thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Onzin-Topic

Ga naar beneden 
+7
Starlight
Lavinia
Lynn
Tick
Alice rose bell
Esther.
ReviusAlast
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 14, 2015 8:22 am

Zoo.... was eigenlijk alleen nog maar op Wolf Story actief.

Kent iemand Wolf Story toevallig? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 14, 2015 8:23 am

Ik ken het niet, wat houd het in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 14, 2015 8:25 am

Danku, ik zal er eens kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 14, 2015 8:25 am

Alstu, anywayz, ik moet gaan! leter! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 20, 2015 2:34 pm

Alo, is daar nog iemand? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 20, 2015 8:19 pm

Meeeeeee
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 21, 2015 8:23 pm

Yaaaay! It's youuuU!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 01, 2015 8:48 pm

Ik heb zo het gevoel dat er verschillende in slaap aan het vallen zijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 3:46 pm

Haha het is gewoon een beetje rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 5:09 pm

Een beetje HEEL erg rustig... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 5:11 pm

Ja true xD maarja niks aan te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:51 pm

Ik wou het nog op WS zetten, maar dr is geen 'echt' reclame deel!
Vroeg of laat promoot ik hier nog mij en Mellons eigen forum! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:54 pm

*trekt een wenkbrauw op* Het spijt ons dat we niet zo'n super actief forum zijn maar er zijn nogal wat dingen gaande in ons leven waar we nu wat meer mee bezig zijn dan leden werven. Privé dingen die niemand erg veel aangaat.

Buiten dat is het zo actief als dat je het zelf maakt, voel je vrij om meer topics te openen, rpg's, of zelf te kijken of je mensen kent die zin hebben om hier te komen rpg'en of over boeken te komen praten.

sorry dat ik zo aangebrand doe maar wij hebben het ook druk en er zijn gewoon dingen gaande waar wij ook geen controle over hebben.

Groetjes,

Heavenly.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 6:59 pm

Jongens/meisjes!
Reclame maken is NIET toegestaan daar zullen jullie toch echt een ander forum voor moeten gaan zoeken als je reclame wilt maken. Zo als Heavenly al zegt, je hebt het zelf in de hand of het actief is en je kan zelf ook mensen uitnodigen. Het heeft geen zin constant te zeggen dat het niet actief is, we proberen meer leden te krijgen ook met winacties maar als het niet werkt dan werkt het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:07 pm

Sorry als het jullie irriteerde. Ik bedoelde het ook helemaal niet aanvallend.
Het spijt me dat er prive omstandigheden zijn en ik hoo dat dat binnenkort goed komt.
Ik weet dat jullie bezig zijn/waren met leden werven en ook ik ben daar mee bezig.
Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:18 pm

Alice...we hebben trouwens ook al meerderen keren tegen Hermelien gepost en dat rpg is gewoon actief.
Bedankt dat je leden probeert te werven en het was niet perse tegen jou bedoelt hoor.


Laatst aangepast door Christina Black-Snape op ma okt 05, 2015 7:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
ReviusAlast
Sheldon
Sheldon
ReviusAlast


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter, OUAT, BBT
Favorite Actor/Actress: Jennifer Aniston, Ashton Kutcher

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:18 pm

Het is van onze kant ook niet aanvallend bedoeld, sorry als het zo overgekomen is Smile Het is aardig van je dat je ook bezig bent met leden werven, dat wordt erg gewaardeerd! Dankjewel. Het is inderdaad, zoals je ook al zei, gewoon een beetje rustig. Dat klopt. Ik zelf, net als mijn twee mede-admins hebben het jammer genoeg nogal druk met andere dingen, ik probeer natuurlijk wel zo vaak mogelijk online te zijn net als zij! Dus hopelijk dat er binnenkort meer mensen komen, zou leuk zijn inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:18 pm

@Alice : Niet specifiek tegen jou gericht meid. Maar wij hebben ook nog een leven en we hebben het vrij druk en er zijn gewoon dingen gaande waar we even ons hoofd liever bij hebben dan dit.

Maar we vragen alleen om een beetje begrip en eigen initiatief zou fijn zijn als je ook leden probeerd te werven en we zijn je heel dankbaar dat je dat dus ook doet Alice ! <3


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 05, 2015 7:24 pm

Ik weet dat niet specifiek naar mij was Smile
Maar wilde wel even uitleggen.
Ik weet dat er tegrn hermelien gepost is, maar ik weet niet zo goed wat ik moet reageren. Ik heb altijd wat meer tijd nodig om iets te typen.

Ik heb net ook gezegt en dat doe ik nu weer: ik hoop dat het gauw beter gaat met jullie Smile en. Ik wacht vol smart op jullie volgende berichten. Ik vind top van jullie dat jullie ondanks alles dit open houden en ook nog tijd zien om dingen te posten! Jullie zijn toppers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimedi okt 06, 2015 10:12 pm

Van mij uit was het alleen maar lachend bedoelt.
Net als iedereen heb ik ook een leven buiten RP en zit meer daar dan hier.

Rustig wil niet meteen in-actief zeggen, want dit forum is helemaal niet in-actief.
Ik post zo nu en dan, maar zoals je zegt hangt het wat van iedereen af of ze iets actief houden of laten doodgaan. Dat zie ik genoeg met gewone RP's.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 5:50 pm

Aloooo iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 6:17 pm

Goedenavond Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 11:08 pm

Hola
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 21

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:20 am

Smorgens!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Alice rose bell
Starter
Starter
Alice rose bell


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 10-06-15

Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 19, 2015 2:39 pm

Heeey
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Onzin-Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Onzin-Topic   Het Onzin-Topic - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Onzin-Topic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het minion topic!
» Vrolijkheid topic
» Chagerijnigheid topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Overig-
Ga naar: