thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hobby: Schrijven

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimedi jun 16, 2015 11:18 am

Haay allemaal Smile

Naast lezen en fangirlen over mijn favo personages en me verliezen in het lezen van mijn boeken heb ik natuurlijk ook nog andere hobby's. Een daarvan is schrijven.
Voornamelijk fanfics maar ik ben vastbesloten ooit een boek uit te brengen.

In de Creatief categorie hebben we natuurlijk "Fanfictions" en "Non-Fanfictions" dus iedereen die deze hobby met me deelt kan daar zijn of haar verhaal kwijt. Je hoeft niet bang te zijn dat we het gaan afkraken we zijn zelden zo gemeen.

Schrijven zorgt er voor mij voor dat ik mijn hoofd even kan leegmaken en niet denken aan werk, drama, gezeur, etc. Lekker mn ei kwijt en alle inspiratie en ideeën die in mijn hoofd rondzweven.

Deelt iemand deze hobby met mij ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimedo jun 18, 2015 10:23 pm

Vroeger deed ik het vaker dan nu, heb ooit eens begonnen aan een fanfiction van Harry Potter, maar heb het om de een of andere reden opgegeven na het zesde hoofdstuk.
Wat ik meestal nog schrijf zijn gedichten of stukjes songtekst. Ik gebruik dan ook Vocaroo om het in te spreken/zingen en luister dan hoe het klinkt. Op die manier merk ik veel sneller haperingen op of hoor ik dingen die niet echt kloppen.
Als ik zin heb schrijf ik nu en dan nog eens een one shot.

Verder heb ik altijd heel veel verhalen in mijn hoofd, maar schrijf ik ze nooit op. Meestal gaat dit dan om fanficties, dingen waar ik opkom na het bekijken van een aflevering of film waar ik verzot ben op 1 of meerdere personages.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimeza jun 20, 2015 9:32 am

Toen ik 8 á 9 was, had ik een boek geschreven over draken,
maar ik was vooral geïnspireerd door de verhaallijn van Harry Potter.

Tegenwoordig heb ik te veel ideeën, en Star Wars maakt
me iedere dag gekker. Ben nu wel bezig met een Engelse Fan-Fic
over Kyereans Master Hallas Pandem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimezo jun 21, 2015 11:37 pm

Klinkt heel leuk jedi_justice! Misschien dat ons RP wel kan helpen bij het schrijven van die fanfic.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimema jun 22, 2015 8:06 am

Oh zeker! Dit speelt nog wel een tijdje af voor het
'Orginele' verhaal dat ik ga schrijven over Star Wars -The New Era,
maar dat met Master Hallas komt zeker van pas!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimedo jul 09, 2015 12:02 am

Ik heb als kind ook een fanfiction geschreven van Harry Potter, dat ze naar een universiteit gingen of zo Razz Ik heb dat helaas niet meer. Ik heb ook een vakantieverhaaltje geschreven over twee vriendinnen die met hun ouders naar Landal Greenparks gingen. Voor Nederlands, in het eerste jaar van mijn mbostudie, moesten we een verhaal schrijven. Ik had nogal veel geschreven maar de docent vond het een goed verhaal. Daarna heb ik niet echt meer verhalen geschreven. Het probleem mij is, is dat als ik iets bedenk en ik schrijf het op dat ik het daarna niet leuk meer vind om te schrijven. Misschien dat ik ooit nog wel weer ga schrijven maar op dit moment heb ik nog geen inspiratie. Maar het is bijna zomervakantie en dat betekend lekker veel boeken lezen en dan kijken of ik inspiratie krijg voor een verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimezo aug 02, 2015 10:30 am

@Starlight: Dat heb ik ook zo vaak! In Word staan minstens 70 beginnentjes
van verhalen! Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitimezo aug 02, 2015 2:31 pm

Dat probleem heb ik dan weer niet, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hobby: Schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hobby: Schrijven   Hobby: Schrijven I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hobby: Schrijven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Hobby's-
Ga naar: