thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Concerten/festivals

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitimedi jun 16, 2015 2:07 pm

Hoi!

Ik hou er van om naar concerten en festivals te gaan.

Vooral naar rock/screamo concerten en festivals.

Zo ga ik dit weekend naar jera on air, en in november naar Nightwish.

Zitten er hier nog meer mensen die er van houden om naar concerten te gaan? Laughing

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitimedo jun 18, 2015 10:08 pm

Ik ga enkel naar concerten/festivals als er een groep speelt die ik graag live wil zien. Zo gebeurd het meestal dat ik op een metalconcert sta mee te brullen en dan enkele weken later op een folkfestival rond huppel.
Zo ben ik dit jaar al naar een concert van Epica gegaan en een folkfestival Labadoux. Verder staan nog in juli Zilleghem Folk op de agenda en ga ik Nightwish ook zien. (alleen dan wel in december).

Sinds 5 jaar geleden ga ik ook jaarlijks naar MFVF (Metal Female Voices Fest) in Wieze. Maar aangezien ze dit jaar een sabbatjaar inlassen kan ik er niet naartoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther.
Starter
Starter
Esther.


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-06-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitimema jun 22, 2015 4:40 pm

Mellon schreef:

Zo ben ik dit jaar al naar een concert van Epica gegaan en een folkfestival Labadoux.

Epica. <3 mijn favoriete band, hihi. Al 13x live gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christina Black-Snape
The Queen
The Queen
Christina Black-Snape


Aantal berichten : 676
Registratiedatum : 03-06-15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Karakter kaart
Fandoms: Christina Black-Snape
Favorite Actor/Actress:

Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitimema jun 22, 2015 8:25 pm

Ik heb Epica een stuk of 5x gezien haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thunderstruckfandoms.actieforum.com
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitimedi jun 23, 2015 1:20 am

Ik hou niet echt bij hoe vaak ik bands zie, maar ik denk dat ik Epica nu al een keer of 6 heb gezien. Zelfs een keertje in de bios en toen waren Isaac, Ariën en Rob daar ook. Dat was toen met Retrospect, dat hadden ze opgenomen en op dvd gezet en voor het uitkwam hebben ze dat in de Kinépolis laten zien. Ik kon niet naar de show zelf gaan (wegens andere plannen en te ver), dus ben het maar gaan zien in de bios.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Concerten/festivals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten/festivals   Concerten/festivals I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Concerten/festivals
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Lekker kletsen! :: The music of the night-
Ga naar: