thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Instagram account

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Instagram account Empty
BerichtOnderwerp: Instagram account   Instagram account I_icon_minitimedo aug 06, 2015 11:07 pm

Een van de vele manier om foto's te delen en ze al of niet te bewerken is Instagram. Dat is mijn persoonlijke favoriete app om dat te doen.
Op Instagram heet ik: aussiehorse

Zijn er nog mensen hier die deze leuke app gebruiken? Zoja, onder welke naam ben je te vinden?
Wat post jij zoal op Insta?
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 28

Instagram account Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instagram account   Instagram account I_icon_minitimeza aug 08, 2015 11:56 am

Ik had instagram, of nog steeds, maar ik maak er eerlijk gezegd niet zoveel gebruik van. Ik vond het voorheen wel leuk maar ik vind mijn foto´s eigenlijk leuker als ze hun natuurlijke kleur behouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Instagram account Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instagram account   Instagram account I_icon_minitimeza aug 08, 2015 11:51 pm

Je kan je foto's ook zonder te bewerken op Instagram plaatsen.

Ik zet er voornamelijk foto's op van de actrices die ik leuk vind of van andere dingen die ik leuk vind. Grotendeels zijn het foto's die ik op het net vind, ze wat bewerk en ze dan op Insta plaats. Andere foto's zijn er dan die ik heb gemaakt met de tablet of smartphone.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

Instagram account Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instagram account   Instagram account I_icon_minitimema aug 10, 2015 11:19 am

Ik ben: bringestherthehorizon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Instagram account Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instagram account   Instagram account I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Instagram account
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Overig-
Ga naar: