thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kan niet wachten!!!

Ga naar beneden 
+2
Starlight
GarnaalProductions
6 plaatsers
AuteurBericht
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimewo okt 14, 2015 5:48 pm

Ha iedereen!

Dit is gewoon een simpel topic voor al je gebabbel.
De vraag is: Op welke film zit je nu te wachten?
Schrijf er bijv. bij waarom, en het belangrijkste: stuur een trailer! Very Happy

Laturrr! Jedi_Justice
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimeza okt 17, 2015 3:17 pm

Ik kan op drie films niet wachten eerlijk gezegd.

Ik kan niet wachten op Mockingjay part 2 omdat het het aller laatste deel is van The Hunger Games. Ik ben sinds vorig jaar fan geworden van deze films en boeken. Terwijl ik nooit gedacht had dat ik het leuk zou vinden. Ik vind het jammer dat het dit jaar eindigt maar dat betekend wel dat ik thuis een marathon kan houden ^^

Trailer Mockingjay part 2

En ik kan niet wachten op Allegiant part 1, het eerste deel van het derde deel van de Divergent trilogie. Ik vond dit boek goed in elkaar zitten. Al zaten er wel een paar dingen tussen die ik minder vond. Ik ga ook de trilogie herlezen dit jaar zodat ik voorbereid ben, voor als die uit komt. Al volgen de films niet geheel het boek, iets wat ik niet erg vind. Ze hebben dingen anders gedaan, maar voor mijn gevoel waren dat meer goede veranderingen dan slechte.

Teaser Trailer Allegiant

En als laatste kan ik niet wachten op Miss Peregrine's home for perculiar childeren. Dit boek heb ik dit jaar gelezen en het is het eerste boek van een trilogie. Ik heb echt heel erg genoten van dit boek en ik ben erg blij dat hij wordt verfilmd. Ik denk dat die best eng kan zijn maar ook erg leuk en spannend. Het boek raad ik natuurlijk aan om te lezen. Deze film gaat geregisseerd worden door Tim Burton en ik vind hem daar erg geschikt voor, dit boek past goed in zijn filmkeuzes wat regisseren betreft.

Helaas is er nog geen officiële trailer of teaser van deze film uitgekomen, ik kan wel de book trailer neer zetten voor een kleine indruk.

Book trailer Miss Peregrine
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimeza okt 17, 2015 4:15 pm

Dit zal jullie waarschijnlijk niet verassen:

DEZE FILM WORDT EEN BELANGRIJK STUK IN MIJN LEVEN!!! (Hoop ik tenminste...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimeza okt 17, 2015 5:33 pm

Ik kan niet wachten op heel wat films.. Waaronder Fantastic Beasts and Where To Find Them natuurlijk. Als Harry Potter fan ben ik echt benieuwd naar deze trilogie en vooral naar het script wat Rowling geschreven heeft.

Een andere film waar ik echt naar uitkijk, maar die komt pas in 2017 uit jammer genoeg, is Pirates of the Caribbean; Dead Men Tell No Tales. Ik ben aangenaam verrast, dat Orlando Bloom terugkeert als Will Turner, ik vond hem altijd al een belangrijk personage en samen met Jack Sparrow, wordt het hopelijk beter dan de vierde film.

Now You See Me 2 kijk ik ook erg naar uit, deel 1 vind ik geweldig, en vooral nu, nu Daniel Radcliffe de zoon van Michael Caine gaat spelen als slechterik en als magiër, that is new, ben ik er erg benieuwd naar!
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimeza okt 17, 2015 6:23 pm

KOMT ORLANDO TERUG IN PIRATES? MIJN LEVEN HEEFT WEER ZIN!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimeza okt 17, 2015 6:56 pm

Jup: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3199480/Orlando-Bloom-confirmed-fifth-Pirates-Caribbean-film-alongside-Johnny-Depp.html

Ook is er een filmpje - dat ik nu niet kan vinden - waar dit expliciet wordt verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimema okt 26, 2015 7:22 pm

Kan niet wachten tot Rowling de hersens krijgt om een boek over The Marauders en Sneep te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimema okt 26, 2015 7:42 pm

Ik kan niet wachten op de nieuwe van Hunger Games, divergent reeks, star wars en potc.

Ook kan ik niet wachten tot:
* Ant-Man and the Wasp, een sequel op de Ant-Man film, waarin Hope van Dyne een actieheld wordt. De film komt pas uit in 2018, maar volgens mij wordt hij minstens zo goed als de film Ant-Man zelf.
* Fast & Furious 8, komt uit in 2017. Sinds de eerste film van de reeks ben ik grote fan geworden van deze films. Enkel wel heel erg jammer dat acteur Paul Walker dood is en ik vraag me echt af hoe de films zonder zijn personage zullen zijn. Hopelijk blijft de rol van Jordana Brewster wel er nog in.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitimewo jun 01, 2016 2:59 pm

Het zat eraan te komen, maar ik geef officieel toe dat ik niet kan wachten op
ROGUE ONE (??-12-2016) & STAR WARS VIII (??-??-201?)!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Kan niet wachten!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan niet wachten!!!   Kan niet wachten!!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kan niet wachten!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Films-
Ga naar: