thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Paardrijden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Paardrijden Empty
BerichtOnderwerp: Paardrijden   Paardrijden I_icon_minitimevr jul 24, 2015 1:36 am

Al ruim drie jaar doe ik regelmatig aan paardrijden, daarvoor deed ik het maar heel af en toe eens. Ik rij in een manege hier in de buurt en elke les huur ik een paard van ginds. Zelf heb ik geen paard of pony, omdat dat veel te duur is om te onderhouden.

Zijn er hier nog mensen die aan paardrijden doen of het nog gedaan hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight
Starter
Starter
Starlight


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 06-07-15
Leeftijd : 29

Paardrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden I_icon_minitimevr jul 24, 2015 5:43 pm

Ik heb van 2003 tot aan 2007 paardgereden. Ik vond de paarden erg lief en ik vond het rijden ook leuk maar door de mensen werd de sfeer gewoon minder. Daarom ben ik er vanaf gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Paardrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden I_icon_minitimeza jul 25, 2015 12:27 am

Ik zit in de les waar ik (uiteraard) de oudste ben. Alle andere zijn tussen de negen en dertien jaar oud. XD maar vind het niet erg, ik kan met de andere praten, we helpen elkaar en uiteindelijk moeten we allemaal evenveel leer om goed te kunnen rijden. Ik ben al blij dat ik door begin te hebben wanneer ik op het juiste been rijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Paardrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paardrijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Sport-
Ga naar: