thunderstruckfandoms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

thunderstruckfandoms

Dit forum is voor iedereen die niet uit hun fandom kan ontsnappen!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Star Wars - The New Era

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedi okt 13, 2015 12:31 pm

Edora Tano - Naboo
Harva moest duidelijk gemerkt hebben dat haar vriendin compleet over haar toeren was en dringend afleiding nodig had, dus nodigde ze Edora uit voor een ritje te paard. Daar ging ze gretig op in, niets leuker dan door het landschap van Naboo te gaan dan dat op een dier te kunnen doen.

Ingrid Mnaa - Naboo
Sinds ze op Naboo waren aangekomen, bracht ze steeds meer en meer tijd door met droids en nieuwe mensen en wezens. Haar master begon ze steeds minder vaak te zien en dat zat haar niet lekker. Het was wel fijn in de stad onder het meer en de gungans waren best grappige wezens, vooral hun taaltje maakte haar aan het lachen. Het was wel fijn om eens niet druk bezig te zijn met de training en gewoon doen waar je zin in had. Maar haar master was het enige familielid dat haar nog restte en ze vond het maar niets dat ze niet mocht helpen met die haar zoektocht naar antwoorden. Ingrid was er zeker van dat ze haar bijdrage zou kunnen leveren. Echter kreeg ze daar de kans niet toe en dat vond ze niet fijn. Dus besloot ze om dan maar om zelf op onderzoek uit te gaan en begon overal rond te vragen naar de burgeroorlog. R8 leek het maar niets te vinden dat ze achter Edora's rug bezig was. "Master Tano heeft me enkel het bevel gegeven om bij jou en de Gungans te blijven. Ze heeft me niet verboden om over de geschiedenis te leren." zei ze tegen de droid en ging op zoek naar Mak Su-Wan, eenmaal die gevonden te hebben, begon ze vragen te stellen over de oorlog, maar ook over haar masters jeugd.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedi okt 13, 2015 6:43 pm

Kyerean Skywalker/ Hallas Pandem - Naboo
Met luid gesis gingen de deuren van het Starship open. Frisse lucht
vulde Kyereans longen, en sprong als eerste naar buiten. Even nam
ze de omgeving goed in haar op, maar na een paar seconden veranderde
het kijken in staren. Naboo was fantastisch! Ze waren geland op een plein,
maar daaromheen stonden machtige bergen, en in de verte zag ze een
gigantisch meer liggen. Ze vergat bijna dat de rest er ook nog was...
Kyerean maakte aanstalten om verder te lopen, maar net op tijd
greep haar Master haar schouder beet, en schudde zijn hoofd.

'Nou, tot zo ver jullie enkeltje Naboo,' zei Madame Sirva. Hallas'
hoorde in haar stem dat ze absoluut geen zin had in meer samenwerking
met hen. Hallas grijnsde. Wat een gastvrij volk... Eigenlijk was Madame
Sirva ook een uitzondering op de meeste mensen van de planeet, die
meestal vriendelijk van aard waren. Maar... het was ook duidelijk dat
de Senator iets dwars zat... maar wat? Eigenlijk kreeg hij de neiging
nog achter ze aan te gaan, maar toen hij keek, waren ze al bijna
hun paleis binnengegaan. 'Nou Kye, welkom op m'n geboorte-planeet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 12:48 am

Edora Tano - Naboo
Na een halfuurtje rijden waren de meisjes reeds terug. Edora had sinds haar vijfde nooit meer op een paard gezeten en haar benen begonnen vrij snel pijn te doen. Dus waren ze terug gekeerd, voor ze een tijdje niet meer normaal zou kunnen lopen. Terwijl ze de dieren op stal aan het zetten waren, merkte ze beiden een starship landen op het platform van het paleis en beiden wisten dat Queen Sirva en haar senator waren terug gekeerd. Snel haastten ze zich naar boven om de vrouw gedag te zeggen. Edora had Sirva altijd als een tweede moeder gezien. Sinds die van haar was verdwenen en ze af en toe opdook in het centrum, dan zorgde Sirva en haar bewakers er altijd voor dat haar aanwezigheid verborgen bleef. Dus ze keek er echt naar uit om haar terug te zien.

Ze liepen door de gang toen ze plots de koningin, haar senator en nog een paar mensen zagen staan. Harva leek daar geen erg in te nemen, want al snel liep die naar haar moeder toe en omhelsde haar. ''Moeder ken je Edora nog?" zei ze met een brede glimlach en wenkte naar haar dat ze dichter kon komen. Edora was zo onder de indruk van hoe weinig Sirva was verandert in die tijd, dat ze niet zag wie er nog allemaal stonden. Rustig liep ze naar de koningin en maakte een buiging. ''Fijn u te zien vrouwe Sirva." zei ze en voor ze het goed en wel besefte, had Sirva haar een kus op het voorhoofd gegeven. Edora had in al die jaren geen moederlijke liefde meer gekend, dat ze hierdoor wat week werd en glimlachte toen opnieuw. "Ik ben zo blij dat je nog leeft Edora. Al ben ik daar niet zo verbaasd over, je komt van een sterk ras.'' Edora was blij dat te horen. "Dankje" zei ze en toen zag ze het...

Haar ogen dwaalden wat af naar de mensen die achter de koningin stonden en toen haar ogen de gedaante van Hallas herkenden, werd ze woedend. "Hoe durf je nog voet te zetten op Naboo, na alles wat je gedaan hebt." zei ze kwaad en het was maar goed dat Harva haar bij de pols had gegrepen, anders was ze vast naar hem toegerend om hem kort en klein te slaan.


(let the trouble begin. Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 7:44 am

(Muhaha! Aww, Hallas heeft uiteraard nog geen idee waarom ze zo doet! Razz )

Kyerean Skywalker/ Hallas Pandem - Naboo
Toen ze al een eindje weggelopen waren van Madame Sirva, hoorde
ze ineens een stem. Een bekende stem op een onbekende toon. Woede.
'Hoe durf je nog voet te zetten op Naboo, na alles wat je gedaan
hebt.' Edora? Kyerean draaide zich om en zag haar gestalte, die bij
de pols was gegrepen door de dochter van Madame Sirva. Waarom
was ze kwaad? Kyerean voelde Edora's blik niet op haar branden,
dus ze moest haar Master wel bedoelen. 'Wat gedaan?' snauwde
ze agressief en ging beschermend voor Hallas staan, hoewel dat
eigenlijk niet zo'n zin zou hebben. Was ze... overgelopen?

Hallas stond een paar tellen lang bevroren stil. Waarom was Edora
kwaad op hem? Ze waren toch... een soort van vrienden geweest
in de strijd op Kashyyyk? Diep van binnen flakkerde het lichtje liefde
in hem uit. Wat had hij haar... en Naboo aangeda-... Wist Edora het
van zijn Sith-tijd? Hij duwde zijn Padawan eigenlijk ietjes te ruw
aan de kant, en liep langzaam op haar af. 'Edora, wat doe je?
Ik... je weet dat ik veranderd ben!' zei hij. Hij voelde een
brok in zijn keel. Hij had al die tijd stiekem van haar gehouden,
maar deze woede deed hem dan ook dubbel zo veel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 12:28 pm

Edora Tano - Naboo
Edora was zich maar half bewust van Harva die haar uiterste best deed om Edora tegen te houden. Ze was zo gefocust op haar pijn wegens het verlies van haar moeder en wie dat had gedaan, dat ze zich niet bewust meer was van hoe ze nu dacht over Hallas. Het feit dat hij zich onschuldig gedroeg en deed alsof hij van niets wist, maakte haar alleen maar nog kwader, zelfs furieus. "Dacht je werkelijk dat ik het nooit te weten zou komen? Mijn vader heb ik zelf gezien, maar waarom moest je ook nog eens mijn moeder vermoorden? Ik was zes. Zes verdomme! En jij maakte me wees. Ik heb altijd de Sith zijn gezicht onthouden." zei ze en toen ze hem wou slaan, voelde ze dat er meerderen haar tegen hielden. "Laat me los!" riep ze. Edora voelde zowel woede als verdriet opborrelen.
Plots kwam Harva vlak voor haar staan, degene die haar met alle macht tegen hielden waren bewakers, zowel mensen als gungans. "Harva laat me gaan!" riep ze uit, maar de prinses schudde haar hoofd. "Edora, ik ken jou, je zult het jezelf beklagen. Die woede is niet hier gestart of wel soms?"
Edora keek haar vriendin aan en schudde toen haar hoofd. "Op Kashyyyk, Darth Sydious heeft me de waarheid doen zien." zei ze, terwijl ze nog steeds haar uiterste best deed om uit de greep van de vier personen te komen.

"Breng haar weg." hoorde ze plots iemand bevelen en keek om. Het was Sirva, Sirva had de bewakers bevolen haar weg te brengen en dat betekende maar 1 ding: richting cel. Edora was zo buiten zinnen dat ze dingen deed, wat ze normaal gezien nooit zou doen. Darth Sydious had niet alleen haar geheugenslot los gemaakt of doen beseffen dat Hallas de man was waar ze wraak op zocht. Hij had ook haar woede verergerd. Edora stribbelde tegen en voelde plots iets scherps in haar nek steken. Ze hadden haar een kalmeringsmiddel ingespoten en het duurde niet lang voor ze helemaal slap werd, maar nog genoeg energie had om te beseffen wat er gebeurde.

Tranen begonnen over haar wangen te rollen. Tranen wegens haar ouders, tranen wegens haar verwarrende gevoelens, tranen wegens iedereen voor schut te zetten, tranen omdat ze iemand was geworden die ze niet wilde zijn...
De bewakers brachten haar naar een donkere kamer met enkel een bed erin, waar ze in werd gegooid. Edora rolde zich op in een bolletje en deed haar best om zoveel mogelijk te verdwijnen. De deur was enkel tralies, dus eender wie kon daar naar haar kijken. "Je mag eruit als je weer jezelf bent." hoorde ze iemand zeggen, vermoedelijk Sirva, en daarna werd het stil. Nou ja stil, de ruimte werd gevuld met haar aanhoudend gesnik, haar verwensingen, haar gefluister. Aan alles was duidelijk dat Edora spijt had om wat ze daarnet had gedaan, maar ook erg verdrietig was over het nieuws van haar moeder. Edora Tano begon nu pas aan haar rouwproces wegens haar moeder...

(sorry als de post wat verwarrend is, maar Edora is zelf helemaal verward. Ze is verdrietig, ze is woedend, ze zoekt troost en ze zoekt gerechtigheid.)
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 3:24 pm

Hallas Pandem - Naboo
Edora verzette zich wild tegen het meisje
dat haar beethield, en zelfs tegen een aantal bewakers
daarna. Iedere seconde was als een klap in Hallas' maag.
Hij probeerde haar aan te kijken, maar de bewakers
stonden voor haar. Ineens hielden ze op met worstelen,
en Madame Sirva gaf het bevel haar in de cel te gooien.
Wat?! Hallas rende bijna instinctief achter haar aan,
maar een enorme brok in zijn keel en zijn bevroren
lijf hielden hem tegen. Hij ademde pas weer toen
Edora uit het zicht verdwenen was.

'Kyerean, ik laat je even vrij,' zei Hallas met een
levenloze stem. Hij voelde zich eigenlijk machteloos, maar
een vuur in hem zei dat hij achter Edora aan moest. Hij
verwachte een opgewekte kreet van zijn Padawan, maar
ook Kye die strikt tegen al het gedoe met verliefdheid was,
wist dat er iets mis was. 'Laat me meegaan, ik kan Edora
wel helpen!' protesteerde ze bemoedigend. Hallas schudde
zijn hoofd. Alles tussen Edora en hem waren privé-zaken.
'Ga naar de stad, en zoek bijvoorbeeld haar Padawan
op. Vermaak je, tot ik terug ben...' Als hij terug kwam dan...

Madame Sirva deed apart weinig moeite hem binnen te laten.
Ze bleek de pest te hebben aan Edora's gedrag, en ze liet hem een
vertrek binnen waar een deur van tralies stond. 'Doe je best,' leek
ze nog naar hem te fluisteren. Hallas keek haar even aan, maar de
deur viel met een klap achter hem dicht. Hallas zuchtte, en liep
naar de deur toe. Hij zag Edora. Een flits ging door hem heen,
maar geen liefdes-droom. Hij zag haar als kind. Tijdens de
strijd. Diezelfde furieuze waas hing weer voor zijn ogen. Hallas
schudde het beeld weg. 'Edora...' fluisterde hij. Hij riep haar
niet, hij fluisterde de naam gewoon. Wat een mooie naam ook.
'Edora... alsjeblieft... Ik ben anders nu. Kijk in mijn ogen.
Ik ben geen Sith meer. Alsjeblieft...' Hij knielde neer, en
streek een paar opgekomen tranen weg. Hij moest sterk blijven,
voor Edora en Edora alleen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 7:45 pm

Edora Tano - Naboo
Edora was kapot en verward, maar door het kalmeringsmiddel dat ze nog steeds in haar lijf had, kon ze heel weinig zelf doen. Ze had geen idee hoe lang ze er al lag, maar plots hoorde ze iemand tegen haar fluisteren. Ze keek op en keek naar Hallas die geknield voor haar celdeur zat. Haar ogen waren nat en rood en ze voelde haar tranen nog steeds stromen. Edora wist ook wel dat Hallas verandert was en het moment dat ze in zijn ogen keek, voelde ze de verliefdheid weer opkomen. Maar de gedachte aan haar moeder maakte haar snel weer kwaad en droevig. "Waarom moest ze mee? Wat hebben jullie met haar gedaan?" vroeg ze tussen haar snikken door aan hem. Het was dan jaren geleden, maar ze moest het gewoon weten. Ze moest de waarheid weten om daarna een manier te zoeken er soort van vrede mee te kunnen nemen. "Alsjeblieft, ik MOET het weten." zei ze en bleef hem aankijken, terwijl ze neer lag. Haar spierkracht moest nog terugkeren, dus kon ze niets anders doen dan neerliggen en wachten. Neerliggen, huilen, luisteren en wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 14, 2015 8:40 pm

﹣ Hᴀʟʟᴀs Pᴀɴᴅᴇᴍ ﹣ Nᴀʙᴏᴏ
'Wᴀᴀʀᴏᴍ ᴍᴏᴇsᴛ ᴢᴇ ᴍᴇᴇ? Wᴀᴛ ʜᴇʙʙᴇɴ ᴊᴜʟʟɪᴇ ᴍᴇᴛ ʜᴀᴀʀ ɢᴇᴅᴀᴀɴ?'
Dat was de eerste vraag die Edora hem stelde. Hallas wist
eerst niet wie ze bedoelde, maar toen hij in haar ogen keek
wist hij welke pijn ze voelde. Het was haar moeder. Edora
zei dat ze het moest weten. Hallas zuchtte even, slikte en
wiebelde eventjes. 'Jᴏᴜᴡ ᴍᴏᴇᴅᴇʀ ᴡᴀs ᴇᴇɴ Rᴇʙᴇʟ ɪɴ ᴅᴇ Oᴘsᴛᴀɴᴅ
ᴠᴀɴ Nᴀʙᴏᴏ ɢᴇᴡᴏʀᴅᴇɴ. Wɪᴊ ʜᴇʙʙᴇɴ ʜᴀᴀʀ ɢᴇᴠᴀɴɢᴇɴ ɢᴇᴢᴇᴛ, ᴇɴ ɢᴇᴅᴡᴏɴɢᴇɴ
ᴅᴇ sᴄʜᴜɪʟᴘʟᴀᴀᴛsᴇɴ ᴛᴇ ᴠᴇʀʀᴀᴅᴇɴ ᴡᴀᴀʀ ᴅᴇ ᴀɴᴅᴇʀᴇ Rᴇʙᴇʟʟᴇɴ ᴢɪᴄʜ sᴄʜᴜɪʟʜɪᴇʟᴅᴇɴ.
Iᴇᴅᴇʀᴇ ᴅᴀɢ ᴍᴀʀᴛᴇʟᴅᴇ ᴡᴇ ʜᴀᴀʀ... ᴇɴ..' Hallas voelde zich ineens heel pijnlijk.
Hij voelde alles, alsof hij diegene was die gemarteld werd. Maar... dat
was het ergste nog niet. Híj was diegene die Edora's moeder had geslagen,
had gebrandmerkt, en zelfs ge-Force-Chocked. En... hij had het bevel
gegeven om haar... te vermoorden. Ineens voelde hij ook een traan
over zijn eigen wang rollen. Niet doen... niet voor Edora...

'Jᴏᴜᴡ ᴍᴏᴇᴅᴇʀ ʜᴇᴇғᴛ ᴍᴀᴀʀ ᴇ́ᴇ́ɴ ᴘʟᴇᴋ ᴠᴇʀʀᴀᴅᴇɴ, ᴍᴀᴀʀ ᴅɪᴇ ʙʟᴇᴇᴋ ᴛᴏᴇɴ ᴡᴇ ᴋᴇᴋᴇɴ
ᴀʟ ʟᴇᴇɢ ᴛᴇ ᴢɪᴊɴ. Tᴏᴇɴ ᴡᴇ ᴇʀᴀᴄʜᴛᴇʀ ᴋᴡᴀᴍᴇɴ ᴅᴀᴛ ᴢᴇ ᴇᴇɴ ᴅᴏᴄʜᴛᴇʀ ʜᴀᴅ' ᴠʀᴏᴇɢᴇɴ
ᴡɪᴊ ᴡᴀᴀʀ ᴅɪᴇ ᴡᴀs. Wᴇ ᴢᴏᴄʜᴛᴇɴ ᴊᴏᴜ. Jɪᴊ ᴡᴀs ᴇᴇɴ ᴋɪɴᴅ, ᴇɴ ᴊɪᴊ ᴡᴀs ᴠᴏʟɢᴇɴs ᴏɴs
ᴠᴇᴇʟ ᴍᴀᴋᴋᴇʟɪᴊᴋᴇʀ ɪɴ ʜᴇᴛ ɢᴇᴠᴇɴ ᴠᴀɴ ᴅᴇᴢᴇ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴇ. Mᴀᴀʀ, ᴢᴇ ᴢᴇɪ ɴɪᴇᴛ ᴡᴀᴀʀ ᴊᴇ
ᴡᴀs. Zᴇʟғs ɴɪᴇᴛ... ᴛᴏᴇɴ ɪᴋ ʜᴇᴛ ʙᴇᴠᴇʟ ʜᴀᴅ ɢᴇɢᴇᴠᴇɴ ᴏᴍ ʜᴀᴀʀ... ᴛᴇ ᴠᴇʀᴍᴏᴏʀᴅᴇɴ. Zᴇ
ᴡᴀs ᴇᴇɴ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ᴅᴀᴘᴘᴇʀsᴛᴇ ɢᴇᴠᴀɴɢᴇɴᴇɴ ᴅɪᴇ ɪᴋ ʜᴇʙ ɢᴇᴋᴇɴᴅ. Eɴ ᴢɪᴊ ᴡᴀs ᴅɪᴇɢᴇɴᴇ...'
Nadat hij Edora's moeder had vermoord, was zijn tijd als Sith langzaam steeds
slechter gegaan. Door de dappere daden van Edora's moeder raakte hij langzaam
verleid door The Light Side. Hij had te veel spijt voor alles wat er in de oorlog
was gebeurd. Hij zuchtte. 'Eᴅᴏʀᴀ, ᴊᴏᴜᴡ ᴍᴏᴇᴅᴇʀ ᴡᴀs ᴅɪᴇɢᴇɴᴇ ᴅɪᴇ ᴍɪᴊ Tʜᴇ Lɪɢʜᴛ Sɪᴅᴇ
ʜᴇᴇғᴛ ʟᴀᴛᴇɴ ᴋɪᴇᴢᴇɴ. Nɪᴇᴛ ʙᴇᴡᴜsᴛ, ᴍᴀᴀʀ ᴅᴏᴏʀ ʜᴀᴀʀ ᴍᴏᴇᴅ ʙᴇɴ ɪᴋ ᴇᴇɴ Jᴇᴅɪ ɢᴇᴡᴏʀᴅᴇɴ.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 2:33 am

Edora Tano - Naboo
Edora luisterde, blijkbaar was haar familie niet alleen sterk, maar ook gedoemd voor pech. Ze zuchtte en keek terug weg van Hallas en keek naar een spin die langzaam over de muur wandelde. Rustig nam ze de tijd om deze nieuwe informatie in zich op te nemen. Ondertussen voelde ze ook dat het kalmeringsmiddel begon uit te werken en ze probeerde te gaan zitten, maar ze viel een paar keer terug om. Pas nadat ze zich kwaad maakte, kon ze net genoeg kracht geven in haar armen om haar op te duwen. Daarna draaide ze haar benen het bed uit en leunde ze met haar rug tegen de koude muur. De tranen waren gestopt met vloeien, maar ze had de kracht nog niet om haar wangen droog te wrijven.

Ze staarde een tijdje wazig voor zich uit, voor ze weer besefte dat Hallas buiten zat en dat hij haar net had verteld over haar moeders dood. "The Force zit in de genen, maar heeft mijn ouders overgeslagen." zei ze toen. Edora had geen idee waarom ze dat nu weer vertelde, maar ergens wou ze nog niet praten over het feit dat Hallas echt verantwoordelijk was voor haar moeders dood. "Mams kon het nooit hebben dat ik roekeloos was of ze kon niet lachen toen ik thuis kwam met een blauwe Tima en het wilde houden als huisdier." zei ze en grinnikte even aan die gedachte. Door terug te denken aan vroeger, kon ze opnieuw haar moeder voor ogen halen. Iets wat haar plezier deed en op dit moment ook een deken van troost gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 8:00 am

Hallas Pandem - Naboo
Edora had vast een flink krachtig verdovingsmiddel binnengekregen, want
ze had moeite met overeind komen. Beter was dat ze tenminste nu de waarheid
wist. Hallas voelde zich opgelucht dat het eruit was, maar tegelijkertijd voelde hij
een ijskoude druk op zijn longen. Wat hij verteld had bleek Edora een soort troost
te vinden, maar het deed hem pijn vanbinnen. Spijt. Waarom had hij het gedaan?
Eigenlijk wist hij niet beter. Hij was als baby meegenomen door The Sith, en zo
opgevoed. Het was eigenlijk nog wel een wonder te noemen dat hij bij de Jedi
was gaan horen. Edora vertelde over vroeger; haar ouders hadden geen
Force-Gevoeligheid in zich. Edora moeder kon de roekeloosheid van
haar dochter niet aan. Hallas grinnikte daar even ongemakkelijk om.
Kyerean was anders ook een behoorlijke zorg daarin.

Kyerean Skywalker - Naboo
Zo snel als dat Edora was afgevoerd, zo snel was Master Hallas erachteraan
gegaan. Maar, hij had haar wel vrijgelaten. Toch zat het haar niet lekker dat
Edora wist dat hij een Sith was. Als ze dat aan meerdere mensen vertelde,
konden zij ook nog problemen ermee krijgen. Kye liep zinloos het plein af,
maar toen ze weer een blik op de bergen en de grote gebouwen wierp,
kwam er weer energie in haar op. Ze rende, door onbekende straten
vol met mensen en gungans. Volgens Hallas zou Ingrid hier
wel ergens zijn. Was ook wel logisch. Waar moesten die twee hun
Padawans dan kwijt? Toen Kyerean even tegen de muurtje weer
op adem kwam, luisterde ze naar een gesprek tussen twee gungans.
Al meteen moest ze haar lach inhouden voor hun taaltje. Ineens
merkte ze een gedaante in de verte op. Was dat Ingrid?

(Zo, zo, een dubbelde post! Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 12:48 pm

Edora Tano - Naboo
Langzaam, maar zeker voelde ze de laatste drug van het kalmeringsmiddel oplossen in haar lichaam, maar ze zorgde ervoor dat ze niet te veel bewoog. Dit was de eerste keer dat het op haar gebruikt was, maar ze kende verhalen dat je nadien wel fit voelde, maar het nog helemaal niet was. Ook The Force durfde ze niet te gebruiken, bang dat ze zichzelf zou verzwakken en terug op het bed zou vallen of zelfs op de grond. Langzaam draaide ze haar hoofd terug in de richting van Hallas en bestudeerde hem. Na een tijdje zuchtte ze. "Ik ben blij dat Ingrid dit niet heeft gezien. Die had het al moeilijk toen ze mijn reactie zag toen we op de plek kwamen waar alles was gebeurd. Ze weet er weinig over, alleen dat ik op die plek wees ben geworden toen ik zes was." zei met een zachte en licht schorre stem. Haar keel was droog, vast een neveneffect van de drug die ze haar gegeven hadden. Hier in de cel had ze geen water, enkel een bed. "Sirva is een goede koningin, ze kan wat vreemd uit de hoek komen, maar ze doet alles met de goede bedoelingen." zei ze toen. Edora wist maar al te goed welke indruk Sirva soms kon nalaten op mensen die hier niet geleefd hadden.


Ingrid Mnaa - Naboo
Ingrid had verschillende verhalen gehoord over de burgeroorlog, al leek de een meer verzonnen te zijn dan de ander. Dus na een tijdje vroeg ze aan Mak Su-Wan om de stad onder het meer te verlaten en samen de rest van Naboo te gaan bezoeken. Eerst leek Mak daar niet mee in te willen stemmen, maar na een tijdje aandringen, gaf hij dan uiteindelijk toe. Ze stapten in een soort van duikboot en gingen toen naar de oppervlakte. Eenmaal daar aangekomen, klommen ze op de speeder en vlogen over het moeras meer naar de hoofdstad toe. De speeder hield halt op een afgelegen plek en ze stapten af. De gungan weigerde van haar alleen te laten en zo gebeurde het dat Ingrid samen met R8 en de gungan door steegjes begonnen te lopen en uiteindelijk op meer drukkere straten kwamen. Ingrid bleef even staan om goed rond te kijken, hier had je echt heel veel soorten wezens door elkaar lopen, de een leek al wat vreemder dan de ander. Na een poosje stelde Mak Su-Wan voor om haar mee te nemen naar de markt en daar ging Ingrid graag op in. Wie weet vond ze wel wat leuks om master Tano mee op te beuren.
Toen ze een volgende straat inliepen, ging haar blik naar een gedaante die leunde tegen een muur. "R8, herken je haar ook?" vroeg ze en hoorde de droid positief antwoorden. Ze begreep zijn taal nog niet zo goed, maar kon al onderscheid maken uit zijn bliepjes om te weten of het goed of slecht bedoeld was. Deze klonken vrolijk. Ingrid keek naar de Mak en maakte hem er ook attent op dat ze dat meisje wat verderop kende en gedag wilde gaan zeggen. De gungan stemde in en zo gebeurde het dat ze met hun drieën naar Kye toe stapten.
"Hoi Kyerean, wat doe jij hier op Naboo?" vroeg ze, omdat ze zich herinnerde dat zij en master Tano de enige waren die na Kashyyyk naar Naboo waren gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 15, 2015 3:58 pm

Hallas Pandem - Naboo
Heel langzaam merkte Hallas dat het verdovingsmiddel zijn impact op Edora's
lichaam verloor. Ze bewoog niet veel, maar dat was vooral om haar kracht te sparen.
Wat er ook gebeurde, hij bleef altijd bij haar. Hallas ging gemakkelijker voor de celdeur
zitten, en liet zijn vingers even over de metalen tralies gaan. Ouderwets. Het was niet
zo'n krachtveld waarmee ze soms zelfs geluid tegen hielden. Gelukkig maar. Edora zei
dat ze blij was dat Ingrid het niet had gezien, en later nog wat over Madame Sirva.
Eigenlijk luisterde Hallas niet. Hij keek gewoon naar haar. Dromerig zat hij te
staren. Hij vond zijn rust er weer in. Waarom mochten Jedi nou geen liefde kennen?

Kyerean Skywalker - Naboo
Het figuurtje (die overduidelijk op Ingrid leek) kwam dichterbij. Edora's Apprentice
bleek samen te zijn met R8 en een gungan die Kye niet kende. 'Hoi Kyerean,
wat doe jij hier op Naboo?' vroeg ze. Kyerean kwam overeind van haar muurtje,
en grijnsde eventjes ter begroeting. 'Master Hallas en ik denken dat we de
leiders van de invasiemacht op het spoor zijn. Ik weet niet wat hij
nu doet. Er waren problemen tussen hem en Edora blijkbaar.'
Even verslikte ze zich bijna. Wat had ze nou gezegd? Ingrid was vast
niet blij als ze wist dat er iets aan de hand was tussen die twee.
'Maar eh, wat doen jullie hier zoal?' vroeg ze beetje ongemakkelijk.

(Bruh)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 1:48 am

Edora Tano - Naboo
Edora merkte dat Hallas helemaal niet naar haar luisterde, dus hield ze ook haar mond. Door niet te praten kon ze nog meer energie sparen om zo helemaal te kunnen herstellen. Door zich terug op de spin te concentreren en op haar ademhaling, kon ze de rust vinden. De nodige rust om The Force te gebruiken om zo sneller te genezen. Edora voelde hoe The Force in haar lichaam steeg en de laatste resten van de drug begon te vernietigen. Dit proces duurde kort en eenmaal klaar, probeerde ze om rustig op te staan. Ze bekeek haar lichaam, op zoek naar verwondingen. Het enige wat ze kon vinden waren blauwe plekken op haar arm, op de plaatsen waar de bewakers haar hadden tegen gewerkt. Daarna liep ze naar de celdeur toe en ging op de grond zitten. Edora ging zo zitten dat ze met haar ogen vlak voor die van Hallas terecht kwam. "Wees eerlijk, heb je de dag dat je mijn moeder meenam, de dag dat je me voor het eerst in de ogen keek. Toen moet je gewoon The Force gevoeld hebben. Je wilde mij niet vanwege het feit dat ik een kind was van een rebel. Een kind weet niets, er wordt niets tegen hen vertelt. Wilde je me toen rekruteren als Sith of niet?" vroeg ze toen. Edora's vertrouwen in Hallas was zo goed als weg, sinds ze wist dat hij de Sith was die haar leven had kapot gemaakt. Maar ze gaf hem een tweede kans door eerlijk tegen haar te zijn nu. Edora zat dicht genoeg om hem aan te kunnen raken, maar hoe hard ze dat ook wilde doen, een kracht leek haar te stoppen.

Ingrid Mnaa
Ingrid haar ogen vormden spleetjes toen ze hoorde wat Kye eerst tegen haar zei. Ze probeerde in te schatten in hoe ver Kye dingen zeker wist en niet gewoon vermoedde zoals zijzelf. "Master Tano en Master Pandem hebben een ingewikkelde geschiedenis, misschien is dat net wat hen aan en afstoot elke keer." zei ze en keek toen even naar de Gungan die duidelijk niet kon volgen. Toen vroeg Kye wat zij aan het doen waren. "Mak Su-Wan laat me mooie dingen zien van Naboo, hij was me net naar de markt aan het begeleiden. Zin om mee te gaan?" vroeg ze toen en keek de ander aan met een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 16, 2015 2:15 pm

Hallas Pandem - Naboo
Er viel een stilte. Geen stilte waarbij iemand wacht op antwoord, nee, het
was een fijne stilte. Hallas keek al die tijd naar Edora, die ondertussen de Force
gebruikte om zichzelf sneller te laten genezen. Toen de drug zijn kracht over haar
lichaam verloren had, stond Edora op en ging tegenover hem zitten bij de celdeur.
Ze was ineens zo dichtbij. Hallas werd er ongemakkelijk van. Er kwamen nog meer
ongemakkelijke zaken aan. 'Wees eerlijk, heb je de dag dat je mijn moeder meenam,
de dag dat je me voor het eerst in de ogen keek. Toen moet je gewoon The Force
gevoeld hebben. Je wilde mij niet vanwege het feit dat ik een kind was van een
rebel. Een kind weet niets, er wordt niets tegen hen vertelt. Wilde je me toen
rekruteren als Sith of niet?' Hallas slikte even, en wendde zijn blik af. Er was een verschil
dat Sith's elkaar liet haten. Een verschil dat altijd al onenigheid maakte tussen hem en zijn
voormalige Master. 'Er bestaan twee soorten Siths, Edora. Het ene ras wil macht, en
niets anders. Zij doen alles om hun zin te krijgen: ze liegen en bedriegen, en zijn
zelfs sterk genoeg om een Jedi over te laten lopen naar The Dark Side. Mijn voormalige
Master was zo'n Sith. Ik was van een ander ras. Een ras dat kracht wil, soms zelfs
zonder dat ze het zelf doorhebben. Als mijn Master tegenover jou had gestaan en
The Force in je voelde, had hij je inderdaad meegenomen.'

Kyerean Skywalker - Naboo
Ingrid vertelde dat de gungan die bij haar was (Mak Su-Wan genaamd) haar
de mooie dingen van Naboo wilde laten zien. Edora's Padawan vroeg zelfs of
ze zin had om mee te gaan. Eigenlijk was Kye te nieuwsgierig wat haar Master aan
het uitspoken was, maar ze antwoordde uiteindelijk: 'Yeah, sure. wat hebben jullie
tot nu toe al gezien?' Ze liep naar het drietal toe en keek eventjes naar de gungan. Hun
ras was een stuk groter, maar het interessantste vond ze toch hun oren. 'Aangenaam,
trouwens, beste Mak Su-Wan,' zei met een grijns. 'Ik ben Kyerean Skywalker,
Padawan van Hallas Pandem die Edora blijkt te kennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 19, 2015 1:38 am

Edora Tano - Naboo
Edora probeerde te zien of Hallas tegen haar loog of niet, maar voor zover ze kon zien, leek het erop dat hij haar deze keer de volledige waarheid vertelde. Ze zuchtte en keek weg, haar gevoelens begonnen weer hoog op te lopen naar mate ze langer in zijn ogen keek, dus concentreerde ze zich op een scheur in de muur. Onder de Jedi was het ten strengste verboden een liefdesrelatie aan te gaan, maar toch gebeurde het hier en daar. Edora's familie stamde af van een Jedi Master en elke generatie erna had bijna iedere keer The Force in zich. Dat leek haar iets wat niet verboden zou mogen worden, het voortzetten van The Force in wezens. Maar ze begreep ook dat als je een intieme band met iemand had, je soms heel gekke en extreme dingen kon gaan doen om die ene te beschermen. Wat haar moeder niet gedaan heeft om Edora te beschermen was een lange lijst, die eindigde met haar eigen dood. Uiteindelijk stond ze terug op en ging ze terug op het bed gaan zitten, ze kon het niet langer verdragen om zo dicht bij hem te zijn, wetende dat wat ze voelde niet kon en mocht. "Zou je Harva willen gaan halen? Die kan me hieruit laten." zei ze op rustige toon. Edora hoopte maar dat de aantrekkingskracht die ze had voor Hallas, niet zichtbaar zou zijn voor de buitenwereld.

Ingrid Mnaa - Naboo
Kye vroeg haar wat ze tot nu toe had gezien. "Mak heeft me de stad onder het meer laten zien, daar wonen praktisch alle Gungans. Ook het meer zelf gezien en een stukje van het moeras." zei ze en keek toe hoe de ander zichzelf voorstelde aan de Gungan. Het was blijkbaar voor beide padawans duidelijk dat hun masters een geschiedenis hadden samen, iets wat hen bond op een goede of slechte manier. "Edora veel meegemaakt als kind. Edora sterk vanbuiten, niet zo vanbinnen." antwoordde de gungan op Kye, terwijl ze de straat uit liepen en op een heel groot plein terecht kwamen, waar nu tientallen of zelfs honderdtallen kraampjes stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 19, 2015 8:36 am

Hallas Pandem - Naboo
Edora vroeg of hij de ene 'Harva' kon gaan halen om haar uit de
cel te laten, maar hij was veel te veel in de wolken voor haar, en liet
die woorden langs zich heen stromen. 'Als Jedi hoef je niet altijd braaf
te zijn,' zei hij met een grijns, en hij concentreerde zich op het sleutelgat.
Hrm, dat roestige gat in de deur was een stuk minder aantrekkelijk dan
Edora. Hij voelde de Force door zijn pols stromen, en hij maakte contact
met de Force rondom het sleutelgat. Hij trok de deur naar zich toe. Krakend
ging de celdeur open. 'Kom er uit. Nu zijn we op Naboo. Jouw thuisplaneet,
en eigenlijk ook de mijne. Ik had hem nooit mogen verwoesten...'

Kyerean Skywalker - Naboo
De gungan vertelde haar dat Edora zo haar zwakheden had
als het aan haar binnenkant lag. Kye knikte eventjes, en liep toen
achter de rest aan een reusachtig plein op, die bezaaid was met kraampjes.
Het was een grote markt. Kyerean werd eigenlijk wel nieuwsgierig, in haar
achterhoofd houdend dat het volk van Naboo niet zomaar wapens en gadgets
zou verkopen. In ieder geval, het was hier een stuk interessanter dan op de
rommelmarkt op Geonosis. 'Jullie planeet is gewoon prachtig en sfeervol.
In tegenstelling tot de zandbak waar ik vandaan kom,' zei Kye met een
grijns. Ze keek Ingrid even aan. 'Van welke planeet kom jij eigenlijk, Ingrid?'

(Ik ga zo weg, kom vrijdag weer terug. Misschien is er wel wifi op vakantie, maar zo
niet, dan tot vrijdag! Very Happy  )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedi okt 20, 2015 1:32 am

Edora Tano - Naboo
Edora keek om toen ze het slot hoorde kraken en de celdeur lichtjes piepend open ging. Ze fronste haar wenkbrauwen en ze deed er even over voor ze zichzelf overtuigde dan toch eruit te stappen. "The Force gebruik ik als laatste redmiddel, hier op Naboo, in het bijzijn van mijn best friend Harva en vrouwe Sirva, volg ik nog liever de regels." zei en stond nu in de koude gang. Edora keek rond, het was de eerste keer dat ze in de kerkers was en hopelijk ook de laatste keer. "Wat doe jij hier eigenlijk op Naboo? Ik denk niet dat je hier op uitje bent met Kye." zei ze toen en keek wat schichtig rond. Het was de eerste keer dat ze de bescherming van de royal family afsloeg en niet deed wat ze zeiden. In de verte hoorde ze voetstappen en herkende ze als bewakers op patrouille. "Misschien moet ik maar weer naar binnen..." zei ze. Het zat Edora helemaal niet lekker dat ze regels overtrad. Toch bleef ze naast Hallas staan, niet goed wetend of ze nu terug naar binnen moest, moest blijven staan of misschien het best op een lopen kon zetten...

Ingrid Mnaa - Naboo
Ingrid keek naar de Gungan die vertelde dat Edora eigenlijk best wel zwak was vanbinnen. Ze vermoedde dat die burgeroorlog daar wel voor wat tussen zou zitten, niemand groeit graag op zonder familie of iemand die je beschermen wilt. Een trauma als dat, verwerk je nooit.
Terwijl ze de markt opliepen keek ze rustig rond. De meeste spullen die verkocht werden herkende ze niet, maar ze hield wel haar ogen open voor iets leuks. Na een tijdje vroeg Kye van welke planeet ze kwam. Ingrid keek om en had eerst geen zin om erop te antwoorden, ze haatte alles aan haar thuisplaneet. "Ik ben geboren op Arkanis." zei ze en keek toen terug naar het kraampje  rechts van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 23, 2015 5:37 pm

Hallas Pandem - Naboo
Het leek Edora overduidelijk niet lekker te zitten dat ze
'de regels overtrad'. Hallas voelde zich meteen wat ongemakkelijk.
Hoe zou dit haar visie van hem kunnen veranderen? Edora zei dat
ze liever in de cel bleef. Hallas legde zijn hand eventjes geruststellend
op haar schouder (wat hij eigenlijk best wel spannend vond). 'Wat kan
er gebeuren?' zei hij kalm. 'Ze zeiden dat je eruit mocht zodra
je weer jezelf was.' Dat was een vermoeden. Hij had het hen niet
letterlijk horen zeggen. Maar toch. 'Als je echt hier bent om te
rouwen om je familie, kan dat op een andere plaats dan in
een kerker. Je kan weggaan hier, zodat Kyerean en ik
ons op onze 'zaken' kunnen richten...'

Kyerean Skywalker - Naboo
Arkanis? Eigenlijk had ze nog nooit iets over de planeet
gehoord, maar Ingrid maakte duidelijk in... alles dat ze de planeet
haatte. Dat maakte Kye eigenlijk veel te nieuwsgierig. 'Wat kan er
mis zijn met Arkanis?' vroeg ze, eigenlijk behoorlijk op haar hoede
voor wat Ingrid daarop te zeggen had. Je wist maar nooit wat mensen
deden als ze kwaad werden. Ik ken weinig planeten die erger zijn dan
de mijne dacht ze. Ze hield haar grijns maar net verborgen, terwijl
ze naar een kraampje keek dat aan haar linkerkant te vinden
was. Waren dat nou blasters?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 28, 2015 12:34 am

Edora Tano - Naboo
''Sirva is als een tweede moeder voor mij geweest. Ze kennen mij door en door en ze wisten dat als ze me niet tegen hielden, ik jou kort en klein had geslagen. Iets waarvan ik nadien veel spijt zou hebben gehad.'' zei ze. ''Sirva heeft me geholpen door dat kalmeringsmiddel in te spuiten, het minste wat ik kan doen is doen wat ze zeggen en pas eruit komen wanneer Sirva of Harva mij dat toelaten.''
Edora draaide zich om en ging terug haar cel in, het zat haar gewoon niet lekker om niet op Harva te wachten. ''Wat je zaken ook zijn, ik doe er niet aan mee. Mijn loyaliteit ligt hier in het koningshuis, ik vertrouw hen. Harva zei wel dat haar moeder zich iets vervelends op de hals heeft gehaald. Dus ik denk dat ik hun ga helpen.'' zei Edora. Ze wist natuurlijk niet wat er precies aan de hand was, maar ze wist wel dat ze op dit eigenste moment in tweestrijd was. Ze wilde maar wat graag samen met Hallas wegrennen, maar ze wilde ook geen regels van Sirva overtreden. ''Wat houdt je eigenlijk tegen om nu aan je zaken te beginnen, waarom hou je je bezig met mij, als je andere dingen te doen hebt met je padawan?'' vroeg ze. Zou hij persoonlijke interesse in haar hebben? Zou hij naar haar toe getrokken worden, zoals zij naar hem? Edora schudde die ideeën van zich af. Als Jedi was het niet toegestaan een liefdesrelatie aan te gaan, maar elke minuut dat ze Hallas meer zag, hoe meer zin ze kreeg die regel te verbreken.

Ingrid Mnaa - Naboo
Ingrid had een leuke ketting gezien, die ze via wat afdingen voor een goedkoop prijsje kon kopen. Ze was dan nog niet zo lang samen met haar Master, ze voelde gewoon dat het juiste ding was om te doen. Ingrid wou haar master opbeuren en hoe kon dat beter dan haar wat te geven, waardoor ze toch aan haar kon denken? Langzaam begon ze Edora te beschouwen als een vriendin, maar was er toch voorzichtig mee. Ingrid wist niet anders dan van wie je ook zou gaan houden, ze jou toch ooit allemaal tegen je zouden gaan keren.
Kyerean vroeg haar wat er mis was met haar thuisplaneet en ze zuchtte, moesten ze daar nou heus over praten? ''De mensen zijn er achterlijk.'' zei ze enkel en op een toontje, waarbij ze duidelijk maakte dat ze het er liever niet over had. Ingrid was eigenlijk bijna zeker dat Arkanis de enige planeet was die mensen brandmerkte om hen zo in een levende hel te stoppen. Terwijl ze daaraan terug dacht, wreef ze over haar onderrug. Dat was namelijk de plaats waar het brandmerk bij haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 29, 2015 8:15 am

Hallas Pandem - Naboo
Het leek bijna alsof Edora weg zou gaan, maar uiteindelijk trok ze
zich toch weer twijfelend terug in de cel. Hallas beet op zijn onderlip. Edora
vertrouwde het koningshuis heel erg, het had voor haar gezorgd tijdens de oorlog.
Het had haar beschermd voor... hem. Ineens gooide ze er nog wat ongemakkelijk
erbovenop. Ze vroeg hem wat hij bij háár deed terwijl hij hier was voor andere
zaken. Hallas wist wat ze hiermee wilde zeggen. Hij slikte moeizaam. Zou ze?
'Ik ben naar Naboo gegaan om... om..' Hij keek eventjes de andere kant
op. 'Om uit te zoeken wie verantwoordelijk is op de Invasie van
Kashyyyk, en wie hun Senators vermoord heeft, ongeveer zo'n
halve dag geleden... maar misschien ook...' Iedere zin kwam er moeilijk
uit, alsof hij een hele nieuwe taal moest spreken. Toen... zei hij het toch.
'Misschien ook wel... voor jou, Edora.'

Kyerean Skywalker - Naboo
Ingrid antwoordde dat de mensen daar achterlijk waren. Op een toon
die Kye dwong haar bek mond weer te houden. Het was duidelijk dat
Ingrid voorlopig niets zou gaan zeggen wát er nou precies aan de hand
was daar, dus Kyerean antwoordde simpel: 'Oké.' Ondertussen liepen
ze langs de eindeloze kramen, waar ze zwijgend naar keek. Ze had
eigenlijk niet eens echt geld bij om iets te kopen.

Een kwade schreeuw verstoorde het warme gebabbel tussen de kraampjes.
'IK DOE HIER NIET AAN MEE! JULLIE DOEN ONZE PLANEET IETS VRESELIJKS AAN!'
Een man van zo'n 35 jaar oud spartelde tussen de armen van de bewakers van de markt.
Zijn blik straalde vlammen uit, en hij schreeuwde tegen iedereen die hij zag. Was hij
gek geworden? De bewakers probeerde hem mee te sleuren, maar hij ging verder:
'Wij zijn een planeet van wijsheid en vrede! Wij laten ons niet omkopen om
zoiets vreselijks te doen! Weg met onze slechte leiders!' Slechte leiders? Madame
Sirva was dan meestal best wel kil op een vergadering (zover Kyerean wist), maar ze had
nooit... Wacht eens even. Wist deze man of... Madame Sirva de Senators had vermoord?
En was de omgekocht? Maar door wie dan? Antwoord kon ze niet krijgen, want de
bewakers spoten iets in zijn hals en sleurde hem de menigte uit.

(Zo, tijd voor wat actie. Boo-ya! Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedi nov 03, 2015 12:39 pm

Edora Tano - Naboo
Edora liep ijsberend in haar cel rond en had haar armen om zich heen geslagen. Toen Hallas begon te spreken keek ze om. Ze fronste haar wenkbrauwen toen ze merkte dat hij niet uit zijn woorden leek te komen, was er wat ergs aan de hand? Niet veel later vertelde hij over een dodelijke aanslag op de wookies en het leek haar niet iets dat Naboo heeft kunnen doen, althans niet vrijwillig. Terwijl ze wilde bedenken wat de reden kon zijn, hoorde ze plots Hallas zeggen dat hij naar hier was gekomen voor haar. Het kwam aan als een schok, een aangename schok en ze voelde hoe een vreemd gevoel in haar maag begon te ontstaan. Zonder dat ze er erg in had, ging ze naar hem toe. Als ze voor hem stond, ging ze met haar vingertoppen heel teder langs zijn kaaklijn. Edora was zich gewaar van een soort magneet in haar lichaam en voor ze zichzelf kon tegenhouden, drukte ze haar lippen tegen zijn mondhoek. ''Bedankt'' zei ze en glimlachte. Daarna deed ze een stap achteruit, terwijl ze met haar tong haar lippen aflekte. De zoete, zachte en heerlijke smaak van Hallas er nog op. Haar ademhaling werd wat sneller, maar voor ze wat kon doen hoorde ze een bekende stem, Harva.
''Zo, dus je bent weer de oude?'' vroeg Harva, terwijl Edora knikte en snel weg keek van Hallas. ''Er is buiten wat gaande, moeder wil jullie beide daar hebben om de wachters te helpen.''
Edora fronste haar wenkbrauwen. ''Wat is er aan de hand?''
''Oproer in de stad. Moeder wil het stoppen voor het uit de hand loopt.'' zei Harva.

Ingrid Mnaa-Naboo
Ingrid stopte de ketting weg in haar broekzak, toen er plots tumult ontstond wat verder op de markt. Vluchtig keek ze van Kye naar de Gungan, voor ze naar het tumult zelf keek. Een oude man leek uit de bol te gaan, iets over de leiders van Naboo. Het enige wat ze erover wist, was dat haar master hen volledig vertrouwde en nu zelfs in het paleis verbleef. ''Laten we hen volgen, master Tano is op het paleis. Misschien weet zij al iets meer die ons kan helpen of die man de waarheid sprak of eerder wartaal uitsprak.'' zei ze en keek naar Kye, hopelijk was die als haar net zo nieuwsgierig en ging ze akkoord met een achtervolging.

(je hebt gelijk, heb de actie gelijk wat vergroot. :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimedi nov 03, 2015 1:43 pm

Hallas Pandem - Naboo
En ineens ging alles razendsnel. Nog voor hij het wist, gaf Edora
hem... een zoen? Hij stond doodstil, en pas toen de deur achter hen
open ging, kon hij weer ademen. Dacht Edora hetzelfde over hem dan?
Echt tijd om het vragen was er niet, want in de deuropening stond de
dochter van Madame Sirva. Ze zei dat er oproer was in de stad, en dat
Madame Sirva hun hulp nodig had. Nee! Kyerean is in de stad... het
zou toch niet haar schuld zijn? dacht Hallas peinzend. Nee. Deze
keer niet. Ze zou haar klunzigheid toch wel eventjes voor hém
onder controle houden? 'Erachteraan dan!' zei Hallas iets
te heldhaftig. Tja, van Edora ging hij soms een beetje uit zijn dak.

Kyerean Skywalker - Naboo
Iedereen keek elkaar geschrokken, maar ook nieuwsgierig aan.
Wat zei deze man allemaal? Kye had al een voorgevoel dat hij meer
wist, en ze stond even verstijfd. Ingrids stem liet haar weer ontdooien
uit haar halve meditatie. Ze zei dat ze hem moesten volgen. Ja... dat
had zij ook al in gedachte. Kyerean schudde zichzelf weer wakker en
grijnsde eventjes naar haar mede-Padawan. 'Ik dacht dat je het
nooit zou vragen!' Zonder verder nog op haar antwoord te
wachten (Ingrid zou toch al gaan), rende ze achter de wachters
aan, die man al een heel eind hadden weggesleept. Wacht.
Waar waren ze nou. Alle... o wacht, daar waren ze.

(Tijd voor het plot  Cool )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimezo nov 08, 2015 1:35 am

Edora Tano/Ingrid Mnaa - Naboo
Star Wars - The New Era - Pagina 4 YvCd4LO9mnw Edora rende zo snel als ze kon naar de ingang van het paleis toe, om daar te zien dat er een kleine menigte zich had vergaard niet ver van de poorten. Sommigen leken in opstand te komen, voor hetgeen ze kon verstaan en zien. Zag het ernaar uit dat enkele van de bevolking weet hadden van de laatste onderhandelingen van de royale familie. Edora fronste haar wenkbrauwen en besefte dat ze nog maar eens haar onderhandelingstalenten boven moest halen. Deze keer om mensen te kalmeren. Dus rende ze, met haar wapens nog steeds aan haar riem vast, naar de menigte toe en deed een dappere poging om boven hun geroep te komen met haar stem. Eerst leken ze niet naar haar te luisteren, maar ze bleef aandringen en de menigte werd stil. ''Ik begrijp jullie woede, maar vergeet niet wie er voor ieder van jullie gezorgd heeft na de burgeroorlog. Wie heeft ervoor gezorgd dat onze soldaten snel konden verzorgd worden? Waar konden weerloze kinderen bescherming vinden? Wie heeft Naboo terug op de kaart gezet?'' zei ze en keek woedend naar de menigte. ''Iedereen maakt fouten, dat maakt ons menselijk. Denk daar eerst aan voor je iemand beschuldigt voor zaken waar je niets vanaf weet.'' zei ze. De menigte leek over haar woorden na te denken. Sommigen keken zelfs naar de grond of gingen weg, maar anderen bleven staan en begonnen al snel haar te beledigen voor onder andere verraadster en een hele hoop lelijke dingen. Edora zette haar pokerface op, zodat niemand kon zien hoeveel pijn sommige woorden bij haar verrichten. Sommigen beschuldigden haar zelfs voor de dood van enkele soldaten tijdens de burgeroorlog, omdat ze ervan overtuigd waren dat ze een spionne was geweest van het Rijk. Dat allemaal, omdat ze gewoon van de radar was verdwenen...


Star Wars - The New Era - Pagina 4 10491265_1514581055477563_538863347083065258_n Ingrid rende achter Kye aan, ze mocht dan wat kleiner zijn, toch slaagde ze er heel goed in de ander bij te houden. Achter zich hoorde ze de Gungan en droid rennen, maar op een iets verdere afstand. De man werd naar het paleis gesleept, waar blijkbaar een kleine menigte zich hadden vergaart, die net als de man ervan overtuigd bleken te zijn dat Sirva het de laatste tijd niet zo goed had gedaan. Master Tano leek iets tegen de menigte zeggen, maar tegen dat ze dicht genoeg waren om te horen wat er gezegd werd, hoorde Ingrid hoe haar master voor schut werd gezet en werd beschuldigd voor dingen waar die helemaal niet aan kon doen. Ingrid had met haar te doen en had geen idee hoe ze haar helpen kon. ''Die mannen zijn niet goed wijs...'' fluisterde ze tegen Kye. ''Het is niet eerlijk dat ze haar uitschelden, omdat ze loyaliteit toont aan Sirva en Harva...'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
GarnaalProductions
Starter
Starter
GarnaalProductions


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 14-06-15
Leeftijd : 20

Karakter kaart
Fandoms: Star Wars!!! Fallout (4)!!! Elder Scrolls (V)!!! Okami!!! Borderlands (2)!!! Mucho more!!!
Favorite Actor/Actress: Die gozer met twee ogen, twee benen, twee armen en een neus op z'n koppie.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimezo nov 08, 2015 8:28 am

Kyerean Skywalker/ Hallas Pandem - Naboo
Ze volgde de soldaten tot op het plein waar ze nog kort
geleden was geland. Ingrid leek haar uitstekend bij te houden,
maar dat verbaasde haar eigenlijk niet. Ondertussen staarde
ze naar de menigte van mensen die hetzelfde riepen als de
man op de markt. Iemand sprak hen toe, en probeerde ze
weer rustig te krijgen. Edora? Nu begonnen de opstandelingen
ook al tegen haar te roepen en te schelden. Edora leek zich
er niets van aan te trekken, maar Kyerean voelde toch iets
in haar. Ze kon het niet plaatsen. Daar was het nu niet de
tijd voor. Ze probeerde zich weer te concentreren, en liep
op een opstandeling in de hoek af. 'Wat hebben jullie leiders
dan gedaan?' zei ze dringend. De man leek even van haar te
schrikken, maar kneep toen zijn ogen tot spleetjes. 'Foute dingen,
meisje. Ze hebben zich om laten kopen, om nog foutere dingen
te gaan doen. Er is iets veranderd aan ze sinds de burgeroorlog.
Ze zeggen dat onze planeet steeds rijker word, maar het lijkt er
op dat ze daarvoor slechte dingen moeten doen.'

Hallas bleef dicht bij Edora staan, alsof hij ineens een opstandeling
verwachtte die haar aan zou vallen. Nee... niet nodig... Edora kon
prima zichzelf verdedigen. Ze was immers ook een Jedi. Hij keek
met een koude blik naar de mensen, speurend of hij al ergens een
spoor van Kyerean kon vinden. Aha! Daar stond ze. Een opstandeling
snauwde iets tegen haar, maar hij kon het niet verstaan. Hij had inmiddels
eigenlijk ook wel de drang om iets tegen ze te zeggen. 'Wie heeft er bewijs
dat jullie leiders echt slechte dingen hebben gedaan? Word kalm en
ga naar huis, ik ga dit nog verder voor jullie uitzoeken. We kunnen niet
nog een nieuwe oorlog gebruiken!' riep hij streng naar de menigte. Net als
bij Edora's woorden dropen er hier en daar wat mensen af (waaronder de man
waarmee Kyerean had gepraat), maar nu kreeg hij ook de volle laag. Ook
over dingen als 'verrader' en 'jij hebt geen weet van wat ze doen', maar één
belediging klonk keihard boven de anderen uit. 'Hoe durf jij je nog te vertonen
op deze planeet en dan ook nog eens ons te commanderen, Sith?'
Hallas voelde zich binnenin op een of andere manier instorten. Het was een oudere
man, van zo'n jaar of 50. Maar zijn woorden waren niet oud en zachtaardig. Hallas
voelde kracht in zijn armen, en hij deed zijn uiterste best om er niet een uit te
strekken... en de man met The Force te wurgen. Woede nam hem bijna over,
maar hij draaide zich om en liep het plein af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://starwars-tne.actieforum.com/
Lynn
Howard Wolowitz
Howard Wolowitz
Lynn


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-06-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : Storybrooke

Karakter kaart
Fandoms: LOST, HP, Star Wars, OUAT, Doctor Who, Merlin, LOTR, Charmed, POTC, Hunger Games, Grey's Anatomy, Revolution, V, Disney, Pixar
Favorite Actor/Actress: Asa Butterfield / Elizabeth Mitchell

Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitimezo nov 08, 2015 10:30 pm

@Naboo
Star Wars - The New Era - Pagina 4 YvCd4LO9mnw Edora keek om toen ze hoorde dat Hallas haar te hulp schoot en glimlachte eventjes, terwijl ze zich wat trots begon te voelen. Maar zoals verwacht gingen ze ook tegen hem te keer. Verschillende bewakers kwamen erbij en wilden beginnen met mensen op te pakken, maar Edora hield ze tegen. Ze had ook graag Hallas tegen gehouden, maar die was te snel voor haar geweest. Toch wilde ze hem beschermen. ''Het is toch wel gemakkelijk om anderen de schuld te geven van dingen die we niet zelf begrijpen. Want hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat een kind verdwijnt na de oorlog en Sirva zich over haar ontfermt? Hoe kan het toch dat iemand op het slechte pad, plots het licht ziet? Wel mijn beste, dat gebeurd op exact dezelfde manier dat een mens een kind links laat liggen en hoe Anakin Skywalker, Darth Vader is geworden.'' zei ze en sloeg haar armen over elkaar heen. Pas dan zag ze Ingrid staan en knipoogde even naar haar. ''Mensen maken fouten, maar ze zijn pas echte helden als ze die fouten in gaan zien. Hallas is een trouwe Knight geworden en weet je hoe? Je herinnert je vast wel nog Maelynn Tano, mijn lieve moeder?'' De man keek haar aan en ze hoorde verschillende mompelen over hoe lief die vrouw wel niet was geweest en altijd het beste in mensen had gezien. ''Het rijk heeft haar ontvoerd, gemarteld en gedood. Ze heeft alle rebellen met haar leven beschermt, maar ze heeft Hallas Pandem naar de Jedi's gebracht. Dus als zij dacht dat hij waardig was als beschermer van Naboo, dan is hij dat ook.'' zei ze, terwijl ze zich wat groter maakte. Ze had nog steeds haar pokerface op, maar de herinnering aan haar moeder maakte haar sterk en ze had er vertrouwen in dat ze dit kon oplossen, zonder dat iemand in de cel zou komen. De man en Edora waren nog een tijdje in discussie, maar geleidelijk aan begon de menigte kleiner en kleiner te worden. Totdat de 'leider' van de protestanten ook uiteindelijk afdroop. Edora keek om, zoekend naar Hallas, maar kon hem niet meteen vinden. Daarom ging ze naar de twee padawans toe die alles hadden kunnen zien en horen. ''Ik denk dat we dringend met bepaalde mensen moeten gaan praten. Volgen jullie mij naar Sirva, haar generaal en haar dochter?'' vroeg ze en keek van de een naar de ander. Diep vanbinnen hoopte ze dat Hallas daar zou zijn, het leek echt niets voor hem dat hij van moeilijkheden ging lopen.

Star Wars - The New Era - Pagina 4 10491265_1514581055477563_538863347083065258_n Ingrid keek gespannen toe en luisterde aandachtig naar wat er allemaal gezegd werd. Haar master en die van Kye kregen het beide hard te verduren door de commentaren van de protestanten, maar het zag ernaar uit dat haar master er veel beter tegen kon dan Hallas. Ze vond het vooral raar dat Hallas voordien een Sith was geweest, zo'n verhalen hoorde je zo goed als nooit. Meestal waren het Jedi's die naar de duistere kant gingen en niet omgekeerd. Heel veel vragen gingen in haar hoofd om, maar ze had zo het idee dat ze nog een tijdje zou moeten wachten eer ze daar antwoord op zou krijgen. Ze stonden ook buiten waar iedereen hen kon horen, niet bepaald een ideaal plekje voor een gesprek gevuld met geheimen. Toen de menigte eindelijk uiteen ging, voelde ze zich trots om Edora als haar master te hebben, haar onderhandelingstechnieken wilde ze zeker ook gaan leren. Haar master vroeg haar en Kye om mee naar binnen te gaan en ze knikte. De gungan vertelde dat hij liever terug naar huis ging en deed dat vrijwel meteen. R8 bleef natuurlijk bij hun in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars - The New Era - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars - The New Era   Star Wars - The New Era - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars - The New Era
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars - The New Era

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
thunderstruckfandoms :: Rpg met vaste rollen :: Star Wars-
Ga naar: