thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 LOST anyone?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

LOST anyone? Empty
BerichtOnderwerp: LOST anyone?   LOST anyone? I_icon_minitimewo jun 17, 2015 10:51 pm

In de serie lost crasht het vliegtuig Oceanic 815 op een mysterieus eiland. Eerst blijkt het eiland onbewoond te zijn, maar later ontdekken ze over 'The Others'. Het is moeilijk om te weten te komen wie er nu goed of slecht is en je moet echt constant alert zijn dat je niets overkomt. Verder doen ze ook hun best om van het eiland af te geraken, maar om de een of andere reden lijkt dat toch niet zo goed te lukken...

Zijn er hier nog mensen gekend met de serie LOST? Wat vinden jullie ervan?
Wie is je favoriete personage/koppel/vrienden? Heb je een favoriete aflevering/seizoen?
Misschien is er wel iets dat je nog steeds niet goed begrijpt.

Kort gezegd, praat hier over alles dat met LOST te maken heeft. De serie wordt dan misschien niet meer getoond op televisie, maar omdat ikzelf nogal addicted ben aan de serie, was ik nieuwsgierig of ik met anderen hier mijn passie voor LOST kon delen.
Maw, are there any LOSTies in the house?
Terug naar boven Ga naar beneden
heavenly
The King
The King
heavenly


Aantal berichten : 920
Registratiedatum : 04-06-15
Leeftijd : 31

Karakter kaart
Fandoms: Harry Potter; Arrow; The Flash; Tmi
Favorite Actor/Actress: Stephen Amell; Grant Gustin; Emma Watson; David Tennant; Alan Rickman R.I.P.; Johnny Depp; Emilia Clarke; Sam Claflin; Jamie Campbell Bower.

LOST anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOST anyone?   LOST anyone? I_icon_minitimedo jun 18, 2015 9:30 am

Ik heb seizoen 1 gezien maar toen Boone dood ging ben ik ermee gestopt xD Ian Somerhalder <3
Buiten dat had ik nooit veel zin en vond ik andere series net iets boeiender dus ben ik heel Lost vergeten.. misschien moet ik maar eens verder gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thunderstruckbooks.wordpress.com
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

LOST anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOST anyone?   LOST anyone? I_icon_minitimedo jun 18, 2015 1:58 pm

Ik hou van lost. Ik vond de serie zo geweldig! Ik heb alles gezien.
Ik vond het einde alleen totaal niet goed.
Maar de serie is geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

LOST anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOST anyone?   LOST anyone? I_icon_minitimedo jun 18, 2015 6:37 pm

Ja, het einde vind ik ook maar wat vreemd, maar buiten dat vind ik het best wel een heel goede serie.
In het begin was ik grote fan van Kate Austen (Evangeline is gewoon goed!), maar van seizoen 3 tot 5 kwam er iemand anders in beeld die ik vele malen beter en interessanter vond: Juliet Burke (Elizabeth Mitchell). Maar haar dood is echt een van de zieligste in heel de reeks, om eerlijk te zijn heb ik voor haar een traantje gelaten.
Mijn favoriete koppel in de reeks is Sawyer en Juliet, de leukste vrienden vind ik dan weer Hurley en Charlie.
Mijn favoriete seizoen is 5, maar dat is meer omdat de relatie tussen Sawyer en Juliet zich daarin afspeelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





LOST anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOST anyone?   LOST anyone? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LOST anyone?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost and damned (Harry Potter)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: Series-
Ga naar: