thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
+3
Glittertje
heavenly
Christina Black-Snape
7 plaatsers
AuteurBericht
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimema jun 08, 2015 8:09 pm

Dit is de plek waar je jezelf kan voorstellen aan andere leden!
De manier om gezellig nieuwe mensen te leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimewo jun 10, 2015 12:02 pm

Heelloooo ^^

Ik ben Heavenly (Cyn) ik ben 22 jaar, afgestudeerd als secretaresse vorige jaar en nu werkende bij CoolBlue (je weet wel van die reclame waar die man word achtervolgd door een grasmaaier).

Mijn hobby's zijn lezen en schrijven en tegenwoordig ook weer rpg. Ik ben destijds voor een laaange tijd gestopt tot het toch weer naar boven kwam en we maar besloten dit forum te maken. Ja klopt ik ben een van de beheerders van ThunderstruckFandom.
Dit forum is een verlengstuk van onze blog Thunderstruckbooks waar we boeken recenseren, onze eigen boekenvoorkeuren delen en winacties houden.

Ik rpg al vanaf dat ik 8/9 was en dat kwam door Harry Potter. Dat was het eerste fandom waar ik deel van werd en ben er sindsdien niet meer uitgekomen ook het is alleen maar erger geworden en de fandoms zijn meer geworden. Waaronder Supernatural, Game of Thrones, The Vampire Diaries en The Mortal Instruments.

Ik schrijf ook al sinds ik 9 was ofzo (schrijfstijl is door de jaren heen drastisch veranderd) en heb een fanfic die ik al vanaf 2009 heb en nog steeds mee bezig ben.

Dat is het wel zo'n beetje over little old me Smile

Love x.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedi jun 16, 2015 1:24 pm

Hoi!

ik ben Esther. 23 jaar en ik woon in Zoetermeer. Smile
In mijn dagelijks leven werk ik op een kinderdagverblijf. En werk ik vooral op de BSO (buitenschoolseopvang.)

Mijn hobby's zijn lezen, muziek luisteren, naar concerten en festivals gaan en series kijken.
Mijn favoriete series zijn Game of thrones en Pretty little liars.
Qua boeken hou ik het meeste van: De game of thrones boeken, de selectie serie, the iron fay serie en de pretty little liars boeken.

Ik lees van alles, maar het meeste lees ik young adult boeken en fantasy.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedi jun 16, 2015 4:11 pm

Welkom Esther!

Ik zal mij dan ook even voorstellen hier:

Mijn naam is ReviusAlast (Dylan) en ik ben 21 jaar, bijna 22 jaar. Ik woon in het zuiden van Limburg en studeer in Maastricht, waar ik de opleiding European Studies volg. Mijn nickname is gekozen, omdat ik vroeger vaak meedeed aan Harry Potter rpgs, waar ik een personage aanmaakte dat Revius Alast heette, dit personage gebruik ik nogal vaak en daarvoor is mijn keuze op deze nickname gevallen. Ik rpg al zo een 10 - 11 jaar, als ik me niet vergis, in ieder geval een lange tijd.

Mijn hobby's zijn lezen,schrijven, muziek luisteren en series/films kijken. Mijn favoriete series zijn op het moment Once Upon A Time en Friends. Voor de rest houd ik van detective series, of series over moord etc.

Zoals al gezegd, ben ik een fan van Harry Potter, en behalve de Harry Potter boeken lees ik ook graag boeken van Stephen King en Dan Brown. Mijn favoriete film is The Butterfly Effect (deel 1).

Als er nog vragen zijn, be my guest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavinia
Starter
Starter
Lavinia


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 25-06-15

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 25, 2015 12:34 pm

Hey hoi,

Ik ben Lavinia of Lav (Freya), 23 jaar oud en boekenfan sinds ik kon lezen. Ik studeer in Amsterdam een master in Boekwetenschap en Handschriftenkunde - track: cultureel ondernemen in het boekenvak en woon in Utrecht. Oorspronkelijk kom ik echter uit Friesland en zoals dat betaamt is mijn liefde voor deze provincie onbegrensd. Ik heb een aantal jaren gerpgd maar die zijn nogal doodgebloed dus al in geen tijden gedaan.

Naast lezen, dans ik graag. Een hobby die ik semi-professsioneel heb uitgevoerd en na een pauze van drie jaar weer rustig heb opgepakt. Ik besteed mijn tijd daarnaast veel op weerwolven.net (sorry reclame) waar ik weerwolven van wakkerdam speel ^^

Het is al een tijd geleden dat ik actief op een forum was en er zijn zoooooveel topics hier, dus ik hoop dat ik hier niet verdwaal en dus actief blijf Wink Ik zet iig de link tussen mijn favorieten. Ben hier gekomen via de oproep in de young adults boeken en series groep.

Uhm zo zo'n beetje denk ik.

Liefs,
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimezo okt 18, 2015 11:41 pm

Hoi iedereen!
Ik zit al een tijdje op deze site en ik dacht laat ik me maar eens voorstellen. Mijn reallife naam is Kirsten. Sommige noemen mij Kir. Hier heet ik Starlight, ik heb daarvoor gekozen omdat ik het nummer Feast of Starlight, uit The Hobbit, erg mooi vond en ik vind het sterrenlicht magisch om te zien. Ik ben twintig jaar en ik woon in Gelderland, in een dorp tussen Arnhem en Nijmegen. Ik studeer nu CMV (Culturele Maatschappelijke Vorming) aan de Hoge school Arnhem Nijmegen, in Nijmegen. Hiervoor heb ik de opleiding Onderwijsassistent gedaan. In mijn vrije tijd lees ik graag. Ik lees graag fantasy maar Young Adult komt ook regelmatig voorbij hobbelen. Ik lees graag Harry Potter, The Mortal Instruments, Divergent trilogie, Miss Peregrine trilogie, Boeken van John Green, Boeken van Gayle Vormen, The Hunter Games, Lord of The Rings/ The Hobbit. Ik lees nog wel meer boeken graag maar dit is even een korte impressie. Mijn favoriete boek van dit jaar is Ik Geef Je De Zon van Jandy Nelson, het is een heel mooi boek en ik kan het aan iedereen aanraden. Ik lees graag boeken door elkaar, voor elk boek heb ik een apart kastje in mijn hoofd en daardoor kan ik de verhaallijnen makkelijk uit elkaar houden. Ik vind het ook leuk om te winkelen. Ik kijk ook graag naar films en dan ook weer met name fantasy. Als ik tijd heb kijk ik ook series en de series die ik het liefste kijk zijn Sherlock, Once Upon A Time en Pretty Little Liars. Ook vind ik het leuk om verhalen te schrijven maar door inspiratie te kort ligt dat op een laag pitje. Ook hou ik ervan om te fotograferen, bijna overal gaat mijn camera mee. Ik vind het heerlijk om dingen vast te leggen. De laatste keer dat ik veel foto's maakte was in Berlijn. Ach wat mis ik Berlijn, ik hou van die stad en ik ga graag nog een keer terug. Ik vind het leuk om te rpgen maar in verband met mijn studie heb ik minder tijd voor, maar als ik tijd heb vind ik het leuk om te doen!

Ik geloof dat ik nu alles heb verteld. Mocht je nog vragen hebben, een pb sturen en ik beantwoord hem graag ^^

Bye!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: