van haar eigen antwoord, het is niet iets wat ze normaal gesproken gezegd zou hebben. Toch heeft ze het gevoel dat ze het bij deze mensen best kan zeggen zonder dat ze raar word aangekeken. Ze was eigenlijk wel benieuwd wat hij erop zou antwoorden.
Ze richtte zich weer tot Summer die haar tekeningen prijsde. Haar wangen werden rood en ze stopte haar teken boek weer terug in haar tas. “bedankt” zegt ze tegen Summer en ze meende het.
Voor wiske er erg in had waren de meeste mensen al uitgekleed tot op hun zwemkleren. Ze kon het niet laten om eens extra goed te kijken naar lucas toen hij zijn kleding uitdeed. Hij zag er helemaal niet verkeerd uit. Ze bekeek ook de meiden eens. Nyxx was het eerste uit haar kleding. Ze had een mooie bikini aan. Wiske kon zien dat Nyxx erg zelfverzekerd was en ze had respect voor haar. Zelf had ze helemaal niet gedacht aan een bikini, ze had ook niet gedacht dat ze naar het strand zou gaan. Ze hoopte maar dat niemand zou gaan zwemmen, dan zou het niet opvallen.
Ze was namelijk niet de enige die haar kleding aanhield, Moreen hield haar shirt ook aan. Wiske vond het vreemd, want ze had volgens haar een perfect lichaam, naar toen ze zich bedacht dat Moreen een lichte huid had snapte ze het eigenlijk wel.
Ze richtte zich weer tot Summer en zag Summer naar het water kijken en daarna haar blik veranderen naar een ander punt en ze keek om naar wat Summer zag. Wauw, was het eerste wat in haar opkwam. Mocht ze Jace al knap vinden met kleding aan, dan wist ze niet wat ze het nu moest noemen. Zonder shirt zat hij daar, en ze kon nu nog beter zien hoe gespierd hij was. Het was maar goed dat ze haar zonnebril nog ophad, zo kon ze makkelijk doen alsof ze naar een ander punt kijkt en zo de jongens goed bekijken.
Nyxx vroeg of er nog gezwommen ging worden. Shit, dacht ze bij zichzelf, ze wilde graag zwemmen met de anderen maar ze had geen bikini aan. “Ik ga mee zwemmen” zegt ze en ze trekt vlug haar kleding uit. Ze had een zwarte bh en onderbroek aan wat er best uitziet als een bikini, als ze er niet teveel aandacht aan besteed ziet niemand het verschil.
Ze draait zich om naar de anderen waardoor haar haren over haar schouders valt en lacht.
“wie het laatst in het water is..” ze maakte haar zin niet af, ze wilde weten wie er op zou reageren en ze loopt langzaam richting het water. Wanneer ze bij de water rand komt blijft ze staan, waarna ze langzaam een voet in het water zet om te voelen hoe koud/warm het water is, en natuurlijk om te wachten om de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 06, 2015 9:31 pm

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Alex-alex-pettyfer-27913187-500-476
Lucas
''I don't want to hear when you are having a lady over, you wanker.'' Zei hij met een grijns richting Alex. ''But I am just kidding of course, wouldn't want to leave my favourite other British guy, besides me of course.'' ''You know that smoking is quite unhealthy.'' Zei Lucas richting Jace, en deed Emily na, of op zijn minst een overdreven Amerikaans accent. Niet dat hij iets tegen haar had, maar zij was anti-roken, en ook al verbood ze het Jace nooit, ze wees hem - en andere mensen die rookten - wel erop dat het ongezond was. Lucas maakte het niet zoveel uit, hij rookte niet, maar iedereen moest zelf weten wat die met zijn/haar leven deed. Ja, Jace zag er goed uit, dat zag hij zelfs als heteroseksuele man, plus hij kreeg altijd veel aandacht van meiden, iets waar hij jaloers om werd, maar dat liet hij nooit blijken. ''Yeah but only if you are drunk.'' Zei hij luchtig tegen Nyxx. ''Oh I do, but from the inside, I think it is damn funny and I can use it against you when you do stupid things.''  Hij zag hoe velen overeind kwamen om richting de zee te gaan. Hij kwam ook overeind en wierp een blik op Wiske, die tot zijn grote verbazing, op een manier reageerde die hij niet verwachtte. ''Hoe graag ik dat ook wil, ik kan deze arme gozer niet alleen laten. Dat zou hij me nooit vergeven.'' Hij keek even naar Alex. ''Maar goed, let's go.'' Hij liep richting de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 8:52 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_ma3whexhLK1rg3a8zo1_250
Moreen
Moreen had aandachtig geluisterd naar Jace. Op de een of andere manier boeide alles wat hij zei haar altijd wel. Zijn stem vond ze prettig klinken en fijn om naar te luisteren. Moreen glimlachte even kort en richtte haar blik voor een paar seconden op de zee. "Ik heb met m'n broer een avond afgesproken. Veder heb ik gestudeerd." vertelde Moreen. Ze hoopte maar dat Jace haar niet saai zou vinden, want Moreen wist dat hij wel wat meer outgoing was dan zij. Maar aangezien Jace vertelde dat hij een weekend met zijn opa en oma had doorgebracht, zou het wel mee vallen. "Klinkt erg gezellig." zei Moreen oprecht. Zijzelf had alleen nog één opa, maar hij had enorme vliegangst, dus de kans dat hij haar hier een keertje in Miami op zou komen zoeken, hoe graag hij dat ook zou willen, zou erg klein zijn. Moreen vond dat jammer. Ze had altijd een goede band met haar opa gehad en ze kon altijd terecht voor allerlei dingen bij hem. Moreen schudde de gedachte aan haar opa van haar af. Ze was bang dat ze er anders verdrietig van werd, of misschien wel heimee naar huis kreeg. Moreen stond op. Ze had had wel zin om mee te gaan zwemmen. "Tuurlijk ga ik mee." zei ze met een glimlach. Moreen hield haar kleding aan. Ze zou alleen even gaan pootje baden. Gelukkig had Moreen een spijker short aan en een heel luchtig wit shirtje wat wat te wijd om haar heen zat, maar er wel gewoon cool uitzag. Ze sprong op en liep naar de rest die al stond.


Laatst aangepast door MelianSnape op ma dec 07, 2015 9:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MelianSnape
Raj Kuthrapali
Raj Kuthrapali
MelianSnape


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

Karakter kaart
Fandoms: Info
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 9:02 am

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Tumblr_nafe6xoQhx1sqoqfmo1_250
Alex
Alex moest lachen om wat Lucas zei. Zo heel af en toe gebeurden het wel eens dat Alex een meisje mee terug kwam. Dit deed hij alleen als er echt geen andere optie was en de nood erg hoog was. Hij wist dat dat eigenlijk tegen de regels was, maar de kans dat hij gecontroleerd zou worden, was erg klein. Alex stond op en trok zijn shirt uit. Hij had al een short aan, dus dat scheelde. Alex sprong op en keek nog even naar Lucas. "Maybe I can bring two fancy girls the next time." zei hij met een knipoog. Alex wist dat Lucas wat minder van het hosselen was, maar hij wist niet of Lucas het nu niet leuk vond of dat het hem gewoon niet lukte, wat Alex zich bijna niet kon voorstellen. Hij liep naar Nyxx toe. "Ik kan niks zonder mijn wingwomen." zei hij met een knipoog tegen haar. Het was wel waar dat het regelen van meisjes een stuk makkelijker ging wanneer Nyxx hem hielp, niet dat hij het alleen niet afkon, maar het maakte het wel allemaal makkelijker. Alex liep naar de zee en dook zonder er over na te denken het water in. Het voelde heerlijk koel aan zijn lichaam dat erg warm was geworden door de felle zon. Zodra Alex weer boven water kwam, keek hij naar de rest. Hij zag dat Moreen hem al was gevolgd en tot haar knieën in het water stond.


Laatst aangepast door MelianSnape op ma dec 07, 2015 9:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 9:05 am

Jace Tyler

Jace knikte toen Moreen vertelde dat ze dit weekend met haar broer was geweest en verder had gestudeerd "Studeren is ook belangrijk. Maar af en toe een weekendje over slaan kan geen kwaad. Ik neem aan dat je dus ook wel mee gaat volgend weekend naar declub?" Jace keek op toen Wiske ineens ook zich van haar kleding ontdeed en grijnsde richting Lucas en Alex "Serieus wiens briljante plan was het om met zoveel meiden om te gaan?" Vroeg hij lachend "we worden omringt door mooie lichamen en leuke dames. Beter kan het leven niet worden" Jace stond op toen Moreen ook overeind kwam en trok een sprintje naar de zee waarna hij langs wiske heen het water in rende en dook toen hij diep genoeg was. Daarna liep hij terug, nu zeiknat. Hij schudde even zijn natte haar door elkaar en liep toen met een wat duivelse grijns op Wiske af "Moet ik je een handje helpen?" Vroeg hij charmant, gezien Wiske als eerste naar de zee was gelopen en er ook als eerste was na hem omdat hij langs haar heen was gestormd was zij zijn eerste slachtoffer. Jace tilde Wiske zonder pardon op en begon naar het diepere stuk van de zee te lopen. Elke keer als hij dieper ging werd Wiske natter -en ohmygod dat klinkt zo ziek fout im sorry (not)- tot Jace alleen nog maar met zijn hoofd en schouders boven water stond. Hij liet Wiske los "Zo. Nu ben je meteen ontgroend en ingewijd in onze strand tradities. Dit weekend word her club inwijding"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 9:11 am

Nyxx Collins

Nyxx keek grijnzend naar Lucas en Alex die even aan het kibbelen waren en lachte om Alex zijn opmerking dat hij niets was zonder zijn wingwomen "I know Honey." Zei ze poeslief voor Alex richting de zee ging. Wederom stak ze haar tong uit naar Lucas "Ja ik vind jou ook aardig hoor Bones" zei ze as a matter of fact "En aantrekkelijk en handig als BOB als wij weer eens hebben gedronken." Lucas wist wel dat ze hem veel meer waardeerde dan dat ze liet blijken dus hij zou haar vast niet al te serieus nemen. Toen lucas zich ook naar de zee had bewogen keek Nyxx naar Summer "Ga je ook mee zwemmen?" Vroeg ze aan haar terwijl ze de spullen van haar en de rest even netjes opbrog en hun telefoons en andere belangrijke zaken goed wegstopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Charlotte Halliwell
Starter
Starter
Charlotte Halliwell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 16-10-15

Karakter kaart
Fandoms: test
Favorite Actor/Actress:

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 10:18 am

Summer Gage

Summer keek naar wat er gebeurde in het water. Ze moest lachen toen Jace Wiske erin nam. Ze werd er wel jaloers van. Ze schrok toen Nyxx tegen haar sprak
"Natuurlijk ga ik mee zwemmen" zei ze en trok haar shirt en short uit.
Ze had een licht roze bikini aan. Ze stond op en liep rustig naar de zee. Ze maakte een ren en plonst in het water.
Ze kwam boven en veegde haar haren uit haar gezicht. Het water was heerlijk en ze genoot ook zeker van het uitzicht wat ze op de mannen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 07, 2015 1:02 pm

-wiske-

Wiske keek uit over het water en stond er enkel met haar voeten in. Ze verzonk even in haar eigen gedachten, die van de lessen die ze moest gaan volgen over gingen naar de jongens die achter haar stonden. Allemaal stonden ze daar in het zwembroek en zelfs met haar ogen dicht wist ze hoe ze eruit zagen. Ze schrok op uit haar gedachten toen ze iemand voorbij voelde rennen, gevolgd door een luide plons. Ze keek naar waar een lichaam het water in dook en probeerde te ontmaskeren wie het geweest was. Toen Jace boven water kwam moest ze glimlachen. Hij zag er sexy uit zo, zijn haar nat van het water en de waterdruppels op zijn bovenlichaam die het zonlicht weerkaatsen. Hij schudde zijn natte haar door elkaar en liep terug naar de kant, althans dat dacht ze. Hij liep met een grijns op zijn gezicht op haar af. “Moet ik je een handje helpen?” hoorde ze hem vragen.
“ehm nou..” zegt ze terwijl ze een stapje achteruit doet. Het had geen zin, zonder pardon tilde Jace haar op en liep met haar het water in. Hoe verder hij het water in liep hoe dichter het water bij haar lichaam kwam en op een gegeven moest ze er dan toch echt aan geloven dat ze nat werd. Ze dacht dat hij wel zou stoppen maar hij liep door en ze werd steeds natter van het water. Om eerlijk toe te geven vond ze het helemaal niet erg, ze vond het wel fijn zo in zijn armen. Ze voelde zijn spieren en geniet van het huid op huid contact. Terwijl ze ligt te dagdromen over dit alles voelt ze plots dat ze word losgelaten. Nog voor ze de kans heeft om iets vast te pakken of iets te roepen gaat ze al kopje onder en komt snel weer boven water. Die had ze kunnen zien aankomen. “Zo, Nu ben je meteen ontgroend en ingewijd in onze strand traditie”.
“Dankje” zegt ze lachend terwijl ze haar haar voor haar ogen weghaalt en het over haar schouder gooit. “Dit weekend word het club inwijding”.
Wiske keek hem even vragend aan, ze was benieuwd wat die inwijding zou inhouden maar ondanks dat ze nieuw is weet ze dat vragen geen zin heeft. Ze zullen haar niet van te voren vertellen wat de inwijding inhoud. Toch kan ze het proberen. “Jace..” zegt ze met een lieve glimlach, “ga je me vertellen wat de inwijding in gaat houden?”.
Als hij het haar niet ging vertellen had ze daar vrede mee, maar ze vond dat ze het in iedergeval moest proberen. Ze zag Nyxx haar spullen veilig opbergen en daarna met Summer ook richting het water lopen. Al snel waren ze in het water en wiske richtte zich tot Nyxx. “Bedankt voor het wegleggen van mijn spullen” zegt ze met een glimlach. Zelf had ze er niet aangedacht. Wanneer ze om zich heen kijkt ziet ze dat iedereen in het water is. “Iemand een leuk idee om te doen?” Ze ziet dat Moreen niet helemaal het water in komt. “We kunnen anders ook beach volleybal spelen?” stelt ze voor en wacht af wat de anderen willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miami Arts & Music Academy   Miami Arts & Music Academy - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miami Arts & Music Academy
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Miami Arts & Music Academy Karakterkaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Real Life Rpg-
Ga naar: